Getloud.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Getloud.nl.

Getloud.nl stelt zich voor

GetLoud is dé headphone specialist van Nederland. Je vindt hier een enorm assortiment met koptelefoons en oordopjes. Kies uit een groot aantal merken, waaronder bekende namen als B&O PLAY, JBL, Sony en Sennheiser. Bij GetLoud winkel je veilig en profiteer je van uitstekende service. Indien je op een werkdag voor 17:00 uur bestelt en je product is op voorraad, dan heb je jouw nieuwe koptelefoon de volgende dag in huis. Om je te helpen met het maken van je keuze hebben we heel veel informatie op onze website. Dit maakt het een stuk makkelijker om te ontdekken welke koptelefoon perfect bij jou past. Daarnaast kun je zeven dagen per week contact opnemen voor advies.

Deze score is berekend op basis van 180 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Kris 26-06-2019

Super jammer! Voor mijn zoon zijn verjaardag heb ik bij get loud een hoofdtelefoon gekocht. Na 13 dagen nog niks binnen, niet eens een verzendbevestiging. Als ik bel zeggen ze dat hij ieder moment binnen kan komen, maar ik heb nog steeds niks. Ook op mijn mail wordt niet gereageerd. Ik ga hem toch maar ergens anders kopen, want mijn zoon is inmiddels jarig geweest en ik heb nog geen cadeau kunnen geven.

René 01-06-2019

Getloud ik ben blij met jouw.
Ik heb daar mijn JBL Reflect 2 gekocht mijn Bluetooth oortjes.
Wat een geweldig geluid komt er uit zeg SUPERGOED.
Alleen kunnen ze niet heel heel erg hard maar ik ben te vrede met mijn oortjes je kan ze goed horen zit een mooie klank in.
Wat ik ook geweldig vindt dat je van Getloud er een gratis Power Bank bij krijgt en dat allemaal voor de zelfde prijs echt geweldig TOP gewoon.
Ik vindt JBL een geweldig merk wil niets anders meer heb er verschillende dingen van.
Vindt Getloud goed assortiment hebben met goede merken.

Ben Janssen 08-04-2019

Naar aanleiding van een positieve beoordeling in het blad HVT kocht ik de Rolfstone Nova bij Getloud.nl. De earbuds werden snel en adequaat geleverd. Na installatie bleek het linker oortje niet te werken. Na persoonlijk contact, kreeg ik een nieuw setje opgestuurd. Ook werden de door mij betaalde verzendkosten vergoed. Het bedrijf heeft een sterke persoonlijke benadering dat maakt dat ik hier vaker zal shoppen. Als tevreden klant, kan ik nu via Bluetooth naar muziek van mijn Nas luisteren. Volop genieten dus. Getloud.nl verdient een compliment.

Tonyota 05-04-2019

Geweldige service. Had bestelling geplaatst en was iets vergeten. Klantenservice gemaild en binnen 2 uur een reactie met super oplossing. De bestelling heb ik ook de vlg dag ontvangen.
Het is origineel en werkt prima.
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen, ook door de scherpe prijs en een gratis powerbank.
GetLoud, enorm bedankt!

Zoek je iets dat GetLoud verkoopt? Zoek dan niet verder, hier krijg je kwaliteit voor een concurerend scherpe prijs!

Dikke 10!

Tim 02-03-2019

Laatst problemen gehad met mijn hoofdtelefoon die ik bij Getloud had gekocht, maar na even bellen met de klantenservice mocht ik hem opsturen en had ik binnen een week een nieuwe in huis. Goede kwaliteit en service, alleen als je iets van een update over de status van je product wil, zul je zelf moeten communiceren. Dan krijg je wel gewoon goede respons.

Sven 26-02-2019

Snelle service! Goede uitleg op de website en de volgende dag in de brievenbus.

Denis 26-02-2019

Super snelle levering met een leuk briefje bij de bestelling zelf. Ik ben goed op de hoogte gehouden van de tijdens het verloop van mijn bestelling. Super tevreden over Get Loud!

Roy 26-02-2019

Vorige week een koptelefoon besteld voor de verjaardag van mijn vrouw. Omdat dit nogal haast had telefonisch gesproken met getloud inzake de voorraad. Hierbij netjes te woord gestaan en het product werd de volgende dag geleverd. Omdat ik perongeluk de verkeerde kleur heb besteld helaas het product weer retour moeten sturen. Ook hier heeft Getloud goede service geleverd.

Jari 23-02-2019

De koptelefoon die ik hier heb besteld is snel aangekomen en was het goedkoopst op het internet.

Stan 22-02-2019

Ik vond dat de site er netjes uitzag, ik kon makkelijk het product vinden waarnaar ik zocht. Het desbetreffende product dat ik hier heb besteld werd netjes optijd afgeleverd, ook netjes in een goede doos waardoor het product geen schade heeft kunnen opleveren. Daarnaast was de kwaliteit etc. ook zoals gemeld op de site, wat ook altijd fijn is als dat klopt.

Marge 18-02-2019

Snel, gemakkelijk en een item kunnen scoren dat elders was uitverkocht. Super dus 👍

Ronald 16-02-2019

Ik heb gekozen voor deze winkel omdat de prijs het laagste was. Veel betalingsmogelijkheden en snelle, goede levering.
Top!

MdH 16-02-2019

Gezien het product (JABRA oordopjes) de laatste was, super scherp geprijsd. Helaas blijkt dat het product waarschijnlijk te lang op de plank heeft gelegen, want accu was niet meer oplaadbaar. Dus niks mee kunnen doen en gelijk per mail gemaild, helaas geen reactie nog mogen ontvangen. In ieder geval gaat het product retour. In afwachting van correcte afwikkeling (wegboeking afterpay factuur).

WouterK 16-02-2019

Een goed en makkelijk bestelproces, snelle afhandeling, top product, aanrader!!

Ada 15-02-2019

Goeie collectie. Prijzen zijn goed, geen verzendkosten (geen toeslag voor avondbezorging).
Snelle levering. Service was echt top!

DAB 13-02-2019

Een paar in-ear bluetooth oordopjes bij deze webwinkel besteld. Ruime product assortiment en de goedkoopste (volgens tweakers pricewatch). Betaling met creditcard betaald. Na betaling kreeg ik de melding dat er een handmatige controle moest plaats vinden. De volgende dag had ik nog geen bevestigingsmail. Via de website kon ik chatten. Ze reageerden erg snel. Ze konden mij wat over de order vertellen en gingen het controleren. De volgende dag kreeg ik de mail en was het verstuurd. Volgende dag in huis. Top service!

Anoniem 13-02-2019

De site ziet er netjes en overzichtelijk uit. Wanneer je iets besteld, krijg je het geleverd in een verpakking die is hergebruikt! Ze denken dus ook nog eens goed aan het milieu!

CeesB 12-02-2019

Prima shop, ruime keuze en een snelle levering.
Heb ervoor gekozen om mijn bestelling bij GetLoud te plaatsen omdat de koptelefoon die ik graag wilde hebben hier het voordeligst was.
Zeker een aanrader om eens op deze site rond te neuzen

Sven 12-02-2019

Lekker heldere website. Fris en duidelijk. Werd ook steeds met mailtjes goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling.

Bas Zwaanswijk 11-02-2019

Goede service snelle bezorging en goede kwaliteit de koptelefoon die ik besteld had werd snel afgeleverd en hij was in hevige korting daar was ik hel blij mee

Jop 11-02-2019

De webshop is overzichtelijk en gaf mij de beste prijs. Naast de beste prijs kon ik ook nog een kortingscode vinden. De levering was snel. Enige rare was dat er wel een erg grote doos gebruikt was om twee oordopjes te versturen.

Freek 11-02-2019

Ik heb hier een hoofdtelefoon besteld. De prijs was goed en hij werd zonder extra kosten 's avonds geleverd.

murselo 10-02-2019

Snelle levering en zeer goede prijzen. Als ik nog eens iets van audio nodig heb, bestel ik zeker van hier

Xander 09-02-2019

Goede prijs en een goede service, makkelijk ik gebruik. Geen klachten over deze webshop.

Erwin 09-02-2019

Gespecialiseerd, reageert direct op vragen via e-mail en hebben zeer scherpe prijzen (met een welkomstkorting van 5%)

Laurens 07-02-2019

Ik bestelde in de loop van de middag de JBL Endurance Jump. Ik vroieg naar de voorraad en die was voldoende. Direct de volgende dag om 10,30 bracht Post.nl het bestelde. Het ging dus heel snel en ik ben blij met de lage prijs en zeer tevreden over de medewerker die me te woord stond. Kortom Prima en ik beveel deze winkel aan .

Walter 07-02-2019

Snelle levering, duidelijke webshop en hele goede informatie over product en bestelling.
Chapeau!

Nadine 06-02-2019

GetLoud is een overzichtelijke website die duidelijk aangeeft welke koptelefoon in jouw situatie het handigst is. Snelle levering. Ik heb voor GetLoud gekozen gezien de prijs. Verbeterpunt: gebruik recyclebaar verpakkingsmateriaal. Tip: verkoop ook accessoires. Vast een bewuste keuze van jullie om dit niet te doen, maar ik had het handig gevonden om gelijk bij jullie een opberghoes voor mijn koptelefoon te kunnen kopen.

Hendriëtte 06-02-2019

Een prettige webshop met goede service! Een uitgebreid assortiment met topproducten voor lage prijzen. Ik ben tevreden?

Yoanna 05-02-2019

Het kwam als eerste in Google toen ik opzoek ging naar een Bluetooth koptelefoon, de prijs was top, de verzending was snel.
Ben er wel tevreden van de product en ook van de snelle bezorging.

Johan B 05-02-2019

draadloos set "sportoortjes" gekocht. Goede kwaliteit en snel geleverd. volgens een promo filmpje van de producent zijn er verschillende kleurtjes om op de kapjes te zetten maar dat zat niet in mijn basisdoosje. Hier kan de verkoper wel niets aan doen.

Katherine Fu 04-02-2019

Het was makkelijk te bestellen en de goedkoopste die ik kon vinden. Goede communicatie betreft levering, alles goed geleverd en goed op de hoogte gehouden

JoVo 03-02-2019

Laagste prijs, snelle levering.
Wel aangegeven bij verzenden dat ik het bij PostNL wilde ophalen, daar is het ook naar toe gestuurd, maar dat was in de bevestiging niet duidelijk terug te zien.

A 03-02-2019

Goede winkel
werd goed geholpen door de klantenservice toen er iets mis was met mijn bestelling, klantvriendelijk en ook was het snel opgelost. verder was het product ook prima en snel ontvangen.

Guido 03-02-2019

Onlangs een B&O Beoplay H4 gekocht net voor 17.00u.
Nog ff via de chat geïnformeerd of ie de volgende dag bezorgd zou worden en kreeg de bevestiging.
Al met al prima service van GetLoud en tevens ook goed bereikbaar via de chaten deze werd daadwerkelijk de volgende dag bezorgd door Postnl. Prijs is ook prima tov andere aanbieders.
Verder verliep de communicatie via de email prima en kan niet anders zeggen dat deze winkel erg betrouwbaar is en correct de zaken afhandelt.
Ik kan dientengevolge GetLoud ten zeerste aanbevelen.

Mark 03-02-2019

Goede en snelle service van de winkel. Product was op tijd geleverd en de bestelprocedure was transparant.

Laura 31-01-2019

Mooie webshop met duidelijke afbeeldingen en productomschrijvingen. Ook de reviews van producten zijn er prettig op te lezen. Ik heb hier mijn hardloop gadget aangeschaft, namelijk de Avanca D1 oordopjes. Ik ben er echt super blij mee! Tevens een makkelijk betaalproces en duidelijke en vlotte communicatie over de bestelling en levering. Het pakje was ook erg snel bezorgd! Daarom krijgen jullie van mij een dikke 10!

Harvey 30-01-2019

Ongelooflijk slechte communicatie product besteld maar op heden heb ik nog niets gehoord of ontvangen zou deze webwinkel aan niemand aanbevelen

Franc 26-01-2019

Levertijd van artikel staat op 2-3 op website van GetLoud. Na 2 weken nog steeds geen product ontvangen, of enige communicatie over vertraging.

Alex 25-01-2019

Snelle levering, zaterdag avond besteld, dinsdag voormiddag in huis. En super kwaliteit.

petrates 24-01-2019

Site met duidelijke informatie over de producten. Voldoende foto's ter verduidelijking, aangevuld met reviews. Na bestellen direct een bevestiging binnen gekregen met informatie over het moment van leveren. De volgende dag het product in huis, helemaal top.

Spre 23-01-2019

Fantastic user experience! Very well designed webiste and easy checkout. Quick Delivery and on time. Hand writen note is just a nice touch at the end! One of the best online stores around!

Tjerk 22-01-2019

Ik vind het een hele goede winkel. Er is een veel keuze. Ook vind ik dat er overal een goede beschrijving bij staat. De bezorging was ook helemaal in orde. Daarom is mijn cijfer een 8,5

BHEEZ 22-01-2019

Getloud is gespecialiseerd in headphones en zij hadden als enige winkel de Audio Technica ATH-M50XBT op voorraad. Koptelefoon vervolgens online besteld en twee dagen later had ik ‘m in huis. Goeie snelle service en een breed assortiment: de ideale headphone shop!

Roemer 22-01-2019

Goeie beschrijving van producten, goede selectie, goede prijzen, snelle levering.

Marco 19-01-2019

Rustige website, met juiste beschrijving van het product waar je ook snel naar kan inzoomen. Beste prijs en snelle levering.

Tahni 18-01-2019 Via de website gekocht

Makkelijk vergelijken met uitgebreide productinformatie

In mijn zoektocht naar draadloze oordopjes heb ik veel gehad aan de uitgebreide productinformatie en heb ik een weloverwogen keuze kunnen maken voor een product waar ik niet in thuis ben.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sander 16-01-2019

Leuke webwinkel
Goed overzichtelijk
Genoeg zoekfuncties
Zodat ze je goed kunnen helpen met het vinden wat je zoekt

Peter-Paul 14-01-2019

Top winkel met persoonlijke begeleiding indien gewenst.

Ik was opzoek naar een dj hoofdtelefoon, de V-Moda Crossfade 2. Die vond ik het voordeligst bij GetLoud.nl en vroeg per telefoon naar de service bij zakelijke aankoop. Dit was allemaal goed voor elkaar. Daarna gemakkelijk besteld en de volgende dag al in huis.

Helemaal tevreden dus vandaar een 10.

Mirwais 10-01-2019

Tot tweemaal toe besteld bij GetLoud en beide keren raak! Levering was altijd netjes op tijd op de volgende dag en het aanbod is zeer goed. Voor de meeste producten hebben ze de scherpste prijs, maar soms zitten ze er een beetje over.