Frank.nl - Reviews & Ervaringen

5,2 Lees 705 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Frank.nl.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is berekend op basis van 215 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

5,2

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

Ria Mertens 19-06-2019

Algemene score

1,0
op 27/05/19 een wandelbroek besteld artikelcode 1821297 en betaald. ( Tot op heden niets ontvangen. Enkele telefoontjes naar klantenservice. Ee,n half uur wachten en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Zouden terugbetaling doen doch is niet gebeurd
Frank 21-06-2019

Dag Ria,

Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen je de bestelling niet hebt ontvangen! Je hebt het aankoopbedrag spijtig genoeg zonder enige vermelding van bijvoorbeeld het order- of factuurnummer overgeschreven. Om deze reden duurde het langer om de betaling te koppelen. Excuses voor het ongemak! Zoals verzocht is de betaling inmiddels teruggeboekt naar je rekening. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dit graag.

René
Klantenservice Frank

Reageer

M van der Velden 17-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Hangstoelaanbod was goed en mooie prijs-kwaliteit verhouding. Levering was snel, duidelijke mails. Tevreden klant dus!

Reageer

Jan den Boer 17-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Duidelijke omschrijving hoe je kan bestellen en ook de correcte levertijd, goed verpakt en ook belangrijk de goede prijs.
Ik kan het iedereen aanprijzen om hier iets te kopen

Reageer

InVo 17-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Via Google op de site van Frank.nl terecht gekomen. Niet wetende dat het hier om een heel grote internetwarenhuis gaat, waar je van alles kunt kopen. Ik was op zoek naar een fietszadel.
Aan de hand van de vele positieve ervaringen met het fietszadel wat ik op het oog had, het product besteld. Levering volgens afspraak. Wel had de verzenddoos wat kleiner gekund.

Reageer

S. de Roo 16-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Vandaag besteld en had de ventilator de volgende dag in huis. Kreeg netjes een track en trace code. Keurig afgehandeld mijn bestelling dank u wel verkoper

Reageer

Katie broerse 16-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Goede afhandeling.
Plaaatjes kloppen bij werkelijke produkt.
Netjes verpakt.

Reageer

Karin 15-06-2019

Algemene score

1,0
Doet niet wat beloofd wordt.
Volgende dag leveren wordt niet nagekomen en zou derhalve ook niet vermeld mogen worden op de website.
Geen bevestiging gekregen, volgens klantenservice omdat het systeem problemen heeft met Apple e-mailadressen.
Afleveren bij PostNL punt is niet mogelijk (Dordrecht, keuze werd niet gegeven, alleen met eoa onbekende organisatie afleveren bij particulieren op plekken waar ik niet kan komen).
Klantenservice bevestigende de levering de volgende dag maar dat is dus niet gebeurd. Bestelling gaat dus geweigerd worden want ik ben alleen die dag op dat adres, daarna weer in het buitenland.
Als Frank eerlijk was geweest, dan had ik het product meteen ergens anders kunnen bestellen.
Frank 17-06-2019

Dag Karin,

Bedankt voor je feedback. Ik zie dat je bestelling wel degelijk (zoals beloofd) dezelfde dag is verzonden. Normaal gesproken wordt deze binnen een dag geleverd, maar in dit geval is er vertraging ontstaan bij PostNL. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak!

De afhaalpunten heb ik voor je gecontroleerd. Er zijn tientallen PostNL en Homerr afhaalpunten beschikbaar in Dordrecht. Onze site geeft de drie dichtstbijzijnde weer, in jouw geval zijn dit drie Homerr-punten. Je kunt onder de drie weergeven opties op een knop drukken om alle afhaalpunten in Dordrecht te bekijken en selecteren. Als je daar op drukt zie je dus ook vele PostNL-servicelocaties die je kunt selecteren.

De zending weigeren is uiteraard geen probleem! Je bestelling wordt bij terugkomst in ons magazijn zo snel mogelijk geannuleerd en terugbetaald. We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

René
Klantenservice Frank

Karin 17-06-2019

U schrijft: “Onze site geeft de drie dichtstbijzijnde weer, in jouw geval zijn dit drie Homerr-punten. Je kunt onder de drie weergeven opties op een knop drukken om alle afhaalpunten in Dordrecht te bekijken en selecteren. Als je daar op drukt zie je dus ook vele PostNL-servicelocaties die je kunt selecteren.“
Dat was helaas niet zo. In ieder geval niet op d eiphone versie van uw site. Dus iets anders dan die drie Homer (bizar dat jullie dat als dichtstbijzijnde aangeven terwijl er een PostNL punt om de hoek zit) adressen kon ik niet kiezen.

Reageer

Paul 15-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
alles netjes en snel verzorgd. gunstige prijs bij zoekopdracht. was makkelijk te vinden.

Reageer

S. Zimmerman 15-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Mijn bestelling werd keurig verpakt en snel geleverd en van te voren kreeg ik ook netje voldoende informatie over wanneer het geleverd zoh worden. Prima geregeld! 👍

Reageer

Miranda 14-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Hele fijne shop, duidelijk, snelle verzending. Goed verpakt. Niks op aan te merken.

Reageer

Usta 14-06-2019

Algemene score

3,0
Slechte service.
Bestelling word continu uitgesteld. Je twijfelt zelfs of je de producten krijgt of niet. Continu 30 minuten aan de lijn wachten om te vragen waar de producten. Na de 29ste minuut word kijhard opgehangen. Je word niet eens geholpen. Dit is al 4 keer gebeurd. Lever de producten of lever het niet ! Hou mensen niet aan de lijn . Letterlijk en figuurlijk !!!
Frank 17-06-2019

Goedemiddag Usta,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je een aantal keer contact hebt gehad met onze klantenservice. Op drukkere momenten kan de wachtrij aan de telefoon wat oplopen. Hiervoor onze excuses! We doen uiteraard ons best iedereen zo snel mogelijk te helpen. Naast telefonie zijn we ook bereikbaar via de chatdienst op onze website en via Facebook. De bestelde producten worden gewoon geleverd. Naar verwachting heb je deze binnen 1-2 dagen in huis. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dit graag!

René
Klantenservice Frank

Reageer

Moon 14-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Leuke producten, overzichtelijk, klantvriendelijk en absoluut aan te raden!

Reageer

Peter 14-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Duidelijke site, diverse producten, goede communicatie, snelle levering, betrouwbaar

Reageer

Samille 13-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Winkel geeft een Snelle levering , goede kwaliteit tafel binnen gekregen alleen doos was beschadigd bij levering maar was aan de multi game tafel niet te zien

Reageer

Houdijk 13-06-2019

Algemene score

1,0
Ik had een spiegel besteld op de dag van de levering kreeg ik netjes een mail dat de levering langer ging duren omdat de spiegel nog niet bij hun was geleverd en ze wisten niet hoelang het nog kon duren. Er jammer maar wel netjes om te mailen. Vervolgens keek ik 's-avonds op hun website was de spiegel wel weer te bestellen maar nu goedkoper. Ik via de online chat vragen hoe dit kon en dat ik mijn spiegel dan ook met die korting wilde ontvangen. Dit kon helaas niet omdat ik met Klarna had betaald. Dus mijn bestelling laten annuleren zodat ik hem opnieuw kon bestellen. Gelijk op de site geprobeerd te bestellen maar in de tussen tijd stond hij weer op geen voorraad. Toen hij een paar dagen wel weer op voorraad was weer besteld maar helaas was nu de korting er weer af. Spiegel 2 dagen later binnen. Dag erna keek ik weer op de site en verdomt weer met korting!!!! Ik gelijk nog een spiegel besteld wel met de korting en gewoon via ideal betaald en dan wilde ik de andere zonder korting terug sturen want deze was weer met Klarna betaald. Toen ik de spiegel met korting binnen kreeg was deze helaas gebroken. Ik Frank bellen en mijn probleem uitgelegd. Ik kon de kapotte spiegel retour sturen en de andere houden waar ze nu opeens wel de korting op konden geven terwijl ik wel met Klarna had betaald. Mijn kapotte spiegel is nu al 21 dagen bij hun retour ontvangen maar ik heb nog steeds mijn geld niet terug. Ik heb al 2 keer gebeld en na lang in de wacht te staan (ong 20 min) wordt mij beloofd het geld zo snel mogelijk retour te sturen maar ze hebben het erg druk. Tot op heden mijn geld nog niet terug ontvangen.
Frank 13-06-2019

​Goedemorgen,

Bedankt voor je review! Ik heb het voor je nagekeken en zie dat het inderdaad niet goed is verlopen. Een korting toevoegen is gewoon mogelijk, daar is dus een fout gemaakt. Excuses voor het ongemak! We hebben je retourzending inmiddels verwerkt, je hebt een bevestiging per mail ontvangen. Mochten we verder nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we dit graag!

René
Klantenservice Frank

Reageer

DannyB 13-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Had de joe-blow fietspomp besteld.
Geweldige snelle levering, op zondag besteld en maandag al in huis!!

Reageer

Marcel 12-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Snelle levering, prijs/kwaliteit is goed. Aansluiten zoutwatersysteem ging perfect. Zoutwatersysteem houdt je zwembadwater de hele zomer mooi schoon en helder.

Reageer

Martijn 11-06-2019

Algemene score

1,0
Na 2 weken nog steeds geen levering van een set voetbaltafel ballen. Ook mijn email bericht van 5 juni is helaas nog steeds onbeantwoord.
Frank 13-06-2019

Dag Martijn,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je bestelling nog niet is geleverd! We hebben een mail verzonden waarin werd aangegeven dat de tafelvoetballen tussen 12-06 en 18-06 worden geleverd. We hebben de verwachte voorraad inmiddels ontvangen, we zullen je bestelling vandaag verzenden! Mocht je nog vragen hebben dan horen we dit graag.

René
Klantenservice Frank

Reageer

ger medema 11-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Duidelijke product omschrijving en prima kwaliteit van de foto's om te zien of je de juiste keuze maakte.

Reageer

Ton 10-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Klok is ruim op tijd geleverd had naar mij idee wat zorgvuldiger ingepakt mogen worden ( meer beschermende middelen )

Reageer

Samak 10-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
ze maken waar wat ze zeggen vandaag besteld morgen in huis product is zoals ze beschrijven, ga zo door

Reageer

Gerald 09-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Snelle en correcte afhandeling van bestelling. De bestelling was goed verpakt en zonder beschadiging aangekomen,

Reageer

Kooman 09-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Kwaliteit voor een redelijke prijs. Gratis verzending met zelf te kiezen bezorgadres of ophaalpunt. Deze soort service moet gewoon algemene standaard zijn. Hulde.

Reageer

Michel 08-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Leuk assortiment, duidelijke omschrijving, scherpe prijs en snel geleverd. Top!

Reageer

Albert-Jan 07-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Goede overzichtelijke site met een zeer goeie service.
Top ook wat ze zeggen met bezorging.
En je krijgt een mailtje als het product er weer is super gewoon.

Reageer

Reedland. 07-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Mooie website, duidelijk en gemakkelijk bestellen, snelle levering, gewoon 👍🔝

Reageer

Tineke Stravers 06-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Het bestellen ging makkelijk en een correcte afwikkeling en de bezorging konden we perfect volgen!

Reageer

collin hof 06-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Nette en snelle levering, niet de volgende dag zoals beloofd maar een dag later.

Reageer

ajaxhenk 05-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
goede site volgende dag in huis netjes afgehandeld als er wat is aan het product krijg je netjes bericht om het probleem op te lossen

Reageer

E 04-06-2019

Algemene score

4,0
Product incompleet geleverd. Over gebeld. Zou opgelost worden en ik zou daarvan een mail ontvangen. Week voorbij. Niet gehoord. Gemaild: geen reactie. Weer gebeld: erg lang in de wacht. Ik heb aangegeven graag een goed compleet artikel te ontvangen. Werd mij verteld dat dat niet zomaar kan. Dan moet ik eerst het product terugsturen en kan ik het geld terug krijgen.
Ik vind dat dit alles niet kan.
Afspraken worden niet nagekomen. Ik hoor een week lang niets. Ik ontvang een product waarvan 1 onderdeel mist en nu kan ik geen nieuw artikel ontvangen. Vind t maar gek

Reageer

Jessica van Garderen 04-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Duidelijk en mooie site.
Snelle levering van het bestelde product.
Zou hier zeker weer naartoe gaan als ik iets nodig heb. Thanks voor de goede service

Reageer

M. 04-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

7,0
Goede snelle service.
De voorgeboorde gaten klopten niet helemaal waardoor er planken bij de picknicktafel niet helemaal op een rechte lijn zaten en netjes aansloten dat was wel jammer.
Kwaliteit van hout was netjes.

Reageer

Mellou 01-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Handige website, goede service en super snelle levering!
Het geleverde produkt was precies zoals omschreven op de website.

Reageer

Wendy 31-05-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Duidelijke website, snel kunnen vinden wat ik zocht. De bestelling was de volgende dag al geleverd. Zeer de moeite waard om eens een kijkje te nemen op Frank.nl

Reageer

Hans 31-05-2019

Algemene score

9,0
Goede shop snelle levering
Goede prijs kwaliteit verhouding
Goede omschrijving in de aanbieding

Reageer

Hans 31-05-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Mooie en duidelijke site. Product goed en goedkoop. Pakje aangekomen, precies zoals beloofd.

Reageer

Jill 30-05-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Fijne shop , snelle verzending , goede service!
Zal zeker een keer terug komen als ik weer iets nodig zou hebben .

Reageer

bouledor 30-05-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Prima webwinkel. Ik heb ervoor gekozen omdat hij de juiste terrasverwarmer tegen een aantrekkelijke prijs voor mij in de aanbieding had. Levering was prompt. Ik ben zeer tevreden

Reageer

Familie Timmermans uit Alblasserdam 30-05-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Echt zeer snel geleverd wat we besteld hadden, s'avonds om een uur of 7 besteld en s'morgens om 8 uur al geleverd!

Reageer

Joop van Dinther 30-05-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Duidelijke website, prima productoverzicht, concurrerende prijzen en een snelle levering

Reageer

Rob - Eindhoven 29-05-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Ik kwam er pas heel laat achter dat ik voor een trip nog een lichtgewicht slaapzak nodig had. Op internet gezocht en er een gevonden bij FRANK. Om vijf voor tien besteld en binnen een half uur had ik drie mails, dat de bestelling was afgerond, vervolgens dat de slaapzak werd ingepakt en toen dat de bestelling op weg was naar PostNL. De volgende ochtend om half tien kreeg ik bericht dat de slaapzak kon worden afgehaald bij een zelf gekozen servicepunt van PostNL in Eindhoven, net gearriveerd uit Groningen. Hele snelle communicatie en levering. En een prima slaapzak. Chapeau.

Reageer

Heiko Prak 27-05-2019

Algemene score

6,0
Jammer dat de bestelling een dag later werd verzonden dan op de website stond. Dit werd per mail overigens wel meegedeeld. Ander minpuntje was dat achteraf betalen niet kon, hoewel dit op de website wel een optie was.

Reageer

Joop van Dinther 27-05-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Duidelijke website, prima productoverzicht, concurrerende prijzen en een snelle levering

Reageer

Henny 27-05-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Duidelijke website, goede service tot aan de deur.
Ook de juiste info bij de bezorging van het pakket. En de mogelijkheid om afterpay te doen

Reageer

Kees 26-05-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Eerder had ik een review geplaatst over een "kabaalwekker" die na 2 weken binnenkwam en het bij ontvangst niet deed. Daarop heeft Frank.nl alert gereageerd, spontaan een nieuwe gestuurd, die snel kwam en het wel doet. Kan niet anders zeggen dan dat ze dat prima gedaan hebben. Knap werk, Frank.nl!

Reageer

Dik Ardon 25-05-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Bestelling correct en snel uitgevoerd. Het produkt voldoet helemaal aan mijn verwachtingen.

Reageer

Onbekend 25-05-2019

Algemene score

4,0
Ik heb halfweg vorige iets van buitenspeelgoed (gewoon een nestschommel) besteld en betaald (!!!) bij Frank.nl omdat er stond. Voor 11u besteld is morgen geleverd. Echter!!! Ik heb ondertussen al verschillende mails gekregen tot soms 2 per uur dat levering uitgesteld is tot onbekende datum, dan tot zaterdag en 10 min lter dat levering uitgesteld is tot volgende week ergens.
Dit is bedoeld voor mijn zoontje die morgen verjaart. En nu?,?
Echt niet aan te raden!. Hoop dat ze zo snel mogelijk zenden. Al mail gestuurd maar geen reactie.Jammer, blijkt geen professioneel bedrijf dus ?? Echt teleurgesteld. Dan wil je es bij een ander dan bol.com bestellen maar dit loopt compleet mis...🤨🤨.
Frank 27-05-2019

Goedemiddag,

Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat er vertraging is ontstaan bij de levering van je bestelling. Zoals aangegeven op de website tijdens het moment van bestellen was de levertijd langer dan een dag. Dit betekent doorgaans dat we nog wachten op de aanlevering van voorraad. Helaas kwam deze later binnen dan op voorhand ingeschat. Excuses voor het ongemak! Je bestelling is inmiddels verzonden en zal morgen worden aangeboden. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dit graag.

René
Klantenservice Frank

Reageer

Marianne 25-05-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Snelle service.
Eerlijk gezegd dat product niet voorradig was en mailtje toen het weer op voorraad was.
Helaas was de kleur toen alweer uitverkocht!

Reageer

Halda 25-05-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Alles zoals afgesproken, geleverd.
Kan niet beter.
Alleen een grotere verpakking dan volgens mij nodig was.
Maar ben geen verpakkingsdeskundige.

Reageer

Santing28 24-05-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Prijs super scherp snelle verzending en alles was prima.
Kwaliteit product.
Website overzichtelijk.

Reageer

Toon meer reviews