GSMWise - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over GSMWise.

Deze score is berekend op basis van 20 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

2,5

Dieseltje 27-11-2019

Toen mijn telefoonhoesje het na zes dagen al begaf, heb ik uiteraard om een nette oplossing gevraagd. Helaas vond dit bedrijf dat het allemaal mijn eigen schuld was (terwijl ik heel gewoon en netjes met het hoesje ben omgegaan en ruim twee jaar met mijn vorige hoesje heb gedaan), waarna ik gewoon werd afgescheept. Hier bestel ik dus nooit meer iets.

Anoniem 02-10-2019

Overal reclame: GsmWise, vóór 20 uur besteld, morgen in huis. Donderdag om 18:30h besteld, werd pas dinsdagmiddag geleverd. Fantastische service :(

Anoniem 24-09-2019

Deze shop een grote poppenkast .......
je bent je geld en je bestelde artikel gewoon kwijt !!!!

Tom S. (België) 14-09-2019

Zijn niet in staat om de juiste batterij te leveren zoals besteld is. Als je het dan terugstuurt en kosten moet maken hiervoor vinden zij het vanzelfsprekend dat je er zelf voor opdraait. Er zit wel een papiertje gratis retourneren bij maar niet langs welke weg. Als je aan de Belgische en Nedrrlanfs Post het vraagt zou de retour niet aankomen. Communicatie achteraf was ruim ondermaats. Commercieel ramp. Koop hier zeker niets meer.

Fedor van der Burgt 11-09-2019

Hoesje van Samsung tablet teruggestuurd naar GSMWise omdat deze de verkeerde afmetingen had. Helaas niks meer vernomen op diverse mails. Ook telefonisch is GSMWise al meer dan 3 weke niet bereikbaar.

Jaap 07-08-2019

Eind juni batterij gekocht voor Samsung Galaxy Note 4.
Daarna met vakantie gegaan en sinds vakantie viel de batterij steeds uit zodra een niveau van
30 % aan stroom resteerde. De batterij is dus slechts voor 70 % van de capaciteit te gebruiken.
Na de vakantie gebeld met de klantenservice maar steeds de voicemail. Email gestuurd antwoord: " probeer het nog 3 dagen daarna zoeken we samen naar een oplossing". Daarna nog 3 emails gestuurd maar wordt niet op gereageerd. Ook in mijn account gevraagd om een nieuwe batterij maar wordt ook niet op gereageerd terwijl op de website staat dat binnen 1 dag gereageerd zal worden. Kortom klantenservice functioneert niet of wil een probleem blijkbaar niet oplossen.

George 01-08-2019

Ik had een verkeerde mobiel batterij besteld .nadat ik deze terug heb gestuurd. Kreeg ik steeds te horen we hebben deze niet ontvangen.
Super slechte service .
Ben al maanden bezig om 20 euro terug te krijgen.
Mijn advies is niets te bestellen bij deze zaak.
Tenzij je ellende zoekt. Dan moet je hier zijn.

Ad 25-07-2019

Accu besteld en niet ontvangen. Word niet gereageerd op mail en telefoon constant voicemail. Gelukkig maar voor 16 euro op opgelicht

Annie 16-07-2019

Nieuwe accu voor mijn Samsung besteld en USB kabel gekregen. Telefonisch niet bereikbaar en e-mail wordt niet gereageerd.

Marcel Garitte 06-07-2019

Ik bestelde een nieuwe batterij voor mijn iPhone 5s, de oude was dringend aan vervanging toe omdat hij om de drie dagen moest worden opladen (zonder gebruik). Toestel is pakweg vijf jaar oud. Heb batterij vervangen volgens de regels van de kunst. Resultaat: toestel werkt perfect, alleen moet ik nu de nieuwe batterij om de 12 uur opladen (zonder gebruik). Mijn conclusie: 19 euro om zeep. Dan liever 60 euro betalen bij een officiële Apple dealer... met garantie !!!

Van Ooijen 03-06-2019

Levering was snel, echter de glasbeschermer, de verpakking hiervan was in de doos open, de instructie ontbrak en was gebroken. Direct mail gemaakt, ook direct mail gekregen van ene ... met het verzoek om foto's te zenden, dit direct gedaan. Daarna niets meer gehoord, telefoon continu voicemail en op mail (zeker 7 stuks) de laatste heb ik aangegeven dat ik mij opgelicht voelde. Nooit meer iets gehoord

Anoniem 09-04-2019

Product wordt snel geleverd. Was echter defect. Teruggestuurd een paar weken geleden, maar nog geen geld retour ontvangen. Klantenservice is telefonisch niet bereikbaar, terwijl zij aangeven wel iedere dag bereikbaar te zijn tussen 08.00 en 20.00...

Gerald 25-02-2019

Top bedrijf! Had een case die binnen een korte tijd kapot ging, een mail over verstuurd, snel reactie. Mocht een andere case op de site uitzoeken dit had een meerprijs, het verschil hoefde ik niet te betalen. Keurige mail met heldere antwoorden en correcte manier van handelen. Binnen 24 uur mn nieuwe case binnen!

Ed 14-02-2019

Goede webwinkel. Levering snel en retour verwerken ook. Tevens goed advies gekregen. En reageren op mail.

Ellen 11-02-2019

Ik heb bij GSM Wise een batterij voor mijn al wat verouderde telefoon gekocht. Mijn telefoon liet het echter afweten ook met deze nieuwe batterij en dus heb ik de batterij geretourneerd en heb ik mijn geld teruggekregen. Ondertussen ook mailverkeer gehad met GSM Wise, waarin ze tips gaven wat ik eventueel nog zou kunnen proberen, zodat de batterij/mijn telefoon misschien wél zou werken. Ik vind, dat GSM Wise oplossingsgericht denkt en ook vlot is in reageren op email.

Sima 11-02-2019

Ik kreeg mijn bestelling niet. contact opgenomen met de klantenservice ging nog al moeizaam. Nadat ze eenmaal hadden gereageerd, hebben ze hadden ze het probleem gelijk opgelost. Nieuwe product verzonden gelijk volgende ontvangen!

Trudy 09-02-2019

Zeer goede service! Ga zo door. Probleem met accu werd zeer snel opgelost. Zal hier weer kopen in toekomst.

Duyan 08-02-2019

Hartstikke goede service, helemaal goed!! Producten uitermate goed en kwalitatief!

Daphne 08-02-2019

Opladers doen het perfect! Ik had er 2 besteld, maar er kwam er maar 1 aan, vervolgens had ik ze gemaild en dezelfde week hadden ze de 2e nog opgestuurd. Heel erg bedankt voor de klantvriendelijkheid ;)

J.D. 20-12-2018

Onbeschoft antwoorden per mail. Geen bereikbaarheid Ad telefoon. Levert producten die niet overeenkomen met hetgeen waar ze voor bedoelt zijn. Kortom slecht!

Mark 12-08-2018 Via de website gekocht

Slechte services, ik koop hier nooit wat weer.

Ik vind het een erg slecht bedrijf, slechte garantie erg slechte kwaliteit hoesjes. Bij garantie geven ze niet thuis. Denk echt goed na voordat je hier iets wil aanschaffen! Ze zeggen gratis verzenden en retouren. Doen ze door middel van gebruik te maken van retour afzender principe (alsof het niet goed bezorgd zal zijn). Hoesje binnen nog geen 2 maand stuk en dan ook nog eens de schuld bij de klant neer willen leggen. 😡

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Jean Verlinde 22-04-2017 Via de website gekocht

Redelijke service, product was redelijk kwalitatief

Snelle aflevering via briefpost, gemakkelijk te bestellen via de website. Niet goed , annuleren geen probleem.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Chris 10-03-2017 Via de website gekocht

Eerste ervaring meteen slecht...

Service bij defecte producten ontbreekt volledig. Na een maand ging de houder voor het scherm kapot. De reactie was dat dit niet onder garantie viel. Raar verhaal natuurlijk, garantie is minimaal een jaar in Nederland. Na mijn reactie nooit meer wat gehoord.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice