Frank.nl - Reviews & Ervaringen

5,4 Lees 404 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Frank.nl.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is berekend op basis van 179 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

5,4

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

Debbie 18-05-2019

Algemene score

1,0
Toen ik voor de eerste keer contact zocht werd er vrijwel direct terug gemaild. Ik had schrikdraad gekocht om mijn katten in mijn eigen tuin te houden en dat werkte prima. Helaas ging het kastje na een aantal maanden kapot. Weer een snelle reactie. Ik mocht het kastje retour sturen. Daarna kreeg ik een mail dat het wel tot 2 weken kon duren voor ze het door sturen naar de leverancier. Paniek, mijn katten zijn zonder schrikdraad niet te houden en er loopt een drukke weg langs ons huis. Reactie van Frank, we moeten de katten maar even binnen houden. Diverse keren gemaild, maar de antwoorden komen steeds trager. Inmiddels bijna 3 weken verder en het is nog steeds niet opgestuurd. Ik heb uit nood bij een ander bedrijf een nieuw kastje gekocht, voor ik een van mijn katten van het wegdek moet schrapen. Ze vertelde mij dat ze hier zoveel retour gestuurd krijgen dat ze weken nodig hebben om het uit te pakken en door te sturen. Dat zegt eigenlijk al genoeg nietwaar? Ze hebben naar mijn mening dus veel te weinig personeel en verkopen teveel troep dat dan terug komt. Ik raad deze shop echt niet aan. Ik voel me in de steek gelaten.
Frank 21-05-2019

Goedemorgen Debbie,

Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de afhandeling van je retourzending! Spijtig genoeg kan het afhandelen van een garantiebepaling soms wat langer duren. We begrijpen dat dit een vervelende situatie creëert. Het artikel moet helaas eerst door de fabrikant onder garantie worden beoordeeld voordat er een oplossing kan worden aangedragen. Onze excuses voor het ongemak. Je hebt zojuist een mail ontvangen met een oplossing. Mocht je overige vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

René
Klantenservice Frank

Reageer

sonjakruiger 16-05-2019

Algemene score

1,0
zou deze winkel niet aanbevelen zit al 3 weken om een nieuwe retour te wachten en slechte contakten via mail en tel krijg je geen hoogte van heb fietstas besteld en retour vanwege te groot dus kleinere besteld waar ik nu al bijn 3 weken op zit te wachten elke keer verhaaltjes geen bericht terug via email behalve toen ik maar naar dagen gebeld had zou nooit meer hier kopen heb dit ook nog noooit meegemaakt koop wel vaker via internet
Frank 21-05-2019

Dag Sonja,

Wat spijtig om te horen! De afhandeling van je retourzending heeft iets langer geduurd dan gebruikelijk. Onze excuses hiervoor. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je klacht is behandeld. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

René
Klantenservice Frank

Reageer

Marian 10-05-2019

Algemene score

1,0
Vandaag de stoelen van het merk woood binnen gekregen. Tot mijn verbazing waren 2 van de 3 stoelen aan de onderkant stuk en zaten er al gebruikte filten onder... de andere stoel was nog netjes ingepakt aan de rugleuning en de poten wat ontbrak bij de andere stoelen ook had de stoel die er nog netjes uit zag een kaartje aan. Ik hen sterk het vermoeden dat ik 2 geretourneerde (2e hands) stoelen heb gekregen.
Ik heb er geen goed woord voor over. Teleurstellend.
Frank 13-05-2019

Dag Marian,

Wat vervelend om te horen! We willen dit graag voor je nakijken. Zou je hieronder je ordernummer willen plaatsen? Bij voorbaat dank!

René
Klantenservice Frank

Frank 13-05-2019

Ik heb je bestelling inmiddels kunnen vinden. Hier is duidelijk iets niet goed verlopen. Het is vanzelfsprekend niet de bedoeling dat de stoelen gebruikerssporen bevatten. Onze excuses voor het ongemak! Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice. We zullen de stoelen zo snel mogelijk voor je omruilen. Mocht je overige vragen hebben dan horen we dit graag!

René
Klantenservice Frank

Reageer

Gianni B. 08-05-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Zeer duidelijke webshop. Heb een paar werkklompen gekocht (Husta 501). Zeer goede kwaliteit en voordelig in prijs. Doen wat ze beloven, geen opmerkingen over de levering. Steeds op tijd. Ik beveel iedereen Frank.nl zeker aan!

Reageer

Praktijk De Ruwaard 07-05-2019

Algemene score

1,0
Op 1 april een Kettler minihometrainer besteld en betaald. Was direct leverbaar. Helaas tot op heden, het is nu 7 mei, niets ontvangen. In het begin nog mailtjes van Frank gehad dat levering iets vertraagd was en later nog een mailtje dat Frank niet weet wanneer hij gaat leveren. Nu willen we ons geld terug. Wij hopen dat Frank dit wel kan regelen. Ons advies aan u bestel en koop niets bij Frank. Erg onbetrouwbaar!!!
Frank 07-05-2019

Goedemorgen,

Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend dat dat je bestelling nog steeds niet is geleverd! Er gaat tot onze spijt iets mis met de aanlevering van voorraad. Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Onze excuses voor het ongemak. We gaan er direct achteraan en houden je per mail op de hoogte. Mocht je overige vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

René
Klantenservice Frank

Reageer

Adje 04-05-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Bijzonder snelle levering en duidelijke omschrijving van het bestelde product.

Reageer

Rob van Tongeren Akkerstraat 04-05-2019

Algemene score

10,0
Gekozen vanwege snelle levering. De levering was ook meteen de volgende dag, dus ik ben heel tevreden

Reageer

Jeroen 30-04-2019

Algemene score

5,0
Ik heb een opblaasbaar springkussen besteld bij deze shop. Ik heb deze shop niet gekozen voor de prijs, maar omdat er stond aangegeven voor 22:30 besteld morgen in huis. Ik heb de bestelling geplaatst en kreeg een email dat deze de volgende dag bezorgd zou worden. Helaas volgde na 5 min weer een email dat de levering pas een dag later geleverd werd.

Ik had deze shop gekozen voor de weergegeven bezorgdheid. Dit is erg vervelend, gezien ik hem goed kon gebruiken een dag later.

Reageer

Chris Blijham 28-04-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
De eerste keer dat ik iets heb gekocht bij Frank
Blij verrast
Supersnelle levering
Goed product
Concurrerende prijs

Reageer

Marion 26-04-2019

Algemene score

9,0
Product ‘s avonds bestelt , kreeg diezelfde avond al bericht dat het onderweg was en de volgende ochtend geleverd! Perfect product en service. Zo snel en goed nog nooit meegemaakt!

Reageer

Hans 26-04-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Snelle levering de volgende dag. Goed product, degelijke verpakking en makkelijke bestelling en betaling.

Reageer

Hans Rouw 25-04-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Snel, goedkoop en super kwaliteit. Had geen eerdere ervaring maar wordt blij van ze

Reageer

H. de Groot 25-04-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Professioneel doet wat wordt beloofd. Goed materiaal. Snel geleverd. Sieraad in voliere.

Reageer

Jaap Bruins. 24-04-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Goede service wat e-mails betreft. en het geleverde product is prima.
Op tijd geleverd en keurig verpakt.
Ben er heel blij mee.

Reageer

Henk 23-04-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Een mooie en gebruiksvriendelijke site met grote diversiteit aan producten.Snelle levering van de bestelling.
Het bestelde artikel voldoet ook geheel aan de verwachtingen, en we zijn er dan ook erg content mee.

Reageer

Hans 23-04-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Alles snel en op tijd geleverd. En ook nog voor de laagste prijs die ik op internet heb gevonden. De fiets was compleet en alle onderdelen 100% in orde.

Reageer

Anne 10-04-2019

Algemene score

8,0
Nette levering en product voldoet aan beschreven voorwaarden. De webshop is aan te raden.

Reageer

marriet haverkamp 10-04-2019

Algemene score

5,0
Wij hebben op 3 mrt een naaimachine bestelt bij Frank.nl. We dachten ; lekker vlot, online bestellen. Niets is minder waar. Het duurde twee weken voordat de naaimachine geleverd werd i p v 3 dagen. Na twee weken, en paar uur gebruik, liep de machine vast. Specialist vertelde dat de spoel niet goed was. Ik heb, na overleg met Frank.nl, de machine teruggestuurd,en zou mn geld terugestort krijgen. Twee weken later hoorde ik dat dat niet mogelijk is, vanwege geen originele verpakking meer. Er was echter gecommuniceerd, dat ik de machine goed kon inpakken, zonder de originele doos, als alle onderdelen er maar bij zaten.
Ding staat nu in de fabriek ter observatie. Volgende week horen we wat de volgende stap is. Kortom, 6 weken verder, en nog steeds zonder naaimachine!.
De communicatie van Frank.nl is traag, vol van misverstanden, en de service vindt ik gewoonweg in ons geval ver beneden maat.
Frank 11-04-2019

Dag Marriet,

Bedankt voor je bericht. Zoals hieronder aangegeven betreft het een gebruikt artikel wat onder garantie is beoordeeld. Het defect is inmiddels onder coulance hersteld en de machine is inmiddels weer naar je toegestuurd, deze komt morgen bij je aan. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

René
Klantenservice Frank

Reageer

Anna 07-04-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Levering zoals verwacht.
Prima info betreffende verzending/ levering.
Artikel heeft goede prijs/ kwaliteitsverhouding.

Reageer

mayke 05-04-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Prima levering. Prima zadel. Ik heb het zadel op een Trek fiets gezet. Tot nu toe voor het stadsverkeer bevalt prima. Ik denk ook voor langere tourtochten.

Reageer

FK 05-04-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Mooi vormgegeven en zeer stevig
sieraad voor in de tuin en ligt comfortabel

Reageer

Nee 04-04-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

4,0
Ik heb bij u een tafeltennis batje gekocht.Ik heb niet goed opgelet ik heb een batje besteld via een neven bedrijf van blokker het is exact het zelfde batje bij blokker betaalde ik € 30.00 en bij u € 59.90 dus een verschil van € 29.90 dat vind ik wel een erg groot verschil .Graag € 29.90 terug storten. U moet het eerst zelf controleren , Groeten Wim Rebergen is geen reclame voor Frank.
Frank 05-04-2019

Dag Wim,

Bedankt voor je bericht. Ik wil dit graag voor je nakijken. Ik kan met je naam echter geen order vinden. Zou je hieronder je ordernummer willen plaatsen? Bij voorbaat dank.

René
Klantenservice Frank

Reageer

Kees 03-04-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Het is prettig winkelen bij deze online winkel.
Overzichtelijk en de gezochte producten snel te vinden.
Snelle levering.

Reageer

Laurens 31-03-2019

Algemene score

3,0
Heb een jas besteld bij Frank en betaald. Op de site was een snelle levering beloofd: niet dus.
Dat wordt wachten tot Sint Juttemis ben ik bang...
Heb mijn geld ondertussen maar afgeschreven.
Frank 01-04-2019

Dag Laurens,

Wat spijtig om te horen! We willen dit graag even voor je nakijken. Zou je hieronder je ordernummer willen plaatsen? Bij voorbaat dank!

René
Klantenservice Frank

Laurens 01-04-2019

Het ordernummer is: 2541173

Frank 01-04-2019

Bedankt voor de aanvullende informatie. Tot onze spijt is dit artikel niet meer leverbaar. Onze excuses voor het ongemak! Je hebt een mail ontvangen met meer informatie. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dit graag.

René
Klantenservice Frank

Reageer

Jean Youssef 30-03-2019

Algemene score

3,0
Ik heb een AEG VL 5668 S Staande Ventilator besteld in Feb 2019 en tot heden heb ik hem er nog niet ontvangen...ik kreeg constant een bericht dat de leverdatum is verschuiven...soms met een datum en soms onbekende leverdatum...na anderhalf maand wachten op mijn product, heb ik besloten mijn bestelling te annuleren...maar tot heden geen antwoord heb op mijn aanvraag...to be continued...
Frank 04-04-2019

Dag Gino,

Bedankt voor je beoordeling. De aanlevering van voorraad kwam later binnen dan op voorhand aangegeven. Dat is natuurlijk erg vervelend! Onze excuses voor het ongemak. Zoals verzocht is je bestelling inmiddels terugbetaald. Mocht je nog vragen hebben dan horen we dit natuurlijk graag.

René
Klantenservice Frank

Reageer

Maaik 27-03-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Eergisterenavond besteld, gisterenochtend al afgeleverd. Netjes! En hyper snel ook.
Deze geleverde service bevalt ons helemaal. Dat is net een goed rapport met vermelding van de meester: "Doe zo voort". :-)

Reageer

Patrick 26-03-2019

Algemene score

5,0
Uiteindelijk het gerief gekregen, een weekje na de bestelling. Dus niks om over te vallen. Maar toch geen publiciteit maken voor levering de dag na de bestelling als dit niet mogelijk is .....

Reageer

Jan 22-03-2019

Algemene score

9,0
Prima sevice en accurate hulp bij een retour zending.
Dit na een fout onzerzijds.
Directe actuele communicatie over de stand van zaken van ontvangst, verzending en later de veredere afhandeling.
Een compliment.

Reageer

Dorien 20-03-2019

Algemene score

4,0
Pluspunt van Frank.nl is dat ze wel echt de goedkoopste zijn.

Minpunt is de levering:
Wij hebben op maandag een trampoline besteld waarbij stond: Morgen geleverd. Er kwam geen pakket. Na twee dagen gebeld met de vraag wanneer ik het pakket kon verwachten. De verwachting was dat de trampoline zaterdag bij ons geleverd zou worden. Ook dit is niet gelukt. Maandag weer gebeld, weer werd er verteld dat we het pakket eind die week konden verwachten.
Woendag is het pakket geleverd (een week later dan beloofd). Diezelfde dag kwamen we erachter dat het om een andere maat trampoline ging dan we hadden besteld. Weer gebeld. Het pakket wordt, na te hebben verteld dat we deze grote zware dozen echt niet zelf retour gaan brengen, morgen bij ons opgehaald. Ook werd ons verteld dat het verwerken van de retour toch echt zeker een week duurt waardoor het toch waarschijnlijk bijna twee weken duurt voordat we de juiste trampoline krijgen.

Heel vervelend dat we telkens zelf contact op moeten nemen met de klantenservice over de levering. Het zou veel netter zijn als we op de hoogte gehouden zouden worden.
Ook zou het fijn zijn als de klantenservice mee zou denken en een iets snellere oplossing zou aanbieden.
Frank 21-03-2019

Dag Dorien,

Bedankt voor je feedback. Tot onze spijt gaat er van alles mis bij je bestelling. Dit is absoluut niet de bedoeling, onze excuses voor het ongemak! Zoals inmiddels besproken gaan we kijken hoe we dit sneller kunnen oplossen. Mocht je overige vragen hebben dan horen we dit graag.

René
Klantenservice Frank

Reageer

Tweetweeties 19-03-2019

Algemene score

7,0
Mijn globe was beschadigd. Na aantal mails geen reactie. Pas na een negatieve beoordeling wel een reactie met twee concrete voorstellen. De terugbetaling ging behoorlijk snel.
De beoordeling was een 4 en nu een 7 omdat alles toch naar wens geregeld is.. Als ze nu meteen zo adequaat hadden gereageerd, hadden ze gelijk een 9 verdiend.

Reageer

Robert 18-03-2019

Algemene score

1,0
Bestel geen presentjes of spullen die je snel nodig hebt op deze website, 15 dagen geleden een schaakklok besteld en die is nog steeds niet binnen, desondanks beloftes dat hij morgen geleverd zou worden. Daarnaast duurt de klantenservice lang, en is dat recensiecijfer op de website ook uit dunne lucht gepakt want als ik erop doorzoek kan ik geen concrete recensies vinden die Frank nou daadwerkelijk een 4.8 uit 5 geven. Kortom, het is een webshop, maar ze doen zich mooier voor dan dat ze nou zijn, wat integriteitsschade oplevert dus van mij mogen ze lekker failliet gaan. Joee
Frank 18-03-2019

Dag Robert,

Bedankt voor je review. Zoals aangegeven op de website en in de verzonden bevestigingsmail was je bestelling niet binnen een dag leverbaar. Ik zie daarentegen wel dat de vooraf aangegeven verwachte levertijd is uitgelopen. Hiervoor onze excuses.

Het recensiecijfer op onze website is wel degelijk gebaseerd op geverifieerde klantbeoordelingen, namelijk van het keurmerk Trustedshops voor gecertificeerde webshops. Je kan op het cijfer klikken om deze klantbeoordelingen terug te lezen.

Ik zie dat je inmiddels een dag van levering met onze klantenservice hebt afgesproken. Mocht je echter nog vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

René
Klantenservice Frank

Reageer

Marcel 15-03-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Mijn werkschoenen die ik bij xxx besteld had waren te vroeg gaan scheuren.(10 maanden) Ik krijg keurig binnen de garantie nieuwe schoenen opgestuurd.
Ook prima snelle reacties

Reageer

Jesse 08-03-2019

Algemene score

1,0
De website geeft aan dat het product op voorraad is maar uiteindelijk gaan ze het bestellen bij een externe leverancier wat minimaal een week duurt.
Vervolgens word je als klant afgescheept met een standaard mailtje en een zeer niet klantgerichte klantenservice.
Na herhaaldelijk mailen en bellen werd er totaal niet meegedacht over een oplossing voor de klant en hoor je niks meer.
Wat mij betreft de laatste keer!
Frank 08-03-2019

Dag Jesse,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je ervaring met ons zo is tegengevallen! Artikelen die bij ons op voorraad liggen worden binnen een dag geleverd. De levertijd staat per artikel op de productpagina aangegeven. In dit geval wachten we nog op de aanlevering van voorraad en hier is tot onze spijt vertraging bij ontstaan. Onze excuses voor het ongemak! We hebben hierover inmiddels uitgebreid contact gehad via mail en telefoon. Mocht je echter nog vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

René
Klantenservice Frank

Reageer

Pol Klusbedrijf 08-03-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Ik heb Frank.nl gekozen omdat dit nog goedkoper was dan bij de leverancier van dit product.
Ook de dag erna al in huis.
Super makkelijk en snel geregeld.

Reageer

Barry 04-03-2019

Algemene score

1,0
Bestelling geplaatst 27 feb van een trampoline met trapje. Betaald met Ideal. Vrijdag mailtje dat leveringdatum werd aangepast naar een levertermijn van binnen 2 weken.

Vandaag 4mrt nieuwe mail ontvangen dat de levertijd wederom gewijzigd is en dat de levering mogelijk pas 18mrt geleverd zal worden.

Dit is niet correct als je iets koop wat volgens de site Frank.nl op voorraad is en het dan bij telefonisch nabellen (wachttijd 12 min) niet aan Frank.nl ligt maar aan de leverancier. Duidelijk blijkt dat Frank.nl GEEN eigen voorraad heeft maar slechts pas inkoopt als de consument besteld en heeft betaald. Telefoniste stond niet open voor compensatie was namelijk een kado met daarin een verjaardagsdatum waarop ik het kado wou geven en wat nu dus 3 weken later zou komen. Was niet de verantwoordelijkheid van Frank.nl dus einde discussie. Betreffende trampoline gewoon vandaag opnieuw besteld bij TrampolineXL.nl voor 23 uur besteld morgen in huis en wat blijkt dat men hier wel een investering in een fysieke eigen voorraad heeft gedaan want de 3S code van PostNL was 10 mijn na betaling binnen in mijn mailbox.
Frank 05-03-2019

Dag Barry,

Wat vervelend om te horen! Artikelen die bij ons op voorraad liggen kunnen doorgaans binnen een dag worden geleverd. De levertijd staat per artikel op de productpagina aangegeven. In dit geval wachtten we inderdaad nog op de aanlevering van nieuwe voorraad en hier is tot onze spijt vertraging bij ontstaan. Onze oprechte excuses voor het ongemak! Mochten we desondanks toch nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we dit vanzelfsprekend graag.

René
Klantenservice Frank

Reageer

henri 28-02-2019

Algemene score

2,0
20.01.2019 vuilnisbak besteld ..krijg hem kapot binnen..mag hem niet terug sturen..krijg een nieuwen op gestuurd ..maar moet eerst afrekenen anders wordt hij niet verstuurd..ik zou hem aan de deur betalen? tot nu toe 6 X gewijzigde leverdatum ..28.02.2019 nog niets binnen.???
Frank 04-03-2019

Dag Henri,

Dat is erg vervelend om te horen, excuses voor het ongemak! Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat er een oplossing is aangedragen. Mocht je echter nog vragen hebben dan horen we dit graag!

René
Klantenservice Frank

Reageer

Wendy 26-02-2019

Algemene score

2,0
Via de webshop een artikel besteld. Het geleverde product komt niet overeen met de afbeelding op de website. Het is niet mogelijk om met Frank in contact te komen, de telefoon verbinding wordt verbroken wanneer je de eerste in de wachtrij bent. Enkel standaard reacties via de mail. Twijfel sterk aan de betrouwbaarheid van Frank.nl.
Frank 04-03-2019

Dag Wendy,

Wat vervelend om te horen dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen! Excuses voor het ongemak. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice voor een oplossing. Mocht je echter nog vragen hebben dan horen horen we dit vanzelfsprekend graag!

René
Klantenservice Frank

Reageer

Arnold 21-02-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Bestelling was snel geleverd. Toen bleek dat niet alles klopte, was het in no time opgelost. Complimenten. Goed bezig!

Reageer

Frank 21-02-2019

Algemene score

1,0
Ik beveel deze shop niet aan, bestelling geplaatst en in goed orde ontvangen. Geen rekening erbij, op hun site staat bij de factuur, rekening is voldaan, Krijgen na 5 weken een aanmaning via Klarna Bank AB, ik heb volgens hun, de betalingstermijn ruimschoots overschreden en ondanks meerdere herinneringen de rekening niet betaald. Ik heb nooit een rekening ontvangen, deze is toch voldaan? Helemaal verbaast sturen ik direct een mail hierover, ze beloven binnen 2 dagen te reageren, na 6 dagen nog geen reactie. De betalingstermijn van de aanmaning verstrijkt al na 6 dagen, dure theepot door de aanmaningskosten. Noodgedwongen rekening betaald om extra incasso kosten, waar ze mee dreigen, te voorkomen. Ik voel me behoorlijk opgelicht.
Frank 22-02-2019

Hallo Frank, wat een vervelende situatie! Normaliter krijg je meerdere emails voordat er incassokosten worden gerekend. Ik zou er graag eens naar willen kijken. Heb je voor mij je ordernummer?

Sander
Klantenservice Frank

Reageer

riky 18-02-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
goede service,prijs en produkt. het was de goedkoopste winkel voor het produkt wat ik zocht

Reageer

Vanni 18-02-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Frank.nl heeft een mooie keuze uit squash racketten en mijn racket werd de volgende dag al geleverd. Staaltje van zorgenloos webshoppen.TOP!

Reageer

GD 17-02-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Zeer goede communicaitie over de bestellingen en vlotte bestelling. Niet de eerste keer opnieuw zeer tevreden.

Reageer

Gerco 07-02-2019
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
een prima levering , product voldoet aan de verwachtingen en de levering was snel. Top !

Reageer

Boeren 07-02-2019

Algemene score

5,0
Kocht een flightstick voor de playstation. Zou nieuw moeten zijn. kreeg echter duidelijk een tweedehands product. Doos was al geopend en de kartonnen afsluiting was al gescheurd. Dicht geplakt met plakband. Piepschuim verpakking viel al wat uit elkaar en er zaten haren op. De flightstick zat niet in plastic verpakt. De kabels zaten los in de doos, dus niet fabrieksgebonden. Overduidelijk niet nieuw. Navraag gedaan, ik moet foto's maken met bewijs dat de doos al geopend was geweest bij levering...ok, ik had de doos zelf ook al geopend als tweede eigenaar, maar goed. Verder geen reactie meer gehad op toegezonden foto's. Als ik een tweede hands product krijg, dan moet de prijs daar ook naar zijn. Dan zou dat mij ook duidelijk gemaakt moeten worden bij bestelling.
Frank 08-02-2019

Bedankt voor je feedback! Uiteraard is het niet de bedoeling om producten die niet nieuw zijn als nieuw te verkopen. Ik verwacht dat er in ons magazijn een fout is ontstaan. Ik zie dat er inmiddels ook contact met de klantenservice is geweest en dat u korting hebt gekregen. Ik wens u alsnog veel plezier met het product!

Reageer

Anthonydegoeijen 05-02-2019

Algemene score

4,0
Ik heb 23 dec afvalbak besteld en betaald. 4x mail gehad met gewijzigde levertijd. Nog steeds niets ontvangen. Mail gestuurd maar geen reactie.
Frank 08-02-2019

Bedankt voor je feedback! Ik zie dat er inmiddels contact met de klantenservice is geweest en dat we aan het uitzoeken zijn waar de prullenbak blijft. Ik verwacht dan ook snel meer duidelijkheid te kunnen geven. Mijn excuses voor het ongemak!

Reageer

Tweetweeties 04-02-2019

Algemene score

4,0
Website is duidelijk. De prijzen zijn OK. Het product wordt snel geleverd.
Maar we kregen een beschadigd exemplaar. Op meldingen via de site of per mail hiervan wordt niet gereageerd. Goedkoop = duurkoop blijkt maar weer eens.
Frank 05-02-2019

Hallo! Bedankt voor je feedback! Het kan op het moment iets langer duren voor je antwoord krijg op de mail. Maar we zijn telefonisch en via de chat wel altijd snel bereikbaar! Wil je me je ordernummer sturen? Dan kan ik even kijken wat er aan de hand is!

Reageer

N Looman 29-01-2019

Algemene score

1,0
Bijna 2 weken gelden heb ik een klok bij frank besteld voor de verjaardag van mijn zusje. Inmiddels heb ik al 4 keer een mail gehad dat de levering gewijzigd is. Na al deze mails heb ik het cadeau natuurlijk allang niet meer op tijd binnen voor haar verjaardag. Ik heb nog steeds niks ontvangen en het ziet er ook niet meer naar uit dat het nog binnen gaat komen. Ik hoop dat ik uiteindelijk mijn geld nog terug krijg zodat ik mijn zusje met iets anders blij kan maken...
Frank 01-02-2019

Goedemorgen,

​Wat vervelend om te horen dat we je cadeau niet op tijd hebben geleverd. Excuses voor het ongemak! ​​Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice. Mocht je echter nog vragen hebben dan horen we dit graag.

René
Klantenservice Frank

Reageer

Patrick 27-01-2019

Algemene score

1,0
Ik Krijg van frank.nl een beschadigde kapstok vervolgens terug gestuurd wacht nu al bijna 14 dagen en nog steeds geen vervangende toegestuurd gekregen wat een zeer slechte service
Frank 01-02-2019

Dag Patrick,

Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je een beschadigde kapstok hebt ontvangen! Zou je hieronder je ordernummer willen plaatsen? Dan kunnen we het voor je nakijken.

René
Klantenservice Frank

Reageer

Rob S 25-01-2019

Algemene score

1,0
Wat een onbehoorlijke club. Zoals al velen reageerden, ze leveren niet, zelfs niet zo’n simpele wijnemmer. Gemakshalve reageren ze ook op geen enkele e-mail. Enfin, de kosten heb ik afgeschreven, ‘my loss’. Zo verdienen die yuppen hun centen. Laf. Ik begrijp werkelijk niet waarom niet ingegrepen word bij dit soort malafide bedrijven.
Frank 28-01-2019

Dag Rob,

Bedankt voor je bericht. We vinden het vervelend om te horen dat je onze service als zodanig ervaart. Wegens drukte is de reactietijd op onze mails momenteel wat langer, hiervoor onze excuses! Daarentegen zijn we telefonisch of via de chatfunctie op onze website direct bereikbaar.

Ik kan op basis van je naam helaas geen order vinden. Zou je hieronder nog je ordernummer willen plaatsen? Zo kan ik voor je nakijken wat er precies aan de hand is. Bij voorbaat dank!

René
Klantenservice Frank

Reageer

Stephanie Bouwmeester 18-01-2019

Algemene score

1,0
Mijn eerste bestelling gedaan via Frank.nl, ook meteen mijn laatste bestelling.
14 dagen geleden 2 dekbedovertrekken besteld en betaald, al 3x is de leverdatum gewijzigd en nu is er ineens helemaal geen leverdatum meer bekend. Zonde dat ik voor mijn bestelling niet op Kieskeurig heb gekeken, dan was het me meteen duidelijk geweest.
Ik hoop dat ik in ieder geval mijn geld terugkrijg.
Frank 22-01-2019

Dag Stephanie,

Bedankt voor je review. Ik zie dat de verwachte levertijd van je bestelling rond de twee weken was. Wegens een vertraagde aanlevering van nieuwe voorraad hebben we deze levertijd tot onze spijt niet gered. Onze excuses voor het ongemak! Het aankoopbedrag krijg je vanzelfsprekend gewoon terug. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen we dit graag.

René
Klantenservice Frank

Reageer

Toon meer reviews