Foto Konijnenberg - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto Konijnenberg.

Foto Konijnenberg stelt zich voor

Foto Konijnenberg is toonaangevend in de Benelux op het gebied van foto- en videoapparatuur. Onze adviseurs in Den Ham (NL), en Turnhout (BE) voorzien u graag van deskundig advies, uitstekende service en een scherpe prijs. Ons complete assortiment is ook verkrijgbaar via onze webshop www.fotokonijnenberg.nl. Voor een persoonlijk advies bij de oriëntatie op onze webshop kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. Zekerheid van deskundig advies, goede service en de juiste prijs? Kenners kiezen Konijnenberg.

Deze score is berekend op basis van 214 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Peter Basmans 10-01-2020

Overzichtelijke website met goede en neutrale info over de aangeboden producten. Snelle levering en goede informatie ivm de verzending. Idd vandaag besteld, morgen in huis. Betaling verliep soepel wat bij een andere aanbieder zelfs na drie pogingen niet mogelijk was. Voor mij de reden om over te stappen naar deze winkel. Volgende keer kijk ik eerst hier wat er te koop staat.

Tamara 05-01-2020

Zeer tevreden, snelle levering en goede service!!! Mijn 1e spiegelreflex camera daar aangeschaft. Erg tevreden zowel over de service als over het toestel, een Canon EOS 2000D

Gerwin 30-12-2019

Ik heb gekozen voor Konijnenberg vanwege de goede "mondelinge' reviews, die ik kreeg uit mijn vriendenkring. Konijnenberg heeft een duidelijke webshop, waar gemakkelijk besteld en betaald kan worden, dit was geen enkel probleem.
Verder heb ik na de aankoop contact gehad over een adapter van EF-M naar EF lenzen, ik ben hierbij zeer goed en professioneel te woord gestaan. Waardoor ik snel een keuze kon maken. Bij het wegvallen van de telefoon-verbinding belden ze me keurig direct weer terug. Door deze aankoop kan ik mijn oude tele-lenzen gewoon weer gebruiken. Blij mee!
Erg tevreden over manier van afhandelen

Jo Raemen 25-12-2019

Levertijd, ook bij artikels op voorraad overschrijdt ruim de beloofde termijn. Links op de website werken niet altijd. Verpakking en levering verder OK

Tin 24-12-2019

Ruime keuze, gedetailleerde informatie, heb gemakkelijk de camera gevonden die ik zocht. De 100 Euro korting zat wel een beetje verstopt, met een promocode, waardoor ik bijna ergens anders had besteld waar het meteen zichtbaar was, dat vond ik toch jammer. Gelukkig wilde ik bij deze winkel bestellen en heb ik even verder gezocht. Vriendelijke telefonische service, en niet lang moeten wachten in deze drukke feestperiode.

Israel 22-12-2019

Prima shop, boden ook andere mogelijkheden aan toen bleek dat mijn gekozen product niet meer leverbaar was en ook nog voor dezelfde prijs!

Dinand 18-12-2019

Een perfecte website met goede product informatie. 's avonds om 21.50uur besteld, de volgende dag al in huis. Nog de beste prijs ook. Product netjes en degelijk verpakt.

René Peeters 16-12-2019

Ik heb reeds een aantal keer divers fotomateriaal aangekocht via Konijnenberg en heb altijd goede tot zeer goede ervaringen gehad. De site is gebruikersvriendelijk en bestellen gaat vlot. Ook op de levertijd is niets negatiefs aan te merken. De leverancier houdt zich aan de beloofde termijnen en de geleverde artikelen zijn uitstekend in kwaliteit en competitief qua prijs.

LeR 11-12-2019

Relatief tevreden, hoewel het door een combinatie van onhandige communicatie anderhalve week heeft geduurd voor ik het product mocht ontvangen.

Linda 11-12-2019

Twee weken geleden iets via foto konijnenberg besteld en tot op heden nog niks ontvangen. Na twee keer een mail te hebben gestuurd waar mijn bestelling blijft.
Officiele reactie van Kamera Express 13-12-2019

Beste Linda, dank voor uw beoordeling. Gelukkig is uw bestelling inmiddels geleverd. Door de drukte op en rond Black Friday hebben we helaas niet op tijd op uw mails kunnen reageren. Onze excuses hiervoor.

H. de Vries 11-12-2019

Enorme kennis van zaken, snelle levering, goede telefonische bereikbaarheid.
Website duidelijk ingedeeld, product snel gevonden.
Goede informatie over het product, overzichtelijk ingedeeld.

