Foto Konijnenberg - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto Konijnenberg.

Foto Konijnenberg stelt zich voor

Foto Konijnenberg is toonaangevend in de Benelux op het gebied van foto- en videoapparatuur. Onze adviseurs in Den Ham (NL), en Turnhout (BE) voorzien u graag van deskundig advies, uitstekende service en een scherpe prijs. Ons complete assortiment is ook verkrijgbaar via onze webshop www.fotokonijnenberg.nl. Voor een persoonlijk advies bij de oriëntatie op onze webshop kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. Zekerheid van deskundig advies, goede service en de juiste prijs? Kenners kiezen Konijnenberg.

Deze score is berekend op basis van 275 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Fotohaasje 14-06-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website

Snelle levering

Assortiment
Ruim assortiment en in mijn geval ook nog goedkoopste op dit moment

Prima en betrouwbaar

Extra toelichting
Professionele fotozaak met goede service en snelle levering

Scavo 06-06-2015 Via de website gekocht

Makkelijk winkelen vanuit je luie stoel.En een goede zoekfunctie.

Mail met een vraag werd snel en correct beantwoord.

Assortiment
Grote keuze aan artikelen.

Aanbeveling
Zeer zeker dat ik deze winkel zal aanraden.

Extra toelichting
Ik geef de maximale score. Ik had een vraag over het produkt voor dat ik het bestelde. Deze vraag werd snel keurig netjes beantwoord. De keuze is groot bij Foto Konijnenberg en de levering was snel. Of je nu fysiek de winkel bezoekt of via internet,ik vind het een aanrader.

rvanwijngaarden 02-06-2015 Via de website gekocht

Duidelijk en snel gevonden wat ik zocht.

Had een verkeerd filter besteld, en de klantenservice heeft mij duidelijk, snel en netjes geholpen aan een oplossing.

Assortiment
Genoeg op voorraad wat ik graag zou willen hebben.

Aanbeveling
Er zijn zat webwinkels met fotoapparatuur maar uiteindelijk kom je toch hier uit.

Extra toelichting
Fotokonijnenberg is een nette zaak (online) met een duidelijk en uitgebreid assortiment, tevens is het voor zowel de hobby als de professional leuk online shoppen aangezien er voor elk budget wel iets bij zit. Niet onbelangrijk om te vermelden is dat de klantenservice vriendelijk en oplossingsgericht handelt. Iedereen kan fotoapparatuur verkopen, maar er verstand van hebben is de meerwaarde van fotokonijnenberg. Ga zo door!!!

lagrange 02-06-2015 Via de website gekocht

Goede site waarin alle onderwerpen eenvoudig te vinden is. Heldere informatie

Wanneer je ondersteuning nodig hebt bij het maken van de goede keuze dan staat een deskundige en vriendelijke medewerker je te woord.

Assortiment
Tot het kleinste onderdeel is er te vinden

Extra toelichting
Ik vind het een prima winkel, die ook weet aan te geven wanneer je iets wilt kopen dat feitelijk te professioneel is voor wat je er mee gaat doen.

ajb10 27-05-2015 In de winkel gekocht
Den Ham

Vandaag bestellen is morgen netjes bezorgt door de vervoerder.
Indien je de winkel in Den Ham zelf bezoekt, parkeerruimte in overvloed.

Indien je moet wachten hetgeen kan voorkomen is er een koffietafel beschikbaar.

Indien je je keus wilt bepalen loopt er deskundig personeel welke je niet een product aan praat maar je advies geeft.

Assortiment
Verschillende merken beschikbaar voor vergelijkingen.

Aanbeveling
Komen er regelmatig, prettige winkel !

Paul foto 26-05-2015 In de winkel gekocht
turnhout

Voor de winkel moest ik een eind rijden (van Eindhoven naar Turnhout). De internetsite is wel handig maar dan ontbreekt het advies.

zeer gedegen onderbouwd advies. Daarnaast de mogelijkheid de lenzen even te testen zodat de verschillen duidelijk worden.

Assortiment
Groot assortiment, wat er niet is komt twee dagen later per post (via de internet afdeling)

Aanbeveling
prijs/kwaliteit nivo is prima en de service en het assortiment is top.

wlamain 23-05-2015 Via de website gekocht

De site is duidelijk, het bestelproces transparent en eenvoudig te gebruiken. Ik zocht een specifiek product (een verrekijker van Zeiss) en kon deze direct vinden evenals eventuele vergelijkbare produkten. De betaling verliep soepel.

Ik heb gevraagd om een snelle levering, en dat is ook wat ik heb gekregen. Direct na de afronding van de bestelling kreeg ik (natuurlijk) de bestelbevestiging in de e-mail, binnen een uur gevolgd door een bericht dat mijn bestelling was verwerkt en dat deze dezelfde dag verzonden zou worden. Ik kreeg dus binnen een uur na mijn bestelling een duidelijk antwoord op mijn vraag of ik mijn aankoop de volgende dag ook echt zou ontvangen. De levering verliep vervolgens volgens afspraak, de volgende dag had ik mijn kijker in huis.

Assortiment
Veel verschillende kijkers van een ruim scala aan merken en van de merken een ruim scala aan verschillende modellen. En bovendien op voorraad, dus direct uit te leveren.

Aanbeveling
Ik ben volledig tevreden!

Extra toelichting
Een handige site, ruime keus van kwalitatief hoogwaardige producten, markt-conform geprijsd en een snelle levering.

Victor van Dijk 23-05-2015 Via de website gekocht

Het was heel eenvoudig te vinden, wat ik zocht en vervolgens de bestelling te plaatsen.

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment, ook producten die elders in Nederland niet te vinden zijn, heeft Foto Konijnenberg vaak op voorraad.

Aanbeveling
Door de heldere website, de eenvoudige bestelwijze en de vlotte bezorging, is het heel waarschijnlijk dat ik Foto Konijnenberg aanbeveel aan iemand anders. Vooral als deze specialistische foto-/videoproducten nodig heeft.

Extra toelichting
Door de heldere website, de eenvoudige bestelwijze en de vlotte bezorging, vind ik Foto Konijnenberg een uitstekende winkel.

Mark65 21-05-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig via de site te bestellen

Ruime keuze

Nette en vlotte service!

Lobri34 04-05-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke site, snelle levering

klantenservice was prima nav informatie verzoek

ruim assortiment

basoled 04-05-2015 Via de website gekocht

Snel online bestellen en thuis afgeleverd..

Direct antwoord op mail, snelle afhandeling, duidelijk mail instructies..

Alles

Ik ben tevreden..
Top winkel.

Extra toelichting
Ik heb mijn product zoals belooft gekregen, snel en niet anders..

arie dijkmeijer 26-04-2015 In de winkel gekocht
Den Ham

Zeer goede website, waarin uitgebreide informatie wordt gegeven over de producten

Uitstekende vakmensen, die je verhaal aanhoren en daarop adequaat reageren met een deskundig advies

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment, voor amateur en professional hét adres!

Van harte aanbevolen!

Extra toelichting
Elf jaar geleden kocht ik bij foto Konijnenberg een Olympus C-765,een van de eerste digitale compactcamera's. Omdat toen de firma Konijnenberg al bekend stond als een fotozaak met zeer deskundig personeel,besloot ik opnieuw een aankoop te doen. De verkoper kwam met een passend advies voor de vervanging van de "oude" camera. Met een voldaan gevoel schrijf ik deze aanbeveling!

Simon31 26-04-2015 Via de website gekocht

Vanuit de luie stoel winkelen

Had een bestelling gedaan, die niet geleverd kon worden i.v.m. niet voorradig zijn van produkt. Na telefonisch contact vervangend duurder produkt gekregen zonder bijbetaling. Geweldig toch

Zeer uitgebreid

Aanbeveling
Een aanrader voor iedere fotograaf.

Extra toelichting
Niets op aan te merken. Gewoonweg goed!!

GeertdeGraaf 19-04-2015 Via de website gekocht

Online gemakkelijk alle artikelen te bekijken en te bestellen.
Betrouwbare informatie op de website.

Tijdig besteld, is in 9 van de 10 gevallen binnen 24 uur geleverd.

Assortiment
Assortiment is meer dan voldoende voor mij als hobbyfotograaf

Aanbeveling
Zowel de winkel als de webshop zijn goed toegankelijk en bieden alles wat voor het maken en verwerken van beelden nodig is.

Extra toelichting
Er is op het gebied van foto en film geen nee te koop. In de winkel zijn uitstekende vakmensen aanwezig voor advisering en verkoop. Er wordt heel duidelijk geluisterd naar de wens van de klant en er wordt niet "het duurste" aangepraat, maar meer afgestemd op de behoefte.

spiko 09-04-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Het artikel voldeed exact aan de beschrijving. Snelle en zorgvuldige levering.

Simon31 03-04-2015 Via de website gekocht

Vanuit je luie stoel producten bekijken en zoeken

Na een vertraging van een niet voorradige bestelling kreeg ik een vergelijkend product aangeboden zonder enige vorm van bijbetaling en supersnel toegezonden

Zeer uitgebreid

Aanbeveling
Fijne zaak met goede service en grote keuze aan producten

Extra toelichting
Goede nazorg na een bestelling. Geweldige webshop!!

LarissaRand 02-04-2015 In de winkel gekocht
Turnhout

Goede verdeling in categorieën en op merk, waardoor producten snel te vinden zijn.

Goede en vakkundige adviezen, zowel via de klantenservice als in de winkel.

Assortiment
Bijna alles is aanwezig. Niet altijd alles is op voorraad of alleen bij een filiaal, waardoor het soms iets langer duurt voor het gewenste product op de juiste plaats is, maar dat gaat over het algemeen ook lekker snel.

Aanbeveling
Zowel online als in de winkel een breed assortiment. Kennis van zaken, kundige verkopers.

Extra toelichting
Goede adviezen zonder erop gericht te zijn zoveel mogelijk te verkopen. Liever niets verkopen en de klant terug zien dan iets verkopen, waar de klant spijt van krijgt. Wat me wel is opgevallen, is dat er verschillende meningen zijn onder de verkopers. Wat de een adviseer vindt de ander niet altijd een goed advies. Hier wordt wel discreet mee omgegaan, maar lichaamstaal spreekt soms wel boekdelen. Dat vind ik best lastig, omdat ik dan niet meer weet welk advies nou het beste is voor mij.

henkelske 27-03-2015 In de winkel gekocht
Den Ham

Duidelijke website en in de fysieke winkel veel informatie te verkrijgen

Zeer goede voorlichting. Goede service.
Nagestuurde produkten kosten niets extra. De service die verleend wordt is kosteloos

Assortiment
Uitstekend en zeer ruim assortment.
De prijs is concurerend

Aanbeveling
Omdat je prima wordt geholpen uit een zeer ruim assortiment. terwijl de prijs ook redelijk is van de gekochte produkten

Extra toelichting
In de winkel te Den Ham wordt je op een prettige manier door deskundig personeel geholpen. Een lekker bakje koffie of thee wordt je daarbij aangeboden!

simoneo 22-03-2015 Via de website gekocht

Producten snel te vinden en bestellen

Goede info over producten en zo nodig deskundig advies

Enorm assortiment

Aanrader

Extra toelichting
Altijd goede ervaringen met deze webshop

Bikefun 26-02-2015 Via de website gekocht

Vanwege de reisafstand vind ik het makkelijk om bij Konijnenberg kleinere dingen aan te schaffen via de webshop. Dit werkt prima.

Goede service verleend door mensen met verstand van zaken.

Assortiment
Konijnenberg heeft een zeer ruim aanbod.

Aanbeveling
Zeker een winkel om bij anderen aan te bevelen.

CIFA72 25-02-2015 Via de website gekocht

Je kiest je product en meteen krijg je een persoonlijke mail met aanbod van hulp of alles duidelijk is. Site zelf ook duidelijk.

TOP!
Ik vertrek naar Spanje en het was van belang dat de camera op tijd zou zijn: perfect, naast snelle service ook wederom persoonlijk een mail dat het voor elkaar komt!

Aanbeveling
Helder en duidelijk, overzichtelijk ,persoonlijk, snel en goed.

SUPER!

dedolle 22-02-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site met voldoende informatie over de producten. Betalingsproces loopt soepel.

Duidelijk wat betreft levertijd en status van de bestelling.

Assortiment
Wat ik zoek is eigenlijk altijd aanwezig. Deze winkel is niet altijd de goedkoopste, maar kwaliteit en service hebben ook waarde. Dit keer waren ze wel de goedkoopste, wat mooi meegenomen was.

Aanbeveling
Het voordeel is dat er ook een echte winkel is waar je deskundig advies krijgt. De site is zeer overzichtelijk en producten zijn gemakkelijk te vinden.

Extra toelichting
De winkel bezoeken is altijd prettig, mede vanwege de deskundigheid. Ook online werkt alles prima met voldoende informatie.

siedes 12-02-2015 Via de website gekocht

Na ingelogd te zijn surf je door de website, kiest je spullen en via jouw winkelmandje betaal je ze. Ik bestel nogal wat via het internet, ook zaken die niets met fotokonijnenberg te maken hebben. Deze koopsite is uiterst gebruiksvriendelijk!

Laatst heb ik nog een receiver van mijn NIKON afstandsbediening stuk gehad. Na een mailtje met fotokonijnenberg werd mij voorgesteld om het stuk terug te sturen. Daar het stuk nog in garantie en onherstelbaar was hebben ze me een enkele weken nadien een nieuwe opgestuurd. Zo simpel is dat!

Assortiment
Ik heb het eigenlijk nog nooit tegengekomen dat ik iets zocht en niet vond bij fotokonijnenberg. Laatst heb ik de Xtorm van A-Solar aangekocht, ik vond nergens anders een vergelijkbaar product!

Aanbeveling
Ik heb de winkel al dikwijls aanbevolen, daar ik een kritisch ingestelde consument ben zoek ik ook altijd waar ik ergens iets het goedkoopst kan krijgen en dat is jammer genoeg niet altijd fotokonijnenberg.

Extra toelichting
Ik vind fotokonijnenberg ronduit een zalige site om te shoppen, je vind er gewoonweg alles wat de branche aanbelangd! De prijzen zijn niet altijd de beste maar de service is gewoonweg uitstekend (ook dienst na verkoop)! Die mensen zijn heel professioneel bezig! Zeker een aanrader!

jjppost 07-02-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website met uitgebreide beschrijvingen en afbeeldingen.

Stap voor stap wordt je op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Assortiment
Volledig assortiment van micro geheugenkaart tot volwaardige systeemcamera.

Aanbeveling
Omdat de website en webshop doen wat ze beloven en omdat de winkel in Den Ham slechts op 22 km afstand zit.

Extra toelichting
Kortweg een winkel die doet wat hij belooft, bovendien een groot assortiment heeft tegen redelijke prijzen.

Edsartwalta 04-02-2015 Via de website gekocht

Goed, Duidelijke website, bij vragen 100% telefonisch antwoord.

Bij telefonische vraag doorverbonden met specialist op dat gebied. Erg super.

Assortiment
Waar ik naar zocht hadden ze, rest van de producten heb ik weinig inzicht in.

Aanbeveling
Zeer zeker, 100% eerlijk, betrouwbaar en correct.

Extra toelichting
100% service, goede duidelijke website. Telefonisch nog contact gehad met de winkel omtrent een vraag. Werd daar zeer duidelijk mee geholpen. Super.

RolfvdB 02-02-2015 Via de website gekocht

goede website, overzichtelijk

levering vervangend product naar keuze of zelfs geldrestitutie na het bestellen van een geheugenkaart die niet compatible was met mijn camera

Assortiment
amateur tot pro apparatuur tegen concurrerende prijzen

Aanbeveling
uitstekende service en aftersales, snelle afhandeling van problemen en snelle respons op vragen

Extra toelichting
Ik had een geheugenkaart besteld die, nadat ik de kaart in mijn camera had gestopt, niet compatible bleek te zijn. Na een e-mailtje waarop snel een antwoord volgde kon ik zonder probleem het kaartje inclusief geopende verpakking retourneren en kiezen voor geldrestitutie of vervangend product. Top!

pepke23 02-02-2015 Via de website gekocht

herkenbare rubrieken en fijne filters om zoekresultaat te verfijnen

- Advies gebaseerd op kennis en ervaring; advies waar je iets mee kunt

- Probleemloos bestelling gesplitst in 2 delen toen 1 artikel niet voorradig bleek

Assortiment
Alles is er inclusief allerhande gerelateerde randapparatuur

jopiej 02-02-2015 Via de website gekocht

Heel goed te bereiken, zelfs telefonisch.

Je krijgt deskundig advies (niet alleen gericht op dure aankopen)Levering zoals afgesproken steeds binnen enkele dagen.

Assortiment
Ze voldoen steeds helemaal aan mijn vraag. Op de website vind je 'n erg uitgebreid assortiment.

Aanbeveling
Deze winkel is mij jaren geleden aanbevolen door 'n cursusleider fotografie.Ik heb vanaf die tijd bijna alle fotografie-artikelen bij hun gekocht en blijf heel tevreden over deze winkel.

Extra toelichting
Je wordt altijd erg korrekt geholpen en ze denken ook met je mee. Opvallend is dat ze dan klantvriendelijk zijn en niet alleen de duurste producten aan je willen verkopen.

Marjan1121 26-01-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
De filters van Lee waren niet voorradig. Ik had mijn emailadres opgegeven en kreeg keurig een mail zodra zij binnen waren. Ik heb ze beiden besteld en kreeg direct een mail dat de bestelling compleet en direct verstuurd werd. 2 dagen later had ik ze keurig verpakt in huis. Snelle services!

jahoorisgoed 23-01-2015 Via de website gekocht

Snel gevonden wat ik zocht.

Zeer snelle levering en goed verpakt.

Aanbeveling
Ik hou er niet zo van om andere mensen aanbevelingen te doen, maar kan niet anders dan zeggen dat ik tevreden ben.

Extra toelichting
Snel, makkelijk en betrouwbaar.

vanseumeren 11-01-2015 Via de website gekocht

Bestellen werkt eenvoudig, filterfunctie werkt handig om snel goede product te vinden.

Deze keer geen gebruik van hoeven maken, ervaring uit het verleden zijn goed.

Aanbeveling
Blijft een van mijn favoriete fotozaken.

Betrouwbaar bedrijf

kijkdoos 11-01-2015 Via de website gekocht

Over het algemeen kan ik snel vinden wat ik nodig heb. Lukt het niet, dan vraag ik per e-mail nog naar meer informatie.

Men reageert op e-mails meestal nog dezelfde dag zelfs tijdens de drukke kerstdagen. Ook telefonisch is men goed bereikbaar en behulpzaam.
Verkeerd bestelde producten heb ik altijd retour kunnen zenden (verzendkosten wel voor eigen rekening). Het betaalde bedrag is binnen een week teruggestort.

Assortiment
Oudere items van een filtersysteem van COKIN heb ik elders moeten bestellen.

Aanbeveling
Foto Konijnenberg is zeer klantvriendelijk; makkelijk te bereiken per e-mail en telefoon; over artikelen retour sturen wordt niet moeilijk gedaan (verzendkosten wel voor eigen rekening).

Extra toelichting
Foto Konijnenberg is zeer klantvriendelijk; makkelijk te bereiken per e-mail en telefoon; men is zeer behulpzaam en denkt mee; over artikelen retour sturen wordt niet moeilijk gedaan (verzendkosten wel voor eigen rekening).

meindertk 10-01-2015 In de winkel gekocht

3,8

Vandaag naar winkel gegaan voor aankoop nieuwe GoPro, moet je er ondanks er geen mens binnen was een nummertje trekken, en dan kijken de verkoper elkaar aan van wie help nu ik heb geen zin,
Dan maar niet, ben geen nummer maar een klant, gelukkig was ik niet de enige KLANT die er zo over dacht.

Aanbeveling
totaal niet klantvriendelijk ook al niet aan de telefoon.

Extra toelichting
Niet klant gericht werken, begrijp nu ook waarom het een slechte naam heeft in de omgeving.

tazmaniadevel 09-01-2015 In de winkel gekocht
Den Ham

goed overzichtelijke webshop de producten goed gerangschikt

Snelle service qua telefoon in de winkel ook snelle service het word diep in gegaan op de wens van de mens er word tijd voor je genomen kopje koffie er bij ( aankoop )had een X een reparatie snel in goed uit gevoerd. vriendelijke personeel

Assortiment
assortiment genoeg in de winkel ook op de webshop

Aanbeveling
ik beveel altijd Foto Konijnenberg aan ( altijd goede service, vriendelijke personeel )

Extra toelichting
Wat moet je er nog van zeggen wie Foto Konijnenberg niet kent die kent de goede service ook niet

denisloos 16-12-2014 Via de website gekocht

Aanbeveling
Alles perfect gelopen. Jammer alleen dat het bestelde flitsertje niet in de winkel voorradig was anders had ik er een gezellig "uitje" van gemaakt naar die geweldige snoepwinkel in Den Ham ;-)
Natuurlijk loop je dan wel het risico meer uit te geven dan je van plan was...

Niek T 13-11-2014 Via de website gekocht

Bestelling geplaatst even voor negenen. 10 minuten later al een mail met trackingcode.

Zonder problemen

Extra toelichting
2 Peli cases besteld die volgens de site beiden op voorraad waren. Postbode een dag later op de stoep met twee grote dozen. Verbeterpunten zou ik zo niet kunnen noemen.

Carine 71 12-11-2014 Via de website gekocht

Prima bestelprocedure, 24 uurs levering en gratis verzending zijn voor mij allemaal pluspunten.

Telefoontje was voldoende om voorraad te bevestigen, gezien ervaringen met andere shops bel ik altijd even.

Aanbeveling
Super prijs en over de aflevering ook geen klachten.

Acramer 04-11-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
's Avonds hebben we rond 20.00 uur een Smart TV van Samsung online gekocht en gelijk via Ideal betaald. Een uur daarna ontvingen we een mail dat de TV al bij TNT in het verzendproces was opgenomen met een track&trace code. Volgende middag om 14.30 uur werd de TV thuis bezorgd. Topservice en lager geprijsd dan bij de concurrent!

emvo81 02-11-2014 In de winkel gekocht
Den Ham

Super geholpen en perfecte uitleg!

Assortiment
Ze hebben nagenoeg alles op voorraad van de gangbare dingen

Aanbeveling
Deze winkel is een aanrader voor iedereen die van fatografie houd.

Extra toelichting
Kennis van zaken is duidelijk aanwezig in deze winkel.

Inesminusmuis 21-10-2014 Via de website gekocht

Een duidelijke, makkelijke website met veel informatie en keuze mogelijkheden

Uitstekende service, zowel voor de klantenservice als via de website. Bestelde producten worden netjes geleverd en de communicatie is helder en duidelijk en de mensen bij de klantenservice zijn vriendelijk.

Assortiment
Het assortiment is niet zo breed als andere grote webshops. Echter is hetgene dat in het assortiment opgenomen is van goede kwaliteit. Ook de prijs/kwaliteit verhouding vind ik goed,

Aanbeveling
Alleen maar positieve ervaringen gehad met foto konijnenberg.

Extra toelichting
Zoals bij bovenstaande punten al genoemd.

PeterRoelfsema 20-10-2014 Via de website gekocht

makkelijk zoeken, makkelijk bestellen, en makkelijk afleveren

alles is er..

Extra toelichting
Alles is precies zoals het moet zijn....

Pedro_B 16-10-2014 Via de website gekocht

Mail werd binnen 3 uur beantwoord, wat keurig is.

Assortiment
Enorm aanbod aan producten, gelukkig wel redelijk goed gerubriceerd.

Aanbeveling
Prima bedrijf, goede naam in de markt.

An Verbeek 10-10-2014 Via de website gekocht

Bestelling verliep vlekkeloos. Bestelde televisie maandag, dag later door postnl bezorgd.

Netjes dat er een factuur op papier wordt meegeleverd.

Zo te zien dik in orde.

- zeer goede prijs.
- dag later in huis.

Dus ja ik zou hier vaker bestellen.

Foto Helmond 08-10-2014 In de winkel gekocht
Den Ham

Ruim opgezette winkel, deskundige medewerkers die niet te beroerd zijn om wat te laten zien.

Nooit problemen mee gehad, garantiegevallen worden netjes afgehandeld.

Aanbeveling
Degelijk bedrijf, al jaren actief en hierdoor ook betrouwbaar. Naast een website vind ik het ook fijn dat ze een winkel hebben.

HerIsJohnny 07-10-2014 Via de website gekocht

Duidelijke en goede website.

Goede telefonisch ondersteuning, snelle levering, volgen van je bestelling.

Assortiment
Ruime keuze, niet altijd de scherpste prijs als webwinkel. Gezien omvang zou FKB soms scherper kunnen aanbieden, vandaar een 8

Prima (Web)winkel

Extra toelichting
Goede website, kundige medewerkers, snelle levering, leuke aanbiedingen en acties zoals cameracleaning, etc.

NielsD1976 02-10-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Maandag contact gehad of het mogelijk was om de Ninja Blade in de winkel te bekijken. Bleek geen probleem te zijn. Op verzoek van medewerker vroeg in de ochtend naar Den Ham getogen omdat het anders druk zou kunnen zijn. Keurige uitleg van jonge verkoper gehad, die mij mogelijkheden heeft gedemonstreerd. Achteraf nog niet helemaal overtuigd van het product, maar wel van de uitleg. Hoewel ik niks gekocht heb ben ik toch zeer te spreken over de service en bereidwilligheid.

eysten 01-10-2014 Via de website gekocht

Zeer snelle respons op vraag per mail. Plaatsen bestelling aansluitend eenvoudig.

Assortiment
Voor mij voldoende keuze, maar dit blijft persoonlijk.

Uitstekende eerste ervaring.

Eva_K 29-09-2014 In de winkel gekocht
Den Ham

Via de website mij aangemeld voor een basiscursus fotografie. Tijdstip en mijn deelname werden direct bevestigd.

Hele mooie winkel en nog dichtbij ook.

Enorm

Aanbeveling
Mijn ervaring is zeer positief, servicegericht en liefde voor het vak.

stefan.78 29-09-2014 Via de website gekocht

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment filters, waaronder LEE filters.

Extra toelichting
Al jaren lang een van mijn favorieten.

K. ter Harmsel 28-09-2014 Via de website gekocht

Geen poespas, wel goede prijzen en voldoende keuze.

Mail na bestelling en bij verzending een trackingcode.

Assortiment
Zoals ik aangaf ruim voldoende keuze, veel exclusieve producten.

Aanbeveling
Bestel hier altijd graag omdat ik tot op heden nog geen problemen heb gehad en men veel op voorraad heeft.