Frank.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Frank.nl.

Deze score is berekend op basis van 291 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,9

Jan van Roooy 13-10-2019

Zoals was beloofd was het de volgende dag op de afgesproken tijd binnen en netjes verpakt op het opgegeven adres bezorgd

CJ 12-10-2019

Prima webside en supersnelle verzending.Product voldoet aan verwachting.Top.

Laurens 11-10-2019

Geen zaken mee doen! Twee weken geleden een bestelling geplaatst en nog niets ontvangen. De telefoon word niet opgenomen, en email niet beantwoord. Ik overweeg dan ook om aangifte te gaan doen.

Tamara 10-10-2019

Goede kwaliteit en snelle levering.
Voor de tweede keer regenlaarzen besteld.
En weer dezelfde als de vorige keer. Omdat onze zoon ze geweldig vind. En zeker met die mooie lampjes eronder.

jan 09-10-2019

OP 30 september een bestelling geplaatst bij dit bedrijf met als belangrikjste reden snelle levering. Ze waren niet de allergoodkoopste, maar op prijs zeker concurrerend. Op de orderbevesting staat levering op donderdag (3-10) of vrijdag (4-10).
Op 2-10 komt de eerste mail dat de levering is vertraagd naar zaterdag (5-10) of dinsdag (8-10)
op 4-10 komt de tweede mail dat de levering is vertraagd naar dinsdag (5-10) of woensdag (6-10)
op 7-10 komt de derde mail dat de levering is vertraagd naar over 2 weken (15-10 - 21-10)
Kortom, mijn belangrijkste reden om bij dit bedrijf te bestellen is komen te vervallen en mijn conclusie is dat je niet kunt vetrouwen op de informatie op hun website. Ik heb de bestelling geannuleerd, omdat mijn artikel elders voor een vergelijkbare prijs wel direct leverbaar is.

Als antwoord op de annulering via hun klantenservice komt de volgende mail:

--------------
Beste heer/mevrouw Jan,

Bedankt voor je bericht!

Door extreme drukte kan het langer duren voordat je antwoord krijgt. Wij vragen hiervoor je begrip.

Wanneer je zelf contact opneemt met onze klantenservice kan je het volgende ticketnummer noemen: 5617991 . Zo kunnen we je het snelste van dienst zijn.
---------------
Dus ook hierin wordt ik als klant teleurgesteld. Ik hoop dat ik mijn geld (snel) terugkrijg, maar ik ben bang dat dat gezien de "extreme drukte" ook wel even zal duren. Mocht de annulering wel snel worden verwerkt en ik mijn geld snel terugkrijg, dan zal ik dat in deze review terugkoppelen.
Frank 11-10-2019

Hoi Jan,
Dat is erg jammer om te horen, en we zien dat we inderdaad voor uw bestelde product herhaaldelijk tegen leververtragingen zijn aangelopen. Oprechte excuses, dat we hadden we niet verwacht. We lopen inderdaad ook wat achter op onze e-mails, via de telefoon of onze chatfunctie kunt u ons wel altijd direct bereiken. Ik zie dat dat inmiddels ook gebeurd is en dat we al een volle terugbetaling voor u in gang hebben gezet. We zullen dus onze best doen dat in ieder zo snel mogelijk te regelen, nogmaals excuses voor de teleurstelling en bedankt voor uw review!

jan 12-10-2019

Frank.nl heeft snel gereageerd op deze review. De annulering en de terugbetaling hebben ze op 11-10 uitgevoerd. Als iemand weet hoe ik het cijfer in de review kan aanpassen, dan zou ik hem naar een 7 zetten. Ik zie echter geen mogelijkheid om deze aan te passen.

Jackie 04-10-2019

Ik heb bij Frank een buitenlamp met sensor gekocht. De lamp blijft echter aan- en uitgaan. Overdag bleef de lamp gewoon aan. Sensor bijgesteld, andere lichtbron erin, niets hielp. Met veel moeite heb ik een nieuwe lamp gekregen. Ook deze lamp had hetzelfde gebrek. Nu ben ik maanden met Frank aan het heen- en weer mailen. Vele malen gebeld en heb meer dan 20 minuten in de wacht gestaan. Frank zegt telkens opnieuw tegen mij dat ze wachten op reactie van de fabrikant, terwijl de consument (zie Radar) daar geen boodschap aan heeft. Volgens het consumentenrecht moet de lwebwinkel het oplossen en niet de fabrikant. Er werd voor mijdoor Frank niets gedaan. Uiteindelijk heb ik de fabrikant zelf benaderd, die vertelde mij niet te weten dat dit al maanden aan de gang is en sturen mij nu zelf een andere buitenlamp. Kijk, dat vind ik service! Bij Frank zal ik nooit meer iets kopen.
Frank 07-10-2019

Dag Jackie,

Wat vervelend om te horen dat je onze service als zodanig hebt ervaren! Excuses voor het ongemak. Als webwinkel kunnen wij inderdaad een garantieprocedure voor je in werking zetten, dit doen we door middel van een aanvraag in te dienen bij de de fabrikant. Omdat je de lamp liever niet wilde ruilen waren we met hen aan het overleggen of een andere oplossing mogelijk was. We vinden het fijn om te horen dat het probleem nu direct is opgelost! Mocht je echter nog vragen hebben dan horen we dit graag.

René

Feenstra 04-10-2019

Indien je iets retour wilt sturen dan moet je een retourbon uitprinten.. Op mails wordt niet gereageerd. Telefonisch zijn jullie ook niet bereikbaar.
Frank 04-10-2019

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht. De reactietijd via mail is momenteel helaas wat langer, excuses hiervoor. Telefonisch zijn we echter gewoon bereikbaar. In het geval er een wachtrij staat is het uiteraard aan te raden even te wachten tot je iemand aan de lijn krijgt, we proberen iedereen zo snel mogelijk te helpen. Daarnaast kun je ons bereiken via chat (zie website) of social media. Om gebruik te maken van onze kosteloze retourservice hoef je het gratis retourlabel inderdaad alleen nog maar even uit te printen. We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

René

Wim 02-10-2019

Vlotte levering echter als je wat wil retourneren lukt dat niet via de site. Je moet dan contact opnemen met de klantenservice. " Er zijn 2 wachtende voor u" en na een half uur nog steeds hetzelfde. Op mails reageren ze niet vanwege de drukte. Na 2 weken nog geen reactie. Ga zo door Frank! Zal nooit meer wat bij jullie bestellen.
Frank 03-10-2019

Dag Wim,

Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen! Onze excuses dat wij je bericht nog niet hebben kunnen beantwoorden. Als het goed is heb je inmiddels een antwoord ontvangen op je email. Mocht je nog overige vragen hebben dan horen wij dat vanzelfsprekend graag.

Nicole

WimP 03-10-2019

Excuses aanvaard en waardeer jullie reactie! Ik kom terug op de zin dat ik nooit meer wat bij jullie zal bestellen. Beveel wel aan de retourprocedure te herzien. Dit voorkomt denk misverstanden. Succes verder met de Internetwinkel.

Wim

Frits van Brummelen 02-10-2019

Zondag besteld maandag in huis zoals afgesproken , netjes en goed verpakt,produkt zag er ook zo uit als in de advertentie.

Felix 01-10-2019

Ik vind t een hele fijne shop. De levering is supersnel. Ik had 2 artikelen besteld maar wilde er 1 terugsturen. Er was geen pakbon bij dus kon geen retour doen. Vervolgens werd mij verteld dat ik het 2e artikel mocht houden omdat het niet rendabel was qua bedrag voor de administratieve afhandeling/verzending. Wat een service en een zeer vriendelijke benadering via de telefoon. Zal deze zaak dan ook aan een ieder aanbevelen. Verder is alles duidelijk te vinden op de site.

Bert 30-09-2019

Het is ook wel eens fijn als de belofte op de website nagekomen wordt. Bij deze webshop klopte alles en is het product juist, volledig, en tijdig geleverd. Ga zo door.....

Jan 28-09-2019

Fietszadel besteld op 13 september. Weer een nieuw bericht (het vierde) dat het zadel geleverd wordt op 2 of 3 oktober. Dus steeds uitstel, wanneer wel ????? Misschien wel weggegooid geld van mij. Ga nu elders iets kopen want ik wil wel kunnen fietsen.
Frank 30-09-2019

Dag Jan,

Bedankt voor je review. Helaas kan ik aan de hand van je naam geen bestelling vinden in ons systeem. Zou je daarom je ordernummer in een reactie op dit bericht willen sturen? Dan kijk ik het graag even voor je na.

Lenneke van Leeuwen 24-09-2019

Product werd netjes op tijd geleverd.
Super netjes verpakt.
Helemaal blij mee!

Nico Ramaer 20-09-2019

Na een keuze te hebben gemaakt was het bestellen eenvoudig. De trackinggegevens waren duidelijk. De bezorging was supersnel . Dat duurde slechts 15 uur!

Goedemiddag Nico,

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over de afhandeling van je bestelling. Veel plezier met je aankoop!

We zien je graag terug op één van onze webshops.

baguetje 17-09-2019

Een week geleden bestelde ik rond het middaguur een steunverband. Nu een week later is dit nog steeds niet geleverd.

Toen ik de klantendienst contacteerde via chat (bellen kan enkel naar Nederland!) was de medewerker niet erg behulpzaam. Pas toen ik dreigde met een negatieve beoordeling nam hij contact op met de verzendingsdienst van Post.nl. Resultaat: wachten maar en hopen op succes :(

Goedemiddag,

Wat vervelend om te horen! Heb je een ordernummer voor me? Dan kijk ik het graag even voor je na.

Ria 14-09-2019

De levering is erg snel en netjes. De website werkt goed en het heeft een zeer grote keuze aan artikelen!

Jan leusink 05-09-2019

Duidelijk site
Snelle reactie via de mail
Zeer snelle levering
Mooie wekker, niet duur

DennisKooptwat 02-09-2019

Prima gegaan. netjes ingepakt. product is ook volgens beschrijving.
Email zijn ok, en binnen de gestelde tijd.

Astrid 01-09-2019

Duidelijke en praktische informatie op de site, makkelijk met bestellen, snelle levering

Kuil 31-08-2019

Heb een trampoline besteld die volgens de site leverbaar was en dinsdag of woensdag bezorgd zou worden. Toen kreeg ik een mail dat de levertijd gewijzigd was. Na 3 dagen zelf bellen (half uur voor ik iemand had) zeiden ze dat hij helemaal niet meer leverbaar was en ook niet zou komen. Andere kleur besteld en die wel ontvangen. Alleen wel jammer dat ik zelf moest bellen en dat er niet meteen duidelijkheid was via de site anders had ik meteen de blauwe besteld. En was deze wel op tijd gekomen waar ik hem voor nodig had.

Goedemiddag,

Wat vervelend om te horen. Op het moment van bestellen leek het er inderdaad op dat de trampoline wel leverbaar was, maar helaas bleek later dat dit niet het geval was. Dit was helaas niet bekend op het moment van bestellen. Onze excuses hiervoor! Fijn om te horen dat u de trampoline inmiddels heeft ontvangen in een andere kleur.

Mochten we verder nog iets voor u kunnen betekenen, dan horen wij dit vanzelfsprekend graag.

Frans Oosterhof 31-08-2019

Meestal heel snelle bezorging, soms niet, eenmaal duurde het weken voordat ik het bestelde object in huis had.

Ton 29-08-2019

Goed en ruim assortiment. Geleverd de volgende dag. Keurig verpakt, alles tiptop in orde.

Hunter 29-08-2019

Snelle levering volgens afspraak zoals het hoort!
Product nog niet geplaatst. Dus moet nog even afwachten of het voldoet

Paulus 29-08-2019

Deze keer een fietspomp besteld bij Frank omdat de pomp daar het goedkoopste was. De levering was snel en uitstekend verzorgd/verpakt.

Thomas 28-08-2019

Klok precies zoals verwacht (geen tingelend) en snel geleverd! Ook veilig ingepakt dus prima service.

L. A. Harleman 27-08-2019

Levering en service prima, lamp was aan 1 zijde iets verbogen, maar dat kan ook met het vervoeren zijn gebeurd.

Order updates en tijdige levering. Prima!

plantje 26-08-2019

Helaas een incomplete fietsmand ontvangen. Hierover zelf 2x gebeld en 2x gemaild. Het onderdeel zou begin vorige week nagestuurd worden door de leverancier. Helaas, niets ontvangen en ik hoor ook niets. Vanmorgen tijdens het telefonisch contact uitdrukkelijk gevraagd of ze mij wilde laten weten wat de status is. Nou, je raad het, niets. Zo schiet het niet op. Hier wil ik niets meer kopen.
Frank 27-08-2019

Goedemorgen,

Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je onze service als zodanig hebt ervaren. Excuses voor het ongemak. Om het probleem nu voor je op te lossen, gaan we een nieuwe bestelling voor je aanmaken. We hebben je hier ter bevestiging nog een e-mail over gestuurd. Mochten we desondanks nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Leonie

Joop 21-08-2019

Brooks zadel gekocht. Voldoende keuze bij Frank, en goedkoper dan anderen. Snel en goed geleverd.

Ton 19-08-2019

Men komt precies na beloofd wordt. Op de site is makkelijk te vinden waar je naar op zoek bent.

Christina 19-08-2019

Blij met dit product i.c museumstoeltje en snelle correcte levering binnen 24 uur

Loes 18-08-2019

Snel geleverd, goed verpakt,een goed product, ga zo door,via internet gevonden👍

As 18-08-2019

Nette prijzen voor goede artikelen.
Levering duurde paar dagen langer dan aangegeven, maar dat vond ik in dit geval geen probleem.
Netjes en goed verpakt en geleverd volgens afbeelding.

Marieke 17-08-2019

Snelle levering. Genoeg keuze tussen de verschillende merken. Echt een aanrader!

Herman 17-08-2019

Ondanks vertraging bij de postbezorging toch op tijd geleverd. Gevarieerd assortiment en voordelig geprijst.

Loe 16-08-2019

Snel en adequaat!
Site goed leesbaar en efficient!
Traject goed te volgen.
Bezorging onpersoonlijk.

Mathilda 15-08-2019

Goede website, alles verliep soepeltjes.
De bestelling werd geleverd zoals aangegeven werd.

Vries 15-08-2019

Snelle levering van de beschermrand voor de trampoline. De prijs is ook goed t.o.v. het
Product.

Jimmy 15-08-2019

Goede service snelle levering heel goed verpakt.
En ze doen wat ze beloven.

toko 15-08-2019

snelle levering, prima kwaliteit, en concurrerende prijs wat wil je nog meer Top

sar 14-08-2019

bestelling zou volgens website volgende dag bezorgd worden . Gelijk bij bevestiging werd gemeld dat door drukt het pakket vetraagd zou zijn. Inmiddeld 2 dagen verder en niet vernomen. Mail gestuurd en een 15 minuten aan de telefoon gehangen in de wacht. Deze webwinkel komt zijn belofte niet na en wordt gelokt met gratis retour zending en bestelling volgende dag in huis. Allemaal valse beloftes. dus hier niet bestellen
Frank 16-08-2019

Dag Sar,

Bedankt voor je review. Helaas kan ik met je naam geen bestelling vinden in ons systeem. Zou je daarom je ordernummer in een reactie op dit bericht willen sturen? Dan ga ik het direct voor je nakijken.

Marianne 13-08-2019

veel keuzes, echt werkende filters, snelle levering en ook de retourzending is snel afgehandeld.
Zal hier zeker als eerste kijken als ik weer iets nodig zou hebben

Joost Dirckx 12-08-2019

Snelle levering, prima prijs-kwaliteit verhouding
Betrouwbaar.
Kortom: prima webwinkel

Johanna 12-08-2019

Dit is mijn eerste aankoop bij Frank. Prima verpakking en de naaimachine voldoet geheel aan mijn verwachting. Veel nuttige tutorials op YouTube gevonden voor deze Singer Heavy Duty.

Shirl 12-08-2019

Duidelijke omschrijving van producten en leveringsvoorwaarden. What you see is what you get!

Johan van Hes 11-08-2019

Prima verhouding prijs / kwaliteit van de door mij bestelde verrekijker. Goede informatie voor en na bestelling. Goed en snel geleverd. Suggestie voor verbetering: laat op de site een of meer voorbeelden zien, van hoe goed je bepaalde objecten zonder en met de kijker kunt zien.

Ans de Wildt 11-08-2019

Geweldig tevreden ben ik,over de bestelling.De volgende dag al in huis.het product ook heel fijn,heb het aanbevolen bij vrienden en kennissen!!!!👍😒

Albertus 09-08-2019

Bij toeval kwam ik op de site van Frank terecht, waarna ik meerdere artikelen heb gekocht. Verbaasd was ik over de lage prijs ten opzichte van andere sites. Ook nu ga ik opnieuw iets bestellen. Tevens is de communicatie heel goed d.w.z. voor mij via E-mail. Frank heeft mijn vertrouwen tot nu toe. Ook omreden van snelle verzending. Dus ik ben blij Frank te hebben ontdekt.

Shanna 08-08-2019

Vreselijke service!
19 juli een fiets besteld, zou de volgende dag geleverd worden. Daarna nog 7 gewijzigde leverdatum gehad per mail. Contact opgenomen telefonisch ze zouden het voor me nakijken niets meer gehoord. Het was een fiets voor mijn dochtertjes verhaardag haar eerste fiets nota bene! Krijg ik vandaag 8 augustus te horen dat het niet meer leverbaar is!!!! Schandalig!!!! Nu kan ik dus met spoed opzoek naar een andere fiets!!! Na zolang wachten en over en weer contact krijg je dit bericht!!!
Frank 09-08-2019

Dag Shanna,

Wat vervelend om te horen dat je onze service als zodanig hebt ervaren! Onze excuses voor het ongemak. Zoals gecommuniceerd per mail hebben we achteraf vernomen dat de fiets niet meer kon worden aangeleverd. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Nogmaals excuses! Je hebt inmiddels meer informatie ontvangen over de terugbetaling. Mochten we desondanks nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

Klantenservice
Frank

Wim 08-08-2019

Had hier al goede ervaringen en ben ook nu weer uitstekend bediend.
De bestelling is correct afgehandeld.

Nelly 07-08-2019

Ze maken waar wat op de site staat de andere dag werd geleverd wat ik besteld had Top!!