Go4inkt - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Go4inkt.

Deze score is berekend op basis van 19 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Howard Simons 14-08-2020

Perfecte assistentie (al jaren) van Go4inkt bij problemen met onze printer/cartridges.

Raymond 31-07-2020

Na 4 dagen maar opgebeld waar mijn producten bleef, kreeg te horen dat de persoon die er over gaat in een bespreking zit. We bellen je later terug voor een antwoord.

4 uur later maar weer zelf teruggebeld en kreeg te horen... we wachten nog op een product, ik dacht wat.... communicatie mensen? (Dat is toch niet zo moeilijk?)

Als je goed communiceert, krijg je als bedrijf een top naam. (Maar niet zo)

Ben 30-07-2020

Goede kwaliteit tegen een zeer scherpe prijs ! Ook een zeer snelle levering. Kortom erg tevreden.

H.J.Danen 07-07-2020

Super snelle levering en zeer goed kwaliteit van inkt en ze zijn de goedkoopste.
Heb al diverse site opgezocht maar go4inkt kwam er steeds voordelig uit

Jimmy Claes 22-06-2020

Op 1/6 een bestelling geplaatst. Bleek op 5/6 dat de producten niet meer leverbaar waren en ook nog niet verzonden, dus mijn bestelling geannuleerd en de betaling zou zo snel mogelijk worden terug betaald. 14 dagen later heb ik de betaling nog niet terug gekregen. Zoals je kan zien op hun website https://www.go4inkt.nl/algemene-voorwaarden in artikel 9 van de algemene voorwaarden, zijn ze verplicht om binnen de 14 dagen de betaling terug te storten. Blijkt dat dit bedrijf hun eigen algemene voorwaarden dus niet volgt.

Andre 20-06-2020

Inktcartridges snel ontvangen, goede kwaliteit
voor een redelijke prijs.
Duidelijke site , eenvoudig te bestellen , betrouwbare webwinkel kan het van harte aanbevelen.

JHW 04-06-2020

Ik heb destijds inkt cassette,s besteld voor mijn printer deze werden zeer snel geleverd.
Ik had problemen met het installeren met de cassette,s de printer gaf een fout melding aan,
ik heb dat vermeld via de mail aan Go4inkt,en kreeg direct een ander set opgestuurd zonder problemen,dat noem ik pas service.
Dus voor mij is het een uitgemaakte zaak,zodat ik weer besteld bij een volgende keer bij Go4inkt.

Marouf 16-05-2020

De bestselling diurde veel te lang en het waren ook eenvoudige producten als AA batterijen en printpapier

FrankS 09-05-2020

Ik koop al vele jaren mijn inkt cartridges bij Go4Inkt. Het is goedkoop en goed.
Zelfs toen mijn printer stuk ging, heb ik een nieuwe gekocht en kon ik alle cartridges van de vorige printer inleveren tegen vergoeding en cartridges voor de nieuwe printer kopen. Echt perfect!

Vincent Wijnen 21-04-2020

Kingston 16GB Micro kaartje gekocht. Zeer voordelig, geen verzendkosten en toch het goedkoopst. Binnen 1 dag geleverd in stevige brief/karton envelope. TOP service Go4inkt. Zeer aan te bevelen website.

Pim Nobel 14-04-2020

Goedkoop(st) en snel geleverd zonder verzendkosten. Aankoop 2 x HP 364 XL black cartridges.

Frank 06-04-2020

Meneer is een betweter. Als je wat probeert in te brengen gaat hij daar op een agressieve, brutale en respectloze manier op in. Hij levert goed werk af maar ik raad hem aan een cursus omgangsvormen te volgen.

klaas 01-04-2020

prima service en vriendelijke behandeling de produkten waren snel geleverd en goede conditiek

Jo 20-02-2020

Heel goede producten en een noch betere service. Snelle levering en bijzonder vriendelijk personeel.

Henk. 20-11-2019

Ik bestel al jaren de inktpatronen bij go4-inkt omdat ik zeer tevreden ben over de inktpatronen.
Deze zijn heel goed, niet duur en worden snel en goed verzorgd bezorgd.
Het is echt een aanrader voor iedereen

Shopper1983 15-11-2019

Duidelijke communicatie over het bestelproces en supersnelle levering. De volgende werkdag al!! Twee micro-sd kaarten besteld, eerst was ik huiverig omdat ik de winkel niet kende (gevonden via kieskeurig.nl). Na alle goede reviews was ik overtuigd om te bestellen.... Top Shop!! Zeker een aanrader, niet twijfelen, gewoon bestellen betrouwbaar zaak!

Paulus 07-11-2019

Ik ben altijd al tevreden over de levering van oplaadbare batterijen en heb twee jaar geleden een pocketcharger van powerone voor oplaadbare celbatterijen voor een gehoortoestel gekocht. De laatste tijd kwam het steeds vaker voor dat 1 van de 2 batterijen maar deels werd opgeladen. Nadat ik contact heb opgenomen kwam Go4Inkt met het voorstel om een nieuwe pocketcharger als garantie aan mij te sturen. Ik vind dat een geweldige service!

Paule 01-11-2019

Ben reeds jaren klant. Snelle en correcte levering en indien iets niet in orde wordt dit meteen opgelost. Ik koop hier de inktpatronen voor mijn canon. Zeker een aanrader.; Dikke duim.

Erzsébet 31-10-2019

fijne shop. Gemakkelijk en snel besteld, meestal de volgende dag al in huis. Niet teduur. Ook niet onbelangrijk!

1952Just 24-10-2019

Ik ben al vele jaren lang klant bij Go4inkt, dus een tevreden klant. Vlot geleverd en als een enkele keer iets niet op voorraad was werd dit snel nageleverd.Ik gebruik inkt voor Epson. Ook fotos zijn met de standaard instellingen prima. Ik beveel Go4inkt inktpatronen van harte aan.

Henk Kas 10-10-2019

Ben inmiddels al een oude klant. Er is door mij geen enkele reden te bedenken waarom ik Go4Inkt niet zou kunnen aanbevelen. Heb in al die jaren nooit een klacht gehad.
Vlotte levering van een kwaliteitsproduct.
Van harte aanbevolen.

E te Braake 19-09-2019

Ik gebruik al jaren de inkt met volle tevredenheid en als er een keer iets mis gaat met een cartridge word dat netjes opgelost.

carmt 31-07-2019

Al diverse malen inkt cartridges besteld bij Go4inkt voor mijn Brother printer. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de cartridges en over de correcte snelle levering. Ik kan het iedereen aanraden.

BT Verpoorten 20-07-2019

Ben beslist niet tevreden over de service van Go4inkt. In de door mij bestelde set va n5 inktpatronen voor mijn Epson XP-6000 ontbrak de zwarte inktpatroon met dubbele inhoud. Na hierover melding gemaakt te hebben, werd mij beloofd direct een juist exemplaar te sturen hetgeen nooit is gebeurd. Ik heb een drietal keer een rappel gezonden echter zonder resultaat. Vooralsnog is het resultaat dat mijn printer nu meer dan een week onbruikbaar is simpelweg omdat Go4inkt niet in staat is een complete set inktpatronen te leveren. Dit was eens maar nooit meer.

Michel 07-06-2019

Snel, redelijk goedkoop, goed verpakt mijn Kingston micro sd kaart ontvangen. Prima winkel!

Marco Jansson 30-05-2019

Duidelijke site, snel te vinden wat je nodig hebt, goede prijzen. Bij een eventueel probleempje direkt de juiste hulp en oplossing. Zal nog vaker hier inkt kopen.

vera 26-04-2019

inktpatroon canon perfect, vlotte verzending, bedankt , zeker nog eens een bestelling plaatsen

Jan langerakj 22-02-2019

Ze hebben zoveel keus ook voor mijn oude Epson stylist photo RX520 is voorraad en dus snel leverbaar voor een aantrekkelijke prijs.

Plate T.J.H. 28-01-2019

Ben al 10 jaar vaste klant. Levering altijd correct. Wellicht niet altijd snel maar dat kan aan mijn moment van bestellen liggen. Cartridges uitstekend van kwaliteit.

Ed 11-01-2019

Prima cartridges en vlotte afhandeling.
INKT4YOU IS EEN GOEDE KEUS OOK 4 YOU!!!

Jan V. 31-12-2018

Ondergetekende heeft maand geleden een door eigen schuld een foute bestelling geplaatst. Na telefonisch contact was men direct en zonder voorwaarden ( wel nog in originele verpakking ) bereid om de inktpatronen te ruilen voor de juiste. Mijn dank voor de spontane manier van handelen. Ik kan Go4inkt bij iedereen aanbevelen.

Teun 19-12-2018

Goede en heel goedkope producten; snelle levering en goede service zoals het omruilen van niet correct werkende inktcartridges. Super !!

Marianne 29-11-2018 Via de website gekocht

Super snelle service!

We kopen al jaren onze inkt bij dit bedrijf vanwege de vlotte levering, prima kwaliteit en gunstige prijs.
Wanneer je vragen hebt dan worden die snel en duidelijk beantwoord en mocht er een keer 'n probleem zijn met een cartridge dan wordt deze gewoon vervangen. Kortom, een aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces

Minpunten

• -

Ria van Groningen 12-11-2018 Via de website gekocht

Go-4 inkt betrouwbaar adres!

Een overzichtelijke site, goede kwaliteit en prijs, vlotte verzending/ontvangst.
Ben al jaren zeer tevreden.

Hans 06-11-2018 Via de website gekocht

Snelle uitstekende service

Goede kwaliteit inkt voor een erg goede prijs. Als je je gegevens invult op de site, kun je de volgende bestelling erg simpel doen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans Koolstra 05-11-2018 Via de website gekocht

Heel goede service en zeer goed en je geholpen

Ik werd door de mevrouw die mij heeft geholpen
echt als klant en respect vol behandelt en heel goed geinformeerd.
Bedankt hiervoor

Marjo 23-10-2018 In de winkel gekocht
Meijel

Professionele Service!

Deskundig advies, snelle service, kwalitatief perfect product!
De shop is toegankelijk en de website is overzichtelijk.
Met of zonder persoonlijk contact vind je wat je nodig hebt.

familie Hollevoet 06-08-2018 Via de website gekocht

goede inktpatronen en niet duur

We zijn al 4 jaar tevreden klanten. We kopen inkt van Go4inkt voor 2 printers (een Canon MG5200 en een Canon MG7500) die vaak gebruikt worden. Tot nog toe hebben we geen klachten over de inktpatronen of de service. We raden de inktpatronen van Go4inkt zeker aan!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans van Eldik 28-07-2018 Via de website gekocht

Garantie bij Go4inkt

Vragen worden bij Go4inkt snel en deskundig beantwoord
Bij Go4inkt is 100% garantie ook 100% garantie en service

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

pauline 19-06-2018 Via de website gekocht

trage levering

Het bestellen was makkelijk, duidelijke website. Ik heb alleen een paar weken op de levering van mijn originele HP cartridges moeten wachten en heb het idee dat ik alsnog namaak heb gekregen.

Edwin 19-06-2018 Via de website gekocht

Ze zijn betrouwbaar en een hele goeie service

Dit is een hele goeie en betrouwbare website om cartridges te kopen voor je printer.
Ik ben al jaren klant van ze.!!!

John 01-05-2018 Via de website gekocht

Prima service, snelle afhandeling

Goede website eenvoudig te bestellen en zeer snelle alfhandeling,
bij problemen worden deze snel en uitstekend op gelost.
bestel hier al jaren ben zeer tevreden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

H.M. 24-04-2018 Via de website gekocht

Kon beter

Als een produkt niet in voorraad is, is het wel zo fair om dat even te melden aan de klant en niet te wachten tot de klant zélf informeert waar zijn bestelling blijft. Als na 2 weken pakket eindelijk aankomt, blijkt één van de inktpatronen al 3 maanden 'over datum' te zijn, maar ik had wel de volle prijs betaald. 2 punten omdat dit patroon gratis vervangen wordt, het over-datum-patroon moet niet teruggestuurd worden. De rest van de service is deze keer gewoon ver benedenmaats. Ik ben beter gewend van Go4inkt.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Teun van Unen - UNDIX InformatieSystemen 20-04-2018 Via de website gekocht

Supertent!!

Website overzichtelijk. Goede en goedkope producten. Geweldige service : een slechte serie cartridges werd zonder extra kosten vervangen ; Super!!

Jos van Enckevort 14-04-2018 Via de website gekocht

Primalevering. Zoals altijd.

Gemakkelijke site.
Eenmaal gebruikt onthoud hij je vorige bestelling en printer keuze.
Correcte snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 19-03-2018 Via de website gekocht

nemen alle tijd

na aanschaffen resetter, adviseerden zij mij, dat ik het niet perse nodig zou hebben.
Ik mocht hem terug brengen.

Margriet 23-02-2018 Via de website gekocht

Super goedkoop en goede producten

Omdat deze shop op mobiel ook goed werkt is het makkelijk om een product te vinden. Buiten dat ze goedkoop beveel ik deze site ook aan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Vincent 10-02-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service en goedkoper dan 123 inkt

Goede inkt voor een lage prijs en een goede service ( niet goed krijg je nieuwe zonder gezeur ).
De goedkoopste site die ik kan vinden.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Stichting De WS-19 02-02-2018 Via de website gekocht

Een echte ouderwetse service.

Simpel te bestellen en razendsnel geleverd, een verademing. En weet je wat zo fijn is? Als je een vraag hebt en je belt ze op dan krijg je direct antwoord. Niet minuten lang aanhoren dat alle medewerkers in gesprek zijn. Nee direct het antwoord op je vraag. Grandioos.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

WJM Engelen 02-02-2018 In de winkel gekocht
Meijel

Vriendelijke bediening en zeer goede service

Al jaren bestel ik inkt cartridges bij go4inkt en de afhandeling van mijn bestellingen zijn altijd correct verlopen. Van mij krijgen jullie een 10