Foto Konijnenberg - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto Konijnenberg.

Foto Konijnenberg stelt zich voor

Foto Konijnenberg is toonaangevend in de Benelux op het gebied van foto- en videoapparatuur. Onze adviseurs in Den Ham (NL), en Turnhout (BE) voorzien u graag van deskundig advies, uitstekende service en een scherpe prijs. Ons complete assortiment is ook verkrijgbaar via onze webshop www.fotokonijnenberg.nl. Voor een persoonlijk advies bij de oriëntatie op onze webshop kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. Zekerheid van deskundig advies, goede service en de juiste prijs? Kenners kiezen Konijnenberg.

Deze score is berekend op basis van 144 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Desiree 22-05-2018 In de winkel gekocht

Prima service en uitleg.

Al sinds mijn begintijd in fotografie, dus inmiddels 15 jaar schaf ik (bijna) alle fotoapparatuur en toebehoren bij Foto Konijnenberg aan, nooit geen problemen, altijd een lach klaar, altijd correcte uitleg en als er problemen zijn worden ze direct opgelost. Dit is mijn ervaring, ik ben er blij mee.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Michael Ruley 14-05-2018 Via de website gekocht

Eerlijke winkel met een fijne klantenservice!

Ik had al vaker bij Foto Konijnenberg besteld, zo ook deze keer. Het bestelde product (Aputure 120d) kon helaas tijdelijk niet geleverd worden, maar dit probleem lag bij de leverancier / importeur en niet bij de verkoper. Toen het product na zo'n 4 weken eindelijk geleverd werd aan Foto Konijnenberg, was de advies verkoopprijs in de webshop inmiddels weer wat hoger, maar na contact met de klantenservice heb ik de Aputure 120d netjes voor de oude verkoopprijs (ik had reeds een order geplaatst) geleverd gekregen. Super !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johan 12-05-2018 In de winkel gekocht

Snel en vakbekwaam geholpen

Leuke jongeman die ons vlot te woord stond en van goede informatie heeft voorzien. We kochten een cameratas en een verrekijker.

Gerard 12-05-2018 In de winkel gekocht
Den Ham

prima service en pragmatische oplossing bij een probleem

Een vier geleden gekochte spiegelreflexcamera gaf voor de tweede keer een groot probleem, nu geen garantie meer; wel een hele goed alternatief geboden door deze winkel.

Rob 11-05-2018 In de winkel gekocht

Top service!

Super advies, zeer kundige mensen. Ook service bij reparaties is goed, vervangende apparatuur tijdens reparatie werd zonder te vragen geregeld.

Janneke 10-05-2018 In de winkel gekocht

Altijd perfect!

Super service en ze nemen altijd alle tijd voor je!
Ook voor kleinere zaken zoals fototassen etc.
En altijd vriendelijk personeel, ook bij de klantenservice!

Elly 09-05-2018 In de winkel gekocht
Den Ham

Je bent KLANT met dubbele hoofdletter!

Ze nemen alle tijd voor je als klant, maar dringen je niets op. Je krijgt goed advies ongeacht je kennisniveau van fotografie.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mathias 08-05-2018 In de winkel gekocht

Sony A7S II gehuurd bij Foto Konijnenberg

Afgelopen week in Den Ham een camera gehuurd, de Sony A7S II met een 24-70 lens.
Alleen bij aankomst kreeg ik alle spullen mee en liep naar de auto toe, daar kwam ik erachter dat er maar een lege accu in zat ipv. 2 volle accu's, dus ik ben terug gegaan naar de winkel en kreeg nog een accu mee, deze was ook leeg. Nadat ik alles had opgeladen, en wilde gaan filmen was ik een halve dag verder, en besloot een dag later te gaan filmen.
De volgende dag mooie beelden geschoten, daarna thuis terug gekeken en kwam erachter dat er 2 vlekken op de sensor zaten. Dus ik kan eigenlijk niks met de beelden, en uiteindelijk toch 145 euro moeten betalen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Foto Konijnenberg 08-05-2018

We vinden het erg fijn dat u de moeite heeft gedaan om deze review te schrijven. Het is echter wel spijtig dat u deze ervaring heeft gehad. Voordat een verhuur camera meegegeven wordt is alles gecontroleerd waaronder een stofvrije sensor alsook de opgeladen batterijen horen bij deze controle. We nemen uw klacht erg serieus en zullen dit intern bespreken om u vooralsnog correct te kunnen tegemoet komen.

Mathias 09-05-2018

Foto Konijnenberg heeft een vriendelijke mail terug gestuurd, en is mij goed tegemoet gekomen.
+ punt voor de vriendelijke service
+ punt voor de tegemoetkoming

Hans vd H 05-05-2018 Via de website gekocht

een fantastisch en goede service

Heb deze shop gekozen voor zijn goede prijzen voor wat ik zocht. Nergens was het goedkoper en wat een service en een super snel geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

W.E. Bakema 03-05-2018 In de winkel gekocht

geweldige service

Product (TV) via de webshop correct ontvangen.
Het bleek dat de tv niet goed te installeren was. Na ruggespraak met de serviceafdeling van de producent het artikel naar de firma Konijnenberg teruggebracht.
Hier ontving ik een geweldige service. Niet alleen het product werd teruggenomen maar na overleg werd een ander merk tv (naar mijn keuze) aangeleverd met retour van het eerder betaalde bedrag. Mooie en goede zaak. Ik beveel dit bedrijf zeker aan!

Ron 01-05-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare shop

De shop ziet er modern en betrouwbaar uit. Uit eerdere ervaringen en een keer een bezoek aan de fysieke winkel in Den Ham een goed gevoel gekregen over deze (web)winkel m.b.t. tot mijn fotografie hobby. Personeel met kennis van zaken is ook erg prettig.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ine 01-05-2018 Via de website gekocht

Goede service , afhankelijk ook van wie je spreekt.

Vragen over product voor bestelling zijn goed beantwoordt, levering binnen 5 dagen,
Na levering gebeld over code vh product, diegene die ik aan de telefoon had wist er niks van en kon geen antwoord geven en gaf steeds een opmerking die ik net vantevoren al gezegd had, dus hij luisterde niet naar wat ik zei .dit viel me erg tegen.
Rest was prima

E. Veldkamp 01-05-2018 In de winkel gekocht

Top service.

Top service, vriendelijk professioneel personeel, no nonsens en kennis van zaken.
Een hele plezierige winkel om je aankopen te doen. Zeker aan te bevelen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

José Ronhaar-Westerhof 30-04-2018 In de winkel gekocht
Den |Ham

Geweldige service

Foto Konijnenberg onderscheidt zich van andere zaken allereerst door de kwaliteit van de medewerkers. Zij zijn allemaal goed op de hoogte en bereidt al je vragen te beantwoorden. Zij nemen daar de tijd voor, al dan niet met een kop koffie of thee. Ten tweede is er een uitgebreide keus. Bovendien heeft Foto Konijnenberg een aantrekkelijk pand. Ook verzorgen zij workshops.

Esther Hemmer 28-04-2018 In de winkel gekocht
Den Ham

Persoonlijke aandacht, service en kwaliteit!

Los van het feit dat Foto Konijnenberg een zeer uitgebreid assortiment heeft en zeer snel levert, is het personeel heel bekwaam, persoonlijk en hulpvaardig! Of het nu gaat om advies bij nieuwe aankoop of service voor productherstel, mijn ervaring is dat ik altijd op vriendelijke wijze wordt geholpen.

Atie 28-04-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service

Wij zijn zeer tevreden over de manier waarop wij geholpen zijn. Verkopers denken heel goed met je mee zodat je niet met een product thuis komt wat niet bij jou past, zoals te ingewikkeld of te zwaar. Top!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Herman 26-04-2018 In de winkel gekocht

Deskundig en plezierig advies

Zeer plezierig vond ik het eerlijke advies, waarbij ik geattendeerd werd op een aantrekkelijke aanbieding. Er werd mij dus niet direct het duurste model aangepraat.
Verder was de voorlichting over de camera duidelijk en overzichtelijk.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Theo 25-04-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle en correcte afhandeling van de bestelling

Site was heel gebruiksvriendelijk. Als 75 jarige man heb ik vaak moeite met een bestelling te plaatsen, maar nu was het heel gemakkelijk. Bestelling snel geleverd. Informatie was heel duidelijk. Mijn volgende benodigdheden voor mijn foto- hobby ga ik beslist via internet bij foto Konijnenberg bestellen.

Rene jacobs 24-04-2018 In de winkel gekocht
Den Ham.

Geweldige service en een hartelijk onthaal.

Ik heb eerst via de internetshop een Nikon lens besteld die de volgende dag al op de mat lag.

Toen een week later ben ik zelf eens naar de winkel gereden omdat ik nog een paar kleine dingen nodig had voor mijn Nikon D3400 camera.

Bij aankomst werkelijk hartelijk ontvangen met eerst eens een kopje koffie en een leuk gesprek.

De dames en heren die er werken zijn echte (vak idioten) in de goede vorm.

Je zal niet snel de plank mis slaan als je iets wilt hebben of weten.

Het was een zeer prettige ervaring om te winkelen in hun shop.

Bestellen via internet is goed en snel maar soms is persoonlijk contact wel beter.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan van Ee 23-04-2018 Via de website gekocht

Hele fijne shop om bij te kopen!

Ik vind de website uitstekend, duidelijke informatie, en ze doen wat ze beloven, uitstekende kwaliteit dus!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Richard 21-04-2018 In de winkel gekocht

Zeer goede informatie.

De verkoper verstond zijn vak. Was heel duidelijk met zijn uitleg. In de zaak heerst een relaxte sfeer.

Wilco dekker 21-04-2018 In de winkel gekocht

Super en professioneel personeel

Foto konijnenberg is een topzaak waar je goede profesionele advies en service krijgt
Je wordt direct geholpen en heel veel op voorraad

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Dick 19-04-2018 In de winkel gekocht

Vakkundig en snelle service

De medewerkers van de winkel weten waarover ze praten en handelen zaken snel af. We waren het snel eens over de prijs van de in te ruilen artikelen en over de nieuwe artikelen kon voldoende informatie gegeven worden. Kortom zeer tevreden.

Jeffrey Kastermans 19-04-2018 In de winkel gekocht
Den ham

Goede service en klant vriendelijkheid

Goede service en klant vriendelijkheid.
De koffie staat altijd klaar en dat is positief.
Medewerkers hebben goede kennis over de producten en kunnen je goed helpen

Martijn 17-04-2018 Via de website gekocht

Goede service

Goede beantwoording van vragen bij de klantenservice! Het geleverdere fototoestel (tweedekans) is in super staat.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fotomansje 17-04-2018 In de winkel gekocht

Meedenkende service

Altijd bij binnenkomst iemand die je begroet. Kom je vaker, kan er zelfs een praatje af. Vertel je wensen en wat je van plan bent, dan kom je met iedere willekeurige adviseur tot een oplossing. Advies en service hoog in het vaandel en veel ruimte om apparatuur uit te proberen. Ik ken geen betere fotospeciaalzaak als Konijnenberg in Den Ham.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

André Sietsma 14-04-2018 In de winkel gekocht

lekkere koffie

Ik kom regelmatig bij Konijnenberg omdat dat één van de weinige fotozaken is met een combi van kennis en de spullen daadwerkelijk in de winkel te hebben. Veel fotozaken in het noorden hebben alleen de doorsnee compaktcamera en een paar beginners spiegelreflex in de winkel en daar houd het mee op. Bestellen willen ze de apperatuur die je wenst wel maar dan is er vaak direct een koop verplichting. bij Konijnenberg kun je uitproberen en vergelijken zonder dat er druk op je wordt uitgeoefend om ook daadwerkelijk te kopen. Top!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Atie 14-04-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service

Heel goed geholpen door een zeer deskundige en objectieve verkoper! Hij dacht echt met ons mee over zowel de aanschaf van een verrekijker alsook foto apparatuur.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wales 11-04-2018 Via de website gekocht

Aanrader!

Kwam via omweg bij hun site uit, goed vergelijkbaar met o.a. Bresser webshop en die van National Geographic. Aanbod is al gefilterd op goede keuzes, terwijl andere webshops vaak nog inferieur en onnodig duur spul (zgn. winkeldochters?) online hebben staan. Goed inzicht in voorradig of langere levertijd. Goed doorgelinked naar handige accessoires (ik zocht een microscoop om in de klas te gebruiken). Levering verder op tijd, helemaal tevreden. Puik werk, mensen van Konijnenberg!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ellie 08-04-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en met zeer goede service!

Uitstekende (web)winkel, wat op voorraad is de volgende dag in huis, als je vragen hebt wordt daar ruimschoots de tijd voor genomen, vragen worden eerlijk beantwoord ook als dat betekent dat je minder of (nog) niet iets duurs koopt. Goede service, uitstekend personeel. Een zaak die ik als 'mijn fotowinkel' betitel!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

V. mahabir 06-04-2018 Via de website gekocht

Levert niet op tijd! Tot 2 maal toe!

Er wordt aangegeven dat wanneer voor 22:00 een bestelling gedaan wordt, het de volgende dag geleverd wordt. Vanwege de 'voor 22:00 besteld, morgen in huis' vermelding op de website ben ik daar helaas voor de 2e keer ingestonken en is het niet geleverd.

Ik heb 2 keer een bestelling gedaan omdat ik met spoed een bestelling had geplaatst met de veronderstelling dat het dit keer wel zou lukken. Ook had ik, voordat de bestelling had geplaatst, het nog geconfirmeerd met de online-klantenservice die mij nog expliciet had aangegeven dat wanneer de bestelling voor 22:00 werd gedaan, het verstuurd zou worden.

Er werd mij verteld dat, vanwege een foute manier van afhandeling op technisch gebied, de bestelling is vertraagd. Blijkbaar als er gebruik wordt gemaakt van het comment venster in het bestelling-proces wordt de bestelling, ondanks iDeal betaling, niet doorgezet.

Dit is volgens mij vrij makkelijk op te lossen door een call doen voor review want blijkbaar moet het comment-gedeelte alleen gebruikt worden als er iets NIET de volgende dag geleverd moet worden. Verder NIKS invullen anders krijg je het ook niet want het wordt niet gereviewd!!!

De 1e keer dat dit gebeurde had ik deze uitleg niet gehad en werd ik vrij afgesnauwd omdat ik gefrustreerd raakte. De 2e keer gebeurde het wederom en werd ik door wederom afgesnauwd.

Had een 2e maal gebeld met de vraag of er nog wat gedaan kon worden aan de levertijd maar dat mocht niet baten. Deze medewerker legde ook netjes uit wat het probleem was en stond mij ook vriendelijk te woord verder. Echter wordt er geen tegemoetkoming gedaan, ook al was dit de 2e keer dat dit gebeurde.

Er wordt niks gedaan aan after-sales. Je zit als betalende klant gewoon met de gebakken peren. Ik zal hier ook geen bestellingen meer doen omdat ik toch niet van de dienstverlening uit kan gaan en ik raad verder ook niemand aan om hier te bestellen als je een spoed hebt staan.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van Foto Konijnenberg 01-05-2018

We willen u bedanken voor uw review. Fijn dat u de moeite doet. We zullen de procedure spoedig proberen te verhelpen, zodat spoed bestellingen niet meer vertragen. Als er een comment geschreven word dan blokkeert uw order en zal uw comment eerst gelezen en afgehandeld worden. Dit werkt inderdaad vertragend in de afhandeling. We verontschuldigen ons vanwege onze collega die u niet vriendelijk te woord heeft gestaan. Dit is niet de manier zoals wij ons wensen te profileren.

Mark 03-04-2018 In de winkel gekocht

Goed advies.

Uitgebreid advies over diverse mogelijkheden van verschillende camerasystemen en inruil van oude camera en lens. En een kop koffie...

SanneM 03-04-2018 Via de website gekocht

Niets op aan te merken

Online een bestelling gedaan en alles prima in orde ontvangen! Bezorging was op tijd, zoals afgesproken

J Verwaaij 31-03-2018 In de winkel gekocht

Prima service en voorlichting

Prima advies gekregen. Na ons te hebben aangehoord werden er verschillende toestellen voor gesteld. Duidelijk en eerlijk advies

