HiFi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HiFi Klubben.

HiFi Klubben stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 293 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Nico Bringmans 09-08-2019

Telefonisch contact n. a. v. aanbieding op website Werd keurig en deskundig te woord gestaan en conform afspraak terug gebeld. Levering 's anderendaags al (in België) keurig afgeleverd.

Pieter D. 09-08-2019

Een fijne zaak met mensen die kennis van zaken hebben. Geen mooie verkoop praatjes maar eerlijk advies passend bij je wensen en budget. Omdat de medewerkers zelf als hobby HiFi-audio hebben en/of audiofiel zijn helpen ze je met het maken van de juiste productkeuze. Tevens klopt hun belofte t.a.v. prijsgarantie. Indien de prijzen binnen een bepaalde periode verlaagt worden word er automatisch een tegoedbon naar je toegestuurd met het prijsverschil. Ik heb er zelf een mooie koptelefoon aan overgehouden.

Carin 09-08-2019

Onze ervaringen bij de winkels van Klubben zijn altijd goed. Er wordt tijd genomen om uitleg te geven en zonodig de aankoop te installeren op je telefoon. Ook hierbij weer goede uitleg. Er wordt tijdens het verkoopgesprek niet gestuurd naar een duurder product. Uitermate tevreden zijn wij.

GuyP 09-08-2019

Levering was goed en snel. Heb een ex-demo product gekocht maar ziet er nog uit als nieuw. De site werkt ook goed en verder nergens problemen mee gehad

Jim 08-08-2019

Deskundig advies. Ze nemen de tijd om je de apparatuur die je op het oog hebt uitvoerig te laten testen. Prijzen zijn ook erg redelijk.

Jaap 08-08-2019

Uiterst vriendelijk en geduldig te woord gestaan en deskundig geadviseerd bij verschillende bezoeken vooraf aan de winkel in Breda. De installatie van de aangekochte apparatuur was niet gemakkelijk maar zeer goed verlopen.

Rutger 08-08-2019

Voor mijn HiFi installatie was ik op zoek naar de mogelijkheden om het geluid wat 'voller' te laten klinken. Na wat online speurwerk kwam ik al vrij snel bij HiFi Klubben uit. Getriggerd door de erg prettig werkende website, het uitgebreide assortiment en de grote hoeveelheid informatie besloten om bij de dichtsbijzijnde winkel ook daadwerkelijk te gaan 'luisteren'. Conclusie was dat ik mijn systeem moest aanvullen met een subwoofer. De medewerker nam alle tijd om mij alle type subwoofers te laten luisteren en nam zelfs nog de moeite om een extra exemplaar vanuit het winkelmagazijn te halen. Het was vrij duidelijk: alles stond centraal om ervoor te zorgen dat ik er van overtuigd ben de juiste keuze te maken. Daarnaast vond ik het erg prettig dat de verkoper absoluut niet opdringerig was en mij de ruimte gaf om er nog even over na te denken. Het gaat tenslotte om een hoop geld waar je liever eerst nog een nachtje over wil slapen (alhoewel de winkel mij wel erg hebberig maakte ;)). Uiteindelijk de subwoofer via de webshop besteld. Ik had hem de volgende dag al in huis! Kabel volgde een dag later, omdat die vanuit een ander magazijn moest komen. Geen enkel probleem natuurlijk :) Kortom: dik tevreden over HiFi Klubben en ik kan ze iedereen aanraden!

Robrecht 07-08-2019

Deskundig en prettig advies, kwaliteit, snelle levering, omruilgarantie en aansluitend vijf jaar garantie.

Manu 07-08-2019

Goede en duidelijke website, correcte prijzen, snelle afhandeling, en goed verpakt voor verzending.

Nico 07-08-2019

Ben zeer vriendelijk en professioneel geholpen door verkoper kees in het zoeken naar de beste oplossing voor mijn nieuwe tv plus hifi set. Alle tijd werd er genomen om tot een mooie oplossing te komen. Ben er zeer tevreden mee !

B.A. van der Meer 07-08-2019

Klubben doen wat ze zeggen. De laagste prijsgarantie procedure wordt uitgevoerd. Ik ontving recentelijk twee vouchers. Mijn komplimenten. professionele staf, kennis van het product en goede ondersteuning. Klubben is voor mij TOP.

Mitch 07-08-2019

Eigentijdse Hifi winkel. Een goede middenweg tussen de grote consumentenelektronica ketens en exclusieve high-end audio winkels. Eigen merk Argon is prima initiatief om Hifi betaalbaar te maken voor iedereen.

Kees 07-08-2019

Prima zaak, men moet wel oppassen niet te hard te groeien. Als de medewerker belooft terug te bellen en dat gebeurt niet is dat geen goed teken, oppassen geen kleine MediaMarkt te worden.

Coosje 07-08-2019

Hi-Fi Klubben is een heerlijke winkel, met een prettige uitstraling. Ik word er altijd geholpen met veel geduld. Ik heb er al meerdere malen de sound gevonden die bij mij past. Veel dank!

Dolf Zondervan 07-08-2019

Ik heb na een bezoek aan de klubben hifi winkel besloten om de Sony WH- 1000X M3 Noise cancelling hoofdtelefoon aan te schaffen. Ik heb hem nodig voor woon werk verkeer en voor mijn DJing en radiohobby. De verkoper heeft mij prima geholpen om tot een goede aanloop te komen. Hij dacht goed met mij mee. Ik heb in alle tijd diverse koptelefoons kunnen beluisteren en uitvoerig kunnen testen. Daarnaast vind ik het mooi dat klubben 5 jaar garantie geeft. Ik ga een hoop plezier beleven aan mijn aanloop!

Ron Houtman 07-08-2019

Correcte levering van mijn tv en Sonos systeem. Gekozen voor HiFi Klubben vanwege de extra garantie van 3 jaar bovenop de standaard 2 jaar garantie.
Tip voor kopers van een TV: installeer de TV met 2 personen of bestel de TV in de winkel met installatieservice.

ruud 06-08-2019

Leuke en duidelijke shop, levering volgens afspraak. Hopelijk volgende bestelling ook van dat.

Paul 06-08-2019

Helemaal super! Netjes geholpen echt aanrader en kwaliteit. Voor iedereen aan tebevelen.

Niels P. 06-08-2019

Hifiklubben heeft een snelle en nette klantenservice. De aangegeven verzendtijd komen ze na en ze leveren betrouwbare producten. Retourneren kost weinig moeite en word snel afgehandeld. Ik had zelfs een kortingbon gekregen, omdat mijn product binnen een bepaald aantal dagen bij de mediamarkt in de aanbieding kwam. Ik had dit zelf niet in de gaten, maar het was een leuke verassing!

Paolo 06-08-2019

prima ervaring alleen ik zou ook Op de factuur willen lezen 5 jaar garantie.

Pixar1991 06-08-2019

Goede winkel met kundig personeel daarnaast een voorraad van artikelen erg prettig geholpen.

Blerim Bislimi 06-08-2019

Top winkel met mooie acties . Personeel beantwoord al je vragen met ondersteunende kennis . Kers op de taart dat ik na twee weken een tegoedbon toegestuurd kreeg omdat het product binnen 3 maanden afgeprijsd was. Daar weer mooi gebruik van kunnen maken met een B&O E8 draadloze headset!

Hedda 06-08-2019

Goede producten en medewerkers die de producten niet alleen goed kennen maar ook duidelijk kunnen aangeven wat de voor- en nadelen ervan zijn. Er wordt goed doorgevraagd naar de wensen van de klant.

J. Hofman 06-08-2019

Goede webwinkel (tevens fysieke winkels). Alles profi geregeld. Standaard 5 jaar garantie. Mijn wireless in-ears moesten wel uit Denemarken komen waardoor het iets langer duurde voordat DPD ze bij me thuis kon afleveren. Klantenservice heeft me uitgelegd waarom mijn product vanuit het centrale magazijn in Denemarken werd verzonden. Service dik in orde. Je merkt aan alles dat ze verstand van zaken hebben.

Nico 05-08-2019

Ooit bij HiFi Klubben terecht gekomen omdat zij in Nederland exclusief Dali luidsprekers verkopen. Zowel online als offline mooie presentatie van prachtige producten. Altijd goed geadviseerd door ter zake kundig personeel.