GamePC.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over GamePC.nl.

GamePC.nl stelt zich voor

Omdat de games het waard zijn!

Deze score is berekend op basis van 14 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

3,8

Afgezette klant 07-10-2019

Nog nooit zoiets meegemaakt!
De PC kwam al een dag te laat aan, maar oké daar kan ik nog mee leven.
Het grote probleem: het komt KAPOT aan? Ik laat de pc terugsturen voor reparatie, want deze dingen kunnen soms gebeuren dacht ik. Ik woon in België en moest dus €40 retourkosten betalen.
De PC komt eindelijk terug aan. Maar deze is NOG ALTIJD KAPOT!
Ik vraag mijn geld dus terug, nu zeggen ze dat ze €120 mogen weerhouden voor assemblages. Staat NERGENS duidelijk bij, NERGENS.
Ook willen ze dat ik de PC terugstuur, dit zou mij nog eens €40 kosten.
€200 voor een product dat nooit gewerkt heeft? Absoluut niet, ECC gecontacteerd!

Marit 06-09-2019

Een gaming laptop besteld bij deze webshop, kwam een dag later aan dan verwacht (we bestelden om voor 14.00). Vervolgens wilden wij het product retourneren, blijkt dat je daar 120 euro assemblage kosten voor moet betalen! Staat nergens duidelijk bij het bestelproces en daarom voel ik mij aardig opgelicht. Vervolgens bleef de medewerker aan de telefoon volhouden dat dit wel duidelijk was bij het bestellen, terwijl dit niet het geval is (het staat verstopt in de algemene voorwaarden. Jammer van de service, kosten en medewerker in kwestie. Geen aanrader!

Groet, Marit

Bas 19-07-2019

Op 25 september 2017 heb ik een game pc besteld via deze website!
Het begon allemaal al met een vertraging van 2 dagen! Er word gezegd dat als je iets besteld je het de volgende dag in huis heb! Dit is niet gebeurd!
Hierin is er totaal geen contact geweest met mij!

Afijn computer is binnen 2 schermen met 144 hertz..
Ik merkte op dat als ik mijn schermen op 144 hertz draaide de videokaarten extreem hard moesten werken..
Normaal in idle draait hij 132mhertz
Bij 144hertz draait hij op 1352 mhertz +
Dit was volgens de technische dienst geen enkel probleem
Terwijl ik dit wel al gemeld had dat dit voor problemen zorgde

02-07-2019

Probleem nogmaals gemeld omdat het probleem nog steeds aanwezig was!
Het technische team melde mij weer dat er geen problemen waren en dat de computer normaal zou functioneren...
Pas toen ik kinderlijk uit tekenden 120 hertz VS 144 hertz aan de hand van een screenshot met 120 hertz en 144 hertz en dan de wat de videokaarten deed op dat moment mocht ik de videokaarten opsturen!
Wat apart is want ja ik heb vip garantie dus zou mijn systeem opgehaald moeten worden..
Vervolgens zie ik via post.nl dat mijn kaarten op woensdag binnen zijn gekomen!
Ik krijg een bericht via gamepc.nl dat mijn kaarten op donderdag zouden zijn binnen gekomen..
Dit is leugen nummer zoveel

Dan krijg ik vervolgens het bericht dat er geen 1080TI meer aanwezig zijn en dat ze me een 2080 aanbieden!
Dit is een downgrade simpel!
Er word dan aangeboden om er €100,- compensatie bij te geven!
Ik ben hier niet mee akkoord gegaan dit alleen maar vanwege het simpele feit dat de kaarten op dit moment €94,- per kaart verschillen
verschillen is een totaal van €188,-
Ik heb gesteld dat ik best akkoord kon gaan met de 2080 maar dat ik wel €200,- in totaal als compensatie wou hebben!
Hierin laat gamepc.nl je gewoon zitten!
Ze bieden een slechtere kaart aan terwijl ze dit dit al veel eerder hadden kunnen maken of vervangen!
En nu probeert gamepc.nl dit schuld hiervan af te schuiven... Maar dit gaat zo maar niet!

Gamepc.nl is wettelijk verplicht mij een soortgelijk product aan te bieden! Dit doen zij niet een 11gb kaart voor een 8gb kaart omruilen is GEEN eerlijke ruil! en geen gelijkwaardige ruil!

Ook de snelheid van wanneer iets word opgepakt bij gamepc.nl is echt om te huilen!
Je betaalt €149,- voor een zogenaamde VIP garantie dat je computer altijd weer snel zou werken...
Ik heb de ticket op 02-07-2019 aangemaakt! En op de datum van typen is er nog steeds geen oplossing!!

Let op aan iedereen de een computer kopen wil KOOP HEM HIER NIET! DIT ZIJN EEN STEL OPLICHTERS EERSTE KLAS!

Aan iedereen die hetzelfde probleem heeft of een ander probleem met de computer maar met zij. Aankoop! Wettelijk gezien heb je recht op een deugdelijk product! Aangezien gamepc.nl hier niet aan mee werkt heb je gewoon wettelijk recht om de koop te ontbinden! Ook nog na een jaar ook nog na 2 jaar!
Deze informatie is vrij te vinden op de website van de acm!
Officiele reactie van GamePC.nl 06-08-2019

Beste Bas,

Bedankt voor het plaatsen van je review.

Allereerst vinden wij het erg vervelend dat de pc met vertraging is geleverd, helaas kunnen wij niet meer precies zien wat hiervoor de oorzaak was gezien het 1,5 jaar geleden is.
Daarnaast betreuren wij het ook dat er in eerste instantie een diagnose is gegeven wat later blijkt niet te kloppen, dit was gebaseerd op informatie die wij toen der tijd hadden ontvangen.
Wel vinden wij het jammer dat je na 1,5 opnieuw aangeeft het probleem te hebben, had je opnieuw op te ticket gereageerd 1,5 jaar geleden dan hadden wij alsnog de pc/kaarten kunnen onderzoeken en het probleem oplossen.

Omdat na 1,5 jaar de grafische kaarten niet meer worden gefabriceerd hebben wij je aangeboden de 2x 1080 ti om te ruilen voor 2x 2080 met hierbij € 100,- ter compensatie.
De 2080 is de directe tegenhanger van de 1080ti omdat de 2080 in meeste gevallen beter presteert als de 1080ti.
Hiernaast hebben wij je ook de keus gegeven om de kaarten om te ruilen voor 2080 super sli, helaas heb je hier geen gehoor aan gegeven. De 2080 super heeft inderdaad 8gb i.p.v 11gb van de 1080ti maar door hogere snelheid en nieuwe architectuur is de 2080 super krachtiger. Wij willen alsnog graag het probleem verhelpen, graag vernemen we van je in de ticket als je akkoord gaat met ons voorstel.

kelvin 19-07-2019

Pc gekocht begin juli, volgende dag in huis.
helaas gelijk al wat problemen met de pc waarschijnlijk bij het vervoeren van gebeurd is me ventilator losgekomen waarbij met opstarten van de pc het leek alsof me pc opsteeg.
dacht eerst dat het me andere ventilator van me moederbord was waarbij ik kosteloos gelijk een nieuwe opgestuurd kreeg.
bij losmaken van de behuizing bleek dat de ventilator van me cooler helemaal los lag.
10 punten voor de klantenservice en de desbetreffende personen die hielpen bij het oplossen van het probleem.

ik zou hier zeker nog een keer me pc halen werkt prima harstikke mooi spul.

Nouaman 06-07-2019

Laatst had ik hier een game pc gekocht, maar ik kreeg al gauw problemen met lagspikes. heel erg vervelend dus dat me wifi lijkt te stotteren vlak voor een belangrijke moment. na paar dagen besloot ik contact op te nemen, omdat ik mijn Asus wifi stick wou omruilen. na paar mailtjes heb ik een ticket gekregen om hem op te ruilen. dus zette ik hem op de post maar sinds dat moment heb ik geen reactie meer gekregen. ik heb nog paar mailtjes gestuurd maar geen reactie. nou het lijkt mij sterk dat GamePc.nl een oplicht site is en daar wil ik hun zeker niet van uitmaken, maar ik hoop dat ik hierbij aandacht heb getrokken zodat er spoedig mogelijk een vervangende asus wifi stick terug word gestuurd.... zomervakantie is al begonnen en zit nu al bijna een week al zonder wifi. binnenkort ga ik ook op vakantie en dan heb ik er amper van de game pc kunnen genieten.
voor de rest heb ik geen klachten en raad ik het zeker aan.
( zodra ik het ontvangen heb en het goed doet verander ik het cijfer naar een 10 )

- m.v.g Nouaman Aini

Tom 25-06-2019

Mijn PC werd defect geleverd, na contact op nemen met klanterservice werd ik van links naar rechts gestuurd. Na weken contact met klantenservice nog steeds niks voor elkaar gekregen. Heb er genoeg van! Voor iemand die meer dan 3000 euro heeft uitgegeven vind ik dit onacceptabel!!!!
Officiele reactie van GamePC.nl 29-06-2019

Beste Tom,

Bedankt voor de tijd van het schrijven van je review. Wij betreuren dat je deze ervaring hebt met onze klantenservice. Het is natuurlijk lastig via deze weg goed op het gevoel van je ervaring in te gaan.

In de correspondentie zit veel tijd in reacties op een (vermoedelijke) oplossingen die wij geven. Misschien dat het daarom langer duurt dan wenselijk is. Na de levering van je PC is er eind 2017 contact geweest. Daarna is er eind 2018 weer contact geweest. Het gaf ons de indruk dat het probleem was verholpen.

Wij vinden het belangrijk jou probleem en deze ervaring met onze klantservice serieus te nemen. Zou je ons willen bellen op het nummer 0594-580240 of mailen via support@gamepc.nl?

Dan kunnen we samen kijken naar een manier om deze situatie tot een goed einde te brengen!

Fabian 19-04-2019

Ik heb op 9-4 een game pc besteld, Donderdag zou hij binnenkomen, maar niks. gebeld, bleek de kast kapot gegaan bij het bouwen van de pc, Ze lieten me een andere kast uitkiezen zonder meerprijs. vrijdag of zaterdag zou hij bij mij thuis zijn. Zaterdag ook gebeld, geen gehoor, maandag een bericht gestuurd via de website. hierop werd geantwoord dat ze een storing hadden bij Ziggo, de pc zou vandaag/morgen werden opgestuurd. Niet gebeurd. Dinsdag zelfde liedje, woensdag een bericht dat hij was verzonden. gevraagd om een track&trace code via de website ( bericht werd genegeerd). Donderdag gebeld en ze zouden me zo ( +/-12 uur was 't ) een bericht sturen met track&trace code, niet gehad! en ook geen pc binnen. Nu vrijdag geen track&trace code geen pc maar wel 1,250 minder op de bank. Terwijl mn monitor (de dag daarna besteld via mediamarkt nu al een poos ligt stof te happen).... Zeer slechte service en ik ga de bestelling annuleren als ik heb zaterdag middag nog niet binnen heb.
Officiele reactie van GamePC.nl 23-04-2019

Beste Fabian,

Bedankt voor je review! Wij zouden het betreuren als je deze ervaring zou hebben met onze producten en service :-(

Ik heb geen correspondentie gevonden over je bestelling of eventuele problemen. Ik ben handmatig alle bestellingen van 9 april bij langs gegaan. Alles wijst erop dat de situatie die je beschrijft niets met een van onze bestellingen te maken heeft. Ook de provider die je noemt levert geen diensten voor onze webshop.

Indien deze vervelende situatie toch bij ons is voorgevallen, vernemen wij het graag. Wij helpen je graag om alsnog tevreden te worden! Je mag hiervoor altijd contact met ons opnemen, door te bellen met 0594-580240 of mailen via support@gamepc.nl.

Dennis 28-03-2019

Op 03-02-19 heb ik een game pc gekocht, en hij is nu al stuk :( ik heb een een email gestuurd , voor help en support , je krijgt niks terug ze reageren helemaal niet op je e-mails.

Help en support is bij hun zo slecht !!!!
Officiele reactie van GamePC.nl 29-03-2019

Beste Dennis,

Wij hebben geprobeerd telefonisch in contact te komen. Via de mail hebben wij instructies gegeven om je GamePC retour te sturen.

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, kun je altijd bellen met 0594-580240 of mail via support@gamepc.nl. Wij streven er naar om binnen 24 uur te reageren. Helaas is het in jou geval binnen 36 uur geworden :-(

Wij willen graag het probleem oplossen! Na ontvangst gaan wij je GamePC zo snel mogelijk onderzoeken.

Robin 27-03-2019

Nu 2 jaar de game pc. Al 2jaar veelproblemen en paar keert erug gestuurd. Elke keer weer 15 euro, maar goed...

Continu grafische kaart problemen, Voor een pc van1800 euro hebben we er heel erg weinig pleziervan. Na terugzending gisteren weer een vervangende grafische kaart erin gezet door gamePC, maar na aanzetten toch WEER direct problemen.

Kortom heelveel geld, weinig plezier aan deze GamePC. We hebben nu nog 2 jaar garantie en hopen dat ze maar gewoon een andere pc opsturen want ik mag ervan uit gaan dat niet alle pc'svan GAMEPC zo veel ellende opleveren.
Officiele reactie van GamePC.nl 27-03-2019

Beste Robin,

Bedankt voor je eerlijk review. Wij betreuren het dat wij vernemen dat je een onaangename ervaring hebt. Wij hebben service en klanttevredenheid hoog in het vaandel staan. Helaas kan het niet altijd goed gaan :-(

Op je naam is geen recente correspondentie te vinden. Misschien zijn daar andere gegevens voor nodig. Wij dagen je uit om contact met ons op te nemen.. Wij willen graag dat jij ook tevreden wordt! Je mag hiervoor altijd bellen met 0594-580240 of mailen via support@gamepc.nl.

Edwin Draaisma 19-03-2019

op 28 juni 2018 heb ik reeds een review geschreven over Game pc (onder de naam Bombatser), toen met de titel bezint er gij begint.
Nou ik wou dat ik dit van te voren geweten had dan had ik nooit zaken gedaan met game pc.
Na vervanging van het moederbord in juni 2018 is deze wederom kapot gegaan. Nu blijkt dat dit moederbord binnen 9 maanden niet meer leverbaar is.
Ik kan nu tegen een meerprijs van € 550,- een ander moederbord geplaatst krijgen.
Vreemd, het moederbord wat vervangen is viel onder de garantie, en nu geeft de leverancier geen garantie meer na 10 maanden.
Kortom krijg een nare smaak in de mond als ik terugkijk op de service die Game PC levert vooral omdat het een een dure computer was. (€ 3500,-).

Denk goed na voordat je iets aanschaft en lees op internet reviews na over het bedrijf, kan je een hoop ergernis besparen.
Officiele reactie van GamePC.nl 20-03-2019

Beste Edwin,

Bedankt voor je review. Wij stellen het op prijs dat ervaringen gedeeld worden!

Helaas komt het voor dat onderdelen een kortere levensduur heeft dan je zou mogen verwachten. De eerste keer hebben wij het moederbord vervangen binnen onze garantietermijn. De tweede keer hebben wij het moederbord buiten de garantietermijn kosteloos vervangen.

Inmiddels is de garantietermijn verlopen. Gezien de aangegeven spoedeisendheid hebben wij een oplossing voorgesteld. Er zijn helaas kosten aan verbonden vanwege het plaatsen van nieuwe onderdelen. Bovendien zouden de prestaties van je GamePC er wel op vooruit gaan.

Daarnaast kun je een beroep doen op fabrieksgarantie. Het nadeel is dat het heel veel tijd kost. Het moederbord moet namelijk worden opgestuurd naar de fabrikant. Alle fabrikanten zijn nou eenmaal ver buiten Europa gevestigd. Alleen het verzenden en terugzenden kost al veel tijd.

Wij hebben aangegeven dat wij misschien het 'oude-type' moederbord konden bestellen. Tevergeefs bleek dit niet mogelijk.

Wij hechten veel waarde aan klanttevredenheid en service. Helaas blijft het mensenwerk en kan niet alles perfect lopen. Bovendien zijn wij in veel gevallen afhankelijk van derden. Mocht er dan toch een review tussen zitten waarbij iets niet helemaal goed is gegaan, dan gaan wij opnieuw in gesprek.

In dit geval zijn we nog bezig en wachten wij op een reactie. Mocht je ondertussen vragen of opmerkingen hebben, kun je altijd bellen met 0594-580240 of mail naar support@gamepc.nl.

marcel beekmans 27-02-2019

vorige week mijn tweede game pc gekocht via gamepc.nl.
zoals beloofd op zondag besteld, maandagavond in huis. om dat mijn bureau nog niet binnen was, heb ik 1,5 dag moeten wachten tot ik mn pc kon aanslingeren. ik had een waterkoeler en een ssd als tweede harde schijf. al snel merkte ik een irritant geluid, en ik meende dat het de voeding was. hierop kreeg ik netjes een returnlabel voor DHL in de mail. en de zelfde dag opgestuurd.

het heeft twee dagen geduurd maar kreeg dan te horen dat het niet de voeding was maar de waterkoeler dit lawaai was. om dat ik toch liever een grotere tweede hardeschijf wilde, hebben zij kostenloos de koeler vervangen voor een luchtoeler en een 1tb hdd hardeschijf.en de volgende dag in de late avond de pc weer terug gekregen.

kleine verbeter punt vor gamepc.nl: reageer sneller via de on line ticket. opdeze manier heb je als klant ook iets om op terug te vallen als je iets niet meer weet. als je belt, dan woord je wel snel en goed geholpen. maar het is fijn als je het nog even terug kan lezen via de ticket. hierin zouden ze nog stappen voorwaarts kunnen zetten.

veder een goed bedrijf
Officiele reactie van GamePC.nl 07-03-2019

Beste Marcel,

Bedankt voor je eerlijke review en het verbeterpunt.

Het is erg vervelend dat je een aantal problemen hebt ervaren. Helaas kan dat niet altijd voorkomen worden. Wij hechten veel waarde aan klanttevredenheid. Ik ben blij om te lezen dat je tevreden bent met het uiteindelijke resultaat.

Helaas hebben wij inderdaad een aantal kinderziekten gehad met onze nieuwe website. Vandaar dat contact soms lastig was. Wij hebben de problemen sinds kort verholpen en zijn goed bereikbaar.

Desondanks heb je helemaal gelijk dat onze bereikbaarheid vergroot moest worden. Wij houden onze bereikbaarheid momenteel in ons vizier.

Carlo 18-02-2019

Hartsikke goede klantenservice, werd binnen 1 dag nog geholpen en top advies gekregen
De computer is ook in zeer goede staat nog afgeleverde de volgende avond
1 minpuntje dat ik bij het extra rgb led pakket geen afstandsbediening kreeg maar het via het moederboard moest doen maar overigens een top winkel echte aanrader

Matthijs 10-02-2019

Hele goede klantenservice, had een pc besteld met een NVIDIA 2060 6GB, en werd de volgende ochtend gebeld dat die kaart niet meer beschikbaar was. Ik mocht een NVIDIA 2070 8GB kopen met 50% korting, heel goed opgelost en erg klantvriendelijk. Als ik nog eens een pc moet bestellen doe ik het zeker weer hier.

Sepehr 03-02-2019

Ik raad Gamepc.nl aan
Ik heb hier in totaal 3 pc's gekocht. Aan het begin heb ik wel wat problemen gehad met de klantenservice, maar uiteindelijk is het toch goed gekomen
Goede punten:
- goede producten
- snelle levering
- goed management

Verbeterpunten:
- klantvriendelijkheid (Van de mensen die mijn ticket hebben gemarkeerd als opgelost en toen ik hem daar vanaf haalde en erop reageerde de ticket sloot)

Daniel 19-11-2018 Via de website gekocht

Onvoldoende service

Nadat ik een pc heb gekocht en redelijk tevreden was over mijn product zocht ik de site weer op. Aangezien het vrijdag black friday is en ik telefonisch contact opnam, was mijn vraag: “hebben jullie ook een kortingsactie tijdens black friday?” Hierop kreeg ik het antwoord dat ik mij moet aanmelden via instagram en Facebook om de acties te zien. Via de site zelf maakt gamepc.nl geen acties bekend, wat ik storend vind, omdat ik niet lid wil worden van alles wat ik koop. Er werd ook niet ingegaan op mijn vraag naar korting. Kortom : slecht persoonlijk contact en niet open staan voor feedback.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van GamePC.nl 18-02-2019

Bedankt voor je review.

Erg vervelend je deze ervaring hebt met onze klantenservice.

De Black Friday acties werden inderdaad niet vooraf bekend gemaakt. Wij hebben hier bewust voor gekozen. In onze beleving staat het iedere (web)shop vrij op welke wijze en wanneer een actie naar buiten wordt gebracht. Om de acties te kunnen volgen was het niet nodig om je aan te melden of om ons te volgen via social media, dit is ook niet door ons aangegeven. Wellicht is dit een miscommunicatie geweest.

Thijmen 20-09-2018 Via de website gekocht

goede service maar site kan beter

ik heb op de site de sharkoon skiller sgs2 besteld. deze bleek jammer genoeg niet leverbaar te zijn. na even heen en weer e-mailen meteen mijn geld terug gekregen zonder gezeur. wel jammer dat er op de site staat dat de stoel binnen 1 dag geleverd kon worden maar niet beschikbaar was.

Hessel Jilderts 22-08-2018 Via de website gekocht

Service valt heel erg tegen

Hallo,

Een jaar geleden heb ik mijn laptop bij Gamepc gekocht, ik heb hem voor een half jaar zonder problemen gebruikt totdat de laptop ging “bevriezen”. Dit probleem kwam in het begin weinig voor maar naarmate de tijd toenam begon het steeds vaker te gebeuren.
Het probleem had ik aangegeven bij Gamepc die mij adviseerde om een volledige reset van de laptop te doen. Dit heeft het probleem niet verholpen, ik had nog een ticket geschreven dat het probleem niet verholpen was, zij adviseerden mij om mijn laptop op te sturen zodat zij hem konden nakijken. Dit kwam voor mij niet goed uit omdat ik de laptop op school nodig had.
Toen de zomervakantie begon had ik een ticket geschreven over het probleem, ze zeiden dat ik hem het beste kon opsturen, dit heb ik dus ook gedaan. Na twee weken kreeg ik mijn laptop weer terug met het bericht dat ze geen probleem konden vinden en dat ze alleen veel stof aantroffen. Ze hadden hem hierna getest en ze zeiden dat hij niet meer vastliep.
Wanneer ik mijn laptop binnenkreeg zette ik hem aan en kwam ik erachter dat het probleem niet verholpen was, al binnen een uur liep mijn laptop weer vast dit is heel jammer omdat ik er toch twee weken op heb gewacht en ik er niet naar uit kijk om mijn laptop weer twee weken kwijt te zijn.
Ik vind het heel jammer dat mijn laptop wordt teruggestuurd zonder dat hij gemaakt is, ik raad deze webshop daarom ook af.

Groeten,
Hessel Jilderts

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van GamePC.nl 29-08-2018

Beste Hessel,

Allereerst vinden wij het erg vervelend dat de laptop na herstel nog steeds dezelfde klacht geeft. Wij hechten juist erg veel waarde aan onze service en proberen iedere klacht z.s.m. op te lossen.
Bepaalde problemen bij computers/laptops zijn soms lastig te reproduceren waardoor het lijkt dat het probleem opgelost is terwijl dit niet het geval is.
Wij hebben de laptop uitgebreid met verschillende tools getest na herstel en het probleem leek verholpen te zijn. Helaas bleek dit niet het geval te zijn. Wij hebben de laptop inmiddels voor de 2e keer retour ontvangen en gaan ervoor zorgen dat alle onderdelen vervangen worden zodat we 100% zeker zijn dat de klacht niet opnieuw optreedt.

Onze excuses voor het ongemak.

Sven de Vries 21-07-2018 Via de website gekocht

Slechte klantenservice.

Hallo,

ik heb maandag 16-07-2018 een Game PC bij gamepc.nl besteld. Was makkelijk om in elkaar te zetten, en een snelle levering. De dag daarna de hele dag gewacht, en 's avonds kreeg ik de PC binnen. Ik sloot hem natuurlijk direct aan, en merkte direct dat er een verkeerde CPU inzat. Ik vind het dan niet kunnen dat ze op de factuur/onderdelenlijst zetten, dat ze na de bouw alle onderdelen hebben gecontroleerd, dat is dus niet gebeurd. Woensdag 18-07-2018 de PC retour gestuurd, dus zou de PC daar donderdag 19-07-2018 zijn. Dan een CPUtje omwisselen, 10 minuten werk, en hem weer opsturen (lijkt me). Dit is dus ook niet gebeurd, en zit ondertussen 5 dagen, na bestelling nogsteeds te wachten op mijn PC. Kreeg op het begin nog reacties via de mail, maar nu dat ook niet meer. Op geen enkele manier meer contact te krijgen met het bedrijf. Niet via de mail, niet via de telefoon, nergens. Heb dus nu 600 euro betaald, om mooi voor de deur te staan wachten op een (hopelijk) goede PC. Hoop dat ik hem zaterdag (21-07-2018), vandaag dus (dag wanneer deze review is geschreven) terug is. En anders ga ik een klacht indienen. De enigste compensatie die ik hier ook voor heb gekregen is een toetsenbordje en een muis.
Hierbij mijn review dus, mijn mening een geweldig bedrijf. Alleen heel, maar dan ook heel slecht contact met de klanten. En een te lange wachtrij voor een PC die alleen een ander CPutje nodig heeft.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van GamePC.nl 12-08-2018

Beste Sven,

Bedankt voor je review.

Iedere samengestelde computer wordt door 3 verschillende personen gecontroleerd om ervoor te zorgen dat het vrijwel onmogelijk is dat er verkeerde onderdelen in de computer worden geplaatst. In dit geval is er ondanks onze uitgebreide controle toch een verkeerd onderdeel (processor) geplaatst, hiervoor onze oprechte excuses. Wij hebben de computer donderdag aan het einde van de dag binnen gekregen en normaal gesproken zou deze vrijdag weer retour gestuurd worden. In verband met de vakantiedrukte heeft dit helaas 1 dag langer geduurd waardoor je jouw Game PC maandags weer thuis hebt ontvangen.

Nogmaals onze excuses en wij hopen dat je alsnog veel plezier gaat hebben van je aankoop.

Micha 11-07-2018 Via de website gekocht

Fantastische Service!

Inmiddels al heel wat jaren klant bij GamePC. Meerdere PC's gehaald daar. Deze werden altijd snel en heel aangestuurd. Soms nog wel wat is vragen gesteld bij klantenservice en deze werden altijd snel en professioneel beantwoord. Dit is een site waarbij ze verstand van zaken hebben. Ik beveel deze webshop voor de volle 100% aan.

bombatser 08-06-2018 In de winkel gekocht
Boornbergum

Bezint er gij begint

De pc werd snel geleverd, een pluspunt, waar ik echter minder over te spreken ben is dat de computer inmiddels in een half jaar 3 x een nieuwe moederbord heeft gekregen (volgens GamePC)
nu staat hij weer ter reparatie bij GamePC en duurt het weer langer dan 5 dagen.
op vragen in het ticket word niet gereageerd. in de afgelopen periode ben ik de computer al meer dan 2 maanden kwijt vanwege reparatie.
Nu kan het dat er een onderdeel niet op voorraad is maar moet de klant daar twee weken op wachten?
Helaas geef ik nu aan toekomstige klanten maar aan: bezint eer gij begint!!

De computer is samengesteld voor mijn werk al cameraman, ik bewerk en maak mijn films met deze computer. om toch maar te kunnen werken is er inmiddels een nieuwe computer (en ja deze is niet bij GamePC gekocht).

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Pim 28-05-2018 Via de website gekocht

Goede pc maar veel fouten

Handig als je niet zelf een game pc of laptop wilt bouwen. Helaas zijn er veel kleine foutmeldingen enzovoort die gelukkig wel zelf op te lossen zijn.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• Klantenservice

Tom 24-02-2018 Via de website gekocht

Ze doen er alles aan om de pc in de beste staat te kunnen leveren en te controleren ik heb een video gezien hoe alles in elkaar wordt gezet en het ziet er perfect uit

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

lukas gersamia 01-02-2018 Via de website gekocht

goede (budget pc)

ik had voordat ik mijn pc had gekocht nog geen ervaring met gamepc.nl.

ik heb mijn pc nu een jaar en hij doet het nog perfect aan het begin had ik wat probleempjes maar ik ben goed geholpen door de klantenservice. ik game nog steeds elke dag met plezier op mijn pc. hij draait elke nieuwe game nog goed met hoge graphics echt heel blij mee. en goede service als ik een vraag heb helpen ze me gelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jennifer 11-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede klachtafhandeling

PC voor mijn zoon besteld, werd zeer snel geleverd. Helaas ondervond de PC vanaf dag 1 problemen. Blauwe schermen, enzovoort. PC na een week weer teruggestuurd voor reparatie. Woensdagavond verzonden, donderdag begin van de middag belden ze met hun bevindingen; processor en intern geheugen defect. Gelijk aangegeven een zwaardere processor erin te willen, en na betaling van de meerprijs kreeg ik de PC de dinsdag erop gerepareerd weer terug. Helaas was één van de voetjes afgebroken, maar dat kan ook tijdens het transport zijn gebeurd. Sindsdien werkt de PC vlekkeloos. Zoon is zeer blij (en ik dus ook)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Victor Cijs 27-11-2017 Via de website gekocht

PAS OP VOOR DIT BEDRIJF!!!

Wij hebben een dure pc besteld die niet bleek te werken. Klantenservice was weinig behulpzaam. Na reparatie werkte de pc nog steeds niet. Klantenservice was tweede keer ronduit beledigend en verbrak zelfs het gesprek. Ze leggen alle risico bij de klant en laten je gewoon in de kou staan als er een technisch probleem is. Ik zie nu pas in andere reviews dat dit heel vaak voorkomt. Had ik dat maar vooraf geweten.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van GamePC.nl 04-01-2018

Wij hebben de computer retour gehad voor herstel. De 1ste keer hebben wij de klacht niet kunnen reproduceren. Nadat onze klant de computer wederom retour had gestuurd (2e keer) was de klacht wel aanwezig. Onze technische dienst heeft toen het defecte onderdeel vervangen. Na contact met de klant wilde deze de computer niet retour waarop wij aangeboden hebben om uit voorzorg een nieuw systeem te leveren. Dit was in onze ogen een prima oplossing. Uiteindelijk heeft de klant ervoor gekozen om de PC te laten herstellen. In onze beleving hebben wij dan ook een prima oplossing geboden.
Wij hechten veel waarde aan klanttevredenheid en het leveren van goede producten. Wij zoeken bij een probleem dan ook altijd naar een passende oplossing.

Tara 02-10-2017 Via de website gekocht

Super fijne service

Ik had moeite met kiezen, maar ben uitstekend aan de telefoon geholpen (meer dan een uur heeft hij meegekeken en geholpen) en toen heb ik uiteindelijk een goede keuze kunnen maken bij GamePc.nl De computer kwam de volgende avond thuis aangeleverd. Uitstekende service en ook na de aankoop kan ik mijn vragen blijven stellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kevin 19-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Gamepc.nl is zeker aan te raden als je een goed en niet al te dure game pc wilt. Het is ook heel fijn dat je je eigen persoonlijke pc kan samenstellen. Super webwinkel👍

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Fam Lock 23-06-2017 Via de website gekocht

Zeer slecht.Computer werkt niet. GamPC weigert geld retour

Zeer ontevreden over GamePC.nl PC van GamePC.nl, werkt vanaf dag 1 niet, GamePC.nl weigert geld terug te geven. Zoon heeft 2 jaar gespaard. Diverse foutmeldingen,blauwe schermen, uitval beeldscherm, weigeringen om op starten, vastlopers. Zowel in Windows als in Linux Ubuntu. Team van Game PC.nl werkt niet aan oplossing. Geld terug kan niet volgens hun want PC is samengesteld. Dus let op: volgens GamePC heb je geen recht op 14 dagen bedenktijd en geld retour als je PC zelf samensteld. Ronduit schandalig. Ik ga dit juridisch verder aan laten pakken én melding maken Stichting Webwinkel Waarborg.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Rick 01-10-2017

Ik onderga op dit moment een vergelijkbare proces met de zaak. Ze sturen me als het goed is binnenkort een andere nieuwe PC op in de hoop dat dat wel werkt. Ik heb er echter geen vertrouwen meer in dus bereid mijzelf graag vast voor. Hoe is dit verder voor jou verlopen?

lars 22-06-2017 Via de website gekocht

snelle levering en topservice

goede snelle levering ook al pas je alles aan, ik had bij de installatie iets fout gedaan en ze hebben het in 10 minuten weer opgelost.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jop 31-05-2017 Via de website gekocht

Prima en vertrouwd adres voor onze game pc's

Betrouwbare leverancier van game pc's. Je krijgt wat je vraagt.
Inmiddels ruime ervaring met Gamepc.nl (in ons huishouden inmiddels 5 PC's geleverd door GamePC.nl)
De geleverde PC's zijn keurig afgemonteerd. Alle benodigde CD's en factuur netjes in een enveloppe en samen verpakt in een mooie doos. Prijs kwaliteit prima in orde.
1x een storing gehad met een PC, dit werd keurig verholpen binnen de garantie termijn en kostenloos werd de pc weer thuis bezorgd.
Volgende PC wordt weer bij GamePc.nl besteld.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

niels dijkstra 21-05-2017 Via de website gekocht

goeie service

Ik vind datbde site opzig makkelijk te gebruiken is en de service goed en snel is. Alleen een beetje jammer dat ik niet zo makkelijk kon inloggen, dus daarom heb ik een account van een vriend gebruikt

Gerrit 28-04-2017 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven

Snelle levering. Overzichtelijke website. Ook voor mensen als ik. Je kunt een basis computer kiezen om hem vervolgens naar je eigen wensen aan te passen. Snele servicelijn, geen lange wachtrijen. Vakkundige mensen.

Als er dan al iets negatiefs is te benoemen: Het rode ledje aan de voorkant bleef branden. Ik heb gevraagd waarom dat zo was en men heeft uitgelegt dat het aangaf dat er spanning opstaat. Snel uitgelegd en snele service, geen lange wachtrijen op hun servicelijn. Wel had het misschien aangegeven kunnen worden op bijvoorbeeld op de factuur of mbv een stickertje.

Peter 02-03-2017 Via de website gekocht

Beoordeling GamePCnl

De GamePC die ik heb besteld werkt erg goed, ik kan er alles mee doen. De kwaliteit waarmee het geleverd werd was ook erg goed. De klantvriendelijkheid ben ik het tevredenst over. Nadat ik mijn pc binnen had, had ik een aantal vragen (ik ben niet goed met computers). De werknemers hebben mij keer op keer goed geholpen, geen vraag was slecht voor hun. Je kan altijd bij ze terecht.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

K.J.Brom 10-02-2017 In de winkel gekocht

Zeer tevreden

Ik heb in een paar jaar tijd twee keer een high end gamePC gekocht.
De prijs is prima en de levertijd was beide keren supersnel.
Op alle vragen werd snel en correct geantwoord, ook was het mogelijk om een moederbord te bestellen die niet op de web site stond.
De tweede PC kreeg na een jaar een probleem met de voeding, na een dag was de PC onder garantie al weer gerepareerd.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Axel 19-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Ik ben zeer blij met mijn bestelling! Mijn pc kwam aan in 1 dag en was zeer goed gebouwd. Er is wel iets kleins wat ik anders verwachtte. Ik had namelijk gedacht dst mijn Sharkoon case wat meer blauw licht zou geven maar omdst dit op de foto zo leek ik heb niet te klagen aangezien de case van heel hele goede kwaliteit is en ook nog goedkoop was. Ik zou als het mogelijk is meer opties hebben bij processoren en grafische kaarten met goedkope hdd's/ssd, etc.
Al bij al ben ik zeer blij met het product

• Snelle bezorging
  • Goed gebouwd
  • Werkt zeer goed

Minpunten

• Foto case geeft een beetje een fout beeld

Robby 17-12-2016 Via de website gekocht

Amd game pc

Vandaag hebben wij onze game pc pc ontvangen bij het openen van de doos een grote barst in het glas van de Sharkoon vg5 w dat vind ik persoonlijk niet kunnen bij een een pc van 1127 euro😡😡😡

Officiele reactie van GamePC.nl 01-02-2017

Beste Robby,

Allereerst excuses voor de late reactie.

Wij versturen uiteraard geen producten met schade of defecten, wellicht is er tijdens verzending een defect opgetreden.
Wij gaan er vanuit dat je inmiddels al een nieuw zijpaneel of een nieuw systeem hebt ontvangen.
Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn dan vernemen wij het graag zodat wij dit alsnog voor je op kunnen lossen.
Je kunt ons bereiken op telefoonnummer 0594-580240 of via support@gamepc.nl

GamePC.nl

Gamepc 28-10-2016 In de winkel gekocht
Hoofdkantoor

Bij verzoek reparatie na 4 weken nog steeds wachtende

Bij aankoop snelle levering, uitstekende service . Bij verzoek om reparatie ( 1 jaar oude game pc) , van het kastje naar de muur gestuurd. Zeer beroerde en slechte service. Beloven veel maar zit weinig beweging in, komt tot nu toe niets na. Erg lastig in communicatie . Laten je betalen en daarna eindeloos , weken wachten. Geen antwoord op verzoek. Zijn goed in leveren maar lax met garantie service nadien. Kijk uit, let op, wees scherp.

Officiele reactie van GamePC.nl 01-02-2017

Allereerst willen wij benadrukken dat wij erg veel waarde hechten aan onze klanten- en reparatieservice.
Wij herstellen vrijwel alle producten/pc's binnen 5 werkdagen. Het kan uiteraard voorkomen dat in uitzonderlijke gevallen een herstel langer in beslag neemt omdat wij bijvoorbeeld afhankelijk zijn van herstel door een fabrikant of omdat het defecte product inmiddels vervangen is voor een nieuw model/type waardoor wij deze niet direct om kunnen ruilen.
Wat de oorzaak in dit specifieke geval is kunnen wij helaas niet nagaan omdat wij niet weten welke reparatie het hier betreft. Wellicht zou je nog eens contact met ons op kunnen nemen zodat wij eventueel kunnen bekijken of hier iets mis gegaan is.

GamePC.nl

Hans 17-09-2016 Via de website gekocht

Game Pc

Ik heb nu een paar weken een gamepc, ik heb nog geen een moment spijt gehad.
Ik werdt goed begeleid in het samenstellen en levering was snel! als je nagaat dat ze hem voor je in elkaar zetten was het zeer snel geregeld. Zeker aan te raden in ieder geval!

Pluspunten

• snelle levering
  • Goede kennis
  • service
  • topkwaliteit pc

Amartens 02-06-2016 Via de website gekocht

Snelle site, duidelijke site, alles duidelijk aangegeven, snel en makkelijke bestelproces

Als je graag hulp wilt met het combineren van een goede game pc kun je via mail heel snel een klant vriendelijke reactie krijgen

Assortiment
Wat op de site staat is op voorraad, is er iets gewijzigd of wil je een onderdeel dat voorheen beschikbaar was en nu niet kun je mailen en alles wordt geregeld

pcsamenstellen.nl (gamepc.nl)

Extra toelichting
Ik wouw een zeer goede game pc wat heel erg prijs bewust is, deze is nu bijna 2 jaar jong (oud) werkt perfect nooit problemen met de pc zelf (behalve Windows 10), verder is mijn harde schijf de zwakste schakel in mijn game pc, desondanks draait hij alles en start hij nog steeds snel op. Tegenwoordig hebben we nog beter RAM geheugen en een SSD is heel erg handig voor jouw systeem files maar deze bad boy van 2 jaar heeft absoluut geen moeite om met de slome vooruitgang in de hardware industrie meet te gaan.

Marnixmuis 03-05-2016 Via de website gekocht

zeer simpele site alles in een overzicht

je word er erg goed geholpen

veel verschillende opties mogelijk

Drclone 15-04-2016 Via de website gekocht

Foto en uitleg bij elk product heel handig!. De kleinere fotos werken niet altijd optimaal maar als je erop klikt dan gaat het prima.

Ik had bij de bestelling gevraagd of ze alvast een extra kabeltje wilden meeleveren zodat ik mijn vorige hdd gelijk erin kon zetten, die zaten er helaas niet bij maar eventjes contact opgenomen met de klanten service, en nu komen de kabeltjes er alsnog aan. Super service zeker aan te raden.

Assortiment
Er is veel keuze, wel is het misschien een idee om de site zo te maken dat als je bijv een dikke setup neemt dat je bijv ook automatich betere voeding of een beter moederbord nodig is. Ik had gebeld maar als het aangegeven wordt is het nog handiger!

Aanbeveling
Ik raad deze winkel aan iedereen aan die een goede gamepc zoekt. Ze doen wat ze zeggen en dat waardeer ik.

Chris 11-02-2016 Via de website gekocht

Perfecte website en levering

Als je een vraag heb antwoord het team heel snel

Assortiment
Alles wat je nodig heb voor de ultieme game pc bezitten zij

marcel beekmans 28-01-2016 Via de website gekocht

zeer duidelijk allemaal

zondag besteld.. maandag evrstuurd en disndag game!

veel keuze is alles.

goede prijs kwaliteit verhouding

Extra toelichting
monitor keuze wat onduidelijk zo weet je niet of er geluid bij zit, dit had er bij mogen vermeld worden. ik had graag een andere keuze gemaakt,nu moet ik box-en er los bij kopen

Naud 12-12-2015 Via de website gekocht

Ze helpen je naar jou keuze!

Vriendelijk en snel antwoord op een vraag!

Bijna alles op voorraad!

DIKKE 9!!!

Nee, Alles is TOP!

Hanny 11-12-2015 Via de website gekocht

Gamepc heeft een overzichtelijke website waarop je makkelijk kan kiezen.

Snel antwoord op vagen, vriendelijk personeel, meedenkend en eerlijke antwoorden waar je mee verder kunt.

Goede kwaliteit - prijs verhouding

Aanbeveling
Op alle aspecten ben ik goed geholpen.

olivier98 06-10-2015 Via de website gekocht

Op de vernieuwde site was alles heel overzichtelijk. Je kan er configuraties opslaan wat handig is als je het toch nog even aan wilt passen.

Op de klantenservice van gamepc.nl is niks aan te merken. Wanneer je een mailtje stuur heb je de volgende of soms nog diezelfde dag antwoord. Ook de WhatsApp is erg handig voor kleine vraagjes zodat je niet lang hoeft te wachten. Je wordt serieus genomen als klant wat erg fijn is.

Assortiment
Het assortiment is over het algemeen groot genoeg. Maar ik zou het snappen als mensen graag meer producten zouden zien en meer opties te hebben om hun ultieme game-ervaring te behalen.

Aanbeveling
Ik zou gamepc.nl zeker aanbevelen, het is duidelijk en goed in wat het doet. De klantenservice is top en als je weinig verstand hebt van het bouwen van pc's is dit een echte aanrader.

Extra toelichting
De service en kwaliteit van deze zaak zijn beide top. Alles is goed te overzien en duidelijk weergegeven.

usurper 10-09-2015 Via de website gekocht

Het samenstellen van een pc verliep soepel.

diverse keren contact gehad met de support afdeling. Via de mail telkens binnen 1 dag antwoord. Telefonisch werd een terugbel afspraak gemaakt. Dat werd keurig opgevolgd.

Aanbeveling
Goed product, waarbij je na de aanschaf ook goed geholpen wordt als er problemen zijn.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over Game PC. Ze doen wat ze beloven. Ook de service na de aanschaf is prima. Er was een probleem met de netwerk kaart. Dit hebben ze keurig opgelost.

Larssasa 03-09-2015 Via de website gekocht

Alles is duidelijk en makkelijk te vinden

Alles netjes geleverd op tijd en veel aandacht voor de klant

Assortiment
Bijna alles wat je zoekt staat er

Aanbeveling
Makkelijkste en beste manier om een goede game pc samen te stellen

boers023 18-08-2015 Via de website gekocht

Altijd en overal bereikbaar en ze reageren zeer snel op vragen

Assortiment
Uitermate gemakkelijk samen te stellen via de overzichtelijke website !!!

Extra toelichting
Uitermate tevreden over de support die GamePc.nl gaf toen ik hun verscheidene malen telefonisch en per email benaderde. Deze interactie was mede noodzakelijk omdat wij de gaming pc mee nemen naar het buitenland en dan moet je zeker weten of je support & kwaliteit in huis haalt. Ik kan naar alle tevredenheid zeggen dat ze ver boven verwachting hebben gepresteerd en voor ons is dit zeker een reden om ze anderen aan te bevelen alsmede voor vervolg orders! Excellente support & gecombineerd met uitstekende prijzen en een zeer overzichtelijke website !!! Zelfs toen iemand op vakantie was heeft die persoon de moeite genomen om ons met onze vragen te helpen. Bedankt !!!!

daveputje 08-07-2015 Via de website gekocht

Snelle en goede service, eerlijk advies toppie!

Assortiment
Veel keuze, en alles op voorraad!

Aanbeveling
Alles helemaal perfect, ik raad gamepc.nl aan iedereen aan!

Extra toelichting
Computer vrijdag in bestelling gegaan en zaterdag precies op aangegeven tijd aanwezig, alles is perfect aan de computer, hij is stil, koelt goed en levert perfecte prestaties. de service van gamepc.nl is perfect vragen worden snel en goed beantwoord en ze geven goed en eerlijk advies. kortom alles perfect! toppie!