Petra 30-03-2018 In de winkel gekocht
Den Ham

zeer goed advies en oplossingsgericht

de keuze is reuze en de vakmedewerkers hebben net zoveel passie voor fotografie als de klant. voor mij geldt wel als tip voor een volgende bezoeker: informeer van te voren of het geenu zoekt voorradig is. Ik had mijn gewenste toestel moeten reserveren toen ik er naar informeerde. een twee dagen later bij bezoek aan de winkel bleek het toestel uitverkocht. nu moet ik 3 weken wachten, terwijl andere aanbieders deze wel voorradig hebben. TOch kies ik voor Konijnenberg fotografie omdat persoonlijke aandacht, vraagbaak, kennis en inruiling mogelijkheden zijn welke niet bij een webwinkel kunnen. In de winkel kun je bijna alle apparaten vasthouden, testen en uitleg over krijgen. Dat vind ik top ten opzichte van een webwinkel.

hendri.Karssenberg@Planet.nl 30-03-2018 In de winkel gekocht

Een Goede Service

Je wordt hier goed geadviseerd, je krijgt wat je nodig hebt voor jou behoefte. Je mag alles in de hand nemen en er mee werken, zodat je weet wat je koop en wat het kan.

G. Punte 27-03-2018 In de winkel gekocht
Konijnenberg Den Ham

Ruime keuze, klantvriendelijk winkelpersoneel

Ditmaal via internet een bestelling geplaatst en in de winkel opgehaald, omdat ik daar toch naar toe ging voor een lezing. Ben zeer tevreden over het assortiment, de service in de winkel en wanneer ik vragen stel via mail over een specifiek product krijg ik vlot antwoord.

Ryan 26-03-2018 Via de website gekocht

Makkelijk en snel!

Het product was aantrekkelijk geprijsd en op voorraad. De productpagina was duidelijk en overzichtelijk, daarnaast is het bestellen op de website snel en makkelijk. De keuze was dus gauw gemaakt en daar heb ik achteraf ook geen spijt van.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marcel Altink 26-03-2018 In de winkel gekocht

Canon telelens

Prima uitleg en info. Nam de tijd. Kon rustig uitproberen. Goed klantgevoel. Om te komen tot de juiste beslissing zijn genoemde faktoren van groot belang.

P. de Jonge 26-03-2018 Via de website gekocht

Prima service

Prima service. Telefonische hulp is vriendelijk en efficiënt. Afspraken worden nagekomen en er wordt meegedacht.
Aanrader dus.

Raphael Drent 23-03-2018 In de winkel gekocht

Aankoop camera

Via het internet kwam ik bij Foto Konijnenberg terecht en besloot om via deze zaak een Nikon D5 camera te bestellen. Ondanks dat ik ervan uitging dat ik de camera binnen enkele werkdagen (2 a 3) zou hebben heb ik uiteindelijk een dag of 8 geduld moeten hebben. Na een excuusmailtje kon ik de camera dan eindelijk ophalen en reed 135 km naar het pittoreske Den Ham. Daar aangekomen werd ik geholpen door een uiterst aardige jonge dame die helaas geen verstand van deze camera bleek te hebben en mij een paar verkeerde adviezen van de hand deed. Gelukkig vroeg ik door en uiteindelijk heeft een medewerker met meer verstand van zaken mij geholpen. Nadat mijn paar vragen over deze redelijk dure camera (7000,--) waren beantwoord wilde ik graag een geheugenkaard kopen en een cardreader maar tot mijn verbazing hadden ze dit niet op voorraad en Konijnenberg ging er prat op dat ze een 'lichte' voorraad hebben met andere woorden, dit moest besteld worden. Ik vind het ronduit vreemd dat als Konijnenberg op voorhand een camera verkoopt zij daar niet op kunnen anticiperen door even door te vragen of ik een geheugenkaard of cardreader nodig heb. Uiteindelijk heb ik deze spullen bij een concurrent gekocht die dat gewoon op voorraad had. Ook de betaling ging uiterst moeizaam want ik kon schijnbaar zo'n groot bedrag niet pinnen en toen ik aanbood om het ter plekke via mijn bankapp te voldoen werd na lang wikken en wegen gemeld dat ze dat eenmalig zouden goed vinden omdat ze in de gaten kregen dat mijn irritatie tot grote hoogte was gestegen. Foto Konijnenberg is een mooie zaak met mooie spullen maar beter gekwalificeerd personeel en meer oog voor de professionele fotograaf zou zeer welkom zijn.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Jan Mulder 22-03-2018 In de winkel gekocht

Goed voorgelicht

Ik was al een tijdje op zoek naar een losse flitser bij mijn spiegelreflexcamera. Een bezoekje aan de winkel werkte verhelderend. Werd goed voorgelicht en kreeg ruime uitleg over voor- en nadelen van diverse flitsers. De verkoper nam ruimschoots de tijd voor me en adviseerde mij uiteindelijk een veel goedkopere flitser dan dat ik in eerste aanleg dacht nodig te hebben. Dat scheelde mij 150 euro.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rik van Beek 21-03-2018 Via de website gekocht

Een dikke pluim!

Ik bestelde cr123 batterijen voor m’n brandalarmsysteem. Deze is geschakeld met het alarm en blijft piepen zolang de batterij niet vervangen is. Bij het afgaan om 5:45 werd het hele gezin wakker.

Batterij besteld, en aangegeven om af te halen. Helaas vergist in openingstijd; waardoor ik zonder batterij zou zitten de komende nacht. Een zeer behulpzame medewerker haalde na mijn telefoontje eigenhandig de batterij uit het magazijn en gaf deze op zijn terugweg naar huis op een afgesproken locatie af. Wauw, niet vaak tref je zo behulpzaam en menselijk personeel, een dikke pluim!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Berend Kreijkes 20-03-2018 In de winkel gekocht

Goede service

We werden op een prettige manier geholpen, goede uitleg van de camera.
De herkenbaarheid van het pand kan beter, we misten een naam op de buitenkant.

Bas E. 19-03-2018 In de winkel gekocht
Den Ham

Goede Service, er wordt met je mee gedacht.

Er wordt met de klant mee gedacht over levering, betaling en pre-orders. Service is vriendelijk en vakbekwame medewerkers.

Jan 19-03-2018 In de winkel gekocht

Sony RX-10 lll

Bewust aangeschaft bij een kwaliteitswinkel. Pech met aangeschafte camera in IJsland. Super opgelost bij Konijnenberg in Den Ham. Kwaliteit zoals je niet vaak meer tegenkomt.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

John 18-03-2018 Via de website gekocht

Service met correcte aandacht voor de klant

Als beginnend fotograaf Ik heb een Nikkor AF-S 55-300mm F4.5-5.6 G ED DX VR (B-Stock) gekocht. Dit nadat ik bij meerdere ervaren fotografen informatie ingewonnen heb en ook de recenties op internet bekeken heb. Gebruik hem nu enkele weken en ben volop tevreden. Kan zelf nog niet goed beoordelen of ik met een andere lens betere foto's had gemaakt, maar voor mij is dit top. Heb de foto's ook aan andere laten zien en zij zijn positief.

Over B-Stock het volgende. Doosje was op de hoek iets ingedrukt. Dat was alles.

Over de zonnekap. Heb hierover veel opmerkingen gelezen dat hij zwak zou zijn en dat oogt hij ook. Heb niemand opmerkingen zien maken dat deze stuk gegaan is. Dus afwachten en dan oordelen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Irmgard Averesch 17-03-2018 Via de website gekocht

Topservice!

Zowel in de winkel als online deskundige hulp en snelle service! Mijn lens werd goed verpakt geleverd binnen de beloofde tijd!

C.H.Hendriksen 15-03-2018 In de winkel gekocht
Den Ham

Als gast behandeld, professioneel geadviseerd, prima deal

Doordat dit bedrijf het product had dat ik zocht kwam ik hier terecht. Het is een sfeervolle omgeving waar je in alle rust alle tijd hebt om te genieten van al die prachtige artikelen. Je wordt als gast begroet en besproken wordt waar jouw aandacht naar uitgaat. Nergens een moment van verkoopdrift. Wel deskundig doorvragen, begrijpen waar het om gaat en deskundige mogelijkheden met voor- en nadelen voorleggen. de prijzen zijn zoals je die elders ook ziet. Met inruil van apparatuur werd een zeer faire prijs overeengekomen. Heerlijk om zo prettig en eerlijk behandeld te worden.

Ineke Braamhaar 14-03-2018 In de winkel gekocht
den ham

Uitstekende service

Het is de enige winkel waar ik naar toe ga als ik iets nodig heb op het gebied van fotografie. De service en kennis is meer dan uitstekend en ik heb altijd het gevoel dat ik gewaardeerd wordt als klant.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -