Go4inkt - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Go4inkt.

Deze score is berekend op basis van 20 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

RogelOne 14-04-2021

Ik koop hier al vele jaren inkt voor mijn HP printer wegens de aantrekkelijke prijs voor een goede kwaliteit (dit betekent in de praktijd: nooit problemen gehad bij het printen). Het enige licht negatieve punt, ik woon in Belgie en om een of andere reden is de levertijd redelijk lang.

Sjaco van Dalfsen 03-04-2021

Ik bestel al jaren bij go4inkt en nog nooit problemen gehad zelfs als er wel iets niet goed ging pleegde ik een belletje en er werden nieuwe patronen verzonden zelfs als ik van printer wisselde dan werden de niet gebruikte patronen probleemloos omgeruild. Nu heb ik al wel 6 printers via go4inkt gekocht ook voor vrienden en bekenden en die zijn ook allen tevreden. ik bedenk me nog wel een paar keer als ik bij een andere zaak inkt of printer koop. Kortom ik ben ZEER TEVREDEN OOK MET DE VERLEENDE SERVICE

Imro 18-03-2021

Geleverd zoals afgesproken. Ben tevreden, maar bij inkt zou je een snellere levering willen. De concurrentie levert de volgende dag

Mariet 16-03-2021

We bestellen de cartridges al jaren bij Go4inkt, of gaan het ophalen in Meyel in de winkel. Nog nooit geen gedoe gehad, altijd goed geholpen of goed verpakt opgestuurd.

Hugo 20-02-2021

wat ik belangrijk vind zijn snelheid verzending, correcte producten, goede communicatie, nette prijs en correcte verpakking. Go4inkt voldoet aan alle 5.

Monique1960 12-02-2021

Snelle levering van printer inkt en papier. Gunstige prijsklasse. Zeer tevreden. Wordt zeker vaste klant.
Aanbod verzekering zal ik op een later tijdstip bekijken.

Al jaren klant tot volle tevredenheid. 30-12-2020

Wij zijn al jaren klant bij Go4Inkt en tot volle tevredenheid. Niet alleen de prijzen zijn laag, de keuze is hoog. Wij kochten altijd inkt cartridges van onze printer. Toen wij een probleem hadden met onze printer en hun advies vroegen over wat te doen, stuurden zij ons snel een email met hun onpartijdig advies. De printer was helaas niet meer te redden maar wij mochten de inkt die voor ons nutteloos was geworden , aan hun retourneren tegen 75 procent refund. Heel schappelijk. Voor onze volgende printer zullen wij dan ook zeker overwegen om wederom onze cartridges hier te kopen.

D. Nijp 28-12-2020

Heb voor het eerst bij jullie inktpatronen besteld voor mijn printer Brother en ze zijn prima.
Ben er blij mee. Heb jullie site via. kennissen en van mijn zoon.
De prijs is heeeel aantrekkelijk.en de kleuren op de afdrukken zijn prima.
Mijn bestelling doe ik voortaan bij jullie Groet.,
Dirk

FJB 24-12-2020

Epson imitatie cartridges met groter volume tegen veel lagere prijs. Beste prijs prestatie, alleen printer herkent dat het geen originele cartridges betreft

Jan 14-12-2020

Zeer handige en duidelijke website. Koop al vele jaren hier mijn benodigde inkt-cartridges.
De prijs en kwaliteit zijn prima. De levering gaat snel en goed. Ik heb nog nooit problemen gehad bij deze winkel.

Howard Simons 14-08-2020

Perfecte assistentie (al jaren) van Go4inkt bij problemen met onze printer/cartridges.

Raymond 31-07-2020

Na 4 dagen maar opgebeld waar mijn producten bleef, kreeg te horen dat de persoon die er over gaat in een bespreking zit. We bellen je later terug voor een antwoord.

4 uur later maar weer zelf teruggebeld en kreeg te horen... we wachten nog op een product, ik dacht wat.... communicatie mensen? (Dat is toch niet zo moeilijk?)

Als je goed communiceert, krijg je als bedrijf een top naam. (Maar niet zo)

Ben 30-07-2020

Goede kwaliteit tegen een zeer scherpe prijs ! Ook een zeer snelle levering. Kortom erg tevreden.

H.J.Danen 07-07-2020

Super snelle levering en zeer goed kwaliteit van inkt en ze zijn de goedkoopste.
Heb al diverse site opgezocht maar go4inkt kwam er steeds voordelig uit

Jimmy Claes 22-06-2020

Op 1/6 een bestelling geplaatst. Bleek op 5/6 dat de producten niet meer leverbaar waren en ook nog niet verzonden, dus mijn bestelling geannuleerd en de betaling zou zo snel mogelijk worden terug betaald. 14 dagen later heb ik de betaling nog niet terug gekregen. Zoals je kan zien op hun website https://www.go4inkt.nl/algemene-voorwaarden in artikel 9 van de algemene voorwaarden, zijn ze verplicht om binnen de 14 dagen de betaling terug te storten. Blijkt dat dit bedrijf hun eigen algemene voorwaarden dus niet volgt.

Andre 20-06-2020

Inktcartridges snel ontvangen, goede kwaliteit
voor een redelijke prijs.
Duidelijke site , eenvoudig te bestellen , betrouwbare webwinkel kan het van harte aanbevelen.

JHW 04-06-2020

Ik heb destijds inkt cassette,s besteld voor mijn printer deze werden zeer snel geleverd.
Ik had problemen met het installeren met de cassette,s de printer gaf een fout melding aan,
ik heb dat vermeld via de mail aan Go4inkt,en kreeg direct een ander set opgestuurd zonder problemen,dat noem ik pas service.
Dus voor mij is het een uitgemaakte zaak,zodat ik weer besteld bij een volgende keer bij Go4inkt.

Marouf 16-05-2020

De bestselling diurde veel te lang en het waren ook eenvoudige producten als AA batterijen en printpapier

FrankS 09-05-2020

Ik koop al vele jaren mijn inkt cartridges bij Go4Inkt. Het is goedkoop en goed.
Zelfs toen mijn printer stuk ging, heb ik een nieuwe gekocht en kon ik alle cartridges van de vorige printer inleveren tegen vergoeding en cartridges voor de nieuwe printer kopen. Echt perfect!

Vincent Wijnen 21-04-2020

Kingston 16GB Micro kaartje gekocht. Zeer voordelig, geen verzendkosten en toch het goedkoopst. Binnen 1 dag geleverd in stevige brief/karton envelope. TOP service Go4inkt. Zeer aan te bevelen website.

Pim Nobel 14-04-2020

Goedkoop(st) en snel geleverd zonder verzendkosten. Aankoop 2 x HP 364 XL black cartridges.

Frank 06-04-2020

Meneer is een betweter. Als je wat probeert in te brengen gaat hij daar op een agressieve, brutale en respectloze manier op in. Hij levert goed werk af maar ik raad hem aan een cursus omgangsvormen te volgen.

klaas 01-04-2020

prima service en vriendelijke behandeling de produkten waren snel geleverd en goede conditiek

Jo 20-02-2020

Heel goede producten en een noch betere service. Snelle levering en bijzonder vriendelijk personeel.

Henk. 20-11-2019

Ik bestel al jaren de inktpatronen bij go4-inkt omdat ik zeer tevreden ben over de inktpatronen.
Deze zijn heel goed, niet duur en worden snel en goed verzorgd bezorgd.
Het is echt een aanrader voor iedereen

Shopper1983 15-11-2019

Duidelijke communicatie over het bestelproces en supersnelle levering. De volgende werkdag al!! Twee micro-sd kaarten besteld, eerst was ik huiverig omdat ik de winkel niet kende (gevonden via kieskeurig.nl). Na alle goede reviews was ik overtuigd om te bestellen.... Top Shop!! Zeker een aanrader, niet twijfelen, gewoon bestellen betrouwbaar zaak!

Paulus 07-11-2019

Ik ben altijd al tevreden over de levering van oplaadbare batterijen en heb twee jaar geleden een pocketcharger van powerone voor oplaadbare celbatterijen voor een gehoortoestel gekocht. De laatste tijd kwam het steeds vaker voor dat 1 van de 2 batterijen maar deels werd opgeladen. Nadat ik contact heb opgenomen kwam Go4Inkt met het voorstel om een nieuwe pocketcharger als garantie aan mij te sturen. Ik vind dat een geweldige service!

Paule 01-11-2019

Ben reeds jaren klant. Snelle en correcte levering en indien iets niet in orde wordt dit meteen opgelost. Ik koop hier de inktpatronen voor mijn canon. Zeker een aanrader.; Dikke duim.

Erzsébet 31-10-2019

fijne shop. Gemakkelijk en snel besteld, meestal de volgende dag al in huis. Niet teduur. Ook niet onbelangrijk!

1952Just 24-10-2019

Ik ben al vele jaren lang klant bij Go4inkt, dus een tevreden klant. Vlot geleverd en als een enkele keer iets niet op voorraad was werd dit snel nageleverd.Ik gebruik inkt voor Epson. Ook fotos zijn met de standaard instellingen prima. Ik beveel Go4inkt inktpatronen van harte aan.

Henk Kas 10-10-2019

Ben inmiddels al een oude klant. Er is door mij geen enkele reden te bedenken waarom ik Go4Inkt niet zou kunnen aanbevelen. Heb in al die jaren nooit een klacht gehad.
Vlotte levering van een kwaliteitsproduct.
Van harte aanbevolen.

E te Braake 19-09-2019

Ik gebruik al jaren de inkt met volle tevredenheid en als er een keer iets mis gaat met een cartridge word dat netjes opgelost.

carmt 31-07-2019

Al diverse malen inkt cartridges besteld bij Go4inkt voor mijn Brother printer. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de cartridges en over de correcte snelle levering. Ik kan het iedereen aanraden.

BT Verpoorten 20-07-2019

Ben beslist niet tevreden over de service van Go4inkt. In de door mij bestelde set va n5 inktpatronen voor mijn Epson XP-6000 ontbrak de zwarte inktpatroon met dubbele inhoud. Na hierover melding gemaakt te hebben, werd mij beloofd direct een juist exemplaar te sturen hetgeen nooit is gebeurd. Ik heb een drietal keer een rappel gezonden echter zonder resultaat. Vooralsnog is het resultaat dat mijn printer nu meer dan een week onbruikbaar is simpelweg omdat Go4inkt niet in staat is een complete set inktpatronen te leveren. Dit was eens maar nooit meer.

Michel 07-06-2019

Snel, redelijk goedkoop, goed verpakt mijn Kingston micro sd kaart ontvangen. Prima winkel!

Marco Jansson 30-05-2019

Duidelijke site, snel te vinden wat je nodig hebt, goede prijzen. Bij een eventueel probleempje direkt de juiste hulp en oplossing. Zal nog vaker hier inkt kopen.

vera 26-04-2019

inktpatroon canon perfect, vlotte verzending, bedankt , zeker nog eens een bestelling plaatsen

Jan langerakj 22-02-2019

Ze hebben zoveel keus ook voor mijn oude Epson stylist photo RX520 is voorraad en dus snel leverbaar voor een aantrekkelijke prijs.

Plate T.J.H. 28-01-2019

Ben al 10 jaar vaste klant. Levering altijd correct. Wellicht niet altijd snel maar dat kan aan mijn moment van bestellen liggen. Cartridges uitstekend van kwaliteit.

Ed 11-01-2019

Prima cartridges en vlotte afhandeling.
INKT4YOU IS EEN GOEDE KEUS OOK 4 YOU!!!

Jan V. 31-12-2018

Ondergetekende heeft maand geleden een door eigen schuld een foute bestelling geplaatst. Na telefonisch contact was men direct en zonder voorwaarden ( wel nog in originele verpakking ) bereid om de inktpatronen te ruilen voor de juiste. Mijn dank voor de spontane manier van handelen. Ik kan Go4inkt bij iedereen aanbevelen.

Teun 19-12-2018

Goede en heel goedkope producten; snelle levering en goede service zoals het omruilen van niet correct werkende inktcartridges. Super !!

Marianne 29-11-2018 Via de website gekocht

Super snelle service!

We kopen al jaren onze inkt bij dit bedrijf vanwege de vlotte levering, prima kwaliteit en gunstige prijs.
Wanneer je vragen hebt dan worden die snel en duidelijk beantwoord en mocht er een keer 'n probleem zijn met een cartridge dan wordt deze gewoon vervangen. Kortom, een aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces

Minpunten

• -

Ria van Groningen 12-11-2018 Via de website gekocht

Go-4 inkt betrouwbaar adres!

Een overzichtelijke site, goede kwaliteit en prijs, vlotte verzending/ontvangst.
Ben al jaren zeer tevreden.

Hans 06-11-2018 Via de website gekocht

Snelle uitstekende service

Goede kwaliteit inkt voor een erg goede prijs. Als je je gegevens invult op de site, kun je de volgende bestelling erg simpel doen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans Koolstra 05-11-2018 Via de website gekocht

Heel goede service en zeer goed en je geholpen

Ik werd door de mevrouw die mij heeft geholpen
echt als klant en respect vol behandelt en heel goed geinformeerd.
Bedankt hiervoor

Marjo 23-10-2018 In de winkel gekocht
Meijel

Professionele Service!

Deskundig advies, snelle service, kwalitatief perfect product!
De shop is toegankelijk en de website is overzichtelijk.
Met of zonder persoonlijk contact vind je wat je nodig hebt.

familie Hollevoet 06-08-2018 Via de website gekocht

goede inktpatronen en niet duur

We zijn al 4 jaar tevreden klanten. We kopen inkt van Go4inkt voor 2 printers (een Canon MG5200 en een Canon MG7500) die vaak gebruikt worden. Tot nog toe hebben we geen klachten over de inktpatronen of de service. We raden de inktpatronen van Go4inkt zeker aan!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans van Eldik 28-07-2018 Via de website gekocht

Garantie bij Go4inkt

Vragen worden bij Go4inkt snel en deskundig beantwoord
Bij Go4inkt is 100% garantie ook 100% garantie en service

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

pauline 19-06-2018 Via de website gekocht

trage levering

Het bestellen was makkelijk, duidelijke website. Ik heb alleen een paar weken op de levering van mijn originele HP cartridges moeten wachten en heb het idee dat ik alsnog namaak heb gekregen.