Frank.nl - Reviews & Ervaringen

5,2 Lees 705 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Frank.nl.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is berekend op basis van 215 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

5,2

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

A. Koerts 14-07-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Ik had al geruime tijd last van zadelpijn. Dat verpeste het rijplezier op mijn ebike behoorlijk. Via de winkel waar ik mijn fiets had gekocht mocht ik 3 zadels proberen. Helaas zonder succes. Toen ontdekte ik Frank.nl. Vanwege de vele lovende reviews op internet werd ik nieuwsgierig naar de Brooks B17. Het zadel werd keurig op tijd 1 dag later bezorgd en ben nu eindelijk verlost van mijn zadelpijn. Kortom, ik ben zeer tevreden!

Reageer

Willem 13-07-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Goed en snelle levering en een makkelijk en goed overzicht op internet.
Ben blij dat ik heb besteld bij Frank

Reageer

Jac 12-07-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
De speeltoestellen-expert.nl rekende een goede prijs voor de Sunny dual table. Ze leverde het binnen 2 dagen. Ook zat de bezorging inclusief bij de verkoop. Kortom qua levering heeft de winkel het zeer goed gedaan.

Het gekochte product is van mindere kwaliteit. Dat komt ook terug diverse reviews. De verhalen kloppen: geen maten in de tekening en de boorgaten kloppen niet. Ook de deksel van de tafel is een drama. De tafel is leuk bedacht, slecht uitgevoerd. Daarom mag je ook niet klagen over de prijs.
Dit product staat los van het bedrijf. Ik zou zo weet wat bestellen bij dit bedrijf.

Reageer

Semra 11-07-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
We hadden het paket optijd binnen en zag er goed uit geen beschadigingen. De zwembad die wij besteld hadden was prima in orde.

Reageer

Marcel 11-07-2019

Algemene score

10,0
Mijn vijverpomp was kapot en was aan het kijken naar nieuwe onderdelen. Snel gevonden via Frank, nette prijs goede service en snel in huis.
Frank 11-07-2019

Dag Marcel,

Dat is erg fijn om te horen! Mochten we verder nog iets voor je kunnen doen dan horen we dit graag.

Klantenservice
Frank

Reageer

Frans 10-07-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Duidelijke communicatie over de levering via de e-mail en de informatie van de vervoerder.

Reageer

Lambert 10-07-2019

Algemene score

5,0
Een Velda pomp gekocht.
Vrijdag 28-06 besteld, verwachte leverdatum: zaterdag 29 juni. Leverdatum werd dezelfde dag gewijzigd naar maandag 1 juli. Op zondag 30 juni 23:00: verzendbevestiging van Frank ('pakket is overgedragen aan PostNL). Op maandag,15:00: Status pakket op PostNL: 'Nog niet ontvangen'. Mail naar Frank wat er aan de hand is: Nooit antwoord op gehad. Dinsdag is de pomp uiteindelijk wel bezorgd.

Reageer

Klaas 09-07-2019

Algemene score

1,0
Er wordt niet geleverd wat er op de site is vermeld. Ik bestelde een hangmat set van 3,66 meter en ik kreeg er een van 2,60. Ik heb gebeld, gebeld en nog eens gebeld ( wachttijd gemiddeld 15 minuten). Je wordt aan het lijntje gehouden. Ze nemen zogenaamd contact op met de leverancier. Maar je hoort niks. Het pakket heb ik 9 dagen geleden terug gestuurd en een goed exemplaar gevraagd. Maar die komt niet, want ze moeten nog steeds contact zoeken met de leverancier. Zojuist dan maar geld terug gevraagd. Dit moet dan 10 dagen duren. Of ik ooit mijn geld terug zie?
Frank 11-07-2019

Dag Klaas,

Wat vervelend om te horen dat het zo is verlopen! Er lijkt hier een foutje te zijn gemaakt met de afmetingen die staan weergegeven op onze website. Onze excuses voor het ongemak! Ik heb de terugbetaling zojuist voor je ingevoerd. Het aankoopbedrag staat binnen enkele dagen weer op je rekening. Mocht je overige vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag!

