Gemiddelde beoordeling
Deze score is berekend op basis van 14 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.
Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over GamePC.nl.
Omdat de games het waard zijn!
Gemiddelde beoordeling
Deze score is berekend op basis van 14 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.
Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review
Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.
Beste Bas,
Bedankt voor het plaatsen van je review.
Allereerst vinden wij het erg vervelend dat de pc met vertraging is geleverd, helaas kunnen wij niet meer precies zien wat hiervoor de oorzaak was gezien het 1,5 jaar geleden is.
Daarnaast betreuren wij het ook dat er in eerste instantie een diagnose is gegeven wat later blijkt niet te kloppen, dit was gebaseerd op informatie die wij toen der tijd hadden ontvangen.
Wel vinden wij het jammer dat je na 1,5 opnieuw aangeeft het probleem te hebben, had je opnieuw op te ticket gereageerd 1,5 jaar geleden dan hadden wij alsnog de pc/kaarten kunnen onderzoeken en het probleem oplossen.
Omdat na 1,5 jaar de grafische kaarten niet meer worden gefabriceerd hebben wij je aangeboden de 2x 1080 ti om te ruilen voor 2x 2080 met hierbij € 100,- ter compensatie.
De 2080 is de directe tegenhanger van de 1080ti omdat de 2080 in meeste gevallen beter presteert als de 1080ti.
Hiernaast hebben wij je ook de keus gegeven om de kaarten om te ruilen voor 2080 super sli, helaas heb je hier geen gehoor aan gegeven. De 2080 super heeft inderdaad 8gb i.p.v 11gb van de 1080ti maar door hogere snelheid en nieuwe architectuur is de 2080 super krachtiger. Wij willen alsnog graag het probleem verhelpen, graag vernemen we van je in de ticket als je akkoord gaat met ons voorstel.
Met vriendelijke groet,
Team GamePC.nl
Beste Tom,
Bedankt voor de tijd van het schrijven van je review. Wij betreuren dat je deze ervaring hebt met onze klantenservice. Het is natuurlijk lastig via deze weg goed op het gevoel van je ervaring in te gaan.
In de correspondentie zit veel tijd in reacties op een (vermoedelijke) oplossingen die wij geven. Misschien dat het daarom langer duurt dan wenselijk is. Na de levering van je PC is er eind 2017 contact geweest. Daarna is er eind 2018 weer contact geweest. Het gaf ons de indruk dat het probleem was verholpen.
Wij vinden het belangrijk jou probleem en deze ervaring met onze klantservice serieus te nemen. Zou je ons willen bellen op het nummer 0594-580240 of mailen via support@gamepc.nl?
Dan kunnen we samen kijken naar een manier om deze situatie tot een goed einde te brengen!
Met vriendelijke groet,
Team GamePC.nl
Beste Fabian,
Bedankt voor je review! Wij zouden het betreuren als je deze ervaring zou hebben met onze producten en service :-(
Ik heb geen correspondentie gevonden over je bestelling of eventuele problemen. Ik ben handmatig alle bestellingen van 9 april bij langs gegaan. Alles wijst erop dat de situatie die je beschrijft niets met een van onze bestellingen te maken heeft. Ook de provider die je noemt levert geen diensten voor onze webshop.
Indien deze vervelende situatie toch bij ons is voorgevallen, vernemen wij het graag. Wij helpen je graag om alsnog tevreden te worden! Je mag hiervoor altijd contact met ons opnemen, door te bellen met 0594-580240 of mailen via support@gamepc.nl.
Met vriendelijke groet,
Team GamePC.nl
Beste Dennis,
Wij hebben geprobeerd telefonisch in contact te komen. Via de mail hebben wij instructies gegeven om je GamePC retour te sturen.
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, kun je altijd bellen met 0594-580240 of mail via support@gamepc.nl. Wij streven er naar om binnen 24 uur te reageren. Helaas is het in jou geval binnen 36 uur geworden :-(
Wij willen graag het probleem oplossen! Na ontvangst gaan wij je GamePC zo snel mogelijk onderzoeken.
Met vriendelijke groet,
Team GamePC.nl
Beste Robin,
Bedankt voor je eerlijk review. Wij betreuren het dat wij vernemen dat je een onaangename ervaring hebt. Wij hebben service en klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Helaas kan het niet altijd goed gaan :-(
Op je naam is geen recente correspondentie te vinden. Misschien zijn daar andere gegevens voor nodig. Wij dagen je uit om contact met ons op te nemen.. Wij willen graag dat jij ook tevreden wordt! Je mag hiervoor altijd bellen met 0594-580240 of mailen via support@gamepc.nl.
Met vriendelijke groet,
Team GamePC.nl
Beste Edwin,
Bedankt voor je review. Wij stellen het op prijs dat ervaringen gedeeld worden!
Helaas komt het voor dat onderdelen een kortere levensduur heeft dan je zou mogen verwachten. De eerste keer hebben wij het moederbord vervangen binnen onze garantietermijn. De tweede keer hebben wij het moederbord buiten de garantietermijn kosteloos vervangen.
Inmiddels is de garantietermijn verlopen. Gezien de aangegeven spoedeisendheid hebben wij een oplossing voorgesteld. Er zijn helaas kosten aan verbonden vanwege het plaatsen van nieuwe onderdelen. Bovendien zouden de prestaties van je GamePC er wel op vooruit gaan.
Daarnaast kun je een beroep doen op fabrieksgarantie. Het nadeel is dat het heel veel tijd kost. Het moederbord moet namelijk worden opgestuurd naar de fabrikant. Alle fabrikanten zijn nou eenmaal ver buiten Europa gevestigd. Alleen het verzenden en terugzenden kost al veel tijd.
Wij hebben aangegeven dat wij misschien het 'oude-type' moederbord konden bestellen. Tevergeefs bleek dit niet mogelijk.
Wij hechten veel waarde aan klanttevredenheid en service. Helaas blijft het mensenwerk en kan niet alles perfect lopen. Bovendien zijn wij in veel gevallen afhankelijk van derden. Mocht er dan toch een review tussen zitten waarbij iets niet helemaal goed is gegaan, dan gaan wij opnieuw in gesprek.
In dit geval zijn we nog bezig en wachten wij op een reactie. Mocht je ondertussen vragen of opmerkingen hebben, kun je altijd bellen met 0594-580240 of mail naar support@gamepc.nl.
Met vriendelijke groet,
Team GamePC.nl
Beste Marcel,
Bedankt voor je eerlijke review en het verbeterpunt.
Het is erg vervelend dat je een aantal problemen hebt ervaren. Helaas kan dat niet altijd voorkomen worden. Wij hechten veel waarde aan klanttevredenheid. Ik ben blij om te lezen dat je tevreden bent met het uiteindelijke resultaat.
Helaas hebben wij inderdaad een aantal kinderziekten gehad met onze nieuwe website. Vandaar dat contact soms lastig was. Wij hebben de problemen sinds kort verholpen en zijn goed bereikbaar.
Desondanks heb je helemaal gelijk dat onze bereikbaarheid vergroot moest worden. Wij houden onze bereikbaarheid momenteel in ons vizier.
Met vriendelijke groet,
Team GamePC.nl
Bedankt voor je review.
Erg vervelend je deze ervaring hebt met onze klantenservice.
De Black Friday acties werden inderdaad niet vooraf bekend gemaakt. Wij hebben hier bewust voor gekozen. In onze beleving staat het iedere (web)shop vrij op welke wijze en wanneer een actie naar buiten wordt gebracht. Om de acties te kunnen volgen was het niet nodig om je aan te melden of om ons te volgen via social media, dit is ook niet door ons aangegeven. Wellicht is dit een miscommunicatie geweest.
Met vriendelijke groet,
Team GamePC.nl
Beste Hessel,
Allereerst vinden wij het erg vervelend dat de laptop na herstel nog steeds dezelfde klacht geeft. Wij hechten juist erg veel waarde aan onze service en proberen iedere klacht z.s.m. op te lossen.
Bepaalde problemen bij computers/laptops zijn soms lastig te reproduceren waardoor het lijkt dat het probleem opgelost is terwijl dit niet het geval is.
Wij hebben de laptop uitgebreid met verschillende tools getest na herstel en het probleem leek verholpen te zijn. Helaas bleek dit niet het geval te zijn. Wij hebben de laptop inmiddels voor de 2e keer retour ontvangen en gaan ervoor zorgen dat alle onderdelen vervangen worden zodat we 100% zeker zijn dat de klacht niet opnieuw optreedt.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Team GamePC.nl
Beste Sven,
Bedankt voor je review.
Iedere samengestelde computer wordt door 3 verschillende personen gecontroleerd om ervoor te zorgen dat het vrijwel onmogelijk is dat er verkeerde onderdelen in de computer worden geplaatst. In dit geval is er ondanks onze uitgebreide controle toch een verkeerd onderdeel (processor) geplaatst, hiervoor onze oprechte excuses. Wij hebben de computer donderdag aan het einde van de dag binnen gekregen en normaal gesproken zou deze vrijdag weer retour gestuurd worden. In verband met de vakantiedrukte heeft dit helaas 1 dag langer geduurd waardoor je jouw Game PC maandags weer thuis hebt ontvangen.
Nogmaals onze excuses en wij hopen dat je alsnog veel plezier gaat hebben van je aankoop.
Met vriendelijke groet,
Team GamePC.nl
Wij hebben de computer retour gehad voor herstel. De 1ste keer hebben wij de klacht niet kunnen reproduceren. Nadat onze klant de computer wederom retour had gestuurd (2e keer) was de klacht wel aanwezig. Onze technische dienst heeft toen het defecte onderdeel vervangen. Na contact met de klant wilde deze de computer niet retour waarop wij aangeboden hebben om uit voorzorg een nieuw systeem te leveren. Dit was in onze ogen een prima oplossing. Uiteindelijk heeft de klant ervoor gekozen om de PC te laten herstellen. In onze beleving hebben wij dan ook een prima oplossing geboden.
Wij hechten veel waarde aan klanttevredenheid en het leveren van goede producten. Wij zoeken bij een probleem dan ook altijd naar een passende oplossing.
Ik onderga op dit moment een vergelijkbare proces met de zaak. Ze sturen me als het goed is binnenkort een andere nieuwe PC op in de hoop dat dat wel werkt. Ik heb er echter geen vertrouwen meer in dus bereid mijzelf graag vast voor. Hoe is dit verder voor jou verlopen?
Beste Robby,
Allereerst excuses voor de late reactie.
Wij versturen uiteraard geen producten met schade of defecten, wellicht is er tijdens verzending een defect opgetreden.
Wij gaan er vanuit dat je inmiddels al een nieuw zijpaneel of een nieuw systeem hebt ontvangen.
Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn dan vernemen wij het graag zodat wij dit alsnog voor je op kunnen lossen.
Je kunt ons bereiken op telefoonnummer 0594-580240 of via support@gamepc.nl
Met vriendelijke groet,
GamePC.nl
Allereerst willen wij benadrukken dat wij erg veel waarde hechten aan onze klanten- en reparatieservice.
Wij herstellen vrijwel alle producten/pc's binnen 5 werkdagen. Het kan uiteraard voorkomen dat in uitzonderlijke gevallen een herstel langer in beslag neemt omdat wij bijvoorbeeld afhankelijk zijn van herstel door een fabrikant of omdat het defecte product inmiddels vervangen is voor een nieuw model/type waardoor wij deze niet direct om kunnen ruilen.
Wat de oorzaak in dit specifieke geval is kunnen wij helaas niet nagaan omdat wij niet weten welke reparatie het hier betreft. Wellicht zou je nog eens contact met ons op kunnen nemen zodat wij eventueel kunnen bekijken of hier iets mis gegaan is.
Met vriendelijke groet,
GamePC.nl
Gemak
Snelle site, duidelijke site, alles duidelijk aangegeven, snel en makkelijke bestelproces
Service
Als je graag hulp wilt met het combineren van een goede game pc kun je via mail heel snel een klant vriendelijke reactie krijgen
Assortiment
Wat op de site staat is op voorraad, is er iets gewijzigd of wil je een onderdeel dat voorheen beschikbaar was en nu niet kun je mailen en alles wordt geregeld
Aanbeveling
pcsamenstellen.nl (gamepc.nl)
Extra toelichting
Ik wouw een zeer goede game pc wat heel erg prijs bewust is, deze is nu bijna 2 jaar jong (oud) werkt perfect nooit problemen met de pc zelf (behalve Windows 10), verder is mijn harde schijf de zwakste schakel in mijn game pc, desondanks draait hij alles en start hij nog steeds snel op. Tegenwoordig hebben we nog beter RAM geheugen en een SSD is heel erg handig voor jouw systeem files maar deze bad boy van 2 jaar heeft absoluut geen moeite om met de slome vooruitgang in de hardware industrie meet te gaan.
Gemak
zeer simpele site alles in een overzicht
Service
je word er erg goed geholpen
Assortiment
veel verschillende opties mogelijk
Gemak
Foto en uitleg bij elk product heel handig!. De kleinere fotos werken niet altijd optimaal maar als je erop klikt dan gaat het prima.
Service
Ik had bij de bestelling gevraagd of ze alvast een extra kabeltje wilden meeleveren zodat ik mijn vorige hdd gelijk erin kon zetten, die zaten er helaas niet bij maar eventjes contact opgenomen met de klanten service, en nu komen de kabeltjes er alsnog aan. Super service zeker aan te raden.
Assortiment
Er is veel keuze, wel is het misschien een idee om de site zo te maken dat als je bijv een dikke setup neemt dat je bijv ook automatich betere voeding of een beter moederbord nodig is. Ik had gebeld maar als het aangegeven wordt is het nog handiger!
Aanbeveling
Ik raad deze winkel aan iedereen aan die een goede gamepc zoekt. Ze doen wat ze zeggen en dat waardeer ik.
Gemak
Perfecte website en levering
Service
Als je een vraag heb antwoord het team heel snel
Assortiment
Alles wat je nodig heb voor de ultieme game pc bezitten zij
Gemak
zeer duidelijk allemaal
Service
zondag besteld.. maandag evrstuurd en disndag game!
Assortiment
veel keuze is alles.
Aanbeveling
goede prijs kwaliteit verhouding
Extra toelichting
monitor keuze wat onduidelijk zo weet je niet of er geluid bij zit, dit had er bij mogen vermeld worden. ik had graag een andere keuze gemaakt,nu moet ik box-en er los bij kopen
Gemak
Ze helpen je naar jou keuze!
Service
Vriendelijk en snel antwoord op een vraag!
Assortiment
Bijna alles op voorraad!
Aanbeveling
DIKKE 9!!!
Extra toelichting
Nee, Alles is TOP!
Gemak
Gamepc heeft een overzichtelijke website waarop je makkelijk kan kiezen.
Service
Snel antwoord op vagen, vriendelijk personeel, meedenkend en eerlijke antwoorden waar je mee verder kunt.
Assortiment
Goede kwaliteit - prijs verhouding
Aanbeveling
Op alle aspecten ben ik goed geholpen.
Gemak
Op de vernieuwde site was alles heel overzichtelijk. Je kan er configuraties opslaan wat handig is als je het toch nog even aan wilt passen.
Service
Op de klantenservice van gamepc.nl is niks aan te merken. Wanneer je een mailtje stuur heb je de volgende of soms nog diezelfde dag antwoord. Ook de WhatsApp is erg handig voor kleine vraagjes zodat je niet lang hoeft te wachten. Je wordt serieus genomen als klant wat erg fijn is.
Assortiment
Het assortiment is over het algemeen groot genoeg. Maar ik zou het snappen als mensen graag meer producten zouden zien en meer opties te hebben om hun ultieme game-ervaring te behalen.
Aanbeveling
Ik zou gamepc.nl zeker aanbevelen, het is duidelijk en goed in wat het doet. De klantenservice is top en als je weinig verstand hebt van het bouwen van pc's is dit een echte aanrader.
Extra toelichting
De service en kwaliteit van deze zaak zijn beide top. Alles is goed te overzien en duidelijk weergegeven.
Gemak
Het samenstellen van een pc verliep soepel.
Service
diverse keren contact gehad met de support afdeling. Via de mail telkens binnen 1 dag antwoord. Telefonisch werd een terugbel afspraak gemaakt. Dat werd keurig opgevolgd.
Aanbeveling
Goed product, waarbij je na de aanschaf ook goed geholpen wordt als er problemen zijn.
Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over Game PC. Ze doen wat ze beloven. Ook de service na de aanschaf is prima. Er was een probleem met de netwerk kaart. Dit hebben ze keurig opgelost.
Gemak
Alles is duidelijk en makkelijk te vinden
Service
Alles netjes geleverd op tijd en veel aandacht voor de klant
Assortiment
Bijna alles wat je zoekt staat er
Aanbeveling
Makkelijkste en beste manier om een goede game pc samen te stellen
Gemak
Altijd en overal bereikbaar en ze reageren zeer snel op vragen
Service
Uitermate tevreden over de support die GamePc.nl gaf toen ik hun verscheidene malen telefonisch en per email benaderde.
Assortiment
Uitermate gemakkelijk samen te stellen via de overzichtelijke website !!!
Aanbeveling
Ik kan naar alle tevredenheid zeggen dat ze ver boven verwachting hebben gepresteerd en voor ons is dit zeker een reden om ze anderen aan te bevelen alsmede voor vervolg orders! Excellente support & gecombineerd met uitstekende prijzen en een zeer overzichtelijke website !!!
Extra toelichting
Uitermate tevreden over de support die GamePc.nl gaf toen ik hun verscheidene malen telefonisch en per email benaderde. Deze interactie was mede noodzakelijk omdat wij de gaming pc mee nemen naar het buitenland en dan moet je zeker weten of je support & kwaliteit in huis haalt. Ik kan naar alle tevredenheid zeggen dat ze ver boven verwachting hebben gepresteerd en voor ons is dit zeker een reden om ze anderen aan te bevelen alsmede voor vervolg orders! Excellente support & gecombineerd met uitstekende prijzen en een zeer overzichtelijke website !!! Zelfs toen iemand op vakantie was heeft die persoon de moeite genomen om ons met onze vragen te helpen. Bedankt !!!!
Service
Snelle en goede service, eerlijk advies toppie!
Assortiment
Veel keuze, en alles op voorraad!
Aanbeveling
Alles helemaal perfect, ik raad gamepc.nl aan iedereen aan!
Extra toelichting
Computer vrijdag in bestelling gegaan en zaterdag precies op aangegeven tijd aanwezig, alles is perfect aan de computer, hij is stil, koelt goed en levert perfecte prestaties. de service van gamepc.nl is perfect vragen worden snel en goed beantwoord en ze geven goed en eerlijk advies. kortom alles perfect! toppie!