Frank.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Frank.nl.

Deze score is berekend op basis van 216 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

5,1

Susan 10-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en top prijsstelling

Ik ging voor prijsvergelijk voor badminton schoenen en kwam bij Frank. Top aanbieding en de volgende dag in huis. Zelfs mijn zoon zei....zo snel?!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

rkalman 09-08-2017 Via de website gekocht

kwaliteit en snelheid van leveren zijn heel goed

Wij hebben .s avonds onze bestelling geplaatst en de andere dag rond 14.oo uur werd deze toch al bezorgd. Hiermee waren wij zeer content. De pomp in kwestie vrijwel direct gemonteerd en hij werkt perfect tot groot genoegen. Snelheid en kwaliteit van leveren stemmen ons zeer tevreden.

Rob 08-08-2017 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar

In de vakantie is een bij FRANK gekocht luchtbed kapot gegaan. De bovenlaag liet los van de onderlaag en de ingebouwde pomp kon alleen nog oppompen. Ook bleek het luchtbed handmatig niet leeg te krijgen was. Dus plaatselijk is het luchtbed weg gegooid.
Dit heb ik gemeld bij FRANK met het idee, ik heb geen bewijzen meer maar dan weten ze ervan.
Zonder problemen en in goede vertrouwen werd direct een nieuw luchtbed aangeboden.
Ik vind dat KLASSE.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Jeroen 26-07-2017 Via de website gekocht

Waardeloze levering

Waardeloze ervaring met deze webshop. Via het web een BBQ besteld, die op voorraad stond. Gelijk betaald (gelukkig via Paypal). Vervolgens werd de levertijd donderdag of vrijdag. Maar, bij het checken van de order op de site werd de levering ineens (zonder wat voor bericht of overleg dan ook) eind augustus.
Bij het bellen van de klantenservice werd er een beetje lacherig gedaan en geen enkele oplossing aangeboden behalve het annuleren van de opdracht.
Gelukkig dat de Barbecueshop in Naarden het beter doet. Die hadden wel een alternatief zodat ik vanavond alsnog aan het bakken en braden kan.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Frank 27-07-2017

Beste meneer Groot,

Bedankt voor uw review. Hoewel wij het grootste deel van ons assortiment binnen een dag kunnen leveren geldt dit niet voor al onze artikelen. De levertijd van elk artikel staat onder de prijs aangegeven. Zoals aangegeven op de productpagina was de barbecue niet in voorraad op het moment van bestellen. Het is inmiddels duidelijk dat dit aan uw aandacht is ontsnapt. Hiervoor bieden wij dan ook onze excuses aan. Mochten we desondanks toch nog iets voor u kunnen doen dan horen wij dit vanzelfsprekend graag.

Jeroen 28-07-2017

Lees wat er staat in mijn review. Er ontgaat mij niks, jullie website was duidelijk niet afgestemd op jullie voorraad. Na bestelling en betaling (die overigens nog niet is teruggestort) hebben jullie tot 2 maal toe de levertijd aangepast. Eerst naar donderdag of vrijdag en vervolgens naar eind augustus. Na mijn telefoontje (Hi Kevin) met jullie bleek mijn enige optie te zijn om de zaak maar te annuleren en elders mijn BBQ aan te schaffen. Geen enkel excuus van jullie, geen enkel alternatief. Pas nadat ikzelf belde een e-mail met een gewijzigde leverdatum.
Overigens had jullie concurrentie de gewenste BBQ ook niet op voorraad, maar boden wel een prima alternatief en een hoes voor de BBQ omdat ze mijn gewenste model niet konden leveren.

Jullie hebben mijn geld aangepakt en vervolgens zijn jullie achterover gaan hangen in je luie stoel. Had gewoon de ballen gehad om de telefoon te pakken en in overleg te gaan met je klant dan had je ook geen slechte review gekregen (waar ik Kevin duidelijk voor heb gewaarschuwd).

Jeroen 28-07-2017

Helaas René,

Op jullie website stond duidelijk dat het product (een BBQ van 635 euro) op voorraad was. Levering de volgende dag! Na bestelling en betaling werd de levering ineens donderdag of vrijdag. Op donderdag werd het eind augustus. Dus wel mijn geld aanpakken en vervolgens achteroverleunen. Dan verdien je een slechte review!
Ook nadat ik zelf heb gebeld met een van je collega's (hi Kevin) werd er alleen de optie geboden om te annuleren.
Gelukkig voor mij heb ik bij jullie concurrentie wel een (alternatieve) BBQ kunnen kopen en hebben ze zelfs een hoes cadeau gedaan omdat het niet het model was wat ik wilde.
Dat is service!

Frank 28-07-2017

Beste Jeroen,

Bedankt voor uw reactie. Het is uiteraard een hele vervelende situatie maar de barbecue is al ruim een jaar niet bij ons op voorraad geweest en dit heeft ook zo op de website gestaan. Dit verschilt soms per product en is dus ook makkelijk over het hoofd te zien. Wij hebben vervolgens zodra u hebt besteld getracht u een reële levertijd te communiceren die uiteraard niet volgens uw verwachting was. Dit kan helaas gebeuren en dat neemt ook niet weg dat ik begrijp dat dit voor u vervelend is als u een andere verwachting hebt.

Mijn collega Kevin heeft in mijn beleving juist gehandeld daar wij geen alternatief voor u hadden welke u zou willen hebben. Dan blijft er immers niets anders over dan annuleren en netjes uw geld terugbetalen.

Nogmaals, het is erg vervelend dat wij niet de levering hebben kunnen waarmaken zoals u dit verwacht hebt en hiervoor bied ik nogmaals mijn excuses.

Ik ben blij te horen dat u elders toch een barbecue naar wens hebt ontvangen en ik wens u daar dan ook heel veel plezier mee.

Sander

Jan Blom 23-07-2017 Via de website gekocht

Zeer professioneel en meedenkend

Ik heb de bestelling telefonisch gedaan en wat tijdens het gesprek beloofd wordt komt
na levering 100 % uit. Goed verpakt met alle info erbij en levering op tijd zoals aangegeven.
Goed product en geen gedonder.

Goethals Mieke 21-07-2017 Via de website gekocht

Fantastisch team en webwinkel

Na een moeilijke start van mijn aankoop door mijn toedoen, ben ik correct en snel en eerlijk behandeld . Jullie team is 100% betrouwbaar.De berichtjes dat ik van Frank kreeg waren geruststellend. Hartelijk bedankt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J. Tim 17-07-2017 Via de website gekocht

Super tevreden

Was met afstand de goedkoopste voor een Hozelock elektrische onkruid verdelger. Zeer snelle levering. Volgende ochtend al in huis.keurig verpakt en met voldoende informatie voor het geval er iets verkeerd zou zijn met het product of de levering

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

PW Broeders 17-07-2017 Via de website gekocht

Nieuwe naai-machine Brodher CS 10

Ik vindt dat er snel geleverd wordt goed verpakt, alleen vind ik dat het veranderde gereedschap bakje nu niet handig meer alles zit nu in een los tasje was bij mijn oude machine in het bakje wat je gewoon open kon doen verder werkt de naaimachine prima, is praktisch gelijk aan de oude CS 10

greet kee 13-07-2017 Via de website gekocht

goeie en snelle service

kwam er niet doorheen met de pc, dus gebeld, top geholpen, super snelle levering,vriendelijke bezorger,beeld wat ik heb gekocht is helemaal wat ik wilde.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

A.K.P. Verhagen 12-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

De twee pincetten die ik besteld heb zijn van zeer goede kwaliteit voor een gunstige prijs. Ik zal zeker weer bij deze firma opnieuw een bestelling doen, aangezien de levering een dag later in huis is.

Cindy 08-07-2017 Via de website gekocht

slechte ervaring

Wij hadden een aankoop gedaan van 260 euro : de eerste pomp is stuk geleverd en die hebben we netjes mogen terugsturen op hun kosten.

We hadden aangegeven om een nieuwe te versturen maar dit laat heeeel lang op zich wachten zeker 2 maanden, zelf verschillende keren de klantendienst moeten opbellen wordt dus maanden aan het lijntje gehouden wel regelmatig een mail dat ze de volgende week zal geleverd worden en na die week terug een mail dat het later gaat zijn.

Uiteindelijk hebben we de pomp op een zaterdag toegekregen en ze werkte maar niet zoals het hoorde want nu sloeg ze weer niet meer af, direct met de klantendienst contact genomen en deze gingen de leverancier ervan op de hoogte brengen.

Na een week zelf terug contact genomen en blijkbaar lag het probleem aan ons zei de leverancier.
Wij hebben dan zelf het initiatief genomen om dit te laten nakijken door een gespecialiseerd persoon maar bij ons was er totaal geen probleem.

Terug contact genomen telefonisch en per mail naar klantendienst maar telkens zonder resultaat dus conclusie niet-werkende pomp staat hier nog steeds en naar ons geld kunnen we fluiten.

Klantendienst verwijst altijd naar hun leverancier maar die krijg je totaal niet te pakken terwijl zij het produkt op hun site te koop zetten en vraag je dan achter je garantie daar kunnen ze niet op antwoorden...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Frank 10-07-2017

Goedemorgen,

Bedankt voor uw review. Het lijkt erop dat de communicatie richting u niet helemaal duidelijk verloopt, hiervoor onze excuses. Indien de pomp niet goed lijkt te werken dan mag u deze uiteraard opnieuw terugsturen ter beoordeling. Hierover heb ik u zojuist een mail gestuurd. Mocht u overige vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Lies 24-06-2017 Via de website gekocht

Slechte levering!!!

Al voor de derde avond op rij mij pakket niet ontvangen. Daardoor deze bestelling willen annuleren. Klantenservice was heel vriendelijk, maar de personen van de bezorgservice gaven steeds aan dat er niemand was terwijl ik iedere avond braaf thuis was. Zelfs een briefje op de deur geplakt. Helaas!!!!

Frank 26-06-2017

Beste mevrouw Timmers,

Bedankt voor uw bericht. Wegens een fout in het logistieke proces heeft de bezorging niet plaatsgevonden. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak! Zoals door u verzocht wordt het pakket geretourneerd en terugbetaald. Mocht u nog vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag!

Erik 24-06-2017 Via de website gekocht

Nette levering

Ik heb een klok bij Frank (Klokken-Expert) besteld en deze is keurig geleverd. De verpakking was degelijk war vooral bij deze klok van belang was.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jaap v.d.Tol 24-06-2017 Via de website gekocht

Chapeau

Goedendag,

Graag meld ik u uitermate tevreden te zijn met de levering van een fietszadel.
Door eigen foute inschatting bestelde ik in eerste instantie een zadel dat niet bij mij paste.
Na beter inlezen heb ik de juiste maatvoering gevonden.
Het zadel opgestuurd ter omruiling, tot mijn verbazing kosteloos.
Daarna het juiste zadel ook zonder extra kosten ontvangen.

Ik ben bang dat uw winstmarge aan porto is verdampt.
Maar chapeau voor de optimale afhandeling bij de ruiling.

Hartelijk dank en vriendelijke groet,

Jaap v.d. Tol

leo 19-06-2017 Via de website gekocht

After pay

We hebben een staande kapstok besteld werd erg snel geleverd pakket lag helemaal uit elkaar en was incompleet terug gestuurd na 3 dagen werd de vervangende zending geleverd in dezelfde toestand als de eerste direkt retour gegeven met chauffeur. gebeld met frank zou een credit factuur ontvangen nog steeds geen credit maar wel een aanmaning van after pay

Frank 19-06-2017

Dag Leo,

Wat vervelend om te horen! Zou je een ordernummer aan bovenstaand bericht willen toevoegen? Dan kan ik het direct even voor je nakijken.

Poortmans 08-07-2017

Beste Leo,

Je kan beter je geld proberen terug te vragen want wij hebben juist hetzelfde meegemaakt maar bij ons gaat het over een bedrag van 260 euro dat wij nooit gaan terug zien

Davy 14-06-2017 Via de website gekocht

Levering volgens afspraak????

Het produkt werkt perfect, levering volgens afspraak. Een echte aanrader, ik heb er tenminste geen spijt van.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martijn den Besten 12-06-2017 Via de website gekocht

Slechte service, kies geen Same Day Delivery!!!

Potentiële koper,

Graag waarschuw ik u/jou voor de service en de Same Day Delivery van Frank. Ik had een product besteld via hun webshop en gekozen voor een levering op dezelfde dag. Heb conform hun voorwaarde tot 23.00 gewacht maar helaas geen pakket. Nog contact gehad met de klantenservice maar ze konden niets betekenen, nergens informeren of actuele status inzien.

Ik had het product de volgende dag 16:00 nodig maar ook dit was niet mogelijk. Frank wilde niet meewerken aan een oplossing. Ze hebben Fadello (wat een slecht bedrijf!!) als transporteur en willen geen andere mensen/opties inschakelen om de gemaakte belofte (je betaald nota bene extra voor levering dezelfde dag) na te komen of de volgende dag te leveren.

De volgende dag op eigen initiatief maar weer gebeld wat de status was, maar de enige reactie was: Fadello werkt alleen 's avonds en we weten niet waar jou pakket is. Ik heb gevraagd me op te hoogte te houden van de ontwikkelingen...ook de die dag geen pakket en geen telefoontje van Frank. Helemaal niets meer gehoord de weken daarna tot vandaag (4 weken later)...

Betalingsherinnering inclusief kosten voor same day delivery en als klap op de vuurpijl €10 euro herinneringskosten....

Zegt genoeg denk ik... op deze manier voor mij geen Frank meer!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Frank 13-06-2017

Beste meneer Den Besten,

Bedankt voor uw bericht. Ik heb het een en ander voor u nagekeken en zie dat uw bestelling wegens vertraging inderdaad niet op dezelfde dag is geleverd. Hiervoor bieden wij dan ook onze oprechte excuses aan! De dag na verzending is er opnieuw telefonisch contact met u geweest. In dit gesprek hebben we aangegeven dat het pakket diezelfde avond geleverd zou worden. De aan u per mail verzonden track&trace gegevens tonen ook dat het pakket in de avond om 20.10 alsnog is geleverd. Tot onze verbazing vernemen wij een maand later van u dat dit niet het geval is.

Daar komt bij dat u Afterpay als betaalmethode hebt geselecteerd. Dit is een aparte instantie die achteraf betalen voor consumenten mogelijk maakt. Zolang zij geen betaling ontvangen voor een (ogenschijnlijk) geleverd artikel zullen zij herinneringen sturen. Na 2-3 herinneringen zullen er administratiekosten in rekening worden gebracht.

We zijn momenteel in samenspraak met Fadello voor u bezig uit te zoeken waar het pakket destijds is gebleven. Zodra hier meer duidelijkheid over is koppelen we dit zo spoedig mogelijk aan u terug! Mocht u tussentijds vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Poortmans 08-07-2017

Beste Martijn,

Ed 09-06-2017 Via de website gekocht

Precies wat ik zocht!

Op zoek naar een 2persoonshangmat inclusief standaard, kwam ik al snel deze shop tegen; gelukkig maar. In no time was de selectiemethode van de site mij duidelijk en heb ik het perfecte type gevonden wat ik zocht.
De standaard heel degelijk uitgevoerd en met een ruime (kleurrijke en wasbare) hangmat.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lianne 31-05-2017 Via de website gekocht

Brieven buszak

Hier kwam ik als eerste terecht. Precies wat ik in gedachten had. Ik heb de zak gekocht voor onze pup ( die werd wakker van de plof op de mat van de ochtendkrant) nu dus niet meer. En we hoeven niet te bukken voor de post/ krant. Dubbel plezier dus. Makkelijk te installeren, en nog een beschermklep tegen inbrekers van buitenuit. Een echte aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

EEsschert Design Flat Stone zonnewijzer 21-05-2017 Via de website gekocht

Proficiat hoor

Alles volgens afspraak de dag nadien geleverd.
Vriendelijke levering vervoerder DPD
Zeer goed verpakt & mooi stuk met handleiding.
Zeker voor herhaling vatbaar.Nu de vertikale zonnewijzer bestellen.
Groetjes Dirk

De Meyer Cedric 20-05-2017 Via de website gekocht

Perfecte service !

Bestelling kort vóór 22u30 geplaatst en zoals aangekondigd op jullie site een dag later afgeleverd.
Woonachtig in België. Sneller kan niet ! Toppie !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Theo 14-05-2017 Via de website gekocht

Vertrouwd en kwaliteit

Buitengewoon goed product geleverd , een New Looks Mondi Single fietstas
En ondanks vertraging een vlotte en duidelijke levering.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jos Walraven 12-05-2017 Via de website gekocht

prima service.

ruime keuze met duidelijke uitleg van wat er te koop wordt aangeboden.
na bestelling snelle en correcte levering.

Sylvia Moes 09-05-2017 Via de website gekocht

Frank is een prima online winkel, snelle en goede service

Prima service. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Snelle levering. Duidelijke productinformatie. En heldere info in de bevestigingsmail, waarin track and trace is opgenomen.

Thea 02-05-2017 Via de website gekocht

Super Bedrijf!

Nadat ik het product besteld heb op zaterdagavond was het op maandag al in huis. Goede levering, met track en trace te volgen. Degelijk product en gunstig geprijsd.
Het was de eerste keer dat ik Frank tegen kwam op internet en huiveren een beetje omdat de prijs ten op zichte van andere winkels de laagste was. Maar zoals gezegd een SUPER BEDRIJF dat goed bevallen is en als ik iets wil kopen kijk ik voortaan eerst bij Frank!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

John 30-04-2017 Via de website gekocht

Een zeer snelle en correcte levering.

Ook als je tevreden bent mag je dat best laten horen en dat ben ik.

Een zeer snelle en correcte levering.

Netjes mailtjes hoe het met de levering staat en dus ook op tijd en in goede staat afgeleverd.

TOPPIE hoor. BEDANKT.

Ook over mijn schoenen ben ik dik en dik tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ciska Soetevent 27-04-2017 Via de website gekocht

Zeer goede en vlotte levering

We waren op zoek naar een tuinlantaarn. Bij deze zaak een goede keuze mogelijkheid. Duidelijke website en dus vlot gevonden wat we zochten. En na ontvangst voldeed de lantaarn vollledig aan onze verwachting.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Boudewijn Geutjes 25-04-2017 Via de website gekocht

Zeer netjes geholpen

Ik had een electrisch luchtbed besteld via http://www.luchtbed-expert.nl/
Deze was erg snel geleverd en netjes verpakt . Echter bleek na testen dat het luchtbed een klein gaatje had. Na een mailtje werd direct zonder enige vorm van discussie een nieuwe naar ons toegezonden. De oude hoefden wij niet eens terug te zenden.

Erg goede service, en netjes afgehandeld.
Medewerkers van Frank bedankt.

Jan Vos 19-04-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden.

Goede en overzichtelijke website
Omschrijving produkt duidelijk.
Besteld artikel voldoet aan verwachting.
Afwikkeling order goed.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

viviane 11-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Bij het zoeken online, gekozen voor deze firma- wegens het mooie aanbod van kinderhelmen. De site was gebruiksvriendelijk .
De service was ook schitterend - we hadden een levering gevraagd op zaterdag bij de buren.
Zaterdag werd ons pakje daar afgegeven .
Zeer tevreden - een aanrader

Wij danken jullie voor de service

Gerard 08-04-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Goede uitleg van de kapstok Bug, goedkoper dan elders en snelle levering. Tevens in alle kleuren verkrijgbaar

Db 25-03-2017 Via de website gekocht

Goede retourservice

Prima webshop, nadat de bestelling niet goed bleek (kras erop), dezelfde week nog een nieuwe in huis.

vermeulen solange 13-03-2017 Via de website gekocht

eerste bestelling bij frank

Wij zijn zeer tevreden over onze eerste bestelling bij Frank
Werden goed op de hoogte gebracht van de leveringstermijn, dewelk zeer stipt en korrekt werd nageleefd
goederen zorgvuldig ingepakt, geen schade alles OK

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Koen B 07-03-2017 Via de website gekocht

Prima service!

Een set dakdragers gekocht, die na het nodige proberen en hulp van Frank toch niet pasten. Retour gestuurd en prima afgehandeld, aankoopbedrag werd snel teruggestort.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Marcel 06-03-2017 Via de website gekocht

Super snel en perfekt geleverd

Zeer snelle levering, prima verpakt en je wordt goed op de hoogte gehouden via mail.
Zeker een aanrader.

jan kuch 06-03-2017 Via de website gekocht

geweldige afhandeling

deze webshop is geweldig in service en afhandeling van je bestelling en snelle bezorging ik kan u deze webshop van harte aanbevelen als u iets voor de zorg nodig heeft

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Yv1990 23-02-2017 Via de website gekocht

Top service!

Super service! Gister besteld, vanochtend bezorgd! Mailtje gestuurd te bedanken voor de goede service, kreeg direct mailtje terug. Ga zeker vaker bij ze shoppen!

B.Derksen-de la Rie 20-02-2017 Via de website gekocht

Loopkruk

Prima service en snelle levering. Na dit product besteld te hebben. Kreeg ik gelijk de bevestiging van mijn bestelling. En werd 2 dagen later al geleverd.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Eric David 19-02-2017 Via de website gekocht

Snel en efficiënt!

Als zeer tevreden klant wou ik jullie toch even feliciteren voor de keurige afhandeling van mijn order. Vooral de "snelheid" van leveren vond ik ongeëvenaard. Heb ik nog nooit meegemaakt!
Vriendelijke groet,
E. David

Clarissa van zuijdam 08-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop bolletje

We hebben een bolletje gekocht, was na nog geen week doorgebrand.
Voor 10 euro voor een bolletje vind ik dat wel heel slecht.
Gelijk een mail gestuurd van de klacht. Nog steeds geen reactie terug gehad.
Vind het een kwalijke zaak, dat dit niet gelijk of spoedig behandeld word.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• Retourproces
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Frank 09-02-2017

Beste mevrouw Van Zuijdam,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat het lampje het heeft begeven! Ik heb u direct een nieuwe toegestuurd, deze zal morgen bij u worden afgeleverd.

Sandra 04-02-2017 Via de website gekocht

Prima

Voor het eerst hier besteld en wou graag werklaarsjes met S3, hier gevonden, snel geleverd, lopen vanaf eerste moment lekker zonder aan eind van de dag zere voeten te hebben. Door de inzetstukken makkelijk aan te trekken. Daarnaast zeer prettig geprijsd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Dick Hansen 04-02-2017 Via de website gekocht

Vuilnisemmer

Prima de bestelling hoe je dat kan doen en informatievoorziening via mail.
Alleen volgende dag afleveren lukte niet. Is na 2 dagen geweest dit ging prima qua informatievoorziening van PostNL maar 1 dag is niet gehaald.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tevreden consument 02-02-2017 Via de website gekocht

Ervaringen met Frank

Uitgebreide keuze tegen een concurrerende prijs. De verwerking en levering was perfect. Het product biedt exact wat men beloofde.

Mieppie1973 01-02-2017 Via de website gekocht

Duidelijke site

Keuze voor deze shop, ook simpele wekker verkrijgbaar. Eerste bestelling perfect verlopen, makkelijk bestellen, op tijd netjes geleverd

Pluspunten

• Veel keuze
  • Duidelijke site

Balance Time klok 01-02-2017 Via de website gekocht

Goed product, slechte handleiding

Het product is uitstekend! Het doet in alle opzichten wat ik wil, de helderheid is ideaal te regelen. De handleiding is minder: veel te kleine letters en wat ik zoek staat er niet in. Ik heb veel zelf moeten ontdekken.

Pluspunten

• Goed product
  • Goede prijs

Minpunten

• Slechte handleiding

Geurt 30-01-2017 Via de website gekocht

Radiogestuurde keukenklok

Geweldig, Vrijdagavond besteld Zaterdag in huis. Goede site was de goedkoopste.Ben zeer tevreden. Zal zeer zeker deze website bij vrienden en kennissen aanbevelen.

Judith Anneveldt 30-01-2017 Via de website gekocht

Vogelhuisje

De levering was heel correct en supersnel. Het vogelhuisje was precies zoals het op de foto leek.
Ik had bij de reguliere winkels gekeken en vond daar alleen de standaard huisjes die bovendien gespleten hout vertoonden.

Henry 29-01-2017 Via de website gekocht

Werkbroek extra lengte

Ik ben lang op zork geweest naar een goede werkbroek in een lengtemaat. Eindelijk hier gevonden! Prima service, de levering ging erg snel, de kwaliteit van de broek is goed en in mijn geval niet onbelangrijk: de lengte is goed! Echt een aanrader!

Pluspunten

• Lengtemaat
  • Snelle levering
  • Scherpe prijs

Wim 24-01-2017 Via de website gekocht

Snelle service, goede uitleg op de site

Goede informatie op de website en de bezorging is snel, zelfs bezorgd op maandag als je op zondag bestelt.

gerda 24-01-2017

Geweldige webshop

Goede prijs, groot assortiment, maar vooral snelle verzending en duidelijke communicatie. Toppie dus

Pluspunten

• snelle verzending
  • goede mailwisseling