Hi-Fi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Hi-Fi Klubben.

Hi-Fi Klubben stelt zich voor

Bad Sound Kills Good Music” is de strijdkreet van Hi-Fi Klubben, een keten met meer dan 100 winkels in Scandinavië en nu ook in Alkmaar, Almere, Amersfoort, Amsterdam, Breda, Den Haag, Haarlem, Hilversum, Nijmegen, Rotterdam, Tilburg en Utrecht. Hier vind je geen koelkasten, wasmachines of friteuses, maar alleen de beste merken Audio en Video apparatuur waar we alles over weten omdat het onze passie is. Geniet meer en overtuig jezelf, kom kijken en luisteren in een van onze winkels waar alles demonstratieklaar staat. Word gratis lid van de klantenclub en je krijgt daarbij ook nog eens 5 jaar garantie!

Deze score is berekend op basis van 795 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

Rene 19-02-2018 In de winkel gekocht
Alkmaar

Kwaliteit is hun kracht

Prima voorgelicht is de winkel in Alkmaar. Goed luidsprekers en systemen kunnen vergelijken en beluisteren door de grote uitstalling. Kreeg goed advies en er werd echt meegedacht. Levering duurde wel wat langer, daarlaat een receiver niet op voorraad was. Installatie door terzake kundige monteur. Uitleg wel wat summier, maar kon wel alles zelf daarna vinden via de aangegeven instructies. Eén verkeerd advies over het koppelen van de smartphone aan de Denon. Dit lukt namelijk niet via de aanbevolen aanschaf van een kabeltje. Later telefonisch contact gehad met de winkel en alle problemen opgelost.

Otto de Croes 16-02-2018 In de winkel gekocht
HiFi Klubben Haarlem

Goeie service

Heb vorige maand draadloze B&W hoofdtelefoon de PX model in Haarlem gekocht. Snel levering, ben zeer tevreden, ja ik zou deze winkel aanbevelen.

Chris 06-02-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service

Bij binnenkomst wordt er al geluisterd naar wensen en behoeftes, daar wordt verder op ingespeeld door de medewerkers

Anita 06-02-2018 In de winkel gekocht

Klantvriendelijke service in Breda

Ik ging met een oude kapotte NAD cd speler naar de winkel in Breda om te vragen of het nog de moeite waard was om hem op te laten knappen of dat ik aan een nieuwe toe was. De cd lade ging niet meer open. Dat zou opsturen worden maar de Bredase medewerker M. besloot om toch eens zelf te kijken en heeft hem tot mijn verrassing met een kleine ingreep weer aan de praat gekregen. Omdat uit mijn geluidsbox ook geen goed geluid meer kwam gaf hij mij nog wat tips en bij thuiskomst kreeg ik ook weer goed geluid. Ik was helemaal blij met de deskundigheid van de medewerker. Ik ben tzt toe aan een nieuwe versterker en/of boxen en ga dit zeker bij hun kopen. Voor mij geen mediamarkt of website. Had al een eerdere goede ervaring. Niet opdringerig en ze nemen de tijd.

Jan Paul 04-02-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Uitstekende service & nazorg! prijs-kwaliteit verhouding top

Zeer deskundig, uitermate vriendelijk, empathisch en op een prettige manier rustig in de omgang. Uitstekende service en nazorg.

Nemen uitgebreid de tijd. Denken constructief mee rekeninghoudend met mijn behoeften en budget. Komen daarin met kwalitatief goede, niet noodzakelijker wijze duurdere, alternatieven. Durven ook te ontraden om bepaalde componenten/producten aan te schaffen als dat onderdeel niet bijdraagt aan mijn behoeften.

Nadat ik mijn stereoset met Bowers en Wilkens 6-serie boxen had gekocht werd de 7-serie geïntroduceerd. Gelukkig kon ik zonder problemen mijn boxen omruilen voor deze upgrade: 703-S2

Wat mij betreft bieden ze zodoende prima prijs-kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan aarts 02-02-2018 Via de website gekocht

Super service

Op 1-2-2018 om 16:30 mijn bestelde tv gekregen helaas bleek bij het uitpakken dat er een grote barst in het scherm zat. Om16:50 de klantenservice gebeld die stelde mij al gelijk op mijn gemak en zeide dat alles goed zou komen en dat ik even een foto moest mailen van het kapotte scherm. Om 17:00 werd ik al terug gebeld dat ze 2-2-2018 smorgens vanuit amsterdam een nieuwe kwamen brengen. En hal11 smorgens stonden ze aan de deur en hebben de nieuwe uitgepakt en aangesloten en de kapotte netjes mee genomen HIFI KLUBBEN bedankt voor de super service. En ik zou zeggen mensen koop hier u apparatuur. Dat is kopen zonder zorgen 👍👍

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Andre 02-02-2018 Via de website gekocht

Bestellen betalen een 9 levertijd en klantenservice een 3.

Apparatuur was niet in voorraad, kan gebeuren, moest uit Denemarken komen met DPD.
Levering zou 2 tot 3 dagen duren, werd in tweede mail genoemd.
Kreeg snel een track en tracé maar beweging zat daar niet echt in.
Mail gestuurd naar HiFi Klubben, pakket zou vanavond binnen komen in Nederland en morgen geleverd worden. Er kwam echter niets, volgens T&T lag het pakket nog steeds in Denemarken, gebeld met klantenservice, hier werd erg ongeïnteresseerd en laconiek gereageerd, hij had al 10 tallen klachten hierover gehad, wachten was het advies. 7 dagen na bestelling krijgen we in de de Track en Tracé (3 uur voor levering) het verwachte tijdstip te zien en werd geleverd.
Niet op voorraad / Denemarken betekent dus 7 dagen wachten

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Daniël 01-02-2018 Via de website gekocht

Slechte (telefonische) service

Zojuist heb ik telefonisch contact gehad met een van de medewerkers van de klantenservice. De reden van mijn contact is de vertraging in de levering van mijn order. Spijtig moet ik mededelen dat dit contact matig was in het stukje oplossingsgericht. Met betrekking tot de vraag inzake de vertraging ontvang ik de mededeling dat ik niet de enige ben met deze vraagstelling en wordt als onderbouwing gegeven dat er niets aan kan worden gedaan aangezien de bezorgservice niet kan worden gemaand tot het sneller leveren. Wat in mijn beleving wel kan en een geruststelling oplevert voor een (waarde)klant is dat men contact probeert op te nemen en de oorzaak probeert te achterhalen van de eventuele vertraging en dit vervolgens dan terugkoppelt aan de consument. Kennelijk, zo doet het overkomen, is dat teveel moeite, maar ik mag altijd de bestelling annuleren. Ik vroeg me op dat moment, na de medeling inzake het annuleren van mijn bestelling, ernstig af of HiFi-Klubben begrijpt hoe een bedrijfsvoering werkt. Bij een bestelling aangeven dat het product indien besteld voor 16.30 uur de volgende dag wordt geleverd. Vervolgens door enorme drukte (begrijpelijk gezien de actie) loopt de bestelling vertraging op en moet deze geleverd worden vanuit Denemarken, verwacht: “2 a 3 werkdagen levertijd.” Donderdagavond de bestelling geplaatst en op de link nog geen bezorgvooruitzicht op woensdag en dan vervolgens de mededeling dat er niets aan gedaan kan worden terwijl er nu 2 keer beloftes worden gedaan die niet worden nageleefd. En een tip voor wat betreft jullie klantenservicemedewerkers: “Geen monotone sprekers” in dienst nemen. Die brengen weinig tot geen gevoel met betrekking tot begrip over. Na het aangeven van de mededeling dat ik deze berichtgeving wilde gaan plaatsen heeft HiFI-Klubben klantenservice (vermoedelijk mijn contactpersoon) meerdere malen gepoogd met mij contact op te nemen. Echter na het eerste contact had ik weinig behoefte aan een geforceerd vervolg. Ik ben op dit moment nog in afwachting van de levering van mijn bestelling en zoals de laatste berichtgeving luidt is dat ik naar alle waarschijnlijkheid mijn bestelling deze week nog geleverd krijg, maar zekerheid heb ik niet. Ik baal hier enorm van, en des te meer van het contact wat ik als consument heb gehad. Dat terwijl mijn eerste contact (kort na opening vestiging Nijmegen) in de fysieke winkel in Nijmegen centrum top was. De reden van mijn cijferwaardering is dan ook gebaseerd op het contact in de vestiging in Nijmegen. Dankzij dit gemotiveerde personeel scoren jullie nog een voldoende. Nu maar wachten op mijn bestelling..

W. van der Horst 28-01-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam Hoogstraat

laagste prijs

Op 15 jan in Rotterdam een complete Sonos surround set beluisterd en aangeschaft. Goede voorlichting is een must om zo'n bedrag te investeren in geluid. De 3 aanwezige luidsprekers heb ik kunnen beluisteren op de bestaande soundbar en sub woofer. De mogelijkheden werden uitgebreid geshowd. Film, muziek, radio, weer film weer radio, weer muziek. Bij afrekenen werd de laagste prijsgarantie gemeld. Binnen 2 weken kreeg ik van Klubben zelf een mailtje dat Media Markt met een BTW actie kwam en dat zij daarin meededen. Bij mijn prijscontrole bleek de set inderdaad enkele honderden euro's in prijs was gedaald. Op 27 jan naar de winkel gestapt en zonder ook maar één opmerking van de verkopers werd het prijsverschil uitbetaald. Niet alleen voor de prijs is een bezoek aan deze winkel de moeite waard, maar voor persoonlijk advies en de juiste omstandigheden om te kunnen kiezen is deze vestiging in Rotterdam meer dan de moeite waard. Na een geconstateerde beperking van de mogelijkheden van de connect werden wij telefonisch zaterdag NA sluitingstijd prettig en vakkundig te woord gestaan.

Henrie 22-01-2018 Via de website gekocht

Zeer goede uitleg en informatie

Zeer goede voorlichting van mensen die echt verstand hebben van geluidsapparatuur. Daarna besteld via Internet alles keurig optijd in huis. Super gewoon

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

sweettom 20-01-2018 In de winkel gekocht

echte aanrader

Uitstekende voorlichting, nemen alle tijd voor je hebben echt verstand van zaken, dringen niets op. Ook de installatie gebeurt zeer secuur. Prima service.

Alex 15-01-2018 In de winkel gekocht

Goed geholpen ??perfect

Geweldig dat je appart naar een bepaalde opstelling kan luisteren met de voorkeur die de klant heeft

Ronald Steen 12-01-2018 In de winkel gekocht
Rijnstraat

Top!

Heel deskundig personeel, nemen de tijd voor de klant, laten je ruimte om afweging te maken en boden ook nog aan stekertjes aan de kabels te monteren. Top!

Jos 12-01-2018 In de winkel gekocht

Persoonlijke benadering

De verkoper herkende mij direct, terwijl ik minstens een maand niet in de winkel was geweest. Hij verontschuldigde zich voor het feit dat hij mijn postcode niet meer wist. Bijzonder! Verder wist hij mijn vraag direct te beantwoorden en mij de juiste oplossing aan te bieden. Prima!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

C1 12-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en 5 jaar garantie!

De cd-speler is de dag nadat ik besteld had, geleverd. Dat was super snel, ook omdat het in de kerst periode was. Ze hebben mij schriftelijk bevestigd dat ik 5 jaar garantie had op mijn cd-speler zo lang ik lid bleef van hun club (ik denk geen probleem).
Jammer is dat ik een vraag over de aansluiting van de cd-speler, nooit beantwoord heb gekregen (misschien door de drukte). Bovendien heb ik de cd-speler voor de laagste prijs gekregen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ingrid 11-01-2018 In de winkel gekocht

Goede en eerlijke voorlichting

HiFi Klubben is een winkel die tijd neemt voor een goed advies en geen opdringerige verkopers heeft. Ze verkopen alleen producten waar ze zelf achter staan en durven daardoor zonder extra kosten 5 jaar garantie te geven. Als het product elders goedkoper is wordt de prijs aangepast en zelfs na 3 maanden krijg je nog een tegoedbon voor een volgende aankoop. Helaas geldt het laatste niet voor TV's.
Na meerdere aankopen nog steeds zeer tevreden.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Manuel 10-01-2018 In de winkel gekocht
Almere

Prima geholpen, erg blij met mijn aankoop

Erg vriendelijke en geduldige verkoper. Mooie productlijn in de winkel. Toch een minpuntje, de luisterruimte is ook de winkel ruimte. Hierdoor kan het bij drukte wel wat onrustig zijn.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tevreden klant 10-01-2018 Via de website gekocht

Nette afhandeling

Kort na mijn bestelling kreeg ik het door mij bestelde artikel kado. Vervolgens zonder enig probleem mijn eigen bestelling kunnen annuleren. Bedrag werd binnen een aantal dagen teruggestort. Prima service.

Robert & Annelies 10-01-2018 In de winkel gekocht

Prima gasten, aardig, geduldig en ter zake kundig.

Zelfs met de drukte van de feestdagen in de benen zijn wij rustig en geduldig en met het nodige aan meedenken geholpen aan een voor onze situatie passende en fantastische audio oplossing voor ons huis. Top.

Rico Andriol 10-01-2018 In de winkel gekocht

Kennis van zaken

De medewerker deed alles om te begrijpen en mee te denken zodat we uiteindelijk precies datgene vonden wat we zochten.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hans Kb 10-01-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Kubben biedt echt cliënt maatwerk

Hier wordt echt naar je geluisterd en niet persé de duurste oplossing gezocht. Daarnaast zeer correcte levering met een prima installatie service door iemand die er ook echt verstand van heeft.Ik vind Kubben Rotterdam ook het beste filiaal van de Kubben organisatie !

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Cindy 10-01-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Flexibele service

Vriendelijke medewerkers die eerlijk advies geven. Had de Dali Zensor 1 gekocht en na wikken en wegen wilde ik ze toch nog omruilen voor de Zensor 5, was geen enkel probleem. Mazzeltje dat ze de volgende dag meteen geleverd konden worden! En wat ben ik blij met de keuze!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

ronald 09-01-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Smart tv aangeschaft, 1 week later was er van Sony en cashback actie, gebeld en kreeg alsnog 50 euro shop tegoed!!

Raymond 09-01-2018 In de winkel gekocht
Tilburg.

Niet alleen het geluid is warm..

Om te beginnen, fijne zaak, er wordt naar je geluisterd, er wordt meegedacht, prettig om te zijn.. en verder.. Sinds jáááren in huis audioloos te zijn geweest (op de pc en auto na..) kwam ik een jaar of 2 geleden voor het eerst de 'clubwinkel' tegen in Rotterdam. Dus ens naar binnen gelopen om zo eens te zien wat er anno nu te verkrijgen is. Was een leuke, frisse ervaring. Zo'n 3 maanden geleden naar een audiobeurs geweest in het WII stadion, voor het eerst sinds de Firato.. (sow da's lang geleden..) Daar onder andere kennis gemaakt met de Dali-lijn, vraag me niet welke maar vloerstaand i.i.g.. Klonk bijzonder fijn, geluisterd naar Miles en met name naar de opname fouten die er inzitten, als dat klopt móet het wel ok zijn..! De missus en ik waren na een lang weekend op de weg terug op de valreep in Den Haag Centrum, waar ook de 'Klubben' opdook. "nou moet je ens even meeluisteren.." "ja maar dat hoor ik toch allemaal niet.." Wel dus.. Om een inmiddels lang verhaal onnodig verder op te rekken, op 30 december hebben we enige tijd naar deze set-up zitten luisteren in de winkel, echter met als speaker de Dali Opticon6. Het set hebben we de 31e aangeschaft en thuis uitgepakt. Helaas helaas, de Opticons passen niet in onze kamer. Met spijt meteen weer in de doos en zijn ze terug gegaan naar de winkel (wat overigens zonder problemen kan..) Om niet teveel open dozen te veroorzaken hebben we nu de Rubicon LCR staan (staan voorlopig want ze zijn hangbaar en daar is het model ook op ontwikkeld..) Inhoudelijk hebben ze dezelfde 'spulletjes', echter zijn ze een stuk compacter. Het geluid mag in het uiterste laag wellicht iets missen, maar dat hebben we express nog niet uitgeprobeerd.. (zie je wel dat het vanzelf eenlang verhaal wordt..!) Inmiddels is de witte versie besteld, en dan kan het definitieve plaatsen (monteren..) beginnen.. We hebben geen miniatuur woonkamer maar de opstelling is nooit zo geweest dat er plek is gereserveerd voor speakers. Naast de verschillende monitor speakersets die ook zeker hun mannetje staan, vinden wij dit een heel goed alternatief voor wat anders een vloerstaand exemplaar zou zijn geweest.. (snif...) Je moet wat immers, geen schande hoor..

huub 08-01-2018 In de winkel gekocht
rotterdam

zeer goede service

mooie zaak.de mannen weten waar ze over praten .en ze geven goede adviezen en niet te opdringerig .

M Zumbrink 08-01-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

Prima service en dito prijs

Hifi Klubben timmert aan de weg, sinds een paar maanden ook een vestiging in Amersfoort. De medewerkers zijn zeer behulpzaam en hebben echt kennis van zaken. Ondanks het specialistische karakter van deze keten, kunnen zij zich qua prijs positioneren onder de grote dozenschuivers. En last but not least, geweldig dat er even meegelopen wordt naar de auto. Super!

John 08-01-2018 In de winkel gekocht
In Hilversum, maar probleem is opgelost in almere.

Goede service

Na 13 maanden problemen met mijn soundbar. De soundbar gaf af en toe een tik in een speaker. Afgesproken dat ze een paar dagen de soundbar zouden testen maar na 1 dag belden ze al met de mededeling dat ik een nieuw exemplaar kon ophalen. Dit is service zonder gezeur. Klasse winkel en daarom koop ik daar Mn spullen.

Annette 08-01-2018 In de winkel gekocht

Eerlijk advies.

Ik kwam voor een cd speler in de winkel en twijfelde tussen een goedkopere en een duurdere versie. Met volle overtuiging vertelde het personeel mij dat de goedkopere net in prijs verlaagd was en zeker zo goed als het duurdere.Eerlijk en fijn advies.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

jan craenen 08-01-2018 In de winkel gekocht
amersfoort

uitgebreide demonstratie, goed advies en oplossende helpdesk

lage prijs met laagste prijsgarantie, goede garantie van 5 jaar en 14 dagen omruilmogelijkheid als het product tegen zou vallen

Dennis 07-01-2018 In de winkel gekocht
Fililaal Hoogstraat Rotterdam

Weer een aanschaf via Hifi Klubben, prima advies gekregen!

Bij Hifi Klubben krijg je prima eerlijk advies, vandaar dat ik winkel bij Hifi Klubben. Geen gedoe als je iets wilt ruilen, wordt gewoon gedaan. Bij Hifi Klubben voel je je nog echt koningklant.

Radjen 07-01-2018 In de winkel gekocht

Keurig en eerlijk advies

Ben erg tevreden. De verkoper was eerlijk, behulpzaam en gaf goede adviezen. Het product was niet op voorraad maar wordt kosteloos opgestuurd, dus dat is ook prima.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

van Schalm 07-01-2018 In de winkel gekocht

buiten gewoon goede service

de eerste indruk is zeer goed, je word er erg goed geholpen en ze luisteren goed naar wat je bedoeld, ze nemen de tijd voor je, ook al is het erg druk in de winkel, zelfs de tweede keer herkennen ze je, aan service zal het ook niet ontbreken, aan de telefoon doen ze hun uiterste best om je wegwijs te maken, ik kan geen minpuntjes vinden, geweldige service.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Huub 07-01-2018 In de winkel gekocht

zeer goede service

het is een mooie winkel met een ruim assortiment en het personeel helpt je op een vriendelijke en duidelijke manier met een grote kennis van zaken.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rik 07-01-2018 In de winkel gekocht

Deskundig Advies, Professionele service

Eindelijk een (hifi) winkel met deskundig personeel, wat een verademing,ruime sortering, goede prijs tov markt

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ruud 07-01-2018 In de winkel gekocht
Tilburg

Vakkundig

Eindelijk iemand gesproken die weet waarover hij het heeft. Van TV geluid tot verbetering van mijn set van 25 jaar oud zonder direct nieuw spul aan te smeren! Leuke lui in de showroom in Tilburg en bijzonder vakkundig. Top!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

René 07-01-2018 In de winkel gekocht

Kundige service

Ik had een probleem met het geluid van mijn digitale TV naar mijn analoge versterker. Met hulp en advies van de medewerker van Hifi Kubben is dit probleem nu opgelost.

Hans Litjens 07-01-2018 In de winkel gekocht
Den Haag

Zeer goede en correcte informatie

Geven een gedegen advies naar wensen en bijpassende mogelijkheden. Naar mate er de verschillende keus waren afgewogen kwam ik tot de keuze van een DENON 2400 7.2

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

TON 06-01-2018 In de winkel gekocht

Goed advies en hulpvaardig

In de winkel werd goed advies gegeven ook over een product waarover ik vragen had. Ook werd ik snel geholpen ook nadat thuis was en nog een vraag had over een bepaalde aansluiting.

Henk 06-01-2018 In de winkel gekocht
Hilversum

Echte winkel voor de liefhebber van geluid en beeld.

Prima geholpen in de winkel door Vincent. Mijn wensen werden vlot omgezet in de apparatuur die ik zou moeten aanschaffen. Zeer uitgebreide keus in de winkel voor nette prijzen. TV, soundbar en blu-rayspeler zijn door Martijn gebracht en tot volle tevredenheid geïnstalleerd en aangesloten. Blij met mijn keus.

Alexander 06-01-2018 In de winkel gekocht
Amersfoort

Aandacht voor de klant, goed gevoel

Ik ben lang bezig geweest voor draadloze speakers aan te schaffen, on-line inlezen,recensies vergelijken noem het maar op. Op een gegeven moment zag of zie ik de bomen door het bos niet meer en had ik echt behoefte aan een professional iemand die er verstand van heeft. Maar na de Media Markt, de Expert of BCC o.a en ik bij HI FI klubben Amersfoort naar binnen gewandeld.
Geen spijt, de aandacht, het luisteren naar de speakers, de juiste vragen die ze stellen en de 5 jaar garantie die ze bieden, en ook als je alleen voor info gaat en een paar keer terugkom om er over na te denken. Je voelt je als klant gehoord en ik kreeg niet het idee zoals bij de andere boven genoemde winkels dat ze het aan je willen slijten of dat ze het ook thuis hebben staan toevallig. Geen gladde verkopers. Uit eindelijk is het Sonos voor mij geworden en tevreden

Maurice 06-01-2018 In de winkel gekocht

Geweldige Service!

Je krijgt 5 jaar garantie en dat wordt ook echt waargemaakt! Ik had een probleem met mijn headphone en omdat deze niet meer gerepareerd kon worden kreeg ik het aanbod om met een korting een nieuwe te kopen. Dat had ik echt niet verwacht. Perfect!

Peerke 05-01-2018 In de winkel gekocht

Nazorg levering/aftersales

Lijkt een goede shop/bedrijf. heb voor 2500 euro gekocht maar wilde een ruiling. overeen gekomen met betreffende, zou contact worden opgenomen. tot op heden nog geen reactie en moet telkens zelf contact zoeken. Vind ik heel jammer en komt de service niet ten goede.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

bert 05-01-2018 In de winkel gekocht
amsterdam

goede snelle service

goede en snelle service bij het omruilen van een artikel. werd aardig geholpen en het omruilen was total geen probleem. toffe tent.

sandy 04-01-2018 In de winkel gekocht
Breda

Super service , zelfs telefonisch.!!

Super service.
Nog een echte zaak waar je audio apparatuur kunt gaan beluisteren en bekijken, maar alles is ook gewoon via internet te bestellen.
En zelfs telefonisch hebben medewerkers alle tijd om je heel erg vriendelijk te woord te staan en te helpen met wat je nodig hebt.
Top!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sdavid 04-01-2018 In de winkel gekocht
Tilburg

Zeer goede en vriendelijke service

Speaker kabels gehaald maar helaas 1 meter tekort.
Aan mijn vrouw gevraagd om een meter er bij te halen.
Dit werd door de medewerker afgeraden ,als je gaat verlengen krijg je kwaliteits verschil.
Breng de kabel maar terug en kom nieuwe halen 1 lengte .
Je hoeft alleen te betalen wat je te kort komt.
Super services

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gert 04-01-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Deskundige en duidelijke service

Snel geholpen, duidelijke keuzes laten zien.
Verkoper begreep mijn invalshoek en reageerde daar op.
Extra service in de vorm van speakerdraad strippen.
Relaxed in uitleg en hulp bij luisteren naar koptelefoons.

Mbuit 04-01-2018 In de winkel gekocht
Hifi-Klubben Amsterdam

Lang leve Hifi-Klubben!

Ik heb 2 1/2 jaar geleden een TV gekocht bij Hifi-Klubben, deze ging helaas kapot. Normale garantie is 2 jaar bij Sony maar bij Hifi-Klubben krijg je nog eens 3 jaar er bij. Gelukkig dat dat het geval was.

Na het invullen van een reparatie verzoek kreeg ik binnen 2 weken een nieuwe TV.

Alle communicatie via Hifi-Klubben Amsterdam (Jos) verliep vlekkeloos en werd zeer snel en vriendelijke behandeld!

Top service en een top winkel!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Freek Scholte 04-01-2018 In de winkel gekocht

Aandacht ouderwetse aandacht!

Prettige winkel met gemotiveerde medewerkers!
Niets gedaan via de site,was ook niet nodig alles top geregeld in de winkel zelf.
Levering ook prima in orde, je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marc van der Lee 03-01-2018 In de winkel gekocht

Specialisten met verstand van zaken. Dat hoor en zie je.

Mannen met verstand van zaken - er werken volgens mij geen vrouwen in Amersfoort- en prettig in de omgang en contacten. Heb er met plezier audio uitgezocht en laten aansluiten. Ook dat verliep prima. Leuk is dan als je na aankoop een waardebon krijgt omdat een van de apparaten binnen 60 dagen na aankoop in prijs was verlaagd. Dat is leuk shoppen. Heb er een Denon Envaya Bluetooth speaker bij nu. Lekker compact en toch volwassen geluid.
Nog één opmerking naar de backoffice van Hifi Klubben: maak jullie bestel-, order- en factuurprogramma gebruiksvriendelijker. Dat kost echt teveel (wacht)tijd voor zowel klanten als de medewerkers onderling.

Dick Rochat, Wijchen 03-01-2018 In de winkel gekocht

Deskundig personeel

Vorige week een nieuwe muziekinstallatie gekocht. Daarbij werd ik op een deskundige manier geholpen. Er werd tijd voor me genomen, vragen gesteld en mijn wensen en behoeften geïnventariseerd. Producten daarna binnen 1-3 dagen in huis, zoals beloofd en er werd na gebeld over de levering. Aandachtspunt: er zou nog gebeld worden voor een afspraak voor de installatie van de apparatuur. Dit is helaas niet gebeurd. Neemt niet weg dat ik Hifi Klubben van harte aanbeveel.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -