Getloud.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Getloud.nl.

Getloud.nl stelt zich voor

GetLoud.nl is dé headphone specialist van Nederland. Je vindt hier het grootste koptelefoon assortiment met alle toonaangevende merken. Veilig en makkelijk winkelen met uitstekende service. Op werkdagen voor 16.00 uur besteld en product op voorraad= morgen in huis. Daarna heb je 14 dagen bedenktijd en is het niet wat je verwacht, dan retourneer je het product gratis. GetLoud is geen gewone webshop: We zijn we onderscheidend door een online inspiratiemagazine voor 6 verschillende doelgroepen.

Deze score is berekend op basis van 78 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.3

DionDelahaye 18-09-2017 Via de website gekocht

Simpelweg uitstekende service

Ik bestel een koptelefoon en krijg hem thuisbezorgd. Als hij niet bevalt, mag ik hem binnen twee weken op kosten van Getloud terugsturen. In de doos zit alvast een formulier voor terugzending. Op de webstite vertellen ze heel duidelijk wat de voorwaarden zijn (b.v. geen in-ears terugsturen) en geven ze aan dat je de hoofdtelefoon natuurlijk mag proberen, maar wel netjes moet houden als je hem dan toch wilt terugsturen. Wat daarna gebeurt, weet ik niet, want ik heb de hoofdtelefoon niet teruggestuurd.
Erg goed verzorgde website, trouwens.

Alan 08-09-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering, snelle respons van de klantenservice

Had een vraag gesteld over de bediening van mijn nieuwe hoofdtelefoon en had snel een passend antwoord. Helemaal super.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

NooNoo 04-09-2017 Via de website gekocht

Grote mooie collectie

Scherpe prijzen en een mooie uitgebreide collectie. De site en zending stralen interesse in de klant uit.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wilma 04-09-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Ik heb voor getloud gekozen omdat deze prijstechnisch het allerbeste uit mijn vergelijking kwam en door de hele snelle levering werd dit ook nog eens bevestigd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bart 29-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Helaas was was mijn bestelde item niet op voorraad. Webshop was dus niet up to date. Maar Getloud handelde hierop snel en naar tevredenheid. Bij het ontvangen product zat een handgeschreven excuusbriefje. Zeer attent.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Julian 29-08-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Snel reactie gehad op mijn vraag over welke keuze het beste was. En het was zeker een goede keuze, heb er geen spijt van! Volgende dag alles binnen, inclusief een leuke handgeschreven kaart. Top!

Bas 28-08-2017 Via de website gekocht

Super webwinkel

Fijne overzichtelijke webwinkel met goede prijzen.
Snelle verzending mits op voorraad, vandaag besteld = morgen in huis.
Goede service via facebook voor ondersteuning in de aanschaf. Er zat zelfs een handgeschreven kaart in het pakketje van degene die me had geholpen, dit kom je toch niet zo snel tegen bij andere webshops.

Ik zou zo geen minpunt bedenken.

Robert 21-08-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle klantenservice!

Prima product en snelle service! Zelfs na aanvragen van garantie ging alles gemakkelijk en snel. Binnen 3 dagen een vervangend product in huis!

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Harry 21-08-2017 Via de website gekocht

Groot assortiment en een super service

Nooit geweten dat er zo veel merken en zoveel verschillen zijn. In eerste instantie wilde ik bij en bekende winkelketen de hoofdtelefoon testen. Dat viel zwaar tegen, want die hadden ze natuurlijk niet. Tone ben ik bij GetLoud uitgekomen. Besteld, prompte bezorging. Door een bedieningsfout (dat bleek pas achteraf) kreeg ik de verbinding met de smartphone niet aan de gang. Eerst email support en toen had ik het toestel teruggestuurd. Zij hebben toen een nieuwe gestuurd. Kortom ruime keuze en super service.

Juliette 21-08-2017 Via de website gekocht

Heel klantvriendelijk.

Ik had hier oordopjes besteld om mee te sporten, maar eigenlijk bevielen ze me niet; ze waren gewoon te groot om goed te blijven zitten. Door familie omstandigheden kwam ik er niet aan toe om dit onmiddellijk te melden bij Get Loud. Toen ik er veel later toch melding van maakte namen ze zonder problemen de oordopjes terug en stuurden ze kosteloos een ander paar.

Niels 17-08-2017 Via de website gekocht

Echt top service en best snel!

Ik heb begin zomer een koptelefoon gekocht die een defect had deze opgestuurd en mocht hierna een nieuwe uitzoeken met top service! Aardige klantenservice die je ook daadwerkelijk wilt helpen ook.

E.Peter 17-08-2017 Via de website gekocht

Prima service

Het product was niet op voorraad in de kleur die ik wilde hebben. Ik kreeg snel een email met het alternatief. Deze kreeg ik netjes de volgende dag bezorgt. Wel jammer dat de voorraad verkeerd stond op de website in eerste instantie.

Joost 14-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Op maandag besteld, dinsdag in huis. Op basis van wat YouTube filmpjes en de goede rcensie op de site bij deze webwinkel terecht gekomen. Ook omdat je hier via afterparty kunt betalen. Bij het pakketje zat nog een persoonlijk briefje, met de hand geschreven. Dat maakt zo'n aankoop toch weer iets persoonlijker. Zou hier in de toekomst zeker nog eens wat kopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lotte 12-08-2017 Via de website gekocht

Super service

Getloud.nl is een erg overzichtelijke duidelijk site met genoeg keuze.
Snelle levering en kwaliteit producten. Een handgeschreven briefje om me te bedanken voor mijn bestelling en me veel plezier te wensen met mijn aankoop.
Product bevalt erg goed, goede kwaliteit en erg goed geluid!
Ben er onwijs tevreden over!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

adl 08-08-2017 Via de website gekocht

Snelle en persoonlijke service!

na bestelling snel bericht en een dag later zoals aangegeven afgeleverd in een mooi doosje met erin ook een handgeschreven kaartje, dat me veel luisterplezier wenste!
erg leuk voor mij.daarom het hoogste cijfer

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Enrico 07-08-2017 Via de website gekocht

Persoonlijke boodschap

Ik was op zoek naar oortjes om mee te hardlopen en kwam bij toeval op de site van Getloud.nl terecht. Een prachtige site met een overzichtelijk aanbod van allerlei typen koptelefoons, van sport t/m high-end audiofiele koptelefoons. Daarnaast kon ik op basis van hun reviews en mijn budget kiezen welke oortjes het best aan mijn wensen zouden voldoen. Keurig op tijd geleverd, maar wat ik het meest bijzondere vond was een handgeschreven (!) briefje erbij waarin ik door een medewerker van Getloud.nl veel plezier werd gewenst met mijn koptelefoon. Hoe cool is dat!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pier 01-08-2017 Via de website gekocht

Persoonlijke aandacht

Duidelijke site, goede informatie en duidelijk persoonlijke aandacht bij de verwerking van de bestelling. Het handgeschreven kaartje geeft net dat beetje extra goed gevoel!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul Creusen 30-07-2017 Via de website gekocht

Fijne en vriendelijke service, hier is de klant nog koning,

Door plotselinge opname in een ziekenhuis werd ik van mijn favoriete muziek en filmen afgesloten daar ik geen oortjes had om te luisteren en de medepatiënten niet kon en mocht storen
Middels de site besteld en de keuze afterpay gekozen. Dag erna de bestelling ter plekke, netjes verpakt en tot mijn grote verbazing een handgeschreven bedankje voor de gedane bestelling.
De oortjes ( draadloos) zijn van JBL en werken fantastisch.
Ik kan iedereen Get Loud aan bevelen voor zowel de zeer correcte en snelle service als voor de kwaliteit.
Een voorbeeld voor vele andere internet aanbieders, mijn complimenten, ga zo door !!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erik S. 23-07-2017 Via de website gekocht

Snelle, goede levering.

Zeer toegankelijke website. Ik kwam er zelf even niet uit. Chatsessie begonnen. Super goed geholpen. Daarna geen problemen gehad. Super snelle en goede levering. Avance besteld, is precies wat ik voor ogen had. Info webshop is dus ook zeer goed te noemen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Mevrouw van Lammeren 20-07-2017 Via de website gekocht

Snel, attent en goede service

In de middag een draadloze sport headset gekocht. De volgende dag had ik het product in huis met een handgeschreven kaart, om me veel plezier te wensen met mijn aankoop. Enorm attent! De site was duidelijk, snel en werkte goed met een heldere omschrijving van het product. Ik ben heel tevreden over Getloud en zal er zeker weer bij bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sam Shaydee 19-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende Service!

GETLOUD.nl koptelefoon specialist!

De levering is snel, de verpakking is leuk en het persoonlijke kaartje in de doos maakt het helemaal af.

Omdat ik mijn keuze niet kon maken welke koptelefoon heb ik de klantenservice gemaild, die kwamen met een persoonlijk advies welke ik volgens hen kon nemen.
Sol Republic In-ears zijn perfect om mee te sporten, valt niet uit je oor tijdens het rennen.!
Super service! D

Echt een aanrader!

- Mooie doos, persoonlijke touch door geschreven kaartje
- Persoonlijk advies, zeer begripvol.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans 15-07-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar, goede prijs en snelle levering!

Het bestelde artikel voldoet volledig aan de verwachtingen. Snel geleverd en tegen een uitstekende prijs!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tijndelmar 12-07-2017 Via de website gekocht

Top webshop met scherpe prijzen en aandacht voor de klant!

Bluetooth earphones besteld bij deze webshop na bezoek aan een prijsvergelijkingssite. Naast de laagste prijs werd vanuit een actie ook een gratis powerbank meegestuurd. Pakketje was snel in huis, netjes verpakt en een persoonlijk bericht op een kaart toegevoegd om mij plezier te wensen met mijn aankoop. Top service dus en een aanrader!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

L van Oel 11-07-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service met een leuk persoonlijk tintje.

Goede duidelijke site met goede beschrijving van het betreffende product.
Wat mij zeer verbaasde, ten positieve, is dat er een hand geschreven kaartje bij de bestelling zat. Zeer leuke verrassing.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wim van Schijndel 04-07-2017 Via de website gekocht

Kende het bedrijf niet, maar zeer tevreden

Leuk assortiment draadloze earphones voor een mooi prijsje. Waarom kapitalen betalen voor Apple of Samsung, voor een paar tientjes heb je hier een prima apparaat.
Website duidelijk en snelle levering, thumbs up !

Alfred 02-07-2017 Via de website gekocht

Persoonlijk!

Nadat ik via een helder overzicht op de site mijn keuze voor een koptelefoon had gemaakt viel me in de bevestigingsmails op dat die persoonlijk van toon zijn. Nou is dat natuurlijk makkelijk in de moderne media te doen. Bevestiging; tracking etc gaan allemaal zoals je van een professionele organisatie mag verwachten. Loopt allemaal soepel. Maar toen ik mijn pakje ontving en uitpakte zat daarin een persoonlijk geschreven kaartje van 'Andre' die mij feliciteerde met mijn aankoop! Kijk en dát vind ik nou tof; dát ene kaartje met persoonlijk handschrift maakte het tóch alsof ik een verjaardagscadeau uitgepakt had. Ook al zou het kaartje niet door 'Andre' maar door een assistente geschreven zijn en bestaat die 'Andre' misschien wel helemaal niet; dat gevoel van jarig zijn was er toch! En dat maakt voor mij het verschil met andere verzenders; volgende keer dus toch weer bij Getloud!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hallo Alfred.

Hartelijk dank voor je mooie review. We waarderen je complimenten, en het kaartje is inderdaad door mij persoonlijk geschreven ;-)

Nogmaals veel luisterplezier.

Bert 01-07-2017 Via de website gekocht

Onbekend, maar nooit meer onbemind!

Altijd gekocht bij de "grote jongens", maar geef zo langzamerhand toch de voorkeur aan anderen. Ervaring met de "grote" werd ook steeds minder positief.
Nu ik Getloud heb geprobeerd, ben ik voor hen om, André heeft hart voor zijn klant en zijn product!

Hallo Bert.

Hartelijk dank voor je compliment en je mooie review.

Hans 27-06-2017 Via de website gekocht

Kwaliteit en concurrerende prijs

Shop die zeer kundig overkomt, snel levert en tegen dezelfde prijs als de bekende dozenschuivers. Bedrijven als deze zijn een welkome toevoeging asn het overige webwinkel landschap!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Hans.

Heel erg bedankt voor je complimenten en je mooie review.

Sandra 27-06-2017 Via de website gekocht

Goede service, vlotte afhandeling

Had sportoordopjes van Avanca besteld, maar de geluidskwaliteit viel helaas nogal tegen. Misschien had ik beter moeten weten, want ze waren ook niet echt duur. Nu is het terugsturen van in-ears eigenlijk niet toegestaan, maar GetLoud heeft - na vlot en kort overleg - de retournering geaccepteerd (ik had de in-ear's natuurlijk wel zeer netjes behandeld en herverpakt;-). Ben blij met deze goede service en zeer vlotte afhandeling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Hallo Sandra.

Dank je voor je mooie review. Fijn dat we het netjes hebben kunnen oplossen.

Richard Morris 25-06-2017 Via de website gekocht

Big sound, little price

I've been in the market for wireless headphones for about a year and have tried a dozen or more models ranging in features and price. I finally chose Skullycany's Grind Wireless Headphone due to their fit, comfort, exceptional sound quality (especially the lows!) and superb value. My only concern was seeing how I have been using in ear headphones for many years that I might find the headset too cumbersome, but they are lightweight and comfortable and took no time getting used to. My only negative critique is that I have been unable to find the recommended charging time and have extensively consulted the internet and the Skullcandy website. I would strongly recommend these to even the most discerning audiophile.

Mike 24-06-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service

Snel bezorgt, met meteen een mail bij betaling en een track and trace bij het versturen.
In de doos ook een persoonlijk bericht en een A4 tje voor als je het toch terug zou willen sturen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Marleen Leegsma 23-06-2017 Via de website gekocht

Zeer goed geholpen, snel in huis

Veel keus en leuke extra verhalen over hoofdtelefoons op de site. Besteld en de volgende dag netjes thuis. Een aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

S. van Brakel 21-06-2017 Via de website gekocht

Snelle service, deskundig en correct advies

De Top 10 geeft veel duidelijkheid over wat handig is, zonder dat het te opdringerig wordt. Duidelijke foto's en specs. Je kan op deze wijze een goede en overwogen keuze maken. Daarnaast, net zo als op de website aangegeven wordt was er een snelle en accurate afhandeling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

lucas 19-06-2017 Via de website gekocht

Directe en bereikbare service!

Allereerst hebben ze een goed product dat elders in Nederland niet veel te krijgen is: koptelefoons van Kef. Daarbij werd een adres typo die ik had gemaakt snel en effectief gecorrigeerd waardoor mijn bestelling alsnog snel geleverd werd. Fijn persoonlijke benadering! Dank!

Rob 11-06-2017 Via de website gekocht

Super

Fijne webshop, alles was duidelijk van betalen tot bezorging en een handgeschreven briefje bij de bestelling is ook prettig.
Al met al zeer tevreden

Fabian 06-06-2017 Via de website gekocht

Snelle service.

Beste prijs voor het product maar ook een hele fijne duidelijke website! en het product werd ook snel thuis bezorgd!

Anja Weerheim 18-05-2017 Via de website gekocht

Super service GetLoud

GetLoud heeft echt superservice ook na de aanschaf van produkten. Ik had vorig jaar online een koptelefoon gekocht. Met het opruimen voor onze verhuizing had ik per abuis ook de oplader van de koptelefoon weggegooid. Na telefonisch contact te hebben gehad vroeg Luuk mij alles even op de mail te zetten. Nog dezelfde dag mailde hij terug dat GetLoud gratis een nieuwe oplader opstuurt. Dat is nog eens service. Een warme douche voor GetLoud!

Milan 17-05-2017 Via de website gekocht

Fijne service

Hele fijne winkel, enige nadeel is dat ze me vergeten zijn een track&trace code te sturen. Makkelijke betaling, erg fijn product!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Boaz Polderman 12-05-2017 Via de website gekocht

Buitengewoon goeie service, vriendelijk personeel

Een draadloze koptelefoon besteld. Bleek een verkeerde (bedrade) op de site te staan. Meteen heel schappelijk opgelost. En met veel vertrouwen in de klant. Toen de draadloos geleverde koptelefoon niet helemaal naar wens bleek, meteen gekeken naar een passende oplossing. Wederom goeie hulp en wederom schappelijk opgelost. Aanrader.

alain 11-05-2017 Via de website gekocht

geweldige service

Deze mensen / shop is top , goede service en klant gericht !!! moest ik nog iets nodig hebben direct hier aankopen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

w. schulz 11-05-2017 Via de website gekocht

goede en duidelijke service

mooi optijd en netjes afgeleverd, met een leuk handgeschreven bedankje voor de bestelling.
de bestelling werd een paar dagen eerder afgeleverd dan ik had aangegeven in het keuzemenu maar dat werd ruim optijd vermeld per email. dikke prima!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Arie 07-05-2017 Via de website gekocht

Geweldig geholpen door Get loud!

Deze webshop gevonden toen ik aan het zoeken was naar een hoofdtelefoon voor moederdag.
Zelf had ik al een akg hoofdtelefoon en die bevalt zo goed dat ik er nog eentje wilde bijbestellen.
Bestelling gedaan, maar kwam er achteraf achter dat ik de verkeerde besteld had.
Dit direct via mail gemeld en is meteen opgepikt door de klantenservice, ook het bedragje wat ik eigenlijk te veel betaald heb is keurig terugbetaald binnen een paar dagen. De hoofdtelefoon twee dagen later in huis.
Geweldig goed geholpen, en de hoofdtelefoon is top, maar goed dat wist ik al.
Bedankt mensen van Get loud.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

ruloff 03-05-2017 Via de website gekocht

attente goede service

Shop met scherpe prijzen, bewuste selectie van producten en attent in hun contact. Levering ziet er nettjes uit en een attent mailtje na de levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tijmen 02-05-2017 Via de website gekocht

Top service en prijs

GetLoud bied een simpele maar effectieve online winkel die concureert met de grote jongens. Maar de goede prijzen en de persoonlijke touch (thanks Luuk voor het kaartje!) maken het net even een prettigere ervaring als bij de andere online winkels!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Ingrid Louise 01-05-2017 Via de website gekocht

Top service

Snelle levering met als verassing een leuk bedankkaartje. Het voelt als thuiskomen. Persoonlijk en service gericht. Mocht je vragen hebben dan zijn ze er... wat wil je nig meer.

AB05 29-04-2017 Via de website gekocht

Prima service! Duidelijke website en dito levering

Duidelijke website. Werd gied op de hoogte gehouden betreffende levering. Product voldeed aan de verwachting en was goed en veilig verpakt

R. Boerema 26-03-2017 Via de website gekocht

TOP service

De webshop ziet er verzorgd uit, navigeert makkelijk en levert een hele hoop prettige informatie op over koptelefoons en het gebruik ervan. Makkelijk is dat je online de voorraad kan zien, en het klopte ook nog. Rond 16:30 mijn nieuwe AKG Y50 gekocht en de volgende avond (kan je voor kiezen) had ik hem in huis. En dan zit er ook nog een persoonlijk handgeschreven kaart bij om mij veel plezier te wensen van mijn nieuwe AKG! Top!

Gijs 24-03-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Ik kreeg een product dat niet naar behoren werkte. Maar dat werd super goed opgelost door get loud. Nieuw product gekregen en de verzendkosten die ik moest maken werden automatisch en snel teruggestort op mijn rekening. Top!

Daan Hartman 23-03-2017 Via de website gekocht

Erg tevreden

Zeer goede service en snel bezorgd. Verder mooi verpakt en mooi dat ze een track and trace code hebben

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

DJG 22-03-2017 Via de website gekocht

Persoonlijke service en snelle levering!

Super snelle levering en persoonlijke notitie om mij luisterplezier te wensen. Product in goede orde ontvangen en zoals beschreven in de advertentie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -