Foto Konijnenberg - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto Konijnenberg.

Foto Konijnenberg stelt zich voor

Foto Konijnenberg is toonaangevend in de Benelux op het gebied van foto- en videoapparatuur. Onze adviseurs in Den Ham (NL), en Turnhout (BE) voorzien u graag van deskundig advies, uitstekende service en een scherpe prijs. Ons complete assortiment is ook verkrijgbaar via onze webshop www.fotokonijnenberg.nl. Voor een persoonlijk advies bij de oriëntatie op onze webshop kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. Zekerheid van deskundig advies, goede service en de juiste prijs? Kenners kiezen Konijnenberg.

Deze score is berekend op basis van 275 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

peter 04-06-2016 Via de website gekocht

uitgebreide en duidelijke zoekkeuze + zonder problemen toevoegen/verwijderen aan winkelmandje

geleverd binnen de verwachte termijn

Assortiment
kan niet zeggen wat je NIET vind in de winkel

Aanbeveling
geen negatieve zaken te melden

rld Assen 03-06-2016 Via de website gekocht

een duidelijke website bracht mij snel naar het product wat ik zocht
en het bestel proces ging hierdoor ook vlot.

voor vragen was de winkel ook goed bereikbaar en ook de levertijd werd prima nagekomen

Assortiment
een groot assortiment waar men niet gouw tevergeefs naar iets zal zoeken en ook de prijs behoort tot de top.

Aanbeveling
Grote sortering, vlotte levering en snelle antwoorden op vragen via de mail

Extra toelichting
jammer dat er geen nederlandse gebruiksaanwijzing bij het artikel was. enkele A4tjes zou een welkome extra service zijn

PeHo 03-06-2016 Via de website gekocht

Kan gemakkelijk het product vinden en bestellen

Ben telefonisch prima geholpen.

Veel en divers

Aanbeveling
Mijn eerste keus voor foto apparatuur.

monica 02-06-2016 Via de website gekocht

Wat bij mij onduidelijk was waren de verschillende websites, dat de prijzen op de Nederlandse en Belgische website verschillend zijn en vooral dat als je op de Belgische website een account maakt je niet met deze kan inloggen op de Nederlandse website, terwijl dit in mijn ogen gewoon een pot nat zou moeten zijn.

Ik ben uitstekend geholpen in het maken van mijn keuze.

Assortiment
Er is gewoon erg veel en voor mij als hobbyfotograaf is er alles te vinden

Aanbeveling
Ik ben erg blij met de hulp die ik gekregen ben en mijn uiteindelijke keus.

Ron 02-06-2016 Via de website gekocht

Prima website met duidelijke uitleg en waar ik goed de gewenste producten kon vinden. Het bestelproces was duidelijk en de informatie over levering was perfect. Dikke pluim.

Ik had mijn producten rond 20.00 uur besteld en volgens afspraak werd het netjes de volgende dag geleverd. Ook de levering was volgens de aangegeven levertijd. Na levering had ik een gebroken link op de website ontdekt toen ik een NL handleiding wilde downloaden. Dit aangegeven via de mail en de volgende dag netjes opgelost!

Assortiment
Helemaal naar wens, gewenst product (op voorraad) gevonden, prijs/kwaliteit/service top! Waar voor mijn geld.

Aanbeveling
Het voelde zeer vertrouwd en voldeed helemaal aan mijn verwachtingen. Ik kan niets negatiefs bedenken. Hopelijk kunnen andere klanten net zo genieten van hun aankopen als ik dat doe. Ga zo door!

JP 02-06-2016 Via de website gekocht

Voor de eerste keer online besteld, ging zeer vlot en de response was direct.

Alles was op tijd geleverd en was degelijk verpakt en de factuur was bijgevoegd.

Assortiment
Duidelijk een zeer groot assortiment en voor ieders wens is er wel iets.

Aanbeveling
Voor de eerste maal besteld, deze levering was optimaal daarom een 8 dan kan ik de volgende maal messchien verhogen?

j.e.scherpbier 02-06-2016 Via de website gekocht

Alles is simpel te vinden en makkelijk te bestellen

zonder problemen zeer snel verzonden en ontvangen.

