Gamma - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Gamma.

Gamma stelt zich voor

GAMMA is van ons allemaal

Deze score is berekend op basis van 13 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

6.6

• Slecht

Elena en André 07-08-2017 In de winkel gekocht
DEN HELDER

Geweldige service!

Bij Gamma in Den Helder wilde we een buitenlamp kopen en hebben gekozen voor een een mooie lamp voor €17,99. Bij de kassa bleek dat de lamp €30, 00 kost en de lampen op de verkeerde plek stonden. De manager heeft het probleem in 1 minuut opgelost: "Sorry, onze fout, jullie krijgen de lamp voor €17,99!" Wat een geweldige service, je voelt je een echte klant en niet iemand, zoals in veel winkels, die dankbaar moet zijn dat hij iets mag kopen.
Super tevreden Elena en André.

Ad Hultermans 20-07-2017 In de winkel gekocht
Service van filiaal Oosterhout

Geweldig GAMMA OOSTERHOUT!

Met een oude Accu gras-& heggenschaar, waarvan naar mijn mening de accu stuk was, naar
Gamma Oosterhout. Bij kontrole aan de service balie constateerde een jonge medewerker dat de accu nog intact was en schroefde het apparaat open en constateerde dat vervuiling de oorzaak van de storing moest zijn. Na het schoonblazen werkte het apparaat weer.
Vragend naar de reparatiekosten bleek een handdruk de betaling te zijn.
Wat een geweldige klant vriendelijke service van de jonge medewerker van GAMMA Oosterhout !!!!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan de Vries Lentsch 27-06-2017 In de winkel gekocht
Amsterdam Zuidoost

Retour-bonnen dezelfde dag inleveren anders je geld kwijt.

Ik heb enige tijd geleden een product teruggebracht maar door de emoties van mijn scheiding ben ik de laatste maanden wat vergeetachtig en daardoor ben ik vergeten de retour-bon direct bij de kassa in te leveren. Ik kwam er vandaag achter dat die retour bon nog in mijn portemonnee zat voor een bedrag van € 14,99.
Er bleek in zeer kleine letters op te staan dat de bon alleen dezelfde dag geldig was in dezelfde bouwmarkt. Dat stond in een lettertype wat ik zonder bril niet kon lezen. In eerste instantie wilde men mij het geld niet alsnog teruggeven. Pas na dat ik enige stampij maakte waar andere klanten bij waren kreeg ik het geld terug.
Het kan toch niet zo zijn dat je geld dat je retour krijgt zomaar kwijt bent als je het bonnetje vergeet in te leveren die zelfde dag. Oudere mensen of vergeetachtige mensen, zoals ik ben door mijn scheiding, kunnen wel eens vergeten om zo een bonnetje weer in te leveren als ze eerst de winkel in zijn gegaan om andere producten te halen. Dat is in mijn ogen een vorm van fraude of diefstal. Ik denk dat dat ook in geen enkele rechtbank overeind zou blijven.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Daan Visser 12-06-2017 Via de website gekocht

Zeer slecht

Wij hebben bij gamma online een loungeset besteld. Leuk voor de mooie zomerdagen. Op de dag van levering stuurt Gamma een mail dat ze niet kunnen leveren vanwege beperkte voorraad. In een koude e-mail wordt gemeld dat het geld wordt teruggestort maar verder geen service wordt verleend. Er wordt geen alternatief of oplossing geboden. Daarnaast blijft het artikel gewoon nog op de website. Dit is niet de service die je mag verwachten van een bedrijf als Gamma

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Mar 05-06-2017 In de winkel gekocht
Spijkenisse

Goede service

gamma Spijkenisse. Alecto weerstation 4800 gekocht goed geholpen met keuze maken tussen uit div.weerstations, vriendelijk personeel

Eduard 20-03-2017 In de winkel gekocht
Harderwijk

telefoon gezocht

Een telefoon gekocht, ruime keuze en overzichtelijk tentoongesteld, hulp van personeel is dicht in de buurt en zijn zeer vriendelijk en behulpzaam

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Cojaba 04-02-2017 In de winkel gekocht

Oplaadbare zaklamp Alecto 120, Zeer handig in noodgevallen,

Goed en vriendelijk personeel, goede uitleg over het te gebruiken product.
jammer geen keuze uit meerdere types. Maar werkt perfect.

Alles prima 24-01-2017 In de winkel gekocht
Gamma Katwijk ZH

Gamma heeft ons prima geholpen

Gamma heeft ons prima geholpen;
ten eerste woon ik vlak bij gamma en vind de service heel goed werden ook door een verkoopster goed geïnformeerd

W 14-01-2017 In de winkel gekocht
Zeist

Aankoop weerstation Alecto WS-4050

Telefonisch contact gezocht met de Gamma. De telefoniste beantwoordde mijn vragen snel en goed. Zij ging na of het product nog op voorraad was. Na bevestiging daarvan was het geen probleem een exemplaar te reserveren.

ik wist direct waar ik moest zijn.

vlugge en correcte hulp na mijn melding dat ik een gereserveerd product kwam afhalen.

Pluspunten

• vriendelijke behandeling

Minpunten

• geen minpunten

Hennie 04-01-2017 In de winkel gekocht
Diemen

Gamma, Diemen (fysieke winkel)

Prettige open winkel met personeel dat je graag van dienst is. Ik had me voorbereid welke telefoonset ik wilde aanschaffen en op de GAMMA site was te zien dat de winkel het apparaat op voorraad had en dat klopte.

Pluspunten

• Prettig personeel
  • Open sfeer

Hans van Engelen 29-12-2016 In de winkel gekocht
Gamma Geleen

Gamma Geleen

Een prettige winkel zeer overzichtelijk,behulpzaam personeel,Technische kennis aanwezig,Ruilen geen probleem

SPMJB 18-12-2016 In de winkel gekocht
Leiden Lammenschans

Ruime keuze in weerstations bij Gamma

Op zoek naar een compleet en betrouwbaar weerstation kwam ik uit bij de Gamma alwaar ik een groot assortiment kon kiezen.

Pluspunten

• Ruime keuze
  • Goede voorlichting
  • Scherp geprijsd

Minpunten

• Het was even zoeken

resel 21-11-2016 In de winkel gekocht
Ridderkerk

Gamma pas ,grote ergernis

toen de gammapas geintroduceerd werd kreeg je als bezitter een verjaardagsKADO. Dit was 5 euro en die kon je besteden aan wat je wilde. Toen mensen dit echt als een kado gingen zien en produkten van 5 euro er voor uitzochten zijn de regels veranderd. Nu moet je 25 euro UITGEVEN om je kado van 5 euro te kunnen innen . dus geen kado meer maar een korting van 20%.
Daarna werd ingevoerd dat je GEEN produkten met EXTRA GOEDKOOP logo kon kopen met je verjaardagskorting. Ook nog te snappen.
Recentelijk maakte de Gamma het nog bonter. De extra goedkoop produkten hebben nu geen extra goedkoop bordje meer maar het gewone 4 bij 4 CM prijskaartje is geel ipv wit. Daar moet je dan uit opmaken dat je je verjaardagskorting NIET kunt gebruiken. dus toen ik deze week een karcher terrasreiniger van 69.95 wilde kopen werd mij dit duidelijk gemaakt bij de kassa.
Even gechecked op internet bij BOL.COM daar kostte de karcher T350 geen 69.95 maar 64.95.
Dus extra goedkoop was de Gamma niet en bracht hem evenmin gratis bij mij thuis.
Dus wat de gamma pas betreft , daar hoef je niet voor naar de winkel te gaan. Bovendien hoef je voor de winkel in Ridderkerk ook niet te gaan want alles is daar vies, goor ,onverzorgd ongeprijsd en ongezellig!

Minpunten

• sigaar uit eigen doos
  • alles is vies en vuil!

Marina 21-08-2016 In de winkel gekocht
Goes

Heel goede ervaring in deze winkel.

Bij mijn entree in de winkel heb ik eerst iemand aangesproken voor informatie over houten tuinpanelen. De persoon die mij te woord stond nam echt de tijd voor mij en heeft me alles rustig uitgelegd. Daarna ben ik op zoek gegaan naar de heggenscharen. Ook hier werd ik door een medewerker op heel vriendelijke en geduldige wijze verder geholpen. Als laatste heb ik een medewerker aangesproken om mij mee te helpen bij mijn keuze voor de aankoop van een weerstation. Ook deze medewerker was geduldig en heeft me al de voor- en nadelen van de verschillende weerstations uitgelegd. Ik heb de winkel verlaten met een heel goed gevoel en ik voelde me als klant echt belangrijk.

Pluspunten

• Viendelijke medewerkers
  • Heel propere winkel
  • Alles makkelijk te vinden
  • Gratis parking

Martin 16-06-2016 In de winkel gekocht
Helmond

Vriendelijk personeel. Altijd begroeting bij binnenkomst.

Uitstekende service

Assortiment
Goed assortiment, je kunt bijna alles vinden.

Aanbeveling
Zeer goede bouwmarkten met zeer vriendelijk en deskundig personeel.