Getloud.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Getloud.nl.

Getloud.nl stelt zich voor

GetLoud.nl is dé headphone specialist van Nederland. Je vindt hier het grootste koptelefoon assortiment met alle toonaangevende merken. Veilig en makkelijk winkelen met uitstekende service. Op werkdagen voor 16.00 uur besteld en product op voorraad= morgen in huis. Daarna heb je 14 dagen bedenktijd en is het niet wat je verwacht, dan retourneer je het product gratis. GetLoud is geen gewone webshop: We zijn we onderscheidend door een online inspiratiemagazine voor 6 verschillende doelgroepen.

Deze score is berekend op basis van 183 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Rens 24-04-2018 Via de website gekocht

goed, snel en persoonlijk

Ik kreeg mijn oordopjes binnen en dag. Ze waren veilig verpakt met nog een handgeschreven brief erbij voor de finishing touch

Ignacio 22-04-2018 Via de website gekocht

Just perfect!

The website is very nice and user friendly. The product was delivered on time as promised so I have nothing to complaint about.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JT 19-04-2018 Via de website gekocht

Precies volgens afspraak op de juiste tijdstip bezorgd en ook nog eens een kado (powerbank t.w.v. €36,- kado erbij gekregen. Hierdoor heb ik €86,- betaald ipv €122,- en daarnaast is het ook nog eens de goedkoopste aanbieder. Kortom, laagste prijs, goede service en op tijd geleverd. Ook netjes dat men bevestigingen direct verzend na de order en betaling. Zowel vanuit het bedrijf, alsmede vanuit PostNL als men het pakket bij hen heeft afgeleverd. Fijn dus dat je het pakket ook kan traceren.

Overigens het bestellen was zeer gemakkelijk op een duidelijke en overzichtelijke website. Straalt vertrouwen uit en het het vertrouwen ook waargemaakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jos 17-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en prima kwaliteit.

Prima geregeld. Overzichtelijke site. Goede prijs en snelle levering.
Gratis powerbank van prima kwaliteit.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jalal 16-04-2018 Via de website gekocht

Fijne webshop

Goeie betaalmogelijkheden. Klantenservice is makkelijk te bereiken danzij de chatservice. Werd snel geholpen toen mijn pakket vertraging had dankzij PostNL. Pakketje is netjes aangekomen. Product was kennelijk eerder geretourneerd, maar ik klaag niet, want was afgeprijsd. Tevreden.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marvin 16-04-2018 Via de website gekocht

Goede prijs, Goede levering.

Bluetooth oordopjes besteld op dinsdag. Kon een levering kiezen voor donderdag op zijn vroegst. Helaas werd het niet geleverd op donderdag, maar een dag later op vrijdag.

Ondanks dit, kan ik de shop aanbevelen. Prijs was goed, track & trace bij de bestelling, netjes verpakt en afgeleverd. Al met al een positieve ervaring.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marjan 15-04-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed

Voor de 2e keer bij GetLoud besteld. Gemakkelijk te bestellen via de website en snel thuis ontvangen. Tot op heden geen problemen gehad, beide oortjes werken prima.

Harald 15-04-2018 Via de website gekocht

Snelle service, gratis accu oplader en een geweldig product!

Duidelijk website met een rechtdoorzee checkout process. Ik kreeg er gratis accu lader bij dis ik nu in de auto gebruik. Er zat ook een kaartje bij met uitleg over de retour procedure. Getloud hanteerde de goedkoopste prijs aldus tweakers. De vele sfeer beelden helpen bij het uitkiezen van een astatische mooie koptelefoon.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Juul 13-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Koptelefoon gekocht en we konden zelf kiezen wanneer hij geleverd zou worden. Keurige mail ontvangen met track en trace en precoes op tijd geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

nic Den Braber 10-04-2018 Via de website gekocht

Getloud één van de beste sites!!

Ik heb een koptelefoon gekocht bij de site Getloud.nl. Dit heb ik gedaan omdat deze site een groot assortiment heeft aan koptelefoons en er veel van af wisten.
Er zijn veel betaal mogelijkheden bij het bestellen van een product. En toen ik het product gekocht had hoefde ik geen verzendkosten te betalen en kreeg ik hem netjes en in een korte tijd thuis bezorgd. De doos die ik thuis kreeg bezorgd, zat een kaart in met daarin hoe je het product weer kon retouren als het niet naar wens is, en ook een handgeschreven kaart over het wensen van veel plezier met het gekochte product zat erin.
Zo laat Getloud toch zien dat er zorgvuldig en met veel liefde aan je product word gewerkt.
Kortom als je iets wilt bestellen wat te maken heeft met muziek is de winkel Getloud een echte aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

R. Strijd 10-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekende Service & Levering

Bestellen ging gemakkelijk, artikel de volgende dag al in huis. Onwijs makkelijk, vriendelijk bedankt voor de service!

P.Cremers 08-04-2018 Via de website gekocht

Van twijfel naar super tevreden.

Zodoende wilde ik een nieuwe degelijke headset. Eenmaal georiënteerd kwam ik uit op de B&W P3 S2 uit. Op prijsvergelijking-websites kwam getloud uit als voordeligst met zelfs bijna 30 euro verschil op de reguliere grote webshops. Hierdoor twijfelde ik enigszins. Get Loud beschikt over het kwaliteitwaarborgs certificaat van Thuiswinkelen. Dit haalde mij over de streep en zodoende de headset besteld.

Enkele dagen later kwam de headset in een milieubewuste doos binnen. ( Bij concurrenten reeds dozen gekregen waarin een elftal inpast terwijl er alleen een usbstick in zit...) In de doos zat het besteld product met daarbij een persoonlijk geschreven bericht.

Voorgaands nog nooit een review achtergelaten. Echter, door deze review hoop ik mensen met twijfel over te halen. Omdat het mij niet tegenvalt en tevreden achterlaat met een nieuwe headset.

Groetjes, P.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Angelique Zonneveld 06-04-2018 Via de website gekocht

Goed geluid en service

Zag een advertentie in runnersworld en werd nieuwsgierig. Goede snelle service, makkelijk te koppelen en handige gebruiksaanwijzing erbij

Lars 06-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

De zeer overzichtelijke website zorgt voor een prettige winkelervaring. De koptelefoon die ik heb gekocht bij deze winkel was zeker zijn prijs waard.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd

Szymon Lekawa 02-04-2018 Via de website gekocht

Goede prijs

Ik heb voor 90 euro een headset gekocht, het kwaliteit dat ik kreeg zou normaal veel meer kosten, ook de bestellingtijd was goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dirk 30-03-2018 Via de website gekocht

Goede informatie op de site, snelle levering

De site van Getloud geeft goede informatie over de producten (in dit geval een koptelefoon) die het voor mij makkelijk maakte de juiste keuze te maken. De levering is snel en met DHL kan je uitkiezen op welk tijdstip je geleverd wil hebben. Een persoonlijk geschreven briefje van Getloud erbij maakt het af.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

J. A. de Jong 26-03-2018 Via de website gekocht

Goed degelijk advies; snelle levering;

De geadviseerde koptelefoon voldoet volledig aan de verwachtingen; zeer snelle levering in uitstekende verpakking; maar ze mogen nu wel stoppen met al die pop-up reclames

Robert Wijk 26-03-2018 Via de website gekocht

meer dan verwacht

Ik koos deze shop omdat ze 1 euro goedkoper waren dan de rest. Het bleek dat ik dagelijks op de hoogte werd gehouden van de bezorging en het product een Sony koptelefoon geweldig. Bedankt!

Cees 19-03-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld

Heel stipte levering van een prima ingepakt product. De onverwachte vertraging werd meteen via een keurige mail gemeld en was wat mij betreft geen enkel probleem aangezien ze desondanks toch binnen de gestelde periode leverden.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kos 19-03-2018 Via de website gekocht

Prima webwinkel

• Beste prijs.
• Gratis verzending.
• Uitstekende communicatie met de klant.
• Levering in orde en volgens schema.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans Coolen 18-03-2018 Via de website gekocht

afspraak is afspraak

Bij GetLoud een koptelefoon gekocht. Bestelling ging top. Vanaf bestelling op de hoogte gehouden van de levering. Ook de dag vertraging netjes op tijd aangegeven, waardoor ik niet voor verrassing stond. Naast zeer tevreden over product, dus ook over het kopen en aflevering van deze winkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

johan 14-03-2018 Via de website gekocht

Service correct naar verwachting

Getloud heeft volledig aan mijn verwachtingen voldaan.
De tekst op de website was duidelijk en de service en aflevering zoals toegezegd.
Binnen 24 uur was de koptelefoon afgeleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 14-03-2018 Via de website gekocht

Prima shop

Getloud heeft veel keuze in koptelefoons, in alle prijsklassen.

De site is duidelijk en prettig om te zien.
Geen schreeuwerige kleuren en/of reclame, maar duidelijke (grote) afbeeldingen en uitgebreide productomschrijvingen.

Je kan via de filters prima vinden wat je zoekt, voor een goede prijs.

Via email word je op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.
Die werd zeer snel en prima verpakt verzonden (en bezorgd...), met een handgeschreven kaartje erbij, Toch leuk!

Over de verdere service heb ik eigenlijk geen mening want die heb ik nog niet nodig gehad. De bestelde koptelefoon werkt prima.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Armando 12-03-2018 Via de website gekocht

Na aanhouding tóch een goede service

Kort na de aankoop van mijn oortjes gingen ze kapot, en stuurde ik ze terug naar de winkel. Na bijna 6 weken niks te horen nam ik contact op. Er was wat vertraging, maar het zou zo snel mogelijk geregeld worden. Weer een maand stilte later besloot ik te bellen, en ik kreeg te horen dat een collega direct een e-mail zou sturen om het te regelen. Nog een week later, en van de e-mail had ik nog niks gezien.

Ik besloot een review te schrijven op Kieskeurig.nl, en kort daarna kreeg ik eindelijk een reactie. De schade zou, onterecht naar mijn mening, niet onder de garantie vallen - deze mening hoefde ik echter niet uit te spreken, want GetLoud ging er meteen mee aan de slag en vertelde me dat zij het er niet mee eens waren. Binnen een dag werd me een voorstel gedaan voor een gratis vervangend (en beter) product, en de dag erna lag hij in de brievenbus.

Nu moet ik wel zeggen dat het bericht na mijn review een doorgestuurde e-mail bevatte die al verzonden was voor mijn review, en dat de review dus niet noodzakelijk de oorzaak was voor de uiteindelijke daadkrachtige afhandeling. Al met al was de klantenservice die ik de afgelopen dagen ervaarde (en waarvan ik verwacht dat de meeste mensen hem ervaren) geweldig. Het is alleen jammer dat ik daar, hoewel het me lijkt dat dit een zeer uitzonderlijk geval is, bijna 3 maanden op heb moeten wachten. Aan te raden valt de ervaring niet, maar ik denk toch dat ik de volgende weer bij GetLoud zou bestellen omdat ik me voorstel dat mijn ervaring van de afgelopen dagen de normale ervaring is.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Retourproces

E 09-03-2018 Via de website gekocht

Goede service. Snel bezorgd!

Tegekke headset voor een mooie prijs. een goede service en super snel bezorgd! Goed beschermt ingepakt met nog een leuk broefje erbij. Het betalen via afterpay ging heel makkelijk. IK BEN FAN!! GA ZO DOOR!!!

JP 08-03-2018 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke webshop

Zeer overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website met duidelijke omschrijvingen van de aangeboden koptelefoons. Gemakkelijke afhandeling van de bestelling en goed op te volgen. Snelle levering... Kortom: dik in orde! En het geleverde product was zoals beschreven...

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anonieme 06-03-2018 Via de website gekocht

Prima webwinkel

Dit is een prima webwinkel. Ik heb hier een Beyerdynamic DT 880 Edition 250 Ohm besteld omdat hij op deze site het goedkoopst was. Hij werd snel geleverd en goed verpakt.

Standaard zit er een 3.5mm naar 6.3mm adapter in de doos van de koptelefoon, maar hij ontbrak in mijn geval. Ik heb hierover contact opgenomen met de klantenservice en alsnog zo'n adapter gekregen.

Gerda 05-03-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Voor het eerst kennis gemaakt met deze shop en ben dik tevreden een aanrader dus
Snelle en nette service

Liong 05-03-2018 Via de website gekocht

Deskundig en klantgericht

Een breed aanbod van hoofdtelefoons in verschillende prijsklassen. Voor elke luisteraar is wat te vinden. Snelle levering en goede communicatie.

Edwin Otten 02-03-2018 Via de website gekocht

Super snelle service (en veel aanbod)

Supper snelle service en heel veel aanbod en ze hebben vaak de laagste prijs.
Veel goede merk artikelen

Bernd 01-03-2018 Via de website gekocht

Goed advies en een heel scherpe prijs !

Goed advies en een heel scherpe prijs voor een degelijke koptelefoon van skullcandy. Ik heb van te voren gebeld en mijn wensen en het gebruik van mijn koptelefoon toegelicht. Hierdoor heb ik een andere keuze gemaakt dan ik anders zou hebben gedaan. Nu zeer tevreden met de aangeboden keuze.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 28-02-2018 Via de website gekocht

Goede en correcte bestelling en levering

Deze winkel heeft een keurige en heldere website het het proces van de bestelling is duidelijk te volgen. Alle producten hebben een uitgebreide beschrijving van de specificaties en een duidelijke en grote afbeelding. Helder en overzichtelijk! Correcte en snelle levering via PostNL. Een leuk en persoonlijk bedankje in de verpakking.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Larissa 27-02-2018 Via de website gekocht

Prettig bestelproces!

Op zoek naar oortjes voor tijdens het sporten, draadloos. Toen kwam ik uit op Getloud.nl. Een hele fijne, betrouwbare en overzichtelijke webshop. Het product werd geleverd voordat ik het wist, ook netjes met een retourformulier wanneer je niet tevreden bent.

Peer 26-02-2018 Via de website gekocht

Met aandacht verzorgd

GetLoud besteed op digitale wijze aandacht aan de consument. Het heeft mij enorm geholpen om de blog over de verschillende headphones te lezen. NA het lezen van andere reviews en blogs toch teruggekeerd naar GetLoud door de fijne website.
Verzenden prima, snel en met persoonlijk bericht. Alles is met aandacht verzorgd.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wojtek 26-02-2018 Via de website gekocht

Perfect!

Ik was opzoek naar draadloze oortjes, in de zoekopdrachten kwam ik GetLoud tegen, en ik ben zeer tevreden over de service en afhandeling. Ik raad het iedereen aan.

Wim 26-02-2018 Via de website gekocht

Prima ervaring bij GetLoud!

Na lang zoeken eindelijk de keuze gemaakt voor een mooie Audio Technica koptelefoon. Op de site van Getloud was deze het goedkoopst. De site is overzichtelijk met veel informatie en erg mooie foto's. De bestelling ging vlot en de koptelefoon werd snel geleverd. Het mooiste vond ik dat er een persoonlijk begeleidend briefje bij zat. Erg attent!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Boersma 18-02-2018 Via de website gekocht

Prima online winkel

Goed website om producten te bestellen die je nodig hebt! Goede service! De bezorgen tijd is ook prima!

Cindy _H 15-02-2018 Via de website gekocht

Vlekkeloze service

Snelle levering, geen belachelijk groot pakket, leuke persoonlijke boodschap én niet geheel onbelangrijk: prima werkende draadloze oortjes!

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Alex 15-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige ervaring

Een prima winkel, want alles was zoals beloofd. Het werd bezorgd op de aangegeven tijd. En ze hebben regelmatig aanbiedingen zoals een gratis power bank bij alle draadloze koptelefoons. En de prijzen zijn regelmatig lager dan bij andere aanbieders. Een prima winkel om koptelefoons te kopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wytze 12-02-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering met leuke persoonlijke kaart!

Super snelle levering van draadloze koptelefoon. In het pakketje tref je als eerst een persoonlijke handgeschreven kaart aan. Dat is wel zo leuk en maakt een verschil met de grote hoop anderen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

i.Kaya 11-02-2018 Via de website gekocht

Perfection!

Een (web)shop zoals het moet/hoort!
Ik kende dit (web)shop niet en ik ga nooit wat bestellen op een webshop zonder dat ik bijna alle reviews gaan lezen en na dat ik alle positieve reviews gelezen had ik zonder twijfel een product besteld die nergens anders te verkrijgbaar is(alleen bij web shop van de merk van zelf en op Getooid.nl) en ben ik erg tevreden!

Getloud.nl verdient zeker wel een dikke 10 punten/sterren!
Alles was zo perfect gegaan zoals het hoort.Heel duidelijk website met klantenservice.
Steeds op hoogte gehouden over de status van bestelling na de bestel proces.Werd het bestelling super snel opgestuurd en super snel binnen gekregen.Leuk hand schreef kaartje met luister plezier wensen er op.Factuur digitaal ontvangen(wat ik heel fijn vind)...

+Heel duidelijk webshop
+Snelle levering
+Heel goed en professioneel klantenservice
+BETROUWBAAR!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Heleen 10-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, prima prijsje

De levering werd al een dag eerder aangeboden dan aangegeven en ik vind de prijs die ik betaalde voor mijn Avanca D1 headset bijzonder schappelijk. Ik heb deze set namelijk al eerder gehad en weet hoe goed hij is, terwijl ik hem nu bij GetLoud een stuk goedkoper kon aanschaffen. Ook ben ik dol op persoonlijke aandacht, al is het nog zo minimaal, en dus was ook blij verrast door het bijgevoegde handgeschreven kaartje. Ga zo door!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Harro 05-02-2018 Via de website gekocht

Keurig volgens de afspraak.

Gekozen voor de snelle service keurig de afspraken op tijd nagekomen. Met een kleine persoonlijke touch en een vast aanspreekpunt.

M. Rutjes 04-02-2018 Via de website gekocht

De shop voor Over-Ear headphones

Een overzichtelijke webshop. Met een mogelijkheid om vragen en advies online te krijgen voor je eventuele keuze. Na het vinden van de passende headphone, ga je een gemakkelijk bestelprocedure in. Na het volgen van de procedure krijg je nog de mogelijkeheid om je pakket te volgen die snel verstuurd wordt. De bestelling wordt geleverd in een stevige omdoos om de originele verpakking. Met daarin een handgeschreven bedank kaartje. Dit gebaar word op prijs gesteld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marcel 03-02-2018 Via de website gekocht

Noise cancellation koptelefoon

Super, goede beschrijving van de koptelefoon en de beschrijving komt ook overeen met hetgeen je krijgt

Theseus 03-02-2018 Via de website gekocht

De shop voor hoofdtelefoons

Duidelijke website zonder poespas. Je merkt dat dit een winkel is van audio liefhebbers. De hele bestelprocedure verliep soepel met duidelijke updates over de status van de bestelling.
Stevige omdoos om de originele verpakking. Het handgeschreven bedank kaartje is een leuk gebaar.

Jonathan 02-02-2018 Via de website gekocht

Prettig bestellen

De webshop en het bestel- en betaalproces van GetLoud waren prettig en je wordt per e-mail op de hoogte gehouden van de voortgang. Bij GetLoud hoef je geen account aan te maken om te bestellen. Ook leuk: je krijgt bij je bestelling een handgeschreven kaartje.

Enige nadeel van GetLoud is dat de "vandaag besteld, morgen in huis" al ophoudt om 17h00. Bezorging is verder wel gratis dus als je wat geduld hebt, is GetLoud een prima webwinkel.

Tot nog toe tevreden met mijn bestelling, en heb dus nog geen contact hoeven opnemen met de klantenservice. Daar dus geen ervaring mee.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hugo 28-01-2018 Via de website gekocht

Wat een verassing

De webshop is prachtig en werkt zeer goed. Mooie eenvoudige stijl en daardoor zeer gebruiksvriendelijk. De levering was spoedig gedaan zoals je mag verwachten tegenwoordig. Maar nu komt het: een klein persoonlijk kaartje verraste mij bij het open maken van de doos. Er werd mij veel luisterplezier gewenst door Andre, en dit vind ik echt super attent. Over het product had ik nog wat vragen en deze zijn door Getloud ook spoedig beantwoord. Heb ze namelijk gewoon op kunnen bellen met het 06 nummer dat ook in de doos aanwezig was. Wat mij betreft een topbedrijf die nog oog heeft voor echt persoonlijk contact.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Aroeber 27-01-2018 Via de website gekocht

Super hoofdtelefoon

Snelle levering, super geprijsd en leuke actie met Powerback. Persoonlijke note van de leverancier, erg verzorgd allemaal, top! 👍🏻😁

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sebastiaan 27-01-2018 Via de website gekocht

Heerlijk geluid

Bij aanraden van een vriend ben ik naar de Skullcandy headset gaan kijken. In eerste instantie raadde hij mij de variant met draad aan. Ik was echter op zoek naar een draadloze variant en dus een bluetooth hoofdtelefoon. Deze varaint heb ik gevonden en wat een geluid geeft dit ding! Ik gebruik hem elke dag in de trein als ik naar de universiteit ga om van muziek te genieten alswel films te kijken. Niemand om mij heen die er last van heeft.