Gereedschappelijk.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Gereedschappelijk.nl.

Gereedschappelijk.nl stelt zich voor

Gereedschappelijk.nl , het adres voor Collomix, DeWALT, DeWALT kleding, Eibenstock, Flex-Tools, GriSport, HaVeP bedrijfskleding, Heller boren, Hitachi Powertools, Holzstar, Leica, MAX bindmachines, Panasonic, Paslode, Powers, Prebena, Profitech, Puma werkschoenen, Senco, Spit, Stanley Bostitch maar ook kitten en purschuim. Bestellen is heel eenvoudig, u zoekt uw machine uit, doorloopt het bestelsysteem en u krijgt een bevestiging. Wij leveren op factuur, iDEAL, rembours of vooruitbetaling.

Deze score is berekend op basis van 7 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

4.9

Sam 16-11-2017 Via de website gekocht

Slechte service & levering gigantisch te laat!

Bestelde een Makita DGA508ZJ, na 9 werkdagen nog steeds niets ontvangen. enkel maar opnieuw emails dat het later word, dit zonder enige zekerheid noch compensatie omdat ik veel werk verlies zonder dit apparaat.

Speciaal voor de vakman zeggen ze dan, het lijk meer op een doe het zelf zaak!!

Het enige antwoord dat ik krijg is sorry , maar wij kunnen niets doen??
schandalig gewoon!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

M 15-11-2017 Via de website gekocht

Slechte levering en info !

Komt afspraken(beloofde levering maar je hoort / krijgt niets) voorwaarden niet na .Verdient geen keurmerk web shop. Informatie over levering moet je zelf opvragen ( 3x) , sturen geen mail over vertraging of levering .Vandaag besteld morgen in huis klopt niet .09/10/17 besteld , 02/11/17 ontvangen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Bas de Olde Heuvel 28-09-2017 Via de website gekocht

Super Webshop!

Altijd optijd in huis, nooit gedoe en pakketten altijd zonder deuken o.i.d. ook de site is erg duidelijk en overzichtelijk. Hier blijf ik zeker mijn gereedschap halen. Ook fijn dat zij een groot assortiment hebben, dus veel keus. Bij onduidelijkheden werd ik netjes en duidelijk te woord gestaan. Al met al een fijne manier van gereedschap kopen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

GreenPurple 22-09-2017 Via de website gekocht

Vakkundig, Snel, Kostenbewust

Bij Gereedschappelijk weet men waar het over gaat.

De klant wil snel, tegen een redelijke prijs een product of een alternatief hebben.

Na slechts één mailwisseling werd mij een super alternatief voor mijn jarenlang te duur ingekochte zaagbladen geboden.

En ook nog eens snel geleverd.
Daar kan je van op aan!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

JC Production 09-06-2017 Via de website gekocht

levering zeer slecht

ik wacht al 15 dagen op mijn Brennenstuhl BSV3-FI/16 Compacte Stroomverdeler 230V/400V ondertussen heb ik moeten huren . ik hoop dat ik het nog krijg anders ga ik aangifte doen van oplichting .

Tevreden klant 17-12-2016 Via de website gekocht

Toppers!

Na een verkeerde bestelling te hebben verzonden hebben ze het gelijk weer opgelost. Dat is waar de klant van houdt!

Pluspunten

• Service
  • Groot aanbod
  • Snelle bezorging

Oscar 22-11-2016 Via de website gekocht

Goed product prima prijs/kwaliteit ****perfecte service****

Heb bio-ethanol voor onze haard besteld, goed product.
Haard is met gratis bijgeleverd tuitje goed te vullen en gaat makkelijk aan. Brand vervolgens zo'n 6 tot 7 uur, dus de avond. Levering binnen 5 dagen. Let wel op wat je besteld, 1 keer 20 liter is goedkoper dan 2 keer 10 liter. Klantenservice lost dat perfect op!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Levering binnen 5 dagen
  • bio-ethanol, goed product

Michael de Jongh 08-11-2016 Via de website gekocht

Professioneel gereedschap voor een scherpe prijs

Ondanks de lage prijzen is het gereedschap van hoge kwaliteit. Zeker een aanrader voor de echte vakman, met deze machines kun je elke klus klaren. Mijn bestelling was ook direct de volgende dag binnen.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Lage prijzen
  • Snelle levering

Ron van de Meer 07-11-2016 Via de website gekocht

Klasse webshop goed advies en hele snelle levering

Ik was wel geschrokken van de negatieve berichten nadat ik hier besteld had. Ik heb gelijk de shop gebeld en om uitleg gevraagd. Men zei mij dat ze wel wat problemen hadden gehad met leveren maar alels nu weer in orde en normaal was. Erg vriendelijk. Mijn spullen waren er heel snel toch een bestelling van dik 2200 euro. Ook nog wat goed advies gehad. al met al kom ik hier graag weer terug prima shop aardige en kundige mensen en snelle levering!

Pluspunten

• Goed advies
  • Snelle levering
  • Assoriment
  • Prijs klopt

Minpunten

• weinig handgereedschap
  • niet alles online enorm assortiment

Aliaksei 27-07-2016 Via de website gekocht

Niet heel makkelijk om te zoeken. Soms geeft me Google artikels die ik via de winkel zelf kan niet vinden.

Veel mensen zeggen dat je hier iets bestelt en dan weken moet wachten. Voor mij was het een stuk beter. Eén artikel stond de volgende dag bij mijn deur. Op het tweede moest ik een paar werkdagen wachten. De winkel probeert de vertragingen te communiceren maar zonder een bepaalde bezorgdatum. En dat geeft gewoon zenuwen, want je moet je project klaar maken maar je krijgt geen idee waneer dat mogelijk wordt.

Aanbeveling
Ik had nog één artikel bij deze winkel besteld, niemand had het voorradig en Gereedschappelijk beloofde 1--2 maanden wachttijd. Ik had geen haast met dat ding dus was fijn te wachten. Ik kreeg regelmatig emails over ernstige vertragingen bij de leverancier. En dan opeens zie ik hetzelfde artikel voorradig bij een andere winkel. Ik weet het niet hoe het precies werkt, maar ik besliste mijn bestelling bij deze winkel annuleren (ze stuurden althans me een email met zo'n aanbod) en bij die andere winkel meteen bestellen. Mijn geld werd teruggestort over één werkdag. Ze antwoordden ook mijn emails binnen 48 uur als op de website beloofd.

Extra toelichting
Deze winkel is een loterij. Als je mazzel hebt dan krijg je je artikels, anders niet.

Chris 26-07-2016 Via de website gekocht

4,3

Makkelijk te bestellen maar niet veel anders dan bij concurrenten

Ondanks dat het artikel op voorraad zou zijn is mijn geld op eigen verzoek terug gestort. Dit na bijna twee maanden (mede door een vakantie tussendoor) Zelf meerdere malen achter de levering aan moeten gaan. Er wordt veel beloofd maar steeds loze beloften. Bij het terug storten eindelijk een mail van hun kant kort en bondig: "uw geld wordt teruggestort" Excuses waren blijkbaar te veel.

Assortiment
Prima assortiment maar hier ook niet veel anders dan bij de concurrent

Aanbeveling
Een webwinkel maken is tegenwoordig niet meer heel moeilijk. Een goede website bouwen en goede afspraken maken met leveranciers. Een webwinkel runnen is wat heel anders. Daar hebben ze bij gereedschappelijk.nl niet heel veel kaas van gegeten. Als een artikel op voorraad is, is deze op sturen niet zo heel moeilijk. Als het mis gaat kan je laten zien dat je onderscheidend bent. Dat is gereedschappelijk.nl dus niet. 13 in een dozijn webshop.

Michael 20-05-2016 Via de website gekocht

2,8

Site werkt vlot ruime keuze, maar service en beloften worden niet nagekomen!

Welke service? Product was op voorraad normaal geleverd tussen 2-7 werkdagen. Zelf gebeld na 12 werkdagen , er werd beloofd te leveren binnen de 2 dagen, ondertussen 22 dagen, 3 mails en 2 telefoontjes verder van mijn kant en nog niks ontvangen!!! Geen communicatie van hun kant! Het gaat om een aankoop van meer dan 1000euro

Assortiment
Zeer veel keuze en mooie prijzen, maar ze kunnen het niet waarmaken!!

Aanbeveling
Blijf hier weg, verkopen alleen maar lucht!!! Veel beloftes maar meer ook niet

Extra toelichting
slechte of geen communicatie van hun kant en zou deze winkel aan niemand aanraden!!!!!!!!!

Johan 14-04-2016 Via de website gekocht

4,5

Slechte communicatie, hierdoor moet je zelf erachter aan gaan hoe het met je bestelling lijkt.

Beloftes worden niet waargemaakt!De afgesproken levertijd is niet nagekomen. Na nogmaals telefoneren is een beschermhoes beloofd maar niet geleverd.

Veel keus.

Aanbeveling
Lange levertijden en slechte/geen communicatie hierover. Afspraken worden niet nagekomen. Zelfs het beloofde goedmakertje is niet geleverd. Voor mij geen aankopen meer bij deze webshop!

P.S. 14-04-2016 Via de website gekocht

5,8

Als je de spullen op tijd krijgt zou het gemak zijn, als je veel langer dan de aangegeven tijd op je spullen moet wachten dan niet.

Leveren niet volgens levertijden website.
Na contact via mail of telefonisch krijg je ook niet altijd de juiste informatie

Aanbeveling
Ze zijn niet eerlijk over levertijden.
Moet lang wachten op mijn spullen.
Je moet er ook zelf achteraan wanneer ze gaan uitleveren.
Voor mij was een langere levertijd op zich geen probleem omdat ik gewoon een thuisgebruiker ben.
Als je de spullen beroepsmatig nodig hebt is het wel fijn dat je op de levertijden kan vertrouwen.

Extra toelichting
Aan de telefoon zijn ze vriendelijk. Jammer dat ze niet altijd de juiste informatie geven. Ook zou het prettig zijn dat je geïnformeerd wordt als iets later dan aangegeven op website geleverd wordt. Pluspunten zijn; Heb bij 1 bestelling een duurdere machine gekregen omdat de bestelde niet meer leverbaar was. Bij de ander bestelling kon ik na contact iets toevoegen bij bestelling (om verzendkosten te besparen) zonder moeilijk gedoe, kreeg gewoon een factuur.

Ebetech beveiligingen 30-03-2016 Via de website gekocht

overzichtelijke site

had een verkeerd type besteld, gemaild direct antwoordt en aangepast. later aanvullede factuur gehad zoals afgesproken Top geregeld

Was specifiek op zoek naar 1 merk, ruimschoots aanwezig en snelle levering

Aanbeveling
Mij erg goed bevallen. volgende machine weer zo

ANAI 30-03-2016 Via de website gekocht

3,8

Initieel lijk de betaling en bestelling goed te gaan maar de levering duurt en duurt en na 9 dagen nog steeds geen werkende link voor tracking & tracing gekregen

Twee maal gebeld en telkens verkeerde informatie m.b.t. verzending ( 3 dagen na toezegging) en levering (link mbt tracking werkt niet na een dag gewacht te hebben). Nog steeds geen leverings-informatie na 9 dagen terug betaald te hebben (bewijs is factuur)

Goed assortiment

Vermijden indien mogelijk

Ebetech beveiligingen 30-03-2016

vreemd mijn ervaring was precies tegenovergesteld.
Levering zou ongeveer 5 dagen duren maar was er met 2 dagen. Frank Ebetech

RobertvanArnhem 25-02-2016 Via de website gekocht

5,8

Artikel besteld dat op voorraad was en binnen 48 uur zou worden geleverd. Na 8 dagen gebeld. De bestelling zou de volgende dag worden verzonden. Artikel was waarschijnlijk och niet op voorraad. Twee dagen later kwam het pakje met 1 set van de 3 setten bestelde stofzakken. Weer gebeld. De twee andere sets zouden over een paar dagen komen. Omdat ik aangaf het zeer slecht te vinden dat Gereedschappelijk totaal niet communiceerde over de te late levering en vervolgens de incomplete levering,bood de medewerker een attentie aan die maandag zou worden verzonden. Het is nu donderdagavond, niets ontvangen....

Veel keus.

Aanbeveling
Gereedschappelijk kan niet waarmaken wat ze belooft. Slechte zaak van een slechte zaak, ik verwachtte stukken beter van Twenten.

tempelmans 05-12-2015 Via de website gekocht

ja dat wel via internet

kan ik nog niets over vertellen

ze hebben veel

weet ik nog niet

Extra toelichting
Ik wilde een verloopring voor makita bestellen ongeveer 4,9 € ex btw nog wel vervolgens 6,95€ Ex verzend kosten.wat gewoon in een envelop past. totale kosten 12,88 € voor een klein ringetje. Dus niet besteld dat snap je wel

Remmetje34 10-10-2015 Via de website gekocht

2,3

Gemak kunnen ze allemaal. Zolang ze de centen hebben.

Naar lang emailen product kunne terug sturen.
Het duurde weken en hoorde maar niks en ook nog geen geld terug.
Als ik een nul kon geven deed ik dat. een 1 is nog te hoog

Aanbeveling
Helemaal niet. Want als je geld niet een terug krijgt omdat het product in het verkeerde zakje zit.

Extra toelichting
Wat een waardeloze serive. Koop hier nooit wat mensen. Ik heb een product besteld en dit was niet het goede. Naar lang emailen product kunne terug sturen. Het duurde weken en hoorde maar niks en ook nog geen geld terug. Naar zelf contact op te nemen krijg ik na een week pas antwoord. Hier vertelde ze mij dat ik het product niet in het juiste zakje had teruggestuurd. En ik daarom het geld niet terug krijg. En het product daarom weer terug word gestuurd naar mij! Bedenk voor je hier wat koopt. Want is het niet goed kan je dus fluiten naar je centen! Als ik een nul kon geven deed ik dat. een 1 is nog te hoog

ferryvermeer 25-09-2015 Via de website gekocht

4,3

duidelijke site

Als de levering niet volgens plan loopt, hoor je niks. Zelf gebeld, kwam een vaag antwoord.

Aanbeveling
Klanten worden gelokt met belofte van snelle levering, maar dan blijkt dat de producten niet op voorraad zijn en nog besteld moeten worden bij de leverancier, want drie keer zo lang duurt als aangekondigd.

Extra toelichting
Op de site staat bij het product zonder voorbehoud de belofte van levering in 48 uur. Toen er al vier dagen voorbij waren, had ik nog niets gehoord. Nadat ik er zelf achteraan belde, ging men uitzoeken hoe het zat. De levering duurde een week. Laat u dus niet verleiden door beloftes omtrent snelle levering. De producten kunnen net zo goed niet op voorraad zijn en dan kan men zijn belofte niet nakomen.

Ruben0901 18-08-2015 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijk

zeer vriendelijk aan de telefoon

ruime keuze

Aanbeveling
iedereen wil graag goed geholpen worden en dat is geweldig

Extra toelichting
Ik had een vraag over de verzend kosten en kreeg direct iemand aan de telefoon zonder wachten dat is toch geweldig in de middag besteld en de dag er op alles in huis

hvanroon 17-08-2015 Via de website gekocht

zeer eenvoudig een bestelling plaatsen

Eerlijke prijzen,snelle levering en een uitstekende service...Klasse ga zo door!!!

Gewoon goed.

JPasmans 15-08-2015 Via de website gekocht

Zeer snelle afhandeling!

Snelle e-mailservice!

Zeer breed aanbod.

Aanbeveling
snelle, zeer goede service!
Veel leuke aanbiedingen!
100% betrouwbaar!

Extra toelichting
Geen gezeur omtrent garantie of mankementen! Meteen een oplossing bedenken, zeer klantvriendelijke benadering!

slan 12-06-2015 Via de website gekocht

snelle site, makkelijk in het gebruik

korte reactietijd

Aanbeveling
vriendelijke helpdesk die snel reageert

Extra toelichting
Omdat sommige klanten opmerkingen hadden over de levertijd, vooraf een mailtje hierover gestuurd. Binnen een half uur, vriendelijk antwoord. Vrijdag besteld zou dinsdag/woensdag daarop worden geleverd. En zo geschiedde. Prima zaak, zeer concurrerend qua prijs, en in mijn geval, ze doen wat ze beloven. Prima!!

martensfj 20-05-2015 Via de website gekocht

2,2

niet heb er een hoop gezeur van. product 1 week te laat geleverd. het was zogenaamd op voorraad niet dus. boze klant slecht voor mn reputatie

niet je wordt niet teruggebeld product 1 week te laat geleverd. geen enkele tegemoetkoming

Aanbeveling
product werd niet geleverd na contact zou ik terug gebeld worden is 2x niet gedaan. geen enkele tegemoetkoming. nul service slechte winkel koop er nooit meer

Extra toelichting
je wordt vriendelijk te woord gestaan. maar ze komen hun afspraken alleen niet na. op de website voorradig maar dat is dus niet waar 2 dagen levertijd is dus 9 dagen. leverde mij een zeer ontevreden klant op. ik bestel hier nooit meer

officiele reactie van Gereedschappelijk 26-05-2015

Geachte heer Martens, we hebben uitgebreid contact met u gehad en uitgelegd wat er aan de hand was. Wij zouden u terugbellen als eea duidelijk was mbt de levering. Het bestelde artikel was op dat moment niet meer op voorraad en naderhand verkeerd gealloceerd. Helaas heeft u ons niet de tijd gegund om de kwestie goed uit te zoeken en na te kijken. Daarvoor heeft u besloten ons op een hautaine manier aan te spreken en steeds maar terecht te wijzen, terwijl wij onze stinkende best deden om het probleem van de late levering op te lossen. Wij zijn echt de eerste om toe te geven als er iets mis gaat en een tegemoetkoming te organiseren. We weten dat in dit geval het eea mis is gegaan bij ons in het voorraad systeem en de leverancier. Dat is nu opgelost en uw bestelling is reeds onderweg! De tegemoetkoming is reeds onderweg, we hopen dat zo de frustratie toch een beetje verdwijnt :-) Met vriendelijke groet, Michel Kieselstein

scharein 04-05-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website

Zeer goede service. Ik had een SDS plus boormachine besteld met een boor adapter. Deze adapter had ik pas na meer dan een jaar nodig, toen bleek dat deze krom was. gereedschappelijk.nl stuurde gewoon een nieuwe op zonder gezeur. Prima service!

Assortiment
Groot assortiment met vooral goede merken.

Aanbeveling
Zeker aan te bevelen wegens de goede service.

Extra toelichting
Prima winkel met goeie after sales. Reacties binnen een paar minuten, zelfs op maandagmorgen.

F. van Zoest 01-05-2015 Via de website gekocht

Na enig zoeken had Gereedschappelijk de laagste prijs voor een boorkopadaptor. Na bestelling en betaling via Ideal meteen mailjes met factuur en mailtje dat pakket verzonden was met daarop de tijdstippen waartussen het pakket bezorgd zou worden. Dit klopte ook. Ik kon dus verder mijn dag goed inplannen en de bestelling in ontvangst nemen.

Prima service via mail voor de factuur en levering. Snelle levering vanaf het toetsenbord thuis tot aan de bezorger aan de deur.

Assortiment
Ruim voldoende voor vele soorten doe het zelfers met daar bij lage prijzen die niets afdoen aan kwaliteit.

Aanbeveling
Simpele bestelling, afhandeling en je wordt prima op de hoogte gehouden.

Extra toelichting
Alleen maar positief. Snelle en goede bestelling en levering.

pipo4life 28-04-2015 Via de website gekocht

Het oorspronkelijk bestelde product bleek niet meer op voorraad te zijn. Hier kwam ik achter nadat ik contact had opgenomen over de bestelling. Enigszins teleurgesteld over het feit dat het product er niet was, maar ik wel het gehele bestel proces heb kunnen doorlopen heeft gereedschappelijk dit naar behoren gecompenseerd.

mmamax 19-03-2015 Via de website gekocht

mooie site

Bij fouten van een leverancier verwacht ik dat deze alles eraan doet om een klant blij te houden.

Aanbeveling
nee, website is zeker niet up to date, en service bij fouten is niet aanwezig, een excuus heb je niet veel aan als je wacht op het gereedschap welk je op dat moment nodig hebt.

Extra toelichting
Slechte service, Communicatie was prima, wel zelf achter aan maar netjes behandeld. maar artikel bleek niet voorradig, na 2x te horen te krijgen dat het eind van de week wordt gestuurd kreeg ik uiteindelijk een mail dat het nog een maand ging duren en een aanbod om een ander alternatief aan te nemen (slechter product), service is in mijn ogen de klant persoonlijk bellen en een oplossing te zoeken, zo hadden ze mij ook een iets duurder artikel kunnen aanbieden voor het ongemak. Maar 2 weken na mijn bestelling kan ik nu wachten op mijn geld wat ook niet dezelfde dag is geregeld en kan weer op zoek naar een andere winkel. Misschien wel beter ook zo, want als dit al zo gaat dan zou ik niet willen weten hoe de garantie procedure verloopt.

mmamax 24-03-2015

Hoop wel dat Kieskeurig de toevoeging laat staan....
Gereedschappelijk heeft keurig een excuus gestuurd met een fles wijn.
Kan niet anders zeggen dat dit in mijn ogen een nette afhandeling is van een onprettige start.

artificial_sunlight 10-03-2015 Via de website gekocht

Een duidelijke site met veel gereedschap. Alles is makkelijk te vinden. Daarnaast kun je makkelijk even bellen als je een vraag hebt.

E-mail wordt binnen een dag beantwoord, klasse!
Telefonisch ook altijd snel contact. De mensen aan de lijn weten ook wat ze verkopen, dat is in een bouwmarkt vaak wel anders.

Fouten op de site worden,na melden, snel veranderd.

Extra toelichting
Gewoon duidelijk en geen klachten. Meestal een van de goedkoopste.

F. Veldhuis 24-02-2015 Via de website gekocht

website is overzichtelijk

Assortiment
Ze hebben wat ik zocht..

goed en goedkoop..en snel

Extra toelichting
goed: overzichtelijk Over service kan ik (nog) niks zeggen... En assortiment goed want wat ik zocht hebben ze.

door6915 26-01-2015 Via de website gekocht

geoon een goede sgop, duidelijk ook met betalen

bestelling in 2 keer geleverd omdat iets niet in voorraad was, prima!!

professionele club!

Extra toelichting
goede winkel, geen negatieve punten

Theokamp 17-01-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site

De volgende dag in huis,zoals beloofd

Veel keus

Aanbeveling
Als het ter sprake komt,ik ga niet actief promoten

Niet duur Snelle levering Product voldoet aan verwachting

jancoumans 06-01-2015 Via de website gekocht

Nadat er na korte tijd, waarschijnlijk door een haarscheur, een beitel van een sds plus beitelset brak, werd deze per omgaande kostenloos door een nieuwe vervangen!
Dat noem ik SERVICE. Beveel deze webwinkel dan ook van harte aan, niet alleen door deze reactie, maar ook door concurende prijzen!

Jan

Maheijden 24-11-2014 Via de website gekocht

Alles in huis, prima site

Geweldige gasten

Zeer uitgebreid

RichardAA 18-11-2014 Via de website gekocht

overzichtelijke site

had een offerte aangevraagd bij meerdere winkels. Dit is de enige internetwinkel die ook daadwerkelijk reageerde

Aanbeveling
scherpe prijzen en ze staan je netjes te woord bij vragen

Extra toelichting
ze reageren op mailverkeer, ze leveren netjes en snel, zeer goede prijzen

CheckNL 04-09-2014 Via de website gekocht

Lekker overzichtelijk en top zoekfunctie!

Snelle aflevering en daarnaast zeer goede ondersteuning bij een aantal vragen die ik had. Kortom, goede prijzen maar toch een zeer menselijke aanpak..

Assortiment
Het apparaat waarnaar ik op zoek was, incl. accessoires waren op voorraad terwijl ik op een aantal andere sites dit niet het geval was.

Aanbeveling
Geen negatieve ervaring dus gewoon simpelweg goed.

Extra toelichting
In het algemeen, prima aanbod, prijzen die ok zijn en een goede service.

jurjengoeman 27-08-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website

Assortiment
Ruim assortiment, inclusief accessoires die bij de machines horen.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel absoluut aanbevelen

Extra toelichting
Ik ben echt tevreden over deze winkel. Overzichtelijke website en een ruim assortiment, ook alle accessoires zijn direct bij producten te zien. Goed telefonisch bereikbaar, behulpzaam en het zijn mensen die je helpen met het maken van de juiste keus. Daarnaast goede nieuwsbrief acties!

E.W. de Boer 26-08-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Ik was op zoek naar een boorhamer voor een klus, er was zoveel keuze dat ik niet wist welke machine ik nodig had. Gebeld en verteld wat ik wilde gaan doen, hierbij werden een aantal machines voorgesteld die geschikt zouden zijn voor mijn klus. Waaronder een machine van Makita, daarbij meteen advies gekregen voor de juiste boren en beitels zo kon ik meteen aan het werk. Mijn bestelling de volgende dag al in huis.

edith73 21-08-2014 Via de website gekocht

Alles wat ik nodig had was zo in huis, geen gezoek of verder kijken.

Met een halve instructie van mijn vriend gewoon de juiste producten kunnen krijgen toppers

Assortiment
alles wat ik moest hebben was er en snel

Aanbeveling
een vriendin van mij heeft ook al een terrasheater daar besteld

Extra toelichting
Ik had van mijn vriend een halve instructie gekregen wat ik moest bestellen voor hem. Ik heb ze daar gebeld en we zijn er samen uitgekomen, de order samen doorgelopen en ik kreeg alles ook nog eens supersnel in huis. Zelfs de kortingscode kreeg ik van ze.

MJJB 18-08-2014 Via de website gekocht

Bestellen via internet is natuurlijk heel gemakkelijk. De website is goed en overzichtelijk. Het assortiment is erg ruim voorzien van professioneel materiaal.

Zonder problemen zijn mijn bestellingen de volgende dag geleverd.

Assortiment
Bijna alles wat ik tot dusver nodig heb gehad werd verkocht op op gereedschappelijk.nl Daarnaast zijn de machines bij meestal goedkoper dan op andere websites.

Aanbeveling
Als ik iets nodig heb kijk ik als eerste op gereedschappelijk.nl dat zou ik zeker ook aan anderen aanraden.

Extra toelichting
Altijd snelle levering voor een scherpe prijs. En professionele machines, op het gebied van gereedschap is gereedschappelijk.nl mijn favoriet.

Marcelmeesters 15-08-2014 Via de website gekocht

2,5

Website geeft aan dat binnen 2 dagen geleverd zal worden. Echter na meer dan een week nog steeds niets geleverd. Erg vervelend, omdat we product direct nodig hadden.

Als product niet binnen de aangegeven tijd geleverd kan worden verwacht ik dat Gereedschappelijk.nl dit aangeeft, en aangeeft wat nieuwe verwachte levertijd is. Echter, geen enkele reacite, ook niet na sturen van email met vraag over status van de levering.

Aanbeveling
Gereedschappelijk.nl is wat mij betreft geen betrouwbare leverancier. Zou ik daarom zeker niet aanbevelen.

Extra toelichting
Er kan altijd iets mis gaan met levering, of dat iets niet voorradig is. Van een webwinkel mag je verwachten dat dit wordt aangegeven naar de klant. Echter, Gereedschappelijk.nl laat niets van zich horen, ook niet na verzoek om reactie.

Maheijden 24-11-2014

Zal aan deze persoon liggen, als mail niet lukt, kun altijd even bellen, zijn echt hele prettige mensen.

Jasper0812 13-08-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website, gemakkelijk online besteld.

Geen klachten, bestelling was vlot afgehandeld.

Assortiment
Ruim en uiteenlopend assortiment.

Extra toelichting
Webshop is overzichtelijk, ruim assortiment en snelle levering.

Haar_RJ 12-08-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig te bestellen en veel manieren om te betalen, erg prettig!

Voor een grote reorganisatie heb ik uiteraard begrip, dus dat mijn machine iets later binnen kwam, was te begrijpen.

Assortiment
Praktisch alles aanwezig en op korte termijn leverbaar. Keurig!

Aanbeveling
Snel, duidelijk en bovendien erg betrokken bij de klant. Het gereedschapsblog is hier een (vermakelijk en informatief) voorbeeld van.

Extra toelichting
Prima website, prima service en uitstekend assortiment!

i.dee 04-08-2014 Via de website gekocht

misleidende site staan artikelen voor nette prijzen maar vervolgens zijn ze niet leverbaar

op site staat dat het artikel de volgende dag geleverd word, komt niet. Paar dagen gewacht nog niets. Contact met ze opgenomen is het artikel er niet meer leverbaar. Ik zou het netjes vinden als er door het bedrijf zelf contact word op genomen en ze me niet laten wachten

Aanbeveling
nu voor een tweede keer geprobeerd iets te bestellen via deze site maar 2 keer bot gevangen.

Extra toelichting
als iets niet leverbaar is laat het niet op de site staan! artikel wat ik wilde bestellen staat gewoon nog op de site dat het de volgende dag in huis is. En als nu per ongeluk wel dit het geval is verwacht ik van het bedrijf dat ze zelf in actie komen

Mopske 11-07-2014 Via de website gekocht

4,2

Op de site staat levering binnen 1 dag, is niet waar. Ben nu al 1 week aan het wachten. Na meerdere telefoontjes en emails heb ik ze nu de kans gegeven om te leveren voor a.s. dinsdag, zoniet dan ga ik aangifte doen wegens fraude en oplichting

Aanbeveling
met zo'n slechte service wil ik niemand lastigvallen

Extra toelichting
Zeer slechte service, je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ze beloven je te helpen, maar als ze de telefoon opgehangen hebben, dan zijn ze je al weer vergeten

rohnnyking 09-04-2014 Via de website gekocht

Snelle service

Extra toelichting
Goede prijs, degelijk materiaal, goede service

levivanveluw 04-03-2014 Via de website gekocht

Telefonisch zijn ze wel prima bereikbaar.

Aanbeveling
slechte levering. Kreeg geen bericht dat het product niet op voorraad was, moest zelf bellen. duurde 2 weken, en toen was de bestelling niet compleet..

tonvissers 05-02-2014 Via de website gekocht

3,3

Je kunt ze bellen

onderdeel besteld / geen probleem / na een maand zelf gebelt / alles komt goed /na de volgende maand weer gebelt en weer niet goed , krijg iemand anders aan lijn, vanmiddag hoort u van mij/
en ja ik heb bericht ( niet meer leverbaar ??????

slechte service

Extra toelichting
zie maar wat ik geschreven heb . bedankt

J.Bosel 27-01-2014 Via de website gekocht

3,3

Bestelde artikel na een maand nog niet binnen, geen mail van de verkoper, wel antwoord als ik vroeg waar mijn artikel bleef.
De leverancier had het artikel niet op voorraad dus moest bij Makita besteld worden,dat duurde 1 1/2 maand.

Assortiment
Genoeg te zien op de site.

Aanbeveling
Service is waardeloos ik koop niets meer bij deze oplichters.

Ik had een product besteld, maar na 1 1/2 maand mijn geld terug gevraagd