Hificorner.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Hificorner.nl.

Hificorner.nl stelt zich voor

Hificorner.nl is al meer dan 30 jaar dé specialist in Nederland op het gebied van audio, video en alle zaken die daar bij horen. Wij verkopen de beste producten tegen de scherpste prijzen. Zo kunt u bij ons terecht voor receivers, versterkers, speakers, home cinema sets, streaming devices, on-ear en in-ear hoofdtelefoons, maar hebben wij ook de nieuwste LED-televisies en Plasma-televisies in ons assortiment. Daarbij hebben we gekozen voor kwaliteit, wat zich uitdrukt in grote merken als Yamaha, Marantz, Denon, Bose, Pro-Ject, Sonos en KEF. Van al deze merken zijn wij officieel dealer, en kunnen u dus altijd de meest recente Nederlandse modellen leveren.

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

Robert1967 09-04-2016 Via de website gekocht

5,5

Net na de garantieperiode deed de cd speler het niet meer van de Yamaha MCR 550 van mijn dochter. Contact opgenomen, en het werd direct over de schutting gegooid, dat ik maar met de servicedienst van Yamaha contact op moest nemen. Na een tijdje kreeg ik een reviewverzoek van Hificorner. Ik heb slechte feedback gegeven, maar daarna werd het oorverdovend stil. Niets meer gehoord. Kennelijk als men negatieve feedback krijgt wordt het genegeerd.

Aanbeveling
Een 4 want assortiment en prijzen zijn leuk, maar after sales is heel slecht.

Paul 06-04-2016 Via de website gekocht

Groot assortiment en daardoor is het soms ff zoeken, maar lastig is dit niet!

Als er wat is dan gaan ze daar naar mijn idee soms net even verder om zeker te stellen dat alles goed gaat (of komt). Prima ervaring mee.

Assortiment
Groot assortiment maar soms kan je items niet (meer) vinden (zijn alweer uit het assortiment) wat dan jammer is.

Aanbeveling
Prima shop, doet waar ze voor staan!

Tom, Apeldoorn 04-04-2016 Via de website gekocht

Bezorgen op zondag... moet ik nog meer zeggen!!??
Zeer snelle en nette afhandeling.

Kleine issue met inloggen is in no-time opgelost

Assortiment
Alles wat ik zoek heeft de winkel, ook zaken die ik in de toekomst nodig denk te hebben.

Aanbeveling
Alle ingrediënten zijn top, vaak is er net een kleine kink in de kabel..
product niet voorradig, levering net ff later, maar hier klopte gewoon alles. Ik ga er terugkomen!

Ga zo door!

CasparLandweer 19-12-2015 Via de website gekocht

Uitstekende website, goed producten voor de HiFi fanaat.

Prima levering, niks op aan te merken!

Assortiment
HiFi corner snapt het concept van luister en experience ruimtes in combinatie met goede website!

Jeanducanard 13-10-2015 Via de website gekocht

Goed ontworpen website maakt navigeren en bestellen eenvoudig

Uitstekende service! Het bestel - en afleverproces wordt goed begeleid. Snel en duidelijke beantwoording van vragen. Zeer klantgericht.

Extra toelichting
Nadat mijn bestelling door verkeerde bezorging (PostNL) was zoekgeraakt heeft Hifi-corner de door mij bestelde artikelen zonder extra kosten mijnerzijds opnieuw verstuurd.

Bert Wiltjer 17-09-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, eenvoudig surfen, aangevuld met een uitstekende feed back bij alle bestelstappen

Snelle, adequate reactie bij vragen, correcte duidelijke begeleiding bij advies

Compleet overzicht

Extra toelichting
Je wordt nauwkeurig op de hoogte gehouden van de bestelstatus, afhandeling, bezorging. In mijn geval was er helaas een onjuiste audiokabel geleverd, er werd adequaat op gereageerd en kreeg een persoonlijk en voor ingevuld retour formulier toegezonden voor een probleemloze omruil.

Akokiezer 09-09-2015 Via de website gekocht

Prima aanbod via internet. Eenmaal gekocht de volgende dag al thuis aansluiten. Top

Probleempje, opmerking of iets anders? geen probleem, men luistert echt naar je en denkt enkel in oplossingen!

Assortiment
Prima aanbod, voor elk wat wils.

Aanbeveling
Als je in de buurt van Groningen bent, gewoon eens kijken. Verdient men zondermeer...

Extra toelichting
Gewoon een leuke zaak waar ze echt hart voor de zaak en klant hebben...

heno 06-07-2015 Via de website gekocht

bestellen via de website is gemakkelijk en overzichtelijk

zeer tevreden mee,..had wat besteld wat uiteindelijk niet meer leverbaar was,.en ze kwamen met een zeer mooi alternatief,..zeer blij mee,..

Aanbeveling
er is voor ieder een wel wat klantvriendelijk,meedenkend,.en vriendelijk

Extra toelichting
wat besteld ,.wat niet meer leverbaar was,..ze kwamen vervolgen met een heel mooi alternatief,..waar ik zeer verrast mee was,.ze denkem met je mee,.erg blij mee,service en gevoel ten top,.petje af

hairpoint 08-06-2015 Via de website gekocht

eenvoudig en snel

perfect op tijd geleverd

Breed

Eenvoud siert de mens

Extra toelichting
Heel eenvoudig een bestelling te plaatsen en zeer correct uitgevoerd

Eric dJ 04-06-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Zeer deskundig en enthousiast personeel met goede (after sales) service.

WDieks 26-05-2015 Via de website gekocht

Binnen 5 minuten mijn denon versterker besteld, betaald en geconfirmeerd gekregen, volgende dag netjes afgeleverd thuis

Op mijn vraag kreeg ik onmiddellijk een
deskundig antwoord

Extra toelichting
Goed, snel, duidelijk en betrouwbaar, ik ben dik tevreden

wvdveen 22-05-2015 Via de website gekocht

Goed overzichtelijke site; goede informatie bij de artikelen!

Snelle vlotte levering, goed verpakt.

Zeer breed!

Ja, is een goed alternatief voor BAX en Coolblue

Ferry van Gennip 11-05-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website en goede en snelle informatie over verlangd product

Medewerker had goede kennis van zaken en kon mijn vraag duidelijk beantwoorden.
Levering is zoals beloofd binnen 24 geleverd en keurig binnen de opgegeven tijd.

Assortiment
Assortiment is uitgebreid en concurrerend met andere aanbieders

Aanbeveling
Gezien mijn positieve ervaring zal ik Hifi corner van harte aanbevelen

Zie bovenstaande opmerkingen

illyama 08-05-2015 Via de website gekocht

De bestelling is vlot verlopen.

De volgende dag had ik reeds mijn bestelling.
Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop.

Hificorner verkoopt gereputeerde merken

Aanbeveling
Ik vind het een veilige winkel om te winkelen
via het internet.

Extra toelichting
Het beantwoorden van vragen zou beter kunnen. Over de service ben ik heel tevreden.

Henk Fula 06-05-2015 Via de website gekocht

het aanmaken van een profiel verloopt vreemd mbt het aanmaken van een wachtwoord. dit kun je niet zelf instellen maar je moet een nieuw wachtwoord aanvragen om de account te activeren

Prima!

Perfecte prijs-/kwaliteitverhouding

haulenaar 15-03-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk selecties te maken. Je kunt snel vinden wat je zoekt.

Snel en duidelijk antwoord op vragen via email.

Assortiment
Overzichtelijk assortiment. Alle relevante merken zijn leverbaar.

Extra toelichting
Winkel is in de buurt, zodat ik bij problemen langs kan gaan. Volgens mij wordt goed nagedacht over het gevoerde assortiment, zodat er snel een juiste keuze gemaakt kan worden.

904904 05-02-2015 Via de website gekocht

Zeer goed werkende site, uitgebreid assortiment.

Moest even wachten op mijn bestelling. Een door mij gestuurde mail werd netjes geadministreerd onder nummer en beantwoord.

Assortiment
Zo'n beetje alle merken worden verkocht.

Aanbeveling
Goed werkende site; groot assortiment; goede communicatie; correcte aflevering.

Extra toelichting
Voor wat betreft mijn aankoop, een Jamo S626 luidsprekerset, een geweldige prijs; zeer correcte aflever service.

Frozenberg 03-02-2015 Via de website gekocht

Na bezoek van de website verder contact gehad via mail en telefoon. In alle gevallen zeer duidelijk in de communicatie. De receiver die ik zocht konden ze zeer scherp aanbieden.

Snelle afhandeling. Zeer correct en direct in de communicatie.

Assortiment
Op het gebied van Hifi en ook video voeren ze de beste en meest populaire merken en bijbehorende producten. Ook geven ze goed advies en voeren ze in alle categorien alternatieven. Ook het advies dat je krijgt is zeer fijn.

Aanbeveling
Als je advies nodig hebt op het gebied van Hifi dan moet je contact opnemen met Hificorner. Of je bezoekt hun winkel in Groningen waar luisteren en kijken altijd mogelijk is.

Extra toelichting
Ze hebben passie voor Hifi en dat merk je in de manier waarop ze adviseren. Ook de mogelijkheden voor een beperkt budget zijn aanwezig bij deze shop. Zeer fijn zaken doen met Hificorner.nl

picander 03-02-2015

Deze review is zelf door hifi corner geplaatst: in het echt maken ze bij hun communicatie fout na fout. Ze doen dat ook bij de levering!

picander 31-01-2015 Via de website gekocht

4,3

normale webshopfunctionaliteit; telefonische helpdesk aanwezig

Van een bestelling van 6 producten is een artikel verkeerd en twee artikelen zijn niet verzonden, maar worden door Hificorner wel geboekt als afgeleverd. Tot op heden heb ik ze niet gekregen. Hificorner antwoordt nauwelijks op mijn mails. Onbetrouwbaar!

groot assortiment

Aanbeveling
ik heb betaald voor 6 artikelen, er zijn maar 4 geleverd. Nauwelijks reactie op mails. Hificorner is onbetrouwbaar in levering en klantcontact.

Hificorner is onbetrouwbaar

amardeep 04-01-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
ze hebben gedaan wat ze van tevoren beloven.

Kwboom 23-12-2014 In de winkel gekocht

Assortiment
Prima, veel meer te koop dan verwacht

Aanbeveling
Service erg goed, vriendelijke en bereidwillege mensen

Extra toelichting
Prima service, veel keuze en serieuze after sales. Gewoon zoals het hoort

Redsea 15-12-2014 Via de website gekocht

Geen gemak. Als ik dit product had gekocht bij een ander had ik het meteen gehad.

Zeer slecht. Denken alleen maar aan hun zelf en hun voorwaarden. Terwijl de fout bij hun ligt.

Assortiment
Niet op voorraad maar op de site staat dat het er wel is

Aanbeveling
Ik zou hier niets kopen. ben je op zoek naar leuke smoesjes dan is Hificorner het juiste adres.

Extra toelichting
Ik heb bij hifi corner een receiver gekocht. op de site stond dat deze op voorraad is. Een dag later geen receiver in huis maar een telefoontje dat de receiver niet meer op voorraad is en ook niet meer geleverd kon worden. Op de vraag van hoe kan het dan dat het artikel voorradig staat op de site kreeg ik een verhaal dat het systeem vertraging heeft. Smoesjes !!!!! Men wilde me een alternatief aanbieden. Nou ik dan kom je echt van de koude kermis thuis. Alleen maar slechtere en oudere modellen en ik voelde me ook onder druk gezet om maar snel een beslissing te nemen. Ik wilde mij geld terug hebben. Dat kon geregeld worden. Na 10 dagen nog geen geld terug. Ik maar weer gebeld waar mijn geld blijft. Aan de telefoon vertelde ze me dat ze een beleid hebben het geld terug te betalen na 30 dagen. Nou dat is lekker klant vriendelijk. Eerst liegen dat het artikel op voorraad is en dan ook nog het lef hebben pas terug te willen betalen na 30 dagen. Ik adviseer iedereen niets te kopen bij hifi corner, zeer onbetrouwbaar en zeker niet klant vriendelijk. Wees gewaarschuwd !!!!!!!

Plausch 05-11-2014 Via de website gekocht

Zoals de meeste webwinkels: makkelijk kiezen en betalen

Geen 10, omdat het product een dag later dan verwacht (en beloofd) gepost werd. Voor mij was echter geen probleem.

Product was 'onherkenbaar' ingepakt. Mijn aankoop was voor mogelijk boeventuig dus moeilijk als duur HIFI-app te identificeren.

Inderdaad geen 'breekbaar' op de verstuurde doos, dat is dan weer jammer.

