Foto Konijnenberg - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto Konijnenberg.

Foto Konijnenberg stelt zich voor

Foto Konijnenberg is toonaangevend in de Benelux op het gebied van foto- en videoapparatuur. Onze adviseurs in Den Ham (NL), en Turnhout (BE) voorzien u graag van deskundig advies, uitstekende service en een scherpe prijs. Ons complete assortiment is ook verkrijgbaar via onze webshop www.fotokonijnenberg.nl. Voor een persoonlijk advies bij de oriëntatie op onze webshop kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. Zekerheid van deskundig advies, goede service en de juiste prijs? Kenners kiezen Konijnenberg.

Deze score is berekend op basis van 260 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

Ruud 21-09-2018 Via de website gekocht

Uitgebreid assortiment, goede service

Foto Konijnenberg heeft echt alles wat je nodig zou kunnen hebben voor de fotografie.
iha snelle en correcte levering. Goede prijs-kwaliteit. Ze komen snel en deskundig met antwoorden op mijn vragen.

Aad 21-09-2018 Via de website gekocht

Snel Fantastisch en Professioneel

Snelle levering en goed advies met keuze ! Zelfs de prijs is goed. En alle Canon lenzen zijn leverbaar.

John 15-09-2018 Via de website gekocht

Poerfecte service

Van de toegezonden WD Wireless Pro was de accu geheel ontladen en niet aan de praat te krijgen.
Na een mailtje met de klantenservice perfect opgelost. Oude retour en binnen twee dagen was de nieuwe er. Alle lof. TOP

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mariëtte 28-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering.

Extra groot fotoalbum besteld voor de vakantiefoto's. 's Middags besteld, volgende dag al geleverd. Zat goed verpakt, dus geen beschadigingen. Ook eerdere bestellingen (niet alleen fotoalbums) altijd correct en snel ontvangen. Wat mij betreft een aanrader

Mike huisman 24-08-2018 Via de website gekocht

Goede top service

Smorgens besteld en na een uurtje rijden had ik het product( een jubo schommelkop mark IV ) al in mijn bezit ! Ze hebben mij ook geholpen met een extra lensplaat !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joost 24-08-2018 Via de website gekocht

Geen woord gelogen over een film scanner

Op zoek naar een (primair) diascanner kwam ik op de site van Foto Konijnenberg terecht en vond de Rollei DF-S 190 SE Scanner. De omschrijving kwam overeen met tests die ik elders op het internet had gelezen. Besteld en de volgende dag in huis in inderdaad, een prima filmscanner. Twee puntjes t.a.v. de scanner, 1: een 'foto' vastleggen vereist mijns inziens iets teveel handelingen, 2: het schoonhouden van de 'lichtbak' is essentieel voor relatief schone scans. Deze puntjes hebben mij er niet van weerhouden om in een week duizenden dia's in te scannen om zo mijn fotoarchief volledig te digitaliseren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kup 18-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige snelle service en webshop.

De webside heeft een goed overzicht en de shop reageert snel op wensen. De klantenservice is snel en klantvriendelijk. De levering is snel en accuraat .

Dirk Heijboer 16-08-2018 In de winkel gekocht
Den Ham

Professionele en relaxte klanten contact !

Een verleidelijk mooie en professionele winkel met aangename recht-toe recht-aan adviseurs. Mensen met liefde voor het vak en de zaak: zij luisteren goed naar wat je wilt - kunnen type klant,en zijn wensen goed inschatten. Een winkel waar je voor je plezier naar toe gaat en blij van wordt. Een enorm assortiment en met name ook in de top kwaliteits-cameras, lenzen en alle bijbehorende producten. Verleidelijk om (te) veel te kopen ! Bij grote drukte soms wat lang wachten, maaris dat geen straf. Lange rit naar Den Ham geeft goed beeld van fraai Overijssel.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Kleine koerkamp 10-08-2018 In de winkel gekocht
In den ham

Wij zijn geweldig gehopen

Ze hebben alle tijd voor ons en ook een goede uitleg gegeven en ze zijn heel vriendelijk ook als niet wat koopt zijn ze vriendelijk.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Melissa 07-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige klantenservice!

Ik had een bestellingen gedaan wat uit meerdere producten bestond. Echter was 1/3 product niet beschikbaar dus zou ik moeten wachten. Normaal gesproken zou je 6.95 moeten betalen om je bestelling in delen te laten opsturen. Ik had een mailtje gestuurd dat ik die week op vakantie zou gaan en me afvroeg wanneer het binnen zou kunnen komen. Ze hebben me uitstekend geholpen (zeer snelle reacties op mail) en hebben mijn camera op de post gedaan, die had k de dag erop gelijk binnen. Ik hoefde niets extra te betalen. Ik raad Fotokonijnenberg zeker aan!! Nog nooit zo een goede service gehad.

Ger Mulder 04-08-2018 In de winkel gekocht
den Ham

Meer dan perfect!!!

Allereerst contact gehad met Marianne, na een kwartier alles wat ik wel niet zou willen doorgenomen en tot een juiste reservering in de winkel gekomen. Eenmaal in de winkel weer perfect geholpen! Kortom, tot de volgende keer!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tanja Joosten 04-08-2018 Via de website gekocht

Gevaarlijk om er binnen te gaan.

Prima advies, denken ook aan je portemonnee, maar je komt snel met teveel gekochte artikelen naar buiten. Nemen de tijd voor je en er wordt. Iets opgedrongen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

L. Prenger 04-08-2018 In de winkel gekocht
Den Ham

Eerlijk & gedegen advies, een aanrader!

Afgelopen zaterdag was de 2e keer dat ik hier naar toe ben gegaan voor een lens voor mijn Nikon spiegelreflex camera. Ik werd vriendelijk geholpen en goed geadviseerd door 1/2 medewerkers, ‘heb lenzen getest op de body voor de beste afweging en ben vervolgens wederom tevreden de deur uit gegaan met een nieuwe lens!
Foto Konijnenberg heeft erg breed assortiment, zowel voor de beginnende als gevorderde fotograaf. Zelf schommel ik daar ergens tussen in. Een groothoeklens staat nog op m’n verlanglijst, dus team Konijnenberg.. ik kom zeker nog terug, dank!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Dennis Nijen Twilhaar 03-08-2018 In de winkel gekocht

super service

Eerst online gekeken wat ik graag wou hebben ter vervanging va een lens omdat deze defect is.
daarna in de winkel geweest en info gehaald en tot aankoop overgegaan.
reparatie van de lens was niet meer rendabel.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Martien 03-08-2018 Via de website gekocht

De enigste in Nederland die Cognysis producten verkoopt

De enigste webshop die producten van Cognysis verkoopt in Nederland. Snelle levering.
Keurig verpakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Wouter 02-08-2018 Via de website gekocht

Goede service zowel online als in de winkel

Goede winkel waar medewerker werken die verstand van apparatuur hebben en veelal ook uit het werkveld komen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Conny 02-08-2018 In de winkel gekocht
Den ham

Zeer goed advies

Ga al jaren naar Konijnenberg. Vanwege de deskundigheid van de verkopers. D3 eerlojke adviezen en de uitstekende service

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ben 02-08-2018 In de winkel gekocht
Den ham.

Goed advies.

Luisteren goed wat je wilt en geven een goed advies. Doen een goed voorstel als je iets in leverd .

Emanje 02-08-2018 In de winkel gekocht

Goede deal.

Mijn camera had een defect scherm, in plaats van reparatie hadden zij een zelfde occasion te koop ter waarde van de verwachte reparatiekosten. Hier ben ik op in gegaan omdat ik de kapotte camera niet op tijd terug zou krijgen voor mijn vakantie.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Chrit Masotte 01-08-2018 Via de website gekocht

Prima prijs en tijdige levering

Doe al 10 jaren zaken met Foto Konijnenberg en nog steeds tevreden over prijsstelling, tijdige levering en service!

Jan 31-07-2018 Via de website gekocht

Zeer snel

Zeer snelle en prima levering tegen een echt lage prijs! Duidelijke werkwijze en zeer makkelijke wijze de levering te volgen. Geweldig!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Herma 30-07-2018 In de winkel gekocht

Prima advies

Ik wilde overstappen van een spiegelreflexcamera naar een systeemcamera. Had hiervoor al online veel camera's bekeken en ook veel reviews gelezen. Er is echter zoveel aanbod dat ik door de bomen het bos niet meer zag. Roedie van foto Konijnenberg heeft naar mijn wensen en mogelijkheden geluisterd en van daaruit een camera geadviseerd. In de winkel was ik al volledig overtuigd van het gebruiksgemak en ook na twee weken ben ik erg tevreden met de resultaten van de camera. Daarnaast kreeg ik een goede inruilpremie voor mijn spiegelreflexcamera met lenzen. Al vele jaren klant bij deze zaak en altijd tot volle tevredenheid.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

ABterBrake 28-07-2018 In de winkel gekocht
Den Ham

Al zeker 30 jaar het vertrouwen waard gebleken.

Heb je vragen alvorens te kopen, dan is de koopsuggestie altijd op het voldoen aan jouw wensen gericht en niet op het binnenhalen van het grootste voordeel voor de zaak zelf. Zo kun je een wens hebben waarvan de vervulling na enig speurwerk 500 euro lijkt te kosten waarna je thuis komt met het een vergelijkbaar kwaliteitsproduct van 300 euro. En soms lijkt de service van 'mijn' combinatie Fujifilm-Konijnenberg een grenzen te kennen. Ongelofelijk!

Peter 28-07-2018 Via de website gekocht

Concurrerende prijs en snelle levering

Ik wist al langer welke flitser ik wilde aanschaffen en heb dus echt alleen gezocht op de prijs en de webshop die hem op voorraad had.
Tevens zoek ik altijd uit wat de ervaringen met webshops zijn en zo kwam ik uit bij Foto-Konijnenberg.
Ben er inmiddels achter dat de kritiek die ik een aantal jaren geleden had gelezen ver van de waarheid waren en ben zeer tevreden over deze webshop.
Ze doen wat ze zeggen en zal dan ook zeker deze shop aanraden bij kennissen, vrienden, collega's, etc. etc.
Vind vooral de uitgebreide filter mogelijkheid verschrikkelijk handig bij zoeken naar een artikel.
Kunnen veel webshops nog wat van leren!
Al met al dus heel erg tevreden!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

John Starre 27-07-2018 Via de website gekocht

Een betrouwbare en degelijke leverancier.

Een betrouwbare en degelijke leverancier. Zowel de winkel als de webshop kenmerken zich door kundigheid en degelijkheid. De website valt op door zijn eenvoud en bestelgemak. Ik heb menig bestelling met het grootste gemak gedaan en geleverd gekregen. Is iets tijdelijk niet leverbaar krijg je netjes een mailtje.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JH Terpstra 27-07-2018 Via de website gekocht

Lage prijs snelle levering

Bij Konijnenberg een accu gekocht voor mijn Phantom 3 drone, ze hebben de laagste prijs en supersnelle levering. Het is overigens niet mijn eerste aanschaf daar, voor mijn foto hobby ook al vele malen artikelen besteld, nagenoeg altijd op voorraad, zeer snelle levering en retoureneren voor het geval nodig is ook geen enkel probleem. Ik ben ook een aantal keren in de winkel geweest en daar kijk je je ogen uit...deskundig perosneelen je wordt altijd vriendelijk geholpen en men neemt de tijd voor je zelfs al het wat drukker is. Kortom wat mij betreft een aanrader ik heb alleen maar goede ervaringen bij Konijnenberg en dit is echt waar en geen promotie babbel....!

Ag 27-07-2018 In de winkel gekocht
Konijnenberg in Den Ham

Aankoop objectief waarna omruil naar een boddy

Gezien ik ontevreden was over de kwaliteit van de opnamen die ik maakte met mijn objectief heb ik besloten om een kwalitatief betere te kopen.
Ik heb hiervoor bij foto Konijnenberg een goed advies gekregen en is er ook goed meegedacht waardoor ik overtuigd was om een aankoop te doen.
Echter na een week testen en vergelijken te hebben gemaakt kwam ik toch tot de ontdekking dat het verschil in scherpte niet zo groot was dan als ik had verwacht.
Een week na mijn aankoop heb ik de lens retour gebracht.
Bij Konijnenberg hebben enkele medewerkers kritisch gekeken naar de testopnamen, alle tijd genomen om nieuwe testen te maken (met verschillende combinaties van objectief en camera) en mij verder wederom een goed advies gegeven.
Ik voelde totaal geen druk mbt verkoopbelang, maar het was meer hun belang dat ik als tevreden klant huiswaarts zou gaan, met of zonder aankoop.
Uiteindelijk heb ik een nieuwe boddy gekocht die en zijn alle objectieven ook nog eens kosteloos gekalibreerd .

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Floris 26-07-2018 In de winkel gekocht

Top winkel

Mijn vaste winkel voor al mijn fotografie materiaal. De medewerkers hebben verstand van zaken en nemen altijd de tijd voor je. Mocht een product niet op voorraad zijn word er samen naar een oplossing gezocht. In 1 woord gewoon top.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Douwe Baas 26-07-2018 In de winkel gekocht
Den Ham

Veel kennis en duidelijke uitleg

Vorige week naar Konijnenberg gereden om de DJI Mavic Pro drone te kopen. Heel goed geholpen en super drone. In het systeem was er geen administratieve voorraad maar omdat het magazijn ook voorraden liggen voor andere vestigingen en 1 vestiging weinig drones verkoop konden we toch met de Mavic Pro naar huis. Dus een uitstekende service. Ook zijn we erg tevreden over de drone, mooie beelden en ook bij redelijke harde wind erg stabiel.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Menno 26-07-2018 Via de website gekocht

Echt de volgende dag geleverd!

FK maakt hun belofte over snelle levering waar. Echt de volgende dag! En je krijgt ook nog degelijk tel. advies als je vragen hebt. Vaak de goedkoopste...

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan Ceelen 23-07-2018 Via de website gekocht

Goede service voor een prima artikel

Na het bestellen en afwerken van de bestelling kreeg ik de melding dat de order niet compleet was en de levering vertraagd zou zijn. Dit bleek het mee bestellen van een UV/protectie filter met een levertijd van 5 tot 7 werkdagen te zijn. Echter twee dagen later kwam de melding dat de order was aangemeld bij Post.nl en snel daarna werd hij degelijk verpakt geleverd. Over de service en de moeite voor een snelle levering zal je mij niet horen klagen, in tegendeel!

Een B-Stock artikel was het blijkbaar vanwege het feit dat het objectief een keer even uit de doos was geweest want het zegel van de sluiting was verbroken. Dat was alles …. So who cares?

De eerste opnamen zien er prima uit, de wat tragere automatische scherpstelling valt best wel mee en is acceptabel. De NIKON VR ll beeldstabilisatie lijkt ook goed te fubctioneren.

Dit was mijn eerste bestelling bij Foto Konijnenberg en ze hebben er gewoon weer een tevreden klant bij. Dat wilde ik wel even laten weten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Menzo 23-07-2018 Via de website gekocht

Mooi assortiment... Brinno camera's in assortiment geweldig!

Meerdere Brinno's besteld. Omdat ze om de hoek zitten halen we zelf op. Prima service en bestelling ligt binnen een uur klaar! Perfecte situatie...

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anneke te Boekhorst 21-07-2018 In de winkel gekocht

Topzaak!

Al meerdere keren wat online bestelden altijd op tijd zonder mankementen geleverd. Laatst had ik een vraag over een screenprotector, zelfs om 21.30 krijg je via de chat nog advies!

Vorige week oude camera’s ingeruild voor een prima prijs. Ook gelijk een nieuwe gekocht na goed advies. De verkoper luistert naar je wensen en verkoopt je de beste camera voor joú.

Heel tevreden en zal er zeker nog vaak wat kopen!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bjorn 21-07-2018 Via de website gekocht

Prima en snelle service. Goede prijs.

Online een televisie voor onze zoon besteld vanwege de goede prijs. De dag erna werd alles netjes zoals afgesproken geleverd. Top service.
Het was onze eerste ervaring met Konijnenberg. Aanrader.

Remco 20-07-2018 In de winkel gekocht

Vakkundige service

Ik heb zowel een systeemcamera als een paar objectieven gekocht in deze winkel. Een bestelling via de webshop en één door een bezoek te brengen in de winkel. Een mooie zaak met vakkundig personeel, mensen uit het vak en zeker geen ‘dozenschuivers’. Ook bij telefonisch contact krijg je zonder doorgeschakeld te hoeven worden gelijk goed advies. Een topwinkel!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M. Jansen 20-07-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende service!

Jaren terug op aanraden van derden gekozen voor Konijnenberg voor de aanschaf van camera('s) en toebehoren. Na het aangeven van jouw wensen in de brede zin, krijg je gedegen informatie en advies en wordt zoveel tijd besteedt als nodig om een weloverwogen aankoop te kunnen doen!
Recent met een mankement aan een jonge body/lens retour geweest. De artikelen zijn ingenomen voor onderzoek/afhandeling vd klachten en ik kreeg een gelijkluidende combinatie te leen mee naar huis om niet zonder te zitten met de (natuurfotografie)vakantie voor de deur! Alle bezoeken altijd vergezeld van een heerlijk kopje koffie en niet te vergeten altijd prettig contact! Daar kom je graag terug!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Dexter Dekker 20-07-2018 In de winkel gekocht

Professioneel en gezellig!

Mensen die weten waar ze over praten en begeleiden in het maken van de juiste keuze! Ik koop al mijn lenzen en bodys bij Foto Konijnenerg, want mocht er iets mis zijn, dan kan ik met een gerust hart zeggen dat ze klaar zullen staan met een passende oplossing! Vorige week een D4 gekocht en ik had geen betere keuze kunnen maken!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Dennis 19-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige goede levering Van Samsung tv

Duidelijke website en uitstekende levering van de webshop. Tevens was de gekochte tv goedkoper dan de overige winkels.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Anja 19-07-2018 Via de website gekocht

Snelle service en prima prijs!

Ze hebben zeer snel geleverd en hadden zelfs de beste prijs die ik kon vinden op het net. Ik heb een Beother printer gekocht en zag ook ook hun site de relevante info.

Adri Ekker 18-07-2018 In de winkel gekocht

Hartelijk en goede ontvangst

Kennis, service en goede uitleg. Klantvriendelijk. Personeel denkt mee omtrent aanschaf. Kortom: heel fijn.

Frans 15-07-2018 In de winkel gekocht
Den ham

Uitgebreide keuze, goede bediening en ditto advies

Zeer mooie winkel, zeer grote keuze, vriendelijk en deskundig personeel.
Helaas is Den Ham niet echt in de buurt, maar de winkel maakt het de moeite waard.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Kimberly s 14-07-2018 Via de website gekocht

Super goede en snelle levering pakketten

Ik vind het een goede online shop alles staat er duidelijk. .. je.kan.makkelijk je producten vinden.
Helemaal.top

Ik zeg bestel hier gauw wat, een echte aanrader 👍🏻

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerwin 14-07-2018 Via de website gekocht

Echt top winkel

Dit is echt een topwinkel. Ze hebben een goede service en alles is naar wens aangekomen de volgende dag. Dus voor 22:00 besteld morgen in huis klopt ;)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sylvia 10-07-2018 Via de website gekocht

super service

Foto Konijnenberg levert goede producten voor een goed prijs.
Service als je ze belt is ook geweldig.
Deze zaak krijgt van mij een dikke 10

Marian Steenbergen 07-07-2018 In de winkel gekocht

Deskundig advies

Vriendelijk personeel, ter zake kundig. Goed te onderhandelen inzake inruil..Met een goed gevoel naar huis!

Jolanda 07-07-2018 In de winkel gekocht

Super service

Je wordt bij konijnenberg altijd uitstekend geholpen. Er is veel advies. En het personeel is vriendelijk en neemt de tijd voor je. Dan neem je de wachttijd voor lief. Er genoeg te zien in de winkel dus vervelen doe je je onder het wachten niet.

Jo Pötgens 06-07-2018 Via de website gekocht

kan niet beter !!

ondanks de enorm slechte communicatie met de leverancier van het bestelde product, werd ik zeer regelmatig geïnformeerd met de laatste staat van dienst . klasse !!

C.A. 05-07-2018 Via de website gekocht

Goed advies

De medewerkers van de webshop hebben me goed advies gegeven, ingaand op de wensen die ik vooraf had geformuleerd. Fijne, snelle reacties!

René A 05-07-2018 In de winkel gekocht
Den Ham

Zoals altijd TOP service !!!!

Vriendelijke en goed geholpen en zoals altijd TOP service , mooi nieuw pand ruim en goed overzichtelijk

Erik 02-07-2018 In de winkel gekocht

Persoonlijke service

Ik had eerder al een goede ervaring met Konijnenberg, ook nu werd ik niet teleurgesteld! Een mooie zaak en een prima service! Wat ver weg van Amsterdam maar dat maakt een leuk dagje uit bekroond met een hartelijke ontvangst!