Fotonelissen.be - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fotonelissen.be.

Fotonelissen.be stelt zich voor

FOTONELISSEN, reeds 70 jaar tot uw dienst! 70 jaar lang hebben we getracht service en advies hoog in het vaandel te dragen, u de nieuwe trends op fotogebied voor te stellen, u van dienst te zijn. Uiteraard is ons succes bovenal aan u, trouwe klant, te danken. Foto Nelissen biedt u de beste merken: Canon, Leica, Nikon, Olympus, Panasonic, Pentax, Sony. De fijnste Fuji, Nikkor, Samyang, Sigma, Tamron, Tokina, Voigtlander cameralenzen en een grote keuze aan toebehoren (Benro, Billingham, B+W, Elinchrom, Digipod, GoPro, Hama, Ilford, Manfrotto, Metz, Nissin, Reflecta, Sirui, X-Rite) tegen de beste prijs.

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

lotje 23-02-2017 In de winkel gekocht

leuke winkel, leuke mensen met kennis van zake

leuke winkel, leuke mensen met kennis van zake. veel materiaal in voorraad of snel beschikbaar. correcte prijzen.