Foto Konijnenberg - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto Konijnenberg.

Foto Konijnenberg stelt zich voor

Foto Konijnenberg is toonaangevend in de Benelux op het gebied van foto- en videoapparatuur. Onze adviseurs in Den Ham (NL), en Turnhout (BE) voorzien u graag van deskundig advies, uitstekende service en een scherpe prijs. Ons complete assortiment is ook verkrijgbaar via onze webshop www.fotokonijnenberg.nl. Voor een persoonlijk advies bij de oriëntatie op onze webshop kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. Zekerheid van deskundig advies, goede service en de juiste prijs? Kenners kiezen Konijnenberg.

Deze score is berekend op basis van 327 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Fam. Bakker 15-05-2019

Vriendelijke en deskundige begeleiding. Veel geduld. Mogen de camera's uitproberen.

Sagitte 14-05-2019

Prima. Levering precies op tijd. Goede service als je telefonisch contact opneemt.

Bert 11-05-2019

Onlangs een Panasonic Lumix DC-FZ1000II gekocht bij Konijnenberg in den Ham. Ik werd prima en vriendelijk geholpen en de medewerkster had verstand van zaken en nam de tijd om de camera goed uit te leggen. Ze hanteren scherpe prijzen. Deze winkel is een aanrader !

F Beld 10-05-2019

Wegens een eerdere aankoop toch weer terug gegaan naar deze winkel. Vriendelijk en behulpzaam personeel, ze weten waar ze over praten en geven je informatie over het product waar je interesse in hebt. Ze nemen rustig de tijd voor je en geven je advies waar nodig is.

marcel 08-05-2019

Uitstekende service, snelle en goede levering. Alles was goed en zorgvuldig ingepakt. Prima, evenals eerdere ervaringen met Foto Konijnenberg.

Sabine 07-05-2019

Vriendelijk en bekwaam personeel. De verkoper gaf me deskundig advies en stelde alternatieven voor zodat ik een weloverwogen keuze kon maken. De verkoper nam ook voldoende tijd om te luisteren wat ik precies wilde.

René 07-05-2019

Een winkel met goede service. Vakkundige uitleg. Ze nemen tijd om de klant te bedienen.

Frans 04-05-2019

In deze winkel zijn we zeer goed ontvangen.
Deskundige uitleg en vriendelijk personeel .

Ghilaine Van Dyck 03-05-2019

De shop is heel toegankelijk,klantvriendelijk, bekwaam personeel.
Er worden ook interessante modules over calera en fotografie gegeven.

Rony 02-05-2019

Verkopers kennen hun vak, hebben mij goed geholpen bij het kiezen product.
Prijs is goed.

kploer 01-05-2019

Ik ken de winkel live. Eerder daar mijn camera en verdere toebehoren gekocht. Nog nooit geen gebruik gemaakt van de de webshop van Konijnenberg. De site is overzichtelijk en geeft duidelijke informatie. Dat heeft mij doen besluiten om via hun webshop de Colormunki Display aan te schaffen. De bestelling, het afrekenen en de bezorging van het artikel ging lekker vlot en volgens afspraak. Dus wat bij betreft vele duimpjes voor de Webshop van Fotokonijnenberg.

DS 28-04-2019

Onze oude D60 had het na een 12-tal jaar begeven, dus tijd voor een alternatief. Zeer correct geholpen (Turnhout). Eerst even snel een test of er toch niets mis was met onze lenzen en dan kort, maar duidelijk de opties overlopen. Men is aan het verbouwen, dus het was een beetje chaotisch. Maar de mensen die er werken geven de indruk dat ze weten waarover ze spreken. En dat is toch wel belangrijk.

Lene 28-04-2019

We zijn gisteren naar konijnenberg geweest. Ik kan het alleen maar aanraden! We hebben geen kennis van fototoestellen, maar naar ons gevoel hebben ze ons wel goed verder geholpen. We hebben een systeemcamera gekocht van fujifilm x-t100 met een telelens. De uitleg was interessant en hij was geduldig. Hij zei ook dat ik gerust met al mijn vragen terug kon komen. We zijn er met een goed gevoel naar buiten gegaan. Nu gaan fotos schieten! Spannend!!!

Mark Van de Plas 27-04-2019

Bij Foto Konijnenberg heb ik mijn vaste stek gekozen: persoonlijke service en op een aangename, menselijke manier zaken doen is hier de leuze. Erg aanbevelenswaard!

Alex Bogaerts 26-04-2019

Ik ben al verscheidene keren in deze winkel geweest. Telkens zeer goed, vlug en deskundig geholpen. Zo ook de laatste maal. Ik kreeg uitgebreid en zo lang als nodig alle mogelijke info over de producten waartussen ik nog twijfelde. Sowieso een top-winkel met zeer groot aanbod, altijd scherpe prijzen en supervriendelijk personeel. Ik kom hier zeker nog terug !

Schoenmaekers P. 24-04-2019

Wij kregen in de winkel een zeer uitgebreide uitleg en gingen zo met een systeemcamera naar huis dat helemaal binnen onze verwachtingen lag.

Danny VL 24-04-2019

Vlotte en vriendelijke bediening.
Mensen met kennis van zaken, men kan er altijd terecht voor info over alles wat fotografie aangaat.

Marinka Bohnenn 21-04-2019

Mail gestuurd met wat mogelijkheden waren en wat voor mij de beste optie zou zijn. Kreeg snel reactie met goede suggesties. Uiteindelijk toch voor wat anders gekozen maar wel bij foto konijnenberg gezien de scherpe prijzen!
Al met al een super camera gekocht die snel en netjes thuis werd afgeleverd! Ik raad iedereen aan om hier een camera te kopen!

Lianne 20-04-2019

Ik werd eigenlijk direct geholpen. Verkoper Emiel nam ruim de tijd om mij verschillende modellen aan camera's te laten zien. Ook gaf hij veel interessante informatie over de camera's en vertelde de voor- en nadelen. Extra's konden makkelijk erbij worden gekocht en ook hier kon hij verschillende dingen over vertellen. Ik ging tevreden en compleet weg. Super Service!

Stelios 18-04-2019

I bought from them 2 Panasonic fz2000 cameras. Very quick customer service. They answered every question and sent back an offer with the best price i could find
Would buy again.

Kostas Argyroudis 17-04-2019

Site is overzichtelijk en duidelijk te volgen. Levering was snel en zeer goed in orde, niks was kapot of iets dergelijks.

Roelofs 15-04-2019

Ik had op hele korte termijn diverse spullen nodig voor ene fotosessie. Foto Konijnenberg heeft alles keurig en zeer snel verzonden ondanks dat het niet op voorraad was. Hierdoor kon ik met een gerust hart aan de fotosessie beginnen!

Bart 14-04-2019

Zoals altijd weer perfect geholpen bij FotoKonijnenberg in Turnhout. Lens op voorhand laten reserveren en na testen in de winkel meegenomen. Prima service!

J.T. de Bruin 14-04-2019

De autofocus van mijn oude Canon DSLR EOS 400D van eind 2006 bleek bij grondige inspectie door een medewerker defect en niet is helaas niet meer te repareren.
Omdat ik niet zonder een spiegelreflex camera kan, heb ik overwogen een occasion te kopen. Er was er een op voorraad en deze heb ik ook gezien en geprobeerd. Maar na wikken en wegen mijnerzijds heb ik toch besloten een nieuwe camera body van Canon te kopen.
De keuze is gevallen op een Canon EOS 200D. Wat een fijne camera en wat een vooruitgang in techniek en mogelijkheden. Een hele verbetering t.o.v. de oude camera.
Ik ben vriendelijk en deskundig geholpen, maar dat ben ik als mede dorpsgenoot ook gewend van deze firma. In deze zaak heeft men nog alle tijd voor je. Men laat je de mogelijkheden zien binnen je budget. Hier is nog vakmanschap aanwezig.
De winkel is zeer prettig, de keuze is heel ruim.
Helaas gaat men verhuizen door de overname van Kamera Exspress. Ik hoop dat men in de vestiging in Almelo de formule en vakkennis van foto Konijnenberg zal mee(over)nemen en behouden!

Rob 14-04-2019

Door Danny snel en goed geinformeerd, voorafgaand aan de aankoop van een Olympus Pen F. Levering inderdaad de volgende dag en alles goed verpakt en onbeschadigd ontvangen.

H.Abbing 09-04-2019

Onlangs een compactcamera (Sony RX100M3) gekocht bij Konijnenberg in Den Ham.
Konijnenberg is een winkel waar je nog deskundig advies krijgt van mensen die weten waar ze het over hebben. Naast het goede advies is de prijs ook nog concurrerend.
Een aanrader dus.

Hilda 04-04-2019

ik wilde mijn Canon 5D markIII inruilen voor een systeem camera en ben hierbij uitstekend geholpen ..de verkoper vroeg wat voor fotograaf ik ben... een hobbymatig of toch iets meer de professionele kant....hij dacht zelf de professionele zo te zien aan mijn camera....hij heeft verschillende camera's laten zien/geprobeerd en zo zijn wij op de Fujifilm X-T3 uitgekomen... deze heeft meer mogelijkheden dan mijn canon 5D markIII ....ik heb deze nu een kleine week en bevalt mij uitstekend...en ga steeds meer ontdekken...ik fotografeerde in raw bestanden met de canon 5D...dat is met de Fujifilm X-T3 verleden tijd..de JEPG foto's met deze camera zijn van uitstekende kwaliteit nog beter dan de RAW foto's van de canon 5D markIII
de verkoper nam alle tijd voor ons ....kortom super tevreden

Olivia 03-04-2019

Na vele goede commentaren te lezen en te krijgen over Foto Konijnenberg, heb ik mijn eerste online bestelling bij hen geplaatst.
De zondagavond besteld en dinsdag ontvangen, super toch?
En nu genieten van mijn Lumix DC-LX100 II

Kurt Drossaert 02-04-2019

prima shopervaring, het personeel is zeer vriendelijk, en heeft een uitstekende productkennis

J Segers 01-04-2019

De service is degelijk en snel. Ik had een probleem met de Sony camera maar bij nader inzien was het alleen de lens die stuk bleek te zijn. Ter plaatse konden wij direct een andere lens opzetten om te testen.

Matthijs 29-03-2019

Overzichtelijke winkel die als goedkoopste uit de bus kwam. Erg tevreden met onze Samsung TV. Erg behulpzaam personeel dat het geen probleem vond dat ik de TV op een later moment wilde laten bezorgen.

Ed 29-03-2019

Prima kwaliteit en prijzen, uitgebreide informatie en perfecte klantenservice: je kunt met je vragen altijd terecht en krijgt duidelijke oplossingen.

Ik ben heel tevreden over Foto Konijnenberg. De reportageflitser die ik als jongste product bij hen kocht, werd snel en in perfecte staat geleverd.
Aangeraden door een tevreden klant.

Mia 29-03-2019

Een ruime keuze aan materialen. Ik werd geholpen door een zeer vriendelijke verkoper.

Ancka 28-03-2019

Winkel met personeel die weet waar ze het over hebben. Ze weten veel over verkoop produkten en proberen te adviseren naar wens klant en laten klant in waarde van de wensen

Eveline 27-03-2019

Duidelijke site met scherpe prijzen. Levering was snel en goed.
Ik zou de winkel zeker aanraden aan anderen.

Rob 27-03-2019

Ik ben heel erg tevreden over deze winkel.
Contacten verlopen soepel en snel, met de juiste antwoorden op mijn vragen.
Verder leveren zij hun producten erg snel, dinsdag avond besteld en donderdagmiddag al in huis terwijl de vermoedelijke levertijd 5 tot 7 dagen zou bedragen.
Ik kom hier zeker terug.

Gert 27-03-2019

Bij het aanschaffen van mijn fotoapparatuur deskundige hulp gehad. De medewerker had kennis van zaken en heeft mij goed geholpen. Naderhand was het ook geen probleem om accessoires (tas) in te wisselen tegen een ander exemplaar dat beter zou bevallen. Ook is het handig om zaken online te bestellen. Verder is personeel behulpzaam en vriendelijk. Ook de prijzen zijn scherp te noemen.

Willy R. 26-03-2019

De shop is aangenaam dichtbij gelegen. Altijd een goede ontvangst en de prijzen zijn goed. Bij de aankoop mijn nieuwe camera is alles heel vlot verlopen (het enige minpunt was de lege batterij in het demotoestel). Ook het inruilen van mijn oude camera verliep (na test en controle ervan) vlekkeloos. Goede informatie bij het nieuwe toestel gekregen. Het personeel was heel vlot en aangenaam in de omgang.

Marleen 26-03-2019

Prima service en afspraken via chat worden heel nauwkeurig opgevolgd. De bestelling is keurig geleverd op aangegeven adres. De lens voldoet aan mijn verwachtingen.

J. Arns 25-03-2019

Zoals ze schrijven op de site is het ook. Op tijd bestellen is de volgende dag geleverd
Ik ga ook naar de winkel in Den Ham daar zijn alleen medewerkers die weten waar ze het over hebben, klant vriendelijk en de koffie altijd klaar
Zeker een aanrader

Peter VR 25-03-2019

Geweldige service en professionele begeleiding. Eerste maal systeemcamera aangekocht en super tevreden (Panasonic DMC-G7HEG-K Zwart + 14-140mm)

Jan D 24-03-2019

Vriendelijke bediening, zowel via internet als later in de winkel. Ze nemen alle tijd voor je. Had een inruil en ze boden een zeer nette inruilprijs.

Marco 24-03-2019

Foto Konijnenberg is een fantastische professionele fotocamera zaak. Je wordt er fantastisch geholpen en geadviseerd. Ook de service aan een bestaande camera wordt goed verzorgd. Ik heb hier nu 3 camera's gekocht en de service is altijd uitstekend. Mijn vierde camera ga ik er ook zeker weer kopen.

S.V.L. 20-03-2019

Zeer vriendelijk en professioneel personeel. Heel vriendelijke persoon die rustig de tijd nam om uitleg te geven. Bood mij product aan dat perfect aansloot bij mijn noden, Fujifilm X-T 100 FUXT100CG15455023 met XC 15-45 mm en XC 50-230 mm. Ik kijk ernaar uit om mooie fotoreportages te maken van mijn reizen.

Jan en Annelies 19-03-2019

Goede service en correct advies. Nemen tijd voor je. Blij met onze aankoop.

M F Westra Wildeboer 18-03-2019

Ik vind de benadering correct en het ging allemaal heel vlot de afhandeling en de website is heeeeel duidelijk. Geen vergissing mogelijk. Komt heel prettig en klantvriendelijk over!

Twan 18-03-2019

Helaas niet coulant. 3 weken geleden voor 1200 euro spullen gekocht. Nu op de website in actie met 20% korting. Na mijn vraag over gedeeltelijke coulance kreeg medewerker xxx van haar " manager" te horen dat ze niet verder in discussie mocht gaan. Vervolgens werd er aangegeven dat er andere bedrijven zijn die minder coulant zijn als hun. tja.....dat zal vast kloppen maar is niet relevant voor het oplossen van deze casus.

Ben 18-03-2019

De eerste HD videocamera kreeg ik van mijn vrouw, 10 jaar geleden, bij foto Konijnenberg. De deskundigheid en de sfeer waarin wij werden geadviseerd sprak ons zo aan, dat wij vanaf die aankoop alle grote foto- of videoaankopen bij voorkeur bij Konijnenberg doen. Zaterdag hebben wij een mooie Canon C100 mk II gekocht met 2 lenzen. Ondanks de drukte in de winkel hadden wij tijdens het gesprek over de inruil van apparatuur, de volle aandacht van de verkoper en nam deze rustig de tijd om ons te adviseren bij onze aankoop. De overname door Kamera-express heeft in onze beleving geen invloed op de vertrouwde sfeer bij Foto Konijnenberg.

Dennis Brandsma 16-03-2019

10 jaar of meer geleden zocht ik een manuele Nikon lens, niet te krijgen en zeldzaam bla bla bla, maar niet bij Konijnenberg, binnen een dag in huis toen al, gloednieuw en goede prijs. Daarmee was een zakelijke relatie tussen mij en de firma uit Den Ham begonnen. Daarna werd het alleen maar beter, super service, goede website, en shop.. Als vakman voor mij prima!

Linda 15-03-2019

3 weken levertijd ondanks dat er 5 werkdagen worden beloofd, weldegelijk verzendkosten bij een bestelling van 300.- omdat er een achtergrond rol bij zit terwijl er groot gecommuniceerd wordt dat boven de 50.- geen verzendkosten zijn, de bestelling kwam in meerdere keren en moest er dus meerdere keren voor thuis zijn. Een andere bestelling moet nog steeds binnen komen ... al met al totaal niet blij mee. De communicatie verliep rommelig tot niet prettig, de levering kwam veel te laat en in meerdere keren en wel verzendkosten (wat misschien logisch is door de lengte ) maar communiceer dan niet op je website dat boven de 50.- er geen verzendkosten zijn!