Foto Konijnenberg - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto Konijnenberg.

Foto Konijnenberg stelt zich voor

Foto Konijnenberg is toonaangevend in de Benelux op het gebied van foto- en videoapparatuur. Onze adviseurs in Den Ham (NL), en Turnhout (BE) voorzien u graag van deskundig advies, uitstekende service en een scherpe prijs. Ons complete assortiment is ook verkrijgbaar via onze webshop www.fotokonijnenberg.nl. Voor een persoonlijk advies bij de oriëntatie op onze webshop kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. Zekerheid van deskundig advies, goede service en de juiste prijs? Kenners kiezen Konijnenberg.

Deze score is berekend op basis van 281 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Spen 23-01-2016 Via de website gekocht

Prima zaak, goed advies.

Snelle service

ruim assortiment

Aanbeveling
Prettige zaak met ruime keuze

Wim 20-01-2016 Via de website gekocht

Heel gemakkelijk en heel overzichtelijk!

Uitstekende en correcte service!

Ruime keuze aan produkten

Aanbeveling
Een hele goede service, daar kom voor terug.

mojo 20-01-2016 Via de website gekocht

alles goed overzichtelijk

zeer vriendelijke service!!!
daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen, top

Assortiment
ruim, overzichtelijk, correcte prijzen!

doe zo verder!

Jean 19-01-2016 In de winkel gekocht
Turnhout

producten zijn makkelijk te vinden, duidelijk beschreven

Kan alleen van de winkel in Turnhout praten, die van NL ken ik niet. Verkopers kennen hun vak en nemen de tijd om je vragen te beantwoorden, uitleg te geven en zelf voorstellen van mogelijke alternatieven te uiten.

Assortiment
Assortiement is zeer kompleet. Prijzen zijn niet altijd de goedkoopste (dus vergelijking loont!) maar de beschikbaarheid, vakkennis en vriendelijkheid van de verkopers mag ook in rekening gebracht worden. Kosten voor betaling met credit kaart is niet meer van deze tijd en geeft een heel slecht imago van de zaak. De psychologische impak op de koper wordt zwaar onderschat!

Aanbeveling
Ik zou een hoger score geven als er geen kosten voor betaling met creditkaart aangerekend werden!

Extra toelichting
De kosten voor betaling met creditkaart hebben mij al zo vaak geirriteerd dat ik er meer dan eens al aan gedacht had niet in de winkel (of internet) van Konijnenberg te kopen. Vooral dat het vaak niet over kleine bedragen gaat..!

Johan 18-01-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website, makkelijk om producten terug te vinden, degelijke beschrijvingen. De betaling is makkelijk, maar dat voor VISA een extra kost in % wordt aangerekend is een minpunt. Andere wegwinkels met gelijke prijs bieden deze mogelijkheid wel zonder meerkost. Ook mooie leveringsvoorwaarden, alleen worden ze niet (of toch naar mijn ervaring niet) nageleefd.

Mijn bestelling bestond uit 2 artikelen, beiden meer dan 50 EUR, en op het moment van bestelling was de levering boven de 50 EUR gratis. Ik had nog maar net de betaling gedaan, of ik kreeg een mail dat 1 vd 2 producten niet op voorraad was (ik dacht iets anders gezien te hebben vlak voor de bestelling, maar kan dat niet bewijzen). Men bood mij de mogelijkheid om de artikelen aparte op te sturen, tegen een meerkost van 6,45 EUR (terwijl de levering gratis zou geweest zijn als ik ze apart besteld had!). Zonder reactie zouden de artikels samen gestuurd worden, de mail sprak over hoe artikelen van 1 vestiging naar een andere moest gestuurd worden als het artikel in het verzenddepot niet op voorraad was. In de vestiging te Turnhout stond het product, een NIKON fluister SB-700 op voorraad dus verwachte ik geen probleem. Na dagen van geen communicatie schreef ik de klantendienst een mail, en kreeg als antwoord dat men een nieuwe levering verwachtte op 6 januari... Tot zover hun mooie woorden over artikels versturen naar het depot, dat bleek een loze belofte. Toen ik hen dat antwoordde kreeg ik gewoon geen antwoord meer. Op 7 januari opnieuw zelf contact gezocht wegens geen bericht van Konijnenberg. Ik kreeg als antwoord dat er problemen waren met de leveranciers, het zou pas de maandag erop binnenkomen. Even later kreeg ik een mail van UPS over de levering van mijn bestelling. Bleek dat een uur VOOR het antwoord van de klantendienst van Konijnenberg UPS al een orderverwerking had geboekt voor de complete bestelling...
PURE CHAOS! Vertragingen, excuses, niet nakomen van de belofte dat producten vanuit hun winkels naar het depot worden gestuurd als ze daar niet op voorraad zijn.

Assortiment
Mooi assortiment, ruime keuze, goed gespreid over instapgamma, het betere gamma en professionele kwaliteit.

Aanbeveling
Het gebrek aan service en de gebrekkige communicatie en organisatie zijn voor mij niet aanvaardbaar. Dit was mijn eerste bestelling hier, en ik ben niet onder de indruk. Het zal nog even duren eer ik hier nog bestel. De prijzen zijn meestal scherp hier, maar eerlijk gezegd betaal ik dan liever 5 euro meer voor een vlotte service (en de winkel waar ik nu aan denk, die heeft meestal trouwens een even scherpe prijs, heeft tot nu toe altijd woord gehouden en rekent geen meerkost voor bv Visa). De kwaliteit van de producten was wel ok.

Extra toelichting
In het geheel geen positieve ervaring met de service. Late levering, gebrekkige communicatie (waar je zelf moet achter zoeken). Het product was daarentegen, eens geleverd, wel ok. Goede kwaliteit (maar is ook gewoon Nikon), deftig verpakt, geen beschadigingen, geen verpakkingen die al open waren geweest.

Ben 17-01-2016 Via de website gekocht

Goede duidelijke website

bestelling snel geleverd zoals beloofd

Ruim assortiment ,mijn camera voor een goede prijs gekocht ,

Philippe De Zitter 17-01-2016 Via de website gekocht

Vandaag besteld via de webwinkel

... en twee dagen nadien al geleverd.

Assortiment
Je vindt er alles wat je nodig hebt.

Score spreekt voor zich.

guy 16-01-2016 Via de website gekocht

Duidelijke informatie over het product

Prima service vandaag besteld de dag erna in huis. Zeer degelijk verpakt.

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment voor ieder budget is er iets te vinden.

Aanbeveling
Mooie site en zeer goede info over het product.

jwridder 09-01-2016 Via de website gekocht

Kon snel en makkelijk de informatie vinden van het item dat ik wilde bestellen.

Telefonisch contact was prettig en professioneel. De bestelling werd de volgende dag bezorgd.

Assortiment
Wat mij betreft ruim voldoende

Aanbeveling
gezien de service en de prijs van de artikelen prijs ik deze winkel aan.

martine 09-01-2016 Via de website gekocht

Grote keuze , ruim assortiment .

De ene dag besteld ,de volgende dag geleverd . Goed verpakt om schade te voorkomen .

Aanbeveling
De goedkoopste , ruim assortiment , snelle levering .

Toon 04-01-2016 Via de website gekocht

Foto Konijnenberg had de laagste prijs voor een IP-Camera (Foscam C1). het product was niet op voorraad en de levertijd was onbekend, maar ik kon onder rembours bestellen.
Het product werd onmiddellijk nabesteld en ik kreeg een email dat het product spoedig op voorraad zou zijn. Toen heb ik de betalingswijze veranderd naar overschrijving (omdat ik dat zelf makkelijker vind) en 2 dagen later had ik het product, zondag besteld woensdag in huis. Een snellere levering dan ikzelf had verwacht en uitstekende communicatie.
Het product was netjes verpakt en voeldoet aan de verwachtingen.

erg goede communicatie, snelle respons op emails.

Jos Stuart 03-01-2016 Via de website gekocht

Aanbeveling
Al jarenlang een plezierige en professionele leverancier van fotoapparatuur. Een aanrader voor mensen die hun vak serieus nemen.

Extra toelichting
Combinatie van fysieke en webwinkel is prachtig maar afstand van Utrecht naar Den Ham is groot. Midden-Nederland mist nog een goede grote fotozaak.

geert 02-01-2016 Via de website gekocht

Goede service prettige manier van helpen als je nog vragen hebt.

Direct mee denken aan een oplossing.

Aanbeveling
Zeker een aanrader bij nieuwe aankopen.

Ga zo door

A.c (Jos) Bastiaanssen 02-01-2016 Via de website gekocht

Goede service goedkoop heel goed overzicht en a sortiment zeker een aanrader daar uw inkopen te doen

Staan meteen voor je klaar

Aanbeveling
Zeker aanrader daar je aankopen te doen ik zal er alijd bijen kopen

Extra toelichting
Menen kijk niet verder hier zit je zeker goed en betrouwbaar

Berten1 02-01-2016 Via de website gekocht

Correcte afhandeling van mijn bestelling.

Correcte levering zoals beloofd

Ruim genoeg.

Aanbeveling
Ik bestel niet zoveel maar zeker een aan te bevelen winkel.

Doe zo voort

Jaap uit Almelo 30-12-2015 In de winkel gekocht
Den Ham

alles ruim uitgestald. Je kunt alle camara's proberen

Wij werden vriendelijk ontvangen en geduldig voorgelicht over een nieuw te komen camara. Kristan was onze verkoper.

Assortiment
Alles wat we op internet hadden gevonden was aanwezig in de winkel

Aanbeveling
Walhalla voor de foto liefhebber. Geen dozen schuiven zoals bij de mediamarkt. En de prijzen zijn gelijk aan de webwinkels of Media markt. Ik ben toch niet gek?? Ik ga naar de vakhandel!!

Extra toelichting
Het is fijn om deskundig geadviseerd te worden over wat je wilt. In de winklel bleek pas goed wat de verschillen zijn tussen diverse camara 's. Zo hadden wij niet gelet op camara's die wel en niet AF lenzen ondersteunen. In de winkel werden we daar attent op gemaakt.

Lode Redant 29-12-2015 Via de website gekocht

Vlotte en correcte afwerking van de bestelling met zeer duidelijke informatie over de artikelen

Snelle en juiste verwachte service bij de afhandeling van de bestelling.

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment van kwalitatieve artikelen.

Aanbeveling
Een zaak waar men in vertrouwen kan aankopen..
Ook degelijke informatie omtrent het aanbod

Extra toelichting
Heb reeds vroeger beroep gedaan op de diensten van deze winkel en werd uitstekend geholpen

Michael 28-12-2015 Via de website gekocht

De website is heel gemakkelijk in gebruik en het plaatsen van een bestelling gaat heel vlot.

De klantenservice via telefoon is heel vriendelijk en helpen bij enig probleem met de bestelling.

Assortiment
Alles wat ik nodig heb is altijd te vinden op de site.

Aanbeveling
Ik beveel deze winkel zeker aan!

Rudy 27-12-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Keurig ingepakt 's anderendaags geleverd. Had er al veel over gelezen en nu eens geprobeerd. Hopelijk is de naservice bij eventuele gebreken even goed.

Pieter-W 26-12-2015 Via de website gekocht

Navigeren gaat gemakkelijk, bestellen met een paar klikken. Geen problemen.

Duidelijke en adequate communicatie, uitstekende (!) aftersales.

Assortiment
Eigenlijk alles van alle belangrijke merken is aanwezig. En meer.

Prima "shopping experience."

Extra toelichting
Goede webshop. Snelle levering. Mijn aankoop (gebruikt) werd als "zo goed als nieuw" beschreven en dat was het ook. Er bleek een klein onderdeeltje te ontbreken en daarvoor werd een nieuwe vervanging speciaal voor mij besteld. Klasse!

Mackel 24-12-2015 Via de website gekocht

Selecteren en bestellen via de website gaat eenvoudig en snel.

Artikelen worden goed omschreven en keurig opgestuurd.

Assortiment
Grote keuze en variatie per item. Vele merken verkrijgbaar in verschillende prijsklasses

Aanbeveling
Mooie webshop, veel keus en goede service.

Alwie Oude Alink 22-12-2015 Via de website gekocht

Bestelling via internet verloopt probleemloos

Indien nodig, krijg je hier vakkundig advies.

Assortiment
Alles op gebied van fotografie is hier aanwezig.

Aanbeveling
Zowel in het verleden als onlangs weer een goede ervaring met Konijnenberg in Den Ham. Zowel in de winkel als via internet.

Extra toelichting
Goede wijn behoeft geen krans.

Ludo 22-12-2015 Via de website gekocht

Simpelweg het product, occasie, gekozen, betaald met bankoverschrijving en binnen de week reeds correct geleverd.
De beschrijving van de complete levering niet gevonden, maar het essentiële was er wel.

Aanbeveling
Dit was mijn eerste bestelling, dus service na verkoop kan ik niet beoordelen terwijl het aanbod mij voldoende uitgebreid leek.
Mijn eerste levering was perfect in orde en verliep correct.

Plantenberg 21-12-2015 Via de website gekocht

Uitstekend, filteren en het vinden van het juist product werkt goed. Nog een tip voor de webshop: Als je iets toevoegt aan de winkelmand ga je naar een volledig nieuwe pagina. Dit heeft laadtijd en 9 van de 10 keer ga ik daarna weer terug de shop in. Het zou makkelijker zijn als het toegevoegd wordt aan de winkelwagen zonder het herladen van een pagina.

Assortiment
Ruim aanbod, goed in te filteren.

Aanbeveling
Uitstekend, hebben ook het minder gebruikelijke aanbod voor de pro-gebruiker.

Ludo 16-12-2015 Via de website gekocht

Website was duidelijk en overzichtelijk

Product was niet beschikbaar. Binnen de week was het product terug voorradig.
Eén van mijn vorige producten had ik binnen de week in de winkel geruild voor een ander. Deze procedure is vlekkeloos en perfect verlopen

Assortiment
Prijs / kwaliteit zeer goed.

Aanbeveling
Personeel is heel klant vriendelijk en professioneel met kennis van zaken.
Nog geen negatieve ervaringen gehad.

Extra toelichting
Ik doe zowel aankopen online als in de winkel.

BZW 15-12-2015 Via de website gekocht

Snelle web-pagina

De aangeboden artikelen dekken 99,9% van de vraag

Aanbeveling
van geplaatste order tot aflevering exact volgens afspraak

nee

Simsax 15-12-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig te kiezen producten. Website zou ook de mogelijkheid moeten bieden om producten te vergelijken op de belangrijkste criteria.

Snelle levering, prima prijzen en voor advies kun je er ook als webklant goed terecht.

Assortiment
Voor de beginnende als ook voor de gevorderde fotograaf ben je aan het juiste adres. Omdat ik niet alle producten ken, geef ik deze 9.

Aanbeveling
Vanwege de goede service en adviezen, en de snelle levering, kun je je niet beter wensen.

Raymond 15-12-2015 Via de website gekocht

Heb de Nikkor lens AF-S DX Zoom 55-200mm F/4-5.6 G ED besteld .De volgende dag had ik hem al.Goed verpakt en aangetekend verzonden. Klasse dus en een prijs om te zoenen .1 woord SUPER on line Winkel

Ook super kreeg goede informatie en werd met respect behandeld

Assortiment
Veel aanbod tegen zeer scherpe prijzen

Aanbeveling
Zie hierboven anders val ik in herhalingen

Extra toelichting
Ja ik zal hier zeker nog wat bestellen

Har15mijn 09-12-2015 In de winkel gekocht
Den Ham

Zowel winkel als webshop veel aanbod. Snelle levertijden indien op voorraad.

Klantvriendelijk en deskundig personeel in de winkel.

Assortiment
Uitgebreid assortiment voor beginnende en ervaren fotografen.

Aanbeveling
Eerste winkel waar ik kijk als ik iets nodig heb.

Herman 08-12-2015 Via de website gekocht

Duidelijke, overzichtelijke website.

Bestelling werd onmiddellijk verstuurd, doch de pakjesfirma heeft wat geknoeid bij de sortering (Pakket was in sorteercentrum van Keulen beland.)

Assortiment
Ruim assortiment. Correcte prijs. Geen verzendkosten voor het gekochte toestel.

Kooijman 08-12-2015 Via de website gekocht

Goede en overzichtelijke website en een duidelijk bestelproces.

Goede levertijd.

Assortiment
Ruim assortiment met een zeer goede en prijzen.

Aanbeveling
Betrouwbare en overzichtelijke webwinkel. Als ik weer wat nodig heb, kijk ik eerst bij foto Konijnenberg

johan p 07-12-2015 Via de website gekocht

Een zeer duidelijke website waar je snel en gemakkelijk je producten vindt die je zoekt

de levertijd werd correct nagekomen

Assortiment
In deze winkel kan je alles vinden wat met fotografie te maken heeft aan eerlijke en correcte prijzen

Aanbeveling
Top winkel met top assortiment

Opa Aart 06-12-2015 Via de website gekocht

Lekker makkelijk met de computer thuis iets bestellen.

Snelle levering:)

Assortiment
een 10 voor het assortiment, maar dat is alleen maar omdat hetgeen ik nodig heb op voorraad is en voor de juiste prijs.

Aanbeveling
Hetgeen ik nodig had is op voorraad en voor de juiste prijs, en een snelle levering.

annie 05-12-2015 Via de website gekocht

vlot op de website te bestellen

perfect op tijd geleverd

ruime keuze

scherpe prijs

Patrick 02-12-2015 Via de website gekocht

bestellen vanuit uw zetel

wordt vlot geleverd

ruime keuze

Aanbeveling
heb als proef eveneens via het internetook een afstandsbediening for Canon besteld
1,89€ en bij jullie (Konijnenburg) 19€. Een beetje een te groot verschil.
Wanneer ik op het cijfer 1 druk geven jullie aan uzelf toch nog een 7.8
Wie moet er nog meer bedrogen worden
Voor prijs van accessoires geef ik gerust een GROTE NUL

HJ de Vries. 25-12-2015

Hallo Patrick, jij geeft een 1 bij aanbeveling en 3 keer een 10 voor gemak, service en assortiment. Het gemiddelde cijfer is dan een 7.8. Als je niet snapt hoe iets werkt kun je ook gewoon netjes vragen...

Robert 30-11-2015 Via de website gekocht

Duidelijke site

Werd na vraagstelling keurig terug gebeld, het bestelde werd ook volkgens afspraak geleverd.

Assortiment
Makkelijk zoeken op de site, zowel 2e hands als nieuw.

jean 25-11-2015 Via de website gekocht

makelijk te vinden en ruim gesoorteerd

Snelle bezorging en een duidelijke site

een groot assortiment

Aanbeveling
een goede koopervaring en goede spullen

Wim 25-11-2015 Via de website gekocht

Assortiment
Een vraag .. binnen de 10 minuten antwoord . Een goede begeleiding voor uw product te vinden op andere sites.

gewoon Goed!

Extra toelichting
Eerst bellen met Konijnenberg,dan verder kijken.

Marquito 25-11-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke site met handige selectie-functie

heel goede service alles verloopt heel vlot en respekteren de leveringstermijn.

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment zowel voor professionelen als amateurs

Marco 23-11-2015 Via de website gekocht

ik had een flitser besteld voor mijn nikon,achter af zag ik dat het de verkeerde was ,heb er achteraan gemaild en gaven mij goed advies, hierbij zat er qua prijs verschil tussen en hebben ze het verschil de zelfde dag nog geretourneerd klasse bedrijf

Aanbeveling
het komt vertrouwend over.

BartJC 23-11-2015 Via de website gekocht

Was even zoeken hoe alles in te vullen maar daarna werd alles binnen de gegeven tijd geregeld

Geleverd binnen 24 uur, op tijd dus!

Assortiment
Het assortiment is voldoende, misschien wel een beetje teveel voor op het scherm, veel keuze menu's en plaatjes.

S. Zwart 22-11-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Omdat ik niet zeker wist wanneer ik mijn triggers kon verwachten heb ik contact met hun opgenomen. Hier werd ik gerust gesteld dat de triggers dezelfde dag nog zouden worden verstuurd. Ik had deze keer betaald via overschrijving, wat ik normaal nooit doe. De volgende dag zijn ze geleverd, Top service!

Els 21-11-2015 Via de website gekocht

Vanuit huis kijken en bestellen.

Zeer snelle levering en gegevens over het te bezorgen pakket kwam al direct na de bestelling.

Assortiment
Overzichtelijk en ruim assortiment op alle gebied.

Aanbeveling
Fijne site, concurrerende prijzen, regelmatig leuke aanbiedingen, goede service en garantie, ook op tweedehands producten.

Joan 18-11-2015 Via de website gekocht

Ja makkelijk duidelijke site.

Assortiment
Ik zocht een bepaald type verrekijker en zij hadden hem.

Aanbeveling
Ja snelle levering geen gezeur.

Extra toelichting
Ik had wel graag van hun vernomen dat de lenskappen er niet stevig opzitten en dat verliezen snel zal gebeuren als je niet goed oplet, vreemd vond ik in de manual dat er niets in staat hoe in te stellen met een bril.

johan cnudde 17-11-2015 Via de website gekocht

alles is overzichtelijk te vinden

van konijnenberg niets dan goed, maar er schort iets aan de aflevering van het order; levering binnen 24 uur hangt af van koerier. Mijn order was op een donderavond besteld, levering volgende maandag ipv vrijdag ?!?

Assortiment
hele gamma is bijna aanwezig

goede en betrouwbare leverancier

Paul Laney 15-11-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website

Vraag omtrent niet geleverd volgende werkdag werd correct behandeld

Extra toelichting
Bestalen met creditcard betekent geen levering de volgende dan. Creditcard moet eerst gevalideerd zijn, en dat weet men pas de volgende werkdag. Helaas staat dit niet op hun website.

jan Vansimpsen 14-11-2015 Via de website gekocht

Op de website werd beloofd te leveren de volgende dag. Dat was de reden waarom ik er kocht. uiteindelijk leverde ze pas veel later (4 dagen) zonder een een telefoon of sms hieromtrent

Aanbeveling
De winkel houdt zich niet aan zijn belofte van levering. tevens was artikel niet meer in voorraad en werd dit tot op heden niet terugbetaald.

Extra toelichting
Ik bestelde donderdag teneinde vrijdag mijn bestelling te ontvangen. Uiteindelijk moest ik tot dinsdag wachten op de levering

Alfredos 10-11-2015 In de winkel gekocht
Filiaal Turnhout (België)

Bereikbaarheid van de winkel in Turnhout is niet gemakkelijk. De bewegwijzering is slecht. Was even zoeken om de winkel achteraan het stadsmagazijn van Turnhout te vinden.Natuurlijk is dat niet de fout van de zaak! Toch zou ik als handelaar daar een opmerking van maken aan het stadsbestuur van Turnhout (of de verantwoordelijke van het industrie terrein waar de zaak is gelegen)

Fijn onthaal gehad in de winkel. Met de nodige uitleg van het personeel. Toffe medewerkers

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment waar je tegenwoordig moet naar zoeken. Er zijn nog weinig winkerls waar je terecht kan om fysiek de artikelen vast te nemen en te bekijken

Aanbeveling
Aangenaam winkelen bij jullie! Goede feedback gekregen van de gewenste en aangekochte artikelen

Extra toelichting
Vragen jullie aan de stad (of de verantwoordelijke van het industrie complex waar jullie gevestigd zijn in Turnhout)een betere wegmarkering, zodat jullie gemakkelijker te vinden zijn

steven8560 08-11-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke website

Prompte reactie op melding ontbreken van enkele toebehoren zelfs op 2dehands aankoop

zeer uitgebreid met zelfs demo en 2dehandstoestellen

algemeen goed

jan 03-11-2015 Via de website gekocht

via hun duidelijke site kun je alles makkelijk vinden

staan altijd met geode raad en daad klaar ongeacht de grote v/d uitgave