Prima winkel.

Extra toelichting
Ik ben tevreden met HIFICORNER.nl Verbeterpunt zou de verzendtermijn (of was ik te laat met bestellen?) & manier van inpakken (breekbaar?) kunnen zijn - maar dan doe ik m'n best om iets te verzinnen

pterhaar 21-09-2014 Via de website gekocht

Makkelijke website, vanaf de bank met iPad bestellen.

snelle reactie op email en chat

Assortiment
Alles wat ik voor me hifiset zoek heb ik er kunnen vinden

Aanbeveling
Veelal de goedkoopste en snelste levering. Even Googlen helpt vaak. Niet alles staat op Kieskeurig

Extra toelichting
Snelle reactie, goede service. Wilde een receiver ruilen ivm kleur. Ging allemaal erg soepel. Hificorner.nl is echt een aanrader. Geen gedoe en snel geleverd. Gr. Peter

snowryder 16-09-2014 Via de website gekocht

zocht naar laagste prijs voor een Denon AVR-X1000 home cinema receiver en vond hifi-corner als goedkoopste( stond overigens niet in de lijst bij zoeken op kieskeurig) Duidelijke website, alles gaat zoals verwacht, bestellen , betalen , bevestiging met factuur , en afhandeling door post .nl levertermijn 1-3 dagen , was met 2 dagen in huis

(gelukkig) nog geen gebruik van hoeven maken, daarom hou ik deze in het midden, wel ook de opmerking dat de originele doos niet verder verpakt is en ook geen vermelding heeft dat het om breekbare apparatuur gaat.

Assortiment
ruim voldoende, vindt ik echter minder belangrijk, altijd wel een andere winkel te vinden , zoek altijd naar de laagste prijs bij een bnetrouwbare winkel

Aanbeveling
aankoop en levering vlekkeloos en snel verlopen

Extra toelichting
tot nu alles verlopen zoals verwacht, prijs en levering ok, zaols gezegd nog geen gebruik hoeven maken van after sales , dus niet te beoordelen.

Dirk Hendrikse 09-09-2014 Via de website gekocht

2,5

Ik vind dat de firma geen enkele afspraak nakomt, de slogan "Op werkdagen voor 20:00 uur besteld, volgende dag in huis" heb ik niet mogen meemaken

Ik vind dat deze firma moeite heeft met communiceren, ik heb ervaren dat op vragen van mails slecht gereageerd wordt, telefonisch heb ik het als knullig ervaren en verschuilt men zich achter allerlei smoesjes.

Aanbeveling
Mijn ervaring is ronduit bedroevend, ik zou daar zeker niets bestellen want mocht het je overkomen dat je de pineut bent dan is een hoop onzekerheid je deel, de reviews geven aan dat dit bedrijf betrouwbaar is maar toen ik verder las merkte ik dat ze bij ca. 8% miskleunen.

Extra toelichting
Ik heb op zaterdag 30-08-2014 bij Hifi Corner een Musical Fidelity V90-LPS phonovoorversterker besteld, maar heb deze op 03-09-2014 geannuleerd, dus nooit ontvangen. Vanaf het moment van de bestelling ging het al mis, ik heb wel een ontvangstbevestiging gehad maar daarna bleef het stil, Ik had gezien dat het product in voorraad was en heb het zaterdagavond besteld, deze bestelling had m.i. dus op maandag afgehandeld kunnen worden waardoor ik het dinsdag had kunnen hebben, maar nee geen pakje. Ik heb op woensdagmorgen 03-09-2014 gemaild waar mijn pakje bleef waarna ik een geautomatiseerd mailtje terug kreeg waarin deze regel "Uw aanvraag is verwerkt onder referentie (#xxxxx) en wordt spoedig behandeld." ik kreeg het idee dat er niets was gedaan, nadat ik op het nummer tussen de haakjes klikte kwam ik op een webpagina van Zendesk en kreeg ik o.a. dit regeltje te lezen "Wij hebben uw bestelling via Hificorner ontvangen. Uw bestelling zal gereed worden gemaakt voor verzending zodra de betaling is voldaan." En dat terwijl ik met iDeal direct het geld met de bestelling heb overgemaakt wordt hier de illusie gewekt dat mijn geld nog niet binnen is. Donderdagmorgen 04-09-2014 heb ik maar eens gebeld met Hifi Corner, daar kreeg ik een medewerker aan de lijn die vertelde dat het apparaat niet op voorraad was "Een dezer dagen komen ze binnen" waarop ik hem vertelde ik had geconstateerd dat het apparaat op voorraad moest zijn volgens de website "Nou dat is dan niet zo" was zijn commentaar en "Het apparaat komt er een dezer dagen aan" en daar kon ik het mee doen. Daarna ben ik wat uitgebreider de reviews gaan lezen en kwam ik er al gauw achter dat het structureel bij 8% van de klanten misgaat, zaken die mij opvielen waren slechte verpakkingen, veelal niet meer dan een laagje bruin pakpapier om de originele apparatuur doos, diverse mensen die een kapot apparaat ontvingen hetgeen zonder omdozen te verwachten is, en ook viel mij de slechte communicatie en aftersales op. Daarna heb ik Hifi Corner weer gebeld en heb ik de bestelling geannuleerd want ik heb zeker geen behoefte aan een kapot apparaat en alle nasleep die dat met zich meebrengt, men vond het spijtig maar het geld zou teruggeboekt worden, donderdagmiddag 04-09-2014 kreeg ik een mailtje waar men om mijn rekeningnummer vroeg zodat het geld direct overgemaakt kon worden, dit heb ik dan ook meteen doorgegeven. Maar vrijdag was er geen geld retour, het weekend niet, en maandag nog steeds niets zodat ik op internet ben gaan uitpluizen wie deze zaak runt, zodat ik op maandagavond 08-09-2014 de directeur van Hifi Corner op zijn thuisadres gebeld heb, niet verwacht dus geschrokken vroeg hij hoe ik aan zijn nummer kwam en dat heb ik hem uitgelegd, ik vroeg waar mijn geld bleef, hij vroeg mij waarom ik dat niet communiceerde met zijn personeel waarop ik hem uitlegde dat communicatie daar niet mee lukt dus dan maar zo, nadat ik order en referentienummers heb overlegt beloofde hij dat uit te zoeken en zou ik de volgende dag mijn geld teruggestort krijgen. En dat is dus ook gebeurd want vanmorgen 09-09-2014 stond mijn geld weer op de rekening. Mijn eindconclusie: Hifi Corner is misschien dan wel van goede wil maar ze laten nog wel eens een steekje vallen, het bestellen heeft wel wat weg van Russisch roulette, zolang het goed gaat heb je mazzel maar als het verkeerd gaat gaat het ook goed verkeerd, persoonlijk zou ik deze zaak vanwege de grilligheid zeker niet aanraden, ik ken andere en betere adressen waar het gok element ontbreekt en waar je geholpen wordt zoals het hoort.

G.Vernooij 03-09-2014 Via de website gekocht

Op internet gezocht naar een bleutoothontvanger voor een versterker

Een besteld bij HFC werd gebeld door HFC dat dit merk moeilijk te leveren was en dat er een ander merk te leveren is.Deze heb ik besteld aangesloten en werkt perfect via mijn Ipad en mijn GSM

Aanbeveling
Makkelijk te bestellen en telefonisch een goede uitleg van de mogelijkheden.

am187 22-08-2014 Via de website gekocht

Product werd geleverd zonder enige vermelding als 'breekbaar' of iets dergelijks. Als winkelier van elektronicaproducten zou ik dit toch echt anders aanpakken.

Product had defecten direct na aanschaf. Hificorner.nl heeft mij per e-mail doorverwezen naar een derde partij om het product daar te laten nakijken/repareren terwijl er 2 jaar garantie op het product zit. Alle onkosten zijn voor mij.

Aanbeveling
De service die via de webwinkel van Hificorner.nl wordt verleend vind ik nogal karig, terwijl op de website termen als 'service' en 'garantie' worden aangehaald. Het blijkt dat je als koper uiteindelijk zelf voor de kosten opdraait als een product defect is. Mede hierom kan ik deze webwinkel niet aan anderen aanbevelen.

Extra toelichting
- Verpakking laat te wensen over, geen 'breekbaar' aanduiding en alleen een papiertje om de originele doos - waar nota bene wél werd gewaarschuwd dat het om een breekbaar product ging. - Geleverde artikel (A-merk) vertoonde defecten direct na levering, maar dit mocht ik van Hificorner.nl zelf gaan regelen via een externe partij. Het gevolg is dat ik zelf voor de onkosten op kon draaien. - Via de service per e-mail voel ik me meer een nummer dan een klant.

officiele reactie van Hificorner.nl 23-08-2014

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling. Alle producten worden verzekerd verzonden en in stevige verpakking, een sticker brengt geen enkele bescherming met zich mee. Wij (Hificorner) zijn verantwoordelijk voor het transport, mocht er iets fout gaan tijdens transport dan krijgt u altijd een nieuwe product. Neemt u alstublieft even contact met ons op, dan lossen we het probleem met u op.

Groeten, Hificorner.nl

am187 24-08-2014

Natuurlijk bieden jullie nu wel een oplossing aan, omdat het publiek mee kan kijken. Toch jammer dat het op zo'n manier moet gaan en dat er niet direct na het melden van het probleem een oplossing aangeboden wordt.

Marc14021970 21-08-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Ruime keuze in hifi toestellen. Goee prijs en gratis verzendkosten. Snelle levering en goed contact ivm met vragen enz... Snel antwoord en vreundelijk.

jptavares 13-08-2014 Via de website gekocht

Het gebruik van een afleveradres anders dan het factuuradres kon iets beter. Ik moest 2 keer het process helemaal herhalen.

Het afgesproken levertijd was inderdaag waar (en heel snel)

Aanbeveling
Geen probleem gehad met het bestellen. Prijzen heel waardig.

Extra toelichting
Helemaal tevreden met de service.

robertprakke 10-08-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Snelle reacties op mail. Nette service. Ik had 2 televisies gekocht. Eéntje bleek Dead On Arrival. Netjes omgeruild . Kortom, ik ben tevreden en zal in de toekomst zeker nog zaken doen met dit bedrijf.

Maryntje 10-08-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Heel prettig en kundig geholpen. Ik was met mijn schoonzoon (speciaal overgekomen uit Gorinchem) omdat ik uit ervaring weet dat dit het beste adres in Groningen is.

Lukas87 30-07-2014 Via de website gekocht

Assortiment
Exclusieve producten die niet gemakkelijke via andere kanalen te verkrijgen zijn in Nederland.

Extra toelichting
Exclusief assortiment en goede service.

MarkdB 12-07-2014 Via de website gekocht

Aanbeveling
Prettige website, eenvoudig bestellen en betalen. Vlotte verzending en goed verpakt. Aanrader

Wilco72 12-07-2014

Duidelijke website

Super snelle levering

Zeer goede producten zoals Audioquest

V.W. 08-07-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijk, online gemakkelijke betaling en ook telefonisch zeer vriendelijk en behulpzaam op ieder vlak.

Zeer vriendelijke, nette en adequate afhandeling. Hier ben je nog echt klant i.p.v. een nummer.

Assortiment
Compleet assortiment en wederom behulpzaam bij iedere vraag en wens.

Aanbeveling
Ik kan deze winkel aan iedereen aanraden. Je krijgt echt waar voor je geld. Ook wanneer je online besteld is de service erg goed en alles wordt snel en correct afgehandeld en de spullen zijn goed verpakt! Zeer vriendelijk en correct en verstand van zaken. Nogmaals een absolute aanrader!

Extra toelichting
Ik heb hiervoor bij drie andere winkels hetzelfde toestel gekocht en bij de Media Markt kreeg ik een gebruikt en bekrast toestel, bij Alles voor TV stond het toestel op voorraad in IEDERE winkel, maar bleek niet op voorraad waardoor ik weer moest wachten op mijn geld, etc. Dit heeft mij zeer veel tijd en ergernis gekost en bij Hificornner.nl verliep alles vlekkeloos, de producten zijn 100% nieuw, zeer vriendelijk en behulpzaam, netjes de track en trace code en orderbevestiging per e-mail en telefonisch ook zeer behulpzaam. Zoals eerder aangegeven ben je hier nog echt een klant i.p.v. een nummer. Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!

V.W. 08-07-2014 Via de website gekocht

Assortiment
Compleet assortiment en wederom behulpzaam bij iedere vraag en wens.

larf-1 06-07-2014 In de winkel gekocht

Assortiment
Zeer gevarieerd aanbod in de winkel in elke prijsklasse en in diverse productgroepen.

Aanbeveling
Eerlijke mensen die verstand hebben van de producten die ze verkopen en de verkopers hebben geen opdringerige houding wat ik zelf erg prettig vind.

Extra toelichting
Voor de liefhebber een walhalla op audio gebied en zeer goede prijs kwaliteit verhouding en ben er persoonlijk erg goed en prettig geadviseerd en geholpen. Zeker een aanrader!!!!!!

Spierings48 01-07-2014 Via de website gekocht

prettig en kundig advies per telefoon.

Aanbeveling
Nog geen 24 uur tussen bestelling en bezorging. En dat, voor de op dat moment, beste prijs.

stoomricardo 01-07-2014 Via de website gekocht

De site is een beetje onoverzichtelijk, maar de afwikkeling van het bestelproces gaat vlot via heldere goed gecommuniceerde stappen.

Contact is makkelijk gemaakt, de service geweldig. Ik plaatste in het weekend een verkeerde bestelling, dit werd op maandagochtend vriendelijk en vlot opgelost. De nieuwe order werd via email snel gecommuniceerd. De dag erna werd de goede bestelling bezorgd en was het teveel betaalde bedrag terug gestort.

Assortiment
Echt een 'ouderwets' goede winkel voor hifi met een groot assortiment aan goede merken in alle (prijs) segmenten. Inclusief een waar palet aan accessoires. De Hificorner.nl presenteert zich niet alleen als een shop voor liefbbers maar maakt dit ook echt waar.

Aanbeveling
Ik kan deze shop aanraden aan iedereen die om wat voor reden ook niet naar een fysieke winkel kan of wil gaan. Groningen ligt voor velen wat ver weg maar mooi dat men ook de mogelijkheid heeft om een fysieke winkel te bezoeken.

Extra toelichting
Zoals gezegd kan ik Hificorner.nl aanbevelen aan iedereen met een passie voor goede hifi. Met concurrerende prijzen en aanbiedingen kunnen klanten relatief voordelig inkopen en terugvallen op goede garantievoorwaarden en aftersales service. Met een eigen reparatie afdeling biedt Hificorner.nl ongetwijfeld ook de mogelijkheid voor snelle reparatie mocht dit nodig zijn. Op internet een zeldzame service.

karelmulder 30-06-2014 Via de website gekocht

Super prijs voor pro hardware !!!

Met kapotte versterker naar de winkel na 2 maanden omgeruild voor betere met kleine bij betaling, ECHT GEWELDIG !!!

Assortiment
Alles behalve B&O, maar dat kan ik me goed vorstellen (aparte tak van sport)

Aanbeveling
Beter dan ALLE andere webshops welke relatief klein zijn t.o.v. Coolblue, Bol enz

Ze geven de service en kwalitiet van groot maar zijn nog echt zelf met de web(winkel) bezig, I LOVE THAT !!

Dus on en off line, super !!!

patrickgorter 23-06-2014 Via de website gekocht

5,3

De tv is ruim een week later bezorgd dan afgesproken. Op de afgesproken data's dat de tv bezorgd zou worden is dit niet gebeurd.

Problemen zo goed mogelijk geprobeerd op te lossen en vriendelijk te woord gestaan.

Extra toelichting
Helaas is de bestelde TV ruim 1 week later geleverd dan beloofd. Hificorner heeft er wel alles aan gedaan om het zo goed mogelijk op te lossen!

Jmh.terheggen 19-06-2014 Via de website gekocht

Goed contact, snel geleverd!! Bedankt! Gr. Johan

patrickgorter 11-06-2014 Via de website gekocht

Helaas zijn de afspraken niet nagekomen. 2 tot 3 dagen levering is er vermeld op de website van Hificorner. 2 weken later is mijn product nog niet geleverd.

Vriendelijk te woord gestaan, maar helaas zijn ze hun afspraken niet nagekomen. De tv zou uiterlijk de volgende dag verstuurd worden en dit is niet gebeurt! Nadat ik te laat de track&trace code heb ontvangen en al twee dagen thuis te hebben gewacht blijkt de code eerder aangemaakt te zijn dan de tv verstuurd. TV tot op heden nog niet binnen!

Extra toelichting
Deze review is puur uit frustratie geschreven. Ik snap best dat door omstandigheden producten later geleverd kunnen worden. Indien dit door te communiceren met de klant wordt besproken kan ik hier mee leven. Zodra er S-3-codes worden afgegeven terwijl de producten niet verzonden zijn en hierdoor verwachtingen worden gecreëerd die er niet zijn ben je verkeerd bezig. Dit is de derde dag dat ik mijn (werk)agenda aanpas zodat ik de producten in ontvangst kan nemen.

officiele reactie van Hificorner.nl 13-06-2014

Beste Patrick,

Spijtig dat uw pakket niet snel is geleverd. Op het moment dat u van ons een Track&Trace code ontvangt is het pakket ook door ons afgeleverd bij PostNL. Jammer genoeg kan het met grote artikelen voorkomen dat iets niet binnen 24uur wordt verwerkt. Graag zouden wij met u in contact komen om de situatie op te lossen.

Vriendelijke groet,

Corné - Hificorner.nl

Anastigmat 05-06-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Een degelijke internetwinkel met een ruim assortiment. Vlotte levering, goede communicatie. Bij online aankopen zijn de betrouwbaarheid en een goede service voor mij van het grootste belang.

DB1962 30-05-2014 Via de website gekocht

Gemakkelijk en snel te bestellen via Hificorner.Site van Hificorner is overzichtelijk.

Bestelling wordt snel geleverd in orginele verpakking.

Assortiment
Aanbod van assortiment op hificorner is ruim.

Aanbeveling
Betrouwbaar en zeer goede service.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden met de prijs van aangeboden smart tv. En de snelle levering

johannederlof 28-05-2014 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen en op afspraak afgeleverd.

Anderhalve week geleden een Denon AVR-X2000 online besteld en gekocht. afgelopen dinsdag had ik echter pas tijd om deze te installeren. hier ging van alles mis.Vervolgens een medewerker gebeld om het probleem ( kreeg geen geluid uit de boxen ) te verhelpen. Na alles geprobeerd te hebben moest ik het apparaat maar terugsturen. Nu was "even" heen en weer rijden van Zwolle naar Groningen sneller om te ruilen dan verzenden. zogezegd zo gedaan.echter kwam ik t.h.v. Assen in de file terecht en zou het voor 18.00 uur niet gaan halen. Diverse medewerkers aan de lijn gehad van HifiCorner. Geen probleem meneer, wij wachten wel tot u bent gearriveerd was het antwoord. Kortom de oude voor de nieuwe geruild. kreeg er zelfs nog een HDMI kabel bij. Mannen, klasse wat een service. Als de schaal tot 11 had gegaan hadden jullie een 11 gehad van mij. Super een zeer tevreden klant uit Zwolle

Zie service

Extra toelichting
Hij doet het na vandaag toch nog een medewerker gesproken te hebben om mij op weg te helpen. Nu ga ik ervan genieten.

howlinwolf 28-05-2014 In de winkel gekocht

Voor de deur parkeren en product gelijk meenemen.

Had wat problemen met aansluiten subwoofer. 1 telefoontje en probleem opgelost!

Assortiment
Alle topmerken voorradig tegen zeer scherpe prijzen

JanMLBosmans 25-05-2014 Via de website gekocht

Levering de volgende werkdag, normaal gesproken. Prima contact over alles, met snelle en persoonlijke respons op e-mails met vragen.

Twee minpuntjes. Ik wist niet van tevoren dat het artikel dat ik besteld had niet in voorraad was. Het duurde een kleine maand voor ze konden leveren en intussen was het geld natuurlijk al betaald via mijn kredietkaart. En ze leveren via PostNL, dat houdt behoorlijk wat risico in; in mijn geval was mijn pakket enkele dagen lang zoek en bleek de chauffeur zelf voor ontvangst te hebben getekend met een verzonnen voornaam, terwijl het niet afgeleverd was.

Assortiment
Wat moet ik zeggen? Je zoek iets en ze hebben het. Of het zal er komen, in mijn geval.

Aanbeveling
Twee keer iets besteld, volgende keer misschien opnieuw.

Extra toelichting
Het staat er al, dacht ik.

anton1959 23-05-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Ze doen wat ze beloven. 's avonds besteld, volgende geleverd. Vorig jaar luidsprekers besteld en nu een reciever.