Qiang 05-12-2019

Een zeer goede online aankoopervaring, volledige productintroductie, geschikte prijs, snelle levering.

Wesley 05-12-2019

Website van Foto konijnenberg geeft voldoende informatie over de producten. Afhandeling van de bestelling was zeer vlot. Ik kocht een BenQ monitor waarbij de eerste monitor een DOA bleek te zijn, zonder problemen werd de DOA omgewisseld voor een nieuw toestel.

Ina B. 05-12-2019

De camera werd dan wel later geleverd dan gecommuniceerd maar dat mede te maken met Black Friday. toen ik daar over belde werd netjes en correct uitgelegd wat de oorzaak was. Vroeger altijd de winkel persoonlijk bezocht omdat het in de buurt was. Nu online mijn aankoop gedaan. Zeer tevreden over de afhandeling.

Erwin 05-12-2019

Bestelling via de webshop worden soms later geleverd dan eerder gecommuniceerd. Hierin mag de winkel proactiever acteren en de koper zelf op de hoogte brengen van wijzigingen in de leverantie. Wanneer hier vervolgens om geklaagd wordt komen ze wel met goede oplossingen waarmee de service voldoende blijft.

Patrick uit Nijlen 04-12-2019

Bij Konijnenberg krijg je professionele ondersteuning, zowel in de winkel door de verkoper als via de website (chatbot). De omschrijving van de toestellen is zeer correct en achter voldoen de toestellen aan de verwachtingen.

Anick Wijnen 01-12-2019

Zeer tevreden over de informatie die wij kregen bij de aankoop van de Canon EOS M50. Er werd voldoende uitleg gegeven zonder ons iets op te dringen. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Filip 28-11-2019

Tevreden over de zeer goede hulp bij de aankoop van een Sony RX10II enkele jaren geleden, er terug heen gegaan voor de aankoop van een compactcamera, daar deze bij fietstochten iets gemakkelijker mee te nemen is. Ook deze keer zeer goede raad gekregen, wat geresulteerd heeft in de aankoop van de verrassend zeer kwalitatieve Sony DSC RX100 VI.
Deze winkel, met een zeer ruime keuze aan toestellen, weet echt waarover zij praten.

bas 26-11-2019

heldere website, duidelijke afhandeling en snelle en goede levering op het afgesproken tijdstip.

Hans 26-11-2019

Ik bezoek de winkel nu voor het 2e jaar en bestel regelmatig bij hun. De verhuizing naar Almelo valt voor mij ongunstig qua reisafstand, maar het assortiment is dermate veelzijdig dat ik toch regelmatig ga kijken. Bij een "miskoop" is de service helemaal top. Een tas die toch te klein uitviel, kon ik in originele verpakking binnen een week zonder gedoe gewoon ruilen. Het team straalt vriendelijkheid, klantgerichtheid en vertrouwen uit. Leuke bevlogen sfeer in de winkel. Mensen die trots zijn op hun werk.

BiancaR 09-11-2019

Besteld en gelijk de werkdag erna was het binnen. Zoals beschreven. Keurig verpakt en precies zoals beschreven op de website. Erg tevreden

Herman 25-10-2019

Prima service, snelle levering. Het apparaat voldoet exact aan de verwachtingen.

Dirk 19-10-2019

Beste prijs en een correcte, snelle levering.
Bedankt Foto Konijnenberg.
Met vriendelijke groeten Dirk

Harry 15-10-2019

In tegenstelling tot wat de website, ook nu nog, vermeldt en ook door de verkoper Paul bij de aankoop op 14 mei 2019 werd bevestigd, zou deze set water - stofbestendig zijn.

Per toeval ontdekte ik dat dit niet zo is, de aan mij geleverde lens was niet water- en stofbestendig.
Helaas weigert Foto Konijnenberg nu deze lens om te ruilen voor de water- en stofbestendige ondanks dat men hier wettelijk wel toe verplicht is.

Wat mij echter het meest stoorde is dat een van de redenen die de toenmalige verkoper aangaf was dat Foto Konijnenberg niet meer zou bestaan en dat hij als nu Kamera Express niets voor mij kon betekenen …. pas op voor dit soort verkopers!!!

De klantenservice reageert ook niet schriftelijk maar telefonisch, ook niet na meerdere keren gevraagd te hebben om een schriftelijke reactie.
Dit zal dus wel uitdraaien op een juridisch gevecht, ondanks dat ik al jarenlang klant bij hun was.

Kenis 09-10-2019

Prima webwinkel. Levering precies op tijd. Goede service als je telefonisch contact opneemt.

Wies Menu 02-10-2019

Foto Konijnenberg heeft een zeer groot assortiment, je wordt er vriendelijk geholpen en het personeel is heel deskundig. Kortom het is een zaak waar het prettig winkelen is.

Hilde 28-09-2019

Tamron SP 150-600mm F5-6.3 Di VC USD G2 Nikon aangekocht. Info gevraagd via mail en snel de nodige antwoorden gekregen. Objectief on line bestelt en de dag nadien ontvangen. Super.

Bert Vugteveen 20-09-2019

Geweldig goed geholpen bij het kopen van het fototoestel.
Er werd alle tijd voor je genomen en je kreeg alle tijd om toestellen en hun mogelijkheden met elkaar te vergelijken.

Jan Op de Beeck 14-09-2019

Ik heb bij Foto Konijnenberg een nieuw fototoestel gekocht. Ik werd goed geïnformeerd door het personeel.

koenv 02-09-2019

Ik heb mijn fototoestel online gekocht op de site van Konijnenberg en dat is me prima bevallen. Goede zoekfunctie, heldere informatie, volledigheid, voldoende betaalmogelijkheden, goede communicatie achteraf (orderbevestigingen e.d.), ...

Levering netjes binnen de vooropgestelde tijd.

Ray Dolfing 20-08-2019

Al jaren doe ik zeer plezierig zaken met Foto Konijnenberg (destijds de locaties nog in Den Ham), zo ook deze keer weer bij de overstap van Canon DSLR naar Fujifilm Systeemcamera. Nu zitten ze in Almelo als onderdeel van Camera Express, maar grotendeels hetzelfde deskundige personeel staat daar weer voor je klaar. Technische goede onderbouwing en motivaties waarom bepaalde keuzes te maken (of juist moet laten). Iets waar je echt wat aan hebt. Ook zeer nuttige tips laten ze niet na. Ben erg te spreken over deze zaak en het personeel waarmee je goed kan zaken doen.

AMW Marine 20-08-2019

Wij hebben de Canon Powershot SX740 HS aangeschaft op aanraden van een bevriend fotograaf. Wij fotograferen er de producten meer voor de webshop.

grenimi 17-08-2019

zojuist een sony Cybershot DSC-RX10 mark 4 aangeschaft via de winkel foto konijenberg te turnhout. top dat je verschillende camera's daar kunt bekijken & uittesten. Verkopers met de juiste ervaring helpen je verder. wat wil je nog meer :-)

Martin 09-08-2019

Kwaliteit en prijs is erg goed. Door de samenwerking met foto konijnenberg en kamera express zijn er nog wel wat verbetering in de service door te voeren. Men moet oppassen niet te groot te worden. Ze hebben bij mijn laatste bestellingen wat credits daardoor verloren, maar ik zal nog wel terug keren.

Bas 05-08-2019

Foto Konijnenberg/ Kamera Express hebben me prima telefonisch geholpen.
Inmiddels ben ik trotse eigenaar van een nieuwe Nikon body.

Snelle en complete levering, zoals het hoort!

Dank en tot de volgende keer!

Veerle 04-08-2019

Levering iets later dan voorzien maar toch nog op tijd. Goede service. Gebruiksvriendelijke camera

Willy Scheirlinck 02-08-2019

Zeer goede service, snelle bediening, in minder dan 24 uur had ik mijn nikon toestel D 7200 bij mij thuis, het toestel ondertussen grondig uitgetest en ben zeer tevreden

Yt 01-08-2019

Gisteren een Nikon D750 besteld, vandaag in een stevige verpakking geleverd! Zoals steeds is Fotokonijnenberg.be top en stelt het nooit teleur! De beste winkel voor iedere (amateur)fotograaf!

Ik heb al verschillende keren contact gehad met hen waarbij ik domme vragen stelde en steeds kreeg ik snel een duidelijk antwoord!

Twijfel niet, kies Fotokonijnenberg.be!

eddy schrijvers 24-07-2019

Heb al dikwijls bij deze shop besteld, correcte verpakking en snelle verzending als voorradig.
na service is super.
een aanrader

Willy Scheirlinck 21-07-2019

Geachte: Perfecte service met perfecte uitleg, het toestel Nikon D 7200 werd in perfecte staat bij mij thuis afgeleverd minder dan 24 uur na de bestelling.
Heb het toestel ondertussen uitgetest en heb er een zeer goed gevoel bij, zeer gebruiksvriendelijk en schitterende foto's, dit belooft voor de toekomst.

Thomas Ortegat-Traen 19-07-2019

Alles goed ontvangen, foutloos en perfect op tijd! Zou zeker niet twijfelen opnieuw hier te bestellen!

Val333 17-07-2019

Zeer voordelige deals, 5 jaar garantie, super snelle levering en goede klantenservice, ik ben tevreden!

Niels 11-07-2019

Foto Konijnenberg stond bij mij bekend als een zeer betrouwbare en klantgerichte webwinkel. Na laatst weer een bestelling te hebben gedaan, werd dit wederom bevestigd! Een topwinkel met snelle service en vakkundig advies.

Ton van Wezel 05-07-2019

Ik was op zoek naar een nieuwe camera specifiek voor reizen en heb uitstekend advies gekregen bij Foto Konijnenberg. Ik heb uiteindelijk gekozen voor de reiscamera Panasonic Lumix DMC-TZ90. Dit is de nieuwere versie van de TZ80, maar nu met kantelbaar scherm wat erg handig is.

Lisa 03-07-2019

Ik ben zeer tevreden met de service van foto konijnenberg. Ik heb een body besteld via de online shop. Ik heb de body 's avonds besteld en de volgende dag om 12u was deze al bij mij thuis geleverd. Alles was zeer netjes verpakt, niets op aan te merken. Ik zou zeker en vast weer bestellen bij deze winkel!

Raoul La Crois 02-07-2019

Nou dit moet ik toch even delen met ieder een die twijfelt aan de super service van Konijnenberg. Ik heb een 2e hands camera gekocht zo 2 1/2 jaar geleden. Daar zit een lader bij voor 2 accu’s, de klacht was dat de accu’s niet volledig opgeladen werden, na een paar x een mail gestuurd te hebben kreeg ik een nieuwe toen de andere accu ook een nieuwe. Ging soms goed soms niet,
Lader op gestuurd naar Nikon, Nikon zegt lader is oké, maar nog niet over. Bij de TT Assen staat Nikon ook, lader en accu’s meegenomen, Nikon is aan het testen gegaan. Toen bleek dat de lader de ene keer het wel doet en de andere keer niet, op de mail gezet en afgewacht. Nou zegt Konijnenberg dan vergoeden we de lader ook nog. Dus 2 1/2 jaar later als nog vergoed daarom koop ik bij konijnenberg. Top heel erg bedankt

Tiny Polman 17-06-2019

Vriendelijk en deskundig geholpen bij foto Konijnenberg te den Ham zowel telefonisch als in de winkel.
Prachtige camera gekocht, de Panasonic Lumix DMC-FZ82.
Camera met een geweldige zoom. Tot nu toe heb ik de camera alleen op de automatische stand gebruikt. Alles werkt heel gemakkelijk. Lichte camera, gemakkelijk mee te nemen. Ben heel tevreden over deze camera, maar moet nog wel veel leren over de toe te passen mogelijkheden.
Prachtige close up. Prima prijs. Mooie beeldkwaliteit.

Marlie 15-06-2019

Foto Konijnenberg is en blijft voor mij de betrouwbaarste shop als het om foto aperatuur gaat, wederom aan de telefoon prima te woord gestaan, en de bestelling was de volgende dag keurig verpakt en verzorgd in huis.

Peter Dijkstra 15-06-2019

Het personeel heeft geduld met de beginnende fotograaf. Eerlijk advies en er wordt niet geprobeerd om de dure producten 'te slijten', men probeert maatwerk te leveren. Het komt dus erg betrouwbaar en ontspannen over, je wordt serieus genomen. De producten zijn scherp geprijst en na wat op het internet gezocht te hebben naar bepaalde info en prijzen kan je met een gerust hart naar deze zaak gaan.
Top service, scherpe prijzen en veel kennis in huis!

A.Hazebroek 06-06-2019

Vandaag de nieuwe zaak van Konijnenberg bezocht in Almelo. Wat een keuze, enorm. Dankzij hele goede hulp waarbij alle tijd voor me werd genomen, over gegaan tot de aanschaf van een nieuwe camera. Een die prima bij mij past. Nu nog aan de slag met deze Panasonic DMC-FZ1000. Ik weet wat ik het komend weekend ga doen. Dank jullie wel voor het advies en de goede hulp.