Getloud.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Getloud.nl.

Getloud.nl stelt zich voor

GetLoud.nl is dé headphone specialist van Nederland. Je vindt hier het grootste koptelefoon assortiment met alle toonaangevende merken. Veilig en makkelijk winkelen met uitstekende service. Op werkdagen voor 16.00 uur besteld en product op voorraad= morgen in huis. Daarna heb je 14 dagen bedenktijd en is het niet wat je verwacht, dan retourneer je het product gratis. GetLoud is geen gewone webshop: We zijn we onderscheidend door een online inspiratiemagazine voor 6 verschillende doelgroepen.

Deze score is berekend op basis van 159 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.3

Boersma 18-02-2018 Via de website gekocht

Prima online winkel

Goed website om producten te bestellen die je nodig hebt! Goede service! De bezorgen tijd is ook prima!

Cindy _H 15-02-2018 Via de website gekocht

Vlekkeloze service

Snelle levering, geen belachelijk groot pakket, leuke persoonlijke boodschap én niet geheel onbelangrijk: prima werkende draadloze oortjes!

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Alex 15-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige ervaring

Een prima winkel, want alles was zoals beloofd. Het werd bezorgd op de aangegeven tijd. En ze hebben regelmatig aanbiedingen zoals een gratis power bank bij alle draadloze koptelefoons. En de prijzen zijn regelmatig lager dan bij andere aanbieders. Een prima winkel om koptelefoons te kopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wytze 12-02-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering met leuke persoonlijke kaart!

Super snelle levering van draadloze koptelefoon. In het pakketje tref je als eerst een persoonlijke handgeschreven kaart aan. Dat is wel zo leuk en maakt een verschil met de grote hoop anderen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

i.Kaya 11-02-2018 Via de website gekocht

Perfection!

Een (web)shop zoals het moet/hoort!
Ik kende dit (web)shop niet en ik ga nooit wat bestellen op een webshop zonder dat ik bijna alle reviews gaan lezen en na dat ik alle positieve reviews gelezen had ik zonder twijfel een product besteld die nergens anders te verkrijgbaar is(alleen bij web shop van de merk van zelf en op Getooid.nl) en ben ik erg tevreden!

Getloud.nl verdient zeker wel een dikke 10 punten/sterren!
Alles was zo perfect gegaan zoals het hoort.Heel duidelijk website met klantenservice.
Steeds op hoogte gehouden over de status van bestelling na de bestel proces.Werd het bestelling super snel opgestuurd en super snel binnen gekregen.Leuk hand schreef kaartje met luister plezier wensen er op.Factuur digitaal ontvangen(wat ik heel fijn vind)...

+Heel duidelijk webshop
+Snelle levering
+Heel goed en professioneel klantenservice
+BETROUWBAAR!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Heleen 10-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, prima prijsje

De levering werd al een dag eerder aangeboden dan aangegeven en ik vind de prijs die ik betaalde voor mijn Avanca D1 headset bijzonder schappelijk. Ik heb deze set namelijk al eerder gehad en weet hoe goed hij is, terwijl ik hem nu bij GetLoud een stuk goedkoper kon aanschaffen. Ook ben ik dol op persoonlijke aandacht, al is het nog zo minimaal, en dus was ook blij verrast door het bijgevoegde handgeschreven kaartje. Ga zo door!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Harro 05-02-2018 Via de website gekocht

Keurig volgens de afspraak.

Gekozen voor de snelle service keurig de afspraken op tijd nagekomen. Met een kleine persoonlijke touch en een vast aanspreekpunt.

M. Rutjes 04-02-2018 Via de website gekocht

De shop voor Over-Ear headphones

Een overzichtelijke webshop. Met een mogelijkheid om vragen en advies online te krijgen voor je eventuele keuze. Na het vinden van de passende headphone, ga je een gemakkelijk bestelprocedure in. Na het volgen van de procedure krijg je nog de mogelijkeheid om je pakket te volgen die snel verstuurd wordt. De bestelling wordt geleverd in een stevige omdoos om de originele verpakking. Met daarin een handgeschreven bedank kaartje. Dit gebaar word op prijs gesteld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marcel 03-02-2018 Via de website gekocht

Noise cancellation koptelefoon

Super, goede beschrijving van de koptelefoon en de beschrijving komt ook overeen met hetgeen je krijgt

Theseus 03-02-2018 Via de website gekocht

De shop voor hoofdtelefoons

Duidelijke website zonder poespas. Je merkt dat dit een winkel is van audio liefhebbers. De hele bestelprocedure verliep soepel met duidelijke updates over de status van de bestelling.
Stevige omdoos om de originele verpakking. Het handgeschreven bedank kaartje is een leuk gebaar.

Jonathan 02-02-2018 Via de website gekocht

Prettig bestellen

De webshop en het bestel- en betaalproces van GetLoud waren prettig en je wordt per e-mail op de hoogte gehouden van de voortgang. Bij GetLoud hoef je geen account aan te maken om te bestellen. Ook leuk: je krijgt bij je bestelling een handgeschreven kaartje.

Enige nadeel van GetLoud is dat de "vandaag besteld, morgen in huis" al ophoudt om 17h00. Bezorging is verder wel gratis dus als je wat geduld hebt, is GetLoud een prima webwinkel.

Tot nog toe tevreden met mijn bestelling, en heb dus nog geen contact hoeven opnemen met de klantenservice. Daar dus geen ervaring mee.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hugo 28-01-2018 Via de website gekocht

Wat een verassing

De webshop is prachtig en werkt zeer goed. Mooie eenvoudige stijl en daardoor zeer gebruiksvriendelijk. De levering was spoedig gedaan zoals je mag verwachten tegenwoordig. Maar nu komt het: een klein persoonlijk kaartje verraste mij bij het open maken van de doos. Er werd mij veel luisterplezier gewenst door Andre, en dit vind ik echt super attent. Over het product had ik nog wat vragen en deze zijn door Getloud ook spoedig beantwoord. Heb ze namelijk gewoon op kunnen bellen met het 06 nummer dat ook in de doos aanwezig was. Wat mij betreft een topbedrijf die nog oog heeft voor echt persoonlijk contact.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Aroeber 27-01-2018 Via de website gekocht

Super hoofdtelefoon

Snelle levering, super geprijsd en leuke actie met Powerback. Persoonlijke note van de leverancier, erg verzorgd allemaal, top! 👍🏻😁

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sebastiaan 27-01-2018 Via de website gekocht

Heerlijk geluid

Bij aanraden van een vriend ben ik naar de Skullcandy headset gaan kijken. In eerste instantie raadde hij mij de variant met draad aan. Ik was echter op zoek naar een draadloze variant en dus een bluetooth hoofdtelefoon. Deze varaint heb ik gevonden en wat een geluid geeft dit ding! Ik gebruik hem elke dag in de trein als ik naar de universiteit ga om van muziek te genieten alswel films te kijken. Niemand om mij heen die er last van heeft.

Henny 25-01-2018 Via de website gekocht

Super

Goede en snelle service. Ik had de pech dat de koptelefoon defect was bij ontvangst. Snelle en heldere reactie en na terugzending directe teruggave van verzendkosten en nog diezelfde dag een nieuwe koptelefoon toegezonden. De handgeschreven notitie is een leuke toevoeging.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Fer 24-01-2018 Via de website gekocht

Prima opgezette webwinkel met duidelijke productfocus

De website geeft niet alleen voldoende maar ook compact de juiste informatie. Hierdoor kun je eenvoudig selecteren en het voor jou best passende product uitzoeken. De opzet van de webwinkel is eenvoudig, informatief en klantgericht met een scherpe prijsstelling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

D. Postma 24-01-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Ik was op zoek naar een goede niet al te dure koptelefoon. na wat zoeken kwam Getloud als goedkoopste en direct uit voorraad leverbaar boven aan de lijst.
Makkelijk betalen en was de zelfde dag nog verstuurd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roel 22-01-2018 Via de website gekocht

goede reactie op melding

op basis van breed zoeken op internet bij deze site uitgekomen. Van elke type koptelefoon zijn uitgebreide reviews te vinden. Ik het gekozen voor de Avanca Minim. In de praktijk blijkt echter dat deze in ear koptelefoon moeite heeft met de ontvangst. Dit zag ik later op internet terug. In een telefoongesprek met een medewerker bleek dat men inderdaad af en toe deze melding krijgt. Ondanks het feit dat op hun site staat dat dit soort koptelefoons ivm de hygiëne niet mogen worden geretourneerd, meldde de medewerker dat ik de koptelefoon kon terugsturen en de optie van restitutie aanwezig was.
Op dit moment de koptelefoon geretourneerd en omdat ik eenvoudigweg nog geen keuze kan maken gevraagd om restitutie maar dat proces is nu on going maar ik heb alle vertrouwen dat dit goed komt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

steven 18-01-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden!!

Was per toeval op de site terecht gekomen. Eerst en vooral een ruim aanbod. Zeer goede prijs. Bestelling ging vlot, alsook de levering. Merkwaardige goede persoonlijke aanpak. Zeer tevreden!!!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

R. Poedai 16-01-2018 Via de website gekocht

Goede koptelefoon voor een betaalbare prijs

Ik vind het een goede shop. Ik heb een paar keer via mail contact gehad en kreeg direct antwoord.
De service is goed en de prijzen van sommige koptelefoons zijn goed betaalbaar.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

OM 16-01-2018 Via de website gekocht

Plezierig shoppen

Een winkel met kwaliteitsvolle producten met nauwkeurige product omschrijving.
Vlot geleverd in stevige verpakking

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Alexander 16-01-2018 Via de website gekocht

Sudio Tre

Heb de Sudio Tre gekocht om te gebruiken tijdens de fitness en mtb, zitten super en geluid is superieur. Koppelen ging redelijk eenvoudig en bediening is even wennen, maar eens gewend wil je ze niet uit doen.

Rachelle 15-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle persoonlijke service

Oordopjes waren snel geleverd en goed verpakt! Persoonlijke touch erbij. Leuk :)
Goed advies op de website zelf.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sander 13-01-2018 Via de website gekocht

Supersnel!

Doen wat ze beloven: scherpe prijs en razendsnel leveren! Via mail prima op de hoogte van bestellingsstatus, kortom prima!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter Verzijl 12-01-2018 Via de website gekocht

Persoonlijke boodschap heel leuk!

Dit was mijn eerste ervaring met Getloud en het is uitstekend bevallen. Mijn koptelefoon inclusief gratis powerbank waren op tijd. Vooral het persoonlijke bedankbriefje is heel erg attent!

Jan 11-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service, belofte maakt schuld ingelost

Een 10 bestaat niet. Er was mij gezegd dinsdag levering. Dinsdag werd er geleverd. Goed en degelijk verpakt.

JGWL 11-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Nette prijs voor het product dat ik wilde (koptelefoon). Erg fijn dat ik kon kiezen voor levering bij postkantoor ipv aan de deur. Top service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeremy 10-01-2018 Via de website gekocht

Fantastisch service met een persoonlijk tintje

Via Google kwam ik op Getloud.nl. Een overzichtelijk website met 2 leuke acties die me over de streep trokken. 5 euro korting als je inschrijft voor de nieuwsbrief en een powerbank twv 20 eu bij aanschaf van een bluetooth headphone. Service was fantastisch, snelle levering en een persoonlijk kaartje in de box. Ik zou deze website zeker aanbevelen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

BendTheSky 09-01-2018 Via de website gekocht

Goeie service met een persoonlijke noot

Ik was op zoek naar een specifieke koptelefoon en mijn oog viel op deze winkel. Niet alleen was deze onder de goedkoopste maar ik zou altijd liever mijn spullen halen bij een gespecialiseerde winkel. En ook deze keer heb ik daar geen spijt van gehad. Spullen mooi op tijd geleverd en de extra's waren ook erg passend en nuttig. Het persoonlijke, handgeschreven briefje vond ik ook iets toevoegen. Zeker in deze tijd waar alles geautomatiseerd verloopt vind ik dat echt een uitblinker.

Eike 06-01-2018 Via de website gekocht

Goede website, snel bezorgd, service zoals het hoort

Goede website, kwalitatief goede producten, producten duidelijk omschreven en goede bezorg service. De website is duidelijk, de producten zijn selectief uitgekozen op basis van beoordelingen van klanten en reviews. Gratis verzending en retour!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Marko 06-01-2018 Via de website gekocht

Specialist met ruim online assortiment

Ruimste online assortiment op gebied van koptelefoons en in-ear. Deskundig en prettig persoonlijk advies. Fijn!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Barry 04-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige producten

Shop is duidelijk en goed weergegeven. Helaas is de levering niet zo snel en kan je haedphones niet uitproberen... tsja nu ga ik ze maar terug sturen want je moet ze toch echt proberen om te weten of het past, kortom waardeloos.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces

Stan 04-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Na lang zoeken vond ik hier mij oordopjes met noise cancelling voor een redelijke prijs. Besteld en twee dagen later ontvangen en dit dan in de periode tussen kerst en nieuw.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ronie 03-01-2018 Via de website gekocht

Uitmuntend!

Levering binnen 1 dag en kosteloos achteraf betalen via Afterpay. Koptelefoon was goed verpakt opgestuurd en het persoonlijk geschreven kaartje maakte de bestelling helemaal compleet!
GetLoud ga zo door!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Muhammed Sen 31-12-2017 Via de website gekocht

Goede levering

Ik heb getloud gekozen omdat de prijzen zeer scherpe waren. De levering was optijd en is goed aangekomen met een leuke verpakking.

wp 31-12-2017 Via de website gekocht

snelle levering

de koptelefoon uitgezocht en gevonden. bestelling geplaatst om 16.30 uur. de volgende morgen al om 11 uur bezorgd.

Anoniem 30-12-2017 Via de website gekocht

Helemaal tevreden

Ik ben op de website uitgekomen doordat ik een top 10 beste hoofdtelefoons zocht wat betreft noise cancelling optie. De JVC was goed betaalbaar en had ook de juiste vorm om goed over-ear te zitten. Snelle levering, niets op aan te merken. Gratis powerbankje erbij was een leuke bonus. Meteen gebruikt in het vliegtuig. De noise cancelling werkt prima maar filtert niet alles. Ik vraag me af of dat bij een dure Sennheiser wel het geval is. De hoofdtelefoon zit ook lekker.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Marcel 30-12-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service!

ze hebben mij een zeer goed product geleverd. De service was uitstekend! Je wordt goed op de hoogte gehouden. Ook rond de feestdagen was er uitstekende service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

snowtraveller 29-12-2017 Via de website gekocht

geweldige en persoonlijke service

De goedkoopste prijs, snelle levering zoals voorzien en een persoonlijke kaart van xxxx. De website geeft je alle informatie die nodig is. The place to be for headphones.

Elvira 29-12-2017 Via de website gekocht

Snel binnen via webshop

Makkelijk te vinden. De goede prijs was de doorslag. Snel binnen. Netjes verpakt. Ideaal kado voor de kerst.

Henk Dolleman 28-12-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare webwinkel

GetLoud is een voordelige en betrouwbare webwinkel met een snelle levering die zich aan de afspraken houdt.

Joris 28-12-2017 Via de website gekocht

Goed product, snel thuis en leuke persoonlijke touch!

Review van mijn product gezocht op internet. hierop uit gekomen. review was nuttig en besloot het product aan te schaffen. Volgende dag in huis. Eerste ervaringen met product (avanca mimim) zijn top. Leuke persoonlijke noot in de doos! Top customer journey zo.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sharon 28-12-2017 Via de website gekocht

Voor oordopjes: eerst op Get Loud kijken!

Van Get Loud was ik nog niet bekend. Bij alle grote winkels zag ik de oordopjes die ik wilde voor 80/90 euro en bij Get Loud voor 50. Eerst wat reviews gelezen en het leek betrouwbaar. Achteraf bleek dat deze oordopjes een ouder model waren en Get Loud gewoon eerlijk was over de prijs en de nieuwste modellen ook verkocht, in tegenstelling tot andere aanbieders. Ook snelle verzending met track en trace inbegrepen. Dus voor oordopjes eerst naar Get Loud!

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Midas 22-12-2017 Via de website gekocht

Prima winkel, geen problemen

Audio Technica oortjes gekocht via Tweakers.net, deze site was het goedkoopste. Prima service, lekker snel en gemakkelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Nicole Kramers 21-12-2017 Via de website gekocht

Super service

Zeer goede service!
Denken na over een oplossing als iets niet helemaal goed verloopt!
Ben echt super tevreden over de oplossing die Getloud mijn heeft aangeboden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tevreden klant 17-12-2017 Via de website gekocht

Geweldig bedrijf

De bestelling werd heel snel geleverd . De levering is voorzien van een handgeschreven note van de medewerker die het verzorgd heeft . De aftersales met betrekking tot eventueel ruilen na de feestdagen was perfect . Duidelijke afspraken en uiterst vriendelijk personeel .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

PF 15-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige en vriendelijke service

GetLoud biedt een ruime keuze uit top koptelefoons voor een scherpe prijs. De levering vond snel en nauwkeurig plaats. Ik werd via emails en track & trace voortdurend op de hoogte gehouden waar mijn pakketje zich bevond. Een uiterst vriendelijk, met de hand geschreven persoonlijk briefje van een vriendelijke medewerker, begeleidde mijn snel ontvangen koptelefoon. Alleen maar struiken vol lof voor GetLoud.
PF uit Papendrecht

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jos 13-12-2017 Via de website gekocht

Goede webwinkel , met goede service

Navraag gedaan voor mijn bestelling, bleken de oordopjes die ik erbij besteld had een langere levertijd te hebben. Toen hebben ze voorgesteld de nieuwere versie te leveren voor dezelfde prijs zodoende de gehele levering meteen te kunnen verzenden. Alles netjes verpakt met een aardig briefje erin.

Hugo Plug 12-12-2017 Via de website gekocht

Zeer persoonlijke benadering en aftersales

Deskundige informatie vooraf en een geweldige verzorging en after sales.
Product voldoet aan alle verwachtingen en er zat een persoonlijk geschreven kaartje bij het pakketje in.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Kareltje 06-12-2017 Via de website gekocht

Gewoon een fijne webshop, zoals het hoort.

Mijn vader wees mij op Getloud. Ik had een noise canceling koptelefoon nodig voor school. Aangezien ik het product niet kende, wou ik er graag een kopen om te ‘proberen’. Duidelijke spec. lijst bij ieder product en de foto’s zijn duidelijk. Via de makkelijke zoek functie in het menu kon ik zo de “noise cancelers” er uit filteren. Overigens werkt de site ook top op een mobiele telefoon.👍
Betaling ging easy via Ideal en de verzending was snel. Ik kreeg mijn product netjes verpakt opgestuurd. Het product zelf beviel ook erg goed en deed aan de verwachtingen die ik er aan had. Ik zou zeker nog een keer bij Getloud.nl bestellen!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -