Hi-Fi Klubben - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Hi-Fi Klubben.

Hi-Fi Klubben stelt zich voor

Bad Sound Kills Good Music” is de strijdkreet van Hi-Fi Klubben, een keten met meer dan 100 winkels in Scandinavië en nu ook in Alkmaar, Almere, Amsterdam, Breda, Den Haag, Haarlem, Hilversum, Nijmegen, Rotterdam en Utrecht. Hier vind je geen koelkasten, wasmachines of friteuses, maar alleen de beste merken Audio en Video apparatuur waar we alles over weten omdat het onze passie is. Geniet meer en overtuig jezelf, kom kijken en luisteren in een van onze winkels waar alles demonstratieklaar staat. Word gratis lid van de klantenclub en je krijgt daarbij ook nog eens 5 jaar garantie!

Deze score is berekend op basis van 719 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

Ineke 21-10-2017 In de winkel gekocht
Rijnstraat

Erg plezierige medewerkers, fantastische service

Ik had een vijftig jaar oude tuner/versterker die ik wilde laten repareren. Het apparaat werd ter plekke doorgelicht. Hier staan liefhebbers van hun vak.

Bert Verstraaten 21-10-2017 In de winkel gekocht

Geweldige winkel

Ben geweldig geholpen in deze winkel bij de aanschaf van mijn nieuwe surround systeem. De uitleg en het advies was zeer uitgebreid en getuigde van veel deskundigheid.
Zeer zeker een aanrader om hier eens binnen te stappen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Frodo 20-10-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

Er werken hier mensen met kennis!

We hebben onze stereo uitgebreid met boxen. Aan de hand van ons verhaal en wens hebben we een passende aanbieding gekregen. Bij aankoop waren de kabels al gestript en stond alles klaar in een big shopper!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Coen 19-10-2017 In de winkel gekocht

Fijne service

Ik had advies nodig om een Mirage subwoofer aan een NAD d7050 te koppelen.
Menno van Hifi Klubben Utrecht heeft me fantastisch geholpen met het vinden van juiste kabels plus de uitleg hoe e.e.a. moet worden aangesloten.

Peter D 17-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en en gratis tas erbij geleverd

Proces van bestellen en leveren ging makkelijk en snel; binnen 24 uur alles in orde
Tot mijn verbazing zat er een gratis tas bij de Bluetooth speaker van Denon, dat is leuk!
Volgens mij begrijpt Hifi Klubben heel goed hoe ze klanten moeten winnen en houden en dat is een verademing in deze tijd..

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

FS 16-10-2017 In de winkel gekocht
Tilburg

Super uitleg bij streaming newby

In filiaal Tilburg erg goed geholpen met de aanschaf van een bluos draadloos speaker systeem.
Er werd de tijd genomen om alles goed uit te leggen.
na een bakkie koffie en wat luisteren heb ik de set gekocht.
Helaas was de gewenste kleur niet op voorraad maar werd dit vakkundig opgelost door een leenspeler mee te geven.
Enkele dagen daarna werd ik gebeld dat mijn definitieve speler klaar stond in de juiste kleur.
Bij afhaling werden mijn overige vragen nog beantwoord.
Systeem werkt prima en past perfect bij wat ik zocht, dus goed advies.
Kort om, prima tevreden!

Coenva 15-10-2017 In de winkel gekocht
Hilversum

Vakkundig en gastvrij geholpen

De winkel in Hilversum is erg mooi, goed ingedeeld en veel keuze. Ik kom hier zeker terug. Erg vriendelijk en vakkundig geholpen. De website is ook zeer gebruiksvriendelijk.

Corne Rovers 15-10-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Eindelijk een electronica winkel met een geweldige service, ik voelde mij echt koning. Naast de goede service is ook de prijs prima

Daan 15-10-2017 In de winkel gekocht
Rijnstraat

Top service

Mijn 10 jaar oude cd speler werd voor de derde maal gerepareerd, eigenlijk allang uit garantie en merk wordt niet meer gevoerd, maar toch coulance omdat voor de tweede keer een nieuw loopwerk erin moest. Verder heldere uitleg over het post cd tijdperk dat eraan zit te komen als dit apparaat definitief de geest geeft. Dus dan kom ik zeker terug!

Franc 14-10-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijzen, goede service

Hele scherpe prijzen. Snelle levering, vandaag besteld, morgen in huis. Omdat ze zelf 100% achter de kwaliteit van hun producten staan, verlengen ze zelf (na registreren) de garantie naar 5 jaar! Top service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pieter Barth 14-10-2017 In de winkel gekocht

goede service, ook na de verstrijking van m'n garantie!

HiFi Klubben te Haarlem geeft uitstekende service. Mijn CD-speler haperde, maar de garantie was officieel verlopen. Was geen enkel probleem. Ik kreeg gewoon een nieuwe!
Goed personeel, betrokken bij mijn wensen en trots op hun producten.

Richard 12-10-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Sonos player gekocht bleek een klein defect aan te zitten is in de winkel gecontroleerd
Zonder probleem een nieuwe meegekregen goeie service. He al eerder 2 play 1 hier aangekocht.
Prijzen zijn gelijk aan BV de mediamarkt maar garantie en service is zoveel beter

P.P. de Bruijn 12-10-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Uitstekende en reële voorlichting. Perfecte service!

Omdat ik een echt goede Tv wilde, maar weinig kennis van zaken had, ben ik naar
Hifi Klubben gegaan, wetende dat daar echt goede voorlichting gegeven wordt en er echte kennis van zaken in huis is. Geen verkoop smoesjes maar een zinvol advies!
Het resultaat was er naar en ik ben nu de zeer tevreden eigenaar van een schitterende TV, die aan al mijn wensen en meer voldoet. Er waren ook goede adviezen voor aansluiting naar de rest van mijn installatie, waarvan ze de apparatuur ook kenden.
Verder een prachtige zaak et een overzichtelijke inrichting, waarin ik de apparatuur goed kon vergelijken. Gewoon erg goed! De medewerker was duidelijk ter zake kundig en kon op elke vraag een goed antwoord geven, waarvoor hij ruim de tijd nam!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mathieu 12-10-2017 In de winkel gekocht
Haarlem

top service!

Na online zoeken bij Hifiklubben uit gekomen en in de showroom een demo gehad van de artikelen van mijn interesse. goede service relaxte omgeving en respect voor je portomonee

super!

Eric 11-10-2017 Via de website gekocht

Geen gezeur garantie

In december 2016 een Argon HP1 koptelefoon gekocht.
Helaas brak een bevestiging af, kan gebeuren.
Zonder discussie gelijk iemand naar het magazijn en een gloednieuwe meegekregen.

Prima service!

Marco 11-10-2017 In de winkel gekocht

Flexibel en sympathiek!

Ik kon mijn bestelling eenvoudig wijzigen en zonder enige aarzeling werden er
gelijk nieuwe kabels bij gemaakt. De reeds gemaakte kabels hoeft ik niet af te rekenen. Koffie er bij en de nieuwe speakers werden naar de auto gebracht!

Annet 11-10-2017 In de winkel gekocht

Prima

Klubben op de Mariaplaats in Utrecht is voor audio&video mijn favoriete 'buurtwinkel'. Altijd aardige en persoonlijke service en goed en betrouwbaar advies. Ben hier door de jaren heen nooit teleurgesteld.

Lucas 10-10-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam

Voorbeeldige en snelle service!

Hifi Klubben heeft mijn HTRM2 afstandsbediening die helemaal niets meer deed binnen drie dagen volledig aan de praat gekregen. Werkt weer als nieuw!
Kreeg ook nieuwe batterijen omdat de oude niet meer zo best waren.
Hoe aardig en mooi kan ik het krijgen!

Hans 09-10-2017 In de winkel gekocht

Prima geholpen

Was op zoek naar een streamer. Veel aanbod, maar prima geholpen om zonder stress een keuze te maken. Thuis aan de hand van de instructie het apparaat zonder problemen geïnstalleerd. Nu stress over welke muziek te kiezen, maar wel heel leuk!

Rob 09-10-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Goed advies en top service!

Na een lange tijd wikken en wegen de knoop doorgehakt en de 12 jaar oude cinemaset de deur gewezen en de wereld van de hifi ingedoken. Als de spaarpot wordt aangebroken ben ik tegen het zieke aan kritisch op het advies dat ik krijg en verdenk heel verkopend Nederland dat ze daar puur staan om geld uit mijn zak te kloppen en niet luisteren naar mijn wensen/eisen. Echter.... Ik kwam via een website bij HiFi Klubben terecht. Wat een fijne zaak! Er werd alle tijd genomen om mij te voorzien van advies (en ik had best wat vragen). Met een enorm goed gevoel weer naar buiten gegaan en de nieuwe set was een feit en binnen enkele dagen stond de set te shinen in de woonkamer. Nu een half jaar in bezit en nog geen dag spijt van. Ik kreeg zelf nog keurig een paar weken later een mailtje met een tegoedbon, omdat de prijs van de versterker iets was gedaald.
Twee weken geleden deed één van de zuilspeakers niet wat het zou moeten doen. Een belletje naar de winkel en het werd direct voor me opgelost! Top service!! Mijn volgende Hifi aankopen gaan absoluut weer bij deze zaak. Ga zo door, wordt zeer gewaardeerd!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Kenneth van Herpen 08-10-2017 In de winkel gekocht

Flexibel en snel

Niet alleen werd ik goed geadviseerd over een nieuw element maar werd het op mijn verzoek een week eerder dan m’n afspraak gemonteerd. Daarnaast werd ik gevoed in m’n hifi enthousiasme en werd een kleine brom in m’n draaitafel verholpen. Jonge jongens met enthousiasme voor vinyl. Dat biedt hoop.

Jasper 06-10-2017 In de winkel gekocht
Hifi-Klubben Utrecht

Bijzonder fijne service

Product wat ik kocht voldeed niet aan de verwachting, ik retourneerde het en zonder pardon ingenomen en (kosteloos) gerepareerd. Helaas na reparatie werkt het nog niet zoals de bedoeling moet zijn, even gebeld en ze gingen direct onderzoeken wat er mis was. Bijzonder vriendelijk, je krijgt het gevoel dat ze je echt topkwaliteit producten willen verkopen en vinden het vervelend als dit niet zo blijkt te zijn.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Martijn 05-10-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Geweldige service en top apparatuur

Ik heb al meerder artikelen gekocht bij HIFI Klubben en elke keer naar volle tevredenheid. Wanneer je eerst wil luisteren of zien kun je een van hun fysieke winkels bezoeken.
Als je onverhoopt een probleem met iets hebt word het altijd naar volle tevredenheid opgelost. Bij mij was de IPhone controller defect en ik kreeg binnen enkele dagen een nieuwe kabel opgestuurd, helemaal top!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

JoLectro 05-10-2017 In de winkel gekocht
Tilburg

Top Service!

Erg goed geholpen bij de winkel in Tilburg.
Ze hebben daar een upgrade in behandeling genomen voor mijn NAD Receiver. Alles was snel geplaatst en je word goed op de hoogte gehouden.
Personeel is erg vriendelijk en rustig. Je voelt je absoluut niet gedwongen iets te moeten kopen en alles is op het gemak te beluisteren.

Het assortiment is niet erg groot maar wel goed en zorgvuldig samengesteld. Een miskoop in combinatie van verschillende merken is daardoor haast niet mogelijk.

Top winkel waar je altijd goed word geholpen!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Paul Boute 05-10-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam Hoogstraat

Inderdaad hele goede service en adviezen, prima installatie.

Ik ben al vaak langsgelopen, maar eindelijk eens naar binnen. Direct goed verkennend gesprek gehad, paar dagen nagedacht en teruggekeerd. Ze hebben een goed oor voor je wensen en prima adviezen en demonstratie van de diverse geluidsmogelijkheden. Daarmee was het voor mij duidelijk en heb ik voor hele goede apparatuur gekozen waarnaar het heel fijn luisteren is. De installatie aan huis is ook eersteklas verzorgd.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Martin Storm 04-10-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Service die voorbij de grenzen gaat van service

Ik had na een week een kapotte Heos draadloze speaker en kwam deze ter reparatie aanbieden, want als je geen doos meer hebt, dan vervalt het recht van ruilen. Het antwoord in de winkel was"daar doen wij niet aan mee in positieve zin"u krijgt gewoon een nieuwe mee. Ongekend en ook de extra 3 jaar garantie op versterker. Dit is kracht vanuit een superieure wil tot service geven.Ook heb ik diverse keren telefonisch contact opgenomen met vragen want mijn receiver heeft 338 bladzijden instructies, en soms is nog niet alles duidelijk. Het is de mensen in deze winkel niets te veel om mij te antwoorden. Grote klasse

Muziekliefhebber 03-10-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Klant vriendelijkheid

Rustige en vriendelijke verkoper met duidelijke uitleg en mogelijkheden die er waren in het segment waar wij naar zochten.

Chris Meivis 03-10-2017 In de winkel gekocht
Breda

Uitstekende service ook na installatie

Prima geholpen door medewerker bij de aankoop en ook daarna bij het verhelpen van de opstart problemen uitstekende service ontvangen. Zal in de toekomst zeker in eerste instantie een beroep doen op deze winkel voor een eventuele aankoop. Mooie aanbod apparatuur met kundig personeel.

Nick 03-10-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende service

Ik heb in Kampen bij een hifi-store een Bluesound Pulse Mini gekocht. Precies een dag nadat de garantie verstreken was, hield deze er mee op. Inmiddels was de zaak waar ik hem gekocht had helaas failliet gegaan. Bluesound verwees mij naar Hi-Fi Klubben.

Ik kon de speaker naar HiFi opsturen. Hij was bij mij helaas wat beschadigd er zat een deuk in de grill en er was iets op gevallen. Dat stond los van het defect, maar toch. Ik dacht: de speaker is niet bij Hi-Fi Klubben gekocht, hij is beschadigd en hij is buiten de garantie. Dat gaat me geld kosten.

Een paar dagen later krijg ik een pakketje bezorgd. Een volledig nieuwe Pulse Mini. Zonder dat mij een enkele vraag gesteld is, heb ik gewoon een heel nieuw exemplaar gekregen. Dat is een service waar ik behoorlijk van onder de indruk ben.

Complimenten!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

R.A.Hollander 02-10-2017 In de winkel gekocht
Venestraat Den Haag

Fantastische bediening

De winkel is mooi en ruim ingericht.de artikelen zijn overzichtelijk gegroepeerd en het geheel maakt een moderne sfeer.

Rob van Wijk 01-10-2017 Via de website gekocht

Prettige winkel, goede service.

Klubben, waar de artikelen net ff beter van kwaliteit zijn. Deze keer naar het filiial in R'dam en dat valt niet mee voor een echte A'dammer 😜. In klubben R'dam een paar luidsprekerstandaards gevonden die mijn surroundset van B&W bijna compleet maken. Helaas bij aankomst een misverstand over het aangeboden artikel dat direct (en met excusses) correct is opgelost. Met een goed gevoel, het gewenste artikel en een fles wijn de reis naar huis gemaakt. Prima, Klubben Rotterdam. Nu nog ff sparen voor de Sub die zeker weer bij Klubben zal worden aangeschaft.

Helmut Kaltenbrunner 01-10-2017 In de winkel gekocht

Service zoals het eigenlijk hoort...

Ik had problemen met mijn combinatie van Bluesound en Spotify, onder andere door een nieuw WiFi-netwerk. Daan van Hi-Fi Klubben kwam langs en vertrok pas toen alles perfect was ingeregeld.
Daarnaast heeft hij ook zonder kosten een Bluesound Pulse Sub unit vervangen, waarvan de kunststof behuizing begon op te lossen en plakkerig was geworden.
Dus ook deze keer weer: Perfecte service!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

r.ijsselstein 30-09-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam rijnstraat

Vriendelijk personeel en prima geholpen

Vriendelijk personeel door medewerker een collega erbij gehaald die meer over televisie,s wist te vertellen dat kom je niet vaak tegen vooral niet bij de grotere winkels.
In alle rust met goed advies naar tv,s gekeken.
Bij het afrekenen kwam de medewerker nog met een goed bericht dat de tv 50€ goedkoper was geworden.
Conclusie keurige winkel vriendelijk personeel goed geholpen.
Een winkel zoals het hoort,maar tegenwoordig een uitzondering is.
geworden ook dat vind ik een groot pluspunt

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Smid 29-09-2017 In de winkel gekocht
Filiaal Den Haag

Prima winkel

Een aan te raden winkel
Personeel met verstand van zaken en zeer vriendelijk
Men neemt hier nog de tijd voor je
Goede spullen en een goede prijs / kwaliteit verhouding

P.Wildenburg 29-09-2017 In de winkel gekocht
Haarlem

Voor een goede kwaliteit en een goed geluid.

Personeel in de winkel neemt alle tijd voor jou.
Beantwoord adequaat alle vragen, geeft suggesties en denkt
met je mee. Dit is wat je overal zou willen. Voeg daarbij een aanbod van
hoogwaardige producten en een extra garantie bovenop de fabrieksgarantie.
Het is duidelijk: ik ben zeer tevreden. Niet alleen nu, maar ook bij vorige aangeschafte producten.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

R.A.Hollander 29-09-2017 In de winkel gekocht
Venestraat Den Haag

Fantastische bediening

Bruinsma 29-09-2017 In de winkel gekocht
Hilversum

Hifi Klubben geeft altijd deskundig advies en goede service!

Hifi klubben is dichtbij onze woonplaats, geeft een goede service en deskundige tekst en uitleg bij de aankoop.

Bas 28-09-2017 In de winkel gekocht

No nonsense benadering

Ben naar de winkel in Utrecht gegaan om verschillende speakers te beluisteren bij een streaming-versterker. Ik had het gevoel veel ruimte te krijgen voor mijn eigen oordeel. Gewoon luisteren met eigen muziek of een suggestie van de verkoper. Heel vriendelijk geholpen. Uiteindelijk goed geslaagd voor een prima prijs. De levering was zoals afgesproken mooi op tijd en helemaal in orde. Zelf aangesloten en al heel snel genieten van de muziek.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tom Visser 28-09-2017 In de winkel gekocht
Den Haag

zeer vakkundige uitleg en raad

Zag de winkel bij toeval in Den Haag en was op zoek naar Hi-Fi oplossing. Moest even wachten (drukte) maar uiteindelijk geholpen. Zeer vakkundig geholpen bij het maken van een keuze en daarna de after service was optimaal. Hoed af.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Leo 27-09-2017 In de winkel gekocht

Behulpzame verkopers

Fijn geholpen,niets opgedrongen.
Probleem met meenemen speakers (geen auto),keurig geholpen door verkoper.

Jan 27-09-2017 Via de website gekocht

Goed advies en prima service

Duidelijk en overzichtelijk dit geldt voor zowel het assortiment als de advisering. vragen worden vlot en deskundig beantwoord.

Mario 27-09-2017 In de winkel gekocht
Almere

Geweldige service en vriendelijk personeel.

Dit is de beste shop om heen te gaan op hifi gebied. Het personeel neemt alle tijd voor je. Je kunt op een fantastische manier in een aparte ruimte luisteren naar allerlei versterkers en boxen. En dat allemaal onder het genot genot van een bakkie koffie. Een echte aanrader.

Cees Biegstraaten 27-09-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Een voorbeeld hoe het moet!

Ik was op zoek naar een nieuwe draaitafel. De website van Klubben gaf al de nodige informatie, maar in de winkel werd dit nog prima aangevuld. Zodat ik een weloverwogen keuze kon maken voor de best bij mij passende draaitafel. Besteld, zou binnen een aantal dagen worden geleverd. Toen ik de draaitafel ging ophalen, bleek deze ook nog eens goedkoper te zijn geworden. Kortom, top!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Chris 27-09-2017 In de winkel gekocht

Prima Service

Bij aankoop van HEOS soundsystem goed advies gehad. Bij aanschaf bij nader inzien toch niet helemaal de goede keuze gemaakt, maar dat was geen enkel probleem. Kon gewoon teruggebracht worden en omgeruild. Ook later nog bij het bestellen van muurbeugels, snelle en goede service en leuk om na een paar maanden ook nog herkend te worden.

Bart 27-09-2017 In de winkel gekocht

Echt een top winkel!

Deze heren nemen echt - keer op keer - de tijd voor het omzetten van je wensen in materie. Bovendien kon ik na 16 dagen zonder problemen mijn speakers ruilen voor andere speakers. Bijzonder goeie service! Daarbij moet ik zeggen dat ik geen moment het gevoel heb gehad dat ze je iets proberen aan te smeren, integendeel.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Eric 25-09-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Vakmanschap, vriendelijkheid en geduld.

Er zijn vele aanbieders van het product wat ik gekocht heb. Echter staat niet alleen de goedkoopste prijs op nummer 1. Goede kennis van het product, luisteren naar wat de klant wil en ook nog eens goede prijs (garantie) en garantie voorwaarden zijn wat mij betreft belangrijke factoren. die mee wegen in de aankoop. Ook dat de medewerkers/verkopers houden van de producten die zij verkopen en niet alleen maar denken aan omzet.
Ik blijf vanaf nu zeker een trouwe klant. En eerlijk gezegd is dit voor mij een snoepwinkel.

Peter 21-09-2017 Via de website gekocht

enthousiast, meedenken en de de tijd voor je nemen

Service, een element op draaitafel kostenloos geplaatst. Na een telefoontje werd het element voor een paar dagen opzij gehouden. In de winkel alsnog voor een beter element gegaan. Nog wat leuke demo's gekregen. Wat later tijdens winkelen gebeld dat hij klaar was.
Zeker een winkel om naar terug te gaan

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Theo van Diepen 21-09-2017 Via de website gekocht

Zeer kundige service

De (klantgerichte) deskundigheid trof mij zeer in deze shop. Ik stond voor een lastige aanschaf van een eindversterker in combinatie met bestaande kwaliteitsaudio en twee speakersets, en werd daarin met kennis van zaken geadviseerd en geholpen. Hun keuze werd ook goed toegelicht zodat ik goed wist wat ik in huis haalde. En een verkeerde bestelling werdt zonder extra kosten omgezet. Prima service!! Verder veel nuttige info te vinden op de website/nieuwsbrief.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Van Geffen 21-09-2017 In de winkel gekocht
Adam

Gewoon Goed

Mooie winkel in Adam, overzichtelijk en opgeruimd; vriendelijke en deskundige medewerkers die plezier hebben in hun werk en geduld lijken te heben met digi- en andere - beten op muziekgebied.

Jager 21-09-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Hier weet je weer waarom je in een winkel wilt kopen!

Goed advies en een probleem snel en doeltreffend opgelost! Hier weet je weer waarom je in een winkel wilt kopen!