Grando Keukens & Bad - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Grando Keukens & Bad.

Grando Keukens & Bad stelt zich voor

Ruim 35 vestigingen, snelle levering & CBW-erkend!

Deze score is berekend op basis van 8 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

3.8

• Slecht
  • Slecht

Hans van limbeek 23-10-2017 In de winkel gekocht
Grandokeukens in enschede

Slechte nazorg en totaal geen service na opleveringsklachten

Na plaatsing van de keuken hadden we een vijftal klachten.
Een keuken van 14.200 euro!
Dankzij interventie van een derde partij was alles na dertien!!! Maanden opgelost!
De keuken had nog een elementaire beginnersfout in het ontwerp.
Daarvan gaven ze mijn vrouw de schuld!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Johan. 28-09-2017 In de winkel gekocht
Hazerswoude Dorp

Een aanrader!

Na maanden oriënteren en vele keukenzaken bezocht te hebben hebben we een keuken gekocht bij Grando in Hazerswoude Dorp. Fantastisch geholpen, zonder enige druk te hebben ervaren om tot aankoop over te gaan. Bij ons eerste bezoek heel fijn geholpen door de eigenaar zelf en ons naar huis stuurde met ontwerpen om even over na te denken. Bij het tweede bezoek is een 3D tekening gemaakt met een begroting waar wij tevreden mee zijn.

J. 28-06-2017 In de winkel gekocht
Grando Hoogvliet

Slechte service Grando Hoogvliet

4,5 jaar geleden een keuken gekocht bij Grando Hoogvliet met apparatuur van Whirlpool/Bauknegt. Hier zoveel problemen mee gehad. Service Grando Hoogvliet niet om over naar huis te schrijven. Er wordt niet bemiddeld als er zich problemen voordoen na garantietermijn (terwijl problemen aan apparatuur al speelde tijdens garantietermijn!). Ik moet t nu maar zelf uitzoeken met Whirlpool. En whirlpool reageert niet op mijn klacht (dit gaat over de combi oven). Vaatwasser ook problemen mee gehad net na garantietermijn. Grando Hoogvliet vond dus dat ik zelf de voorrijdkosten moest betalen a 50 euro. Ik heb informatie ingewonnen en er is mij een ondeugdelijk product geleverd en dan moet de winkel het probleem oplossen. Ik weer in discussie gegaan en uiteindelijk hoefde ik niets te betalen. Echter, dat t nodig is om een discussie te voeren zegt genoeg over de servicegerichtheid!nu weer problemen met de vaatwasser.reparatiekosten 230 euro! We besluiten een andere aan te schaffen van een ander merk!geen zin meer om hier weer een discussie over te voeren met Grando Hoogvliet! Hoe dan ook, ze leveren slechte service, maar Whirlpool/Bauknegt spant de kroon! Mijn advies: koop geen keuken bij Grando Hoogvliet en al zeker geen apparatuur van Whirlpool/Bauknegt!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Loes Visser 25-04-2017 In de winkel gekocht
Grando, delft

Slechte service

Bij aankoop van de keuken enige jaren geleden geen klachten.
Nu hangen er wat deurtjes scheef. Probeer al maanden een monteur via Grando Delft te krijgen.
Vele malen in de winkel geweest, telefonisch contact gehad, maar tot op de dag van vandaag geen respons of monteur. Zeer slechte service dus.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Robbert-Jan 21-02-2017 In de winkel gekocht

Grando Hoogvliet - Klacht - Waardeloos bedrijf na aankoop

De badkamer was ruim op tijd besteld en zou week 1 worden afgeleverd, maar door (productie) fouten van de leverancier werd het uiteindelijk pas in week 7 het laatste nageleverd. Alles ging mis, materialen waren niet goed besteld en werden verkeerd afgeleverd en in de verkeerde kleur. Je verwachte een bepaalde expertise als je een inschatting moet doen voor zaken als tegels, maar ook deze waren te weinig berekend, waardoor ik genoodzaakt was om uiteindelijk de tegels zelf af te halen bij het hoofdkantoor in Helmond. Veel extra en vooral onnodige stress gehad door Grando Alexandrium. Altijd kwam het initiatief tot contact van mijn kant, en vaak werd er pas dagen later op mijn telefonische verzoeken gereageerd.

Kortom afrader voor iedereen!!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Top 05-02-2017 In de winkel gekocht

Badkamer

Pluspunten:
- kennis en kunde van verkoper en monteur
- prettig contact met verkoper en monteur
- meelunchen bij Grando
- kwaliteit montage
- telefonisch gesprek met directeur na afronding verbouwing badkamer
Verbeterpunten:
- uitlopen van de planning als geheel; late communicatie over latere start verbouwing, verkeerde wandtegels besteld/geleverd
Uiteindelijk een prettig gesprek met de directeur gehad, wat ons vertrouwen geeft dat Grando Hazerswoude het contact met klanten tijdens (moeilijkheden met) de verbouwing anders gaat aanpakken.

Zeer ontevreden klant 21-01-2017

Garndo Helmond slechte zaak, geen service.

Grando Helmond komt afspraken niet na, komt beloftes niet na, is ondeskundig, verkeerde materialen, reageert niet, laat je als klant barsten. Ze hebben hun geld toch al binnen. Leveren altijd teveel tegels, en betalen met veel moeite een schijntje terug. Waardeloze zaak. Moesten ze sluiten. Enkel maar minpunten.

Top 28-12-2016 In de winkel gekocht
Hazerswoude

Top

Pluspunten:
- kennis en kunde van verkoper en monteur
- prettig contact met verkoper en monteur
- meelunchen bij Grando
- kwaliteit montage
Minpunten:
- fouten in noteren gekozen materialen; veel zelf eruit gehaald, maar uiteindelijk verkeerde wandtegels
- late communicatie over latere start verbouwing (donderdagavond voor de maandag dat er gestart zou worden)
- verkeerde wandtegels besteld/geleverd
- uitlopen van de planning als geheel (4 maanden later)
- weinig initiatief tot contact en/of tegemoetkoming/compensatie voor de moeilijkheden vanuit Grando tijdens verbouwing/montage, zelfs na negatieve feedback

Moniquedelies 12-01-2016 In de winkel gekocht
Heerhugowaard

2,5

Het gemak om de keuken te kopen was groot. Het gemak tijdens het plaatsen al onvoldoende omdat er zeer ondeskundig te werk werd gegaan em diverse zaken ontbraken. Het gemak tijdens het oplossen van door Grando ontstaande problemen is zo onvoorstelbaar slecht. Ondanks mondelinge afspraken wordt later beweerd dat dit nooit is afgesproken en zelfs schriftelijke afspraken worden niet nagekomen. Tevens een zeer onprofessionele en zelfs onbeschofte manier van communicatie.

Stuk uit zijwand gebroken om snoer er doorheen te krijgen, niet werkende vaatwasser, te hoog gemonteerde spoelbak, boren in apparatuur waardoor garantie vervalt, twee delen van blad niet vlak monteren, kieren met kit diechtspuiten in de hoop dat de klant het niet ziet enz enz. En vervolgens niet of slordig 'oplossen'.
Zoals in een eerdere review ook te lezen: service tot aan betaling, daarna is er geen enkele sprake van service meer.

Assortiment
Er is een behoorlijke keuze, maar verwacht geen hele goede kwaliteit.

Aanbeveling
Ik koop hier absoluut niets meer en laat al helemaal niets monteren of installeren!
Echt goedkoop zijn ze uiteindelijk zeker niet. Voor de gehanteerde prijzen kunt u veel betere keukens aanschaffen waarbij ook nog eens service geleverd wordt.

slindhoudt 24-11-2015 In de winkel gekocht
Grando Hoogvliet

3,5

Na de koop bij Grando Hoogvliet, totaal geen service meer

Aanbeveling
Aardig bij de koop. Na de koop zijn ze nauwelijks te bereiken, altijd in gesprek met nieuwe klanten. Bellen niet terug uit zichzelf. Je moet zelf herhaaltdelijk terugbellen.
Na 2 jaar met veel schade a.d. keuken mag je zelf veel bijbetalen, na een dure aanschaf v.d. keuken. Bij de 2de klacht en deze erkend te hebben vertellen ze doodleuk, dat het niet meer onder de garantie valt na 6 weken wachten

famvanheesen 12-10-2015 In de winkel gekocht
Utrecht

1,3

Zodra het geld binnen is hoef je niet veel van ze te verwachten

Assortiment
een standaard webwinkel heeft veel meer keuze en merken.

Aanbeveling
Onze badkamer en toilet zijn zo slecht gedaan dat ik iedereen zou aanraden om ergens anders te kopen

Extra toelichting
Echt heel slecht! Badkamer en toilet beneden laten doen. De afwerking is echt om te huilen. Tegels zitten scheef, voegen met gaten erin, scheve voegen, ontzettend dikke kitranden waar dat niet nodig is, afwerkrandjes sluiten niet op elkaar aan in de hoeken, etc. Vervolgens sturen ze iemand om het netjes te maken en zelfs die geeft aan, om het netjes te krijgen moet eigenlijk de hele badkamer opnieuw gedaan worden…ik kan het zo goed mogelijk maken maar helemaal netjes wordt het nooit. Februari zou alles klaar zijn en eind oktober komen ze het laatste dingetje doen…… Vloerverwarming laten leggen. Grando koopt dit van Magnum maar leveren wel een uitgeklede thermostaat erbij waar je nagenoeg niks mee kan instellen….je mag wel net zo veel betalen als voor de vloerverwarming met uitgebreide thermostaat van Magnum. Douchekraan werd geleverd met een kapotte thermostaat, je zou denken dat ze dit snel oplossen maar nee, we hebben nagenoeg 2 weken moeten wachten voordat we warm konden douchen in een gloednieuwe badkamer. Al met al echt heel slecht, doe je zelf een plezier en loop met een grote boog om Grando heen want de prijs kwaliteit verhouding is bij Grando echt heel erg slecht.

ABC1985 27-01-2014

Overzichtelijk en snel.

Snel bezorgd, netjes telefonisch contact en op een gunstig tijdstip bezorgd.

Zie bovenstaande punten

Vanesch 05-01-2014

Het makkelijk om een bestelling te plaatsen bij Grando keukens

Zeer snelle service zondag besteld maandag morgen geleverd!!!

DE keuze is reuze!!

Aanbeveling
Bestelling en levering perfect verlopen!!

Alles prima verlopen!!

Koolhaas1 02-01-2014

6,5

In verband met visueel probleem word er geen gebruik gemaakt van iDeal. Betaling bij de chauffeur niet mogelijk dus klantonvriendelijk.

Assortiment
De prijs van de gaskookplaat is bij de concurrent goedkoper.

Tedje1972 22-11-2013 In de winkel gekocht
Hoofddorp

Onze combi-magnetron was defect, hierop bij verschillende bedrijven informatie ingewonnen. Zo ook bij Grando in Hoofddorp. Tijdens mijn verhaal gaf de verkoper aan dat hij een showroom model had staan, dat ging om een zwart model. Ik reageerde daarop dat ik ook een zwarte Bauknecht had, waarop hij meteen het typenummer kon noemen, dat geeft voor mij aan dat men kennis van zaken heeft. Uiteindelijk prima geholpen, ook achteraf nog wat technische vragen gehad over een elders-gekochte inbouw kookplaat. Ik heb het als zeer prettig ervaren, zowel kennis als persoonlijke benadering.

Aanbeveling
Mijn beschreven ervaring is voldoende om deze motivatie uit te leggen.

123gab 18-10-2013

snelle, accurate service

P. Rijkers 12-10-2013

Extra toelichting
Top bezorging, bezorger was zeer vriendelijk en mijn koelkast is binnen de afgesproken tijd geleverd

Peter Hoppen 11-10-2013 Via de website gekocht

Geen problemen ondervonden bij het bestellen.

Aanbeveling
100%, zeker omdat ik voor eventuele service gewoon bij de vestiging terecht kan. Dit is 5 min rijden voor mij!

kvannes 10-10-2013 Via de website gekocht

6,5

Extra toelichting
Gebrek aan kennis over het aansluiten van een Perilex stekker

sonjaaj 03-10-2013 Via de website gekocht

Fantastische bezorgdienst, 's middags besteld, volgende dag 's ochtends bezorgd.

Extra toelichting
Ik had eerst gekozen voor de afhaalmogelijkheid omdat ik bang was niet thuis te kunnen zijn op het moment van levering. Ik werd gebeld door de bezorgdienst dat ze een gerichte indicatie konden geven van de bezorgtijd en dat ze zelfs om half 7 's ochtends bezorgen. Dat hebben ze gedaan, en de bezorgers waren super vrolijk ondanks het vroege tijdstip. :)