Getloud.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Getloud.nl.

Getloud.nl stelt zich voor

GetLoud.nl is dé headphone specialist van Nederland. Je vindt hier het grootste koptelefoon assortiment met alle toonaangevende merken. Veilig en makkelijk winkelen met uitstekende service. Op werkdagen voor 16.00 uur besteld en product op voorraad= morgen in huis. Daarna heb je 14 dagen bedenktijd en is het niet wat je verwacht, dan retourneer je het product gratis. GetLoud is geen gewone webshop: We zijn we onderscheidend door een online inspiratiemagazine voor 6 verschillende doelgroepen.

Deze score is berekend op basis van 251 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.9

Tahni 18-01-2019 Via de website gekocht

Makkelijk vergelijken met uitgebreide productinformatie

In mijn zoektocht naar draadloze oordopjes heb ik veel gehad aan de uitgebreide productinformatie en heb ik een weloverwogen keuze kunnen maken voor een product waar ik niet in thuis ben.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sander 16-01-2019

Leuke webwinkel
Goed overzichtelijk
Genoeg zoekfuncties
Zodat ze je goed kunnen helpen met het vinden wat je zoekt

Peter-Paul 14-01-2019

Top winkel met persoonlijke begeleiding indien gewenst.

Ik was opzoek naar een dj hoofdtelefoon, de V-Moda Crossfade 2. Die vond ik het voordeligst bij GetLoud.nl en vroeg per telefoon naar de service bij zakelijke aankoop. Dit was allemaal goed voor elkaar. Daarna gemakkelijk besteld en de volgende dag al in huis.

Helemaal tevreden dus vandaar een 10.

Mirwais 10-01-2019

Tot tweemaal toe besteld bij GetLoud en beide keren raak! Levering was altijd netjes op tijd op de volgende dag en het aanbod is zeer goed. Voor de meeste producten hebben ze de scherpste prijs, maar soms zitten ze er een beetje over.

Jeffrey 09-01-2019

Prettige website met duidelijke productbeschrijving. Track & Trace mail werd snel gestuurd zodat je je pakketje in de gaten kan houden. Product was goed stevig verpakt en de product verpakking zag er netjes uit. Mocht je op zoek zijn naar een goede koptelefoon, dit is het adres waar je het tegen een scherpe prijs kan vinden!

Ries Kok 06-01-2019

Via mijn zoon kwam ik aan jullie site.
Ik wilde een hoofdtelefoon en zijn advies was “kijk daar eens”
het aanbod en vooral de prijs/kwaliteit maakten mijn keuze.
Snelle serivice, goed verpakt artikel

Monique 06-01-2019

Prima service, snelle levering. Goede prijs. Fijn om met afterpay te kunnen betalen. Dit was de eerste bestelling bij Getloud.nl

Xia 05-01-2019

Gebruiksvriendelijke website. De levering was snel en het product werkt prima.

JP van Sambeek 03-01-2019

Dat je koptelefoons kunt proberen door achteraf via Afterpay te betalen was voor mij de reden om voor GetLoud te kiezen. Het gaf mij vertrouwen om twee producten te bestellen en te proberen. Echter nadat ik de volledige bestelling ruim binnen de testperiode heb geretourneerd blijft Afterpay me achtervolgen met berichten dat ik de rekening binnen bepaalde tijd moet voldoen. Na diverse malen telefonisch contact met GetLoud is dit nog steeds niet opgelost. Het lijkt mij namelijk maar een kleine moeite om een factuur in Afterpay af te melden. Ik hoop alsnog dat deze order snel en correct wordt afgehandeld.

Bernard Rekko 02-01-2019

Ik vind de site heel overzichtelijk en er staat veel informatie waar ik veel aan gehad heb. De koptelefoon is inmiddels geleverd, maar ben er nog niet helemaal gelukkig mee. Ik heb nog telefonisch contact gehad om me ervan te verzekeren dat ik de juiste koptelefoon zou aanschaffen. Ook heb ik gevraagd om een langere kabel tussen de TV en de koptelefoon. Ik kreeg als antwoord dat ik die ook in een winkel kon kopen. Bij BBC de kabel van 3 meter aangekocht en... de aansluitstekker valt gewoon uit de koptelefoon. Ik heb graag goed materiaal, en ben hier dus niet zo tevreden mee. Maar zal weer opnieuw naar een kabel op zoek moeten gaan.

Catharinus 28-12-2018

Via GetLoud de draadloze oordopjes van Rolfstone besteld. Rolfstone Nova (2018). De levering was, ondanks de feestdagen snel en correct.
In deze digitale tijd ontbreekt een gebruiksaanwijzing dus gevonden via het net. Verbinden ging nagenoeg vanzelf.
Ik was wat te snel en heb eerst niet de beide oordopjes laten Pairen. Toen ik dat achteraf wou doen heb ik wat zitten knoeien. GetLoud gebeld maar kwam niet verder dan "kijk even op YouTube of Googelen". YouTube instructie gevolgd maar geen resultaat.
Rolfstone rechtstreeks gebeld. Zeer vriendelijk te woord gestaan en wist meteen wat er aan de hand was. Instructie op YouTube was van het oudere type.
In 10 minuutjes gereset en opnieuw gekoppeld. Dikke prima voor de service van Rolfstone.
De oordopjes werken prima, geluid is ruim voldoende, een aanrader.

Freek 28-12-2018

Doen wat ze beloven, bezorging snel en netjes
Nog geen ervaring met de klantenservice, was niet nodig

Ronald zoetermeer 24-12-2018

Via kennissen terecht gekomen op de site van GetLoud. Bestelling ging gemakkelijk en de bestelling was te volgen via track en trace. Zou iedereen deze winkel aanbevelen.

Natasja 21-12-2018

25 november 2018 een headset besteld, was op voorraad en zou 27 november bezorgd worden. Op 6 december kreeg ik een track en trace code (11 dagen later!!), terwijl op 27 november was toegezegd, dat ik mijn geld terug zou krijgen. Het is nu 22 december 2018 en ik heb nog steeds niet al mijn geld terug ontvangen. Ik vind dat deze website/winkel geen keurmerk verdiend. Op de site staat volgende werkdag geleverd, mits op voorraad, klopt niet. Gratis retour klopt ook niet. Ze komen hun afspraken niet na. Op hun website staan dingen, die ze beloven, maar niet waarmaken. Nooit meer Getloud! Wees gewaarschuwd, een keurmerk zegt niet alles, ik heb nog steeds mijn geld niet terug. Xxxx

RickR 16-12-2018 Via de website gekocht

Top bij GetLoud zeer snel geregeld en super arsortiment . Complimenten ook voor de overzichtelijke website

Lnis 14-12-2018 Via de website gekocht

Snelle afhandeling, goed verpakt en op tijd bezorgd. Er zat zelfs een persoonlijk briefje in de doos. Wel zou de garantie- en retourregeling nog iets beter zichtbaar op de site kunnen staan. De retourtermijn is korter dan bij bol.com.

ismay 10-12-2018 Via de website gekocht

goede kwaliteit

goede service, mooi geleverd product functioneert goed en optijd geleverd!
kortom een goede service dus en het prrodyct was hier ook het goedkoopst

Renate 10-12-2018 Via de website gekocht

Super service!

Via internet gevonden en omwille van prijs voor dit bedrijf gekozen. Wel eerst betrouwbaar gecheckt en bleek nav andere reviews te vertrouwen. Twee koptelefoons besteld, maar 1 werd niet bezorgd door PostNL. Zeer vriendelijk te woord gestaan en zeer klantvriendelijk werd er een oplossing gezocht!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

sterre 09-12-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare webshop

Getloud heeft een ruim aanbod oordopjes/ koptelefoons. Je kunt via de website makkelijk een keuze maken door de vele informatie erover. Ik heb de JBL reflect contour aangeschaft via een zeer aantrekkelijke aanbieding. De bestelling werd de eerstvolgende werkdag verzonden.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Bert 09-12-2018 Via de website gekocht

Goede snelheid, kwaliteit en prijs!

Ik heb de Sony WH-H900N gekocht bij GetLoud en heb daar geen seconde spijt van gehad. De prijs was beduidend lager dan bij andere webshops, maar daarnaast was de service super. De koptelefoon werd heel snel in een mooie, stevige doos thuisbezorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

David 09-12-2018 Via de website gekocht

Beste kwaliteit/prijs producten in het assortiment

Ik kocht mijn eerste headphones hier namelijk de Audio Technica ATHx50BT. Nergens anders verkrijgbaar dus heel bijzonder dat het toch te halen viel. Ik heb voorafgaan advies gevraagd bij de klantenservice die mij geholpen heeft bij mijn afweging.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Joms 08-12-2018 Via de website gekocht

keurig verpakt

Duidelijke shop. Goede reviews. Prima afhandeling van de bestelling. Op tijd bezorgd in zeer goede verpakking.

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Anke van hees 08-12-2018 Via de website gekocht

Fijne webshop, alles snel en duidelijk!

Goede webshop, leuke extra korting met black friday. Achter af betalen mogelijk! Goede verzending, ivm drukte mijn pakket 1 dag later maar dit ligt bij de post en moet de klant ook rekening mee houden. Het artikel zat goed verpakt in een perfect doosje!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

KH 08-12-2018 Via de website gekocht

urbanista seattle koptelefoon

Goede prijs / goedkoper dan andere internetwinkels, ondanks Black Friday toch redelijk snel geleverd.

Ptr 07-12-2018 Via de website gekocht

Zoals beloofd, op tijd (ondanks Black Friday gedoe....)

Erg goede aanbieding, echt Black Friday voordeel (€20 minder dan overige sites) en prima thuis bezorgd.

Leon 07-12-2018 Via de website gekocht

Black friday werd een zwarte dag voor Getloud

Black friday werd een zwarte dag voor Getloud. Het 'succes' groeide hen boven de pet; de bestelling blijkt niet te kunnen worden geleverd, mails worden niet beantwoord en afspraken worden niet nagekomen. Jammer.

R.C. 07-12-2018 Via de website gekocht

Van begin tot einde goed geregeld!

Overzichtelijke shop, duidelijke omschrijving en specificaties van de producten. Ondanks black friday snelle levering. Super kwaliteit aan geluid en verbinding.

M 07-12-2018 Via de website gekocht

Goede service

Ze zijn de afspraken nagekomen en hebben alles netjes optijd verstuurd.
Ook afterpay is een aanrader, dit toont wel vertrouwen.

S. Spanier 07-12-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Heldere website en ik werd goed op de hoogte gehouden over de levering. Kreeg er 'gratis' een powerbank bij.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Paul 07-12-2018 Via de website gekocht

Snelle reactie over retourneren en adequate levering

Ik heb een hoofdtelefoon gekocht voor te sporten. Het is altijd de vraag of hij goed zit en of het me bevalt. Ik mailde naar Getloud.com en kreeg binnen 1 dag al reactie. Daarnaast was het pakketje ook de dag erna al bij mij op de PostNL locatie geleverd.

Echt super. Aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marielle 06-12-2018 Via de website gekocht

Goede producten

De headphones hebben een goede prijs/kwaliteit verhouding. De site werkt fijn en je krijgt heel makkelijk gevonden waar je naar op zoek bent.

Rico Visser 06-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Een paar weken geleden draadloze oordopjes van avanca besteld. De volgende dag had ik de oordopjes binnen. Ook vind ik de beschrijving die ze over de oordopjes op de site hebben staan goed overeenkomen met mijn eigen mening over de oordopjes. Zeer tevreden dus!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michiel 06-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, super product

Mooie, duidelijke website, geen verzendkosten.
Goede, snelle feedback over bestelling en levering.
Heldere beschrijving producteigenschappen, super headphones! Heel tevreden

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Evelien 06-12-2018 Via de website gekocht

Blij mee!

Duidelijke site en het artikel snel binnen.
Hij werkt super en ben er erg blij mee. Blijft goed zitten tijdens het hardlopen en het geluid is super!

C. van Esch 06-12-2018 Via de website gekocht

Perfecte (klanten)service en snelle levering

Snelle service, goede info over het leverproces en prima nazorg want helaas was mijn bestelling, sony hoofdtelefoon, defect. Contact opgenomen met Sony en daarna GelLoud en zonder problemen kunnen ruilen. Het artikel was niet op voorraad maar de medewerker van klantenservice informeerde naar de levertermijn en alle afspraken daaromtrent zijn nagekomen. Dus even een hick up die niet aan de winkel lag maar uitstekend opgelost.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

willem 06-12-2018 Via de website gekocht

duidelijke website

goede website en mooie prijzen daarbij nog een goede uitleg en snelle verzending volgende dag was het product in huis

Elly 06-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Supersnelle levering in deze Sinterklaastijd. Keurig op tijd een bericht en heel netjes geleverd. Super!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Brenda 06-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service.

Getloud.nl had een leuke aanbieding van de draadloze oortjes die ik zocht.
Daarom was de keuze snel gemaakt .
En ondanks de sinterklaasdrukte supersnel geleverd .

Jenno 06-12-2018 Via de website gekocht

Goede service

Had op black Friday de skullcandy crushers besteld. Direct een mail gehad en volgens afgesproken datum geleverd. Top service en top product, niks op aan te merken. De website ziet er ook overzichtelijk uit en werd via Google doorverwezen naar jullie website. Prijzen zijn ook beter dan de andere websites!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sarkis 06-12-2018 Via de website gekocht

erg goed we heikel + service

Ik heb een inear hreadphone gekocht. Voor dat ik hem kocht heb ik contact gehad met online chat de medewerker aan de overkant heeft me goed advies gegeven en hij was erg behulpzaam. Uiteindelijk heb ik mijn bestelling geplaatst de volgende dag was mijn bestelling binnen. En dus deze webwinkel is een echte aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hco Wrsm 06-12-2018 Via de website gekocht

Goede service, mooi op tijd en hoge kwaliteit

Alles naar verwachting verlopen. Pakket kwam onbeschadigd en mooi op tijd bij mij thuis. De website is overzichtelijk en er zijn genoeg betaalopties beschikbaar.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tufan 06-12-2018 Via de website gekocht

Super doppen!

Ik heb de oordoppen gekocht voor het sporten. Ze zijn ontzettend fijn vooral met het hardlopen! Het is echt een aanrader. Eenmaal goed in de oren en je hoort niks om je heen en kan echt genieten van het muziek

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Agm 06-12-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare service

Snelle levering. Mooi product precies zoals in de omschrijving. Contact gehad met het bedrijf en erg netjes en fijn geholpen.

Lola 06-12-2018 Via de website gekocht

Goeie oortjes

Goeie webshop, alles is makkelijk te vinden. Oortjes die ik had uitgezocht, waren heel netjes ingepakt! De volgende dag was het al bezorgd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jelle van Dalen 06-12-2018 Via de website gekocht

Lost probleem snel op!

Op black friday deed ik een bestelling op getloud.nl. Vervolgens ontstonden kleine problemen bij postnl. Na een mailtje en een belletje gelijk geholpen en het pakketje werd (voor een black friday bestelling) snel bezorgd. Goede service dus en tevreden met het product.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Ieke 06-12-2018 Via de website gekocht

Goede informatie en zeer snelle afhandeling

Overzichtelijke site met zeer goede uitleg en informatie. Het opsturen was zeer snel geregeld. Perfect!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marko 06-12-2018 Via de website gekocht

Prima service en goede prijs

Ik heb onlangs oordopjes gekocht van 30,- en ze bevallen met zeer goed tot nu toe.
Verder waren de oordopjes goed verpakt in een doos en was de levering op de afgesproken tijd.

Vincent Vandermeulen 06-12-2018 Via de website gekocht

Snelle service

De hoofdtelefoon is binnen de aangegeven 5 dagen thuis aangekomen! Ik bestel hier zeker mijn volgende product opnieuw.

Thijmen 04-12-2018 Via de website gekocht

Super SLECHT

Ik heb 2 maanden geleden de sony wh-1000xm3 gekocht bij GetLoud en ik heb hem nogsteeds niet binnen. Ik had ze gemailt en toen kreeg ik eerst te horen dat het 1 maand zou duren voordat ik hem binnen kreeg i.v.m. sony die het heel druk had. Daarna mailde ze dat het nog 1 maand later zou komen (26 november). Het is nu 3 december en heb ze al een paar keer genailt wanneer het binnen zou komen en ik krijg nu geen reactie meer van hun!
Ben dus erg ont te vreden. Ik ben van plan om mijn bestelling te annuleren.
Als ik hem toch binnen krijg zal mijn review misschien nog aangepast worden, maar voor nu blijft het een 1!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Thomas 29-11-2018 Via de website gekocht

Van A tot Z perfect geholpen

Ik vond in eerste de site al erg overzichtelijk. De producten staan duidelijk omschreven met goede duidelijke foto’s van de producten. Ondanks de duidelijke omschrijving had ik nog een vraag en ben heel duidelijk en correct geadviseerd. Vanaf mijn bestelling tot aan de levering liep zonder problemen en erg snel!

Ik heb dus heel erg tevreden en zou iedereen aanbevelen hier te bestellen! Mijn volgende bestelling ga ik sowieso hier plaatsen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -