Foto Konijnenberg - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto Konijnenberg.

Foto Konijnenberg stelt zich voor

Foto Konijnenberg is toonaangevend in de Benelux op het gebied van foto- en videoapparatuur. Onze adviseurs in Den Ham (NL), en Turnhout (BE) voorzien u graag van deskundig advies, uitstekende service en een scherpe prijs. Ons complete assortiment is ook verkrijgbaar via onze webshop www.fotokonijnenberg.nl. Voor een persoonlijk advies bij de oriëntatie op onze webshop kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. Zekerheid van deskundig advies, goede service en de juiste prijs? Kenners kiezen Konijnenberg.

Deze score is berekend op basis van 105 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

P.Werkman 02-06-2020

Apart dat ik een mailtje krijg om een review te schrijven over een product wat ik nog steeds niet ontvangen heb.
- 2 weken geleden product besteld.
(Product wel iets duurder dan bij concurrenten maar omdat ik ook wel eens bij de fysieke winkels naar binnen ben gelopen het voordeel van de twijfel gegund.)
- Product staat op 'voorraad direct leverbaar'.
- Besteld & betaald.
- Krijg een geautomatiseerd mailtje met 'Bedankt voor uw bestelling.'
Tot zo ver ging het nog goed.
- Vervolgens ..radiostilte...
- 2 dagen later besluit ik nog eens op de website te kijken en naar 'Mijn Account' te gaan. Daar staat de status op 'voltooid', alsof het al afgehandeld is.. Ik besluit nog even af te wachten..
- Na 9 dagen op mijn pakketje gewacht te hebben besluit ik maar eens te mailen, met de vraag waar het pakketje blijft.
- Na 4 dagen (niet 24 uur maar oke vergeven) een antwoord dat het product toch niet op voorraad is + excuses. Wel duidelijk een copy / paste antwoord uit een klantenservice handboek.
Maar nog steeds géén antwoord op de vraag wanneer ik mijn pakketje kan verwachten... Ik hoef geen precieze datum maar een indicatie, is het nog een paar dagen of een paar weken wachten zou wel handig zijn om te weten.

Ik weet dat de review wat zuur overkomt maar het is inmiddels meer dan 2 weken verder op een 'direct leverbaar' product en extra jammer omdat ik het product zo snel mogelijk nodig had.

Op basis van deze ervaring word het cijfer een onvoldoende.
In het verleden wel prima producten besteld dus ik zal het op een 4 houden.
Officiele reactie van Kamera Express 03-06-2020

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet vlekkeloos verloopt. Ik zie inderdaad dat wij het bestelde aantal stuks niet direct op voorraad hebben en deze voor je besteld zijn. Excuses voor onze late reactie, helaas hebben wij het momenteel erg druk, waardoor wij later reageren dan normaal. Ik zal je direct een mail sturen om daar wat opties door te spreken.

Willemien 07-05-2020

Prima winkel, vriendelijk hulp bij vragen. Makkelijk de producten te vinden die ik nodig ben. De camera die ik heb gekocht was er de volgende dag. ook tijdens de drukke tijd van online bestellen tijdens corona. telefonisch helaas niet goed te bereiken, je staat minimaal 30 minuten in de wacht.
Dat zou een verbeterpunt kunnen zijn.

Johan 10-04-2020

Lang aangehikt tegen upgrade naar Catalina op mijn MacBook. Betekende dat een deel van de software vervangen moest worden. Alles naar 64-bits. Dus ook mijn vertrouwde stand-alone Office pakket. Pakket gekocht bij Foto Konijnenberg. Vrij snel daarna de download-link, sleutel en instructies ontvangen. En alles draait weer als vanouds. Pakket bij Konijnenberg toch goedkoper als bij Apple en Microsoft. Top.

Flor Degrande 01-04-2020

Voor alle video en foto producten moet je bij Fotokonijnenberg.be zijn! Perfecte klantenservice en grote stock.

Marlie 20-03-2020

Zoals altijd kies ik steeds weer voor foto Konijnenberg, aan de telefoon en via mail word je keurig te woord gestaan, de bestelde producten worden keurig verzorgd en de volgende dag geleverd, dus voor mij top!

B.W.H. van Beest 24-02-2020

IK heb onlangs een Nikkor 24-120mm zoom gekocht. Ik ben zeer ontevreden hoe Konijnenberg dit heeft afgeleverd . De lens kwam *niet* keurig verpakt in de originele Nikondoos. In plaats daarvan was de lens in een slecht passend, half-kapot wit-neutraal doosje geduwd. Geen papieren/documentatie die bij de lens hoort! En ja, er was een half gescheurde bon die het garantiebewijs moest voorstellen. Kortom, zeer onprofessioneel en niet vertrouwenwekkend. Heb ik wel een echte Nikkor gekregen? Was hij wel nieuw? etc. etc.
Officiele reactie van Foto Konijnenberg 28-02-2020

Beste B.W.H. van Beest, u hoeft geen zorgen te maken. U heeft een originele, nieuwe Nikon lens ontvangen, met volledige garantie. Ik heb u een aparte mail gestuurd met een volledige toelichting.

Ton 23-02-2020

Een uitstekende winkel en mijn eigen fout werd erg snel hersteld. Ook mijn eerdere bestellingen waren prima.

Inne 23-02-2020

Deskundige en volledige uitleg gehad. Vlotte en vriendelijke verkoper. Heeft de tijd genomen.

Gio van Bernebeek 14-02-2020

Bestelling pentax Kp, vlot en correct afgehandeld de bestelling en de camera kwam in perfecte staat aan. Kortom prima.

Jan oet Sjengecity 14-02-2020

Betreft aankoop Reflecta Super 8 / Normaal 8 Scanner.
Goede prijs-kwaliteit verhouding. Klantvriendelijke medewerkers.
Tonen veel geduld met uitleg werking apparatuur.

peter 02-02-2020

Western Digital My Passport Wireless Pro 4TB

Goed product en het werkt perfect....
Kan nu zonder computer bestanden overzetten van mijn iphone en Camera.
Ook snel verzonden 1 dag later en ik had het al in huis.

peter 01-02-2020

goede service en dezelfde dag al verstuurd .
aankoop insta 360 one x.
mooie beelden en ook heel goed met je ipad te bewerken.
ben blij met mij aankoop

Peter Basmans 10-01-2020

Overzichtelijke website met goede en neutrale info over de aangeboden producten. Snelle levering en goede informatie ivm de verzending. Idd vandaag besteld, morgen in huis. Betaling verliep soepel wat bij een andere aanbieder zelfs na drie pogingen niet mogelijk was. Voor mij de reden om over te stappen naar deze winkel. Volgende keer kijk ik eerst hier wat er te koop staat.

Tamara 05-01-2020

Zeer tevreden, snelle levering en goede service!!! Mijn 1e spiegelreflex camera daar aangeschaft. Erg tevreden zowel over de service als over het toestel, een Canon EOS 2000D

Gerwin 30-12-2019

Ik heb gekozen voor Konijnenberg vanwege de goede "mondelinge' reviews, die ik kreeg uit mijn vriendenkring. Konijnenberg heeft een duidelijke webshop, waar gemakkelijk besteld en betaald kan worden, dit was geen enkel probleem.
Verder heb ik na de aankoop contact gehad over een adapter van EF-M naar EF lenzen, ik ben hierbij zeer goed en professioneel te woord gestaan. Waardoor ik snel een keuze kon maken. Bij het wegvallen van de telefoon-verbinding belden ze me keurig direct weer terug. Door deze aankoop kan ik mijn oude tele-lenzen gewoon weer gebruiken. Blij mee!
Erg tevreden over manier van afhandelen

Jo Raemen 25-12-2019

Levertijd, ook bij artikels op voorraad overschrijdt ruim de beloofde termijn. Links op de website werken niet altijd. Verpakking en levering verder OK

Tin 24-12-2019

Ruime keuze, gedetailleerde informatie, heb gemakkelijk de camera gevonden die ik zocht. De 100 Euro korting zat wel een beetje verstopt, met een promocode, waardoor ik bijna ergens anders had besteld waar het meteen zichtbaar was, dat vond ik toch jammer. Gelukkig wilde ik bij deze winkel bestellen en heb ik even verder gezocht. Vriendelijke telefonische service, en niet lang moeten wachten in deze drukke feestperiode.

Israel 22-12-2019

Prima shop, boden ook andere mogelijkheden aan toen bleek dat mijn gekozen product niet meer leverbaar was en ook nog voor dezelfde prijs!

Dinand 18-12-2019

Een perfecte website met goede product informatie. 's avonds om 21.50uur besteld, de volgende dag al in huis. Nog de beste prijs ook. Product netjes en degelijk verpakt.

René Peeters 16-12-2019

Ik heb reeds een aantal keer divers fotomateriaal aangekocht via Konijnenberg en heb altijd goede tot zeer goede ervaringen gehad. De site is gebruikersvriendelijk en bestellen gaat vlot. Ook op de levertijd is niets negatiefs aan te merken. De leverancier houdt zich aan de beloofde termijnen en de geleverde artikelen zijn uitstekend in kwaliteit en competitief qua prijs.

LeR 11-12-2019

Relatief tevreden, hoewel het door een combinatie van onhandige communicatie anderhalve week heeft geduurd voor ik het product mocht ontvangen.

Linda 11-12-2019

Twee weken geleden iets via foto konijnenberg besteld en tot op heden nog niks ontvangen. Na twee keer een mail te hebben gestuurd waar mijn bestelling blijft.
Officiele reactie van Kamera Express 13-12-2019

Beste Linda, dank voor uw beoordeling. Gelukkig is uw bestelling inmiddels geleverd. Door de drukte op en rond Black Friday hebben we helaas niet op tijd op uw mails kunnen reageren. Onze excuses hiervoor.

H. de Vries 11-12-2019

Enorme kennis van zaken, snelle levering, goede telefonische bereikbaarheid.
Website duidelijk ingedeeld, product snel gevonden.
Goede informatie over het product, overzichtelijk ingedeeld.

Qiang 05-12-2019

Een zeer goede online aankoopervaring, volledige productintroductie, geschikte prijs, snelle levering.

Wesley 05-12-2019

Website van Foto konijnenberg geeft voldoende informatie over de producten. Afhandeling van de bestelling was zeer vlot. Ik kocht een BenQ monitor waarbij de eerste monitor een DOA bleek te zijn, zonder problemen werd de DOA omgewisseld voor een nieuw toestel.

Ina B. 05-12-2019

De camera werd dan wel later geleverd dan gecommuniceerd maar dat mede te maken met Black Friday. toen ik daar over belde werd netjes en correct uitgelegd wat de oorzaak was. Vroeger altijd de winkel persoonlijk bezocht omdat het in de buurt was. Nu online mijn aankoop gedaan. Zeer tevreden over de afhandeling.

Erwin 05-12-2019

Bestelling via de webshop worden soms later geleverd dan eerder gecommuniceerd. Hierin mag de winkel proactiever acteren en de koper zelf op de hoogte brengen van wijzigingen in de leverantie. Wanneer hier vervolgens om geklaagd wordt komen ze wel met goede oplossingen waarmee de service voldoende blijft.

Patrick uit Nijlen 04-12-2019

Bij Konijnenberg krijg je professionele ondersteuning, zowel in de winkel door de verkoper als via de website (chatbot). De omschrijving van de toestellen is zeer correct en achter voldoen de toestellen aan de verwachtingen.

Anick Wijnen 01-12-2019

Zeer tevreden over de informatie die wij kregen bij de aankoop van de Canon EOS M50. Er werd voldoende uitleg gegeven zonder ons iets op te dringen. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Filip 28-11-2019

Tevreden over de zeer goede hulp bij de aankoop van een Sony RX10II enkele jaren geleden, er terug heen gegaan voor de aankoop van een compactcamera, daar deze bij fietstochten iets gemakkelijker mee te nemen is. Ook deze keer zeer goede raad gekregen, wat geresulteerd heeft in de aankoop van de verrassend zeer kwalitatieve Sony DSC RX100 VI.
Deze winkel, met een zeer ruime keuze aan toestellen, weet echt waarover zij praten.

bas 26-11-2019

heldere website, duidelijke afhandeling en snelle en goede levering op het afgesproken tijdstip.

Hans 26-11-2019

Ik bezoek de winkel nu voor het 2e jaar en bestel regelmatig bij hun. De verhuizing naar Almelo valt voor mij ongunstig qua reisafstand, maar het assortiment is dermate veelzijdig dat ik toch regelmatig ga kijken. Bij een "miskoop" is de service helemaal top. Een tas die toch te klein uitviel, kon ik in originele verpakking binnen een week zonder gedoe gewoon ruilen. Het team straalt vriendelijkheid, klantgerichtheid en vertrouwen uit. Leuke bevlogen sfeer in de winkel. Mensen die trots zijn op hun werk.

BiancaR 09-11-2019

Besteld en gelijk de werkdag erna was het binnen. Zoals beschreven. Keurig verpakt en precies zoals beschreven op de website. Erg tevreden

Herman 25-10-2019

Prima service, snelle levering. Het apparaat voldoet exact aan de verwachtingen.

Dirk 19-10-2019

Beste prijs en een correcte, snelle levering.
Bedankt Foto Konijnenberg.
Met vriendelijke groeten Dirk

Harry 15-10-2019

In tegenstelling tot wat de website, ook nu nog, vermeldt en ook door de verkoper Paul bij de aankoop op 14 mei 2019 werd bevestigd, zou deze set water - stofbestendig zijn.

Per toeval ontdekte ik dat dit niet zo is, de aan mij geleverde lens was niet water- en stofbestendig.
Helaas weigert Foto Konijnenberg nu deze lens om te ruilen voor de water- en stofbestendige ondanks dat men hier wettelijk wel toe verplicht is.

Wat mij echter het meest stoorde is dat een van de redenen die de toenmalige verkoper aangaf was dat Foto Konijnenberg niet meer zou bestaan en dat hij als nu Kamera Express niets voor mij kon betekenen …. pas op voor dit soort verkopers!!!

De klantenservice reageert ook niet schriftelijk maar telefonisch, ook niet na meerdere keren gevraagd te hebben om een schriftelijke reactie.
Dit zal dus wel uitdraaien op een juridisch gevecht, ondanks dat ik al jarenlang klant bij hun was.

Kenis 09-10-2019

Prima webwinkel. Levering precies op tijd. Goede service als je telefonisch contact opneemt.

Wies Menu 02-10-2019

Foto Konijnenberg heeft een zeer groot assortiment, je wordt er vriendelijk geholpen en het personeel is heel deskundig. Kortom het is een zaak waar het prettig winkelen is.

Hilde 28-09-2019

Tamron SP 150-600mm F5-6.3 Di VC USD G2 Nikon aangekocht. Info gevraagd via mail en snel de nodige antwoorden gekregen. Objectief on line bestelt en de dag nadien ontvangen. Super.

Bert Vugteveen 20-09-2019

Geweldig goed geholpen bij het kopen van het fototoestel.
Er werd alle tijd voor je genomen en je kreeg alle tijd om toestellen en hun mogelijkheden met elkaar te vergelijken.

Jan Op de Beeck 14-09-2019

Ik heb bij Foto Konijnenberg een nieuw fototoestel gekocht. Ik werd goed geïnformeerd door het personeel.

koenv 02-09-2019

Ik heb mijn fototoestel online gekocht op de site van Konijnenberg en dat is me prima bevallen. Goede zoekfunctie, heldere informatie, volledigheid, voldoende betaalmogelijkheden, goede communicatie achteraf (orderbevestigingen e.d.), ...

Levering netjes binnen de vooropgestelde tijd.

Ray Dolfing 20-08-2019

Al jaren doe ik zeer plezierig zaken met Foto Konijnenberg (destijds de locaties nog in Den Ham), zo ook deze keer weer bij de overstap van Canon DSLR naar Fujifilm Systeemcamera. Nu zitten ze in Almelo als onderdeel van Camera Express, maar grotendeels hetzelfde deskundige personeel staat daar weer voor je klaar. Technische goede onderbouwing en motivaties waarom bepaalde keuzes te maken (of juist moet laten). Iets waar je echt wat aan hebt. Ook zeer nuttige tips laten ze niet na. Ben erg te spreken over deze zaak en het personeel waarmee je goed kan zaken doen.

AMW Marine 20-08-2019

Wij hebben de Canon Powershot SX740 HS aangeschaft op aanraden van een bevriend fotograaf. Wij fotograferen er de producten meer voor de webshop.

grenimi 17-08-2019

zojuist een sony Cybershot DSC-RX10 mark 4 aangeschaft via de winkel foto konijenberg te turnhout. top dat je verschillende camera's daar kunt bekijken & uittesten. Verkopers met de juiste ervaring helpen je verder. wat wil je nog meer :-)

Martin 09-08-2019

Kwaliteit en prijs is erg goed. Door de samenwerking met foto konijnenberg en kamera express zijn er nog wel wat verbetering in de service door te voeren. Men moet oppassen niet te groot te worden. Ze hebben bij mijn laatste bestellingen wat credits daardoor verloren, maar ik zal nog wel terug keren.

Bas 05-08-2019

Foto Konijnenberg/ Kamera Express hebben me prima telefonisch geholpen.
Inmiddels ben ik trotse eigenaar van een nieuwe Nikon body.

Snelle en complete levering, zoals het hoort!

Dank en tot de volgende keer!

Veerle 04-08-2019

Levering iets later dan voorzien maar toch nog op tijd. Goede service. Gebruiksvriendelijke camera

Willy Scheirlinck 02-08-2019

Zeer goede service, snelle bediening, in minder dan 24 uur had ik mijn nikon toestel D 7200 bij mij thuis, het toestel ondertussen grondig uitgetest en ben zeer tevreden

Yt 01-08-2019

Gisteren een Nikon D750 besteld, vandaag in een stevige verpakking geleverd! Zoals steeds is Fotokonijnenberg.be top en stelt het nooit teleur! De beste winkel voor iedere (amateur)fotograaf!

Ik heb al verschillende keren contact gehad met hen waarbij ik domme vragen stelde en steeds kreeg ik snel een duidelijk antwoord!

Twijfel niet, kies Fotokonijnenberg.be!