Gameshop-twente.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Gameshop-twente.nl.

Gameshop-twente.nl stelt zich voor

Gameshop Twente is in 2001 opgericht en vindt haar oorsprong in Hengelo. In 2005 hebben wij een extra locatie geopend in Enschede en inmiddels kunt u ons ook online vinden op www.gameshop-twente.nl. U kunt bij ons terecht voor de nieuwste games, consoles en accessoires. Ook voor een kleine prijs bent u bij ons aan het juiste adres: wij bieden naast nieuwe ook gebruikte producten aan! Onze winkels bieden voor de liefhebber een uitgebreid assortiment van retrogames én consoles.

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

Ilona 15-11-2016 Via de website gekocht

Vreselijke Klantenservice

Spel nieuw gekocht. Krijg vervolgens een mail dat het in de winkel heeft gelegen en dus stickers opzitten en als ik zou reageren het niet opgestuurd zou worden. Ik vermeld dat ik graag compensatie wil omdat ik namelijk de nieuw prijs heb betaald en hij is dus niet in nieuwstaat.

Krijg vervolgens een mail dat hij WEL verstuurd is zonder enige reactie op mijn mail. Krijg het spel binnen is helemaal onder de krassen en stickers sporen. Ik vind dit ronduit belachelijk dat ik een nieuwprijs betaal hiervoor en vroeg of ik de compensatie voor 2e hands prijs kon ontvangen.

Krijg ik vervolgens een 5 euro kortingsbon op een product uit hun winkel. Je wordt hier gewoon gedwongen om weer wat te kopen wat waarschijnlijk ook weer niet in orde is.

Vreselijke winkel, vreselijke klantenservice.

Minpunten

• Beschadigd spel ontvangen
  • Slechte klantenservice

Jeroenwilde 31-08-2016 In de winkel gekocht
Enschede

Goede service en kwaliteit

Uitstekende service, een hele fijne sfeer in de winkel en het personeel komt afspraken professioneel en vriendelijk na

Pluspunten

• service
  • professioneel

duncanb 13-10-2015 Via de website gekocht

4,3

Fifa16 de ene dag besteld, volgende dag om 9.00 uur al in huis!
Tot daar was het helemaal goed.

Na uitpakken blijkt echter dat het niet om de Nederlandse versie gaat, maar om de Duitse waarin je eventueel nog kan kiezen voor Engels of Italiaans. Ook nu nog is hier bij de productinfo op de website helemaal geen enkele melding over. Via twitter contact opgenomen en aangegeven dat ik dit graag vooraf had geweten...
Van de shop komt vervolgens het antwoord:
"Je kunt als je wil een navraag doen bij onze webshop. De contactinformatie is te vinden op de site".
Oftewel, ik bestel, betaal, ontvang en ontdek dan zelf dat ik niet het artikel ontvang wat ik redelijkerwijs mag verwachten, namelijk een Nederlandse versie aangezien het een Nederlandse webshop is.
Als je dan contact opneemt via twitter, wordt je verteld om contact op te nemen... Duhhh?

Aanbeveling
Hier op kieskeurig.nl vermeldt als de goedkoopste en met prima beoordelingen, daarom dus voor deze shop gekozen. Achteraf gezien is dit eigenlijk dus een oneerlijke vergelijking, want de overige shops leveren wel de Nederlandse versie. Wat mij betreft slechte service na aankoop en pure misleiding...

duncanb 16-10-2015

Update: N.a.v. de recensie heeft de shop contact opgenomen. Vriendelijk contact, excuses en €10 korting aangeboden voor een volgende aankoop. Aangezien ik me er al bij had neergelegd dat ik een miskoop heb gedaan heb ik dit geaccepteerd, ook al gaat die toekomstige aankoop er natuurlijk nooit komen, want een ezel...
En uiteindelijk zit ik nog steeds met een buitenlandse versie.
Inmiddels heeft de shop dit wel bij de productinfo toegevoegd.

Coralie 20-02-2015 Via de website gekocht

Werd vanaf marktplaats goed doorverwezen naar de site

Heel goed. Na bestelling gelijk een mail terug over het verloop hoervan

Assortiment
Was niet groot, maar omdat wij een tweede hands dsi zochten, is dat begrijpelijk. Ondanks dat kregen wij een keurig uitziende en in zeer goede staat de dsi geleverd.

Aanbeveling
Als alle tweede hands producten er zo uit zien dan ten zeerste!

Robin7 31-01-2015 Via de website gekocht

Lekker simpel

Spel was niet op voorraad opgelost in 1 dag

Dikke prima

Ik zeg doen

Extra toelichting
Gewoon geen gezeur bestellen en het is er snel

mikevosskuhler 31-01-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
De goedkoopste met afstand destijds

jopelepoop 29-01-2015 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen, redelijk overzichtelijke site.

diversen malen besteld, één keer issue gehad, wat perfect werd afgehandeld!

Assortiment
Niet alles leverbaar, maar het meeste wel

Aanbeveling
Tot nu toe de webshop waar wij het beste slagen.

Extra toelichting
Tot nu toe de webshop waar wij het beste slagen.

Lanz78 29-01-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Als je 2 dagen kunt wachten na de release van een game ten opzichte van de standaard winkels betaal je een paar tientjes minder!

led77 28-01-2015 Via de website gekocht

prettige webwinkel

bij een grote bestelling kan een keer iets mis gaan, dit heeft gameshop twente snel en goed in orde gemaakt is mijn ervaring. klasse!

zeer uitgebreid

fijne webwinkel!

Extra toelichting
Al vaker besteld bij gameshop twente. Bij vragen altijd vriendelijk antwoord per mail of telefoon en goede service.

erica28 28-01-2015 Via de website gekocht

Zo op de bank bestellen. Ideaal.

Snelle levering

Ruim voldoende.

Extra toelichting
Goede, snelle levering van het bestelde product. Zeer gamakkelijk jou hoeft er het huis niet voor uit.

JohnW078 28-01-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site, snelle afhandeling, vriendelijk contact!

Vragen? Direct antwoord en super vriendelijk.

Assortiment
Super uitgebreid en leuk geprijsd

Aanbeveling
Gun deze winkel het beste net als mijn familie en vrienden.... DE Gameshop van Nederland.

claudje148 28-01-2015 Via de website gekocht

Makkelijke website, makkelijk om een bestelling te plaatsen en de artikelen te vinden.

Snelle levering! Top.

Assortiment
Veel aanbod van producten. Mooie prijzen voor de spellen.

Extra toelichting
Goed assortiment. Het spel dat ik kocht was overal uitverkocht. Alleen nog bij Gameshop Twente te verkrijgen. Hoewel het spel bij andere winkels niet te krijgen is, biedt Gameshop Twente het spel voor een leuke prijs aan en niet voor een duur bedrag (zoals je weleens bij andere handelaren ziet). Verder is de levering top! Snel en discreet.

Mgijze 28-01-2015 Via de website gekocht

Aanbeveling
Snelle levering en goede keuze!

Extra toelichting
In deze winkel nog veel leuke Wii spellen gevonden terwijl deze in een normale speelgoedwinkel nauwelijks meer te krijgen zijn. Makkelijk besteld en snel geleverd!

REPJtBeV 28-01-2015 Via de website gekocht

veel

goede keus

Extra toelichting
goede afhandeling slel en netjes tuis gestuurt

AS199 28-01-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
snel en duidelijk in contact en levering

M.Aydin 28-01-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig om online te bestellen.

Als er iets mis is lossen ze dat meteen op en doen dat op een uitstekende manier!

Assortiment
Ze hebben bijna alles wat overige game-aanbieders aanbieden op voorraad en zelfs een paar die bij de anderen zijn uitverkocht. Helemaal super dus!

Aanbeveling
Omdat ze zo goed met klanten omgaan zijn ze een uitstekende gameshop. Alles is te vinden en wordt ook snel geleverd. Helemaal top!

Extra toelichting
Het is een leuke winkel met een ruim assortiment. De service die wordt verleend bij vragen of als er iets mis is, is uitstekend. Ik denk dat ik hier wel vaker aankopen zal gaan doen. Om nou een minpunt te noemen zou ik zeggen dat ze bijvoorbeeld niet zoveel fysieke winkels hebben waar ik terecht kan, maar dit heeft geen invloed op mijn bestelling en online wordt ook alles opgelost. AANRAADER!

A_Vriens 28-01-2015 Via de website gekocht

Aa

Extra toelichting
Aangezien ik alleen op de site ben geweest kan ik niks over de winkel en het personeel zeggen, maar online iig een zeer uitgebreid assortiment en ook nog eens voor een goeie prijs. levering was keurig netjes op tijd en vond het ook erg fijn dat de game gesealed was, ook al was hij tweedehands. Als ze bij mij in de buurt hadden gezeten was ik er vast en zeker vaak te vinden

fix1000 28-01-2015 Via de website gekocht

Makkelijk zoeken via Nedgames. Goede categorieen.

Geen extra verzendkosten, makkelijke manier om te kopen.

Assortiment
Ikzelf heb een goede ervaring, maar ik zoek maar beperkt.

Aanbeveling
Ik beveel niet snel aan iemand, maar deze winkel is wel erg goed.

Extra toelichting
Goede snelle levering, tegen 0 kosten, precies zoals ik verwacht had.

eddiehamasaki 28-01-2015 Via de website gekocht

Het bestellen ging erg makkelijk, de webshop was erg duidelijk. De website werkte snel en alles was makkelijk te vinden

Product laat in de avond besteld, alsnog volgende dag direct in huis.

Assortiment
Assortiment was erg groot, prijs van vele producten was erg goed (Lager dan de concurrent) maar een aantal producten (Vooral retro gaming) lag de prijs iets te hoog

Aanbeveling
Ik zou de shop zeker aanbevelen. Snelle levering en goed assortiment

Extra toelichting
Goede prijzen, snelle levertijd en duidelijke overzichtelijke shop

Treinsma 28-01-2015 Via de website gekocht

Vlotte levering

Assortiment
Veel keus voor een scherpe prijs!

Extra toelichting
Veel keus en de (tweedehands) producten snel in huis.