GSMWise - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over GSMWise.

Deze score is berekend op basis van 2 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

J.D. 20-12-2018

Onbeschoft antwoorden per mail. Geen bereikbaarheid Ad telefoon. Levert producten die niet overeenkomen met hetgeen waar ze voor bedoelt zijn. Kortom slecht!

Mark 12-08-2018 Via de website gekocht

Slechte services, ik koop hier nooit wat weer.

Ik vind het een erg slecht bedrijf, slechte garantie erg slechte kwaliteit hoesjes. Bij garantie geven ze niet thuis. Denk echt goed na voordat je hier iets wil aanschaffen! Ze zeggen gratis verzenden en retouren. Doen ze door middel van gebruik te maken van retour afzender principe (alsof het niet goed bezorgd zal zijn). Hoesje binnen nog geen 2 maand stuk en dan ook nog eens de schuld bij de klant neer willen leggen. 😡

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Jean Verlinde 22-04-2017 Via de website gekocht

Redelijke service, product was redelijk kwalitatief

Snelle aflevering via briefpost, gemakkelijk te bestellen via de website. Niet goed , annuleren geen probleem.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Chris 10-03-2017 Via de website gekocht

Eerste ervaring meteen slecht...

Service bij defecte producten ontbreekt volledig. Na een maand ging de houder voor het scherm kapot. De reactie was dat dit niet onder garantie viel. Raar verhaal natuurlijk, garantie is minimaal een jaar in Nederland. Na mijn reactie nooit meer wat gehoord.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice