HifiDump.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HifiDump.nl.

HifiDump.nl stelt zich voor

HiFiDump.nl is onderdeel van Auto Service Venderbosch BV. Al ruim 40 jaar zijn wij gevestigd in het Achterhoekse Halle bij Doetinchem. HiFiDump.nl is gespecialiseerd in de verkoop van Car Hifi, Navigatie, Multimedia, Dakkoffers, Dakdragers en Fietsendragers. Kom eens langs in de GROOTSTE autoshop van de Achterhoek! Door onze jarenlange productervaring kunnen wij u 6 dagen per week professioneel adviseren. Tot ziens in Halle!!

Deze score is berekend op basis van 88 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,4

Koop 21-05-2019

De bestelling werd snel geleverd. Toen de radio niet naar behoren leek te werken zorgde de goed bereikbare klantenservice snel voor een oplossing. Uiteindelijk ben ik zeer tevreden over hifidump en hun klantenservice.

Jerry 20-05-2019

De site is overzichtelijk en het gekozen product was goed verpakt met weinig kans op beschadiging. Ook de leveringstijd werd in acht genomen dus echt een webshop waar ik nog naar zal uitzien.

Arjen 18-05-2019

N.a.v. advertentie op marktplaats contact gezocht met HiFiDump. Vlotte reactie. Ook in de avonduren en weekend! En tot een goede deal gekomen. Levering binnen een dag geregeld.
Gewoon top gedaan!

Doede Mijnheer 16-05-2019

De goedkoopste, goede communicatie en afspraken nagekomen. Na bestelling de afgesproken tijd geleverd. Laagste prijs en een aanbeveling voor iedereen.

Jeroen 16-05-2019

Snelle levering; bij een vraag van mij tijdens de bestelling een persoonlijk reactie terug.
Netjes verpakt. Goede prijs.

Gerard Mug 16-05-2019

De site is duidelijk in opzet en gebruiksvriendelijk
Producten aanbod naar wens en kompleet
Goede prijs kwaliteit verhouding.

Hugo 14-05-2019

Bij bestelling bleek het gewenste artikel niet meer leverbaar. Er werd meteen gereageerd en advies over het eventueel vervangende artikel gegeven. Wij zijn hier zeer tevreden over deze sevice en goede klantbehandeling. Verdere afhandeling en verrekening van het prijsverschil verliep zeer soepel en overzichtelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Rene 13-05-2019

Snelle levering goed product ze maken waar wat ze schrijven zodat je niet teleurgesteld wordt

John 13-05-2019

Ik heb mijn autoradio bij hifidump besteld omdat ze de goedkoopste zijn en de levering ging supersnel.

erik 12-05-2019

aangezien me vooraf werd meegedeeld dat ik 3 weken zou moeten wachten vooraleer het product kon geleverd worden , kreeg ik nadien de melding dat het toch eerstdaags kon geleverd worden . Super ! Bij de installatie ondervond ik een probleem . Ik heb dit gemeld en kreeg direct antwoord hoe ik dit kon verhelpen ! Super support !

Frans 10-05-2019

Bestelling ruim op tijd afgeleverd. Makkelijke website en duidelijke keuzes.

Johan 09-05-2019

Surfend op zoek naar een fietsendrager op deze site terechtgekomen. Veel keuze en goede prijzen.
Heel snelle verzending van de gemaakte keuze (Uebler i21)

Laurens 09-05-2019

Goede winkel met een duidelijke website een lage prijzen. Snelle levering En de klachten afhandeling is snel en zeer netjes.
Ik had een autoradio besteld en de dab antenne ontbrak. Na een mailtje te hebben gestuurd kreeg ik de zelfde dag nog antwoord. En de volgende dag de antenne na geleverd. Zeer netjes.
Ik raad dit bedrijf zeker aan

Wouter 05-05-2019

Snelle levering en scherpe prijs TOP. Ook product bevalt prima al met een hele goede keuze HifiDump

w 05-05-2019

ik geef ze een 10 want ik had dingen besteld dat doe ik wel vaker
moet erbij zeggen ze geven snelle levering en pakken alles goed in
als je iets niet weet kun je ze bellen ze kan je netjes te woord
dat mag gezegd worden en de spullen zijn altijd goed

John 05-05-2019

Uitstekende service en persoonlijke aanpak.
Er ging iets verkeerd met de verzending, maar dat werd ogenblikkelijk aangepakt en hersteld.
Bijzonder snelle levering.
Zeer betrouwbare firma en van harte aan te bevelen.

Donald 04-05-2019

Perfect van bestellen, informeren tot afleveren. En dat alles in de korts mogelijke tijd!

Ruud 04-05-2019

Zeer snelle levering en ook nog eens de goedkoopste die te vinden was. Zeer tevreden.

