Foto Konijnenberg - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto Konijnenberg.

Foto Konijnenberg stelt zich voor

Foto Konijnenberg is toonaangevend in de Benelux op het gebied van foto- en videoapparatuur. Onze adviseurs in Den Ham (NL), en Turnhout (BE) voorzien u graag van deskundig advies, uitstekende service en een scherpe prijs. Ons complete assortiment is ook verkrijgbaar via onze webshop www.fotokonijnenberg.nl. Voor een persoonlijk advies bij de oriëntatie op onze webshop kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. Zekerheid van deskundig advies, goede service en de juiste prijs? Kenners kiezen Konijnenberg.

Deze score is berekend op basis van 321 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.3

Paul Bos 19-01-2019

Ik heb de Lowepro Tahoe BP 150 Zwart bij Foto Konijnenberg gekocht. De rugtas is erg prettig in gebruik en ik kreeg hem heel snel geleverd. Alles ging zoals het hoort en ik zou daarom zeker opnieuw bij ze kopen.

Gea 15-01-2019

Goede winkel, altijd bereid om telefonisch uitleg te geven of te helpen met het maken van de juiste keuze.
Verpakt apparatuur ook prima.
Duidelijke site

Ed 05-01-2019

Ik heb een tweedehands objectief via internet gekocht. De omschrijving was precies zoals het objectief is. Levering ging snel en volgens afspraak. De service (aftersales) is uitstekend.

Frank Teelen 30-12-2018

Altijd betrouwbaar en snelle levering. ook in de winkel perfect geholpen en vriendelijk personeel die de tijd voor je nemen. goede service en ondersteuning na aankoop.

Peter 29-12-2018

Prima Service komen afspraken na, snelle en correcte levering.
Reeds verschillende foto - video materialen gekocht in de winkel en via de site altijd zonder problemen.
Peter.

C van overveld 27-12-2018

Gemakkelijk besteld en snel afgeleverd tegen een concurrerende prijs. Goede ervaringen met Konijnenberg

martin de groot 27-12-2018

prima service en wat ze beloven doen ze ook!! Heb even op mijn bestelling moeten wachten maar was aangekondigd en binnen geplande tijd geleverd
Martin

Raoul 22-12-2018

Nou wat ik heb me gemaakt dit is echt top!!!! 2! Foto toestellen gekocht vorig jaar D4 en een D500 naar een poosje was de accu vervelend aan het doen op de lader nieuwe gekregen top zou je zeggen. Dat is is ook zo net over het jaar de 2e accu het zelfde probleem. Lader op gestuurd naar Nikon gecontroleerd is goed, met konijnenberg gebeld licht toch aan de accu. Zou U zo vriendelijk willen zijn om u Accu op te stuuren naar ons ja doe ik. Naar de 1e dag heb ik al mail dat ik iets terug gestuurd krijg, zal toch niet !!!!! Ja hoor weer een nieuwe accu top ben blij met zulke winkels die nog goede service hebben. Top

Bert 21-12-2018

Eerst kwam ik in de winkel, heb toen alles aangeschaft wat ik dacht nodig te hebben. Werd zeer goed geholpen. later wil je toch uitbreiden met objectieven e.d. Deze bestelde ik dan via de webshop. Ook dat verloopt zeer plezierig. Kortom voor mij telt eigenlijk maar één winkel voor mijn fotoapparatuur.

Sébastien FARINA 18-12-2018 Via de website gekocht

Super content de ma transaction. j'ai acheté un Lumix LX100 II par l’intermédiaire du site internet.
Aucun souci, livraison dans les délais. Colis était très bien emballé.
Le seul reproche que l'on pourrai faire sont les frais supplémentaire engendrés suite à un paiement par carte bancaire (0.9%)

Rob Verheggen 13-12-2018 Via de website gekocht

Foto Konijnenburg levert op een vlotte en klantvriendelijke manier goede producten en een uitstekende service.

jac 11-12-2018 Via de website gekocht

vlot en betrouwbaar

goede service in de winkel. vlotte afhandeling van internet bestellingen. bij telefonisch contact altijd goede aanvullende informatie. foto Konijnenberg denkt met je mee.

Nylo de Meijer 10-12-2018 Via de website gekocht

Prima webshop, heel netjes.

Foto Konijnenberg is echt een prima webshop. Het is heel netjes geregeld, website ziet er netjes uit en de producten worden gewoon goed geleverd. Heel tevreden heb ik meerdere producten aangeschaft en het is gewoon een aanrader :).

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

remco 08-12-2018 Via de website gekocht

goede en snelle service

dit is een goede winkel ,de levering is snel en ook telefonische goed berijkbaar .
ik ben via de telefoon goed geholpen.
de camera was goed verpakt tegen beschadigen en een dag later bezorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dan 08-12-2018 Via de website gekocht

Niets op aan te merken

Al vaker iets gekocht bij Konijnenberg, altijd snel en correct. Mooie degelijke website. Goed assortiment.

Peter 30-11-2018 Via de website gekocht

Prima service en snelle levering

Eerst via chat informatie gevraagd en snel gekregen. Daarna snel besteld en geleverd. Kortom prima service en concurrerende prijzen.

Ruud 28-11-2018 Via de website gekocht

Goede winkel mét webshop dus de voordelen van beide

Prima helpdesk die prima adviezen geeft.
Ruim assortiment en ook in de winkel heeft men veel tijd voor je.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

G. J. van Steeg 28-11-2018 Via de website gekocht

Correct en snel

Mijn acculader werd snel en correct afgeleverd, zodat ik weer meteen kon gaan fotograferen.
Dank daarvoor.

Gina 24-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Snelle levering. De bestelling was goed verpakt. Ook was er de mogelijkheid om gratis een verzekering voor de aflevering af te sluiten. De website is duidelijk en wijst zichzelf.

Marcel 17-11-2018 Via de website gekocht

Ze bestaan nog! Winkels met echte service !

Als, doorgeslagen videoclub , nu bestaande uit 5 man, hebben we veel ervaring met internet aankopen.
Zo ook een powerbank lenmar Helix gekocht bij foto konijnenberg. Na 1,5 jaar ging deze kapot. Gewoon, zonder enige reden.
Dus Opgestuurd.
Nog geen dag later een reactie met voorstel of ik het gehele aankoop bedrag terug wou hebben, of een andere powerbank wou uitzoeken met een keurige link er bij. De lenmar was niet meer leverbaar.
Aangezien we niet zonder kunnen, werden het er twee van varta's
Na dat gemaild te hebben,
Binnen 10 minuten een link daar naar toe met creditnota, verrekening ,om de twee vartas te bestellen.
En de volgende dag in huis!

Hier moet je dus kopen!
Naast deze goede service geven ze ook goede bruikbare adviezen.
Dit is een zaak waar nog mensen werken die echt van hun vak houden en er verstand van hebben!
Klasse!!

Arie Pool 25-10-2018 Via de website gekocht

Beloofd is beloofd

Ik wilde mijn Sun-Sniper Strap (super comfortabele draagriem voor mijn Canon) vervangen. Via de site van Foto Konijnenberg besteld en alles is gegaan zoals deze correcte fotozaak had beloofd. Product, levertijd en verpakking waren perfect.

Mulder 16-10-2018 In de winkel gekocht
Den Ham

Super goede service en vakkundig advies

In de winkel is er aandacht voor de klant en een vakkundig advies op je vragen. Hierdoor ga je altijd weg met een product dat aan je verwachtingen voldoet.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Wim 11-10-2018 In de winkel gekocht
Den ham

Zeer goede service

Het personeel van Fotokonijnenberg is vriendelijk, service gericht en kundig. Ze proberen je altijd te helpen en vooral ze zijn eerlijk. TOP winkel.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Klaas 11-10-2018 In de winkel gekocht
Den Ham

Super professioneel en meegaand met de tijd!

Vandaag mijn eerste ervaring gehad bij Foto Konijnenberg; overigens een zeer goede ervaring! De winkel lijkt zo goed als nieuw en ze maken gebruik van moderne technieken (lopende band, TV-scherm met naam van besteller en tijdsduur) om het product vanaf het magazijn zo snel naar de klant te brengen. Daarnaast kocht ik een Saramonic Pax 2 voor een veel lagere prijs dan bij concurrenten (echt iets van 50 euro verschil). Zeer goede winkel! Wel is het lastig te vinden op internet dat er naast de webshop een winkel is; daar kom je pas achter wanneer je op de website het kopje klantenservice aanklikt. Ook mist er net een groot bord op het terrein - naar mijn mening - om klanten wegwijs te maken.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Joris 05-10-2018 In de winkel gekocht
Den Ham

Top service, goede communicatie, snel geregeld!

Ik heb een lens laten repareren bij Foto Konijnenberg. Het proces verliep erg snel en ik werd tussentijds goed op de hoogte gehouden. Tevens werd op vragen vanuit mijn kant snel gereageerd en verliep de reparatie veel sneller dan vooraf was gemeld. Al met al top service, zeker aan te bevelen!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Madelon van Rijn Fotografie 23-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Foto Konijnenberg heeft een goede prijskwaliteit verhouding en levert snel en netjes. Ruim assortiment in verschillende prijsklassen en mooie overzichtelijke website. Ben altijd zeer tevreden als ik iets koop bij hen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ruud 21-09-2018 Via de website gekocht

Uitgebreid assortiment, goede service

Foto Konijnenberg heeft echt alles wat je nodig zou kunnen hebben voor de fotografie.
iha snelle en correcte levering. Goede prijs-kwaliteit. Ze komen snel en deskundig met antwoorden op mijn vragen.

Aad 21-09-2018 Via de website gekocht

Snel Fantastisch en Professioneel

Snelle levering en goed advies met keuze ! Zelfs de prijs is goed. En alle Canon lenzen zijn leverbaar.

John 15-09-2018 Via de website gekocht

Poerfecte service

Van de toegezonden WD Wireless Pro was de accu geheel ontladen en niet aan de praat te krijgen.
Na een mailtje met de klantenservice perfect opgelost. Oude retour en binnen twee dagen was de nieuwe er. Alle lof. TOP

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mariëtte 28-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering.

Extra groot fotoalbum besteld voor de vakantiefoto's. 's Middags besteld, volgende dag al geleverd. Zat goed verpakt, dus geen beschadigingen. Ook eerdere bestellingen (niet alleen fotoalbums) altijd correct en snel ontvangen. Wat mij betreft een aanrader

Mike huisman 24-08-2018 Via de website gekocht

Goede top service

Smorgens besteld en na een uurtje rijden had ik het product( een jubo schommelkop mark IV ) al in mijn bezit ! Ze hebben mij ook geholpen met een extra lensplaat !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joost 24-08-2018 Via de website gekocht

Geen woord gelogen over een film scanner

Op zoek naar een (primair) diascanner kwam ik op de site van Foto Konijnenberg terecht en vond de Rollei DF-S 190 SE Scanner. De omschrijving kwam overeen met tests die ik elders op het internet had gelezen. Besteld en de volgende dag in huis in inderdaad, een prima filmscanner. Twee puntjes t.a.v. de scanner, 1: een 'foto' vastleggen vereist mijns inziens iets teveel handelingen, 2: het schoonhouden van de 'lichtbak' is essentieel voor relatief schone scans. Deze puntjes hebben mij er niet van weerhouden om in een week duizenden dia's in te scannen om zo mijn fotoarchief volledig te digitaliseren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kup 18-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige snelle service en webshop.

De webside heeft een goed overzicht en de shop reageert snel op wensen. De klantenservice is snel en klantvriendelijk. De levering is snel en accuraat .

Dirk Heijboer 16-08-2018 In de winkel gekocht
Den Ham

Professionele en relaxte klanten contact !

Een verleidelijk mooie en professionele winkel met aangename recht-toe recht-aan adviseurs. Mensen met liefde voor het vak en de zaak: zij luisteren goed naar wat je wilt - kunnen type klant,en zijn wensen goed inschatten. Een winkel waar je voor je plezier naar toe gaat en blij van wordt. Een enorm assortiment en met name ook in de top kwaliteits-cameras, lenzen en alle bijbehorende producten. Verleidelijk om (te) veel te kopen ! Bij grote drukte soms wat lang wachten, maaris dat geen straf. Lange rit naar Den Ham geeft goed beeld van fraai Overijssel.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Kleine koerkamp 10-08-2018 In de winkel gekocht
In den ham

Wij zijn geweldig gehopen

Ze hebben alle tijd voor ons en ook een goede uitleg gegeven en ze zijn heel vriendelijk ook als niet wat koopt zijn ze vriendelijk.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Melissa 07-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige klantenservice!

Ik had een bestellingen gedaan wat uit meerdere producten bestond. Echter was 1/3 product niet beschikbaar dus zou ik moeten wachten. Normaal gesproken zou je 6.95 moeten betalen om je bestelling in delen te laten opsturen. Ik had een mailtje gestuurd dat ik die week op vakantie zou gaan en me afvroeg wanneer het binnen zou kunnen komen. Ze hebben me uitstekend geholpen (zeer snelle reacties op mail) en hebben mijn camera op de post gedaan, die had k de dag erop gelijk binnen. Ik hoefde niets extra te betalen. Ik raad Fotokonijnenberg zeker aan!! Nog nooit zo een goede service gehad.

Ger Mulder 04-08-2018 In de winkel gekocht
den Ham

Meer dan perfect!!!

Allereerst contact gehad met Marianne, na een kwartier alles wat ik wel niet zou willen doorgenomen en tot een juiste reservering in de winkel gekomen. Eenmaal in de winkel weer perfect geholpen! Kortom, tot de volgende keer!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tanja Joosten 04-08-2018 Via de website gekocht

Gevaarlijk om er binnen te gaan.

Prima advies, denken ook aan je portemonnee, maar je komt snel met teveel gekochte artikelen naar buiten. Nemen de tijd voor je en er wordt. Iets opgedrongen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

L. Prenger 04-08-2018 In de winkel gekocht
Den Ham

Eerlijk & gedegen advies, een aanrader!

Afgelopen zaterdag was de 2e keer dat ik hier naar toe ben gegaan voor een lens voor mijn Nikon spiegelreflex camera. Ik werd vriendelijk geholpen en goed geadviseerd door 1/2 medewerkers, ‘heb lenzen getest op de body voor de beste afweging en ben vervolgens wederom tevreden de deur uit gegaan met een nieuwe lens!
Foto Konijnenberg heeft erg breed assortiment, zowel voor de beginnende als gevorderde fotograaf. Zelf schommel ik daar ergens tussen in. Een groothoeklens staat nog op m’n verlanglijst, dus team Konijnenberg.. ik kom zeker nog terug, dank!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Dennis Nijen Twilhaar 03-08-2018 In de winkel gekocht

super service

Eerst online gekeken wat ik graag wou hebben ter vervanging va een lens omdat deze defect is.
daarna in de winkel geweest en info gehaald en tot aankoop overgegaan.
reparatie van de lens was niet meer rendabel.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Martien 03-08-2018 Via de website gekocht

De enigste in Nederland die Cognysis producten verkoopt

De enigste webshop die producten van Cognysis verkoopt in Nederland. Snelle levering.
Keurig verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Wouter 02-08-2018 Via de website gekocht

Goede service zowel online als in de winkel

Goede winkel waar medewerker werken die verstand van apparatuur hebben en veelal ook uit het werkveld komen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Conny 02-08-2018 In de winkel gekocht
Den ham

Zeer goed advies

Ga al jaren naar Konijnenberg. Vanwege de deskundigheid van de verkopers. D3 eerlojke adviezen en de uitstekende service

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ben 02-08-2018 In de winkel gekocht
Den ham.

Goed advies.

Luisteren goed wat je wilt en geven een goed advies. Doen een goed voorstel als je iets in leverd .

Emanje 02-08-2018 In de winkel gekocht

Goede deal.

Mijn camera had een defect scherm, in plaats van reparatie hadden zij een zelfde occasion te koop ter waarde van de verwachte reparatiekosten. Hier ben ik op in gegaan omdat ik de kapotte camera niet op tijd terug zou krijgen voor mijn vakantie.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Chrit Masotte 01-08-2018 Via de website gekocht

Prima prijs en tijdige levering

Doe al 10 jaren zaken met Foto Konijnenberg en nog steeds tevreden over prijsstelling, tijdige levering en service!

Jan 31-07-2018 Via de website gekocht

Zeer snel

Zeer snelle en prima levering tegen een echt lage prijs! Duidelijke werkwijze en zeer makkelijke wijze de levering te volgen. Geweldig!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Herma 30-07-2018 In de winkel gekocht

Prima advies

Ik wilde overstappen van een spiegelreflexcamera naar een systeemcamera. Had hiervoor al online veel camera's bekeken en ook veel reviews gelezen. Er is echter zoveel aanbod dat ik door de bomen het bos niet meer zag. Roedie van foto Konijnenberg heeft naar mijn wensen en mogelijkheden geluisterd en van daaruit een camera geadviseerd. In de winkel was ik al volledig overtuigd van het gebruiksgemak en ook na twee weken ben ik erg tevreden met de resultaten van de camera. Daarnaast kreeg ik een goede inruilpremie voor mijn spiegelreflexcamera met lenzen. Al vele jaren klant bij deze zaak en altijd tot volle tevredenheid.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

ABterBrake 28-07-2018 In de winkel gekocht
Den Ham

Al zeker 30 jaar het vertrouwen waard gebleken.

Heb je vragen alvorens te kopen, dan is de koopsuggestie altijd op het voldoen aan jouw wensen gericht en niet op het binnenhalen van het grootste voordeel voor de zaak zelf. Zo kun je een wens hebben waarvan de vervulling na enig speurwerk 500 euro lijkt te kosten waarna je thuis komt met het een vergelijkbaar kwaliteitsproduct van 300 euro. En soms lijkt de service van 'mijn' combinatie Fujifilm-Konijnenberg een grenzen te kennen. Ongelofelijk!

Peter 28-07-2018 Via de website gekocht

Concurrerende prijs en snelle levering

Ik wist al langer welke flitser ik wilde aanschaffen en heb dus echt alleen gezocht op de prijs en de webshop die hem op voorraad had.
Tevens zoek ik altijd uit wat de ervaringen met webshops zijn en zo kwam ik uit bij Foto-Konijnenberg.
Ben er inmiddels achter dat de kritiek die ik een aantal jaren geleden had gelezen ver van de waarheid waren en ben zeer tevreden over deze webshop.
Ze doen wat ze zeggen en zal dan ook zeker deze shop aanraden bij kennissen, vrienden, collega's, etc. etc.
Vind vooral de uitgebreide filter mogelijkheid verschrikkelijk handig bij zoeken naar een artikel.
Kunnen veel webshops nog wat van leren!
Al met al dus heel erg tevreden!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -