Foto Konijnenberg - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto Konijnenberg.

Foto Konijnenberg stelt zich voor

Foto Konijnenberg is toonaangevend in de Benelux op het gebied van foto- en videoapparatuur. Onze adviseurs in Den Ham (NL), en Turnhout (BE) voorzien u graag van deskundig advies, uitstekende service en een scherpe prijs. Ons complete assortiment is ook verkrijgbaar via onze webshop www.fotokonijnenberg.nl. Voor een persoonlijk advies bij de oriëntatie op onze webshop kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. Zekerheid van deskundig advies, goede service en de juiste prijs? Kenners kiezen Konijnenberg.

Deze score is berekend op basis van 312 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

T.Gibcus 13-06-2014 In de winkel gekocht
Den Ham

De winkel is goed bereikbaar, medewerkers weten waar ze het over hebben.

Wij troffen een zeer hartelijke verkoper met een echt twents accent. Hij voorzag ons van koffie en we hebben uitgebreid de verschillende mogelijkheden besproken.

Assortiment
Ruim opgezette winkel, leuke hoekjes waar je b.v. flitsspullen of tassen vindt. Veel verschillende merken en heel veel op voorraad.

Aanbeveling
Gewoon een uitstekend adres.

Gerard Beersma 12-06-2014 In de winkel gekocht
Den Ham

Zelfs als het druk is heb je daar weinig last van. Je neemt een nummertje en gaat op je gemak in de winkel rondkijken. Voor je het weet ben je aan de beurt.

Ik koop al jaren al mijn (Nikon-) spullen bij jullie. Ik heb net gezien dat jullie service nog beter is dan gedacht: ik had een (1,5 jaar geleden gekochte) lampenset waarvan de fittingen in de parapluutjes problemen vertoonden. Na een telefoontje en een mailtje met foto's werden mij zonder meer en kosteloos nieuwe parapluutjes geleverd. Met dank aan Theo die dit regelde.

Assortiment
Ik kom altijd met een specifiek doel naar Den Ham, en weet dan van tevoren dat jullie het gevraagde in huis hebben. Maar eenmaal in de winkel stimuleert het aanbod om ook nog andere dingen mee te nemen, of om voor een volgende keer vast na te denken over een nieuw rugzakje of zo.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel niet alleen aanbevelen, maar doe het ook. Heel vroeger stuurde ik anderen (bijvoorbeeld cursisten die bij mij een cursus natuurfotografie volgden)wel naar Rotterdam,sinds ik bij jullie in de winkel geweest ben stuur ik iedereen naar Den Ham.

BB-UK1969 12-06-2014 Via de website gekocht

Flawless

Perfect experience

Extra toelichting
As an expat working in the Netherlands and an amateur photographer I was looking for a company to buy my photo gear. Through one of my co-workers I got in touch with 'Foto Konijnenberg'. This week I called them about the Nikon D800. The camera was in stock and could be delivered the next day. I made a prepayment by wire transfer and received my new Nikon the next day. Both service and fulfillment where flawless.

VanderBusken77 12-06-2014 Via de website gekocht

Geen klachten, levering binnen 24 uur.

Gewoon keurig. Vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon, daarna een mail gekregen ter bevestiging van de levering.

Aanbeveling
Blijft mijn favoriete adres voor foto-apparatuur.

alfred1967 12-06-2014 Via de website gekocht

Snel en goed beschermd verstuurd.

Aanbeveling
Mooie website, goede filtermogelijkheden. Als Paypal nog als betaalmethode beschikbaar zou komen dan zou het perfect zijn.

Gewoon een goede webwinkel

rikH81 11-06-2014 Via de website gekocht

Levering is gewoon goed, binnen afgesproken termijn en je kunt via meerdere manieren betalen.

Assortiment
Op fotogebied een echte specialist, ze hebben ook smartphones en televisies maar daar is het assortiment minder groot in.

Aanbeveling
Ik bestel hier vaker en ben tot op heden niet teleurgesteld.

Betrouwbare winkel.

Pieternel79 10-06-2014 In de winkel gekocht
Den Ham

Fijne website, betalen per ideal, in principe helemaal niks mis mee.

Bediening in de winkel is netjes. Er is een snelkassa en voldoende verkopers. Het viel mij op dat er veel fotografen tussen de verkopers zitten, wat in mijn ogen een pre is.

Assortiment
Winkel is groot, maar wel overzichtelijk opgezet.

Extra toelichting
Helemaal niks mis mee, voor herhaling vatbaar.

berendse73 09-06-2014 Via de website gekocht

Bestellen en verzenden is gewoon goed, zoals je mag verwachten.

Assortiment
Omdat het een speciaalzaak is vind je hier een uitgebreider assortiment dan bv bij een mediamarkt. Ook niet a-merken hebben ze in het assortiment.

Extra toelichting
Probleemloze bestelling.Men had alles netjes in een doos met luchtkussens verpakt en zoals op de site stond binnen 24 uur geleverd.

ronrozier 09-06-2014 Via de website gekocht

Het viel mij op dat bij mij thuis (Belgie) werd bezorgd met UPS en op mijn werk in Nederland met postNL. Beide keren overigens keurig verpakt!

Voor ons bedrijf kochten wij hier vaker wat.Omdat we eerder hadden gekocht kon het deze keer op rekening wat voor bedrijven wel zo prettig is.

Aanbeveling
Zowel zakelijk als prive ben ik hier klant en dat bevalt goed. Betrouwbaar bedrijf. Winkels nog ooit bezocht omdat ze voor ons beiden nogal uit de richting zijn, maar online bestellen we al jaren.

fransurlings 08-06-2014 Via de website gekocht

Het bestellen gaat makkelijk en je hoeft niet verplicht een account aan te maken, wat ik een pre vindt.

Assortiment
Als je onder het product kijkt dan staan daar ook veel accessoires weergegeven. Handige optie die veel webwinkels nog ontberen.

Aanbeveling
Over de gehele linie zeer tevreden over de afhandeling van de bestelling.

bert.wols 08-06-2014 Via de website gekocht

Vraag over betaling werd binnen 30 minuten beantwoord.

Assortiment
Ik kon alles vinden wat ik zocht.

Aanbeveling
Niet mijn eerste bestelling hier, wel mijn eerste beoordeling.

Extra toelichting
Ik heb hier een Polaroid camera besteld voor een project bij ons op school. Camera was niet op voorraad, maar zou nog voor het weekend binnen zijn. Gisteren stond de postbode bij mij op de stoep.

chanchal 08-06-2014 Via de website gekocht

Gewoon goed en snel.

Aanbeveling
Als je weet wat je zoekt is het makkelijk bestellen hier.

minnaard 07-06-2014 In de winkel gekocht
Turnhout

Voor de deur parkeren en in de winkel 2 verschillende objectieven kunnen uitproberen op mijn D3300.

Assortiment
Wat een mooie winkel hebben ze in Turnhout. Het was vanmorgen al vroeg druk,zal wel te maken hebben met het seizoen. Winkel is groot en ruim en als je de verkopers vraagt dan kun je gerust verschillende combinaties uitproberen.

Aanbeveling
Goede winkel, mijn zus komt hier vaker en op haar advies naar Turnhout gereden.

walraven74 07-06-2014 In de winkel gekocht
Den Ham

Bediening in winkel is goed en behulpzaam. Er wordt de moeite genomen om je verschillende mogelijkheden te laten zien en men doet er niet moeilijk over om eens extra naar de vitrine te moeten lopen.

Aanbeveling
Winkel maakt een goede en opgeruimde indruk, keurig!

Extra toelichting
Fuji X20 gekocht, werd netjes geholpen zoals het hoort.

svandenbosch 07-06-2014 Via de website gekocht

Via website 2 foto's op canvas laten afdrukken. Bestellen werkt gemakkelijk en levering was 3 dagen later.

Assortiment
Ik kende Konijnenberg natuurlijk al langer maar door een nieuwsbrief over hun printcorner heb ik hier twee foto's laten afdrukken. In de nieuwsbrief zat een kortingcoupon van 30% en daarmee had ik voor weinig geld onze beide kinderen op canvas afgedrukt.

Aanbeveling
Eerlijke winkel, waar echte service wordt verleend als er eens iets mis is.

Fokelien 06-06-2014 Via de website gekocht

Ik had vlekken op mijn lens en heb mijn toestel opgestuurd. Het kon niet gerepareerd worden. Mijn klacht viel nog binnen de garantie.
Het toestel wat ik opstuurde was niet meer op voorraad mij is een nieuwer toestel toegestuurd zonder verdere kosten.
Ik ben erg prettig geholpen door verschillende medewerkers.

Aanbeveling
Ik heb al verschillende keren een aankoop gedaan bij Konijnenberg en ben zeer tevreden over het assortiment en de klantvriendelijkheid.

Extra toelichting
Ik ben erg tevreden over de service die geboden worden bij Konijnenberg zowel in de winkel als de service die online worden geboden. Medewerkers hartelijk dank voor jullie hulp en voor de afwikkeling van mijn schade aan mijn compactcamera.

dvb82 06-06-2014 Via de website gekocht

bestelprocedure is duidelijk

Zowel aan de telefoon als via de mail warden mijn vragen goed beantwoord.

Assortiment
Groot assortiment zoals je van een specialist mag verwachten

Aanbeveling
Betrouwbaar adres, mij zien ze hier vast wel weer eens terug.

k. thuis 05-06-2014 Via de website gekocht

Eerder superleuke workshop gevolgd. Mijn bestelling lag keurig klaar en verkoper hielp met inladen van de spulletjes!

Aanbeveling
Mijn ervaring is na 3 bezoeken nog steeds goed. Ik kandit bedrijf dan ook aanbevelen.

Extra toelichting
Ik heb hier een maand geleden een workshop productfotografie gevolgd. Kende de winkel al wel, maar door de workshop in aanraking gekomen met de Jinbei flitsapparatuur. Online een set besteld en deze gisteren afgehaald. Tot nu toe super tevreden. Prijs is goed en kwaliteit lijkt dik in orde.

r.roos01 05-06-2014 In de winkel gekocht
Den Ham

Voldoende parkeergelegenheid, gastvrije ontvangst. Tip is de snelbalie als je weet wat je moet hebben. Scheelt wachten.

Nette medewerkers die weten waar ze het over hebben. Verkoper waar ik mee sprak fotografeerde zelf ook.

Assortiment
Grote winkel, niet te vol.Toen ik er was hadden ze een leuke aanbieding voor een monopod (carbon).

Aanbeveling
8 jaar geleden ook eens in de winkel geweest, ze zaten toen nog op een andere lokatie, maar de service is op hetzelfde niveau gebleven.

tvanM 04-06-2014 Via de website gekocht

Assortiment
Top, niet alleen A-merken maar ook de wat minder bekende merken en vooral veel accessoires.

Extra toelichting
Lensbaby Composer besteld, dag later geleverd dik in orde.

s.van.oeveren 04-06-2014 Via de website gekocht

Vlekkeloos, goede prijs en binnen 24 uur geleverd.

Assortiment
Zeer uitgebreid in accessoires. Met name op gebied van filters leuke spullen.

Zie boven

Extra toelichting
Dit was mijn 2e bestelling bij dit bedrijf. Vorig jaar ook wat besteld en dat ging prima. Ook deze keer geen problemen en mijn spullen snel in huis.

khoogenboom 02-06-2014 Via de website gekocht

Meerdere bevestigingen plus trackingcode per mail, prima

Assortiment
Paradijs voor de fotoliefhebber en dat geldt voor zowel de winkel als de website.

Extra toelichting
Bedrijf heeft bestelling wederom netjes afgehandeld.

SVT1966 02-06-2014 Via de website gekocht

Hun website is goed ingedeeld en werkt prettig. Indeling van menu's is logisch en het is niet moeilijk om te vinden wat je zoekt.

In het verleden wel eens telefonisch contact gehad dus ik baseer mijn ervaring daarop. Dit ging goed en vragen weren helder beantwoord.

Aanbeveling
Ik ken meerdere mensen die hier wat hebben gekocht, voor zover ik weet hebben zij ook geen problemen ondervonden

trijntjejanssen 01-06-2014 Via de website gekocht

Vrijdag ontving mijn bestelling van Konijnenberg. Accu bleek DOA te zijn. Gebeld en men stuurde dezelfde dag een nieuwe af. Oude accu hoefde niet eerst terug gestuurd te worden.

Aanbeveling
Service dik in orde. Ze doen niet moeilijk en twijfelen niet aan je verhaal zoals je zo vaak hoort.

Extra toelichting
bedankt voor de nette service

laurat83 01-06-2014 In de winkel gekocht
Den Ham

Goed bereikbaar, parkeren voor de deur

Ik werd goed geadviseerd. Was al vroeg in de ochtend en het was nog niet zo druk.

Assortiment
Verbaasd over de grote van de winkel

Aanbeveling
Goed adres, kom zeker terug

Markies01 01-06-2014 Via de website gekocht

Assortiment
Meerdere merken geheugenkaarten op voorraad, Sandisk vanwege de naam genomen.

Extra toelichting
Kreeg de website van Konijnenberg door van een collega. Donderdag 2 geheugenkaarten besteld, vrijdag in huis. Top!

fmaterss 01-06-2014 Via de website gekocht

Online een van de beste winkels. Prachtige website, goed navigeren, duidelijke uitleg.

Vraag werd bondig maar snel beantwoord via de mail.

Aanbeveling
2e bestelling ook weer zonder problemen en snel geleverd. Ik zal hier vaker bestellen

Extra toelichting
Zowel voor beginners als gevorderden vind je via de website snel wat je zoekt. Winkel wil ik nog eens bezoeken maar daar is het nog niet van gekomen.

Cmitz 31-05-2014

Fijne simpele site waar alles goed te vinden is. Jammer dat cadeaubonnen nog niet digitaal te verzilveren zijn, maar dat komt vast nog wel.

In de winkel zijn het geweldig behulpzame mensen, maar ook op internet (facebook én website) kun je ze alles vragen.

Assortiment
Bijna alle belangrijke merken en alle mogelijke accessoires denkbaar zijn beschikbaar via de website.

Hans Hoevelaken 31-05-2014

duidelijke website en prettige winkel met deskundig personeel in den Ham

Bij foto Konijnenberg weten ze waar ze het over hebben op een professionele, maar voor de leek ook duidelijke manier

Assortiment
Bijna alles wat je zoekt is zowel in de winkel als op de website te vinden. Daarnaast zijn er vaak combi kortingen

Aanbeveling
Wat moet ik nog toevoegen als je ergens prettig winkelt, waarom zou je dan ergens anders heen gaan. Ook hier is van toepassing, zowel in de winkel als op internet

Extra toelichting
Al jaren een gerenommeerde zaak op het gebied van camera's en toebehoren. Zowel ik als diverse collega's van mij kopen graag, gebruikmakend van deskundig advies onze foto en camera artikelen bij jullie. Ga zo door!

nickkloeze 31-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijk bestelproces je kunt bovenin het scherm goed zien waar je bent.

Vraag per email werd binnen een uur beantwoord

Assortiment
Enorm assortiment, leuk om ook eens in de winkel te gaan kijken

Zonder meer, uitstekend adres

Extra toelichting
bestelde hier een Tiffen grijsverloop filter. Perfect filter voor een goede prijs

tentije68 30-05-2014 In de winkel gekocht
Den ham

Goed advies gekregen, verkoper nam de tijd voor ons

Aanbeveling
Wij werden doorverwezen door familie en kunnen Konijnenberg zeker aanraden.

Extra toelichting
Wij kwamen om 8 uur binnen en toen was het erg druk. We moesten een nummertje trekken en waren een kwartier later aan de beurt. Uitleg en advies over geheugenkaart en tas was prima.

TheovK 30-05-2014 Via de website gekocht

Bestellen eenvoudig, levering binnen afgesproken tijd.

Assortiment
Groot assortiment, vergelijkbaar met de collega's. Op licht gebied hebben ze wel een heel uitgebreid assortiment.

Probleemloos zoals altijd.

Extra toelichting
2e bestelling dit jaar, zoals altijd geen problemen ondervonden.

VanBilsen 28-05-2014 In de winkel gekocht
Den Ham

De winkel bevindt zich wat buiten de bewoonde wereld daarentegen heb je geen last van verkeer en kun je gewoon voor de deur parkeren

Ik vond de verkopers deskundig en betrokken bij hun product

Aanbeveling
TS lens gereserveerd en lag klaar, verkoper wist waarover hij het had.

A.Nijstad 28-05-2014 In de winkel gekocht
Den Ham

Bij 5 sterren of minder is een motivering verplicht. Gebruik hiervoor minimaal 50 tekens.

Assortiment
Het is de moeite waard om eens in Den Ham te gaan kijken, veel van de producten die via de website worden verkocht hebben ze ook in de winkel staan.

Aanbeveling
Mijn eerste aankoop hier was meer dan 10 jaar geleden en inmiddels mijn 3e camera bij konijnenberg gekocht.

Extra toelichting
Bedrijf waar ik al jaren zaken mee doe

V. Mittal 27-05-2014 Via de website gekocht

Geen problemen ondervonden met bestellen en ook niet bij het afleveren.

Ik heb 1 telefoontje gepleegd om de voorraadstatus te checken, bleek gewoon op voorraad dus verzending dezelfde dag.

Aanbeveling
Vlekkeloos verlopen, zoals het hoort, van aftersales nog geen gebruik hoeven maken.

Fermer 27-05-2014 Via de website gekocht

Geen klachten, 's avonds besteld volgende dag in huis.

Assortiment
Ik heb een tijdje zitten rondkijken, maar ze hebben heel veel producten. Kijk ook eens op de occasion pagina!

Aanbeveling
Niks mis mee, zou hier weer bestellen.

Extra toelichting
+ snelle levering + uitgebreide website, veel informatie

r. s. meijer 27-05-2014

"Alles" is op voorraad en kan probleemloos bekeken worden zonder dat je je verplicht volet tot aankoop.

Problemen worden opgelost en verplaatst naar de koper.

Assortiment
Excellent, zoals reeds eerder vermeld "alles" is op voorraad.

Aanbeveling
Uitstekende adviseurs (klinkt beter dan verkoper) die van uit kennis van product en fotografie je exact daar brengen waar je naar op zoek bent.

Extra toelichting
Uitstekende (vak)fotozaak waar de klant nog steeds klant is. Je wordt correct en volledig geholpen zonder dat je een moment het idee krijgt je "lastig" en of teveel zou gebruiken. Ik heb inmiddels mijn 4e digitale camera bij Konijnenberg gekocht en ben nog steeds overtuigd van de meerwaarde van goed advies bovenop de marktcomforme prijsstelling.

derk82 27-05-2014 In de winkel gekocht
Den Ham

Winkel is goed bereikbaar, ruim opgezet en gratis parkeren.

Advies was gedegen en verkoper wist waarover hij het had.

Assortiment
Groot assortiment occasions waarop je extra garantie krijgt.

Aanbeveling
Ik kom hier al meer dan 10 jaar en kan dit bedrijf dan ook aanbevelen.

stessel 26-05-2014 Via de website gekocht

Netjes dat men belt om te controleren of ik wel de juiste geheugenkaart bij de camera had besteld.

Aanbeveling
Tevreden over afhandeling van de bestelling. microSD besteld voor mijn telefoon en dat past natuurlijk niet in een Nikon compactcamera. Werd hierover gebeld door een dame die wou controleren of ik wel de juiste kaart had besteld. Erg attent.

Extra toelichting
Proactieve service, zo hou je klanten

svandervelden 26-05-2014 Via de website gekocht

Na 9 uur besteld en toch de volgende dag in huis, super!

Assortiment
Heel veel op fotogebied, ook tv's en smartphones

Aanbeveling
Mijn eerste bestelling is perfect afgehandeld. Ik bestel hier vaker.

Levering razendsnel, helemaal top

siekma 25-05-2014 Via de website gekocht

Duidelijke website, leuke aanbiedingen via nieuwsbrief.

Assortiment
Groot assortiment, kan soms nadeel zijn als je iets zoekt want het zijn wel heel veel producten.

Aanbeveling
Niet mijn eerste bestelling hier en zeker ook niet de laatste

Extra toelichting
Wat ik goed vind aan de website is dat het er grafisch allemaal verzorgd uit ziet. Van een fotobedrijf verwacht je dat ook. Bestelproces is duidelijk, betalen gaat ook makkelijk. Wat ik persoonlijk zou verbeteren is de filterfunctie. Ik zou graag nog wat meer filtermogelijkheden willen om sneller een product te vinden.

Claudiaf 25-05-2014

FransLandman 25-05-2014 Via de website gekocht

Aanbeveling
Top winkel, snelle levering, deellevering zonder extra kosten. Aanrader.

Extra toelichting
Goede prijzen, betrouwbaar adres.

vanoolen 25-05-2014 Via de website gekocht

Het enige dat ik mis is de mogelijkheid om als bedrijf op rekening te kunnen betalen, verder keurige site.

Aanbeveling
Via een collega op Konijnenberg gewezen. Voor ons bedrijf hadden wij meerdere compactcamera's nodig voor inspectiewerk. Konijnenberg bood een goede prijs en leverde snel.

Extra toelichting
Meedere Nikon CP's besteld (zakelijk). Prima geholpen, snelle offerte en camera's snel in huis.

wervelwind70 25-05-2014 Via de website gekocht

Ondanks dat het een groot pakket was werd het een dag later bezorgd. Doos van bijna een meter groot en dankzij Postnl toch netjes vervoerd.

Veel op flitsgebied

Aanbeveling
Zie boven, voor studiofotografie hebben ze een enorm uitgebreid assortiment.

Extra toelichting
Jinbei Boom set bij Konijnenberg gekocht. Ik ben er zeer tevreden over en de prijs was goed.

zwamerdam1978 24-05-2014 In de winkel gekocht
Den Ham

Ik ben tevreden over het advies dat ik heb gekregen. Niet opdringerig, wel deskundig.

Aanbeveling
Mijn 2e bezoek aan de winkel in Den Ham. Kom hier zeker terug.

Extra toelichting
Nette verkopers, goed advies, ga zo door.

takens 24-05-2014 In de winkel gekocht
Turnhout

Bereikbaarheid is goed.

Mooi opgezette en ruime winkel, deskundig personeel.

Extra toelichting
Ik ben gisteren in Turnhout geweest voor een Steadicam. Ik wou eigenlijk een Merlin, maar de verkoper wist mij te vertellen dat deze niet meer verkrijgbaar is en het wachten is op de opvolger. uiteindelijk met een batterijpack voor mijn Canon naar huis gegaan. Verkoper wist heel goed waar hij het over had en filmde zelf ook met DSLR. Prima bedrijf!

spong69 24-05-2014 Via de website gekocht

Dag later in huis

Los filter besteld omdat mijn oude beschadigd was. Gesproken met een aardige dame die mij kon uitleggen dat ik geen extra dun filter nodig had. Scheelt weer in de kosten.

Aanbeveling
Al jaren een betrouwbaar adres in het Oosten.

Extra toelichting
Fijne winkel bestel hier regelmatig

vasquez 23-05-2014 Via de website gekocht

Gisteren een Panasonic objectief besteld, vandaag de postbode aan de deur. Goed verpakt, veel luchtkussens, factuur erbij keurig!

In het verleden wel eens telefonisch contact gehad, deze keer niet, vragen werden keurig beantwoord.

Assortiment
Winkel in België is groot, het lijkt wel een kleine Mediamarkt. Ook online bieden ze een enorm assortiment.

Zonder meer!

Extra toelichting
Perfect adres voor foto liefhebbers!

Bertina*83 23-05-2014

Helaas heeft foto Konijnenberg maar twee filialen. Hierdoor is het een rit van minimaal 1 uur voordat ik bij de winkel ben.

De service is geweldig, net als de behulpzaamheid van de medewerkers. Ik als beginnende 'camera-liker' ben zeer goed geholpen bij de aanschaf van mijn eerste 'echte' camera.

Assortiment
Het winkelassortiment is uitgebreid. Bovendien staat er veel uitgestald, waardoor je goed de verschillen tussen camera kunt voelen.

Aanbeveling
Voorgaande punten maken dat ik zeker iedereen die begint met fotograferen en een camera wil aanschaffen om langs te gaan bij konijnenberg.

Extra toelichting
Konijnenberg is een fijne winkel, waar je je ogen uitkijkt en door vriendelijk personeel geholpen wordt.