Frank.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Frank.nl.

Deze score is berekend op basis van 215 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

5,2

AC de B 18-01-2017 Via de website gekocht

Tevreden klant

Nieuw fietszadel gekocht: 100% tevreden over de site, de levering en het fietszadel zelf. Ik zou geen verbeterpunten kunnen noemen. Top!

R van den Bosch 18-01-2017 Via de website gekocht

verrekijker

verrekijker gekocht die degene waarvoor hij was te groot vond bij retourzanden netjes bericht waar de zending was geld snel terug gestort daarna nieuwe kleinere gekocht was zeer snel binnen.

rien 16-01-2017 Via de website gekocht

rev

Snelle levering, al had dat niet eens gehoeven. Veel productinfo en alles in orde. Wat wil je nog meer?

Pluspunten

• Veel productinfo
  • Alles in orde ontvangen

B van Straaten 15-01-2017 Via de website gekocht

Frank

goede en snelle levering ,ook prima berichtgeving over het geen ik besteld had ,ook via de email was het kontakt goed

de_kers 15-01-2017 Via de website gekocht

Duidelijk en snel

Super makkelijke website. Scherpe prijzen. Bezorging al de volgende dag ondanks het slechte winterweer.

Pluspunten

• prijs
  • bezorging

Linda 14-01-2017 Via de website gekocht

Prima

Het assortiment is ruim. De website duidelijk. De service zeer goed en het artikel van degelijke kwaliteit. Één opmerking; wellicht kunnen lampen met de draad eraan, dus klaar om in te pluggen, verkocht worden. Nu is het nogal een precisiewerkje om de draad aan te koppelen. Ietsje duurder verkopen dan.

Robin 13-01-2017

Hele goede en snelle levering

Hele goed en snelle levering een super winkel de spullen komen netjes aan en je kunt gratis retour doen en het hele fijne er aan is dat je geen verzendkosten betaald

AP 12-01-2017 Via de website gekocht

Zadel

Erg heldere website, duidelijke foto's van de producten, correcte afhandeling en zeer snelle levering.

Monique 07-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Wekker voldoet precies aan de beschrijving op de website.
Gebruiksvriendelijk en werkt prima.
Snelle levering.

Pluspunten

• prima wekker
  • snelle levering

John 29-12-2016 Via de website gekocht

Prima proces

Voorspelbaar bestelproces en daarom positief. Gekozen voor deze site (drone-expert.nl) omdat het artikel op voorraad was en snel leverbaar en goedkoper dan bij de concurrentie. Snel geleverd zoals beloofd en geadverteerd.

Annika 26-12-2016

Geld kwijt??

Fietstas besteld bij fietstas-expert.be - zij werken blijkbaar via of voor experty. De fietstas zou - indien voor 17:00 besteld de volgende dag geleverd worden. Ik heb besteld op 18/12 - leek me nog voldoende marge zelfs indien de levering enkele dagen zou uitblijven (fietstas is bestemd als geschenk, feestje gaat door op 26/12 (vandaag dus) en daar sta ik met lege handen). Factuur bevat enkel algemene model, niet het type van bestelde tas. Staat nergens een (verwachte) leveringstermijn. Heb ondertussen (sinds 23/12) al verschillende mails gestuurd naar het algemene mailadres; geen antwoord. Dan maar gebeld naar het telefoonnummer dat opgegeven wordt in de bevestigingsmail. Bandje zegt dat ze dagelijks geopend zijn van 09:00 tot 09:00. Als dat niet handig is! Maar klant, er wordt u een alternatief geboden: de experty klantendienst is wel 24/7 geopend via mail. Tja.
Op hun site staat de door mij bestelde fietstas als niet meer leverbaar - kan natuurlijk zijn dat er de voorbije week zoveel bestellingen geplaatst werden dat alle kleuren uitverkocht zijn maar ik stel me vragen.
Experty en alle winkels die via hen verkopen: nooit meer!

A. de Vos 24-12-2016 Via de website gekocht

Mevrouw A. de Vos

Een prima shop waar je goed en vlug behandeld wordt. Bovendien zijn de spullen goed en worden snel geleverd.

Rolf 23-12-2016 Via de website gekocht

Waardeloos

20-12 artikel besteld, 5 keer een wijziging van leverdatum gehad. Echt een aanfluiting. Als je belooft dat het morgen geleverd wordt, moet je dat ook na komen. Drukte met kerst is geen onvoorzien iets.

Melissa 22-12-2016 Via de website gekocht

Voor herhaling vatbaar

Heel fijne site. Werkt heel makkelijk. Ik kon snek betalen met paypal, en kreeg gelijk een bevestiging en een mail dat ik het pakket de volgende dag binnen zou hebben.
Dat is gebeurd. Netjes verpakt, en het artikel is helemaal naar wens. We gaan een meisje heel blij maken met de telescoop.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed verpakt

sonam 15-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekend product

Ik heb een convector kachel gekocht en deze werkt uitstekend. Ik gebruik hem in de slaapkamer en binnen no time heeft het de juiste temperatuur bereikt. Ik vond het alleen jammer dat Post nl mijn pakket pas dinsdag heeft bezorgd. Experty is hier niet schuldig aan. Dus ik heb een goede ervaring, service en product overgehouden aan deze bestelling.

AaAdrian Kammerer 15-12-2016 Via de website gekocht

Trust Indoor-Rollator

Aan deze rollator kan geen witte stok bevestigd worden; helaas. Voor een bijna-blinde een zwaarwegend manco.

Pluspunten

• Vlotte afhandeling.

Minpunten

• Geen.

Cornelia 12-12-2016 Via de website gekocht

Ruime keus en snelle, correcte levering.

Er is ruime keus van goedkoop tot duur. Website is overzichtelijk, bestelproces direct en duidelijk. Levering en info daar omheen verloopt snel en soepel. Wat mij betreft: aanrader.

Mare 08-12-2016 Via de website gekocht

Ideale shopervaring

Leuke eigentijdse design artikelen voor de beste prijzen, snelle en professionele afhandeling. En dan ook nog gratis verzending, kortom, al meerdere keren bij Experty besteld.

Knockaert 08-12-2016 Via de website gekocht

Wand klok

Alles perfect verlopen (levering bestelling) als het nodig is of ik iets nodig heb zal ik zeker nog eens kijken bij jullie grt marc

Esmeralda 08-12-2016 Via de website gekocht

Top

Zeer goeie site en snelle levering .toppie en je wordt netjes via de mail op de hoogte gehouden .netjes verpakt zo dat er niks mee kan gebeuren

Rein 07-12-2016 Via de website gekocht

rollatortas

We zijn erg tevreden over het produkt en over de snelle levering. Verdere een prima service van een voor ons onbekend bedrijf.

Pluspunten

• levering
  • kwaliteit
  • service

Ingrid 05-12-2016 Via de website gekocht

Wat een aanfluiting!

Op 22 oktober product besteld. Kregen paar dagen later andere kleur geleverd. Moesten product retourneren. En zouden dan de juiste kleur geleverd krijgen. Twee weken later, nog niks. Dus even contact opgenomen. De Retour afdeling hadden een achterstand. Zou asap verwerkt worden. En op 2 december bericht dat ze de beloofde kleur niet konden leveren. En ons geld teruggestort gekregen. Wat een aanfluiting! 5 weken geleden besteld, beloftes die niet nagekomen worden en zit nu met lege handen. Nooit meer Experty!

Minpunten

• Slechte communicatie
  • Komen afspraken niet na
  • Webshop niet up to date

Fred 04-12-2016 Via de website gekocht

Pearl izumi wielrenbroek

Snelle levering welke uitstekend begeleid wordt met e mails. Keurig verpakt. Alle lof. Mooie kwaliteit broek. Padt perfect.

Pluspunten

• Snel
  • Accuraat

Guido Olijslager 04-12-2016 Via de website gekocht

Levering fietstas

Ik kan niet anders zeggen. In de avond besteld andere morgen geleverd. Perfect dus. Kan er verder niets aan toevoegen.

Anoniem 03-12-2016 Via de website gekocht

Werkbroek

Overzichtelijke website met snelle service. De maat van de werkbroek was niet heel duidelijk, maar bij ontvangst geen probleem. Gratis terugsturen is altijd fijn.

Pluspunten

• snelheid
  • kwaliteit
  • gratis retourneren

Minpunten

• maat

Atie 03-12-2016 Via de website gekocht

deurmat

Beste site voor keus en prijs/kwaliteit verhouding. Eindelijk een prachtige mat die goed blijft liggen. Snelle correcte levering.

Peter 03-12-2016 Via de website gekocht

Goede service

Snelle levering. Regenbroek besteld. Bevalt prima. Zat in stevige doos. Was inderdaad licht van gewicht.

Hr Pietersen 25-11-2016 Via de website gekocht

Dhr P. Doetinchem

Nooit eerder van gehoord maar via kapstokken kwam ik op de site.
De enige site waar ik het product de volgende dag geleverd kon krijgen en dat gebeurde dan ook.
Een telefonisch contact de volgende dag over montagehandleiding ging enigszins klungelig maar wel vriendelijk. De montage lukte uiteindelijk. Kortom Prima!!

Pluspunten

• Goeie website
  • Snelle levering

Minpunten

• ontbreken montage handleiding
  • helpdesk

VDP 24-11-2016 Via de website gekocht

Zeer snel en eenvoudig

Zeer gemakkelijk te bestellen. Snelle levering en is levering op te volgen. Ruime keuze aan producten.

Rob 21-11-2016 Via de website gekocht

Wilex regenbroek prima!

Goede prijs, goede website, op tijd geleverd. Ik ben zeer tevreden met deze regenbroek. Ik ben er erg blij mee.

Alma 21-11-2016 Via de website gekocht

Sokken

Fantastisch, snelle leverantie en prima info via email van de afhandeling van mijn bestelling.
De keuze was reuze en overzichtelijk.

Dirk 17-11-2016 Via de website gekocht

Racket

Goede en volledige informatie op de site, goede voorwaarden, snelle levering, mogelijkheid tot achteraf betalen

Pluspunten

• website
  • voorwaarden
  • achteraf betalen

Betty 16-11-2016 Via de website gekocht

Fietstas gekocht bij Experity

Zeer duidelijke info, goed verpakt en snelle levering. De koop, berzending en de administratieve afwillelijk zijn prima geregeld.

Pluspunten

• Snel
  • Goed verpakt

Louis 09-11-2016 Via de website gekocht

Slechte afhandeling klacht

Alles was prima geregeld, totdat mijn product (een weerstation) het begaf. Er is niet gereageerd op mijn mail, daarom kan ik onmogelijk een voldoende cijfer geven.

Minpunten

• Slechte afhandeling klacht

Jorrit1976 08-11-2016 Via de website gekocht

Bestelling barglobe

Duidelijke site, ruim aanbod en concurrerende prijzen. De levering was ook erg snel (zondag besteld, maandag in huis!).

Pluspunten

• Ruim aanbod
  • Concurrerende prijzen
  • Snelle levering

Angelique 08-11-2016 Via de website gekocht

Kapstok

Internetsite is gebruiksvriendelijk. Bestelling was volgende dag binnen. Product was naar alle tevredenheid.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid
  • Snelheid
  • Kwaliteit product

AAtB 07-11-2016 Via de website gekocht

Apart

De shop is prima, maar dat wil nog niet zeggen dat het product ook helemaal 'top' is.
Hoe kun je iets verkopen, waarbij de gebruiksaanwijzing zoveel te wensen overlaat?
De LED-XL Steinel lampen, die bepaald geen stuiver kosten, zou je zelf kunnen plaatsen?
Eigenlijk niet te doen, je hebt een expert nodig om de hieroglyphen te ontcijferen.
Daarvoor mag je als toeleveraar je ook best verantwoordelijk voelen!

Pluspunten

• Levering

Minpunten

• Zie hierboven

Diny 05-11-2016 Via de website gekocht

Weerstation met veel mogelijkheden

Via Google hier terechtgekomen. Veel keus, prettige site om te winkelen. En het bestellen en afleveren was binnen 10 uur geregeld! Perfect!

Pluspunten

• ruime keus
  • snel

W.H.J. 05-11-2016 Via de website gekocht

Salter RVS Ultra Slim personen weegschaal

Ik kwam deze shop tegen nadat ik op internet een personenweegschaal zocht.
De site is overzichtelijk, prijzen en informatie worden direct duidelijk.
Volgens afspraak verzonden.
Het product voldoet precies aan mijn wensen.
Hartelijk dank.

Pluspunten

• zeer gebruiksvriendelijk
  • goed leesbaar
  • voldoende voetruimte
  • mooi dun model
  • zijn geld meer dan waard

M 04-11-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

De website is duidelijk, ook over levertijden en verzendkosten. Een scherpe prijs, snelle levering en prima product. Ik ben tevreden.

wilj23 03-11-2016 Via de website gekocht

Prima en snelle service

Deze shop gekozen omdat zij veel keuze hadden. De bestelling is makkelijk te doen. De aflevering is snel en je Kan deze ook volgen, prima winkel

Pluspunten

• Snel
  • Veel keus

M.J.M.van Brienen 02-11-2016 Via de website gekocht

bestelling schoenen

goed assortiment, snelle levering, goed georganiseerd bedrijf, vriendelijke beantwoording via mail
ga zeker meerdere artikelen bestellen bij dit bedrijf

Ingeltje23 29-10-2016 Via de website gekocht

Goede, snelle service!

Erg tevreden met deze snelle afhandeling en duidelijke productomschrijving. Product goed verpakt en vlot bezorgd.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke productomschrijving

Henk Goossens 22-10-2016 Via de website gekocht

Heerlijke droge schoenen

Auto verkocht dus alle dagen met de fiets naar het werk. Goed regenpak maar wat nog ontbrak was regenschoenhoezen. Deze zijn echt super. De 3e dag gelojk in gebruik genomen en super droge schoenen. En tijdens het fietsen heb je geen idee dat je ze draagt. Top

Pluspunten

• Makkelijk aan te trekken
  • Super droge schoenen

Minpunten

• Beetje ruim

Senior Bekkering 22-10-2016 Via de website gekocht

Rollator Caremart EZ-lite

Zeer snelle service: probleemloos. Goede ontvangst en in gemelde uitstekende staat.
enige opm: mandje heeft wat aandacht nodig in uitvoering

Pluspunten

• service
  • aandacht
  • uitvoering

Minpunten

• mandje heeft wat aandacht nodig

janssen 20-10-2016 Via de website gekocht

fijne winkel en een snelle levering

De winkel op de site ziet er goed uit en het fijne is dat je achteraf kan betalen, voor mij was het helemaal top.

Pluspunten

• ga zo door.

niels 20-10-2016 Via de website gekocht

Mooie spullen, echt goed assortiment

Mooie producten, en snel geleverd. De Vepa Bins Kapstok bistro donkerbruin die we hadde bseteld was relatief goedkoop en snel in elkaar gezet. De twee andere kapstokken (Umbra Buddy kapstokhaken en Van ash tree hooked) waren wat duurder maar echt leuk design, de ash tree is zelfs leuk genoeg om nog twee meer te bestellen omdat je met vier erg leuk motief kan maken

Cees 14-10-2016 Via de website gekocht

Simpel en snel.

De eerste keer dat ik iets bij Experty bestelde. Ik wist al welk product ik wilde hebben, maar de uiterst duidelijke website maakte het maken van een keuze zeer eenvoudig. Een kind kan de was doen. Mijn product werd de volgende dag al geleverd en was zelfs eerder beschikbaar, dan het aangegeven tijdstip. Goed trackingsysteem van het product!

Pluspunten

• snel
  • eenvoudig
  • duidelijke website

h enk 13-10-2016 Via de website gekocht

levering goed

de levering van de vouwfiets was prima. maar de fiets had een lekke band, en dat ik de fiets in elkaar moest laten zetten, vond ik heel vreemd. en die lekke band was de achter band.
dat was een domper op de aan koop

Pluspunten

• snelle levering

Minpunten

• zelf in elkaar laten zetten

Gilbert 12-10-2016 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering. Ook erg fijn dat ik het al direct op een afhaalpunt kon laten afleveren. Alles zag er netjes uit.