Frank 03-05-2019

Prima webshop. Werd netjes gebeld de volgende dag over mijn bestelling en ik kon ook meteen de dag van bezorging afspreken. Perfect.
Bestelling was keurig verpakt en je krijgt precies wat je hebt besteld.

Noud de Bruijn 02-05-2019

Op zoek naar fietsendrager ,deze side Hifi dump.nl was gelijk raak 👍duidelijke info bij vragen o.a. gewoon efffen bellen dan krijg je duidelijke en eerlijke antwoorden en adviezen .Klasse 👍afhandeling en levering snel en goed . Prima adres en service .

Arina 02-05-2019

Snelle reactie en komen de afspraken na. Leveren op tijd de artikelen uit. Top

Gerard 01-05-2019

Een prima shop waar ik een inklapbare fietsendrager besteld heb tegen een zeer concurrerende prijs. Werd notabene binnen 24 uur aan huis geleverd. Duidelijk en helder bestel proces via webshop.

Jan Wienen 01-05-2019

Accuraat, zorgvuldig, snel en korte lijnen in de communicatie.
Vriendelijke te woord gestaan.

Dennis 30-04-2019

Uitstekende service, snelle levering, goede communicatie, goed verpakt, scherpste prijs.

Hans 30-04-2019

Ondanks aparte naam toch een fietsendrager besteld. Binnen 10 minuten na bestelling een telefoontje gekregen over te leveren kentekenplaat. Bestelling kon volgende dag geleverd worden, maar we hadden afgesproken om dit enkele dagen later te doen. Fietsendrager is exact op afgesproken dag geleverd. Fijn dat leverancier zo communiceerd. Complimenten aan hifidump!

Kuijf 30-04-2019

Via Google uitgekomen bij Hifi Dump, ik was op zoek naar navigatie voor vrachtwagens voor de beste prijs. Hifi Dump sprong hier met kop en schouders boven uit en de omschrijving van het product was zeer duidelijk. Bestellen via de duidelijke website ging erg snel en ook de verzendbevestiging met track& trace was erg makkelijk.

Kortom aanrader, voor de beste prijs dan elders en zeer snelle verzending en communicatie!

Paul Voet 30-04-2019

Vriendelijke, snelle en correcte service. Levert producten van goede kwaliteit.

Sandra 27-04-2019

Goede en duidelijke info op de website. Levering van fietsendrager snel en volgens afspraak. Had online nog een vraag. Deze werd snel en accuraat afgehandeld. Zeer tevreden over Hifidump!

ten Have 26-04-2019

Goede en duidelijke site..Zeer snelle levering en zeer scherpe prijzen.Bovendien geen verzendkosten.Kortom een aanrader

Ben van Zon 26-04-2019

De webshop is naar voren gekomen tijdens een zoektocht naar een aanbieder van een Thule fietsdrager. Daarbij is in eerste instantie mailcontact gezocht om enkele vragen van technische aard beantwoord te krijgen. Hierop is snel en duidelijk professioneel op gereageerd, hetgeen veel vertrouwen gaf en heeft geleid tot bestelling van een fietsendrager. Nog geen 10 minuten na de bestelling is door het bedrijf telefonisch contact genomen om nog enkele details te bespreken en aan te geven wat de verwachting was over de levertijd. Ook de leveringstijd is exact uitgekomen. Aankoop en keuze van deze leverancier voelen dan ook erg goed!

Rudie van leeuwen 26-04-2019

Goede en snelle service alles is goed gegaan tot op de levering van de artikelen die ik heb besteld er goed verpakt en zeer vriendelijk aan de telefoon

Hilbrand 24-04-2019

Ze doen helemaal wat afgesproken is...... prima service, top produkt. Zeker een aanbeveling waard.

Caroline Meester 24-04-2019

Heel tevreden over deze webwinkel. Bestelling snel ontvangen, persoonlijk contact, voor herhaling vatbaar.

JJ Spreij 24-04-2019

Autoradio besteld. Kreeg een mailtje dat dit model momenteel niet op voorraad was -- en kreeg daarom het vernieuwde duurdere model voor hetzelfde geld en dag later toegestuurd. Top service!

fjedema 23-04-2019

In het verleden een Uebler fietsenrek gekocht met hoes; 50 euro goedkoper dan elders. Op paaszondag besteld (inclusief een telefonisch aangevraagd hulpmiddel): direkt dinsdags thuis.
Nu een week geleden een Tomtom camper to go gekocht. 50 euro onder de prijs van de officiele website van Tomtom. Direct de volgende dag weer in huis. Weliswaar was Tomtom een week later ook 50 euro goedkoper, maar dat kon HiFi dump denk ik niet weten. Chapeau voor HiFi dump.

Marian 23-04-2019

Wij wilden een nieuw navigatiesysteem en hebben gezocht naar de laagste prijs. Dat hebben we gevonden bij Hifi Dump. Het apparaat werd snel en correct geleverd.

linnie 22-04-2019

Een dag later de bestelling al in huis. Goede communicatie en een mooi product.

Jan 21-04-2019

Goede, snelle levering.
Afspraak is afspraak en ook nagekomem.
Tot de volgende bestelling!

Ronald Janus 21-04-2019

Men doet wat men beloofd vandaag bestellen ( en betalen) is morgen in huis.
De medewerker heeft per telefoon met mij diverse TomToms vergeleken om de beste voor en met mij uit te zoeken en dat geeft mij een goed gevoel.

Mijn TomTom was ook nog eens perfect en professioneel verpakt zodat er geen transport schade kon plaats vinden.

Ronald 18-04-2019

De volgende dag in huis. Verpakking kan iets beter. Prijs was super. Volgende keer weer.

Lammerink 18-04-2019

Ten eerste . De prijs . Ten tweede zeer tevreden over de snelle levering, en de directe contacten zijn duidelijk en men komt de afspraak na!!

Johan V. 18-04-2019

In het verleden heb ik al eerder een bestelling geplaatst bij HifiDump en mijn ervaringen toen waren zodanig dat ik zonder twijfel een nieuwe order heb geplaatst. Ook nu weer tot volle tevredenheid. De bestelde hoeveelheid was niet voorradig, maar direct een telefoontje met de vraag of de zending in twee gedeeltes moest worden verzonden of dat ik er geen probleem mee had te wachten totdat de voorraad voldoende aangevuld was. Ik heb gekozen voor het laatste en de bestelde hoeveelheid kwam - met een vertraging van één dag - keurig binnen.
Dat noem ik kwaliteit: doen wat je belooft en als er dan al eens een probleem is, contact zoeken.

Topzaak!!! 16-04-2019

We hebben een prachtige fietsendrager van het merk Uebler gekocht in Halle!!
Medewerker ..... heeft deze op de trekhaak bevestigd en alle uitleg gegeven die noodzakelijk was! Zeer prettig!!
De avond ervoor hadden we via Marktplaats een vriendelijk contact met ..... via de mail over het artikel. De drager werd voor ons gereserveerd en we hebben hem de volgende dag zoals afgesproken beoordeeld en meteen gekocht!

Ronald Janus Tilburg 15-04-2019

Grandioze webshop met supervriendelijke mensen aan de telefoon die zeer behulpzaam zijn en duidelijke info verstrekken en zelfs producten vergelijken met alle geduld, in mijn geval een TomTom.
En dan nog even dit: vandaag besteld en inderdaad morgen in huis en zeer goed verpakt. Kortom men doet wat ze vertellen op de duidelijke website.

Inkoop Company 15-04-2019

De website was overzichtelijk en klantvriendelijk. Eenvoudig bestelproces en makkelijk om via Ideal te betalen.

Leverancier belde mij persoonlijk op om een ander (luxer) model aan te bieden dan ik bestelde omdat die niet op voorraad was. Prima en snelle service dus.

Uiteindelijk ook binnen een dag het product ontvangen in goede staat.
Keuze is reuze en voor eenieder wat wils.

Henk 15-04-2019

Duidelijke web site / snelle levering zoals op de site vermeld / en de goedkoopste

Erwin 14-04-2019

Een actieve subwoofer besteld, zou binnen 1 werkdag geleverd worden, maar deze bleek niet op voorraad te zijn. Het bedrijf had mij wel snel en juist geïnformeerd wanneer die binnen zou zijn, en dat klopte.

+ punten
Goeden prijs-kwaliteitverhouding
Informeert de klant goed over je bestelling, houden zich aan de afspraken.

- punt
Het voorraad systeem op de website die niet klopte,
(Zou aan gewerkt worden is mij gezegd)

Timothy 14-04-2019

Melding via mail dat er één artikel te kort was, toch werd alles nog binnen de week geleverd.

Fons Zoetermeer 14-04-2019

Heb nu pas voor de eerste keer Hifi Dump ondekt. Ben er zeer tevreden over .
Netjes en volgens afspraak afgehandeld en binnen gestelde termijn mijn bestelling bezorgd.

Robert 13-04-2019

Ik heb een Thule fietsendrager gekocht bij HIFIdump, de naam klinkt een beetje vreemd, je zou eerder muziek spullen verwachten maar goed. De drager heb ik besteld met een bijpassende oprijgoot. De spullen werden super snel geleverd. Jammer dat een onderdeeltje van de goot kapot uit de verpakking kwam. Maar even een mailtje en per omgaande is het keurig opgelost. Goede zaak met prima service en dat is heel wat waard tegenwoordig. Is iemand op zoek naar een fietsendrager dan is de site van Hifidump zeker de moeite waard om te bezoeken.