Frank.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Frank.nl.

Deze score is berekend op basis van 263 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

5,9

Peter 29-05-2020

Lage prijzen en een uitstekende afhandeling van de gehele bestelling.
Frank.nl is een interessante webwinkel

Eric 28-05-2020

Makkelikke site en zeer snelle levering
Bedankt voor de medewerking en inzet
Frank 29-05-2020

Dag Eric,

Bedankt voor je beoordeling! Mochten we verder nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we dit graag.

Webcare

Ben 28-05-2020

Ik had op dinsdag een item besteld,dit was op voorraad en zou donderdag of vrijdag geleverd worden en via een email de track&trace code krijgen maar helaas niets van dat alles,dit was de eerste en gelijk de laatste bestelling via deze site.

Jan van Gils 27-05-2020

Snelle levering, goede info, 1 zadel terug, was toch niet de goede maat, weer andere besteld, prima zadel, goede prijs. Nu nog geld terug van retour zadel, dan helemaal top. Reviews zijn betrouwbaar. Goed zo Frank!

Ron 26-05-2020

Na eens eerder iets besteld te hebben, dacht ik nu weer goed geholpen te worden. Helaas. Product op voorraad en zou binnen 2 dagen geleverd worden. Betaald en afwacten. Na een dag ineens de melding dat het nog 2 weken ging duren. Daar wil ik niet op wachten, dus mail gestuurd dat ik annuleer. Na een autorespons geen reactie. Ik kon contact met de klantenservice opnemen. Helaas wegens Covid (wie gebruikt de smoes niet) geen telefonische klantenservice, maar de chat was wel bereikbaar. Helaas ook daar geen respons. Gewoon slecht. Dus klant kwijt

Koonings 26-05-2020

Goedemorgen, 17 maart 2020 kleed retour gestuurd . Bellen gaat niet onder het mom van coronavirus!! Emails wordt niet op gereageerd. Gaat over een bedrag van 845 euro. Ga het aan mijn DASverzekering doorgeven.

Eva Koonings 26-05-2020

Wat een waardeloos bedrijf. Ik heb op 17 maart 2020 een vloerkleed van 845 euro retour gestuurd en op de dag van vandaag nog steeds geen geld terug. Elke keer word ik aan het lijntje gehouden en wordt er gezegd dat Homerr hey product nog niet als ontvangen heeft geregistreerd. En ruim 2 maanden verder heb ik nog mijn geld niet terug!
Frank 26-05-2020

Dag Eva,

Wat vervelend om te horen dat het zo is gelopen! Onze excuses voor het ongemak. Onze klantenservice heeft je zojuist bericht over de terugbetaling. Mocht je echter nog vragen hebben dan horen we dit graag!

Webcare

Edwin 21-05-2020

Ik heb op 6 april een trampoline besteld en heb deze meteen betaald. Daarna twee x een mail gehad dat de leveringsdatum is verschoven, dit 1 dag voor de leveringsdatum. Levering ligt nu tussen 1 juni en 30 juni! Na herhaaldelijk mailen en chatten hebben we helaas nog steeds geen contact met deze organisatie kunnen krijgen. Men reageert nergens op!!!!!
Edwin

niet tevreden 21-05-2020

begin mei een hangmat besteld.meerdere mails gekregen dat bestelling is vertraagd.
Geen reactie op mijn verzoek de order te annuleren.Het e-mailadres waarnaar je een berichtkan sturen, blijkt niette vinden in het doeldomein
Klantenservice niet bereikbaar.

Gefrustreerde koper 21-05-2020

Wat een slechte klantenservice! De artikelen die ik heb besteld waren, gezien Corona, in een redelijke tijd binnen. Helaas bleek een touw van de hangmat (109 euro) kapot te zijn en toen begon het drama. Via de Chat is verschrikkelijk. Na elk bericht duurt het heel lang tot je een bericht terug krijgt. En als je dan ook nog elke keer dezelfde vragen krijgt is dat behoorlijk frustrerend. Vervolgens mail gestuurd met foto's van de schade, paar dagen gewacht. Geen bericht. Weer via de chat met weer dezelfde vragen en na elke vraag de lange wachttijd. Mail was niet te vinden. Opnieuw een mail gestuurd, weer met uitleg en foto's, weer geen reactie. Uiteindelijk, na nog een paar keer mailen en contact via de chat een retourformulier gekregen. Dit was 6 dagen na mijn 1e bericht. Hangmat teruggestuurd, is volgens track en trace daar op 6 mei binnengekomen. Je raad het al, ik hoor er verder niets van. Weer een mail gestuurd, ik kreeg het antwoord dat een retour 2 weken kan duren dus uiterlijk 20 mei afgehandeld zou zijn. Het is nu 21 mei en ik heb zojuist maar weer een mail gestuurd. Ik wil mijn geld terug en hier koop ik nooit meer iets. Ik snap dat het door Corona allemaal wat langer duurt maar dit is gewoon heel erg slecht.
Je kon via de website aangeven of je een aankoop verzekering wilde van Trusted Webshop's. Dat heb ik gedaan. Ik wilde daar ook mijn beklag doen maar de mails die ik daarvan krijg zijn in het Duits. Gevraagd of ik in het Nederlands, of Engels een bericht kan krijgen. Ook niets meer van gehoord. Mijn Duits is helaas niet goed genoeg om mijn verhaal uit te kunnen leggen.
Frank 27-05-2020

Goedemiddag,

Wat vervelend om te horen dat je onze service als zodanig hebt ervaren! Rondom de huidige omstandigheden kan het zijn dat bepaalde processen langer duren dan gebruikelijk het geval is. Onze excuses voor het ongemak! We proberen iedereen uiteraard zo snel mogelijk te helpen, maar in sommige gevallen kan hier wat meer tijd overheen gaan. Nogmaals excuus. Ik zie dat onze klantenservice je klacht inmiddels heeft behandeld en de terugbetaling is uitgevoerd. Mocht je echter nog vragen hebben dan horen we dit graag!

TINA25 27-05-2020

Een slechte review schrijven helpt kennelijk. Gisteren mijn geld teruggestort gekregen. 26 april gemeld dat het geleverde product beschadigd was geleverd. Heeft een maand geduurd dus. Als ze wat minder snel op de reviews zouden reageren hebben ze meer tijd om te reageren op de chat en de mail. Nogmaals, ik snap echt wel dat dit moeilijke tijden zijn en de medewerkers heel hard hun best doen. Ik denk dat ze gewoon te weinig personeel hebben. Telefonisch zijn ze nu niet te bereiken ivm het thuiswerken. Daar had toch allang een oplossing voor gevonden kunnen worden. Ik denk dat mijn klacht, telefonisch, veel sneller opgelost was, nu ben je een week verder voordat duidelijk is wat de klacht precies is. Volgens mij kreeg Frank, voor Corona, alleen maar goede reviews. Jammer dat dit de gevolgen zijn. Ik ben blij, heb eindelijk mijn geld terug, weken geleden al ergens anders een hangmat gekocht. Daar lig ik nu in.

Klaas 20-05-2020

Matige site die wel levert maar wanneer iets niet op voorraad is en nageleverd moet worden, dan zijn ze niet bereikbaar.
Diverse keren aangegeven dat ik mijn order wil annuleren maar geen gehoor.
Wel nu de zoveelste automatische email dat mijb order vertraagd is.

Bestel hier nooit meer

Dag Klaas,

Zoals vermeld op onze website is het in verband met de coronacrisis extreem druk. Het kan dus zijn dat je bestelling vertraging oploopt of dat antwoord van de klantenservice langer duurt dan verwacht. Excuses hiervoor! Via chat (zie website) of sociale media kun je ons echter direct bereiken. Graag ontvangen we je ordernummer zodat we dit voor je kunnen nakijken!

Frank 20-05-2020

Ik weet niet waar ik moet beginnen, maar zal het kort houden, betalen gaat heel snel, leveren gebeurd niet, en inmiddels wacht ik al 2 maanden op mijn geld en niemand reageert.

Dag Frank,

Wat vervelend om te horen! Heb je een ordernummer voor ons zodat we dit voor je kunnen nakijken?

Wolfs 18-05-2020

Weken geleden besteld. Wou bestelling uitbreiden . Klantenservice onbereikbaar . Per e-mail diverse mails gestuurd . Geen contact terug. Bij bol.com zelfde artikelen besteld . Die waren binnen 3 dagen in huis. Wacht al 4 weken op enige reactie of spullen van Frank. Alles al betaald . 5970494
Frank 19-05-2020

Goedemorgen,

Wat vervelend om te horen dat je onze service als zodanig hebt ervaren! Excuses voor het ongemak. Ik zie dat we vrij snel op je mail hebben gereageerd met de vraag of je meer informatie zou willen geven over wat je precies zoekt. Hier hebben we helaas geen reactie op mogen ontvangen. Wellicht dat deze mail aan je aandacht is ontsnapt! Mochten we je echter nog ergens mee kunnen helpen dan horen we dit natuurlijk graag!

Marcel van der Tak 18-05-2020

Heb 2x een klacht gedeponeerd over de lange levertijd, bij postnl gaf men aan dat de zending nog niet bij hun binnen was, wel aangemeld.
wacht nog steeds op antwoorden.
En de kortingsbon hoef ik ook niet.
Ik bestel nooit meer iets bij dit bedrijf.
Frank 19-05-2020

Dag Marcel,

Bedankt voor je feedback. Zoals vermeld op onze website is het in verband met de coronacrisis extreem druk. Het kan dus zijn dat je bestelling vertraging oploopt of dat antwoord van de klantenservice langer duurt dan verwacht. Excuses hiervoor! Ook bij PostNL is het drukker dan normaal. Pakketten kunnen daarom langer onderweg zijn. Ik zie aan de track & trace gegevens dat je bestelling inmiddels is geleverd. Mocht je echter nog vragen hebben dan horen we dit graag!

Tom 18-05-2020

Frank.nl kan niet leveren binnen een aanvaardbare termijn en reageert op geen enkele vorm van contact. Direct na de bestelling van een naaimachine op 2 mei kreeg ik bericht dat de levering pas in juli zal gebeuren. Op mijn herhaalde vraag om het order te schrappen en het geld terug te storten komt geen reactie.
Frank 18-05-2020

Dag Tom,

Zoals aangegeven op onze website is het in verband met de huidige omstandigheden extreem druk. Het kan dus zijn dat antwoord van de klantenservice (en dan met name via mail) langer duurt dan verwacht. Excuses hiervoor! Via de chatdienst op onze website kun je ons echter direct bereiken. Als je even een berichtje stuurt met je ordernummer dan word je zo snel mogelijk geholpen!

Leon 16-05-2020

13 april 3 lampjes besteld en nu nog niets binnen heb inmiddels 12 mails gehad over wel leveren en dan weer niet leveren. Heb laten weten mijn geld terug te willen en hoor vervolgens niets meer. Heb niet het vertrouwen in dit bedrijf en zal mijn centen wel kwijt zijn 116 euro foetsie. Trap er niet in is mijn boodschap.

Richard 15-05-2020

Ik heb op 25 april jl. een wijnkoelkast besteld bij Frank.nl. |Uiteraard meteen betaald.
De klantenservice is niet bereikbaar a.g.v. de coronacrisis.... Dus maar meerdere mails gestuurd waar geen reactie op is gekomen. Tot op heden, 16 mei, nog geen enkele reactie.
Frank 18-05-2020

Dag Richard,

Bedankt voor je bericht. Zoals aangegeven op onze website is het in verband met de huidige omstandigheden extreem druk. Het kan dus zijn dat antwoord van de klantenservice (en dan met name via mail) langer duurt dan verwacht. Excuses hiervoor! Je kan ons echter direct bereiken via de chatdienst (zie website) of via sociale media. Ik zie dat je inmiddels antwoord op je email hebt ontvangen. Mocht je overige vragen hebben dan horen we dit graag.

Cocu 14-05-2020

Ik kan helaas geen 0 geven.
Ik heb direct aan Frank biljart de rekening betaalt krijg ik later van klarna een rekening of ik deze wil betalen. Via Frank geen enkele mogelijk heid om de klantenservice te bereiken. Corona tijd wel producten leveren geen klantenservice. Klarna zet mijn rekening tijdelijk in de pauze en in een keer zondet waarschuwing in dikke boete erop en ook nog dreigen met een incasso bureau . Onder tussen het product twee keer betaalt en de boete is voor Frank zelf.
Kortom niets maar dan ook niets hier bestellen

Goedemorgen,

Wat vervelend om te horen! Zoals op meerdere plekken aangegeven kan het zijn dat door extreme drukte antwoord op email langer duurt dan verwacht. Excuses voor het ongemak! Je kan ons echter direct bereiken via chat (zie website) of sociale media.

Ik zie inderdaad dat je Klarna als betaalmethode hebt gekozen. Dit is een aparte instantie die achteraf betalen mogelijk maakt voor klanten. Zij handelen de betaling dus verder met je af. Het is aan te raden de betaalmethode goed te controleren voor het bevestigen van een bestelling!

We gaan het probleem voor je oplossen. Je hebt zojuist een mail met meer informatie ontvangen. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dit graag!

HummertjuH 13-05-2020

Na een slechte review geschreven te hebben wil ik toch ook aangeven hoe Frank.nl het probleem alsnog heeft opgelost.

Door slechte bereikbaarheid van de klantenservice van Frank.nl had ik een (slechte) review geschreven op deze site. Ik kreeg snel een reactie op mijn bericht met de tip om via de website van Frank.nl contact op te nemen door middel van de chatfunctie.

Zo gezegd, zo gedaan. Binnen een paar minuten was er contact en binnen een uur is er een mooie oplossing gegeven. Helemaal naar tevredenheid!
Frank 14-05-2020

Goedemorgen,

Wat fijn om te horen! Bedankt voor het aanpassen van je beoordeling! Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Els 13-05-2020

Zoals anderen hier al hebben gezegd: klantenservice onbereikbaar en op de chat wordt pas na twee uur geantwoord🤨
Ik had voor €30 zes Zupersozial bekers besteld die binnen een week(!) kapot vielen. Het duurde twee weken voor ik een antwoord kreeg van frank.nl en dat kwam er op neer: eigen schuld. Bamboe bekers! Ik besloot een review te schrijven op de site. En ineens stond bij de bekers vermeld dat ze sterk maar niet onbreekbaar waren.🤔 Enfin, ik schreef mijn (kritische) review. Een dag later is deze nog niet geplaatst maar is ook de advertentie weg voor de bekers??!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Frank 14-05-2020

Dag Els,

We zouden dit graag even willen nakijken. Heb je een ordernummer van je bestelling voor ons?

Els 14-05-2020

Ordernummer 3060570

Dag Els,

Bedankt voor de aanvullende informatie! Dat de bekers sterk maar niet onbreekbaar zijn stond al aangegeven op de productpagina. We begrijpen dat het erg vervelend is dat de bekers kapot zijn gevallen, echter valt valschade helaas niet onder garantie. Onze excuses voor het ongemak! Je hebt een mail ontvangen met meer informatie over het product. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dit graag.

Els 15-05-2020

Nee dit is niet acceptabel. Totaal ongeloofwaardig om als website geen review te plaatsen - en ook nog te beweren dat de waarschuwing over de breekbaarheid er al op stond terwijl dit zeker niet het geval was.

Els 15-05-2020

Welke mail? Geen mail ontvangen!

Dag Els,

Het klopt inderdaad dat de bekers niet meer worden aangeboden op onze website. Dit heeft er simpelweg mee te maken dat de bekers momenteel niet meer verkrijgbaar zijn. Dit staat dus volledig los van je geschreven product-review. Voor producten die nog gewoon leverbaar zijn kan uiteraard gerust een review worden geschreven. We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dit graag!

Els 15-05-2020

Heel interessant dat jullie zoveel aandacht besteden aan alle negatieve reviews op websites als Kieskeurig en Trust Pilot. Goede klantenservice bieden en de waarheid niet verdraaien zou stukken beter zijn, denken jullie niet?.
Toen ik de review dinsdag voor frank.nl schreef waren de bekers nog gewoon te koop. Dat ze breekbaar waren stond NIET vermeld.
Waarom zouden jullie me destijds immers in reactie een mail hebben gestuurd met Zuperzosial productinformatie? Een verwijzing naar de productbeschrijving op jullie site had dan volstaan. Maar dat kon niet want die was er niet: over breekbaarheid werd niets gezegd.
Misschien wordt het tijd om een officiële klacht in te gaan dienen over jullie bedrijf.

Gouweleeuw 12-05-2020

Hartstikke mooie klok loopt goed op tijd,ben er blij mee. Aanbevolen voor anderen.

Hilde 08-05-2020

Wil graag mijn artikel retourneren. Heb al 2 mails gestuurd. Krijg geen antwoord op mijn vraag. Moet klantenservice bellen, maar die zijn niet bereikbaar vanwege coronavirus.
Zeer slechte service.
Jammer.
Frank 12-05-2020

Dag Hilde,

Wat spijtig om te horen. Zoals op meerdere plekken aangegeven is het momenteel extreem druk en kan het zijn dat antwoord van de klantenservice langer duurt dan verwacht. Je kan ons echter direct via chat (zie website) of sociale media bereiken. Ik zie dat je email inmiddels is beantwoord. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag!

claire 02-05-2020

Onbereikbare klantenservice!!!!
Na een produkt besteld te hebben, kreeg ik een email, dat het voor onbepaalde tijd niet leverbaar was. Uiteindelijk na 2 weken toch produkt ontvangen. Helaas, produkt te klein, dus retour. ...normaliter kan je een produkt retour sturen, soms moet je het online aanmelden. Hier niet, hier moet je t eerst bij klantenservice aanmelden.

Maar een onbereikbare klantenservice!!!!
Terwijl ik in de wacht stond, liep de wachttijd, die door een stem gemeld werd, alleen maar verder op.
Produkt kan alleen retour gestuurd worden, na contact met klantenservice van Frank.nl. En als de klantenservice dan onbereikbaar is, dan kan je het produkt niet retouren. slimme truc hoor, klantenservice van Frank.nl!!!
Frank 06-05-2020

Dag Claire

Wat vervelend om te horen dat je onze service als zodanig hebt ervaren! Zoals ook aangegeven op onze website is het in verband met de huidige omstandigheden extreem druk. Het kan dus zijn dat je bestelling vertraging oploopt of dat antwoord van de klantenservice (en dan met name via mail) langer duurt dan verwacht. Onze excuses voor het ongemak

Wat betreft je retourverzoek; een retourlabel kun je ook bij ons gewoon online aanvragen. Ik zie dat het aanvragen inmiddels ook is gelukt en dat je de retourinstructies hebt ontvangen. We hopen dat daarmee alles alsnog naar tevredenheid is afgehandeld. Mocht je echter nog vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag!

Vin 02-05-2020

Heater besteld. Opeens lastig leverbaar na bestellen. Geen reactie op mail, geen reactie op chat. Heb ze een week de tijd gegeven. Ik annuleer de order nu via mijn credit card maatschappij. Drama!

Btw ik heb meer online bestel ervaring en overwegend positief.
Frank 06-05-2020

Dag Vin

Wat vervelend om te horen! Heb je een ordernummer van je bestelling zodat we dit voor je kunnen nakijken? Reactie op mail kan momenteel iets langer duren, via chat komt er echter altijd snel een antwoord. We horen graag van je!

v.d, bos 28-04-2020

na verschillende malen heb laten weten dat ik de bestelling wil terug sturen,hoor je niets ook de mail zegt in verband met de corona gaat het niet zo snel. vraag mij af hoe doen andere bedrijven het die zijn wel goed te berijken..
Frank 29-04-2020

Goedemorgen, bedankt voor je bericht. Vanwege de enorme drukte kan de wachttijd op de mail helaas wat oplopen. Onze excuses voor het ongemak! Ook werken al onze klantenservicemedewerkers momenteel vanuit huis, waardoor we tijdelijk niet telefonisch bereikbaar zijn. We zijn wel direct bereikbaar via de chatfunctie op onze website. Zou je als een reactie op dit bericht je ordernummer willen sturen? Dan kijk ik het even voor je na en zorg ik ervoor dat je meteen de juiste retoursinstructies ontvangt. Alvast bedankt!

Robert 25-04-2020

Had ik hier maar eerder gekeken. Wat een ongelooflijk slechte klantenservice.
2x2 Artikelen besteld, na het opschuiven van de leverdatum, uit name van drukte vanwege Corona, eindelijk na een paar dagen het pakket ontvangen en er miste 1 artikel.
Gelijk gemeld ( bellen kan niet / uitgeschakeld vanwege jaja weer wordt Corona genoemd.
0,0 reactie, afgezien van een standaard bevestigingsmailtje met een ticketnr. en vanwege Corona, daar hebben we hem weer, kan een reactie langer op zich late nwachten.

Als ik even door de reviews scroll, lijkt het alsof er bij sommige leveringen tussen december en maart het virus ook al rond ging.....

Zojuist via de chat eindelijk na 24 minuten een antwoord:

-Deze zou al geleverd moeten zijn staat in mijn systeem-

En vervolgens blijft het stil. Ticketnr nogmaals door gegeven en er komt geen chat-reactie meer. Ben behoorlijk pissed off onderhand, bestel veel via internet maar heb dit nog niet eerder meegemaakt.

Er van uitgaand dat dit gelezen wordt, bij deze:
Ticketnr. 5970965. Er mist 1x Intex afsluiter 38mm .

Graag naleveren! Hopelijk kunnen jullie de service nu alsnog leveren...
Frank 29-04-2020

Hoi Robert,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je onze service als zodanig ervaart. Onze excuses voor het ongemak. Uiteraard doen we er ondanks de huidige omstandigheden alles aan om je bestelling zo spoedig mogelijk te leveren. Helaas ging er in dit geval iets mis, waardoor een deel van je bestelling niet werd geleverd. We vinden dit erg vervelend en bieden hiervoor onze excuses aan. Het aankoopbedrag van het missende artikel is inmiddels teruggestort. Je hebt hierover ook een mailtje ontvangen. Mocht je overige vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Petra 24-04-2020

De hangmat was makkelijk te googelen via meerdere sites. De levering was 2 dagen later ivm Corona. Dit was tijdig aangegeven in de mail. Alles compleet ontvangen.

Jan Hardijzer 23-04-2020

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling en snelle verzending naar de klant! 👍

Emile 20-04-2020

Donderdag besteld, maandag ontvangen. Enkele vertragings mailtjes in mijn mailbox. Maar toch snel in huis. Door prijsaanpassing geld terug ontvangen. Top.

Frank klokken 16-04-2020

Te kust en te keur aan klokken en anderszins. Mijn keuze betrof een retrowekker die mij aan de 60er jaren deed denken. Ben er heel tevreden over en staat decoratief op mijn nachtkastje. Service is boven verwachting, zeer snel! De volgende dag had ik het artikel al in huis. En dat in het corona tijdperk! Frank is wat mij betreft zeer aanbevelingswaardig.

Diana 31-03-2020

Duidelijke omschrijving van de producten en een scherpe prijs. Mijn vragen werden vrijwel direct en goed beantwoord via de chat functie. Het product werd snel en goed verpakt geleverd en dat ten tijde van de coronacrisis. De kleur komt goed overeen met de foto. Wij hebben een heel mooie pakketbrievenbus van Allux!
Frank 01-04-2020

Hoi Diana,

Dat is erg fijn om te horen! Dankjewel voor je positieve feedback!

Pamela de Korte 31-03-2020

trampoline besteld op 16 maart, levering blijf steeds uit en beloftes worden niet na gekomen. levering zou na 4 x verplaatsen van datum morgen komen. tot vanmiddag stond leverdatum op dinsdag nu is dit weer weg gehaald. Het is vandaag maandag ik moet maar afwachten of hij morgen komt geen track en trace maar ook geen mail dat het veranderd is.
Het bedrijf is telefonisch niet bereikbaar.
word via Chat netjes te woord gestaan.
Maar snap niet waarom lever datum niet gewoon duidelijk is . je weet toch wel je voorraad.
Plus als ze in het begin eerlijk waren geweest over de leverdatum dan had ik een andere keuze gemaakt. Nu zijn de trampolines overal uitverkocht.
Tevens hebben ze de prijzen van de trampolines erg omhoog gegooid. zijn allemaal een stuk duurder dan 2 weken geleden.
Frank 31-03-2020

Dag Pamela,

Wat vervelend om te horen dat je onze service als zodanig hebt ervaren. Onze excuses voor het ongemak! Helaas was de trampoline niet voorradig op het moment van bestellen. Om deze reden stond er een langere levertijd aangegeven op de website. We wachten momenteel op de aanlevering van nieuwe voorraad, maar omdat er door het hele land binnen zeer korte tijd ontzettend veel trampolines zijn besteld zijn de voorraden er vrijwel overal extreem snel doorheen gegaan. Hierdoor is er vervolgens dus ook aanzienlijke vertraging ontstaan. Onze excuses daarvoor! Je hebt zojuist een mail ontvangen met meer informatie. Mocht je overige vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Remon 24-03-2020

Musclebands besteld om de komende Lockdown toch íets te kunnen doen.
Snelle levering , ondanks dat iedereen ze tegelijk bestelt momenteel.
Snelle reactie op vragen via de chat en de goedkoopste van internet!
Tenminste… als je het binnen een normale tijd wil hebben.
Top dus!

Remon 21-03-2020

Musclebands besteld om de komende Lockdown toch íets te kunnen doen.
Snelle levering , ondanks dat iedereen ze tegelijk bestelt momenteel.
Snelle reactie op vragen via de chat en de goedkoopste van internet!
Tenminste… als je het binnen een normale tijd wil hebben.
Top dus!
Frank 23-03-2020

Dag Remon,

Wat fijn om te horen! Bedankt voor je positieve beoordeling. Mochten we nog iets voor je kunnen doen dan horen we dit graag.

Mark 12-03-2020

Aankoop van een Brooks zadel.
Beste prijs op dat moment en keurig op tijd geleverd. En ook nog zonder verzendkosten.

Ronald Toenders 09-03-2020

Zeer makkelijk bestellen, en ook zeer snel bezorgd als het product op voorraad is.. What you see, is what you get..!! 👍👌😀

Anoniem 04-03-2020

Alles duidelijk omschreven op de site en snel verstuurd. Ook was het product goedkoper dan ergens anders.

W 18-02-2020

Duidelijke omschrijving van het product met voldoende reviews. Snelle levering en product voldoet aan de verwachtingen.

Gary 15-02-2020

Goede webwinkel.
Knappe prijzen, snelle verwerking van de bestelling.
Ik ben een tevreden klant, die zeker nog eens zal terug keren.
Frank 03-03-2020

Dag Gary,

Wat fijn om te horen! Bedankt voor je beoordeling en hopelijk tot gauw!

Nelleke 11-02-2020

Overzichtelijk site, keuze was snel gemaakt. Vlotte levering!
Geen minpunten te melden.

rollator 05-02-2020

goedkoopste aanbieder artikel goed verpakt en zeer snelle levering niks op aan te merken🤗🤗

Hendrik Romp 30-01-2020

Had een lamp besteld en deze was niet de juiste.
Terug verstuurd via Homer.
In de tussentijd nog steeds niet gecrediteerd.
Diverse malen contact gehad met Frank.nl maar ze blijven volhouden niets ontvangen te hebben.
Ondanks dat ik een bewijs van verzending hun kant op heb laten komen weigeren ze te crediteren.
13 januari is het retour gegaan.
Antwoord blijft dat ze eerst een reactie van Homerr willen hebben.

Ik toon aan dat het pakket retour is gegaan en dat er waarschijnlijk dus een fout in de verzending of ontvangst zit.
Dit alles kan gebeuren, maar als de klant aantoont dat het retour is gegaan, crediteer dan het verschuldigde bedrag en zoek intern uit wat er fout is gegaan ipv de klant hierna de dupe te laten zijn.
Als ik vraag hoelang dit all roman duren voordat er gecrediteerd wordt, krijg ik geen duidelijk antwoord
Het bedrag was bij bestellen direct afgeschreven.
Dat kan dus wel vlot.
Maar crediteren ho maar.

Jan 28-01-2020

De bestelling en levering van het product is prima verlopen. Helaas ging het product bij het eerste normale gebruik kapot. Frank.nl verbergt zich dan achter toeleveranciers en de retour procedure werkt niet. Voor mij is duidelijk dat Frank.nl alleen uit is op je geld en niet geïnteresseerd is in klant tevredenheid.
Els 14-05-2020

Zeer herkenbaar l.

Biek 18-01-2020

Geen problemen met levering gehad. Product is ook in orde (plafondlamp badkamer). Alleen jammer dat er geen foto bij zat van de montageplaat, want dan hadden we gezien dat we 4 gaten hadden moeten boren in het plafond.

mark 16-01-2020

Dit is een prima webwinkel en kon hier eenvoudig het gezochte artikel vinden.

J.S.de Feiter (ordernr.29288806) 15-01-2020

I.t.t. veel negatieve reviews ben ik juist heel tevreden over de levering! Binnen 24 uur bezorgd met track en trace. In uitstekende verpakking. Ik ben tevreden!!

hans.butterhof 11-01-2020

Na een door mij besteld artikel wat ik geannuleerd had was er een vlotte en correcte afwerking wat betreft terugbetaling ook dit moet gezegd worden.perfect.
👍

hans.butterhof 10-01-2020

Cijfer: 1

Na het lezen van al deze reviews dacht ik ach het zal wel mee vallen,dus ik bestel een artikel wat ik vrijdag voor een verjaardag nodig heb,bestelling zou woensdag of donderdag binnen komen,woensdag hele dag thuis gebleven en wachten op de bezorging
En je raad het al niets bezorgd s,avonds laat een mail van vertraging in de levering en de mededeling dat men niet weet wanneer het artikel bezorgd word nou ben ik wel wat gewend wat bezorging aan gaat maar dit slaat echt alles ,ik heb de bestelling geannuleerd per mail het zal miJ benieuwen wanneer ik antwoord krijg en het geld wordt terug gestort ik vind dat je zo niet met klanten om kunt gaan en dit krijgt uiteraard nog een vervolg.
Frank 10-01-2020

Dag Hans,

Wat vervelend om te horen dat je bestelling is vertraagd! Tot onze spijt duurde de aanlevering van voorraad langer dan op voorhand ingeschat. Onze excuses voor het ongemak! Zoals per mail verzocht hebben we je bestelling geannuleerd. Het aankoopbedrag wordt zo snel mogelijk teruggestort. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dit graag!

Yordy 02-01-2020

Bestellen gaat prima, het leveren op zich ook. Tot er iets stuk gaat/is en je een "retourprocedure" in gaat, vergeet het dan maar. Dan is de klantenservice echt nul komma nul..

Op 28 augustus melde ik keurig via de website m'n klacht. Dan krijg je automatisch een mailtje dat het "extreem druk" is en het "wat langer kan duren". Dat "wat" is nogal een understatement want uiteindelijk heb ik, na heel veel mailen en bellen (en klagen), op 18 december m'n geld terug gehad. Ruim 3,5 maand dus en dan gaat 't wel gewoon om ruim € 300,-.. Een fatsoenlijk antwoord krijg je nooit en je moet altijd overal achteraan bellen of mailen. Als je uiteindelijk "dreigt" nadere stappen te ondernemen erkennen ze uiteindelijk hun fout en krijg je eindelijk je geld terug.

Kortom: prima website maar je moet maar hopen dat je bestelling in één keer in orde is, een fatsoenlijke klantenservice hebben ze namelijk niet..
Frank 03-01-2020

Beste Yordy,

Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je onze service als zodanig hebt ervaren. Omdat wij een behoorlijk aantal producten van veel verschillende merken in ons assortiment hebben, zijn wij genoodzaakt om bij garantieaanvragen de fabrikant in te schakelen. Normaal gesproken gaat dit proces vrij snel, maar tot onze grote spijt is er in uw geval een grote vertraging ontstaan, waardoor het niet op tijd werd afgehandeld. Dit is zeker niet de gebruikelijke gang van zaken en dit had niet mogen gebeuren. Ik zie dat de terugbetaling inmiddels is voldaan. Onze oprechte excuses voor de vertraagde afhandeling.

Mochten we desondanks nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Klantenservice Frank

Jacob van Hattum 20-12-2019

Het bestellen een leveren goed goed, tot ik er achter kwam dat het product defect was. Nu een half jaar later heb ik een gedeelte van het product terug en, de rest moeten ze nog navragen een na sturen.
In hun voorwaarde staat dat ze binnen 14 dagen reageren als ze geen duidelijk antwoord kunnen geven, dat laten ze ook herhaaldelijk mislukken.
Vervolgens blijf je zelf aan het bellen of mailen zonder dat er een constitutieve oplossing komt.
Ik raad deze webshop ernstig af gezien ze de klant niet serieus nemen als er een probleem is
Frank 20-12-2019

Dag Jacob,

Wat vervelend om te horen! Ik zie dat het product retour is gegaan naar de fabrikant voor een garantieprocedure, maar dat deze vervolgens incompleet weer is teruggestuurd naar jouw adres. Zoals per mail aangegeven duurt het tot onze spijt wat langer om de onderdelen weer bovenwater te krijgen. Daarvoor onze oprechte excuses! We komen er zo snel mogelijk op terug. Mocht je tussentijds vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag.