HomeWizard - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HomeWizard.

Deze score is berekend op basis van 1 review die geschreven zijn in het afgelopen jaar

• Slecht

GERMAIN 30-03-2018 Via de website gekocht

Service beneden alle pijl

Wij bestelde en betaalde een grote contactdoos OWH-002. Homewizard stuurde een kleinere en goedkopere op OWH-001. Vergissen kan , dus stuurde we een paar mails naar Homewizard , doch kregen geen enkele reactie. Online kopen is een vertrouwensrelatie....wat blijkbaar minder is voor Homewizard

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Bestway 21-04-2017 Via de website gekocht

Fijn product, perfecte support!!

Ik heb een homewizard gebruikt gekocht via marktplaats en kreeg hem niet aan de gang. Dankzij de perfecte en snelle support van Homewizard heb ik alles aan de praat en aangemeld gekregen.

Inmiddels ook wat Smartwares artikelen via Homewizard gekocht (goede prijs en snel in huis), werkt allemaal perfect en simpel aan te sluiten .... Verlichting gaat op diverse plaatsen vanzelf aan en uit et. .... kortom, super tevreden over de Homewizard en zeker ook over de support!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Josz 11-11-2015 Via de website gekocht

4,2

Handig in gebruik. Veel mogelijkheden.

Klantenservice niet te bereiken. Een apparaat dat ik ontvang en dat defect blijkt wil men afhandelen als reparatie.

ruime mogelijkheden

Aanbeveling
Product kan nog zo mooi en handig zijn.... maar als de support er niet is.... Dan kun je er beter weg van blijven.

Extra toelichting
De behandeling van mijn klacht ging niet netjes. Eigenlijk onbeschoft. Men verbreekt domweg de verbinding.

gverheij 02-06-2015 Via de website gekocht

Leuk, slim en eenvoudig systeem waarmee je het leven in huis echt makkelijker maakt

Enthousiast Nederlands jong bedrijf met deskundige support, die meedenkt en netjes aan afspraken houdt. Prima!

Assortiment
Cool en net nieuw: automatische rolgordijnen en gordijnrails

Extra toelichting
Het programmeren van de afstandsbediening met het rolgordijn was lastig. Hoewel dat niets met Homewizard te maken had, maar met de leverancier van de motor/gordijn, kreeg ik prima support van Homewizard-medewerker en kwamen we er ook vrij vlot uit. Ik had de handleiding niet exact gevolgd, meer klanten waren er tegenaan gelopen en het wordt zsm op de website beter uitgelegd. Het koppelen aan het Homewizard-systeem ging snel en foutloos en nu werkt het fantastisch. 's-Ochtends worden we nu gewekt doordat het rolgordijn enkele minuten voor de wekker het zonlicht binnenlaat. Luxe hoor.

wvplagge 30-05-2015 Via de website gekocht

Website goed op orde, simpel in gebruik.

Super service bestelling super snel in huis en ik kreeg zelfs de gratis camera nog nagestuurd.

EvertWag 24-05-2015 Via de website gekocht

HomeWizard besteld op 15 mei, ontvangen op 16 mei, aangesloten op 17 mei. Kreeg op 18 mei een mail met de vakantie aanbieding: bij elke HomeWizard kit gratis een IP Camera. Paar dagen te laat dus voor mij. Mailtje gestuurd op 20 mei, antwoord op 21 mei. IP Camera wordt nagestuurd. Klasse service van HomeWizard

Snelle levering

Hanseef 20-05-2015 Via de website gekocht

Alles met goede info en makkelijk besteld.

Kan niet beter, ik had 2 weken voor een actie een pakket besteld en zonder poespas kreeg ik toch een gratis ip camera later toegestuurd. Nog bedankt jeromy.

Assortiment
Erg mooie en handige spullen maar ik kan er nog meer bedenken die ik zou willen in mijn huis, BV elektrische shutters. Moet wel zeggen dat sinds vandaag er ook mooie elektrische rolgordijnen zijn.

Aanbeveling
Ik ben gek van gadgets en dat hebben ze zeker en de homewizard werkt erg leuk met alles samen.

Extra toelichting
Goede service en erg leuke kwalitatieve spullen. Leuke is dat al je klikaan spullen en bestaande ip cams werken op de homewizard. Enige min is de Prijs is wat hoog, meer minpunten kan ik niet bedenken.