Getloud.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Getloud.nl.

Getloud.nl stelt zich voor

GetLoud.nl is dé headphone specialist van Nederland. Je vindt hier het grootste koptelefoon assortiment met alle toonaangevende merken. Veilig en makkelijk winkelen met uitstekende service. Op werkdagen voor 16.00 uur besteld en product op voorraad= morgen in huis. Daarna heb je 14 dagen bedenktijd en is het niet wat je verwacht, dan retourneer je het product gratis. GetLoud is geen gewone webshop: We zijn we onderscheidend door een online inspiratiemagazine voor 6 verschillende doelgroepen.

Deze score is berekend op basis van 60 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Erik S. 23-07-2017 Via de website gekocht

Snelle, goede levering.

Zeer toegankelijke website. Ik kwam er zelf even niet uit. Chatsessie begonnen. Super goed geholpen. Daarna geen problemen gehad. Super snelle en goede levering. Avance besteld, is precies wat ik voor ogen had. Info webshop is dus ook zeer goed te noemen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Mevrouw van Lammeren 20-07-2017 Via de website gekocht

Snel, attent en goede service

In de middag een draadloze sport headset gekocht. De volgende dag had ik het product in huis met een handgeschreven kaart, om me veel plezier te wensen met mijn aankoop. Enorm attent! De site was duidelijk, snel en werkte goed met een heldere omschrijving van het product. Ik ben heel tevreden over Getloud en zal er zeker weer bij bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Sam Shaydee 19-07-2017 Via de website gekocht

Uitstekende Service!

GETLOUD.nl koptelefoon specialist!

De levering is snel, de verpakking is leuk en het persoonlijke kaartje in de doos maakt het helemaal af.

Omdat ik mijn keuze niet kon maken welke koptelefoon heb ik de klantenservice gemaild, die kwamen met een persoonlijk advies welke ik volgens hen kon nemen.
Sol Republic In-ears zijn perfect om mee te sporten, valt niet uit je oor tijdens het rennen.!
Super service! D

Echt een aanrader!

- Mooie doos, persoonlijke touch door geschreven kaartje
- Persoonlijk advies, zeer begripvol.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Hans 15-07-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar, goede prijs en snelle levering!

Het bestelde artikel voldoet volledig aan de verwachtingen. Snel geleverd en tegen een uitstekende prijs!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Tijndelmar 12-07-2017 Via de website gekocht

Top webshop met scherpe prijzen en aandacht voor de klant!

Bluetooth earphones besteld bij deze webshop na bezoek aan een prijsvergelijkingssite. Naast de laagste prijs werd vanuit een actie ook een gratis powerbank meegestuurd. Pakketje was snel in huis, netjes verpakt en een persoonlijk bericht op een kaart toegevoegd om mij plezier te wensen met mijn aankoop. Top service dus en een aanrader!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

L van Oel 11-07-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service met een leuk persoonlijk tintje.

Goede duidelijke site met goede beschrijving van het betreffende product.
Wat mij zeer verbaasde, ten positieve, is dat er een hand geschreven kaartje bij de bestelling zat. Zeer leuke verrassing.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Wim van Schijndel 04-07-2017 Via de website gekocht

Kende het bedrijf niet, maar zeer tevreden

Leuk assortiment draadloze earphones voor een mooi prijsje. Waarom kapitalen betalen voor Apple of Samsung, voor een paar tientjes heb je hier een prima apparaat.
Website duidelijk en snelle levering, thumbs up !

Alfred 02-07-2017 Via de website gekocht

Persoonlijk!

Nadat ik via een helder overzicht op de site mijn keuze voor een koptelefoon had gemaakt viel me in de bevestigingsmails op dat die persoonlijk van toon zijn. Nou is dat natuurlijk makkelijk in de moderne media te doen. Bevestiging; tracking etc gaan allemaal zoals je van een professionele organisatie mag verwachten. Loopt allemaal soepel. Maar toen ik mijn pakje ontving en uitpakte zat daarin een persoonlijk geschreven kaartje van 'Andre' die mij feliciteerde met mijn aankoop! Kijk en dát vind ik nou tof; dát ene kaartje met persoonlijk handschrift maakte het tóch alsof ik een verjaardagscadeau uitgepakt had. Ook al zou het kaartje niet door 'Andre' maar door een assistente geschreven zijn en bestaat die 'Andre' misschien wel helemaal niet; dat gevoel van jarig zijn was er toch! En dat maakt voor mij het verschil met andere verzenders; volgende keer dus toch weer bij Getloud!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Hallo Alfred.

Hartelijk dank voor je mooie review. We waarderen je complimenten, en het kaartje is inderdaad door mij persoonlijk geschreven ;-)

Nogmaals veel luisterplezier.

Bert 01-07-2017 Via de website gekocht

Onbekend, maar nooit meer onbemind!

Altijd gekocht bij de "grote jongens", maar geef zo langzamerhand toch de voorkeur aan anderen. Ervaring met de "grote" werd ook steeds minder positief.
Nu ik Getloud heb geprobeerd, ben ik voor hen om, André heeft hart voor zijn klant en zijn product!

Hallo Bert.

Hartelijk dank voor je compliment en je mooie review.

Hans 27-06-2017 Via de website gekocht

Kwaliteit en concurrerende prijs

Shop die zeer kundig overkomt, snel levert en tegen dezelfde prijs als de bekende dozenschuivers. Bedrijven als deze zijn een welkome toevoeging asn het overige webwinkel landschap!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Beste Hans.

Heel erg bedankt voor je complimenten en je mooie review.

Sandra 27-06-2017 Via de website gekocht

Goede service, vlotte afhandeling

Had sportoordopjes van Avanca besteld, maar de geluidskwaliteit viel helaas nogal tegen. Misschien had ik beter moeten weten, want ze waren ook niet echt duur. Nu is het terugsturen van in-ears eigenlijk niet toegestaan, maar GetLoud heeft - na vlot en kort overleg - de retournering geaccepteerd (ik had de in-ear's natuurlijk wel zeer netjes behandeld en herverpakt;-). Ben blij met deze goede service en zeer vlotte afhandeling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Hallo Sandra.

Dank je voor je mooie review. Fijn dat we het netjes hebben kunnen oplossen.

Richard Morris 25-06-2017 Via de website gekocht

Big sound, little price

I've been in the market for wireless headphones for about a year and have tried a dozen or more models ranging in features and price. I finally chose Skullycany's Grind Wireless Headphone due to their fit, comfort, exceptional sound quality (especially the lows!) and superb value. My only concern was seeing how I have been using in ear headphones for many years that I might find the headset too cumbersome, but they are lightweight and comfortable and took no time getting used to. My only negative critique is that I have been unable to find the recommended charging time and have extensively consulted the internet and the Skullcandy website. I would strongly recommend these to even the most discerning audiophile.

Mike 24-06-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service

Snel bezorgt, met meteen een mail bij betaling en een track and trace bij het versturen.
In de doos ook een persoonlijk bericht en een A4 tje voor als je het toch terug zou willen sturen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Marleen Leegsma 23-06-2017 Via de website gekocht

Zeer goed geholpen, snel in huis

Veel keus en leuke extra verhalen over hoofdtelefoons op de site. Besteld en de volgende dag netjes thuis. Een aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

S. van Brakel 21-06-2017 Via de website gekocht

Snelle service, deskundig en correct advies

De Top 10 geeft veel duidelijkheid over wat handig is, zonder dat het te opdringerig wordt. Duidelijke foto's en specs. Je kan op deze wijze een goede en overwogen keuze maken. Daarnaast, net zo als op de website aangegeven wordt was er een snelle en accurate afhandeling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

lucas 19-06-2017 Via de website gekocht

Directe en bereikbare service!

Allereerst hebben ze een goed product dat elders in Nederland niet veel te krijgen is: koptelefoons van Kef. Daarbij werd een adres typo die ik had gemaakt snel en effectief gecorrigeerd waardoor mijn bestelling alsnog snel geleverd werd. Fijn persoonlijke benadering! Dank!

Rob 11-06-2017 Via de website gekocht

Super

Fijne webshop, alles was duidelijk van betalen tot bezorging en een handgeschreven briefje bij de bestelling is ook prettig.
Al met al zeer tevreden

Fabian 06-06-2017 Via de website gekocht

Snelle service.

Beste prijs voor het product maar ook een hele fijne duidelijke website! en het product werd ook snel thuis bezorgd!

Anja Weerheim 18-05-2017 Via de website gekocht

Super service GetLoud

GetLoud heeft echt superservice ook na de aanschaf van produkten. Ik had vorig jaar online een koptelefoon gekocht. Met het opruimen voor onze verhuizing had ik per abuis ook de oplader van de koptelefoon weggegooid. Na telefonisch contact te hebben gehad vroeg Luuk mij alles even op de mail te zetten. Nog dezelfde dag mailde hij terug dat GetLoud gratis een nieuwe oplader opstuurt. Dat is nog eens service. Een warme douche voor GetLoud!

Milan 17-05-2017 Via de website gekocht

Fijne service

Hele fijne winkel, enige nadeel is dat ze me vergeten zijn een track&trace code te sturen. Makkelijke betaling, erg fijn product!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Boaz Polderman 12-05-2017 Via de website gekocht

Buitengewoon goeie service, vriendelijk personeel

Een draadloze koptelefoon besteld. Bleek een verkeerde (bedrade) op de site te staan. Meteen heel schappelijk opgelost. En met veel vertrouwen in de klant. Toen de draadloos geleverde koptelefoon niet helemaal naar wens bleek, meteen gekeken naar een passende oplossing. Wederom goeie hulp en wederom schappelijk opgelost. Aanrader.

alain 11-05-2017 Via de website gekocht

geweldige service

Deze mensen / shop is top , goede service en klant gericht !!! moest ik nog iets nodig hebben direct hier aankopen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

w. schulz 11-05-2017 Via de website gekocht

goede en duidelijke service

mooi optijd en netjes afgeleverd, met een leuk handgeschreven bedankje voor de bestelling.
de bestelling werd een paar dagen eerder afgeleverd dan ik had aangegeven in het keuzemenu maar dat werd ruim optijd vermeld per email. dikke prima!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Arie 07-05-2017 Via de website gekocht

Geweldig geholpen door Get loud!

Deze webshop gevonden toen ik aan het zoeken was naar een hoofdtelefoon voor moederdag.
Zelf had ik al een akg hoofdtelefoon en die bevalt zo goed dat ik er nog eentje wilde bijbestellen.
Bestelling gedaan, maar kwam er achteraf achter dat ik de verkeerde besteld had.
Dit direct via mail gemeld en is meteen opgepikt door de klantenservice, ook het bedragje wat ik eigenlijk te veel betaald heb is keurig terugbetaald binnen een paar dagen. De hoofdtelefoon twee dagen later in huis.
Geweldig goed geholpen, en de hoofdtelefoon is top, maar goed dat wist ik al.
Bedankt mensen van Get loud.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

ruloff 03-05-2017 Via de website gekocht

attente goede service

Shop met scherpe prijzen, bewuste selectie van producten en attent in hun contact. Levering ziet er nettjes uit en een attent mailtje na de levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Tijmen 02-05-2017 Via de website gekocht

Top service en prijs

GetLoud bied een simpele maar effectieve online winkel die concureert met de grote jongens. Maar de goede prijzen en de persoonlijke touch (thanks Luuk voor het kaartje!) maken het net even een prettigere ervaring als bij de andere online winkels!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Ingrid Louise 01-05-2017 Via de website gekocht

Top service

Snelle levering met als verassing een leuk bedankkaartje. Het voelt als thuiskomen. Persoonlijk en service gericht. Mocht je vragen hebben dan zijn ze er... wat wil je nig meer.

AB05 29-04-2017 Via de website gekocht

Prima service! Duidelijke website en dito levering

Duidelijke website. Werd gied op de hoogte gehouden betreffende levering. Product voldeed aan de verwachting en was goed en veilig verpakt

R. Boerema 26-03-2017 Via de website gekocht

TOP service

De webshop ziet er verzorgd uit, navigeert makkelijk en levert een hele hoop prettige informatie op over koptelefoons en het gebruik ervan. Makkelijk is dat je online de voorraad kan zien, en het klopte ook nog. Rond 16:30 mijn nieuwe AKG Y50 gekocht en de volgende avond (kan je voor kiezen) had ik hem in huis. En dan zit er ook nog een persoonlijk handgeschreven kaart bij om mij veel plezier te wensen van mijn nieuwe AKG! Top!

Gijs 24-03-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Ik kreeg een product dat niet naar behoren werkte. Maar dat werd super goed opgelost door get loud. Nieuw product gekregen en de verzendkosten die ik moest maken werden automatisch en snel teruggestort op mijn rekening. Top!

Daan Hartman 23-03-2017 Via de website gekocht

Erg tevreden

Zeer goede service en snel bezorgd. Verder mooi verpakt en mooi dat ze een track and trace code hebben

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

DJG 22-03-2017 Via de website gekocht

Persoonlijke service en snelle levering!

Super snelle levering en persoonlijke notitie om mij luisterplezier te wensen. Product in goede orde ontvangen en zoals beschreven in de advertentie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Ruud 21-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service, geweldige koptelefoon

Ik had eesrst de verkeerde besteld, had binnen no time mijn geld terug en kon zo de juiste bestellen! Top service

Jerry Rump 21-03-2017 Via de website gekocht

geweldige webwinkel, met een persoonlijk randje

De website is vrij simpel door te navigeren. Er staan heel wat artikelen op die je helpen keuzes te maken. De product pagina is vrij afwijkend van andere webwinkels, er is namelijk een hele kolom gereserveerd voor media (plaatjes en video's). Productgegevens zijn in tegenstelling tot sommige websites erg compleet. Het bestelproces is eenvoudig en overzichtelijk in stappen verdeeld.

De levertijd is bij sommige artikelen iets langer dan bij andere online winkels, maar dat valt overzien dankzij het complete plaatje van de winkel.

En om je als klant van getloud nog extra speciaal te voelen, krijg je een handgeschreven kaartje bij je bestelling in de doos.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Sabine 14-03-2017 Via de website gekocht

Snel en persoonlijk!

Ik heb oordopjes bij Get Loud bestelt die de volgende dag al werden bezorgd op het ophaalpunt naar keuze. Het artikel zit netjes verpakt en er zit een persoonlijke boodschap in. Bijkomend voordeel is dat Get Loud ook al je naam op de verpakking zet zodat je je pakket extra snel kan afhalen.

Tonnie 09-03-2017 Via de website gekocht

Prima Service van GetLoud

Super snelle levering en ook nog een hand geschreven bedank briefje,
Dat ik voor GetLoud heb gekozen om mijn bestelling te plaatsen..
Dat noem ik nou klanten binding.. perfecte service

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Mike Pennock 03-03-2017 Via de website gekocht

Onverwachte Persoonlijke aandacht bij mijn bestelling

Tijdens mijn bestelling liep ik vast tijdens het betaalproces. Nu had ik net het laatste beschikbare artikel besteld en dat was uiteraard direct uit de voorraad gehaald. Direct gebeld en ik kreeg de boodschap dat als ik opniew zou bestellen, de order direct in behandleing genomen zou worden. Dit keer lukte de betaling wel en de volgende dag was de bestelling binnen.

Het leuke was dat de klantenservice er een handgeschreven briefje bij had gedaan met een leuke persoonlijke tekst.

Echt super. Jullie verdienen een dikke pluim.

Hallo Mike.

Hartelijk dank voor je leuke review, en je compliment. Graag gedaan en heel veel plezier van je nieuwe hoofdtelefoon.

Lotte
klantenservice

Fred 26-02-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Na dat mijn eerste set oordopjes van Avanca D1 niet goed werkte contact opgenomen, en had na terug sturen binnen 3 dagen mijn nieuwe binnen. Geweldig kunnen genoeg bedrijven nog iets van leren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Hallo Fred.

Dank je voor het compliment en je review. Dat waarderen we zeer.
Heel veel luisterplezier van je Avanca hoofdtelefoon.

Lotte
Klantenservice

Martijn 10-02-2017 Via de website gekocht

M. Peeters

Prima service, ze denken goed mee en als er iets aan de hand is proberen ze te helpen en lossen ze t op

Marcel 04-02-2017 Via de website gekocht

GetLoud.nl - Sennheiser PCX 550 gekocht

GetLoud is gespecialiseerd in hoofdtelefoons daarom heb ik hem hier ook besteld. Goede uitleg, overzichtelijke site en snelle levering. Het handgeschreven briefje erbij deed het hem helemaal. Ik weet dat het puur marketing is maar toch....... De moeite wordt zich genomen om het te doen en dat maakt het bijna persoonlijk. En zeg nu eerlijk, het alleen maar doen om mij snel als klant weer terug te zien heeft geen zin want hoeveel hoofdtelefoons koopt iemand in een jaar?

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Hallo Marcel.

Dank je voor je leuke review. Het handgeschreven briefje doen we erbij als persoonlijk tintje, omdat we het waarderen dat je je hoofdtelefoon bij ons besteld hebt.

Ik wens je heel veel luisterplezier.

André
Klantenservice

Hans Stiemsma 02-02-2017 Via de website gekocht

Super

Besteld, foutje gemaakt, gebeld en hersteld. Vriendelijk en snel, goed telefonisch bereikbaar.
Volgende dag geleverd. Daarnaast ook nog eens de goedkoopste. Super

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Demis i. 01-02-2017 Via de website gekocht

Snelle en zeer persoonlijke service

Deze winkel heeft begrepen hoe communicatie met klanten hoort te zijn. Werd meteen na mijn bestelling gebeld met de vraag of ik ook mijn postcode zou willen invullen voor verzending (was ik vergeten), levering was vervolgens snel en feilloos. Ook een leuk persoonlijk briefje erbij, erg prettig.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Anna 30-01-2017 Via de website gekocht

Sony koptelefoon

Een geweldig goede site. De website heel handig ingedeeld, ze bieden eengoede service en een snelle levering!

Mattie 28-01-2017 Via de website gekocht

Super service

Mooie website, breed assortiment en geweldige service.

Ik heb een aantal dagen geleden oortjes gekocht op getloud.nl. De levering was snel en de oortjes waren goed verpakt. Er zat zelfs een handgeschreven briefje met een bedankje bij, iets dat ik nog nooit eerder heb meegemaakt. Geeft je echt het gevoel dat je als klant gewaardeerd wordt. Zal zeker naar deze site teruggaan als ik ooit nog een audioproduct nodig heb, en kan deze site aan iedereen aanraden.

Pluspunten

• Top service
  • Veel keuze
  • Veel informatie te vinden over product
  • Producten gecategoriseerd op soort gebruik

M de Jong 24-01-2017 Via de website gekocht

Hoofdtelefoon sony via Getloud

De hoofdtelefoon is netjes verpakt en op tijd verzonden en ontvangen . Prima geleverd door Getloud!.
Hoofdtelefoon is fijn en ziet er degelijk uit.

Pluspunten

• Geleverd op afgesproken afleverdatum
  • Goed verpakt
  • van te voren contact gehad. Goed te woord gestaan

Steven 23-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekende en persoonlijke service

Getloud biedt een uitstekende en persoonlijke dienstverlening. Ik waardeer de snelle en persoonlijke manier van het beantwoorden van vragen - ook in de avond - en het snel leveren van het product.

Pluspunten

• Persoonlijke service
  • Snel en betrouwbaar

Daisy 15-01-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Ik vond de winkel via de zoekmachine, ik zocht een sony koptelefoon met bluetooth. Snelle service, heel snel bezorgd, voor 16.00 besteld volgende dag al in huis. De koptelefoon zat mooi in een doos met zakjes lucht, en een handgeschreven briefje erbij, dat ze blij waren dat ik bij hun had gekocht en ik maar veel plezier van mijn aankoop mocht hebben. Dat vind ik echt attent, zijn maar weinig bedrijven die dat doen.

Pluspunten

• snelle levering
  • attent

Peter 11-01-2017

Goedkoop, snel én persoonlijk

Bestelling snel gedaan. Al heel snel de melding dat de koptelefoon niet voorradig was. Levertijd 9 dagen ipv de beloofde 5 dagen. Mogelijkheid tot herroepen van de bestelling. Uiteindelijk 2 dagen eerder dan gepland in huis. Met een persoonlijk kaartje met dankzegging voor de bestelling en veel luisterplezier.

Pluspunten

• Snel
  • Persoonlijk

Sarah 10-01-2017 Via de website gekocht

Prima!

Goede informatieve site, ruime keuze, snelle levering. Veel reviews over de producten, wat het eenvoudiger maakt je keuze te bepalen

Bart 08-01-2017 Via de website gekocht

JBL E55BT op getloud

Zoeken en filteren op getloud is zeer handig te doen. Je kan makkelijk je voorkeuren aanpassen en zo je ideale koptelefoon uitzoeken. Met name het zoeken op mobiel werkt zeer gebruiksvriendelijk.
Naast de duidelijke beschrijvingen staan ook alle technische details goed vermeld, zodat je niet alleen toegewezen bent op de tekst.
Het bezorgen verliep redelijk snel, ik was zelf niet zo handig om mijn koptelefoon op kerstavond te bestellen, maar ik heb hem alsnog binnen 3 werkdagen ontvangen.
De verpakking zelf was ook mooi, het product zat mooi in zijn originele 'winkelverpakking', omhuld in een goed ingepakte doos van getloud zelf. Een leuk aardigheidje erbij was het handgeschreven briefje, wat het net dat tikje persoonlijker maakt.

Pluspunten

• Snelle service
  • Duidelijkheid over de producten

Minpunten

• Geen inlog om je bestelling te bekijken na de mail