Klantenservice
Frank

Reageer

Mark Tramper 09-07-2019

Algemene score

4,0
Wat spullen besteld via website, zou op voorraad moeten zijn (bewust hiervoor gekozen aangezien ik het snel nodig had). Levertijd werd een dag vantevoren met een week verschoven. Tevens geen communicatie mogelijk met deze club; op mail werd tot 2x toe niet gereageerd en telefonisch constant meer dan 5 wachtenden voor je.
Frank 10-07-2019

Dag Mark,

Bedankt voor je feedback. Tot onze spijt kwam de aanlevering van voorraad later binnen dan op voorhand ingeschat. Zoals aangegeven per mail duurde de levering daardoor langer. Onze excuses voor de vertraging! Zoals aangegeven in de bevestiging van je email kan het door drukte wat langer duren voordat je antwoord ontvangt. Ook de wachtrij in de telefonie kan op drukkere momenten wat oplopen. Het is aan te raden even te wachten tot je iemand aan de lijn krijgt. We proberen iedereen zo snel mogelijk te woord te staan. Daarnaast zijn we ook direct via de chatdienst op onze website bereikbaar. Ik zie dat je bestelling inmiddels is geleverd. Mocht je desondanks nog vragen hebben dan horen we dit graag!

Klantenservice
Frank

Reageer

Milco 08-07-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Een merkproduct voor de allerlaagste prijs!
En dan nog gratis verstuurd ook!
Dat jullie maar de grootste moge worden, maar immer dezelfde topservice blijven behouden!
Groeten van een tevreden klant.
Frank 11-07-2019

Dag Milco,

Bedankt voor je beoordeling! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we dit graag!

Klantenservice
Frank

Reageer

Ilse 05-07-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Overzichtelijke site, goede prijs voor het artikel, snelle levering, tevreden.

Reageer

Harry poldevaart 05-07-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Prima site met duidelijke omschreven producten en prijsstelling.
Echter een fietsband opsturen dient op juiste wijze te worden opgerold, dus niet op jullie manier.

Mvg
H.Poldervaart

Reageer

Gert 04-07-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Een hangmat me houten standaard gekocht. Super snelle levering en prima ding!! Erg blij mee.

Reageer

Achaje 04-07-2019

Algemene score

2,0
Krukken besteld die op voorraad waren en volgens hun info de dag erna zouden geleverd worden. In hun bevestigingsmail stond vermeld dat ze die levertermijn echter niet konden garanderen en wat bleek? Ze hadden gelijk. De avond erna een mail om te melden dat de levering uitgesteld is. Tot 3 maal toe zo'n mail gehad en dan uiteindelijk via chat gevraagd of ze levering konden garanderen op maandag (6 dagen later!!!) en dat konden ze niet dus heb de bestelling geannuleerd en gevraagd mijn geld terug te storten. Die centen heb ik nog niet ontvangen (odt bijna een week geleden).
Amateurisme ten top.

Reageer

Ria De jong 04-07-2019

Algemene score

1,0
Ik heb een zwembad besteld. Per abuis 2x. Tijdig gemeld via de mail dat ik mijn bestelling annuleer. Helaas is het toch verzonden/ Op advies van de medewerker geweigerd aan de deur. Tot op heden mijn geld niet retour gehad.
Frank 09-07-2019

Dag Ria,

Bedankt voor je bericht. Zoals direct na ontvangst van je mail aangegeven lukt het ons niet om alle binnenkomende mails onmiddellijk te behandelen. Via telefoon, chat of Facebook zijn we wel direct bereikbaar. Je dubbele bestelling is inmiddels retour, de terugbetaling is zojuist aangevraagd. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen we dit graag!

Frank Klantenservice

Reageer

Joyce 04-07-2019

Algemene score

1,0
Vorige week twee items besteld. Dag later krijg ik een ‘mysterieuze’ mail van Frank.nl: een item wordt niet geleverd. Helaas schrijft Frank.nl niet welk item. Dat blijft nog even een verrassing.
Zelfde dag nog een mail: bevestiging van bestelling van beide items. (?)
Gebeld: aardige dame bevestigd dat dit raar is. Geld is onderweg.
Paar dagen gewacht, een week na mijn bestelling nog geen geld terug ontvangen.
Krijg weer een rare mail: geen idee wat Frank.nl mij hierin duidelijk wil maken. Het lijkt een creditnota, maar ik maak er niets van.
Ondertussen is het mij volslagen onduidelijk of ik het kleed van €431 euro wel/niet ga ontvangen. SPIJT dat ik niet €30 meer heb betaald bij een erkende webshop. Want dit is best een beetje eng.
Zelden zo’n slechte webaankoop gedaan en geloof me: ik bestel veel en vaak!
Er zit niets anders op dan te wachten op een levering of terugboeking....
Frank 09-07-2019

Dag Joyce,

Bedankt voor je review. Helaas was de anti-slipmat voor het vloerkleed niet leverbaar, onze excuses hiervoor. In de mail met de creditnota stond aangegeven om welk artikel het ging. Deze is inmiddels terugbetaald. Het kleed is inmiddels bij je afgeleverd, we hopen dat daarmee alles alsnog naar wens is. Mocht je echter nog vragen hebben dan horen we dit graag!

Klantenservice Frank

Reageer

Piet 04-07-2019

Algemene score

1,0
Een gardena buitendouche besteld die binnen 3 dagen zou arriveren. Inmiddels 3 x een bericht gehad dat de levertijd met een dag of aantal dagen uitgesteld wordt. De buitendouche nog steeds niet ontvangen. Inmiddels heb ik hem niet meer nodig dus probeer ik hem te annuleren zodat ik hem straks (als ik hem misschien nog ontvang) niet terug hoef te sturen.

5 x gemaild, 6 x gerpobeert te bellen. Er wordt niet gereageerd, behalve de standaard email ontvagst-bevestiging.

Ik bestel daar maar nooit meer...

Reageer

Attila 04-07-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Overzichtelijke site met goede productomschrijvingen. Makkelijk bestellen en snel geleverd.

Reageer

Luuk 04-07-2019

Algemene score

2,0
Ik heb vorige week een binnentent voor onze caravan gekocht bij Frank.nl. Het artikel was op voorraad en zou binnen 2 tot 3 dagen geleverd worden. Helaas kreeg ik na 2 dagen elke avond een mailtje dat de levertijd met een dag verlengt werd. Vandaag contact opgenomen en de standaard excuses gehoord. Het artikel was idd op voorraad en lag klaar om verstuurd te worden, morgen zou ik hem dan toch echt ontvangen. Zojuist weer een mailtje van Frank.nl ontvangen. En ook deze keer word het product morgen niet geleverd. Ik ga morgen dus zonder binnentent op vakantie. Bedankt.

Reageer

Jacq1960 02-07-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Snelle levering en ruim assortiment. Precies wat ik zocht, kwam ik bij jullie site terecht. Qua prijs ook aantrekkelijk.

Reageer

Sandra 02-07-2019

Algemene score

1,0
Ontzettend slechte service. Zwembad besteld, op de site stond volgende dag geleverd. Kreeg na betalen een mail dat de levering werd uitgesteld. Kan gebeuren dacht ik, waarschijnlijk druk door de warmte. Later weer mail levering tot nader order uitgesteld. Vlak daarna weer mail, levering 4 juli. Heb de bestelling van het zwembad per mail geannuleerd. Duurt te lang kids willen zwemmen. Vlak daarna ontvang ik een bericht dat het bad bezorgd wordt op 2 juli. Gelijk gebeld, drie kwartier in de wacht (ergernis). Bestelling kon niet meer geannuleerd worden volgens medewerker. Ik heb gezegd dat ik het bad niet meer wil! Vandaag dinsdsg 2-7 is het bad bezorgd bij onze buren. Zo buiten voor de deur gezet. Ik had nog wel bij ons een briefje op de deur geplakt dat de bezorger het pakket weer mee moet nemen. Bij de buren dus in de tuin gezet en bij ons niet aan de deur geweest, ook geen briefje in de brievenbus. Direct gebeld met Frank. Met veel pijn en moeite en na lang aandringen vanuit mijn kant wordt het zwembad ophaald op 9-7. Moest volgens hun het pakket af gaan geven. Wat een slechte service zeg!
Frank 03-07-2019

​Dag Sandra,

Bedankt voor je bericht. Wegens de ontzettende drukte rond de hittegolf van vorige week hebben sommige pakketten vertraging opgelopen. Begrijpelijk dat dit erg vervelend is, onze excuses voor het ongemak. Ik zie inderdaad dat je een mail hebt gestuurd om te annuleren, maar spijtig genoeg lukt het ons niet alle mails direct te beantwoorden en hebben we je bestelling dus niet tijdig kunnen annuleren. Het is vervolgens erg vreemd om te horen dat pakketdienst de zending in de tuin van de buren heeft geplaatst. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Onze excuses voor het ongemak. Zoals telefonisch besproken komen we het pakket weer ophalen. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen we dit graag.

René
Klantenservice Frank

Reageer

Bregtje 01-07-2019

Algemene score

2,0
Zadel besteld want zou de volgende dag geleverd worden (woensdag) na drie dagen achtereen een mail met de verwachte bezorgdatum die steeds een dag verschoof telefonisch contact gezocht. Ze konden ivm de huidige drukte geen toezegging doen over de levertijd. Maar het product was wel op voorraad dus het zou zaterdag geleverd moeten worden. Zaterdag voor mij laatste mogelijkheid want zou de maandag op vakantie gaan.
Wederom weer n mail met een dag opschorting.
Toen per mail de bestellingen geannuleerd.
Diezelfde avond wederom een mail met dat het weer een dag later zou worden
Vandaag, maandag een mail dat de bestelling klaar gemaakt is voor verzending.
Nogmaals een annuleringsmail gestuurd, want toch zonde van de verzend en retourkosten
Ben benieuwd

Reageer

Peter 01-07-2019

Algemene score

1,0
Bij Frank.nl zijn ze op zijn zachtst gezegd, niet geinteresseerd in serviceverlening. Ik heb op donderdagmiddag een tent besteld voor een weekendje weg. De volgende dag in huis, beloofde men. Niet dus. En met een specifiek kampeerweekend voor de deur was de tent voor mij dus meteen minder relevant. Jammer, slordig, maarkan gebeuren. Afbestellen dan maar. Via de klantenservice (eerste keer na 10 minuten spontaan opgehangen) aangegeven waarom, geen probleem. Was geregeld, zou niet meer verstuurd worden. Bevestigingsmail gevraagd, en gekregen. Een dag later, toch verzendbericht voor de zaterdag. Over gemaild, en reactie 'dan kunt u de zending het beste maar even weigeren'. Na het weekend de aanbieding geweigerd en sindsdien al twee weken complete radiostilte. Geen bevestiging, geen terugbetaling, geen reactie op mail.

Frank voor mij dus de eerste en meteen de laatste keer.
Frank 02-07-2019

Dag Peter,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet tijdig is geannuleerd. Ik zie dat dit aan onze kant niet goed is verwerkt waardoor je bestelling alsnog werd verzonden. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses voor het ongemak! Het pakket is inmiddels weer retour en we hebben de terugbetaling zojuist voor je verwerkt. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen we dit graag!

Frank
Klantenservice

Reageer

Harry 01-07-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Mooie producten-snelle levering-niet te duur.word goed verpakt thuis op bij ophaalpunt afgeleverd.

Reageer

Dinant 30-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Heel duidelijke website met uitgebreide productomschrijvingen.
Zeer snelle levering van het bestelde product en heldere communicatie.

Reageer

John Zeegers 30-06-2019

Algemene score

10,0
steekwagen: super, alles prima, levering, kwaliteit en prijs, vriendelijke afhandeling, zeker aan te bevelen website,
Frank 02-07-2019

Dag John,

Bedankt voor je review! Mochten we verder nog iets voor je kunnen doen dan horen we dit vanzelfsprekend graag!

Frank
Klantenservice

Reageer

Petrah 30-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Super vlotte aflevering, netjes verzorgt. Produkt precies zo als omschreven.

Reageer

Nibbit 29-06-2019

Algemene score

3,0
Voorlopig nog niet enthousiast. Ze sturen een mail dat een product bij hun binnen is. Ik bestel het product. Je hoort niks meer en na 19 minuten in de wacht hangen krijg ik een telefoniste die zegt dat ze het zelf niet binnen hebben. Uiteraard ligt het aan de ander (leverancier blabla). Communicatie is niet of minimaal. Ik ben benieuwd of het bestelde product überhaupt komt... we wachten maar weer af...

Reageer

Josefien 28-06-2019

Algemene score

3,0
Bezorgtijd wordt gezegd vandaag bestellen morgen geleverd. Dan krijg je dag van bezorging dat er vertraging is ontstaan, blijkt dat het een dag later is. Prima maar beloof dan niet iets wat je niet kunt nakomen. wij hadden juist voor jullie gekozen door de levertijd. Als je hierover een mail stuurt geen antwoord hierop.

Reageer

Peilglas 28-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Snelle levering, ruilen gaat makkelijk, mooie en goede spullen.
Koop er vaker en kom zeker terug.

Reageer

Lestercity 27-06-2019

Algemene score

3,0
In het weekend op het internet naar wat spullen voor mn zwembad gezocht vanwege het aankomende warme weer. Deze waren volgens de website gewoon voorradig en tijdens het bestelproces werd aangegeven dat deze woensdag geleverd zouden worden. Omdat ik dinsdag einde middag nog niets had vernomen, en mn kinderen graag wilde zwemmen, maar even een belletje naar Frank. Blijkt dat de spullen toch niet voorradig zijn en dat ze afhankelijk zijn van de leverancier. Waarom niet op de hoogte gebracht dan en waarom op de website verkeerde info geven? Ze hadden nog gehoopt de spullen te ontvangen ah einde van de dinsdag. T was inmiddels al einde dag??? Vervolgens op woensdag een email gekregen, aangepaste leverdatum: staat ineens op donderdag. Maar goed prima dat is morgen dus daar kunnen we nog wel op wachten. Maar het is nu inmiddels donderdagmiddag en heb nog niet eens de trackinginformatie ontvangen. Bestel best veel online, voornamelijk bij de grote: Amazon,Wehkamp etc. Die leveren ook echt wat ze aanbieden. Bij Frank het gevoel aan het lijntje gehouden te worden. Had al mn twijfels voor het bestellen, maar dacht t een keertje te proberen. Niet dus! Voor mij in ieder geval de laatste keer. Tip aan Frank: mensen willen gewoon juist geinformeerd worden en zsm hun spullen in huis.
Frank 01-07-2019

Goedemiddag,

Wat vervelend om te horen dat je onze service als zodanig hebt ervaren! Door extreme drukte rond de hittegolf van vorige week hebben sommige pakketten vertraging opgelopen. Hiervoor onze excuses! We doen uiteraard ons best om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden en iedereen hier van op de hoogte te houden. Zoals verzocht is jouw bestelling inmiddels geannuleerd, het aankoopbedrag wordt zo spoedig mogelijk overgeschreven. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen we dit graag.

Frank
Klantenservice

Reageer

Erik 27-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Overzichtelijke webshop met voldoende keuze artikelen en duidelijke nadruk op bestel-mogelijkheden en gemak. Artikel (fietspomp) volgende dag in huis.

Reageer

Eric 27-06-2019

Algemene score

4,0
Bestelling geplaatst bij Frank.nl. Artikel was vooradig en zal morgen geleverd worden. Na inloggen staat er ineens een tekst : wegens drukte kunnen we niet garanderen dat de zending vandaag verstuurd wordt. De status van de zending staat wel op morgen geleverd. De volgende dag weer inloggen de status staat op vandaag geleverd. Maar geen track en tracé code ontvangen. Toch maar even bellen. De status blijkt niet te kloppen de zending is niet verstuurd. Frank.nl houd je aan het lijntje en is niet eerlijk over de leverdatum. Ik had vooraf moeten kunnen zien dat het langer zou kunnen duren. Ik heb de zending geannuleerd nadat ik ook de vraag nog stelde of ik het morgen kan ontvangen. Ook hierover konden ze geen zekerheid geven of het vandaag lukt om de zending te versturen. Nu heb ik het artikel ergens anders besteld.

Reageer

P 27-06-2019

Algemene score

3,0
8 juni spullen voor fiets besteld.
Komt een dag later status van onderdeel op levertijd onbekend te staan, en krijg ik mail dat zending vertraagd is.
inmiddels twee reminders gestuurd maar hierbij beide geen reactie.
Ondanks drukte lijkt me dit meer dan tijd genoeg om even te laten weten wanneer de spullen geleverd worden of dat ze mij een alternatief bieden.
Andere shops doen dit beter.
Frank 02-07-2019

Goedemorgen,

Bedankt voor je feedback. Ik zie dat de aanlevering van voorraad wat langer heeft geduurd dan op voorhand ingeschat. Onze excuses voor het ongemak! Wegens extreme drukte hebben we je mails helaas niet sneller kunnen beantwoorden. We doen uiteraard ons best iedereen zo snel mogelijk te helpen. Ik zie dat je vragen inmiddels zijn beantwoord. Mocht je echter nog vragen hebben dan horen we dit graag.

Frank
Klantenservice

Reageer

Aad 27-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Frank had de juiste items die ik nodig had. De volgende dag leveren was ook een voordeel en het klopte tot op de minuut. Hierdoor kon ik mijn luchtpomp voor mijn vissen in orde maken. Gezien de temperaturen nu, was dit ook echt nodig. Ik ben erg tevreden. De volgende keer zou ik zeker bij Frank bestellen👍

Reageer

Falcon 25-06-2019

Algemene score

3,0
Versturen ging redelijk, paar dagen levertijd. 1 week later was er een klemmetje van de fietstas al stuk, palletje eruit geschoten en kwijt, hoorde een borgring op zoals bij de andere, blijkbaar ontbrak deze. mail gestuurd met alle info en 2 foto's. 1 week later, geen reactie, weer mail gestuurd, weer geen reactie die week. gebeld, mevrouw aan de lijn, oh ja sorry, erg druk maar ik heb de mail gevonden hoor, ik ga gelijk aan de slag. nu weer daarna een week later gevraagd hoe het ervoor staat, nu na 5 dagen weer niks. ongelooflijke slechte ervaring dus met de klantenservice, geen service helaas...

Reageer

Braeckman Philippe 25-06-2019

Algemene score

1,0
mail gestuurd naar info op 16 juni over mijn nergens te vinden pakket tot vandaag geen reactie over wat nu , betaling gaat vlot de zogezegde levering laat lang wachten en verdere respons is er gewoon niet
Frank 02-07-2019

Dag Philippe,

Bedankt voor je bericht. Volgens PostNL was het ingevoerde adres onjuist, om deze reden is de zending automatisch geretourneerd. Onze excuses voor het ongemak! Bij terugkomst in ons magazijn is de bestelling automatisch geannuleerd. Mocht je de bestelling opnieuw willen plaatsen dan is dit uiteraard mogelijk! Voor overige vragen mag je gerust contact met ons opnemen.

Frank
Klantenservice

Reageer

John van Vugt 25-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Snelle verzending, duidelijke communicatie en een goed product. Ze doen wat ze beloven. Mooie website

Reageer

Saskia 24-06-2019

Algemene score

2,0
Slechte ervaring. Ik had voor vandaag een opblaaszwembad voor mijn dochter gekocht, ze is vandaag jarig. Stuurt PostNL een bericht dat het morgen wordt geleverd. Na contact te hebben gehad met frank.nl bleek dat er gisteren problemen waren. Niet alles kon mee, het zat vol. Ik kreeg hier geen vergoeding/compensatie voor en heb nu geen cadeau voor mijn dochtertje vandaag. Hele slechte service!
Frank 25-06-2019

Dag Saskia,

Wat vervelend om te horen! Vanwege de hittegolf is het momenteel overal extreem druk. Helaas is er om deze reden vertraging ontstaan bij je bestelling. Onze excuses voor het ongemak! Je bestelling is onderweg en wordt zo snel mogelijk geleverd. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dit graag.

Frank
Klantenservice

Reageer

Hans 23-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Prima ervaring. Makkelijke duidelijke site en snelle levering. Goed verpakt en ik ben tevreden over het product.

Reageer

wilma paalhaar 23-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Prima geregeld allemaal, bestelling keurig op tijd binnen.
Ik ben erg tevreden over het nieuwe zadel.

Reageer

H.K. 23-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Website is gemakkelijk te gebruiken. Zéér correcte en snelle bestelprocedure. Goede communicatie. Kwaliteit van geleverde product is conform voorlichting. Prijs/kwaliteit prima.

Reageer

Kees Brouwer 22-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Overzichtelijke en bijzonder gebruiksvriendelijke site. Ruim assortiment. Met een paar klikken de aankoop geregeld. Snelle en zeer correcte afhandeling. Goede communicatie geeft zekerheid. Vlotte levering en verder geen gedoe. Product is zoals omschreven en past perfect. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Alle vertrouwen in Frank! Dank je wel.

Reageer

Hennie 21-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Super snel geleverd en goede kwaliteit, duidelijke webshop, kunt pakket volgen

Reageer

Rosalie Menke 21-06-2019

Algemene score

1,0
Begin vorige week een bestelling: gedaan vandaag besteld, morgen in huis. Dit werd van dinsdag, woensdag, donderdag naar volgende week en maar afwachten of het dan echt komt. Ik heb gemaild met deze vraag maar geen reactie.
Frank 25-06-2019

Dag Rosalie,

Bedankt voor je bericht. Er was in dit geval een probleem met de aanwezige voorraad waardoor we je bestelling niet direct konden verzenden. Dat is zeker niet de bedoeling, onze excuses voor het ongemak! We wachten momenteel op de aanlevering van nieuwe voorraad en verwachten je bestelling binnen enkele dagen te verzenden. Mocht je overige vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Frank
Klantenservice

Reageer

Huib 21-06-2019

Algemene score

8,0
Snel geleverd wat was gekocht en goed verpakt. Omdat het goed ging geen ervaring met after sales.

Reageer

Pennings 21-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Goed product voor een nette prijs en een super snelle bezorging. ‘s Avonds besteld, de volgende ochtend in huis.

Reageer

handok 20-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
goede overzichtelijke site ,goed product en snelle levering .kwaliteit en prijs verhouding is goed.

Reageer

patrick 20-06-2019

Algemene score

1,0
te late levering (een week) geen enkele reactie op mails, belofte om tijdsslot van levering op te geven wordt niet gehouden. nooit meer!
Frank 21-06-2019

Dag Patrick,

Bedankt voor je beoordeling. Er is in dit geval vertraging ontstaan bij de transporteur. Dat is vanzelfsprekend niet de bedoeling, excuses voor het ongemak! Ik zie dat je bestelling inmiddels is geleverd. Hopelijk is verder alles naar wens. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dit graag!

René
Klantenservice Frank

Reageer

Schilling 19-06-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Zeer snelle levering. (Binnen 1 dag)
Spullen netjes verpakt en de site is zeer vriendelijk in gebruik.

Reageer

Toon meer reviews