HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Kees 07-08-2019

Prima zaak, men moet wel oppassen niet te hard te groeien. Als de medewerker belooft terug te bellen en dat gebeurt niet is dat geen goed teken, oppassen geen kleine MediaMarkt te worden.

Coosje 07-08-2019

Hi-Fi Klubben is een heerlijke winkel, met een prettige uitstraling. Ik word er altijd geholpen met veel geduld. Ik heb er al meerdere malen de sound gevonden die bij mij past. Veel dank!

Dolf Zondervan 07-08-2019

Ik heb na een bezoek aan de klubben hifi winkel besloten om de Sony WH- 1000X M3 Noise cancelling hoofdtelefoon aan te schaffen. Ik heb hem nodig voor woon werk verkeer en voor mijn DJing en radiohobby. De verkoper heeft mij prima geholpen om tot een goede aanloop te komen. Hij dacht goed met mij mee. Ik heb in alle tijd diverse koptelefoons kunnen beluisteren en uitvoerig kunnen testen. Daarnaast vind ik het mooi dat klubben 5 jaar garantie geeft. Ik ga een hoop plezier beleven aan mijn aanloop!

Ron Houtman 07-08-2019

Correcte levering van mijn tv en Sonos systeem. Gekozen voor HiFi Klubben vanwege de extra garantie van 3 jaar bovenop de standaard 2 jaar garantie.
Tip voor kopers van een TV: installeer de TV met 2 personen of bestel de TV in de winkel met installatieservice.

ruud 06-08-2019

Leuke en duidelijke shop, levering volgens afspraak. Hopelijk volgende bestelling ook van dat.

Paul 06-08-2019

Helemaal super! Netjes geholpen echt aanrader en kwaliteit. Voor iedereen aan tebevelen.

Niels P. 06-08-2019

Hifiklubben heeft een snelle en nette klantenservice. De aangegeven verzendtijd komen ze na en ze leveren betrouwbare producten. Retourneren kost weinig moeite en word snel afgehandeld. Ik had zelfs een kortingbon gekregen, omdat mijn product binnen een bepaald aantal dagen bij de mediamarkt in de aanbieding kwam. Ik had dit zelf niet in de gaten, maar het was een leuke verassing!

Paolo 06-08-2019

prima ervaring alleen ik zou ook Op de factuur willen lezen 5 jaar garantie.

Pixar1991 06-08-2019

Goede winkel met kundig personeel daarnaast een voorraad van artikelen erg prettig geholpen.

Blerim Bislimi 06-08-2019

Top winkel met mooie acties . Personeel beantwoord al je vragen met ondersteunende kennis . Kers op de taart dat ik na twee weken een tegoedbon toegestuurd kreeg omdat het product binnen 3 maanden afgeprijsd was. Daar weer mooi gebruik van kunnen maken met een B&O E8 draadloze headset!

Hedda 06-08-2019

Goede producten en medewerkers die de producten niet alleen goed kennen maar ook duidelijk kunnen aangeven wat de voor- en nadelen ervan zijn. Er wordt goed doorgevraagd naar de wensen van de klant.

J. Hofman 06-08-2019

Goede webwinkel (tevens fysieke winkels). Alles profi geregeld. Standaard 5 jaar garantie. Mijn wireless in-ears moesten wel uit Denemarken komen waardoor het iets langer duurde voordat DPD ze bij me thuis kon afleveren. Klantenservice heeft me uitgelegd waarom mijn product vanuit het centrale magazijn in Denemarken werd verzonden. Service dik in orde. Je merkt aan alles dat ze verstand van zaken hebben.

Nico 05-08-2019

Ooit bij HiFi Klubben terecht gekomen omdat zij in Nederland exclusief Dali luidsprekers verkopen. Zowel online als offline mooie presentatie van prachtige producten. Altijd goed geadviseerd door ter zake kundig personeel.

Marco 05-08-2019

Snel en zeer vakkundig geholpen
Nemen de tijd voor vragen en beantwoorden deze naar volle tevredenheid.

Kom hier zeker nog een keer terug

Jaap 05-08-2019

Heos 5 gekocht via Klubben koopjesmarkt. Artikel niet van nieuw te onderscheiden. Snelle levering, goede prijs en ook 5 jaar garantie.

Chris 05-08-2019

Grote keuze uit topproducten voor een hele goede prijs. Snelle levering en zeer goede service!

Roland 05-08-2019

Ik was via een kennis bij Hifi Klubben terecht gekomen . Ik kreeg een goed advies om een juiste keuze te maken . Bovendien een extra garantie van 5 jaar . Personeel nam de moeite om al mijn vragen te beantwoorden. Het is zeker de moeite waard om hier langs te gaan als je een nieuwe box installatie nodig hebt.

Aryan 05-08-2019

Eerder hier mijn nieuwe stereo set gekocht, later ook wat accesoires. Altijd goed geholpen en ook geinformeerd over producten.
Men heeft de tijd voor je en je merkt het plezier van het personeel waarmee ze dat doen.
En wat me blijft verbazen is dat ze je onthouden, dat makat het nog wat persoonlijker.

Daan 05-08-2019

Op zoek naar een subwoofer passend bij de rest van mijn home cinema set, binnen gestapt bij HiFi Klubben Rotterdam. Ik had zelf een idee van de sub die ik wilde, maar na deskundig advies toch een andere keuze gemaakt. Totaal geen spijt van, bleek perfect advies. Nette zaak met kundige medewerkers. Nieuwe medewerker zei keurig dat ie nieuw was en niet precies wist wat belangrijk was, en verwees me door naar zijn collega ipv een verkooppraatje zonder kunde. Top!

Marielle 05-08-2019

Het snoertje van de koptelefoon van mijn dochter had een draadbreuk en tot mijn verrassing kreeg ze in de winkel meteen een nieuw, beter kabeltje, kosteloos mee. Eerder kon ik een aankoop zonder problemen retour brengen en kreeg ik mijn geld terug zonder gedoe. Bovendien zijn de medewerkers altijd vriendelijk en deskundig en hoef ik nooit (lang) te wachten.

Gabor 05-08-2019

Very professional and friendly service, providing useful advise to customers.

Gerard 05-08-2019

Zeer goede service. Aflevering ging perfect en site ook zeer gebruiksvriendelijk

Rob 05-08-2019

Snelle en correcte levering. Eerlijke prijzen en hoog kwalitatieve apparatuur.

Pim 04-08-2019

In het filiaal in Alkmaar een nieuwe geluidsinstallatie en tv aangeschaft. Het personeel was erg goed geïnformeerd en prettig om zaken mee te doen. Het aanbod is erg goed en alle mogelijkheden tot kijken en luisteren ( in ons geval op afspraak). Tot nu toe erg goede service en hulpvaardig personeel.

Dirk 04-08-2019

Mooie winkel op een heel mooie plek. Goed ingericht, je hebt lekker de ruimte om met elkaar te praten. Vakkundig personeel en geen moeite is teveel. Alle vragen werden beantwoord en alles werd gedemonstreerd. Er werd ook echt me je meegedacht als klant.