Hi-Fi Klubben - Reviews & Ervaringen

9,1 Lees 1995 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Hi-Fi Klubben.

Hi-Fi Klubben stelt zich voor

Bad Sound Kills Good Music” is de strijdkreet van Hi-Fi Klubben, een keten met meer dan 100 winkels in Scandinavië en nu ook in Alkmaar, Almere, Amersfoort, Amsterdam, Breda, Den Haag, Haarlem, Hilversum, Nijmegen, Rotterdam, Tilburg en Utrecht. Hier vind je geen koelkasten, wasmachines of friteuses, maar alleen de beste merken Audio en Video apparatuur waar we alles over weten omdat het onze passie is. Geniet meer en overtuig jezelf, kom kijken en luisteren in een van onze winkels waar alles demonstratieklaar staat. Word gratis lid van de klantenclub en je krijgt daarbij ook nog eens 5 jaar garantie!

Deze score is berekend op basis van 795 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

Raven 11-12-2017 In de winkel gekocht
Breda

Je koopt wat jij echt wil, niet wat zij willen !

Per ongeluk deze winkel(keten) online gevonden, en dan toch maar 's langs geweest in Breda (goeie 75 min. rijden vanuit Gent-België). Verschillende luistersessies gekregen, veel geduld en advies, en uiterst tevreden met de aankoop. Geen moeite was hen (vooral de shopmanager) teveel om op onze vragen te antwoorden, en we mochten zolang blijven als we wilden. Uiteindelijk met een niet echt goedkoop pakket naar buiten gewandeld, maar het klinkt subliem !

René 11-12-2017 In de winkel gekocht

Aanrader!

In de winkel zijn ze erg vakkundig en er is een ruim aanbod aan kwalitatieve Hifi-apparatuur. Een paar weken terug hebben we een draadloze Sony headset aangeschaft waar we zeer tevreden over zijn. Bij ons thuis hebben we een Sonos systeem naar alle tevredenheid laten installeren.

Johan H 10-12-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Kundig en aardig personeel, goede service

Deze winkel van Hi-Fi Klubben in Alkmaar valt op door haar kundige en aardige personeel. Goed geholpen, goed meegedacht en goed geinformeerd.

Leunens 10-12-2017 In de winkel gekocht
Hilversum

De reden om bij klubben te kopen

Goede garantieregeling en advies. Ook als je niet top of the bill wil besteden. Wij lopen al onze apparatuur hier.

Frens 10-12-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Werd direct goed opgepakt de vraag en duidelijke uitleg aan gegeven. Helaas nog steeds geen geluid uit de boxen tijdens TV.

Johan Kroes 10-12-2017 In de winkel gekocht
HiFi Klubben Den Haag , Venestraat

Geweldige service en klantvriendelijkheid

Ik heb hier al eerder een product gekocht en was zeer tevreden . De service , klantvriendelijkheid en prijs/kwaliteit verhouding is goed .

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

W.G.Saadhoff 09-12-2017 In de winkel gekocht

Goede ondersteuning

Ik heb ondervonden dat de service perfect is te noemen, nemen de tijd voor je en geven de aandacht ook al is het druk in de winkel en nog eens 5 jaar garantie op de koop toe. Gekocht B&W speakers 4 maal, Cambridge reciever CXR200 en Cambridge CXU HD player

Tim 09-12-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

De winkel met kennis van beeld en geluid!

We zijn in de winkel (Rotterdam) super vriendelijk geholpen. We werd zeeg goed naar onze wensen geluisterd en daarop is een goed advies gegeven. We hebben een Samsung 75inch TV gekocht met een geweldig Sonos systeem. Gisteren hebben 2 monteurs alles super netjes geïnstalleerd en namen goed de tijd om alles duidelijk uit te leggen.
Wij willen nog een uitbereiding op ons Sonos systeem en dat gaan we zeker door HiFi klubben laten uitvoeren!
TOP gedaan mannen!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ben de Hoog 09-12-2017 In de winkel gekocht
Rijnstraat Amsterdam

Enthousiasme in de winkel.

Op zoek naar een Cambridge CXA60. Maar dan eerst even willen luisteren in een winkel. Hifiklubben in de RIjnstraat/ Amsterdam was dichtsbij. Luisteren beviel goed, maar het aanbod wat ze deden kon ik niet weigeren. Helaas niet de juiste kleur voorradig, dus een weekje wachten. De winkel geeft je een goed gevoel, was leuk om er te zijn.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Rob Hage 08-12-2017 In de winkel gekocht

Beter is onmogelijk

Super geholpen in de winkel te Rotterdam door Fred.
Leverdatum plannen en laten installeren door Jeffrey.
Als je wilt dat het meteen in orde is,ga dan naar hifi Klubben.
Echt een absolute aanrader voor iedereen die van goed geluid houdt.

Andrea 08-12-2017 In de winkel gekocht

Geweldig geholpen!

Prima advies ontvangen. Daarna nog een keer langs geweest omdat ik speakersnoeren nodig had. Ook toen goed geholpen. En toen vervolgens bleek dat ik de verkeerde hdmi-kabel had gekocht en bleek dat ik een receiver had uitgezocht die niet bleek te doen wat ik wilde (wat ik zelf had kunnen zien) heb ik beide zonder enige moeite mogen omruilen. Geweldige service dus!

Pluspunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Barend 08-12-2017 In de winkel gekocht

Prachtig geluid, fijne service

Hifi Utrecht is de shop waarmee ik eindelijk het geluid in huis heb kunnen krijgen wat ik wilde. Ik droomde al jaren van een mooie geluidsinstallatie tegen een behoorlijke prijs (vierduizend euro). Maar als ik dan een professionele geluidswinkel binnenliep werd ik meewarig aangekeken. Een houding van we hebben eigenlijk geen tijd voor je. Bij Hifi Utrecht namen ze de tijd. De installatie thuis verliep in eerste instantie goed. Maar toen later een storing ontstond ben ik professioneel zeer goed geholpen door Hifi Utrecht. Toen bleek ook dat het geluid van mijn nieuwe platenspeler niet goed afgesteld stond. De collega van Hifi regelde in de zaak de platenspeler in. Nu heb ik het geluid thuis waar ik van droomde. Top service achteraf. Alle mensen hier voeren hun werk rustig en kalm uit. Hifi Utrecht is niet de goedkoopste. Dat is logisch want dan kun je omdat je minder verdient geen goede service en aandacht geven. Door de aanvullende aandacht en service naast het goede product heb ik het niveau van geluid waar ik van droomde.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jonathan 07-12-2017 In de winkel gekocht

Kundig en geduldig!

Vorig jaar na lang wikken en wegen Dali Rubicon 6 speakers en een mooie versterker van NAD gekocht in Amsterdam. Verkopers waren geduldig en behulpzaam, zelfs nadat ik eerder gekocht ander apparatuur tot een paar keer toe wilde ruilen omdat ik het thuis toch niet optimaal vond klinken. De beloofde tevredenheidsgarantie komen ze na, ook voor kieskeurige en tijdrovende klanten zoals ik. Fijne winkel en fijne mensen.

Jesse 06-12-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Super winkel met vakkundig advies

Prima geholpen bij het maken van een keuze voor de aanschaf van een high end audio set!
Geen opdringerig verkoop gedrag

Marja den Hartog 06-12-2017 In de winkel gekocht

Doen wat zij beloven

Goede service komen afspraken na tegen een goede prijs ook nadat de aankoop is gedaan.
Ik zal in het vervolg Hi-fi Klubben meenemen in de keuze bij mijn volgende aankoop

Karen Kulik 06-12-2017 In de winkel gekocht

Zoals het hoort!

Kundig, vriendelijk en eerlijk. Zoals het hoort te zijn. Lijkt vanzelfsprekend, maar dat is niet zo.

Ad 06-12-2017 In de winkel gekocht
Breda

Prima geholpen en deskundig

Prima persoonlijke service,klant is nog echt koning en personeel heeft echt verstand van zaken. Overigens koffie is ook heerlijk

Marcel 05-12-2017 In de winkel gekocht

Wederom Service met een hoofdletter S

Gisteren de surround receiver mogen ontvangen van Cambridge Audio CXR200 en als aanvulling op de recentelijk aangeschafte B&W 9 serie.
De set is tot stand gekomen met het professionele advies van HIFI Klubben Den Haag.
Wat een genot om naar te luisteren !

....heeft gisteren de CA geïnstalleerd en alles draait als een zonnetje. Duidelijke installatie uitleg en een uiterst prettige manier van communicatie.

Winkel : Top
Personeel : Top
Kwaliteit : Top
Dominique : Uiterst gekwalificeerd !

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Dick 05-12-2017 Via de website gekocht

Prima service

Goede informatie gekregen bij keuze voor versterker.
Overzichtelijke website.
Kundig advies gekregen over diverse vragen.

DoubleSix 04-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige club HiFi specialisten

Niets is ze te veel, foto's sturen, uitleg etc.
Wat ik ook erg waardeer is de test die ze zelf doen en dan de voor- en nadelen duidelijk bij het artikel beschrijven.

M Vennik 04-12-2017 In de winkel gekocht

zeer klantvriendelijk

Via internet bluetooth speakers besteld. Hi-Fi klubben had de beste aanbieding. Medewerkers in de winkel in Den Haag deden hun uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk te laten verlopen. Daarbij ook hele plezierige uitleg over de apparatuur

Reza 04-12-2017 In de winkel gekocht

perfect

ik koop voortaan mijn spullen gewoon bij Hi-Fi klubben
erg flexibel, e houden zicht aan de Nederlandse wet, zelfs heb je 60 dagen bedenk tijd.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Michiel 04-12-2017 In de winkel gekocht
Amersfoort

Wat een geweldige winkel!!

Geweldig advies gekregen, maakte niet uit hoe lang het duurde. Prijzen zijn ook goed.
Hier zien ze mij zeker nog eens terug.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

UV 04-12-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Great place, great people!

HiFi Klubben Rotterdam is my local HiFi shop and I love going there. The guys working there are very knowledgable and helpful, and will take the time to deal with every demanding patient (myself included :)) to address any question or resolve any problem. They are oriented on the higher-end of the market, so definitely not cheap, but if you're looking for the top hifi items, then rest assured that you can get it for a reasonable price. Nearly all the major brands are on offer. After-sales support is great -- if you have a problem, they work to help you. My experiences with this is that they have been very fair and you will not be out of pocket if it's their fault. In other words, they don't look to screw the customer over just to make a quick buck, they want you to keep coming back for years to come. I would definitely recommend this shop!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Benito 03-12-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Super service en heel erg vriendelijke mensen..!!

Dit noem ik nou service!! Mijn koptelefoon had ik 1,5 jaar geleden gekocht en ging terug naar Hi-Fi Klubben om te kijken wat eraan gedaan kon worden. Zonder enige tegenspraak kreeg ik een nieuwe mee..!! Was is 5 min klaar. Super winkel. Ik weet wel waar ik mijn volgende apparaten ga kopen!!!

Dylan Mouthaan 03-12-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Uitstekend geholpen + zelfs de setup werd gedaan

Luisteren naar je behoeftes en nemen de tijd om alle mogelijkheden te laten horen. Uitstekende en vriendelijke service. Zelfs de 5.1 setup werd volledig geïnstalleerd. Aanrader!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Iboer 03-12-2017 In de winkel gekocht

Top service

Wij kwamen alleen voor de informatie betreft het product van de kopjesmarkt die we zagen op hun site. Na verschillende informatie die wij hebben gekregen, hadden we voor 2 nieuwe speakers een goede prijs mogen krijgen. Heel erg goed behulpzaam & professioneel medewerker..wij zijn zeer tevreden!

Debby 02-12-2017 In de winkel gekocht

Top Service!

Na 2 dgn proberen online een betaling te doen. Helaas allemaal zonder succes. Uiteindelijk toch maar naar de shop in Amersfoort gegaan. Daar echt top service gehad. Ik had een Sonos playbase online besteld met 100 euro korting. Deze actie was helaas verlopen toen ik 2dgn later in de winkel aankwam. Daar deden ze helmaal niet moeilijk en kreeg ik hem mee voor dezelfde prijs! Super!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Patrick 02-12-2017 In de winkel gekocht

Super service

Soundbar kraakte en het rook een beetje verbrand.
Gebeld en ze gaven aan dat ik de soundbar naar één vd lokaties kon brengen.
Dacht dat deze dan opgestuurd zou worden, maar ik kreeg gelijk een nieuwe mee.

Jan 02-12-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Ook voor 65 plus is er nieuw geluid te vinden.

We kregen deskundig advies over de diverse mogelijkheden op het gebied van nieuwe dvd speler me nieuwe boxen enz. We zijn goed geholpen en begrijpen nu ietsjes meer over de nieuwe box kwaliteit

Roy 02-12-2017 In de winkel gekocht

Prima service en advies

Op internet gekeken naar een Receiver en speakerset. Toen naar de winkel in Alkmaar gegaan voor advies en om de set te beluisteren en te bestellen. Netjes binnen de afgesproken tijd geleverd en hoefde pas na levering te betalen.

serge 02-12-2017 In de winkel gekocht

Top service / uitleg

Door X zijn we zeer uitgebreid geïnformeerd over de verschillende mogelijkheden op audiogebied rekening houdend met onze wensen. Uiteraard ook de diverse setups beluisterd. Uiteindelijk hebben we de Bluesound Soundbar aangeschaft via hen. Top aankoop!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Richard 02-12-2017 Via de website gekocht

Verwachtingen overtroffen

Was al meerdere keren in de winkel geweest en altijd goed advies gehad op mjin vragen. Deze keer heb ik een versterker gekocht en communicatie en levering was top! Vooral het feit dat bij een prijsaanpassing tussen aanschaf en ophalen, de laagste prijs wordt toegepast is iets waar je vertrouwen in krijgt. Daarnaast is kennis van zaken en assortiment zeer goed.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Chris 01-12-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Service was goed en voldoende tijd en aandacht voor je.
Goede uitleg en alles netjes thuis gebracht.

David 01-12-2017 Via de website gekocht

Zeer veel aandacht en begrip voor de klant

Klant vriendelijk bedrijf en goed advies. E-mails worden snel beantwoord, zelfs in het weekend! Denken goed met de klant mee en een verademing om hier iets te kopen tov de “grotere concurrent” Klantenservice gaat ook veel verder dan menig ander bedrijf.

Laurens 01-12-2017 In de winkel gekocht
Haarlem

Goede service

Goede productinformatie, kopje koffie in de winkel.
Vervolgens een mooie prijs betaald met een voucher van een eerdere aankoop die binnen twee in prijs was gedaald. Leuke verrassing. Al met al een fijne proffesionele winkel met vriendelijk personeel.

A. Lem 01-12-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Top service!

Heos homecinema systeem aangeschaft. Uiteindelijk was ik hier niet tevreden mee. Dit was geen enkel punt bij HiFi Klubben. Ik kon dit systeem gewoon teruggeven en ik heb een ander (sonos) systeem aangeschaft. Zonder problemen. Geweldige service!

Nelly 01-12-2017 In de winkel gekocht

Muziek

Via kieskeurig bij Klubben beland wegens onvrede met huidig radioaanbod en kapotte cd speler. Als 70+ er onbekend in de huidige electronica markt en overgevoeligheid voor divers box geluid.
Serieus genomen door personeel, geduldig en duidelijke informatie. Alle ruimte om eigen speaker aan div. systemen te luisteren. Info over een nog te komen app update van gekozen systeem.
Optie om retour te brengen bij onvrede over deze update. Kortom uiterst tevreden met de verkoop nieuw systeem. Prettige ervaring!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Thomas 01-12-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Mooie producten, vriendelijk en betrouwbaar personeel

Mooie winkel (Utrecht) met prachtige producten. Ik kom er niet vaak, maar wordt altijd vriendelijk te woord gestaan.

Twee jaar geleden had ik een BT speaker bij HiFi Klubben gekocht, die tot twee keer toe defect ging. Het bleek om een slechte batch te gaan. Het product is elke keer netjes omgeruild, de laatste keer (deze week) voor het nieuwe model. Hopelijk heeft die geen kuren.

Elke keer vriendelijk geholpen en ervan verzekerd dat ze me niet zonder product laten zitten. Dat wekt vertrouwen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M de Smit 30-11-2017 Via de website gekocht

Alles goed geregeld

Erg goede website met eerlijke ondersteuning per product. Goede kwaliteit van producten en alles volgens afspraak geleverd. Aanrader!

Jo 30-11-2017 In de winkel gekocht

Keurig geholpen

Een tweede Argon internet radio gekocht voor mij dochter. Radio was in de juiste kleur op voorraad in Almere. Verder keurig en vlot geholpen.

DICk George Bor 30-11-2017 In de winkel gekocht

Geweldig

Ik ben zeer tevreden met het personeel van de winkel in Almere? En met de man die mijn installatie aansloot Klasse ik vind de manier van werken deze jongeman uitzonderlijk?

Jan 30-11-2017 Via de website gekocht

Deskundig verkoper, beantwoordde geduldig al mijn vragen.

Site is goed toegankelijk. Product was op voorraad en zou binnen 2 tot 3 dagen worden geleverd. Het is nu (werk)dag 4, 15.46 en nog geen levering.

BJ van de Vijver 30-11-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Een prima service en voorlichting!

Ik werd met geduld te woord gestaan en kreeg goed advies en antwoord op mijn vragen. Tevens werd mijn subwoofer in de winkel getest alvorens er een besluit zou worden genomen om voor reparatie op te sturen. En dan ook nog de bereidheid om de prijzen te matchen van hun collega winkels.

Bart 30-11-2017 Via de website gekocht

Niet alleen heel goede service, maar ook uitstekende prijs..

Ik had al een Lyngdorf versterker gekocht bij HIFI Klubben (die ze netjes bij je komen brengen en uitgebreid afstellen), nu op zoek naar blu ray speler. Gekozen model niet alleen slecht leverbaar bij andere zaken, maar bij HIFI Klubben ook nog de goedkoopste.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

bert kartoikromo 29-11-2017 In de winkel gekocht
Klubben Den Haag

service is goed en zeer klantgericht

Klubben Den Haag is klein maar heeft genoeg spullen in huis. De benadering en service naar de klant blijft zodoende beter op maat. Heel klantvriendelijke medewerkers.

Johan 29-11-2017 In de winkel gekocht
Hoogstraat, Rotterdam

Fijne zaak, prettige medewerkers

Ik had advies nodig mbt nieuwe geluidssystemen en was het zat om alleen verkopers tegen te komen, die mij oplazen wat er op het kaartje stond bij de apparaten.
Het was dan ook een opluchting om bij Hifi Klubben te worden geholpen door vriendelijke medewerkers, die ook wat te vertellen hadden !!
Jongens, wat hebben jullie een kennis van zaken, thumbs up voor jullie.
Heb nu een begin gemaakt met mijn nieuwe geluidssysteem en heb kleine problemen, maar die liggen niet bij Hifi Klubben.
De toekomstige uitbreiding van mijn systeem zal zeker bij deze club worden aangekocht.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Pieter 29-11-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

prima service en uitstekend advies

BIjna een te kleine surround receiver gekocht passend bij m'n luidsprekers.
Omdat het gekozen type niet op voorraad was, is snel geschakeld door de receiver nog de volgende dag thuis te bezorgen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Willem Westerveld 28-11-2017 In de winkel gekocht
Amersfoort

Goed geluid voor een prima prijs!

Ik zocht een compacte installatie voor mijn woonkamer, na wat research op internet gedaan te hebben, ben ik bij HiFi Klubben in Amersfoort binnengestapt. Ik ben hier erg goed geholpen. De keuze voor de Denon Ceol N9 was snel gemaakt, ik heb vervolgens in de winkel een aantal speakers getest en ben uitgekomen bij de Argon Alto5. Ik had zelf nog niet aan dit model gedacht en ben daarom erg blij dat ik naar de winkel ben gegaan en niet op internet een bestelling heb geplaatst zonder eerst te luisteren. De speakers klinken naar mijn mening erg goed en dat voor een zacht prijsje!
De service was verder erg goed, ik ben geholpen met de luidsprekerkabels, de verkoper was zo vriendelijk om de banaan stekkers er voor mij op te zetten zodat ik thuis eigenlijk niets meer hoefde te doen behalve inpluggen en muziek luisteren!
Mijn aankopen werden ook nog eens tot in mijn auto die een stuk verderop stond afgeleverd. Al met al een zeer goede ervaring!

Frans van Weeren 28-11-2017 In de winkel gekocht

Prima service en meedenken

Er wordt meegedacht. Aanbod is zeer ruim. Eigenlijk alleen maar kwaliteitsproducten. Ik ga er met plezier naar toe.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -