Hi-Fi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Hi-Fi Klubben.

Hi-Fi Klubben stelt zich voor

Bad Sound Kills Good Music” is de strijdkreet van Hi-Fi Klubben, een keten met meer dan 100 winkels in Scandinavië en nu ook in Alkmaar, Almere, Amersfoort, Amsterdam, Breda, Den Haag, Haarlem, Hilversum, Nijmegen, Rotterdam, Tilburg en Utrecht. Hier vind je geen koelkasten, wasmachines of friteuses, maar alleen de beste merken Audio en Video apparatuur waar we alles over weten omdat het onze passie is. Geniet meer en overtuig jezelf, kom kijken en luisteren in een van onze winkels waar alles demonstratieklaar staat. Word gratis lid van de klantenclub en je krijgt daarbij ook nog eens 5 jaar garantie!

Deze score is berekend op basis van 645 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

M.Wardenaar 21-05-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

Eerlijke winkel

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Al jaren koop ik al mijn hifi/video apparatuur bij deze keten. Vroeger heten het nog Raf en in Utrecht Staffhorst. Altijd staan ze voor je klaar voor het juiste koop advies.
Wat ook heel fijn is dat je in de luisterruimtes alle mogelijkheden zelf kan beoordelen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Paul André 21-05-2018 In de winkel gekocht

Top TV voor leuke prijs bij Klubben

Bijna al mijn apparatuur heb ik bij Klubben gekocht, soms in d winkel en soms via de website. Vaak zijn er goede aanbiedingen met honderden euro's korting.
Alle gekochte apparatuur werkt nog steeds uitstekend en voldoet volledig aan de verwachtingen.
Prijzen zijn goed, service en deskundigheid zijn uitstekend!
Vijf jaar gratis garantie is bovendien mooi meegenomen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ieta 20-05-2018 In de winkel gekocht

Heel goede adviezen

Goed geluisterd naar onze wensen, een goed advies op maat. Installatie goed geïnstalleerd en dat alles op een zeer vriendelijke manier rekening houdend met onze bijzondere situatie.

Sp 20-05-2018 In de winkel gekocht

Very good service

This is the shop that I’m coming back every time. Friendly atmosphere and helpful staff, and of course always good price.

J.Mulder 20-05-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Het is gewoon een prima winkel voor de Hi-Fi liefhebber.

Er zijn maar weinig Hi-Fi speciaalzaken die dit hebben wat je zoekt voor home cinema en muziek weergave.Ik raad mensen aan die iets specifieks zoeken.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Eric 20-05-2018 In de winkel gekocht

Goed en vrolijk geholpen

Bij eerdere aankopen zeer goed geadviseerd en geholpen
Nu alleen koptelefoon besteld(niet op voorraad) en opgehaald.

Refles 19-05-2018 In de winkel gekocht
Nijmegen

Een Goed advies! en het uitproberen is ook geen probleem!

Ik heb hier ook een dolby suround av versterker gekocht en toen kreeg ik ook al een goed advies en stonden ze open voor vragen die ik had.
Ze namen toen en ook nu weer de tijd voor mij .
Helemaal top mannen! Bedankt en ik kom zeker weer terug!
Mvg Refles

Marcel 19-05-2018 In de winkel gekocht

Goed en duidelijk geholpen

Prettig geholpen bij mijn zoektocht naar een eenvoudige douche goede versterker.
Niet opdringerig en met verstand van zaken.

Rob 19-05-2018 In de winkel gekocht
Rijnstraat Amsterdam.

Te gekke enthousiastelingen.

Zeer gemotiveerde en kundige gasten die er echt wel verstand van hebben. Met advies en voorbeelden wordt voor jou beste keuze zicht- en hoorbaar. Zeer klantvriendelijk. Ik kon mijn eigen speakers op laten stellen om op die manier de juiste keuze te maken. Top.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wim Saadhoff 19-05-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Buitengewone service

Hifi Klubben heeft een enorme goede service en personeel wat verstand van zaken heeft en heel belangrijk vind ik, ze nemen de tijd voor je en als er een probleempje is, wordt het spoedig op gelost. Voor mij is er maar één Hifi zaak en dat is Hifi Klubben

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bert 19-05-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Top service!

Topklasse personeel, klantvriendelijk, toeschietelijk, gastvrij, behulpzaam en meedenkend - en ook nog alles in huis wat ik zocht, inclusief demo’s van hi-end luidsprekerkabels.

Jos Kuijpers 18-05-2018 In de winkel gekocht
Nijmegen

Geweldige winkel

Super fijne winkel hebben verstand van zaken. Ook zeer nette winkel uniek in zijn soort.
Doen wat ze beloven, geen nep voorraad zoals concurrent.
Gaan ook mee met de prijzen plus fijn personeel in nijmegen

Bart 18-05-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijzen, nette shop, strakke service

Hi-Fi Klubben had de headset die ik zocht tegen een scherpe prijs. Meteen besteld. Helaas wel wat vertraging in de levering, maar hierover is goed gecommuniceerd.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Harro Hofman 18-05-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

Geweldig geholpen met goed advies, en snelle levering

Ik was HiFi Klubben in Amersfoort al eens binnen gelopen toen ze net geopend waren, en toen viel me al op dat het personeel vriendelijk was en wist waar ze over spraken.
Het was dus duidelijk dat ik hier heen moest toen ik een neiuwe versterker en luidsprekers wilde hebben. Werd vriendelijk geholpen met duidelijke uitleg en toen bij de demo niet alles helemaal volgens plan verliep, werd extra moeite gedaan om de demo alsnog weer lekker te laten lopen, dus chapeau!!
Uiteindelijk heel tevreden over de hulp en het advies de versterker en luidsprekers gekocht.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Koert Vonkeman 18-05-2018 In de winkel gekocht

Zeer behulpzame service.

Ik werd op een mooie aanbieding geattendeerd.

Het is alleen een beetje jammer dat als je een draadloze koptelefoon koopt, je hem pas de volgende dag kunt gebruiken, omdat de batterijen maar liefst 16 uur opgeladen moeten worden.

Sebastiaan 16-05-2018 Via de website gekocht

HiFi toppers

Ik werd geweldig geholpen via de Chat op de site. heb denk ik wel een half uur gechat omdat ik een noob ben op hifi gebied, maar de medewerker had alle geduld en heeft me de perfecte speaker onderdelen aangeraden.

Ernesto 16-05-2018 In de winkel gekocht
Almere

Super service!!!

De service was wederom geweldig. Genoeg tijd, kennis en nazorg gekregen met het bevestigen van de banenpluggen op de speaker kabels.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sjack 15-05-2018 In de winkel gekocht
Klubben Tilburg

Goede en vriendelijke service

Ik kan iedereen HiFi Klubben aanbevelen voor hun goede en vriendelijke service
En die prijsgarantie "voucher" is mooi meegenomen

Helly 13-05-2018 In de winkel gekocht

Top service

Na problemen met onze Sonos play 1 kregen we direct een nieuwe mee! Top service. Ook de 5 jaar garantie heb je nergens anders.

Marcel H 13-05-2018 In de winkel gekocht
Eindhoven

Zeer klantvriendelijke winkel!

Nadat mijn Denon receiver defect raakte, ben ik op zoek gegaan naar een passende vervanger. Ik bezocht de net geopende winkel van Hi-Fi Klubben in Eindhoven en kreeg niet alleen een deskundig advies, maar men nam ook de tijd om het model van mijn keus te demonstreren. Later nog verschillende keren terug geweest en elke keer zeer netjes geholpen.

Arno koerten 13-05-2018 Via de website gekocht

gewoon goed zoals men het verwacht in deze tijd

Een hifi store met verstand van zaken en hun producten.
Voor elk budget de zelfde service en garantie.
De site, het bestellen en de levering geweldig.
De extra opties tijdens bestellen, en het persoonlijk contact gewoon goed en persoonlijk

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan J 13-05-2018 Via de website gekocht

Beste koop en als bonus 5 jaar garantie als je lid wordt!!

Zoekende naar de beste deal voor de Marantz CD6006, kwam HiFi-klubben als de beste eruit en daar ben ben ik natuurlijk erg te spreken over. Als bonus krijg je 5 jaar garantie als je lid wordt en dat heb ik natuurlijk gedaan. Voor mij een 10 als beoordeling.

Nicole 12-05-2018 In de winkel gekocht

Denken goed mee!!

De jongens van Hifi Klubben denken echt goed mee om tot een goede oplossing te komen. Wij waren op zoek naar een Sonos systeem waarbij ook nog een platenspeler aangesloten moest kunnen worden. Uiteindelijk een samenstelling gevonden met fantastisch geluid!! En daarnaast een fantastische service met veel flexibiliteit. En ook nog een snelle levering naderhand als iets niet op voorraad in de winkel is!
Deskundig, meedenkend en vriendelijk personeel, absoluut aan te raden!!

Jacqueline 12-05-2018 Via de website gekocht

Prima webshop

De apparaten zijn van hoogwaardige kwaliteit, de levering had wat vertraging omdat 1 apparaat niet op voorraad was, maar ik werd daar keurig over geinformeerd.
De website is niet optimaal, ik kon bijvoorbeeld mijn bestellingen niet zien op mijn Ipad.
Service is ook prima en snel.

Hans 12-05-2018 In de winkel gekocht

Vragen staat vrij en eerlijke dienstverlening

HiFi Klubben helpt je om een complexe vraag over Hifi beantwoord te krijgen. Ik wist van te voren niet wat het resultaat van mijn bezoek zou zijn. Ik had mij wel goed voorbereid door algemene en productinformatie van de website te lezen. En ik wist dat ik niet meer zou betalen als bij een andere winkel zoals mediamarkt. De deur staat open, de mensen staan klaar voor je en heten je welkom. Ze nemen de tijd om te luisteren, geven gerichte informatie en antwoord op je vragen. En vragen of je nog vragen hebt waardoor elke aarzeling om die te stellen verdwijnt. Het resultaat is een gerichte aankoop van een draadloze speaker.

Karim 12-05-2018 In de winkel gekocht
Breda

Prettig onthaald, goed geholpen!

Fijne kennismaking met deze winkel, we werden heel goed en professioneel geholpen. Er werd ons alle tijd en vrijheid gegeven alle opties goed te beluisteren en we werden niet gedwongen in een bepaalde richting. Heel goede winkelervaring!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rob 12-05-2018 Via de website gekocht

Fijne webshop en snelle levering

Fijne en duidelijke webshop. Artikelen en bijbehorende assessoires makkelijk te vinden. Levering van artikelen binnen de aangegeven levertijd ontvangen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Arjan 12-05-2018 Via de website gekocht

Slechte levering

Vandaag heb ik telefonisch contact gezocht met één van uw medewerkers. Hij vertelde mij dat de levering nog niet binnen is en waarschijnlijk pas in juni geleverd kan worden.
Ik vertelde duidelijk dat op de website het artikel in drie winkels op voorraad aanwezig is.
De medewerker gaf aan dat beperkte voorraad op de website geen voorraad is en dat de website niet klopt.
Het product had ik besteld om cadeau te geven voor een verjaardag en dan is het onacceptabel dat de levering 3 weken wordt uitgesteld.
Gelukkig kan ik het product bij Coolbleu bestellen en zal het product morgen worden geleverd.
Al met al een teleurstellende ervaring met Hifi Klubben en ik zal er in de toekomst niet meer bestellen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Liz 10-05-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Meer dan geweldige service en zeer professioneel team!

Fantastische winkel, mooie apparatuur, super service, gezellig en een goed en eerlijk advies! Zij doen meer voor de klant waar anderen stoppen!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sorin-Remus 10-05-2018 In de winkel gekocht

Great Service and friendly employees

I recently bought a LG OLED TV of 55 inches and I was very pleased with the service.
At first I noticed the product on the website and to convince me more, I went personally to the store. Here I received more details about the product itself as well as the terms of buying, shipping and warranty.

The website is more than ok and in the store I met polite and friendly employees.
They answered all my questions and I was confident that I will make a good choise for me and my family.

Since the waiting period for home delivery was two weeks (probably the large number of orders), the gentlemen from the store assured me that they can help with the transport from the store to the parking place what actually had happened in the end.

I chose this store because it is the only one that offers a 5 year warranty on all products, which is rarely found on the Dutch electronics market and for the fairly good price compared to the competition.

Fan van Hifi Klubben 09-05-2018 In de winkel gekocht
Hifi Klubben te Rotterdam

GEWOON GOED!

Hifi Klubben heeft kundig en zeer gedreven medewerkers.
Je gaat er altijd met een goed gevoel vandaan , de prijsstelling is gewoon ok!
Hifi Klubben ga zo door!

martin 09-05-2018 Via de website gekocht

personeel die hun vak verstaan

de winkel is perfect ook de bediening, alleen de levering duurt wat langer dan dat beloofd
wordt. Ik heb in het verleden goede kwaliteit bij Klubben-haarlem gekocht!

Frans 09-05-2018 Via de website gekocht

Hi-Fi met High-End service

Wat valt er te schrijven over een bedrijf dat ECHT klantgericht is.
Waar het personeel ECHT verstand heeft van de koopwaar, en ECHT met de klant mee denkt in het belang van de klant.
Overdreven ? ECHT niet !
Probeer het zelf maar eens, dan weet u meteenl wat ik bedoel.

Ton Janssens 09-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en klantvriendelijkheid!

Prima service en advies! Veel kennis van zaken en klantvriendelijk!
Goede en concurrerende prijzen! En snelle levering via de webshop!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Raimond 08-05-2018 In de winkel gekocht

Perfecte service

60 dagen omruil garantie ideaal voor mensen die twijfelen Uitproberen en eventueel ruilen

Mooie service

Toon 08-05-2018 Via de website gekocht

Het gaat bijna altijd goed, maar nu ...

Ik koop regelmatig bij HiFiKlubben, ook via de webshop. En dat ging tot nu toe altijd prima: levering op tijd en compleet, goede prijs, mooie spullen. Maar afgelopen week bestelde ik twee dingen in de uitverkoop via de website. Het ene product (een stel luidsprekers) bleek na bestelling alsnog niet op voorraad (waarna een aanbod voor een vergelijkbaar product voor dezelfde prijs volgde), het andere product (een demo versterker) arriveerde incompleet (waarna het ontbrekende deel alsnog besteld werd). Ik heb de spullen nu nog niet ontvangen, maar vertrouw erop dat een en ander zeer binnenkort naar tevredenheid geregeld gaat worden.

Mark Go 07-05-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service

Ik heb nu twee maal iets gekocht bij Hi-Fi Klubben en ben nu twee maal positief verrast over de deskundige manier dat ik ben geholpen en over de eerlijkheid van de medewerkers. Zij raden oprecht een goedkopere speaker aan die in mijn situatie meer dan prima is dan de speaker die logischer zou passen. Hier hebben ze ook gelijk in.

Daarnaast blijven ze me verbazen over de service die ze bieden. Zo liep ik met de kinderwagen en de nieuwe speakers de winkel uit en kwam een medewerker met een tas mij achterna omdat ik wel heel onhandig bezig was. Erg attent en erg fijn!

Niels 07-05-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Vertrouwd adres

Ik kom graag bij Hifi Klubben. Vooral de deskundigheid. Bovendien prijzen ze niet gelijk het duurste aan, maar het beste bij je past.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Corrien 04-05-2018 In de winkel gekocht

Top

Vriendelijke personeel, ze nemen de tijd voor de klant, winkel ziet er altijd zo mooi uit en de spullen die ze verkopen zijn prachtig!

Larsiano 30-04-2018 In de winkel gekocht

HiFi Klubben top winkel!

ik heb hier een Jabra True wireless headset gehaald en werd snel geholpen. Ook werd het product voor mij gereserveerd omdat het de laatste was. Al met al een snelle afhandeling en mooie prijs. Ik ben zeer tevreden met het product, de winkel en de service van medewerker. Ik zou hier zeker weer kopen in de toekomst!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Frank 30-04-2018 In de winkel gekocht

gewoon goede service

een storing in mijn Sonos play 5 was snel geconstateerd en per direct werd de play 5 verzonden en binnen 3 werkdagen had ik een nieuwe sonos play 5 weer in mijn bezit.
Een fenomenale service zoals ik tot heden bij andere zaken niet heb mogen meemaken.
Voor mij heeft hifi Klubben een dikke 10.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rene 26-04-2018 In de winkel gekocht
Tilburg

Geweldige winkel en dito personeel

He he eindelijk weer een hifi winkel met kwalitatief hoogwaardig en zeer vriendelijk personeel. Verkopen alleen mooie gerenommeerde merken en produkten uit het topsehment waar ze achter staan. Personeel weet waar ze het over hebben en stellen de juiste vragen om achter de wensen van de klant te komen. Daarna adviseren ze op basis van deze behoefte en niet op prijs. Ben erg blij met deze winkel

Johanna 24-04-2018 Via de website gekocht

Service zoals het hoort te zijn.

Overzichtelijke website, fijne winkel. Vriendelijke klantenservice reageert snel en denkt goed mee, zeker service gericht.
Snelle en nette bezorging, goede voorwaarden, Hi-Fi Klubben is een verademing.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

de Bruijn 16-04-2018 Via de website gekocht

Voorbeeldige service

Aan de klantenservice op donderdag een storing gemeld aan een tuner/versterker/CD-speler en dezelfde dag gratis teruggestuurd aan Klubben. Zaterdag daarop werd een nieuw toestel thuisbezorgd. Eerder werd wegens prijsverlaging van een gekocht produkt eigener beweging het prijsverschil door Klubben teruggegeven. Kontakten gaan snel en goed.

Angelo 10-04-2018 Via de website gekocht

Snelle en fantastische service!

Omdat ik geen tijd had om bij een HiFi Klubben filiaal langs te gaan, besloot ik om met een adviesvraag te mailen naar de klantenservice. Hier werd heel snel en duidelijk op gereageerd. Vervolgens nog wat andere vragen gesteld en ook hier uitgebreid en eerlijk antwoord op gekregen. Via de mail hebben ze mij heel goed kunnen adviseren wat ik nodig zou hebben en welke producten bij mijn wensen zouden passen. Ze namen de tijd en gaven mij meerdere opties. Er werd ook goed rekening gehouden met mijn budget. Zo heeft de klantenservice van HiFi Klubben mij via de mail kunnen helpen beslissen welke producten ik wil bestellen en hoefde ik hier niet voor naar een filiaal. Kortom: helemaal top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henk Muskens 04-04-2018 In de winkel gekocht
Tilburg

Fijn geholpen. Nemen de tijd voor je.

Goed advies inzake aankoop soundbar. Houden zich aan afspraken. Goede begeleiding bij installatie. 5 jaar garantie zonder bijbetaling.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Anke Söentken 04-04-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Service en aandacht zijn ver bovengemiddeld!

Recent ben ik een aantal keer in de winkel in de Rijnstraat in Amsterdam geweest. Na een daglange (ruim zeven uur) stroomstoring leek het me handig een radio op batterijen te hebben. Na een miskoop bij een nogal markt-overheersende webwinkel kwam ik bij Hi-Fi Klubben terecht. Eerst telefonisch snel en goed geïnformeerd en daags erna te voet naar het filiaal. Ben super geholpen en weliswaar ver boven mijn budget gegaan, maar ik heb een 'gouden' radio gekocht, merk Argon. Dit gaat geen reserve radio worden: ik gebruik hem dagelijks. Geweldige ontvangst, storingsvrij zonder zelfs mar de antenne uit te schuiven en geweldig geluid in digitale kwaliteit.
Gezien de welwillendheid, service, prettige gesprekken en adviezen raad ik deze winkel absoluut aan. Ik ga ervan uit dat de service en sfeer in alle andere Klubben filialen naast de door mij bezochte zaak in Amsterdam precies hetzelfde is. Hifi nodig? Gewoon naar Hi-Fi Klubben!

Pieter Vink - Leeuwarden 01-04-2018 Via de website gekocht

Wat een gweldig bedrijf!

"Muziek is voer voor de ziel" Hi-Fi Klubben begrijpt dit! Geweldig assortiment & Service!-)
Écht een 10 met een griffel!

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jack 30-03-2018 Via de website gekocht

Hier is een klant echt nog een klant

Gewoon super service die ze leveren als er iets mis is met de apparatuur. Snel, persoonlijk en vriendelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Daniel 28-03-2018 Via de website gekocht

Goede klantenservice

Als cadeau een koptelefoon gekregen waar na een paar maanden iets mis mee bleek te zijn. Na (laat) een mail te heben gestuurd is de volgende ochtend al gezegd om een keer langs te komen, had toen alleen een bon bij de hand maar deze is toch zonder probleem vervangen door een nieuwe.

Over de levering etc. kan ik niet veel vertellen. Wel fijne service met vriendelijk personeel.