Go4inkt - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Go4inkt.

Deze score is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

Mariet 16-03-2021

We bestellen de cartridges al jaren bij Go4inkt, of gaan het ophalen in Meyel in de winkel. Nog nooit geen gedoe gehad, altijd goed geholpen of goed verpakt opgestuurd.

Hugo 20-02-2021

wat ik belangrijk vind zijn snelheid verzending, correcte producten, goede communicatie, nette prijs en correcte verpakking. Go4inkt voldoet aan alle 5.

Monique1960 12-02-2021

Snelle levering van printer inkt en papier. Gunstige prijsklasse. Zeer tevreden. Wordt zeker vaste klant.
Aanbod verzekering zal ik op een later tijdstip bekijken.

Al jaren klant tot volle tevredenheid. 30-12-2020

Wij zijn al jaren klant bij Go4Inkt en tot volle tevredenheid. Niet alleen de prijzen zijn laag, de keuze is hoog. Wij kochten altijd inkt cartridges van onze printer. Toen wij een probleem hadden met onze printer en hun advies vroegen over wat te doen, stuurden zij ons snel een email met hun onpartijdig advies. De printer was helaas niet meer te redden maar wij mochten de inkt die voor ons nutteloos was geworden , aan hun retourneren tegen 75 procent refund. Heel schappelijk. Voor onze volgende printer zullen wij dan ook zeker overwegen om wederom onze cartridges hier te kopen.

D. Nijp 28-12-2020

Heb voor het eerst bij jullie inktpatronen besteld voor mijn printer Brother en ze zijn prima.
Ben er blij mee. Heb jullie site via. kennissen en van mijn zoon.
De prijs is heeeel aantrekkelijk.en de kleuren op de afdrukken zijn prima.
Mijn bestelling doe ik voortaan bij jullie Groet.,
Dirk

FJB 24-12-2020

Epson imitatie cartridges met groter volume tegen veel lagere prijs. Beste prijs prestatie, alleen printer herkent dat het geen originele cartridges betreft

Jan 14-12-2020

Zeer handige en duidelijke website. Koop al vele jaren hier mijn benodigde inkt-cartridges.
De prijs en kwaliteit zijn prima. De levering gaat snel en goed. Ik heb nog nooit problemen gehad bij deze winkel.

Howard Simons 14-08-2020

Perfecte assistentie (al jaren) van Go4inkt bij problemen met onze printer/cartridges.

Raymond 31-07-2020

Na 4 dagen maar opgebeld waar mijn producten bleef, kreeg te horen dat de persoon die er over gaat in een bespreking zit. We bellen je later terug voor een antwoord.

4 uur later maar weer zelf teruggebeld en kreeg te horen... we wachten nog op een product, ik dacht wat.... communicatie mensen? (Dat is toch niet zo moeilijk?)

Als je goed communiceert, krijg je als bedrijf een top naam. (Maar niet zo)

Ben 30-07-2020

Goede kwaliteit tegen een zeer scherpe prijs ! Ook een zeer snelle levering. Kortom erg tevreden.

H.J.Danen 07-07-2020

Super snelle levering en zeer goed kwaliteit van inkt en ze zijn de goedkoopste.
Heb al diverse site opgezocht maar go4inkt kwam er steeds voordelig uit

Jimmy Claes 22-06-2020

Op 1/6 een bestelling geplaatst. Bleek op 5/6 dat de producten niet meer leverbaar waren en ook nog niet verzonden, dus mijn bestelling geannuleerd en de betaling zou zo snel mogelijk worden terug betaald. 14 dagen later heb ik de betaling nog niet terug gekregen. Zoals je kan zien op hun website https://www.go4inkt.nl/algemene-voorwaarden in artikel 9 van de algemene voorwaarden, zijn ze verplicht om binnen de 14 dagen de betaling terug te storten. Blijkt dat dit bedrijf hun eigen algemene voorwaarden dus niet volgt.

Andre 20-06-2020

Inktcartridges snel ontvangen, goede kwaliteit
voor een redelijke prijs.
Duidelijke site , eenvoudig te bestellen , betrouwbare webwinkel kan het van harte aanbevelen.

JHW 04-06-2020

Ik heb destijds inkt cassette,s besteld voor mijn printer deze werden zeer snel geleverd.
Ik had problemen met het installeren met de cassette,s de printer gaf een fout melding aan,
ik heb dat vermeld via de mail aan Go4inkt,en kreeg direct een ander set opgestuurd zonder problemen,dat noem ik pas service.
Dus voor mij is het een uitgemaakte zaak,zodat ik weer besteld bij een volgende keer bij Go4inkt.

Marouf 16-05-2020

De bestselling diurde veel te lang en het waren ook eenvoudige producten als AA batterijen en printpapier

FrankS 09-05-2020

Ik koop al vele jaren mijn inkt cartridges bij Go4Inkt. Het is goedkoop en goed.
Zelfs toen mijn printer stuk ging, heb ik een nieuwe gekocht en kon ik alle cartridges van de vorige printer inleveren tegen vergoeding en cartridges voor de nieuwe printer kopen. Echt perfect!

Vincent Wijnen 21-04-2020

Kingston 16GB Micro kaartje gekocht. Zeer voordelig, geen verzendkosten en toch het goedkoopst. Binnen 1 dag geleverd in stevige brief/karton envelope. TOP service Go4inkt. Zeer aan te bevelen website.

Pim Nobel 14-04-2020

Goedkoop(st) en snel geleverd zonder verzendkosten. Aankoop 2 x HP 364 XL black cartridges.

Frank 06-04-2020

Meneer is een betweter. Als je wat probeert in te brengen gaat hij daar op een agressieve, brutale en respectloze manier op in. Hij levert goed werk af maar ik raad hem aan een cursus omgangsvormen te volgen.

klaas 01-04-2020

prima service en vriendelijke behandeling de produkten waren snel geleverd en goede conditiek

Jo 20-02-2020

Heel goede producten en een noch betere service. Snelle levering en bijzonder vriendelijk personeel.

Henk. 20-11-2019

Ik bestel al jaren de inktpatronen bij go4-inkt omdat ik zeer tevreden ben over de inktpatronen.
Deze zijn heel goed, niet duur en worden snel en goed verzorgd bezorgd.
Het is echt een aanrader voor iedereen

Shopper1983 15-11-2019

Duidelijke communicatie over het bestelproces en supersnelle levering. De volgende werkdag al!! Twee micro-sd kaarten besteld, eerst was ik huiverig omdat ik de winkel niet kende (gevonden via kieskeurig.nl). Na alle goede reviews was ik overtuigd om te bestellen.... Top Shop!! Zeker een aanrader, niet twijfelen, gewoon bestellen betrouwbaar zaak!

Paulus 07-11-2019

Ik ben altijd al tevreden over de levering van oplaadbare batterijen en heb twee jaar geleden een pocketcharger van powerone voor oplaadbare celbatterijen voor een gehoortoestel gekocht. De laatste tijd kwam het steeds vaker voor dat 1 van de 2 batterijen maar deels werd opgeladen. Nadat ik contact heb opgenomen kwam Go4Inkt met het voorstel om een nieuwe pocketcharger als garantie aan mij te sturen. Ik vind dat een geweldige service!

Paule 01-11-2019

Ben reeds jaren klant. Snelle en correcte levering en indien iets niet in orde wordt dit meteen opgelost. Ik koop hier de inktpatronen voor mijn canon. Zeker een aanrader.; Dikke duim.