Assortiment
Ook 'Bulk'lenzen te krijgen. Dat zie je bij de meeste andere inetrnetwinkels niet!

Aanbeveling
Alles prima voor elkaar en goede en snelle service/levering

Berbun 02-06-2016 Via de website gekocht

Website is overzichtelijk. Verzendkosten staan duidelijk aangegeven net zoals de leveringsdatum.
Een en er is een gemakkelijke en veilige betaling voorzien.

Na bestelling werd ik via e-mail goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.
Bestelling is goed verpakt en werd volgens afspraak op snel en op tijd geleverd.

Assortiment
er is een een heel groot assortiment

Aanbeveling
Foto Konijnenberg is voor mij gewoon top.

Extra toelichting
kan deze winkel enkel aanraden

Speelman 31-05-2016 Via de website gekocht

Prettige website waarin je snel kunt vinden wat je zoekt. En 8 omdat de site op een smartphone wat minder prettig werkt.

Gewoon goed zoals het hoort. Correct en adequaat.
Zowel voor service, lenskalibratie en sensorcleaning, als reparatie, gevallen lens, goede ervaringen met Fotokonijnenberg

Assortiment
Een breed assortiment voor de beginnende fotograaf als voor de professional. Er zijn vast producten of merken te vinden die ze niet voeren maar dat hou je toch.

Aanbeveling
Keurige winkel met vriendelijk en kundig personeel.
Had me een keer vergist in de openingstijd waardoor ik veel te vroeg was. Ik werd keurig opgevangen met een kopje koffie.

Extra toelichting
Hoewel ik er een eentje voor rijden moet, wat geen straf is met de mooie omgeving, ga ik graag naar Den Ham. Opsturen van bestellingen gaat ook prima, keurig verpakt en doorgaans en snelle levertijd. Ook Fotokoijnenberg is afhankelijk van toeleveranciers, even een telefoontje en de levertijd is bekend. Deskundig en eerlijk advies er worden geen producetn aangesmeert. Ben er ooit voor een bepaalde lens geweest maar die werd mij, met een duidelijke reden, afgeraden en een andere lens werd geadviseerd. Deze lens was duurder waardoor ik de lens niet meteen kon aanschaffen. Geen probleem, beter een tevreden klant dan snelle verkoop.

Herman 30-05-2016 Via de website gekocht

Alle benodigde informatie direct onder handbereik via de website. Bij de enorme diversiteit aan producten geen overbodige luxe. Ik heb nog nooit hoeven bellen voor informatie...

Snelle levering, keurig volgens afspraak.

Assortiment
Voor de wat gevorderde fotograaf bieden de "standaard" fotografiewinkel veel te weinig keus. Tot nu toe heb ik alles wat ik nodig had (nou ja, nodig...) kunnen vinden bij Konijnenberg

Aanbeveling
Alleen nog maar positieve ervaringen, ik geef niet zomaar en 10, maar kan ook verkniest bedenken wat Konijnenberg zou moeten doen om wel een 10 te krijgen. Van producten weggeven kan iemand leven...😇

Mulder 30-05-2016 Via de website gekocht

Gewoon prima.

Levering op tijd, prima communicatie.

Assortiment
Mooie voorraad occasions met zeer redelijke prijzen.

Extra toelichting
Er zaten zelfs nog extra accu's en een lader bij de camera die niet vermeld stonden op de website. Helemaal top dus.

Lyanne 30-05-2016 Via de website gekocht

De website is overzichtelijk waardoor alles wat je nodig hebt makkelijk te vinden is. Het objectief dat ik wilde kopen, heb ik door de duidelijke en voldoende sorteeropties snel gevonden.
Alleen de mobiele website laat - op mijn Windows Phone althans - te wensen over.

'Voor 21.00 besteld, morgen in huis'. Het overkomt me regelmatig bij webwinkels dat dat toch niet helemaal lukt. Nu had ik dit écht nodig en dat had ik in het opmerkingenveld ook genoemd.
Een klein uur na het plaatsen van mijn bestelling kreeg ik netjes een telefoontje dat het pakket die zelfde avond nog verzonden zou worden.
Meteen is er even gevraagd welke camera ik had en of ik dus wel de juiste producten had besteld. Heel netjes!

Assortiment
Ik heb bij Foto Konijnenberg nog nooit bot gevangen! Alles wat ik nodig heb kon ik er vinden.

Aanbeveling
Bovenstaande bij elkaar genomen verdient Foto Konijnenberg een dikke 9: Het enige wat ik kan bedenken dat minder positief is, is dat de mobiele website niet goed werkt op mijn telefoon.

Extra toelichting
Mijn producten waren heel netjes en duidelijk met veel zorg ingepakt. Ook zat er een briefje bij waarop stond wie het product had ingepakt: zo kan je een eventuele klacht bij exact de juiste persoon adresseren.

Arnold 30-05-2016 Via de website gekocht

On-line bestellen werkt meestal perfect; één keer kon een kortingscode niet worden toegepast bij het bestellen, maar dit euvel werd vrij snel verholpen.
Jammer dat er geen verkooppunt is in het westelijk deel van België (soms interessante info-sessies, maar nu te ver)

Vriendelijk, degelijke info zowel in de winkel als telefonisch of via mail.

Assortiment
Je vindt er alles wat nodig is. De site is goed gestructureerd en overzichtelijk. Makkelijk om alles terug te vinden met de nodige toelichting.

Aanbeveling
Goeie service, degelijke info, uitgebreid aanbod, klantvriendelijk

rimigo 29-05-2016 Via de website gekocht

De Website is overzichtelijk en duidelijk.

Ik wilde een 4k camcorder kopen en had eerst verschillende winkels gemaild voor info. En de firma konijnenberg kwam bij mij het beste over en daarom heb ik hier besteld. Ik had snel antwoord en het is netjes opgestuurd.

Assortiment
Voor mij was er keus genoeg de 2 4k camcorders waar ik tussen twijfelde waren alle 2 op voorraad.

Aanbeveling
Via de klantenservice netjes en correct geholpen en keus genoeg.

Extra toelichting
Prima winkel waar ik vast en zeker nog wel iets zal kopen. ( betrouwbaar )

Fred Meijer 29-05-2016 Via de website gekocht

Alles is te vinden. De zoekmachine werkt. Ik had een klein onderdeel nodig. Wist niet hoe het heette en toch vond ik het.

Snel en vriendelijk. Prima communicatie, via mail.

Assortiment
Ik heb het nog niet meegemaakt dat er iets niet aanwezig is.

Aanbeveling
ik ben er een keer of drie geweest en heb via internet drie keer wat besteld.Profeesionele hulp met tijd voor de klant. Niet altijd het duurste wordt geadviseerd. Ik raad de winkel ook altijd bij vrienden aan

a.j. tellingen 25-05-2016 Via de website gekocht

Bestellen gaat makkelijk

Supersnel geleverd

Aanbeveling
2 minuten na 9 besteld en nog de volgende dag in huis. Verpakking dik in orde en goed beschermd, wat wil je nog meer.

Bjorns 25-05-2016 Via de website gekocht

duidelijke website met alle nodige info over het product

Voor 21h bestellen was de dag nadien in huis volgens de website. Ik had een lens besteld die op voorraad was in België (ik ben ook van België) Voor de zekerheid nog eens gebeld en kreeg te horen dat de lens op voorraad was in België. MAAR, de lens moest eerst van België naar Nederland gestuurd worden om dan van daaruit naar mij thuis gestuurd te worden.
De vriendelijk mevrouw aan de telefoon zei mij ook al dat de Lens zeker niet de volgende dag ging toekomen.
Lens besteld op maandag, zou ten vroegste op woensdag bij mij zijn, de mevrouw zei dat ik nog een mail zou krijgen met meer info en trackingcode. Op woensdagochtend nog altijd niets, dan maar zelf een mail gestuurd. daar kreeg ik te horen dat deze donderdag bij mij zou zijn. Maar nog altijd geen info van trackingcode of tijdstip of iets... NIETS.
donderdagmiddag kwam ik thuis en waren aan de deur geweest. er was een kaartje achtergelaten met een code die pas werkte op vrijdagochtend, een 2 tal uur later eindelijk het pakket ontvangen! slechtste ervaring ooit met online shop!!!

Aanbeveling
geen goeie leveringsvoorwaarden, totaal niet duidelijk, geen info wanneer pakket toe komt, geen trackingcode. geen info. levering kan van s'morgens 7h tot 22h.

Speelman 31-05-2016

Deze ervaring deel ik zeer zeker niet. Verbaas me hier zelfs over.

Yvan Spillebeen 25-05-2016 Via de website gekocht

Makkelijk en snel zoeken en bij de artikelen een uitgebreide uitleg

Als je een vraag stelt liefst binnen een paar uur antwoord

Assortiment
Verschillende merken en keuze voor andere merken

Aanbeveling
Al redelijk veel hier gekocht. (Soms veel na elkaar, soms lange tijd ertussen) en toch antwoorden op vragen als je problemen hebt.

Zeer goed bezig!

David 24-05-2016 Via de website gekocht

Veel expertise aanwezig en ze nemen de tijd nodig om je de juiste materiaal te selecteren, ook zeer scherpe prijzen

Assortiment
Veel keuze en je kan veel producten uitestem on de winkel ook.

Lorenzo 23-05-2016 Via de website gekocht

Alles was zeer gebruiksvriendelijk. Website en betaling is zo opgesteld dat het allemaal zeer vlot gaat.

Makkelijk om te communiceren via telefoon en uitgebreid de tijd genomen om me te helpen. Snelle leveringen zijn ook altijd een meerwaarde.

Heel ruime keuze.

Aanbeveling
Je kan er alles vinden voor fotografie. Super handig.

Saj 22-05-2016 Via de website gekocht

Website goed ingedeeld, bestelproces makkelijk, betaald met ideal.

Via de mail wordt snel gereageerd op vragen.

Assortiment
Ze hebben veel, compleet is een assortiment natuurlijk nooit.

Aanbeveling
Op basis van mijn ervaring zal ik hier zeker weer bestellen.

Extra toelichting
Regelmatig spullen gekocht, altijd goede ervaringen gehad.

David 22-05-2016 Via de website gekocht

De website werkt heel goed.

Mijn fototoestel ontving ik na 1 werkdag op kantoor

Veel keuze in systeemcamera's

Aanbeveling
Ik vind het gewoon een topbedrijf. Super scherpe prijzen en korte levertijden

Silco 22-05-2016 Via de website gekocht

4,8

Half februari een Jinbei studiolampenset besteld. Levertijd kon even duren. na twee weken zelf maar eens geinformeerd hoe het ermee stond. Ze zouden eind april binnen zijn. Begin mei wederom zelf maar geinformeerd naar de stand van zaken. Levertijd was een maand opgeschoven. Fijn dat ze mij dat ook even hadden laten weten *not*
Vervolgens weer de kennerkende radiostilte ( op wekelijkse reclamemails na, daar zijn ze blijkbaar wel heel goed in).
Begin juni, nadat het weer oorverdovend stil was gebleven wederom zelf geinformeerd, en zowaar (toeval?) de spullen waren net binnengekomen.
4 dagen later werden ze afgeleverd.
Moraal voor mij van dit verhaal. Ze verkopen graag, maar klanten tussentijds informeren doen ze niet of willen ze niet. Los van de lange levertijd dus belabberde service.

Aanbeveling
Bij een winkel waar emailmarketing en het behalen van verkoop veel belangrijker is dan fatsoenlijk klantmanagement geef ik mijn centjes liever niet uit.

Annelousa 22-05-2016 Via de website gekocht

Alles is gemakkelijk terug te vinden op de website

De mensen van de klantenservice zijn zeer vriendelijk en proberen steeds alle vragen die u heeft te beantwoorden

Assortiment
Er is een zeer groot assoryiment beschikbaar op de website en ook in de winkel

Aanbeveling
De communicatie over het uitstellen van de bestelling zou sneller gecommuniceerd kunnen worden

Neen, zeer goede winkel

Paul 22-05-2016 Via de website gekocht

DE keuze voor het te kopen artikel was al gemaakt. De keuze voor de (web-)winkel nog niet. De aanprijzing zonder opsmuk en de betrouwbare indruk deden besluiten om voor Foto Konijnenberg te kiezen.
Alle beloftes zijn waargemaakt!

Het bestellen verliep moeiteloos, de verzending vlot en de verpakking van het artikel was zodanig dat beschadiging vrijwel was uitgesloten. SERVICE met hoofdletters!

Assortiment
Het oordeel hierover moet ik enigszins matigen omdat voor mij al vaststond welk artikel ik zocht. Verder kijken dan de betreffende rubriek was niet nodig. Het artikel was in voorraad en voldoet geheel aan de gevraagde specificaties.

Alles klopt(e)

mojo 22-05-2016 Via de website gekocht

alles is overzichtelijk

zeer goed

Assortiment
ruim voldoende keuze en correcte prijzen

johan-61 18-05-2016 Via de website gekocht

gemakkelijk te kiezen van produkten

goeie service zeer snelle bezorging

Assortiment
zeer ruime assortiment ook voor accessoires

Aanbeveling
deze winkel staat bij mij zeer hoog aangecheven

Extra toelichting
zelfs als je nog na 21:00 uur besteld is het mogelijk dat het product de volgende dag in huis hebt echt super.

Inge 18-05-2016 Via de website gekocht

Super gemakkelijk iets te bestellen en zeer vlotte levering

Geen service nodig gehad alles was inorde

Ruim assortiment met reviews

HGielissen 16-05-2016 Via de website gekocht

De website biedt een duidelijk overzicht om snel een keuze te maken. Bovendien wordt je goed door het bestelproces geleid.

De levertijd verliep zoals aangegeven en een bestelfout van mijzelf m.b.t. het gekozen artikel werd met assistentie van de medewerkers snel rechtgezet.

Assortiment
Door eerdere - positieve - ervaringen weet ik het door mij gezochte steeds snel te vinden en tegen concurrerende prijzen

Aanbeveling
Ik ben nu al enkele jaren klant en ik loop bij mijn bestellingen telkens weer hetzelfde positieve gevoel op!

peterspoor 16-05-2016 Via de website gekocht

Alles op internet te vinden.

Snel en netjes thuisbezorgd

Heel ruim assortiment.

Prima prijs/kwaliteit verhouding!

Dirk Christiaens 16-05-2016 In de winkel gekocht
Turnhout

Overzichtelijke website ingedeeld in de juiste categorien en de filters om het juiste product te vinden werken snel. Indien je reeds een account heb gaat aankopen zeer snel en efficient.

Als ik ter plaatse in de winkel van Turnhout iets aankoop krijg ik steeds correct advies, en de mogelijkheid om de lenzen te testen. Zo kon ik ook rustig de Nikon 14-24 2.8 testen in de winkel. En de lens was in voorraad dus direct meegenomen :-)

Assortiment
Het assortiment is volledig van amateur tot professioneel. Niet alles is op voorraad in de winkel, maar je kan eenvoudig vragen voor reservering en afhaling in de winkel. Perfect service.

Aanbeveling
Reeds jaren een tevreden klant!

Fiona 14-05-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website en filtermogelijkheden werken goed

Via de mail worden vragen snel beantwoord

Assortiment
Zeer uitgebreid ook voor amateurfotograaf voldoende aanbod

Aanbeveling
Voor de 2e keer een prima ervaring.

Roland 14-05-2016 Via de website gekocht

Website is goed gestructureerd, prettig in gebruik.

Programma Photoshop Elements besteld. Werd verstuurd in niet versterkte omslag: CD was zwaar beschadigd. Heb alles moeten terug sturen. Ik heb een nieuw exemplaar gekregen, dat heeft wel alles bijeen 2 weken geduurd. Konijnenberg heeft wel portkosten terug betaald.

Grote keuze op website

Aanbeveling
Een degelijke verpakking van het gekochte materiaal is toch wel belangrijk voor een webshop.

NvZwet 14-05-2016 Via de website gekocht

De website is overzichtelijk en wat je ook zoekt, het is eenvoudig te vinden.

Digitaal fotolijstje voor mijn zoon gekocht. Beeldhoek viel tegen en uitstekend geholpen. Duidelijke uiteenzetting hoe te handelen bij retourneren.

Assortiment
ik kan niets bedenken op fotogebied wat Foto Konijnenberg niet heeft.

Gemak + Service + Assortiment = 10

Ga zo door..

HGielissen 14-05-2016 Via de website gekocht

Je wordt snel wegwijs gemaakt, komt snel bij het gezochte uit en je bestelling is gemakkelijk uit te voeren.

Onlangs maakte ik een verkeerde keuze, kreeg snel iemand aan de lijn om dat uit te leggen, kreeg advies hoe ik kon ruilen en hoe ik de retourzending kon regelen.

Assortiment
Ik vind steeds wel hetgeen ik zoek en tegen een prima prijs.

Aanbeveling
Mijn rapportcijfer voor Foto Konijnenberg is een 10.

Lupa82 12-05-2016 Via de website gekocht

Snel en makkelijk besteld. Je hoeft gelukkig niet per se een account aan te maken bij Konijnenberg, dus je kunt gauw afrekenen. Scheelt weer. Je krijgt ook direct een bevestiging na bestelling, plus een traceercode van de post wanneer het is verstuurd.

Uitstekende service! Ik had een mooie aanbieding gezien van een Olympus camera met twee lenzen. Heb toen per ongeluk het type met alleen de kitlens besteld. Één telefoontje gepleegd en alles werd direct geregeld. Helaas bleek er toen bij de camera alleen een Britse oplader met driepunts-stekker te zijn geleverd. Weer even kort een telefoontje gepleegd en de goede kabel werd direct nagestuurd. Echt uitstekend!

Assortiment
Veel keuze voor een scherpe prijs. Mijn camera met twee lenzen heb ik nergens goedkoper gezien. Zelfs niet op de ultragoedkope webwinkels uit Azië en de VS.

Extra toelichting
Fantastische service. Hele fijne winkel. Vooral het feit dat ze makkelijk bereikbaar zijn en snel en doelgericht werken. Zouden meer winkels een voorbeeld aan kunnen nemen.

Riejet Baaré 12-05-2016 Via de website gekocht

Ik zocht een cameratas en kon filteren op wat voor mij belangrijk was. Zo vond ik snel een fijne tas

De tas kwam snel, goed verpakt en zonder mankeren bij me thuis

Assortiment
Zelf met verschillende filters bleef ik keuze houden

Aanbeveling
Accuraat, goed gesorteerd en - dat weet ik van eerdere contacten - met kennis van zaken: dit zijn geen 'dozenschuivers'!

Ik kom er zeker terug

fredcrooy 11-05-2016 Via de website gekocht

Het product dat ik zocht snel gevonden, overzichtelijk ingedeeld in ieder geval voor mij

Het product gevonden , besteld en snel geleverd.

Assortiment
Nog wat rondgekeken en het viel me op dat er een varia aan producten zijn maar niet zo dat het onoverzichtelijk werd.

Aanbeveling
Een goede winkel met prima producten die ik zeker bij vrienden zal aanbevelen.

Extra toelichting
Bij mijn zwager zag ik een digitale foto frame met weerstation staan waar je ook een slide show van foto's op kon weergeven. Zag er zo mooi uit dat ik op zoek gegaan ben en al snel op deze site kwam.

hoorn303 10-05-2016 Via de website gekocht

Goed en duidelijk overzicht van alle producten

Mijn klacht waar Konijnenberg zelf niets aan kon doen werd zeer snel en efficient verholpen. Zeer vriendelijk te woord gestaan door medewerker.

Aanbeveling
super snelle levering en bij klacht een zeer goede oplosssing geboden

Arjan 09-05-2016 Via de website gekocht

Bestellingen online gedaan op mijn iPhone, gemakkelijke bediening.

Goede communicatie en maken waar wat er vermeld wordt

Assortiment
Alles wat ik zocht kon ik vinden!

Aanbeveling
Gewoon duidelijke communicatie, snelle en correcte levering en tegen de juiste prijzen!

Guido 08-05-2016 Via de website gekocht

goed opgemaakte website

zou ook een 10 kunnen zijn , duidelijke communicatie via mail

Assortiment
mooi assortiment , maar niet alles wat op de markt te krijgen is = geen probleem

altijd goede ervaring gehad

Ton 08-05-2016 Via de website gekocht

Eenvoudige bestelprocedure

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment, ook artikelen die ik vroeger in het buitenland zou hebben besteld.

Aanbeveling
Uitgebreid assortiment, snelle levering ook bij laat tijdstip plaatsen van de bestelling!

J.ter Horst 05-05-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijk thuis beoordelen, rustig nadenken en vergelijken.
Dit is een juiste aankoop.

Bezorging netjes binnen 24 uur, bestelling thuis,

Assortiment
het is het grootste assortiment dat ik ben tegen gekomen.

Aanbeveling
Ga eens kijken, beoordeel dan wat je ziet en wat er wordt aangeboden.

Extra toelichting
Binnenkort ga ik persoonlijk een bezoek brengen aan een van de vestigingen!

maron 03-05-2016 Via de website gekocht

Extra toelichting
Sinds mijn foto hobby uit de hand aan het lopen is ben was ik toe aan goede camera tas. Degene die het moest worden had ik al in mijn hoofd. Op de website van Foto Konijnenberg staat een uitgebriede beschrijving van het product en het bleek dat het product dat ik in gedachten had niet paste bij mijn behoefte. Doordat alle relevante informatie over het product makkelijk te vinden is op de site had ik snel een beter passend heb product gevonden. Ook in gebruik overtreft het mijn verwachtingen.

Protoplast 02-05-2016 Via de website gekocht

Ze hebben veel keuze en meestal gemakkelijk te vinden, maar enkele keren heb ik vastgesteld dat hun website geen resultaat gaf terwijl ze een product wel hebben.

Coolblue levert sneller en de bedenktijd bij Fotokonijnenberg is erg kort in vergelijking met Coolblue. En je moet zelf betalen om terug te sturen.

Assortiment
Waarschijnlijk de meest uitgebreide fotowinkel van Belgie.

Aanbeveling
Meer moeite doen voor de service.

AMK 01-05-2016 Via de website gekocht

goede website en prachtige winkel

Assortiment
breed assortiment en goede informatie over beschikbaarheid.

Aanbeveling
prima winkel voor wie op zoek is naar kwaliteitspullen

Patse65 30-04-2016 Via de website gekocht

5,8

Snelle zoekresultaten en vergelijkingstabellen

Ik had online een batterij besteld, die ook zo op mijn bestelbon stond, maar die bleek 's anderendaags niet leverbaar was aan die prijs. Ik kreeg de dag nadien wel een mail dat die batterij leverbaar was maar 60 euro duurder. Volgens mij kan dit volgens consumentenrechten niet. Ik heb geen klacht ingediend.

Aanbeveling
Geen correcte afhandeling van online producten aan een bepaalde prijs. Bij vroegere bestellingen echter nooit problemen gehad.

Extra toelichting
Eenduidige prijsbepaling, zodat er achteraf geen verwarring is over dubbele/andere prijzen over één bepaald product. Ik werd met een eenvoudige, maar wel beleefde mail, in het ongewisse gelaten waarom de prijs niet correct was.

Cindy Dehenau 30-04-2016 Via de website gekocht

Via de webwinkel krijg je je bestelling supersnel thuisgeleverd. Ik heb specifiek voor fotokonijnenberg gekozen, omdat zij ook een vestiging hebben waar je bij problemen altijd terecht kan.

Snelle levering!

Assortiment
Grote keuze uit verschillende merken. Ik was op zoek naar een specifiek model en heb dit zonder problemen gevonden, in verschillende kleuren en verschillende mogelijke pakketten.

Aanbeveling
Grote keuze, scherpe prijzen, snelle levering. Prima!

Dries 29-04-2016 Via de website gekocht

Duidelijke webshop

Duidelijke status van je bestelling en wanneer deze verzonden zal worden.

Extra toelichting
Prima prijzen in de webshop. De actuele cashback actie werd onmiddelijk verrekend in het winkelmandje. Dus je betaald direct het juiste bedrag, zonder te moeten wachten op het geld van de cashback.

Jeroen_BE 29-04-2016 Via de website gekocht

Ik zocht een waterdicht en schokbestendig klein fototoestel voor mijn zoon van 8 jaar. Op de website had ik een overzicht in enkele klikken.

Assortiment
Alle vertrouwde merken kan je terugvinden bij Fotokonijnenberg en wat niet onmiddellijk in assortiment is kan makkelijk besteld worden.

Aanbeveling
Uitgebreide keuze, snelle en verzorgde levering, goede reputatie.