Foto Konijnenberg - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto Konijnenberg.

Foto Konijnenberg stelt zich voor

Foto Konijnenberg is toonaangevend in de Benelux op het gebied van foto- en videoapparatuur. Onze adviseurs in Den Ham (NL), en Turnhout (BE) voorzien u graag van deskundig advies, uitstekende service en een scherpe prijs. Ons complete assortiment is ook verkrijgbaar via onze webshop www.fotokonijnenberg.nl. Voor een persoonlijk advies bij de oriëntatie op onze webshop kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. Zekerheid van deskundig advies, goede service en de juiste prijs? Kenners kiezen Konijnenberg.

Deze score is berekend op basis van 298 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Godsgirl 12-05-2013

Na adviesgesprek besloten deze kamera te bestellen.De volgende dag had ik hem al in mijn bezit.Zeer correcte levering, bestel- en betaalbevestiging.

tommus 07-05-2013

Ik ben erg tevreden over deze winkel. Zeer goed advies gekregen in de winkel, ze nemen netjes de tijd voor je om rustig te bekijken welk objectief je het beste kan nemen.

Godsgirl 12-05-2013

Zeer stipte levering.Uitstekende service en zeer aantrekkelijk geprijsd.Wat wil je nog meer?
Ik ben uitermate tevreden

gadolfse 03-05-2013

De medewerkers van Konijnenberg zijn beleefd en deskundig. Geen dozenschuivers, niet opdringerig. Ik rijdt er graag 200 km voor om mijn spul daar te halen.

kvkaatje 02-05-2013

Foto konijnenberg is een grote winkel waar ze zowat alles hebben wat je zoekt ivm fotografie. Ik zocht een lens met veel scherpte/diepte en heb deze voor een scherpe prijs gevonden bij foto konijnenberg. Er is altijd voldoende personeel aanwezig voor uitleg te geven over u aankoop. Ook als je online koopt kan je via de chat info krijgen.

Mijn lens gebruik ik nu al 2 maanden en ik ben er zeer tevreden over. Ik zou ze niet meer kunnen missen in mijn fotografietas.

GerbenS 02-05-2013

Een tijd terug een Canon 17-85mm gekocht bij Foto Konijnenberg. Goede service en goede uitleg bij je product. Ook als er problemen met je product zijn, wordt je meteen goed geholpen. Ben ook tevreden over de lens. Het zoombereik is erg goed.

siedes 02-05-2013

Ik had een lens op het oog en wou eerst wat informatie inwinnen. Een mailtje naar de servicedienst maakte me al gauw meer wegwijs. Mijn bestelling werd geplaatst en werd binnen de vooropgestelde termijn geleverd net zoals ze het omschreven hadden. Simpel en correct.

Wicher10011968 30-04-2013

Ik had de lens via internet besteld 's avonds om 18.35 uur. Want voor 21.00 uur besteld is de volgende dag geleverd. Ik zag tot mijn verbazing de volgende dag dat de bestelling pas 's nachts was verwerkt. Toen ik naar het service team belde gaf men aan dat ik de lens ook in de winkel kon ophalen, anders moest ik een dag wachten. Omdat ik hem die dag nodig had heeft men er een gereserveerd voor mij in Den Ham. Deze heb ik daar dus opgehaald. Kreeg zelfs de verzendkosten terug. De klantgerichtheid staat bij Konijnenberg hoog inhet vaandel en men neemt alle tijd voor je als je vragen hebt of iets meer wilt weten. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Prima winkel met ruim assortiment en kennis.

herman wegter 26-04-2013

ik ben zeer tevreden over de snelle levering de verpakking
de informatie op de website was zeer volledig
voldoende om tot aanschaf van de camera over te gaan
geen klachten over de verpakking zeer zorgvuldig verpakt

rmiranda 21-04-2013

De winkel heeft een chat service om e.e.a. af te spreken rondom de bestelling, of om vragen over levering enz. te stellen - geweldig.

croissantje 19-04-2013

Zeer goede en overzichtelijke website.
Deskundige medewerkerkers
Prompte levering
Gemakkelijke betaling

Counterzero 18-04-2013

Overzichtelijke site. Snel geleverd, goede verpakking, goede prijs. Netjes afgeleverd. After sales niet nodig gehad.

Frederique A 03-04-2013

Op de overzichtelijke website heb ik tegen heel goede prijs een reflector arm gekocht. Deze werd razend snel bij mij afgeleverd. Helaas was er een onderdeeltje stuk, dus heb ik direct telefonisch contact gezocht met Fotokonijnenberg en werd toen heel snel, bijzonder vriendelijk en adequaat geholpen. De volgende dag was het vervangende artikel al in huis! Helemaal super!

cvandergaarden 21-03-2013

Buitengewoon snelle levering, binnen 24 uur, tegen een zeer aantrekkelijke prijs. Ik had een vraag over deze nieuwe lens en kreeg prompt aan de telefoon een duidelijk antwoord.

lakenat 20-03-2013

Totaal geen problemen met de bestelling. Netjes bericht of de zending compleet is, verstuurd is enz. Verpakking absoluut correct, breekbaarheid nihil.

Oudbier7 15-03-2013

De website is overzichtelijk, de levering supersnel en correct, alles van het originele merk. Dus wij vinden de website beter dan de service in de winkel (in de winkel is het vaak erg druk, dus lange wachttijd en verkopers die alleen uitgebreid tijd voor mensen die een dure camera kopen).

MirjamEva 06-03-2013

Ben al een paar jaar zeer tevreden over foto Konijnenberg, over de zaak in Den Ham, over de service en de prompte levering als je via internet bestelt..
Ook deze lens had ik weer snel binnen en hij bevalt uitstekend,
Compliment voor Foto Konijnenberg en haar medewerkers,
Mirjam

JWvW.burg 26-02-2013

Op maandag rond 12 uur besteld en op dinsdag voor 12 uur al thuis bezorgd. Ik heb in het verleden bij dit bedrijf vaker inkopen gedaan en het bevalt mij uitstekend, goede service, prettige behandeling en een prachtige zaak (Den Ham).
Uitstekende prijsstelling, behoort zeker tot de goedkoopste zaken van Nederland.

Mark_1986 16-02-2013

De website van dit bedrijf is zeer overzichtelijk en gemakkelijk om iets terug te kunnen vinden.
Levering is zeer snel!!!

stummel 15-02-2013

Goed assortiment.
Snelle reaktie op e-mail met vragen over levering en beschikbaarheid.
Snel verstuurd.

Zou hier zo weer wat kopen.

eljefe 10-02-2013

de website overzichtelijk en makkelijk.
Informatie via mail en sms over de stand van zaken o.a. verzending an eventuele ontvangst.
Donderdagavond besteld en de dag erna alles geleverd
Uitstekende service
Eljefe

martd 07-02-2013

Site eenvoudig en makkelijk. Ik werd keurig via mail en SMS geinformeerd over de stand van zaken, het verzenden enz. Volgens afspraak werd de dag erna alles geleverd zoals besteld.

JokEi 03-02-2013

Eerst telefonisch om info gevraagd en daarna via website de artikelen besteld. De volgende dag had ik de spullen al in huis.

nikkootje 02-02-2013

Lens adaptor moest besteld worden. Contact via E-mail verliep uiterst vriendelijk en kreeg op al m'n vragen keurig en snel antwoord.
Na ruim een week werd de adaptor afgeleverd met een leuke attentie erbij in de vorm van een microfiber reinigings doekje.

PB12345 22-01-2013

Goede service, zowel in de winkel in Den Ham als via het contact center.
Personeel geeft de juiste adviezen en denkt goed mee bij het maken van een beslissing.
De mail wordt snel en correct beantwoord.

Tandarts kamer 2 20-01-2013

Zeer overzichtelijke website met volledig merken-assortiment èn alternatieve producten. Bestelprocedure snel te doorlopen en correcte vlotte levering.

pepke23 19-01-2013

Prima en vakkundig advies over keuze camera en bijbehorende lens en accessoires. Levering de dag na bestelling: super en ook compleet. Door advies en referenties voelt dit direct als een heel betrouwbaar adres voor aankopen; zowel online als in de winkel. Hou op zaterdag rekening met mogelijke wachttijd in de winkel. Maar als je aan de beurt bent wordt er wel alle tijd voor je genomen en krijg je de uitleg die je vraagt, zonder dat je haast voelt door de volle winkel.

Wisselplaat 15-01-2013

Foto Konijnenberg is altijd een fijne winkel om te winkelen. Zowel in de winkel als via internet. Bij vragen krijg je altijd te maken met kundig personeel met veel kennis van zaken. Goede service, ook als er iets verkeerd gegaan is (bijvoorbeeld bij de bezorger)

ab64 12-01-2013

Konijnenberg was nog één van de weinige, die de door mij gewenste software had. Scheelde we zo'n € 30,00 met de concurrentie. Behalve scherpe prijs, goede info en vlotte levering.

Coricoo 06-01-2013

Via een test van de Consumenten bond op de compactcamera IXUS 125HS uitgekomen. Als 2e camera naast mijn Nikon 5000.
Foto Konijnenberg had deze 2x op hun site staan. 1x gewoon en 1x met de bijhorende Canon fototas. Beide voor de prijs ven €179,00. Deze was niet op voorraad (ook zichtbaar op de site) en ik ben hier netjes van op de hoogte gesteld via de mail. Na 2 weken het pakket keurig verzorgt afgeleverd. Compleet.

superbaronneke 04-01-2013

Mijn videocamera(N.v.t. nu) werd al binnen een paar dagen geleverd, en nu mijn statief ook binnen een paar dagen. Foto Konijnenberg heeft tegenwoordig ook een chat op de site waarbij u geholpen wordt met al uw vragen. Weten ze het antwoord niet? dan kijken ze even of het past, ze het voorraad hebben, of schakelen iemand anders aan u door. Ze zijn altijd vriendelijk en de Verzinding is TOPPIE!!

Rudynaam1 02-01-2013

Ik had de flitser via de Kerstaanbiedingen gekocht. Ik had pech dat ze niet meer leverbaar waren. MAAR ik kreeg een telefoontje van de winkel om me door te geven dat ik de opvolger kreeg van deze flitser voor dezelfde aanbiedingsprijs.
Is dat nou niet geweldig. Wat een super service heeft deze zaak en alle begrip voor de klant. Bij deze winkel kun je nog eens terecht zeggen: DE KLANT IS KONING. Bedankt.

mogendorff 31-12-2012

Deskundige adviezen en zoeken naar de beset oplossing voor de individuele klant Personeel is zeer behulpzaam. Ik zal meestal naar de winkel gaan, omdat er via de webshop geen persoonlijk contact mogelijk is.website is makkelijk toegankelijk.

useradema 16-12-2012

Zeer tevreden over deze winkel, zowel online, als offline.

Prijzen zijn scherp, meest gangbare spullen zijn op voorraad.
Levering via de webshop is supersnel.

Ik kon voor de verzendkosten niet heen en weer naar Den Ham rijden.

nicolas.fcb 13-12-2012

Zeer tevreden over de winkel ,informatie over product en vriendelijkheid.De kwaliteit en verzending zijn zeer goed.
Kopen via het net geen probleem.

nadinebuzzi 11-12-2012

Zondagavond via de website besteld en dinsdag thuis bezorgd! Keurig verpakt met een vriendelijk kaartje erbij. Erg tevreden dus.

topshoeter 07-12-2012

17:00 uur besteld en 12:20 volgende dag geleverd keurig verpakt. Kudos. Meer gekocht (in winkel) en altijd goed geholpen.

PK47 04-12-2012

mijn eerste bestelling
snelle afhandeling en correct verlopen en gunstige verkoopsprijs
zeker een aanrader

gjv272 04-12-2012

Prima website. Behulpzaam aan telefoon. Komen afspraken perfect na. Levering snel en correct. Aanrader !!!!

Merrekie 03-12-2012

Mijn tweede bestelling bij Konijnenberg is prima afgehandeld. Prijs is als erg concurrerend ervaren (bijv. ten opzichte van MM). Artikel prima verpakt en in goede staat afgeleverd. Ik kom zeker weer!

paukederuijter 29-11-2012

goede service, en bereikbaarheid bij telefonische toelichting. artikelen op tijd bezorgd, geen problemen bij betaling.
Eerdere aankopen bij winkel in den Haag ook zeer vlot en correct verlopen. LOF.

visserg 29-11-2012

Gisteren voor 21.00u besteld.
Levering vandaag 10.00u ontvangen.
Bij de levering zat een kleine attentie in de vorm van pepernoten.....erg attent.
Dus zeker een 100% tevreden klant!

Denise Leleu 28-11-2012

Zeer duidelijke info op de site, zeer interessante prijzen, bijzonder snelle levering met prima transportinformatie ! Ik ben zeer tevreden !

tpi.nu 24-11-2012

Prima winkel, kom er sinds jaren en ik vind de service in de winkel uitstekend. Via internet bestellen gaat ook prima en snel. Ook een niet goed functionerend aparaat werd snel vervangen binnen de garantie tijd.

zjoeps 20-11-2012

Lekker snel: maandagavond besteld, dinsdag overdag keurig bezorgd. Helemaal niks op aan te werken dus.

marcelslagman 19-11-2012

In principe is alles oké, maar je wordt in de winkel (in Den Ham) letterlijk als een nummer behandeld. Eenmaal de beslissing genomen om iets te kopen, lijkt het alsof de verkoper niet meer in je geïnteresseerd is. Ik vond het een kille onpersoonlijke bedoening. Echter, als je iets via de website koopt is de service goed en de levering zeer snel.

ceth2 18-11-2012

Na een mail met een vraag over een product; vlotte reacties met link naar product, goede antwoorden en evt. uit eigen beweging een aanvulling hierop als dat nodig blijkt,

geen probleem/commentaar als je op een bestelling terug komt/ iets anders wilt

vlotte levering; niet moeilijk doen als iets niet goed is

ilseke1983 11-11-2012

Kit bestelt in overleg met de webshop. Ben netjes en duidelijk te woord gestaan en goed geholpen.
Goede winkel en doen wat ze beloven.

Merrekie 06-11-2012

Op de website niet duidelijk dat diffusor-kap bij de flitser in zit. Deze dus in eerste instantie apart erbij besteld. 's Middags keurig door Foto Konijnenberg gebeld met de mededeling, dat de kapjes reeds bij de verpakking inzaten. Het extra exemplaar geannuleerd en het bedrag gerestitueerd. Klasse!

leohoek 06-11-2012

Het is een goede winkel met een uitstekende website en service.
Ik heb er een artikel gekocht en het was de volgende dag al in huis.

H.Kraaienkamp 19-10-2012

Concurrende prijs. Probleemloze aankoop en afhandeling. Zoals te zien op de site, de volgende dag werd het al bezorgd.