Frank - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Frank.

Deze score is berekend op basis van 92 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.1

Johny 24-02-2018 Via de website gekocht

Service is top !! TOPPIE

Pakje ( Ubbink air solar belichtingspomp ) in perfect staat ontvangen.

Vlug (Gisteren besteld en vandaag al geleverd)
Werkt zoals het hoort.

Dus alles perfect in orde.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

sabine 18-02-2018 Via de website gekocht

geweldige service

nu voor de eerste keer besteld maar zeer tevreden in de toekomst zal ik zeker nog gebruik maken van deze site

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Linda Nieman 17-02-2018 Via de website gekocht

ZEER TEVREDEN!!

Een wandklok besteld, waarvan op de site werd gezegd dat ze stil was. Ik had hierover mijn twijfels... Klok werd, zoals beloofd, de volgende dag geleverd. Deze was in perfecte staat, exact zoals voorgesteld en... geluidsarm! Je hoort echt niks! Ik ben zeer tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

claeys veronique 17-02-2018 Via de website gekocht

Supersnelle service

Voor de 1ste keer op site gekomen voor iets specifieks voor mijn moeder. volledig verrast met de snelle levering, we lagen zelfs nog in bed. Versteld stonden we te kijken naar de koerier met ons pakje. Bedankt. Een site die ik niet zal vergeten.

Kapstok Rezzo 15-02-2018 Via de website gekocht

Slecht product, geen service, beoordeling niet geplaatst.

Kapstok Rezzo van € 195 was heel slecht afgewerkt. Lelijke lasnaden, ruw hout, membraam in gat waardoor schroef moest, wat montage lastig maakte. Na een week pas een standaard reactie van klantenservice. Gingen niet in om mij financieel te compenseren. Ik kon het product terugsturen. Vulde (desgevraagd) een slechte beoordeling in over het product en service. Deze werd niet geplaatst.

Stef 13-02-2018 Via de website gekocht

Bureaucratie ten top.

Na 3 maand een lieten stiksels los van een schoen.
Gemaild en foto toegevoegd.
Kreeg reactie terug, stuur maar retour ter beoordeling door leverancier.
Dus de klant wordt opgezadeld met een kwaliteits issue.
Heb de leverancier gebeld, die zegt dat dat Frank bv. beleid is.
Het komt er dus op neer dat ik mijn werkschoenen weken kwijt ben.
Moet maar op mijn sokken aan het werk.
Waardeloze service.
Stuur een paar nieuwe dan krijg je de oude retour.Dat is pas service.

Frank 14-02-2018

Goedemorgen,

Wat vervelend om te horen dat u onze service als zodanig ervaart! Onze excuses voor het ongemak! U hebt vanzelfsprekend nog recht op fabrieksgarantie. Het is standaardprocedure dat de schoenen retour moeten om te achterhalen of het inderdaad een kwaliteitsprobleem is. Hiervoor vragen wij uw begrip! Uiteraard zal de garantiebepaling zo spoedig mogelijk worden afgehandeld. Mocht u tussentijds vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag!

Janny Kuiters 13-02-2018 Via de website gekocht

Geweldig betrouwbaar bedrijf

Snelle levering van een bestelde Waterman vulpen.
Keurige verpakking en fijn om een mooi cadeau te hebben voor mijn man.
Wordt zéker een schot in de roos👍

Lida 74 01-02-2018 Via de website gekocht

Slechte klantenservice

Brievenbus besteld, welke netjes is geleverd, echter geen bevestigingsmateriaal erbij. Daarover gemaild. Zou alsnog toegestuurd worden. Nu ruim 2 weken later nog niets ontvangen..mail wordt ook niet meer beantwoord. Via andere webshop de ontbrekende onderdelen besteld en binne 2 dagen in huis!! Kost mij wel € 12,50 extra. Goede les...voor.mij geen Frank.nl meer. Waardeloze klantenservice. Kon 2 weken lang de postbode opwachten omdat we de brieven bus niet konden plaatsen.

Goedemiddag,

Bedankt voor de aanvullende informatie. Ik heb deze kwestie doorgelezen en zie dat er aan onze kant een fout is gemaakt waardoor er geen correcte opvolging is gegeven. Dat mag uiteraard niet gebeuren en we bieden dan ook onze welgemeende excuses aan voor het ongemak! De gemaakte kosten zullen we vergoeding. U hebt een mail ontvangen met meer informatie. Mocht u nog vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag!

lien coolsaet 31-01-2018 Via de website gekocht

verkeerd artikel geleverd

Ik had 4 artikels besteld. Drie artikels zijn correct, het vierde echter niet. Het artikelnummer staat met een etiket er op geplakt en komt overeen met wat er op de wesbite staat. Het betreft een blauw/witte badmintonzak voor zes rackets met extra opbergruimte. Wat ik heb ontvangen is echter een zwarte zak enkel voor één racket. Stemt totaal niet overeen. Ik probeer verschillende malan telefonisch contact op te nemen, maar raak nooit binnen. Ik wordt altijd zo dadelijk geholpen, maar dadelijk komt nooit. Mijn telefoonrekening tikt aan... Ook per mail raak ik niet binnen. Wanneer ik het online formulier wil invullen om te retourneren, dan lukt dit niet en wordt ik gevraagd de klantenservice te contacteren. Schandalig!

Beste mevrouw Coolsaet,

Bedankt voor uw feedback! Wat vervelend om te horen dat u het verkeerde artikel hebt ontvangen. Onze excuses! Dat is natuurlijk niet de bedoeling en gaan we voor u oplossen. Wel lees ik met enige verbazing dat u ons niet te pakken krijgt! Onze gemiddelde wachttijd is drie minuten. U zult binnen openingstijden van de klantenservice altijd iemand aan de lijn krijgen. Ik zie dat u inmiddels ook al contact hebt gehad met één van onze medewerkers voor een oplossing. Mocht u overige vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag!

Fred W 30-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, slechte service!

Bijzettafel besteld en de volgende dag geleverd. So far, so good. Het ding blijkt beschadigd te zijn. De klantenservice is bijzonder weinig hulpvaardig en het komt er uiteindelijk op neer dat het mijn probleem is in plaats van het probleem van frank.nl. Het komt allemaal weinig betrouwbaar en, in elk geval, zeer klantonvriendelijk over. Eenmalig deze kennismaking!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Frank 30-01-2018

Beste meneer Westerdaal,

Bedankt voor uw feedback! Ik begrijp uw frustratie! Om het zo snel mogelijk voor u op te lossen hebben we u direct na uw telefoongesprek enkele keren gemaild met wat vragen voor extra informatie. Ik kan me voorstellen dat u dit al vervelend ervaart maar dit is allemaal om u zo snel mogelijk te helpen. Zodra wij alle informatie in huis hebben kunnen we het direct voor u oplossen. Het is én blijft uiteraard uw goed recht om hier niet in mee te werken. In dat geval kunnen we het niet op afstand voor u oplossen en zullen we het product eerst retour moeten ontvangen om te kunnen afhandelen. Dit is verder aan u welke route u kiest.

Frank 30-01-2018

Beste meneer Westerdaal,

Bedankt voor uw feedback! Ik begrijp uw frustratie!
Om het zo snel mogelijk voor u op te lossen hebben we u direct na uw telefoongesprek enkele keren gemaild met wat vragen voor extra informatie. Ik kan me voorstellen dat u dit als vervelend ervaart maar dit is allemaal om u zo snel mogelijk te helpen. Zodra wij alle informatie in huis hebben kunnen we het direct voor u oplossen.
Het is én blijft uiteraard uw goed recht om hier niet in mee te werken. In dat geval kunnen we het niet op afstand voor u oplossen en zullen we het product eerst retour moeten ontvangen om te kunnen afhandelen. Het is verder aan u welke route u kiest.

Marc 23-01-2018 Via de website gekocht

zeer snelle service en correcte afwerking van de bestelling

s'avonds om 22:00H een Alecto weerstation (WS-4800) besteld en perfect geleverd gekregen daags nadien op mijn werkgever zijn adres. Via de transporteur zijn website was perfect te volgen waar het pakje zich bevond

Chris T. 12-01-2018 Via de website gekocht

Snelle geweldige service

Op zondagavond besteld en ook gelijk een bericht van Postnl dat pakket onderweg was. De volgende middag al geleverd. De ontvangen kortingscode die ik was vergeten in te vullen op de site, werd na een mailtje meteen terug gestort op mijn rekening. Had ik niet verwacht , toch gekregen . Een goud eerlijke verkoper. Topverkoper.zeer aan te bevelen. Ook een zeer goed product voor een goede prijs en goed verpakt.

Niekske1967 11-01-2018 Via de website gekocht

Wat een geweldige service!

Ik wilde mijn lichtsnoer ruilen omdat de lichtjes "kouder" waren dan mijn eigen lampjes dus het paste er niet bij. Tot mijn verbazing mocht ik mijn snoer houden met de opmerking dat ik deze wellicht aan iemand cadeau kon geven (en dat kon ik) en ik hoefde niet te betalen voor het snoer!! Zelden zo'n service meegemaakt. Chapeau!!! Bij zo'n winkel kom je graag nog eens terug.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 08-01-2018 Via de website gekocht

Waardeloos behandeld

Eind november een wereldbol besteld. Levering zou begin december zijn. De eerste week kreeg ik elke dag mail met een gewijzigde datum, waarna alle communicatie plots stopte. Na bellen zeiden ze begin 51 voor levering. Vervolgens niets gekregen en weer niets gehoord en in week 2 van het nieuwe jaar zelf weer gebeld. Nieuwe levering geschat op 15 januari, maar ik annuleerde het telefonisch (kan alleen zo) en diende per mail een klacht in voor de waardeloze gang van zaken. Als reactie kreeg ik dat ze zagen dat ik telefonisch contact had gehad en dat ik bij vragen nog contact op kon nemen. Mijn klacht is inhoudelijk volledig genegeerd. Ik keer niet meer terug bij hen.

Frank 09-01-2018

Beste meneer Van Gaalen,

Bedankt voor uw review. Ik heb de order voor u nagekeken en zie dat deze inderdaad niet helemaal soepel is verlopen. Onze excuses voor het ongemak! Zoals telefonisch besproken wachten wij momenteel op de aanlevering van nieuwe voorraad die tot onze spijt later binnenkomt dan op voorhand ingeschat. U hebt zojuist een mail ontvangen met nadere toelichting. We hopen u daarmee alsnog voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u overige vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag!

Marco Schouten Nieuw-Vennep 07-01-2018 Via de website gekocht

Een zeer tevreden klant!

Ik ben erg tevreden over het contact met Frank, de levering en het assortiment.
Het was voor mij de eerste keer dat ik er wat kocht (een Brooks B135 Fietszadel) en ik ben er heel erg blij mee.
Ik onthoud dit adres goed, dank je wel Frank!

Rikki*2015 03-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle service, goede communicatie

Beste Team van Frank©,
Gefeliciteerd met de suppersnelle service (zelfs tijdens deze hectische kerst- en nieuwjaarsperiode).!! Besteld op 29dec 2017 - 13hr, afgeleverd op afhaalpunt op 30dec 11hr !
Waarvoor dank
Wens jullie een super 2018
Met vriendelijke groet
Erik Fauvart – Kapellen - Belgie

Wim 02-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende levering

Website is duidelijk. Levering is goed verlopen. Het product klopt volgens de omschrijving. Aftersale is goed.

Wiebe 29-12-2017 Via de website gekocht

Prima service

Het bestelde voldeed precies aan de omschrijving het werkt ook goed en ziet er goed
Goed verpakt. 's Avonds laat bestelt en de volgende avond al geleverd

Jeroen 17-12-2017 Via de website gekocht

Goed geholpen

Ik had voor Sinterklaas een kado voor iemand gekocht. Helaas: totaal verkeerd ingeschat. Het was al ruim voorbij de twee weken die op de website van Frank staat als omruilperiode. Toch maar even gebeld en uitgelegd wat er aan de hand was. Kado zat gelukkig nog in originele verpakking. Ik kon het toch nog terug sturen. Toppers. Dat zijn het.

Thea van Kemenade 15-12-2017 Via de website gekocht

Perfecte levering

Duidelijke site, kon alles makkelijk vinden. Zeer tevreden met de levering alles goed verpakt en snel geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sandra 13-12-2017 Via de website gekocht

Fantastische service en levering! Toppers!

Gister een bestelling gedaan en vandaag al in huis! Verder omdat na de betaling mijn pc vast liep contact gehad met de klantenservice. De dame die ik gesproken heb was erg vriendelijk en behulpzaan. Duidelijk in wat zij voor mij kon doen en wat ik zelf kon doen. ( in dit geval uurtje wachten op de bevestigingsmail). Ben erg tevrede en zou er zo weer bestellen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mischa 04-12-2017 Via de website gekocht

Bedrijf weigert reparatie / vervanging ondeugdelijk product

Eind Juli een 4 spots plafondlamp (LED) gekocht op de website www.lamp-expert.nl, maar na 3 maanden is 1 van de LED spots al kapot. Volgens de websites van zowel de Consumentenbond als Autoriteit Consument en Markt is het product in dit geval ondeugdelijk, maar het bedrijf weigert herhaaldelijk om het probleem kostenloos te verhelpen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Frank 05-12-2017

Beste meneer Boender,

Bedankt voor uw bericht. Helaas zit er geen fabrieksgarantie op de lichtbronnen, dit omdat lichtbronnen op den duur altijd 'opbranden'. Maar binnen 3 maanden is natuurlijk wel heel snel! We hebben de lichtbronnen zelf helaas niet los in ons assortiment. Daarom hebben we u ook een vergoeding aangeboden zodat u hier zelf een nieuw lampje voor kan halen. Deze lampjes zijn bij de meeste elektronicazaken verkrijgbaar voor een paar euro. We vinden het vervelend te vernemen dat u zich hier niet in kan vinden! U mag uiteraard nog gerust contact opnemen met onze klantenservice om deze vergoeding alsnog te laten verwerken. We hopen u daarmee alsnog voldoende mee van dienst te zijn. Mocht u overige vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Klantenservice

Patrick 01-12-2017 Via de website gekocht

Super tevreden

Mijn bestelling was snel geleverd en helemaal zoals ik het had verwacht. Zeker een aanrader. En veel betere prijs en gratis verzending.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jptv 29-11-2017 Via de website gekocht

Geweldig service

Eerst naar andere sites gekeken voor de prijzen ,en ik viel op de site van Frank en meteen was het raak ,geen probleem om te bestellen en snel gediend geweest ,een aanrader ( vertel het maar verder )Heel tevreden met de Gardexo weerhaan gekleurd (order nr. 2017168 ),het is gewoon prachtig en zo snel dat jullie werken ,jullie zijn zeker goed bezig ( de max )en ik voor de eerste keer dat ik iets besteld,en succes in de toekomst ,een aanrader voor andere mensen die het nog niet kennen
Alvast bedankt voor deze snelle dienst

Groetjes jptv (zoals ze zeggen ,doei )

Ger 25-11-2017 Via de website gekocht

Toppie service.

Op de website veel artikelen. Mooie prijs. Geringe vergoeding verzendkosten. Doen wat ze beloven. In het weekend besteld. Maandag in huis. Kom je er niet uit. Dan bel je even. Prima winkel. Nog veel suc6 en ga zo door.

Voorlopig slechte ervaring 20-11-2017 Via de website gekocht

Na bijna 6 weken nog geen levering

Nog nooit van de winkel gehoord, na vriendelijk telefonisch gesprek op 18 oktober een bestelling geplaatst. Nu, bijna 6 weken later nog steeds geen Enkel zicht op leverings datum. Wel vage e-mails vol even vage beloftes. Geen idee wat ik hiermee ga doen.

Paul 16-11-2017 Via de website gekocht

vlotte en klantvriendelijke aanpak

Van de zes websites die ik bezocht was deze veruit de voordeligste (in prijs)
De aankoop zelf ging ook heel vlot en de zending werd binnen de gestelde termijn geleverd.
Alles prima verlopen dus, een aanrader

M. van der Meer 16-11-2017 Via de website gekocht

Prettige service

Snelle en zeer goede aflevering. Mickey Mouse kerstballen mijn klein dochter is helemaal gek
er van ze zijn erg mooi door iedereen aan te bevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul1952 15-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service

Zondag morgen een Brooks zadel besteld en maandag voor 12:00 uur bij een afhaalpunt geleverd, geweldige service!

Nora 04-11-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Mtb schoenen besteld op zondag middag. Gelijk bevestiging gekregen met duidelijk info over bezorgtijden. Maandag middag geleverd zoals het beloofd. Product is top!

Lisetta Grutters 02-11-2017 Via de website gekocht

Hele goede service en duidelijke communicatie naar de klant!

Deze shop kwam naar voren toen ik n vulpen zocht. Er was wat onduidelijkheid over een kortingscode maar dat is heel netjes opgelost! Het klantcontact was erg goed!

Vliegende Hollander 02-11-2017 Via de website gekocht

Bestelling op afgesproken datum ontvangen en in goede staat

Ik had bij Frank webshop 1 paar zolen besteld voor in mijn schoenen. Ik werd door Frank keurig netjes op de hoogte gebracht wanneer mijn bestelling zou komen.
De omschrijving van Frank bij dat artikel was ook keurig.
Zou ik Frank bij mijn vrienden aanbevelen? Zoals het nu gegaan is, ja.

nikki 01-11-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Op zondagavond heb ik de regenbroek besteld en op maandag werd deze al geleverd. De regenbroek is licht, ademend en waterdicht. Precies zoals beschreven op de website. De broek zit verpakt in een klein zakje. Voor de verzending is een keurige, stevige doos gebruikt. De volgende keer zou ik zeker weer bij Frank bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

renee 26-10-2017 Via de website gekocht

snelle bezorging, goed product en meest voordelig

was op zoek naar kwalitatief hoogwaardige tuinklompen tegen meest voordelige prijs. Frank kwam hier als beste uit. Bestelling geplaatst, volgende dag in huis. Verpakking goed geen overbodig verpakkingsmateriaal. Tuin klompen super goed en fijn.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

C.J.N van Velzen 17-10-2017 Via de website gekocht

Super tevreden!!

Mooie jas gezien in winkel maar wel erg duur, gegoogeld en kwam bij Frank uit waar ik overigens nog nooit van had gehoord. Ben super tevreden, duidelijke site en kwam bij mij vertrouwd over, jas besteld en de andere dag al in huis. Top!!👍🏼

Yolanda 09-10-2017 Via de website gekocht

Alleen maar positief !

Prima kwaliteit, professionele winkel : prima communicatie, track & trace, zeer snelle levering, ... echt een aanrader !

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frank 05-10-2017 Via de website gekocht

Top Kwaliteit

Deze shop was een meevaller.De snelheid van levering was indrukwekkend.
Het (aanbevolen) product is super.

Yvonne 03-10-2017 Via de website gekocht

Professioneel en klantvriendelijk!

Frank is niet alleen een expert in regenkleding maar ook in marketing èn in het tevreden houden van klanten. Want wat wil de klant? Een goed product, goede service en een duidelijke communicatie. Dat levert Frank allemaal. Klanten blij: Frank blij!
(Alleen een aandachtspuntje: de doos waarin mijn prachtige, nieuwe regenjas werd geleverd was wel heel erg groot.. ;-))

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rob 30-09-2017 Via de website gekocht

TopShop

Alles staat goed en duidelijk op de site; wat wordt beloofd wordt nagekomen; producten zijn top; levering van zeldzame laars met rode zool in kleine maat 35 komt hier ook voor elkaar.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hajna 29-09-2017 Via de website gekocht

kwaliteitsproducten

Vandaag mac in a sac neon jacket kinderregenjas ontvangen.

Keurig verpakt en een product dat absoluut voldoet aan verwachtingen! Ik ben ook zeer tevreden!

En de tekst op de pakbon is ook hartelijk en toont oprechte behulpzaamheid. Vandaar dat ik de moeite nam om u te schrijven.

Ik koop heel veel via internet, en vul lang niet alle tevredenheidsformulieren in. Kost veel tijd als je zoveel online koopt. Maar uw webshop spreekt mij aan. Goed bedrijfsbeleid, mijn complimenten!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Priscilla 28-09-2017 Via de website gekocht

Top klantenservice

Kaplaarzen voor mijn zoontje gekocht, vielen te klein

Super service ! Alles binnen 24 uur geregeld zodat de kleine man nog met ze laarzen de boswandeling kon maken

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Romy 27-09-2017 Via de website gekocht

Goed product, goede prijs, snel geleverd

Mooie wereldbold voor faire prijs. Bezorging doet wat het beloofd: 's middags besteld, de volgende ochten al bezorgd. Top!

Gerard buist 22-09-2017 Via de website gekocht

Kan niet beter!

Werkt perfect en zou niet weten hoe het beter zou kunnen. Bestelde het, volgende dag meteen in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M. van Tol 19-09-2017 Via de website gekocht

Tuinbeeld vliegt binnen

Assortiment is ruim en website overzichtelijk. Na bestelling en betaling was de e-mail communicatie ter bevestiging en over de aflevering snel en helder. Aflevering was stipt volgens afspraak. Het tuinbeeld van de gans werd de volgende dag, geheel volgens afspraak en zorgvuldig verpakt, afgeleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Greboo 19-09-2017 Via de website gekocht

Goede service

Een ruim assoriment, in elke prijs klasse. indien niet op voorraad wordt je op de hoogte gehouden wanneer men verwacht het te kunnen leveren. Klasse.

DMJ vd Ham 18-09-2017 Via de website gekocht

Goed, betrouwbaar bedrijf

Scherp geprijsd
Betrouwbaar, concrete informatie. Precies wat ik zoek is hier tegen een goede, redelijke prijs aan te schaffen. Ook indien niet op voorraad wordt het alsnog snel geleverd. Je wordt dan goed op de hoogte gehouden.

Fon Wolkers 13-09-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

De materialen zijn goed en stevig. De levering is snel en wordt goed geinformeerd over de levering.
Alles goed verpakt.

Roland 07-09-2017 Via de website gekocht

super webshop

Duidelijke beschrijving van de artikelen. Snelle levering en prima materiaal.
Veel betalingsmogelijkheden

Leonie 07-09-2017 Via de website gekocht

Geen aanrader

Lastig retourneren en het onduidelijke karakter als tussenpersoon heeft mij niet vrolijk gemaakt. Ik ga niet nog een keer iets bestellen hier. En raad het anderen ook ten zeerste af.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Frank 08-09-2017

Beste mevrouw Bouwman,

Bedankt voor uw review. We vinden het erg vervelend om te horen dat u onze retourprocedure als zodanig hebt ervaren! Dit is uiteraard niet de bedoeling! Wij bieden een vrij eenvoudige retourprocedure die direct tussen ons en de klant wordt afgehandeld. Hier komt dus geen tussenpersoon aan te pas. Mocht u dit als lastig hebben ervaren dan bieden wij u hier uiteraard onze excuses voor aan! Graag verwijs ik u door naar onze retourvoorwaarden voor meer informatie:

Mocht u nog vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Antonia 05-09-2017 Via de website gekocht

Ben erg tevreden met de snelle levering.After Pay liep goed

Fijn dat ik After Pay kon doen.
Was geen probleem.Goed geregeld.Was iets later bezorgd maar werd goed op de hoogte gehouden.