Haprodakkoffers.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Haprodakkoffers.nl.

Haprodakkoffers.nl stelt zich voor

De officiële en exclusieve Hapro Online shop. Naast onze jarenlange ervaring op het gebied van particuliere dakkoffers, ons specialisme en competitieve prijzen bieden wij u de extra service waar een klant in onze recht op heeft. Onze organisatie kenmerkt zich door klantgerichtheid, klantvriendelijkheid en service. Uw wensen en behoeften staan centraal bij ons. Altijd een gunstige prijs en een optimale service! HIT Roofboxshop heeft als doel haar klanten ?value for money" te bieden. Wij bieden u kwaliteit, veiligheid en gebruiksgemak met een dakkoffer die er ook qua vormgeving mooi en dynamisch uitziet. Dit alles natuurlijk tegen een gunstige prijs en de service die u als klant verdient!

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

Odi 27-06-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede levering, goed bereikbaar en goede service.

Snelle en goede levering, goed bereikbaar en goede service.
Telefonisch goed bereikbaar, snelle en vriendelijke service.

Benno 23-10-2016 Via de website gekocht

Goedkoop en snelle levering

Makkelijke site, bestelprocedure is simpel en levering de volgende werkdag. Gratis levering en een concurrerende prijs.

Pluspunten

• Makkelijke site
  • Gratis bezorging
  • Goede prijsstelling
  • Levering eerstvolgende dag

hans 18-07-2016 Via de website gekocht

Super makkelijke site en snel tot bestellen te komen

Kan niet beter

Assortiment
Totale hapro sortiment wordt aangeboden

Kortom super

bri5601 01-05-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Ik besteld 's avond een fietsdrager 7 pol. via internet, volgende dag was ie uitverkoop. Ik word gebeld dat ik krijg een 13 pol. met een extra aansluiting voor het zelfde prijs. Echt toffe, gelijk het gevoel krijgen dat er wordt werk van gemaakt. 100% goede service.

bri5601 09-04-2014 Via de website gekocht

wschneijdenberg 11-03-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Eerste verkeerde dakdragers ontvangen door waarschijnlijk eigen fout. Deze fout pas 6 weken later ontdekt bij het proberen te installeren van de dakdragers. Haprodakkoffers.nl was behulpzaam in het snel toezenden van de juiste dakdragers. Bovendien zijn de verkeerde dakdragers teruggestuurd en ondanks dat het 6 weken geleden was, werd het volledige bedrag teruggestort. Prima service dus!

bartknauff 26-08-2013 Via de website gekocht

duidelijke en overzichtelijke website

uitstekende service en aftersales

Extra toelichting
In 2012 een Atlas2 fietsdrager bij deze winkel gekocht. Snelle levering en ook toen al uitstekende service naar aanleiding van vragen over het gebruik van deze fietsdrager. Dit jaar raakte een van de onderdelen van de fietsdrager defect. Na contact met de hr Gorisen van de service afdeling werd het defecte onderdeel snel en kosteloos naar mij opgestuurd. Deze winkel heeft een uitstekende aftersales en een zeer klantvriendelijke benadering. Een aanrader voor ieder die een product uit deze winkel overweegt aan te schaffen.

fonsbruin 27-07-2013 Via de website gekocht

Prima website met duidelijke zoekfuncties en goede (achtergrond) informatie over de producten.

Door een storing bij iDeal ING verliep het bestelproces niet geheel soepel. Dit is verder prima en geheel naar mijn wens ingevuld door Tom Gorissen

Zie de website

Aanbeveling
In de regel zijn mijn beoordelingen niet zo hoog maar in dit geval klopt alles gewoon. Scherpe prijs, (klant)vriendelijk en prima aftersales.

Extra toelichting
Scherpe prijs, (klant)vriendelijk en prima aftersales. Alles wat je als klant hoopt te verwachten. Hier kunnen nog een hoop webshops/winkels iets van leren!!

E.Boers 17-07-2013 Via de website gekocht

Het bewijs dat simpel het beste is.. Simpelweg zoeken, klikken bestellen en de volgende dag in huis! Super

Een superafhandeling van een klein probleem! Goede service bij een webshop is tegenwoordig een zeldzaamheid, maar hier zeker niet!

Assortiment
Prima assortiment, grote range en moderne kleurstellingen.

Aanbeveling
Als er iemand een skibox zoekt, is dit een super adres. Zeer betrouwbaar!

Extra toelichting
- Levertijd, simpel en duidelijk via een website - Goede aflevering - Perfecte aftersales, eerst een terugbelverzoek ingevuld op de website.. binnen 3 minuten ging de telefoon. Later nog een keer zelf gebeld, de lijn was bezet... bellen ze zelf terug! - Zeer prettig gesprek gehad met de service afdeling, amicaal en duidelijk - Prima oplossen van probleem! Kortom een echte aanrader!

wolland 12-07-2013 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke website, bestelling snel te plaatsen zonder allerlei overbodige gegevens te moeten invullen, betalen ging eenvoudig met Ideal, ik kon zelf de leverdag bepalen en werd via de e-mail tijdig van het levertijdstip op de hoogte gesteld.

Zeer snelle levering (binnen een dag). Ik had, drie dagen voor onze vakantie, de pech dat het linker knipperlicht van de fietsendrager niet functioneerde.Contact opgenomen (kon nog 's avonds om 21.45 uur!) en ik had binnen twee dagen een nieuwe. Super service!

Assortiment
Deze winkel had de fietsendrager die ik zocht (een 7-polige fietsendrager voor 3 fietsen die ook een beetje gewicht kan dragen), en ze hadden de fietsendrager die als beste was getest door de Consumentenbond, en die voldoet aan al mijn eisen.

Aanbeveling
Snelle levering, vriendelijke en betrouwbare after sales en snelle probleemoplossing.

Extra toelichting
Bestellen via de website ging heel makkelijk. Je kunt zelf de leverdatum bepalen en je wordt via de e-mail door de winkel en de vervoerder goed op de hoogte gehouden van het leveringsproces en het tijstip waarop je de bezorging kunt verwachten. Ik had, drie dagen voor onze vakantie, de pech dat het linker knipperlicht van de fietsendrager het niet deed. Daarover contact opgenomen en, zonder gezeur, had ik binnen twee dagen een nieuwe lichtbalk in huis. Zo'n goede service krijg je vandaag de dag niet overal meer. Super!

vd Boogaard 18-06-2013

Voor een dakkoffer ben ik gaan zoeken en kwam snel uit bij de Haprodakkoffers. Via deze site vond ik snel een koffer die past bij mijn auto.

Telefonisch zeer goede uitleg ivm de bematingen van koffer en auto.

Assortiment
er zijn verschillende koffers mogelijk dus een ruime keuze.

Aanbeveling
Prijs/ kwaliteit met een zeer goede service.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe dakkoffer, snel gevonden , goede service, snelle levering, Laat de vakantie maar beginnen.

Rthe 26-03-2013

Door mijn eigen fout een te grote koffer gekocht/besteld. Nadien bij telefonisch contact zeer adequaat geholpen en klantvriendelijk!. Omruilen geen probleem met goede service in afhandeling en bovendien zeer snel. Top !! Een directe aanrader

tijl cuppens 07-03-2013

Ik heb de Hapro fietsendrager nu ongeveer 4 maanden in mijn bezit. Het is een zéér gemakkelijke fietsendrager die in geen tijd op de trekhaak kan worden geïnstalleerd. Ook de fietsen plaatsen is in no time gebeurd. Onlangs had ik een klein probleempje met het kantelsysteem. Ik heb toen onmiddellijk contact opgenomen met de winkel en daar hebben me ze zéér snel, correct en efficiënt geholpen. Binnen de week was het euvel van de baan.
Haprodakkoffers.nl onderscheidt zich hier met anderen als het gaat over after sales service!
Aanrader

tomleys 28-02-2013

1 jaar geleden heb ik vanuit België bij deze internetshop een dakkoffer en dakdragers besteld. Hoewel ik sceptisch was gezien de omvang van de dakkoffer was de levering prima in orde. Koffer werd afgeleverd bij mijn werkgever overdag zoals gevraagd.

Na uitlenen van mijn materiaal zijn helaas de sleutels en een klein onderdeeltje van de dakdragers verloren geraakt. Na 1 emailtje met de aftersales afdeling van deze shop werd dezelfde dag nog een oplossing voorgesteld.

Mijn besluit: prima shop, gedragen door mensen met een uitstekend gevoel voor aftersales. Een aanrader!

CarmaniaJo 14-02-2013

Super dienstverlening, makkelijk bestellen en correcte levering ! De koffer staat superstrak op de X5, zowel product als shop zijn absolute aanrader !

whatuwantfromme 13-02-2013

Dit is een service gericht bedrijf, snelle afhandeling van de order/levering maar nog belangrijker, super after sales. Ik was mijn sleutels kwijt en hier ben ik echt geweldig geholpen. Al met al een zeer betrouwbaar en aan te raden bedrijf voor al uw dakkoffers en navenante producten.

Fordmondeo 06-02-2013

Op zoek geweest naar dakdragers voor nieuwe ford mondeo, nergens kunnen vinden.
Gelukkig heeft haprodakkoffers mij goed kunnen helpen en kunnen wij straks met goed
Passende dakdragers op vakantie.

Ukfood.nl 08-11-2012

haprodakkoffers.nl geeft duidelijke uitleg, is telefonisch zeer klantvriendelijk, en concreet.
Op woensdag besteld voor 15:00, donderdags afgeleverd voor het middaguur.
Ook de transporteur die de bestelde goederen leverde was zéér klantvriendelijk en behulpzaak.
Niks dan lof over deze zaak.
Het viel mij zelfs op dat haprodakkoffers.nl goedkoper is, en sneller kan leveren dan de ANWB, die datzelfde product ook aanbied op haar website.
Ga zo door!!

MJL79 09-09-2012

Niets dan lof over de door jullie geleverde service.
Op donderdagmiddag om 14:42 uur heb ik de dakkoffer en de dakdragers besteld.
Op vrijdag had ik de producten al in huis.
Alles paste perfect en was snel geïnstalleerd.

Wij zijn nu net terug vanuit Frankrijk en hebben een heerlijke vakantie gehad.
Mede door de vele extra spullen (zoals extra speelgoed voor de kinderen) die we nu mee konden nemen met de dakkoffer.

De Vries* 28-08-2012

Twee weken geleden heb ik een dakkoffer gekocht via deze website, omdat de koffer die we wilden kopen hier het goedkoopste was en de reviews ook goed waren. Een duidelijke website, niets op aan te merken. Alles is soepel verlopen, zonder problemen en de dakkoffer bevalt tot dusver goed. De koffer was binnen twee werkdagen bezorgd.

Maarten696 14-08-2012

Via via ben ik bij deze firma terecht gekomen en een dakkoffer besteld. Mijn vragen werden vakkundig en zeer vriendelijk beantwoord. En de levering ging supersnel (dinsdag besteld - woensdag geleverd) Deze firma is zeker een aanrader !

vanderschaaf 11-07-2012

We hebben bij dit bedrijf op de duidelijke en overzichtelijke webshop een dakkoffer besteld. via google komt deze webshop gelijk naar voren en is dus gemakkelijk te vinden voor de koper. daarnaast kun je op de website duidelijk terug vinden voor welk gebruiksgemak en voor welke koffer je het beste kunt kiezen.
De bestelling en levering gaan zeer vlot. na enige dagen stond de bestelling voor de deur. door omstandigheden kon de levering niet plaats vinden. door de service van dit bedrijf is de dakkoffer na telefonisch contact alsnog (gratis) snle geleverd, 2 dagen na het contact. Super! zeker een aanrader.

jld1960 07-07-2012

Goede prijs-kwaliteitsverhouding, correcte en duidelijke info op de website, snelle en correcte levering vanuit Nederland naar Zuid-Oost-Vlaanderen,
gemakkelijk te installeren universele dakdragers en dakkoffer.
Wegens omstandigheden (= te groot pak voor te kleine bestelwagen in België) kon 's anderdaags niet worden geleverd. Hieromtrent werd correct gecommuniceerd en een nieuwe leveringsdatum afgesproken.

Bos09 28-06-2012

Na een aantal websites te hebben vergeleken hebben we gekozen voor Hit Roofboxshop. Via de duidelijke website hebben we de bestelling geplaatst. De levering ging soepel, kregen een mail met de tijden waarin het werd afgeleverd (duur van 3 uur) en dat werkte goed. Het koffer was goed verpakt en zijn dan ook erg tevreden.

Rene Tav 24-05-2012

Na verschillende websites bekeken te hebben, had ik toch nog een paar vragen. Ik heb gebeld met Haprodakkoffers.nl en werd keurig en vakkundig geholpen. Daarom besloten om de koffer hier te bestellen en de volgende dag werd deze al afgeleverd. Opnieuw gebeld met Haprodakkoffers.nl om te bedanken voor de uitstekende service. Mochten er problemen zijn, dan kon ik altijd contact opnemen!

Zéér tevreden! Geen woord gelogen over de service en after-sales!

Van Oosterom 05-05-2012

Via de uitstekende website onze dakkoffer besteld.
De levering verliep keurig en vlot ( konden zelf aangeven wanneer ). Inmiddels hebben we de koffer gebruikt voor onze vakantie in Zeeland; het bevestiginssysteem werkt simpel en snel. Op een vraag over het opbergen van de dakkoffer kregen we eveneens snel antwoord. Perfecte service!

Ruud Schuh 24-03-2012

Ik heb bij de kringloopwinkel een Hapro dakkoffer op de kop getikt, echter de sleutels ontbraken. Een mailtje naar Hapro gestuurd en ik kreeg direct een vriendelijk antwoord dat ze kosteloos een nieuw sleutelsetje zouden toesturen. Dat gebeurde dan ook binnen twee dagen. Dankzij deze hulp krijgt de, inmiddels schoongemaakte en overigens degelijke koffer weer een nieuw leven. Echt een prima service! Omdat ik op de website een persoonlijk tintje over de mensen achter Hapro mis heb ik daar een 8 voor gegeven, maar verder ziet de site er goed uit.

DCO_Belgie 16-02-2012

Deze webshop biedt naast zeer goede prijzen een ronduit schitterende service. Had deze dakkoffer zeer dringend nodig, besteld om 16u (na de vermelde 15u voor levering 's anderendaags) en er kon zeer vlotjes geregeld worden dat ik deze bij de transporteur in Eindhoven kon afhalen de dag nadien. Alles verliep vlot en de communicatie vanuit Haprodakkoffers was top. Bovendien verstuurde men gratis 2 nieuwe knikveren die stuk gingen in mijn oude dakkoffer. Een zeer tevreden klant dus die deze webshop aan iedereen zou aanraden... BEDANKT !!!

Hans Christiaan 26-01-2012

De concurrerend geprijsde kwalitatief goede dakkoffer is eenvoudig te bestellen via de website. Het zelf bepalen van de afleveringsdatum met de transporteur eveneens, waarna de levering correct heeft plaatsgevonden.

Frankie12345678 09-01-2012

Snelle levering en een goed product, Hapro Carver 5.5.

Ik ben zeer tevreden met de HIT Roofboxteam.

San33 09-01-2012

Na per abuis de verkeerde maar luxere dakkoffer te hebben gekregen, is het daarna met hoge spoed goed opgelost , een super leuke service met vriendelijke mensen. We kregen nog dezelfde dag antwoord en uiteindelijk hebben we een andere koffer besteld dan in eerste instantie en ook dat was geen probleem! We hebben een top dakkoffer van Hapro en hij deed t perfect op wintersport!

Willem 538 23-09-2011

Vriendelijk geholpen en mijn vragen beantwoord. Binnen 24 uur had ik de dakkoffer in huis. Top service!

Steven Spierenburg 13-08-2011

Over de Hapro Carver 5.5 dakkoffer en Cronos alu dakdragers kan ik kort zijn: geweldig!

We zijn nu op vakantie in Frankrijk en de spullen gedragen zich voorbeeldig en volledig naar wens. Makkelijk te installeren en soepel in gebruik.

Over Haprodakkffers.nl als bedrijf kan ik ook niets anders dan positief zijn en alle lof toezwaaien. Ga zo door en je hebt 100% bestaansrecht op de markt, zo simpel is het en kan het dus zijn.

NaamRonald 11-08-2011

Zeer goede service en ondersteuning bij vragen. Prijs is het laagste van alle aanbiders. Koffer is prima!

pebaart 26-07-2011

Uitgebreid aanbod, scherpe prijzen, zeer snelle levering, vriendelijke klantenservice.
Kan niet anders zeggen dan dat ik prima geholpen ben.

EdgarK 06-07-2011

Bestelling en verzending van de dakkoffer liep erg soepel.

Echter bij het uitpakken van de dakkoffer bleek de verpakking behoorlijk beschadigd op de plek van het slot (transportschade).
De sleutel (die in de dakkoffer zat) brak bij het openen dan ook direct af.
Hierna contact opgenomen met HIT Roofboxshop en de situatie uitgelegd.
Vervanging van de koffer was geen enkel probleem, er werd zelfs nog netjes gevraagd of we binnenkort op vakantie gingen om zo eventueel de vervanging te bespoedigen.
Aangezien dit niet het geval was spraken we af dat we in de loop van de week gebeld zouden worden voor een afspraak om de koffer om te ruilen. Dit werd ook netjes zo uitgevoerd.
Na levering van de nieuwe koffer werden we nog netjes gebeld door HIT Roofboxshop of alles naar tevredenheid was afgehandeld.
Bovenstaande werd binnen 1 week afgehandeld.

Puike service waar ik m'n petje voor af neem.

J Pomp1981 04-07-2011

De service was super, ik heb de koffer zaterdagavond besteld en betaald en hij stond dinsdag in de schuur zoals beloofd.

Bestelling van Erik 30-06-2011

Op de website is aangegeven dat een bestelling die voor 15.00 uur is geplaatst, de volgende dag wordt geleverd. Dit is bij mij prima verlopen. Ook het tijdstip van bezorging is goed nagekomen. De telefonische bereikbaarheid van het bedrijf is in mijn geval slecht geweest (06-nummer was niet bereikbaar). Verder een prima service.
Een bedrijf met een scherpe prijsstelling en een snelle levering.

miranda dekker 22-06-2011

ze waren voor dit product verweg de goedkoopste, levering is precies gegaan zoals gezegd op de site voor 15.00 uur besteld de andere dag in huis.
In bevestigingsmail staat een link waarbij je 's avonds om 20.00 uur kan kijken hoe laat de volgende dag je product bezorgd word. Dit kon ik helaas 's avonds niet inkijken, waardoor ik ging twijfelen of het allemaal wel goed was. Gelijk een mail gestuurd en 's ochtends om 08.00 uur al gelijk een heel klantviendelijke en uitgebreide uitleg hoe dat mogelijk was. Probleem lag bij de site van de transporteur en product zou echt vandaag geleverd moeten worden. Dit was ook zo om half 11 werd het geleverd. Echt top!!

patrick vdc 21-06-2011

gewoonweg schitterende klantvriendelijkheid EN service !!!

Erik234 20-06-2011

7,3
---------- Update review 20-06-2011 ----------
levering zal nu plaats gaan vinden op door mij gekozen moment en dat zonder verzendkosten. De webshop stelt alles in het werk om fout van de transporteur te herstellen. Bedankt voor de service!

---------- Oude review 14-06-2011 ----------
Ondanks in voorraad volgens website en bevestigingsmail, blijkt dakkoffer volgens transporteur helemaal niet op voorraad en kan dus niet op afgesproken dag geleverd worden.
Betaling wel reeds via ideal gedaan,dus not amused en in afwachting voorstel

Lei Biermans 17-06-2011

Wij hadden een fietsdrager besteld bij HIT Roofboxshop. Levering was keurig op tijd, maar door foutje van transporteur werd er geen fietsdrager maar dakkoffer geleverd. Contact opgenomen met leverancier waar wij direct en zeer correct te woord werden gestaan. De door ons bestelde fietsdrager (7-polig)was inmiddels uitverkocht en wij kregen een duurdere (13-polig) fietsdrager zonder bijbetaling binnen enkele dagen geleverd. Prima service van leverancier HIT Online Shop.

A. Kwant 09-06-2011

Net tevreden mijn voordelige dakkoffer uitgeprobeerd. Alles dik in orde.
Gisteren besteld voor 15:00 uur, en inderdaad vandaag geleverd. Keurig op het tijdstip dat was aangegeven op de speciale website die de transporteur daar voor heeft. (Echt enige minpuntje was dat die info niet zoals beloofd om 20 uur beschikbaar was, maar pas om 21 uur).
Ook mijn email voorafgaand aan de aankoop met een vraag over de geschiktheid van mijn Volvo dakdragers werd prompt en deskundig beantwoord.
Goed hoor. En de laagste prijs die ik heb gevonden op internet. Ben blij dat ik niet een of ander afdankertje via Marktplaats heb gekocht.

Roelof1954 07-05-2011

Zeer snelle reacties op email. Levering echt de volgende werkdag en keurig op tijd.

hansje 1234 26-04-2011

Laatst een Hapro Zenith 6.5 dakkoffer besteld bij deze winkel.
Van te voren had ik gemaild of hij ook op originele bmw dakdragers zou passen,het zou geen problemen moeten geven was het antwoord.
De transporteur belde een kwartiertje voor de bezorging,ZEEEER netjes.
Na alles uitgepakt te hebben wilde ik de dakkoffer gaan monteren maar de Mastergrip viel niet geheel over de dakdragers want die waren te hoog.
Toen maar op Zaterdag gebeld en de vriendelijke meneer vroeg me of ik er een paar foto,s van kon maken.
Ik kreeg al gelijk een mail terug dat ze me terug zouden bellen over hoe en wat.
Ze gingen overleggen met de leverancier of er een passende oplossing was.
En ja hoor ik werd weer teruggebeld met de mededeling dat er een adapterkit is.
Deze hebben ze persoonlijk afgegeven en nog eens kosteloos.
Als dit geen SERVICE is.
In ieder geval HARTSTIKKE BEDANKT.

Joost de Graaf 22-03-2011

Ik heb in de zomer van 2010 een Hapro dakkoffer gekocht via HIT Rooftopbox. Prima prij en prima levertijd.
In maart 2011 moest ik vervangende sleutels hebben voor de koffer. Een mailtje naar Hit rooftopbox met alleen de vraag of ze via hen lbestelbaar zijn, was genoeg om ze per ommegaande kosteloos toegezonden te krijgen!! Perfecte service !!

Barn2 09-03-2011

Na wat zoeken op internet ben ik terecht gekomen bij de Hit Roofboxshop voor onderdelen van mijn Hapro dakkoffer .Ik was verrast door de top service van deze webshop.De onderdelen voor mijn Hapro skibox werden zonder meer ,direct voor mij besteld KOSTELOOS!!
Ik heb zelfs navraag gekregen of ik de onderdelen op tijd had gekregen en of deze paste.
Dit soort service kom ik niet vaak tegen.
Nogmaals heel hartelijk bedankt voor de TOP service.

iconnect 09-03-2011

Hoi,

Ik ben in het bezit van een Hapro Roady 450.
Ik was hiervan de sleutels kwijt, en heb de mensen van Hapro gemaild.
Zij vroegen mij om het sleutel nummer, en hebben mij gratis 2 sleutels toe gestuurd.
Nou ik weet niet wat iedereen gewend is, maar voor mij was dit ongekend. Super service. Ik denk dan ook als je voor de kwaliteit en degelijkheid kiest van Hapro je een goede keuze maakt.
Zeker als je ook nog eens waarde hecht aan goede service.
Verder is die Hapro Roady 450 een super mooi ding. Ik heb hem gekocht voor 4 snowboards die er met gemak ingaan. En natuurlijk nog ruimte zat over.
Een aanrader, de koffer en de firma.

bArtelskamp 08-03-2011

Haprodakkoffers.nl: eindelijk een bedrijf dat niet alleen praat over service en klantvriendelijk, maar het ook waar maakt.

Het lijkt niet moeilijk, maar er zijn slechts weinig bedrijven die het kunnen: de klant tevreden stellen.
Haprodakkoffers.nl is een topper!!!

Haprodakkoffers.nl: een aanrader voor iedereen

Wally van Maanen 08-03-2011

Duidelijke en prettig werkende website.
Directe reactie op mijn vraag of de box binnen 2 dagen geleverd kon worden. De box was inmiddels al aan de bezorger in de vrachtwagen meegegeven. Dezelfde dag nog door de bezorger gebelt wanneer ik de box bezorgt wilde hebben. De volgende dag op afgesproken tijdstip gekregen. Mooi produkt,goed verpakt en direct met plezier gebruikt. Zeer snelle en prettige dienstverlening, zo voel je je weer eens echt klant!