Go4inkt - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Go4inkt.

Deze score is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,6

R. Bouman 23-08-2023

Goed en goedkoop; helemaal waargemaakt! Telkens weer opnieuw!
En... gaat er eens een keertje wat mis, dan wordt dat ook weer razendsnel opgelost.

Loe 25-05-2023

De prijs kwaliteitverhouding is hier bij deze shop uitstekend. Heb al jaren cartridges van een eigen merk en deze doen het zeker zo goed als de merk-cartridges en dat voor een veel lagere prijs.

Henk Martens 24-05-2023

Inktpatronen voor Epson printer besteld . Huismerk dus lekker goedkoop.
Na 4 dagen nog niets ontvangen en contact op Go4inkt opgenomen. Zonder discussie de volgende dag nieuwe inktpatronen ontvangen. Super goede service.
Enkele dagen later ook de eerste zendingen ontvangen. De verpakking was bij de vervoerder stuk gegaan, daarna in een folie gedaan en met vertragingen van 7 dagen alsnog bezorgd.

Julius 05-05-2023

Ik gebruik al jaren inkt van go four inkt en heb nog nooit problemen gehad. De postkosten zijn in die tijd verhoogd maar dat heeft niets te maken met go four inkt. Top bedrijf en als je vragen hebt even bellen en deze worden keurig verholpen en geheel kostenloos. TOP.

Opgelict 09-12-2022

Pas bij het registreren als nieuwe klant krijg je de echte prijs te zien die je betaald. Namelijk die met verzendkosten, die dan ook buitensporig hoog zijn! Afrader!!

M. Verboom 08-12-2022

Ik gebruik al jaren de inkt van go4ink. Ben zeer tevreden over het product, de snelle levering en de service.
TOP !!

Raymond Timmer 24-11-2022

Prima kwaliteit/prijsverhouding, je merkt totaal niet dat het gerecyclede patronen zijn.

Robert Schouten 09-10-2022

Ik bestel al heel wat jaren inkt bij g4inkt.
Nog nooit problemen gehad met cartridge van hun.
Altijd binnen 3 dagen de inkt in huis.
Voor mij geen andere inkt site.
Normaal heb je weleens problemen met imitatie inkt. ( bij andere inkt site)
Maar mijn printer slikt ze al 10 jaar.) (brother printer)

Top site.

Ruud 14-09-2022

Ik ben een tevreden klant van Go4inkt.nl. Prima kwaliteit, mooie afdrukken en betaalbaar.
Goed verpakt en snel verzonden!

kees de jong 15-08-2022

was heel moeilijk om plastic afdichting van inkt uitgang te verwijderen
moet gebruiksvriendelijker kunnen had daardoor bij zwarte inktpatroon wat lekkage

Arrie 29-06-2022

Prima assortiment en prijs / kwaliteit verhouding en snelle levering via brievenbus pakketje

JANKE TERPSTRA 22-06-2022

Daar ik in het verleden de inktpatronen van mijn oude printer terug kon sturen vond ik dit heel fijn.
Vandaar dat ik nu een printer bij Go4inkt heb gekocht met bij behorende inktpatronen.
Nu ook weer kon ik de oude inktpatronen inleveren en dit bedrag werd keurig op mijn rekening gestort.
Ik ben een zeer tevreden klant en ik raad iedereen aan om bij Go4inkt te kopen

Jan 21-04-2022

Top zaak, goede prijzen en een topservice, iets niet goed, topafhandeling o.a. kostenloze vervanging van inktpatronen

Theo de Wit 17-03-2022

het is goedkoop, betrouwbaar en goed. Bovendien vandaag besteld morgen in huis.

Go4Inkt goede leverancier 07-01-2022

Prima service ! ! Via BOL.com bestelling gedaan van 1 cartridge voor mijn Canon printer.
Helaas ontving ik de verkeerde, maar na ee email met uitleg van mijn kant, ontving ik alsnog de goede cartridge.
In het vervolg zal ik dus zeker mijn cartridges bij hen bestellen.

Bert 19-12-2021

Prima geholpen, snelle afwikkeling en erg tevreden zeker over de prijs , zeker aan te raden

Theo de Wit 18-12-2021

Ik heb cartridges besteld en na 2 dagen ontvangen. Dat gaat dus snel en ze zijn prima en spotgoedkoop.

Theke 17-09-2021

altijd goed en snel. dit al sinds bestellingen lopen naar go4inkt. vertrouw dat dit zo blijft

Cor Voorderhaak 10-09-2021

Beveel deze winkel van harte aan, om 13.00 uur telefonisch een order geplaatst en de volgende dag om 9.00 uur al in huis.
Zo snel heb ik nog nooit iets geleverd zien worden Toppie !!

E te Braake 02-09-2021

Ik gebruik de eigen merk cartridges van Go4inkt al jaren een heel enkel keertje een een fout en dat word netjes
opgelost dus ik blijf ze gebruiken een stuk goedkoper dan origineel .

s 29-08-2021

Negen en tienen geef ik nooit. Ze verdienen echter minstens een acht. Sinds ik er een printer met extra eigenmerk inkt kocht ben ik zeer tevreden. Om inkt bij te bestellen (ze blijken elke keer zeeer goedkoop, zo niet de goedkoopste) kan ik oude rekeningen inzien om te weten welke inktpatronen ook al weer geschikt zijn. De bezorging komt niet in veel te grote dozen, soms gaat het zelfs door de brievenbus.

Gerard 27-07-2021

Nu heb ik al wel 3 printers via Go4inkt gekocht, ook cartridges voor vrienden en die zijn ook allen tevreden.
Ik bedenk me nog wel een paar keer als ik bij een andere zaak inkt of printer koop.
Kortom ik ben ZEER TEVREDEN OOK MET DE VERLEENDE SERVICE.

(ik heb een deel van deze review van andere tevreden klant gebruikt , omdat ik precies hetzelfde over G04inkt denk ) :)

RogelOne 14-04-2021

Ik koop hier al vele jaren inkt voor mijn HP printer wegens de aantrekkelijke prijs voor een goede kwaliteit (dit betekent in de praktijd: nooit problemen gehad bij het printen). Het enige licht negatieve punt, ik woon in Belgie en om een of andere reden is de levertijd redelijk lang.

Sjaco van Dalfsen 03-04-2021

Ik bestel al jaren bij go4inkt en nog nooit problemen gehad zelfs als er wel iets niet goed ging pleegde ik een belletje en er werden nieuwe patronen verzonden zelfs als ik van printer wisselde dan werden de niet gebruikte patronen probleemloos omgeruild. Nu heb ik al wel 6 printers via go4inkt gekocht ook voor vrienden en bekenden en die zijn ook allen tevreden. ik bedenk me nog wel een paar keer als ik bij een andere zaak inkt of printer koop. Kortom ik ben ZEER TEVREDEN OOK MET DE VERLEENDE SERVICE

Imro 18-03-2021

Geleverd zoals afgesproken. Ben tevreden, maar bij inkt zou je een snellere levering willen. De concurrentie levert de volgende dag