Frank.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Frank.nl.

Deze score is berekend op basis van 212 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Li 14-07-2018 Via de website gekocht

Waardeloos en komt lever afspraak niet na!

Ik heb een trampoline kussen besteld en zou maandag 9 juli bezorgd worden. Dinsdag 10 juli nog niets vernomen. Track en trace ontvangen waarop telkens staat: morgen bij u bezorgd. Echter, elke dag weer niks. Heb een mail gestuurd en geen reactie vernomen. Contact gehad met vervoerder zoals op de track en trace staat maar werd terug verwezen naar verzender. Het is nu vrijdag 13 juli en pakket is nog steeds niet bezorgd! Echt compleet waardeloos en nooit meer Frank!!!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Frank 16-07-2018

Hoi Li,

Bedankt voor je review. Ik heb je bestelling opgezocht in ons systeem en zie dat dit inderdaad niet is verlopen zoals we zouden willen. De bestelling is op tijd verstuurd vanuit ons magazijn, maar helaas is het vervolgens bij de vervoerder misgelopen. We hebben daarom een onderzoek gestart, dit onderzoek wijst uit dat je bestelling vandaag wordt afgeleverd. De extra verzendkosten die je hebt betaald zijn weer teruggestort. Excuses voor de vertraging! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Marc 13-07-2018 Via de website gekocht

Superservice, ongekend!

Een duur product van Intex defect: DIRECT een nieuwe gekregen. Meer dan super service hier bij Frank.nl

Thijs 09-07-2018 Via de website gekocht

Waardeloos...

Kluis besteld bij hen. Zij geven aan dat ze kunnen bezorgen binnen aantal werkdagen. Komen dit niet na. Geven aan dat dit verkeerd is en hierop 50e korting. Dus toch een extra puntje waard.
Ik was niet thuis en had dit al aangeven. De kluis wordt voor je deur afgeleverd en zonder even te bellen want een telefoonnummer intoetsen dat op de bon staat kost zoveel moeite. De hele buurt weet dat ik nu een kluis heb. Van frank.nl heb ik niets vernomen ondanks herhaaldelijk verzoek. Ze zijn goedkoper maar op service hebben ze bespaart. Volgende keer gewoon weer naar bol.com

Hoi Thijs,

Bedankt voor je recensie. Het is beslist niet de bedoeling dat onze vervoerder een bestelling voor de deur zet. Ik zou hier graag een melding van maken, en ik wil graag kijken hoe we dit kunnen rechtzetten. Zou je daarom hieronder kunnen reageren met je ordernummer? Als je nog vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Thijs 09-07-2018

2191685

Frank 09-07-2018

Bedankt, ik heb je een mailtje gestuurd.

Willem 08-07-2018 Via de website gekocht

Zielig bedrijf

Ik heb een luchtbed bestelt bij Frank de oplichter vandaag bestelt morgen geleverd het werd geleverd donderdag tussen 2 en 6 uur kwart voor zes status gewijzigd het word tussen 6 en 9 uur
Toen werd het om kwart voor negen ja je hoort hem al aankomen ne er is wat tussen gekomen
Het duurde nog 1a2 dagen zaterdag dus oké kijk je op de status tussen 2 en 6 s,avonds nou niks dus ga je bellen krijg je een slappelingerie aan de lijn ja gek zeg ik kan het nakijken heeft geen zin dat is al gebeurd word niks mee gedaan wat wil u dat ik doe dan ik vraag heb je het geleverd ja of nee ja zeg ze dan bel je de vervoerder sla met juist op tafel en zeg leveren en daar betaal ik je voor
Kijk ik ben al 15 jaar chauffeur ik heb met bol.com gewerkt elke maand krijg je een brief met je leveringen ben je een paar keer te laat doen ze geen zaken meer met je toen ik dat zei hadden ze
Geen zin meer in het gesprek meer plus het is weekend ze kunnen niets voor je doen
Nou krijg je weer and woord van klantenservice vervelend dat het zo gegaan is heb ik niets of geld terug of product leveren en wel zo snel mogenlijk

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Hoi Willem,

Bedankt voor je review. Helaas wordt uit je verhaal niet helemaal duidelijk wat er precies aan de hand is. Wat wel duidelijk wordt, is dat je ontevreden bent over de afhandeling van je bestelling. Dit wil ik graag met je oplossen. Zou je hieronder kunnen reageren met je ordernummer? Als je overige vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

C. Bushoff 08-07-2018 Via de website gekocht

Slechte organisatie

Heb een peper en zoutstel besteld, ging inderdaad snel. Echter,naar blijkt van al deze beoordelingen, wordt ook mijn levering steeds uitgesteld. Excuus, u raadt het al, een verhuizing. Hoe dan? Meld dit dan vooraf bij de levering, zodat wij de mogelijk hebben of we deze bestelling doorzetten of ergens anders bestellen. Ik heb hier een slecht gevoel bij. Laatste keer dat ik hier iets bestel.

Goedemiddag,

Bedankt voor je feedback. Begrijpelijk dat het je geen goed gevoel geeft als de verwachte leverdatum van je pakket steeds wordt uitgesteld. Sorry hiervoor. De reden hiervoor is inderdaad onze verhuizing van het magazijn. We nemen je feedback zeker serieus en gaan kijken hoe we onze klanten hier beter over kunnen informeren. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

WilliamG 06-07-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden klant

Drie jaar geleden een wandel/zitstok gekocht. Jammer maar ik ben die kwijtgeraakt. Ik moest niet twijfelen om bij Frank.nl een nieuwe te kopen. Product voldoet volledig aan mijn verwactingen. De administratie hierrond, de levering en service waren prima.

M. Suppers 06-07-2018 Via de website gekocht

Blijven liegen over leverdatum

Op 28 mei een weerstation besteld dat, volgens de website binnen 3 á 5 dagen leverbaar zou zijn.
Op 1 juni een mailtje: leverdatum wordt 5 juni
Op 4 juni een mailtje: leverdatum niet bekend
Op 6 juni een mailtje: leverdatum wordt 10 juni
Op 6 juni een mailtje: leverdatum wordt medio augustus
Vond ik niet acceptabel dus telefonisch contact.
Daar afgesproken dat ik een ander weerstation (duurdere) zou bestellen die binnen drie weken geleverd zou worden.
U raadt het al, na drie weken nog niets. Toen vond ik dat ik lang genoeg voor de gek gehouden was en heb de bestelling geannuleerd en mij vooruitbetaalde geld teruggevraagd.
Hopelijk wordt de terugbetaling ook niet telkens uitgesteld

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Frank 06-07-2018

Goedemiddag,

Bedankt voor je review. Deze bestelling is beslist niet goed verlopen, excuses hiervoor. Je ontevredenheid is in dit geval volledig begrijpelijk! Ik wil graag een laatste een poging wagen om deze ontevredenheid weg te nemen. Ik heb een weerstation gevonden dat in ons eigen magazijn staat, en dus morgen geleverd kan worden. Als compensatie voor het ongemak, wil ik je deze aanbieden tegen een zeer scherpe prijs. Ik stuur een e-mail zodat we dit eventueel in orde kunnen maken. Als je nog vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

De Mol R 05-07-2018 Via de website gekocht

snel en degelijk

Beste,

Wanneer het goed is mag dit ook gezegd worden, zeer tevreden over snelle correcte levering,maandag besteld,dinsdag bezorgd.
Postnl weet hoe pakje te bezorgen,zelfs als men effe niet thuis was 👍

De Mol R

marja 04-07-2018 Via de website gekocht

Levertijd de volgende dag? Lees de kleine lettertjes..

Op de site staat dat ze de volgende dag leveren. Niet dus! Ik wacht al vanaf 29 juni. Antwoord op mijn email komt dagen later met een leverdatum van 11 juli! Callcenter is niet te bereiken.
Ik raad aan hier niet te bestellen,

Frank 05-07-2018

Hoi Marja,

Bedankt voor je review. Wat jammer dat de levertijd van je pakketje langer is dan je had verwacht. Excuses hiervoor. Bij ieder product op onze website wordt aangegeven wat de verwachte levertijd is, dit is niet altijd de volgende dag. Onze telefonische klantenservice is op werkdagen tot 23:00 bereikbaar, en in het weekend tot 19:00. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Arjen 02-07-2018 Via de website gekocht

Uitstellen leverdatum

Via de website op 22 juni een tafeltennistafel gekocht en betaald ( 2234733 ). Zou binnen 2 dagen geleverd worden, volgens de site. Duurde erg lang voordat er in mijn account een leverdatum bekend werd. Heb hierover gemaild, maar geen reaktie ontvangen. Uiteindelijk zou de tafel 2 juli geleverd worden. Een dag van tevoren krijg ik bericht dat de leverdatum later wordt. Een nieuwe datum is nog niet bekend. Gezien de reviews hier houd ik mijn hard vast.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Frank 03-07-2018

Hoi Arjen,

Bedankt voor je review. Ik heb je bestelling erbij gepakt, en zie dat de verwachting was dat we deze uiterlijk op 29-06-2018 zouden leveren. Helaas duurde de aanlevering van nieuwe voorraad wat langer dan gepland, waardoor we deze verwachting niet hebben kunnen waarmaken. De levering is vandaag in ons magazijn aangekomen. Dit betekent dat de tafeltennistafel morgen bij je wordt afgeleverd! Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Philip 29-06-2018 Via de website gekocht

Voorbeeldige service

Frank biedt, zoals zoveel webshops, een mooie website met een ruim aanbod en aantrekkelijke prijzen. Wat Frank echter onderscheidt, is de voorbeeldige service.
De bestelde jas bleek groter te vallen dan verwacht en moest dus omgeruild voor een maatje kleiner. De jas kon in de verzenddoos afgegeven worden bij een winkel in de buurt en gratis worden teruggestuurd. Het geld stond ook weer binnen ruim een week op de rekening.
Het vervangende exemplaar zou oorspronkelijk de volgende dag geleverd worden, maar door problemen in het magazijn (een verhuizing), vond dat een paar dagen later plaats. Daar stuurde Frank een mail over met excuses.
Telefonisch contact verliep snel en effectief. Dat gold zowel de omruiling van de jas als contacten daarna over de afleveringsdatum van het vervangende exemplaar. De helpdesk is prima bereikbaar, vriendelijk en persoonlijk. Duidelijk geen call center. Ook mailverkeer wordt duidelijk door mensen gemaakt die een persoonlijke reactie sturen in plaats van de bekende standaardmails.
Kortom, Frank is zowel qua producten, prijzen als dienstverlening zeer aan te bevelen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

crisborow 28-06-2018 Via de website gekocht

Perfect!

Snelle levering - goede tracking - prima product - goede opvolging na levering - leuke website

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johan Westerveld 27-06-2018 Via de website gekocht

Let op : Garantie krijg je niet bij Frank.nl

Na twee maanden ging de ECO cube afvalemmer van 100,00 kapot. Het mechanisme dat het deksel zachtjes deed sluiten was defect, er was iets afgebroken. Frank.nl wil geen garantie geven omdat het volgens hun door het gebruik komt. Geprobeerd dit via de Geschillencommissie te spelen zoals op hun site staat. Blijkt dat ze helemaal niet zijn aangesloten ! Ze wringen zich in allerlei bochten om me net te compenseren, het enige is dat ik een nieuwe mag kopen met 30% korting. Verder plaatsen ze geen reviews van mij op hun site, je ziet dus alleen de positieve reviews. En ze schermen nog wel met hun naam Frank (is Engels voor eerlijk)??? Echt een waardeloos bedrijf, ik adviseer iedereen geen bestelling bij hun te doen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Frank 27-06-2018

Hoi Johan,

Bedankt voor je review. Ik zie dat deze zaak uitvoerig is besproken via de e-mail. Het is niet zo dat wij ons in allerlei bochten wringen om je niet te compenseren. Wij hebben ons best gedaan om te onderzoeken of je klacht binnen de garantie valt, we hebben de prullenbak daarom ter beoordeling opgestuurd naar de fabrikant. Helaas is beoordeeld dat de klacht niet binnen de garantie valt. De reden hiervan is dat de klacht niet is ontstaan door een mankement dat aanwezig was bij de ontvangst van je pakket. De prullenbak heeft maandenlang naar behoren gewerkt, wat vrijwel zeker betekent dat het defect is ontstaan na oneigenlijk gebruik. Het is alleen mogelijk om je te beroepen op de garantie als er sprake is van gebrekkige fabricage. Omdat je kenbaar hebt gemaakt ontevreden te zijn over dit oordeel, hebben we je als blijk van goede wil aangeboden een nieuwe prullenbak af te nemen tegen een korting van 30%.

Wij zijn aangesloten bij de geschillencommissie. Dit is per e-mail uitgebreid uitgelegd.

Alle reviews die via onze eigen website binnenkomen, worden gecontroleerd en goed- of afgekeurd. Deze keuring gebeurt op basis van de op onze website beschreven richtlijnen. De reviews bij een product dienen bijvoorbeeld enkel betrekking te hebben op het product, en niet op overige zaken. Voor de overige richtlijnen verwijs ik je graag door naar onze website.

Johan 27-06-2018

Dat verhaal over garantie heb ik al vaker van u gehoord, u gaat er echter van uit dat ik de afvalemmer niet juist heb gebruikt, het is aan u om dit aan te tonen. Aangezien het onderdeel dat defect is van plastic is, is het waarschijnlijker dat dit niet stevig genoeg is geweest. Zou ik wel garantie hebben gekregen als hij na twee weken kapot ging ? Wat verstaat Frank überhaupt dan onder garantie ?
Als consument heb ik recht op garantie (Consumentenbond):
"Als je iets koopt, dan heb je recht op een goed product. Gaat het product binnen 6 maanden na aankoop kapot, dan gaat de wet ervan uit dat het al niet in orde was toen je het kocht. Je hebt dan recht op gratis reparatie of vervanging, tenzij de verkoper kan bewijzen dat je het product verkeerd hebt gebruikt."
Stuur mij alstublieft het bewijs dat ik het artikel verkeerd heb gebruikt.
U bent inderdaad nu wel aangesloten bij de Geschillencommissie maar dat bent u pas sinds 24-04-18. Terwijl ik bij mijn aankoop geïnformeerd werd dat ik altijd een beroep op de Geschillencommissie kan doen, wat dus niet waar is.
De Geschillencommissie heeft mij 5 mei 2018 bericht :
"U heeft een klacht ingediend bij De Geschillencommissie.
De Commissie kan uw klacht helaas niet in behandeling nemen. Hieronder leest u waarom.
De klacht gaat over een overeenkomst die u met de andere partij
heeft gesloten. Was de andere partij op het moment dat de overeenkomst is gesloten bij De Geschillencommissie aangesloten?
Dan kan de Commissie uw klacht behandelen. De andere partij was dat niet. Dat betekent dat wij de  klacht niet kunnen behandelen."
Tenslotte : waarom zou een review niet over niet verleende garantie mogen gaan? Daar moet bij de koop van artikel wel duidelijkheid over zijn, dan kan het artikel kwalitatief nog zo goed zijn.

Johan 18-07-2018

U beweert dat u aangesloten bent bij de Geschillencommissie, echter de link die u stuurt verwijst naar de inschrijving van afvalbak-expert ?
Die naam zie ik voor het eerst, hoe zou ik die link moeten leggen ? Bij navraag bij de Geschillencommissie blijkt dat Frank.nl zich pas op 24/04/18 heeft aangemeld.

Johan 19-08-2018

Dankzij de inspanning van de Consumentenbond heeft Frank.nl me eindelijk gratis een nieuwe afvalemmer bezorgd, met als opmerking dat ze hiertoe wettelijk verplicht zijn. Het schijnt bij deze winkel dus niet te werken als je als consument je recht op garantie probeert te krijgen, je moet hiervoor echt een organisatie inschakelen die druk kan zetten, mijn waardering voor Frank.nl is hierdoor nog verder gedaald.

Schipper 25-06-2018 Via de website gekocht

Geen correcte afhandeling garantie Ubbink vijverpompen

In aug 2017 twee Ubbink airpompen voor de vijver gekocht. Plm € 70,- en €40,-, met 2 jaar garantie. Na de winter bleken de membramen in de pompen gescheurd en deden de pompen het niet meer. In de verpakking zaten bij elke pomp 2 reserve membramen welke te weinig waren om de pompen te maken. Contact met Frank.nl gezocht. De membramen vielen niet onder de garantie, dit hoorde bij "slijtage.". Als service kreeg ik toch 2 membramen toegestuurd, welke te weinig zijn tot de garantieperiode verstreken is. Volgens mij is deze slijtage veel te snel en zijn er te weinig membramen bijgeleverd om de pomp tenminste de garantietijd van 2 jaar te laten draaien en voldoet het product niet aan mijn verwachtingen. (Zie wettelijke bepalingen : verwachtingen en slijtage valt niet onder garantie, tenzij slijtage te snel optreed.) Ik stelde voor 12 gratis membramen om tenminste de 2 jaar, tot de garantietijd verstreken is, de pompen te laten draaien. Frank.nl gaf niet " thuis" ze vonden dat ze al genoeg voor me hadden gedaan. Ze gooiden zelfs de " Hoorn op de haak". " Ik moest zelf maar met " Ubbink" contact opnemen " werd er gezegd, " zij konden niets meer voor mij doen".Is het niet zo dat wettelijk bepaald is, dat de verkoper aansprakelijk is voor het product dat hij verkoopt? Ik weet nu zeker dat ik over plm een half jaar weer 2 vijverpompen heb die het niet doen omdat de membramen niet langer meegaan. Ik mag toch de verwachting hebben dat de vijverpompen de garantie periode van 2 jaar blijven werken?!

Frank 26-06-2018

Goedemorgen,

Bedankt voor je recensie. Jammer om te lezen dat je ontevreden bent over onze service. Het klopt dat de membranen van een pomp slijtageonderdelen zijn. De membranen zijn vergelijkbaar met de banden van een fiets, die slijten en behoren op den duur vervangen te worden. Bij slijtageonderdelen kun je helaas geen garantie beroep doen op de garantie, behalve als de slijtage te snel optreedt. Hiervan is na tien maanden echter geen sprake. Bovendien is de slijtage bij de twee pompen op hetzelfde moment opgetreden, een productiefout bij beide pompen is zeer onwaarschijnlijk.
Als er tijdens een telefoongesprek in herhaling wordt gevallen, zonder dat dit bijdraagt aan een oplossing, dan is het mogelijk dat het gesprek vanuit onze kant wordt beëindigt. Dit gebeurt echter altijd op een correcte manier.
Je mag zeker de verwachting hebben dat de pompen binnen de garantieperiode van twee jaar nog werken, en dit is ook het geval. Hiervoor dient alleen het nodige onderhoud te worden uitgevoerd. Net als de fietsband (van een goed werkende fiets) die zo nu en dan vervangen dient te worden. Als we nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Anja 25-06-2018 Via de website gekocht

Wanneer komt mijn fietsmand

ik vind het zeer zorgelijk dat de levertijd iedere keer aangepast wordt. Op de website staat toch echt “op voorraad, volgende dag leverbaar”. Levertijd tot 4x toe aangepast. Ik weet dus niet wanneer de betaalde fietsmand geleverd wordt. Heel vervelend, heb spijt van mijn bestelling. Hopelijk komt het nog goed. Bestellen gaat daarentegen gemakkelijk, dat is makkelijk cashen zo, maar de tegenprestatie, dat is afwachten tot nu toe.

Frank 25-06-2018

Hoi Anja,

Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de verwachte leverdatum van je bestelling meerdere keren naar voren is geschoven. Excuses hiervoor! Ik heb je bestelling erbij gepakt en zie dat deze morgen bij je wordt afgeleverd. De vertraging is ontstaan doordat de aanlevering vanuit onze leverancier langer heeft geduurd dan gepland. Nogmaals excuses voor het ongemak en alvast veel plezier met je aankoop! Als we nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Gerard 22-06-2018 Via de website gekocht

Leverdatums met korrel zout nemen....

Had op maandagmiddag 3 artikelen besteld, waarbij er stond levering waarschijnlijk dinsdag.
Dinsdag kreeg ik op de site te zien dat het woensdag zou worden. Gevraagd waarom dit dan opeens later is, maar op mijn vraag geen reactie ontvangen. Kreeg wel automatisch mail waarin levertijd gewijzigd was. Echter, op woensdag stond er wederom dat de levering naar donderdag ging, en een artikel waarschijnlijk zelfs vrijdag zou worden. Nogmaals een mail gestuurd op donderdag ochtend, aangezien ik op woensdag geen track en trace van TNT gekregen had, wat in mijn bevestiging stond. Kreeg toen via hunzelf een track en trace, waarbij toch alles geleverd werd vandaag, met 2 verschllende leveringen. Het pakket gekregen, op zich prima, geen klachten over. Alleen als ik op de site kijk, staat er bij sommige artikelen nog steeds, Voor 21.00 besteld, morgen geleverd....en dat vertrouw ik niet .
En waarom geen mail terugsturen als ik iets vraag?
Of ik hier nog iets bestel.......geen idee.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Fien van Tongeren 18-06-2018 Via de website gekocht

Onbereikbaar, slechte service!

Na 6x een gewijzigde leverdatum, geprobeerd contact te zoeken via de mail als je dan na een week nog geen reactie hebt probeer je maar eens contact op te nemen met de helpdesk. (We zijn inmiddels een maand verder) Na lang volhouden aan de telefoon eindelijk iemand te pakken, de bestelling maar geannuleerd. Geen vertrouwen meer in deze webshop!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Frank 19-06-2018

Dag Fien,

Bedankt voor je review. Dit is inderdaad niet goed verlopen, het is niet de bedoeling dat de leverdatum meerdere keren wordt gewijzigd. Onze excuses voor het ongemak! We zullen dit meenemen als feedback. Mochten we verder nog iets voor je kunnen doen dan horen we dit graag.

Henriëtte Purmer 16-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige overzichtelijke en prettige site!

De webshop van Frank.B.V is zeer duidelijk, heel divers, en uitgebreid.
Had nog nooit van deze site gehoord maar door Google er op uitgekomen, ook omdat hun prijzen lager zijn voor precies het zelfde artikel dan bij andere webshops. Ik zal hun site dan ook regelmatiger gaan bezoeken.
Mijn bestelling van de Inventum airfryer GF250HL liep iets vertraging op door de bezorgservice, maar werd mij meteen gemeld via een e-mail, en is daarna dik in orde gekomen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nelly 16-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Schroom niet bij Frank een bestelling te plaatsen. Bij mij was het artikel beschadigd aangekomen en na telefonisch contact had ik daags daarna een nieuw ongeschonden exemplaar. Vriendelijk te woord gestaan en 100% naar tevredenheid opgelost.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kirsten 16-06-2018 Via de website gekocht

Levering

2 paar schoenen besteld in 2 losse bestellingen. Allebei op voorraad. Van beide bestellingen een mail gehad dat het nog minimaal 2 weken duurt voordat deze geleverd worden. Jammer dat er dan wel staat dat ze op voorraad zijn. Had ze dan liever ergens anders besteld.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Frank 18-06-2018

Dag Kirsten,

Wat vervelend om te horen. Zoals aangegeven op website hebben we momenteel geen voorraad en is de levertijd wat langer. Ik zie inderdaad dat de schoenen later gaan binnenkomen dan op voorhand ingeschat, hiervan hebben we je per mail op de hoogte gebracht. Onze excuses voor de vertraging! Zodra we nieuwe voorraad ontvangen sturen we de schoenen direct op. Mocht je nog overige vragen hebben dan horen we dit graag.

Ardi 15-06-2018 Via de website gekocht

Tis stil aan de overkant

Eerste maar zeker laatste bestelling.
Bestelling gedaan van 2 zadels, die op voorraad waren. Na de betaling de mail dat niet volgende dag maar 2 dagen werd geleverd. Daar kon ik nog mee leven. Maar dag later mail dat het dinsdag wordt en misschien nog wel later, en dus gelijk mail gestuurd dat ik van de bestelling afzag.
Tot op heden geen reactie terug en ben niet van plan uren in een wachtrij te staan om met iemand contact te krijgen.
Gelukkig betaal ik altijd met creditkaart

Frank 15-06-2018

Dag Ardi,

Bedankt voor je review. Helaas zijn de zadels niet direct vanuit voorraad leverbaar, hier zit dus een wat langere levertijd aan verbonden. Dit stond als het goed is ook op de productpagina onder de prijs aangegeven. Wellicht dat je dit even over het hoofd hebt gezien.

Vervolgens is de levertijd inderdaad wel uitgelopen en we begrijpen dat dit erg vervelend is. Onze excuses voor het ongemak! Ik heb je mail van gisteren zojuist beantwoord en zoals verzocht je bestelling geannuleerd. Mochten we verder nog iets voor je kunnen doen dan horen we dit graag.

D. Kok 15-06-2018 Via de website gekocht

Er is geen enkele service!

Mijn bestelling : 2212383. Ik schrijf dit bestelnummer op, omdat ik nu al weet wat de reactie namens Frank.nl zal zijn nl. : stuur je bestelnummer maar op.,vervolgens zullen ze niet reageren. Hoe weet ik dat? Omdat ik een paar weken(!) geleden een bestelling heb geplaatst van een artikel dat op voorraad was en de volgende dag zou worden geleverd. Het enige dat ik de volgende dag kreeg was het bericht dat de besteldatum een dag opschoof. Dit bericht heb ik nog vier keer gekregen en daarna stopte dit. Telefonisch of per mail is Frank niet te bereiken. Tig keer geprobeerd. Ik denk dat ik naar mijn centen kan fluiten.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Frank 15-06-2018

Goedemorgen,

Bedankt voor je feedback. Ik heb het voor je nagekeken en zie dat de order inderdaad niet bepaald soepel is verlopen. Door een fout stond de voorraadstatus namelijk verkeerd weergegeven. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses voor het ongemak!

Daarnaast lees ik dat je niemand te pakken hebt kunnen krijgen. Dat is natuurlijk erg vervelend! Tijdens de openingsuren van de klantenservice zijn we echter altijd bereikbaar. Op drukkere momenten kan de wachtrij enkele minuten oplopen, maar er wordt altijd opgenomen.

Ik heb je zojuist een mail gestuurd met meer informatie. Hopelijk ben je daarmee wat gerustgesteld. Mocht je overige vragen hebben dan horen we dit graag!

Kai 11-06-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service afhandeling en een dag telaat geleverd.

Heb hier een fiets zadel besteld wat allereerst een dag te laat geleverd is. Opzich niet erg maar. Ontvang het zadel (80.- euro) al uit de verpakking gehaald in de doos en mis een bepaald accessoire die niet in de doos zit. Ik gemail/ gebeld konden niets voor mij betekenen zeggen dat het accessoire er niet eens bij hoord te zitten. Ondertussen het fiets zadel al gemonteerd zitten zeggen ze steur maar retour, oja ben het zadel wel minimaal een week kwijt. Terwijl het accessoire gewoon in de webshop te krijgen is. Vind dit een zeer slechte service voor wat lijkt een goede webwinkel.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Hoi Kai,

Bedankt voor je review. Wat jammer dat je pakketje een dag later is geleverd dan je had verwacht, sorry hiervoor! Helaas kan ik niet achterhalen over welke bestelling dit gaat. Zou je hieronder kunnen reageren met je ordernummer? Dan kijk ik wat ik nog voor je kan betekenen, want het klinkt niet alsof hier de juiste service is geboden. Als je nog vragen hebt dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Kai 12-06-2018

#2216256

Frank 13-06-2018

Ik zie dat het gaat over het ontbreken van zadelvet. We hebben dit besteld en verwachten het rond aankomend weekend bij je te leveren. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dit graag.

Kai 16-06-2018

Nog bedankt voor de naleving. Alleen jammer dat er een negatief review voor nodig is om dit voor elkaar te krijgen.

PeterJan 09-06-2018 Via de website gekocht

Doet niet wat men beloofd.

Na een online zoektocht bij frank.nl terecht gekomen voor een complete hangmat set welke wij als cadeau wilde geven. De kleur die wij graag wilde bestellen stond op levertijd, daarom voor andere kleur gekozen welke de volgende dag geleverd zou worden. Bevestiging dat deze de volgende dag werd aangeleverd ontvangen. Op de dag van levering ontvingen wij bericht dat dit artikel niet op voorraad was, en dat we nog nader bericht zouden krijgen wanneer we dit product wel geleverd zouden krijgen. Uiteraard meteen gebeld, is nooit leuk om op een jubileum met lege handen aan te komen. Frank.nl zegt er niets aan te kunnen veranderen omdat ze het product zelf niet op voorraad hebben. Wij hebben ons ongenoegen geuit dat men suggereert dat iets de volgende dag geleverd wordt, waarvoor je al betaald hebt, om dan op het moment supreme te zeggen dat het niet voorradig is. De order geannuleerd en oldskool winkels langs gegaan om alsnog het cadeau te bemachtigen. Anderhalve week later krijgen we het bericht dat onze bestelling over 3 weken! geleverd wordt?! Terwijl we zowel telefonisch als per mail de order hebben geannuleerd. Opnieuw gebeld en weer tig minuten in de wacht gestaan om te voor de 3e keer deze order te annuleren. Kortom slechte interne communicatie en slechte service, niet oplossing gericht werken. Nu maar afwachten hoe lang het duurt voordat ons geld wordt terug gestort.

Hoi Peterjan,

Bedankt voor je recensie. Zo te lezen is de afhandeling van je bestelling beslist niet verlopen zoals wij graag zouden willen. Excuses hiervoor! Helaas kan ik op basis van deze review niet achterhalen over welke bestelling dit gaat, maar we nemen je feedback zeker mee zodat we onze service kunnen verbeteren. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

hans 08-06-2018 Via de website gekocht

Te groot geworden?

projectieklok besteld, vlgs website op voorraad. Mail terug, levering duurt 2-3 maanden. vervolgens binnen 2 weken nog 4 mails waarin wisselende leveringsdata. koop ongedaan mail met klacht. druk bij klantenservice streven naar antwoord binnen 4 dagen. 9 dagen later zonder dat er iets gebeurde mail, status klacht afgehandeld. Als klantenservice het druk krijgt, kan een teken zijn dat er meer een rommeltje is

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Hoi Hans,

Bedankt voor je review. Vervelend om te lezen dat de afhandeling van je bestelling op deze manier is verlopen. De reactietijd ligt op dit moment inderdaad hoger dan de bedoeling is. We doen ons best om dit zo spoedig mogelijk weer op peil te krijgen, zodat we de service kunnen bieden die je mag verwachten. Excuses voor het ongemak! Als je nog vragen hebt dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Joyce 08-06-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Mijn bokshandschoenen waren binnen een paar weken kapot en zonder bon maar wel met bankafschrift kreeg ik netjes nieuwe opgestuurd.

Diana Meijerink 05-06-2018 Via de website gekocht

Rare situatie

Ik heb een bestelling geplaatst bij Medisch Direct BV en krijg een invoice van Frank BV na betaling. Gisteren besteld, zou vandaag geleverd worden volgens de website.....niets ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar, email antwoord duurt 4 dagen.....wat is dit voor een ongein?? Hier word ik niet blij van!! Niet oké wanneer je medische producten verkoopt!!!

JL 04-06-2018 Via de website gekocht

Absoluut geen communicatie

Op 22/05/2018 besteld: een Studioking WTK75 opvouwbare opnametent.
Was op voorraad en zou na 1 dag geleverd worden. Niet dus.
Blijkt niet leverbaar,kan gebeuren.
Dus bestelling 4 dagen later, via mail, geannuleerd.
Dat is ondertussen meer dan 1 week geleden,maar GEEN REAKTIE.
Ook op nog twee contactberichten wordt er, buiten een ontvangstbevestiging,verder niet gereageerd ! Onvoorstelbaar.
En nog steeds géén terugbetaling natuurlijk.
Zoiets wordt bij andere Nederlandse internetwinkels wel héél anders
aangepakt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

JL 04-06-2018

90minuten na publicatie van deze review kwam er EINDELIJK bericht van Frank.nl; en nog enkel uren later was het geld al teruggestort.
Neemt niet weg dat meer dan 1 week om op een mail te antwoorden
absoluut onaanvaardbaar is. JL.

Frank 05-06-2018

Goedemiddag,

Bedankt voor je feedback. Goed om te horen dat je ondertussen bent geholpen. Doordat het op dit moment erg druk is, ligt de reactietijd inderdaad hoger dan we zouden willen. Excuses hiervoor! We doen ons best om dit zo spoedig mogelijk weer op peil te krijgen. Als je nog vragen hebt, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Tony 26-05-2018 Via de website gekocht

Slechte leverafspraken, de airco is niet te leveren

Na bestellen zou het met 3/4 dagen binnen zijn maar bij navraag bleek na een week dat de airco niet te leveren is. Ze weten ook niet wanneer deze te leveren is?

Frank 28-05-2018

Beste Tony,

Wat vervelend om te horen! Ik kan op basis van alleen je voornaam helaas geen bestelling terugvinden in ons systeem, ik begrijp echter dat er vertraging is ontstaan. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, onze excuses voor het ongemak! Mocht je vragen hebben dan horen we dit uiteraard graag.

Gerrit 17-05-2018 Via de website gekocht

In mijn ogen onvoldoende begrip voor de klant.

Naar mijn mening heeft deze webwinkel in april 2018 onjuiste informatie op de website staan. Een tas met een inhoud van 15 liter staat sinds 17-5 niet meer op de website met een inhoud van 18 liter. Ik heb Frank daarop een aantal keren gewezen (sinds 26-4).

Ik spreek met Frank over de verkeerde tassen die ze mij hebben gestuurd (15 liter ipv 18 liter). Ga de volgende dag, Koningsdag, op vakantie en besluit de tassen terug te sturen, omdat retour binnen 14 dagen moet plaats vinden en ik meer dan 14 dagen op vakantie ga. Kon geen contact opnemen met de klantenservice, was gesloten. Gelukkig was het POSTNL punt wel vroeg die dag open. Ik heb het pakket zelf teruggestuurd. Dat kon helaas niet anders.

De koopsom heeft Frank netjes terugbetaald.
Het heeft naar mijn mening erg lang geduurd voordat Frank de website heeft aangepast.

Terugbetalen van de verzendkosten vanwege een verkeerd artikel kan niet volgens de regels van Frank. Iedere keer wordt mij daar op gewezen door Frank. Ik had contact op moeten nemen met de klantenservice (zie niet open was) Begrip tonen voor de klant lijkt, helaas, onmogelijk. Heb daar net ook weer contact over gehad. Ze kunnen niet afwijken van hun systemen is de mededeling. Als ik een ander artikel bestel kunnen ze korting geven. Maar ik heb op dit moment niets nodig.

Ik vind het jammer dat Frank geen begrip heeft voor de klant en niet € 6,95 aan mij wil betalen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Frank 21-05-2018

Dag Gerrit,

Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat het zo is gelopen! Ik zie dat de informatie op de website juist is, maar dat je door een fout een verkeerd artikel hebt ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak! We hebben hier per mail en telefoon inmiddels uitgebreid contact over gehad. Mocht je echter nog vragen hebben dan horen we dit graag!

WZ 17-05-2018 Via de website gekocht

Perfekt ! ALLES , de website, communicatie, en levering !!

Perfekt ! Alles klopt, de website, de communicatie, de levering en ook nog eens de bestelde Strovels klompen ! Ga zo door, ik ook !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Egbert 16-05-2018 Via de website gekocht

Maken beloofde levertijden bij lange na niet waar

Op basis van informatie op de websiite zou ik dit artikel op 12-5 in huis hebben gehad. Met die reden ook bij Frank besteld, zodat ik mijn artikel (moederdagcadeau) op tijd in huis zou hebben. Nu noodgedwongen nog andere/extra cadeaus gekocht. Dit was mijn eerste ervaring met Frank en gelijk een slechte. Ik was ook liever voor een bij mij bekende webshop gegaan, maar die hadden allemaal langere levertijden, maar uiteindelijk waren die achteraf sneller geweest, dus baal ervan bij Frank besteld te hebben. Ik verwacht dit in de toekomst ook niet snel weer te doen.

Frank 17-05-2018

Dag Egbert,

Wat vervelend om te horen! Ik kan op basis van alleen je voornaam helaas geen bestelling terugvinden in ons systeem, ik kan dus niet precies zien wat er is gebeurd. Ik begrijp echter dat er vertraging is ontstaan, dit is uiteraard niet de bedoeling! Onze excuses voor het ongemak! Mochten we desondanks toch nog iets voor je kunnen doen dan horen we dit uiteraard graag.

Gruijters 15-05-2018 Via de website gekocht

Keurige klantenservice!

Ik kocht online bij tuinhuis-experts van frank.nl In het begin was ik onzeker omdat ik deze webshop niet goed kende. Ons tuinhuis werd prima, onbeschadigd, op de afgesproken tijd geleverd. Alleen ontbrak de dakgootset. Welke wel in de beschrijving genoemd stond. Echter bleek dit een foutje en niet inbegrepen. Toch werd door de klantenservice aangeboden om een dakgootset kosteloos na te sturen. Dat is nog eens Service met een hoofdletter S!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Mayita 06-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Een gebruikersvriendelijke site, geweldige service en vooral zeer betrouwbaar.
Indien je artikelen retourneert wordt je up to date gehouden betreffende de afhandeling hiervan. Chapeau!

Anne Voss 04-05-2018 Via de website gekocht

Alles goed.

Ik heb badminton schoenen gekocht.

Goede beschrijving op de website.
De schoenen waren precies zoals op de website aangegeven.
Ben tevreden.

H.Phielix 01-05-2018 Via de website gekocht

TOP

Zeer tevreden over de service. Artikel van prima kwaliteit. Goed verpakt en zeer vlot ontvangen. De communicatie over de bevestiging van de bestelling en de daarop volgende communicatie over de verzending en ontvangstdatum is perfect en direct. Je weet waar je aan toe bent.
Het was mijn eerste bestelling maar beslist niet de laatste.
Kortom, een echte aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

katrien 29-04-2018 Via de website gekocht

Prima klantendienst.

De klantendienst is telefonisch vlot bereikbaar en helpt onmiddellijk bij het ingeven van de bestelling wanneer er zich online een probleem voordoet. Zelden zo'n flexibele en service gehad.

Jim 27-04-2018 Via de website gekocht

Goede service

Goede service en de kwaliteit van de producten is volgens verwachting. Ook tevreden over de klantenservice..

Is bekend 26-04-2018 Via de website gekocht

Zo kan het ook!

Voor het eerst hier via Internet iets gekocht. Goede web en vlotte afhandeling, prima! Regelmaotig contact via e-mail.

Mischa Boender 19-04-2018 Via de website gekocht

Ik raad dit bedrijf niet aan

Naar mijn idee houden ze zich niet aan de wettelijke garantie en de fabrieksgarantie van hun leverancier, en als je aangeeft de aankoop ongedaan te willen maken dreigen ze om je een rekening te sturen voor kosten die ze gaan maken. Frank heeft alleen aangeboden om een paar euro te vergoeden, maar dat bedrag dekt niet de kosten die ik zou moeten maken voor een vervangende bijpassende lichtbron.

Volgens zowel de ACM als Consumenten Bond valt een lichtbron die meegeleverd wordt met het product onder de garantie en is er sprake van een ondeugdelijk product als deze binnen een paar maandan na aankoop defect raakt.

Ik heb bij De Geschillencommissie aangeklopt, maar na wat uitzoek werk hebben die mij geinformeerd dat de Lamp-Expert webshop helemaal geen lid is, terwijl Frank dit wel op de website heeft staan. Opvolgend heb ik zelfs nog klacht bij de Europsese geschillencommisie voorgelegd, maar Frank heeft niet de moeite genomen om daarop te reageren.

Naast het negeren van de wettelijke garantie houden ze zich dus ook niet aan hun eigen algemene voorwaarden! Met het weigeren van een kosteloze(!) reparatie of vervanging van het product overtreed Frank dus de wet.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Frank 26-04-2018

Beste meneer Boender,

Bedankt voor uw review! Wij hebben service hoog in het vaandel staan en vinden het dan ook jammer te vernemen dat u zich daar niet in kan vinden.

Wij hebben op verschillende wijzen aangeboden om het probleem met u op te lossen onder coulance. Helaas kon u zich ook daar niet in vinden.

Dit betekent alleen niet dat de garantievoorwaarden dan anders worden. Nogmaals mijn excuses voor het ongemak!

Het aanbod om, binnen de grenzen van de redelijkheid, uw kapotte lichtbron onder coulance te vergoeden blijft uiteraard staan. Zoals reeds enkele malen gecommuniceerd. Indien u daar alsnog gebruik van wenst te maken kan u contact opnemen met onze klantenservice.

Sander

Hilko 20-03-2018 Via de website gekocht

Solide

Snelle levering en duidelijk contact via mail en ook bij levering brief voor mogelijke opties wanneer het product niet voldoet. Top

Jonk 19-03-2018 Via de website gekocht

Eerlijk advies, precies op tijd geleverd tegen beste prijs

Alles ging goed. Een goed en eerlijk advies van de medewerker. Vervolgens ontving ik de juiste versie pomp die ik had besteld en goed ingepakt in het verpakkingsmateriaal vd fabriek. En dat alles tegen de beste prijs

willem 19-03-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle afhandeling

De bestelling in goede orde ontvangen, en na alles te hebben uitgepakt
en opgezet kan ik zeggen prima werk van jullie.

Ik ga deze 2 (295215: Falcon Eyes) statieven verder klaar maken om de
basisstations, voor mijn VR wereld, hier op aan te passen. Dit schept
vertrouwen.

Willem

Mark 12-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en zeer snel !

Super snelle afhandeling van mijn bestelling ! Alles correct en zeer vriendelijk ! Zaterdag besteld en maandag in huis !!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roelof 11-03-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Bij mijn bestelling van een TFA Cult wekker bleken 2 AAA batterijen te
zijn bijgesloten waarvan er 1 lekte en gecorrodeerd was.

N.a.v. een bericht mijnerzijds hierover kreeg ik maar liefst gratis 8
Varta AAA batterijen thuisgestuurd.

Prima actie!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Wim 11-03-2018 Via de website gekocht

Bestelling prima afgehandeld

Bestelling van Topeak vloer fietspomp is prima afgehandeld de na bestelling geleverd en pomp voldoet prima. Kortom helemaal tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pep 09-03-2018 Via de website gekocht

Geen duidelijkheid na dagen vertraging

Als je diameter van je product in de webshop aanpast verandert de levertijd. Dit wordt vervolgens niet aangegeven in de account van je bestelling. Over de levertijd (2 weken) blijft vervolgens dagen lang onduidelijkheid. Iedere dag kreeg ik een mail met verlenging van de levertijd. Na 4 dagen en 2 telefoontjes besloten de koop te annuleren. Daar werd volkomen onverschillig op gereageerd. Zou een mail krijgen met bevestiging annulering. Die kwam niet, waardoor ik opnieuw moest terugbellen en in de wacht staan. Ben van andere webshops meer motivatie gewend. Wachttijd telefonische helpdesk is 5 a 6 minuten. In totaal 4x moeten bellen dus ruim 20 minuten naar wachtmuziekje zitten luisteren.

geen levering en slecht bereikbaar 06-03-2018 Via de website gekocht

slechte service

ik bestel op zondag 8 gebaksbordjes. Dit nadat ik eerder al had aangeven ze te willen kopen en ik een betaallink ontving. Na drie dagen niks ontvangen . ik moet zelf bellen. Blijken ze niet leverbaar te zijn. ik heb ze wel betaald. Gevolg; geen bordjes, moet er zelf achteraan geen excuus of actieve communicatie niets. ook een kwartier in de wacht gestaan voordat ik iemand te spreken kreeg.

Frank 08-03-2018

Goedemorgen,

Wat vervelend om te horen allemaal! Ik zie geen naam of ordernummer staan bij deze review en kan dus helaas niet zien wat er precies is gebeurd.

Indien er een leverprobleem is met een bepaald artikel dan proberen wij onze klanten hier altijd van op de hoogte te brengen. Actieve communicatie staat juist hoog bij ons in het vaandel. Mocht dit niet correct zijn gebeurd dan bieden wij hier uiteraard onze excuses voor aan!

De gemiddelde wachttijd bij onze klantenservice ligt doorgaans rond de twee minuten. Dit kan soms iets oplopen, een kwartier is echter extreem uitzonderlijk. Tijdens openingstijden van de klantenservice zult u altijd iemand binnen enkele minuten aan de lijn krijgen. We proberen uiteraard iedereen zo snel mogelijk te helpen! Mocht u dus nog vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Johny 24-02-2018 Via de website gekocht

Service is top !! TOPPIE

Pakje ( Ubbink air solar belichtingspomp ) in perfect staat ontvangen.

Vlug (Gisteren besteld en vandaag al geleverd)
Werkt zoals het hoort.

Dus alles perfect in orde.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

sabine 18-02-2018 Via de website gekocht

geweldige service

nu voor de eerste keer besteld maar zeer tevreden in de toekomst zal ik zeker nog gebruik maken van deze site

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -