Foto Konijnenberg - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto Konijnenberg.

Foto Konijnenberg stelt zich voor

Foto Konijnenberg is toonaangevend in de Benelux op het gebied van foto- en videoapparatuur. Onze adviseurs in Den Ham (NL), en Turnhout (BE) voorzien u graag van deskundig advies, uitstekende service en een scherpe prijs. Ons complete assortiment is ook verkrijgbaar via onze webshop www.fotokonijnenberg.nl. Voor een persoonlijk advies bij de oriëntatie op onze webshop kunt u altijd terecht bij onze klantenservice. Zekerheid van deskundig advies, goede service en de juiste prijs? Kenners kiezen Konijnenberg.

Deze score is berekend op basis van 338 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Wil jij ook anderen helpen door het schrijven van een review? Maak kans op een VVV cadeaubon t.w.v. van €50,-! Schrijf een review

Johan 17-02-2017 Via de website gekocht

Tevreden klant

Ik ben al sedert enkele jaren klant bij deze webshop.Ik heb enkel goede ervaringen,duidelijke website,makkelijk om te betalen op de manier die u het beste past.Ook de communicatie naar de klant toe is goed,zelfs is er een mogelijkheid om te chatten met een medewerker wanneer iets niet duidelijk mocht zijn.Ook bij aankoop van occasions zit je hier goed,materiaal is echt zoals ze het presenteren en met 1 jaar garantie,betrouwbaar.Mijn product werd snel en verzorgd geleverd.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Jurgen 15-02-2017 In de winkel gekocht

dhr

Professionele verkopers. En goede service .kom altijd weer graag in de winkel van turnhout. Ook via internet nooit geen probleem gehad.

dmiddern 12-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop achtergrondrollen

Deze winkel is meestal mijn vaste partner geweest in de aankoop van mijn fotografiemateriaal. Ik ben dan ook tevreden over de goederen die geleverd worden. Deze keer was ik echter enorm teleurgesteld door enerzijds de foute reclame en anderzijds de manier waarop ik werd behandeld toen ik meer uitleg vroeg.
1 - bij een aankoop van meer dan 75 euro is de transportkost gratis, althans zo zegt de reclame, want voor de aankoop van mijn achtergrondrollen werd wel dégelijk een transportkost aangerekend. "Gratis" betekent voor fotokonijnenberg een korting op de transportkost van 15 euro.
2 - toen ik meer uitleg vroeg werd ik onvriendelijk en zonder begrip wandelen gestuurd.

Minpunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Johan 11-02-2017 Via de website gekocht

Simpel te bestellen, snel geleverd en correct afgehandeld

De webshop biedt een ruime keuze aan producten met daarbij telkens de nodige informatie.
De bestelling is heel eenvoudig en in enkele stappen uit te voeren. Het pakketje kan je volgen en je weet wanneer het bij u geleverd wordt.
Het hele bestelproces tem de levering is super. Snelle & correcte levering.

Elke 10-02-2017 Via de website gekocht

Professioneel advies, snelle levering.

Ik was op zoek naar een lichtsterk objectief voor mijn Nikon en het telefonisch overleg met Konijnenberg heeft geholpen bij het maken van mijn keuze, er was duidelijk iemand aan de lijn met kennis van zaken. Een scherpe prijs en een snelle levering maakten het plaatje compleet. Fijn om vanuit je zetel deskundig advies te krijgen en een juiste aankoop te doen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

erbee 10-02-2017 Via de website gekocht

niet op voorraad? beter niet bestellen

Op zich niets mis met deze zaak. kundig personeel. maar helaas is mijn ervaring dat als iets niet op voorraad is, het maanden kan duren voor de spullen er zijn. Men laat ook niets verder weten, dus je mag er zelf achteraan vissen. het is nu de 2de keer dat me dit overkomt, Jammer!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd

Mattheeussen Robert 10-02-2017 In de winkel gekocht

80D geef mij een pak meer mogelijkheden t.o.v. 50D

Deze nieuwe camera geeft mij tot heden veel meer mogelijkheden, alleen ontbreekt mij de Nederlandstalige handleiding.
Deze boekvormige handleiding is zeer praktisch op verlof.
Ik hoop deze spoedig te mogen ontvangen.

Minpunten

• Klantenservice

Marc 09-02-2017 Via de website gekocht

Snel en gemakkelijk

Zeer duidelijke en gemakkelijk te interpreteren website.
Zeer vlotte levering die optimaal te volgen is.
Is een aanrader.

Johan Witters 06-02-2017 Via de website gekocht

Canon EOS 80D + 70-300 IS USM lens

Al veel goed gehoord over de winkel, en ze waren de goedkoopste. Prima service en goede verzending. 2 items waren niet op voorraad, maar ze maakten er geen probleem van om de reeds beschikbaar zijnde artikelen op te sturen

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Luc Vervliet 05-02-2017 Via de website gekocht

Nikon tilt/shift objectief

Door goede ervaring bij vorige aankopen en de gunstige prijsvoorwaarde heb ik dit objectief bij Konijnenberg via hun webshop besteld. De volgende werkdag werd het geleverd. Prima service, ben uiterst tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Martin 02-02-2017 Via de website gekocht

Aankoop Canon scanner 9000F M2

Mijn eerste aankoop bij foto Konijnenberg en ik heb alleen maar positieve ervaringen.
Zeer behulpzame,vriendelijke en kundige mensen.
De ene dag betaald en de andere dag had ik het toestel in huis.
Ik ga hier zeker verdere aankopen doen.
Een aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Malin 02-02-2017 Via de website gekocht

Duidelijke website en vlotte levering

Ik zocht bij Konijnenberg een fototoestel 'Panasonic DMC TZ-80' op aanraden van mijn dochter die vroeger al iets aankocht.
De website was duidelijk en ook de specificaties van het toestel waren in een begrijpbare taal opgesteld.
Ik koos voor Konijnenberg omdat het toestel daar goedkoopst was en voor een pakket. In dit pakket zat echt alles wat ik nodig had: kaart, tasje, tweede batterij en daarbovenop nog 2 jaar extra garantie!
De levering verliep heel vlot en het toestel + toebehoren waren heel goed verpakt.
Ik ben dus een tevreden klant.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Tony-Vilvoorde 31-01-2017

aankoop van Nikkon D5300 + Nikkorlens 18-140

Goede website met duidelijke info. Vlotte en correcte levering, Veilig verpakt. Wat in voorraad is is in voorraad. En dit alles tegen een gunstige prijs. Wie fotomateriaal aankoopt bij Konijnenberg is duidelijk aan het goede adres.

Pluspunten

• ruim aanbod
  • Snelle en correcte aflevering
  • lage prijs

Minpunten

• nog geen ontdekt

Tanja 30-01-2017 Via de website gekocht

Foto konijnenberg

Aangename website, de nodige info's van de producten te vinden , alles vlot te vinden. vlotte levering van bestellingen en correct verpakt.

Pluspunten

• vlotte bestelling

Barbier Ronny 29-01-2017 In de winkel gekocht
TURNHOUT

aankoop van canon 6D + canon lens 24-105

Service was voor mij onbekend, omdat ik er een eerste aankoop heb gedaan. Namelijk een CANON
EOS 6D + een lens 24-105mm L IS USM . Mijn bewondering en dankbaarheid voor de verkoper grensde voor mij aan het ongelooflijke , voor de tijd en raad die deze persoon aan mij heeft besteed en waarvoor ik nog dankbaar ben . Ik heb reeds ondertussen reeds een tweede aankoop gedaan een flits 430 X III-RT waarvoor ook hier een uitstekende raad en service heb mogen ontvangen ,dus voor alles een dikke proficiat

Pluspunten

• de ingestoken tijd en raad
  • verkoper in de winkel Turnhout
  • Alles aangaande service

Panasonic DMC-TZ80 28-01-2017 Via de website gekocht

bestelling van fototoestel Panasonic

op verschillende site gekeken en omdat door vrienden Konijnenberg me werd aangeraden hebben we daar dan ook ons fototoestel gekocht. Het is een toestel voor mijn vrouw. Ik heb ook een Panasonic maar het model vroeger. Nu ben ik op haar jaloers. Een groot voordeel is dat ik haar wel kan leren hoe er mee om te gaan. Sommige funkties zijn wel nieuw maar de rest is hetzelfde. Bij het contact met Konijnenberg heb ik een duidelijk uitleg gekregen over de aankoop

Pluspunten

• duidelijkheid
  • snelle levering

Luc 26-01-2017

Tal van zaken

Deze shop (Turnhout) heb ik al meerdere malen bezocht én aankopen gedaan. Vriendelijke ontvangst en een massa know-how van de medewerkers die ze graag met je delen. Je weet wat je koopt ! Zelfs een workshop heb ik daar al gevolgd. Ook via de webshop heb ik al aankopen gedaan. Zeker aan te bevelen !!

JP Kellens 26-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop printer

Over't algemeen snelle levering goede service en prompte reactie op vragen. Bij mijn laatste bestelling echter na een eerste snelle reactie gedurende de hele week niets meer gehoord, terwijl ik al 2 mails als herinnering had gestuurd. Toch een minpunt op een overigens mooi blazoen.

Pluspunten

• Meestal snelle levering aan een correcte prijs

Minpunten

• Laatste bestelling niet ontvangen na 10 dagen

Paul 26-01-2017 In de winkel gekocht
Turnhout

Snelle levering en prima service !

Een fototoestel laat ik liever niet thuis leveren, dat ga ik afhalen in de winkel in Turnhout. Accessoires achteraf kunnen dan weer thuis geleverd worden. In beide gevallen een prima service en snelle levering. Het fototoestel bvb was nergens in voorraad en heb ik toch binnen de week kunnen afhalen zodat ik nog van de Nikon cashback kon genieten. Bedankt Konijnenberg !

Pluspunten

• zeer goede service
  • deskundig personeel
  • snelle en correcte levering

Minpunten

• tot hiertoe nog geen ondervonden

vlapoulle 26-01-2017 Via de website gekocht

Gewoon perfekt !

Een ruime keuze, een goede prijs, een vlotte transactie, en een razendsnelle levering...
What else ?

François Van Baelen 25-01-2017 Via de website gekocht

Review bestelling.

De bestelling wordt uitgevoerd zoals verwacht. Je wordt op de hoogte gebracht en gehouden van de bestelling.
Alles is keurig en veilig ingepakt een wordt zorgvuldig afgeleverd.

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Veilig

Boris 22-01-2017 Via de website gekocht

Boris van Haare

Zeer scherpe prijs (10% onder de gemiddelde internetprijs) en snelle levering voor een rugzak Lowepro Flipside 500, gewoon goed!

Pluspunten

• scherpe prijs
  • snelle levering
  • perfecte verpakking

Maarten van Leeuwen 22-01-2017 Via de website gekocht

Zeer betrouwbare en klantvriendelijke winkel

De website is duidelijk en, wat ik zeer belangrijk vind, als ze zeggen dat iets op voorraad hebben, dan IS dat ook zo. Veel winkels zeggen dat er voorraad is, en pas nadat je besteld en betaald hebt laten ze weten dat er "toevallig" geen voorraad meer was maar dat ze het zo snel mogelijk voor je gaan bestellen.
Even tweede is dat ze de telefoon beantwoorden!

Pluspunten

• Zie beoordeling

Minpunten

• Je moet zelf bellen als er iets is

Tim 20-01-2017 Via de website gekocht

Goede hulp dr chat,gemakkelijk te bestellen en snel geleverd

Via een collega van mij terecht gekomen bij deze winkel.
Zeer overzichtelijke site en gemakkelijk alles terug te vinden.
Goede en snelle hulp via de chat waardoor mijn keuze voor welke camera gemakkelijker werd.
Op zaterdag besteld, dinsdag al in huis.
Enig minpuntje is dat de bestelling gewoon aan de voordeur stond. voor een duurdere camera is dit mss aangewezen, indien er niemand thuis is, dit te laten afleveren in een postkantoor (weet natuurlijk niet hoe jullie samenwerken).

Pluspunten

• snelle levering
  • goeie hulp via chat
  • mooie en overzichtelijke site

Minpunten

• pakje stond gewoon aan voordeur

Paul 19-01-2017 Via de website gekocht

Dé winkel voor iedere fotograaf, van amateur tot prof !

Aankopen van materiaal is erg gemakkelijk dankzij het ruime aanbod. Meeste producten zijn meteen voorradig. Bestellen kan ook heel vlot via de website met tal van mogelijkheden tot betalen en de keuze tussen thuis laten leveren of afhalen in één van de verkooppunten.
Verkopers in Turnhout staan steeds tot uw dienst voor het geven van extra info en/of voor een demonstratie en spreken met kennis van zake.
De infodienst via mail kan echter wel beter. Wellicht vanuit marketingstandpunt heeft men duidelijk liever dat men zich naar de winkel begeeft ;-). Mails worden wel heel erg snel beantwoord.
Wie goed video- en fotomateriaal wil aanschaffen is bij Foto Konijnenberg zeker aan het juiste adres !

Pluspunten

• ruim aanbod + snel beantwoorden mails
  • winkel Turnhout vlot bereikbaar + parking
  • aparte afhaalbalie + servicedienst
  • verkopers nemen de tijd om u te woord te staan
  • bereidheid bij het afhandelen van problemen

Minpunten

• soms lang wachten
  • Nederlandse verkopers zijn wat directer
  • info via mail is beperkt

Redg 15-01-2017 Via de website gekocht

Correcte en snelle levering

Heel tevreden correcte snelle levering en dan nog de goedkoopste ook. Beter kan niet en is zeker aan te bevelen. Heel interessant is ook de mogelijkheid tot uitbreiding garantie voor een eerlijke prijs en geen addertjes onder het gras.

Pluspunten

• Lage prijs
  • Snelle levering
  • De beoogde kwaliteit van scannen is correct

Minpunten

• Nog niet ervaren

Paul 13-01-2017 In de winkel gekocht

Tevreden met de uitleg bij mijn aankoop Canon 5D MKIV

Foto Konijnenberg is zeer concurrentieel mijn zijn prijzen en de populaire producten hebben ze meestal in stock. De winkel is goed bereikbaar en er is een ruime parking.

Pluspunten

• Goede vakkennis
  • Veel producten in stock
  • Eerlijk in de afhandeling

Minpunten

• Soms vrij arrogante verkoper.

ALBERT ENGELEN 12-01-2017 Via de website gekocht

Bijkomende aankoop Nikon DK-17 Oculairglas

Jaren een prachtige ervaring gehad met de winkel Konijnenberg in Turnhout, zowel voor mijn privé aankopen dan via factuur (heel wat gekocht...). Voldoende uitleg, behulpzaam team.
Tot vorig jaar één van mijn Nikon toestellen in reparatie moest. Tegelijk bestelde ik een oculair glas (was verloren), de verkoper zocht het op en noteerde het artikel, echter verkeerd.
Bij het afhalen van het toestel werd dit vastgesteld. De verantwoordelijke in de winkel gaf toe dat het hun vergissing was, wou wel het juiste bestellen, doch weigerde dit gratis te laten leveren. 'Moest het dan maar afhalen' of portkosten betalen. (afhalen is wel meer dan 85km heen en terug...)
Heel boos buiten gegaan en slechts recent het artikel dan maar besteld op de web en porto betaald, had het toestel nodig en geen verdere keuze. Spijtig na al die jaren als trouwe klant...

Pluspunten

• Team met kennis van zake, normaal zeer behulpzaam.

Minpunten

• Verkeerde visie verkoper

Bertus 11-01-2017 Via de website gekocht

OLYMPUS M. ZUIKO D. 25mm f1.8

Scherpe prijs! Vrijdagavond net voor sluitingstijd besteld, zaterdag voor de middag geleverd! Degelijk verpakt! Echt top!

Ann 10-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop Canon 80d+lens en flitser

Eeg goede service en veel informatie en uitleg gekregen. Ik heb mijn aankoop via de webshop gedaan en heb verschillende keren informatie opgezocht via hun mail en chat. Steeds een zeer duidelijk antwoord gekregen en ook niet lang moeten wachten op een antwoord. Echt top! Ook de levering was de dag erna, kan niet beter!

Pluspunten

• Service en informatie aanvraag
  • Snelle levering
  • Duidelijk en correcte info ook voor de amateur

Philip T. 09-01-2017 Via de website gekocht

Correct van bestelling tot levering.

Ik was op zoek naar een Fisheye lens voor mijn camera en bij Foto Konijnberg vond ik niet alleen wat ik wilde aan een scherpe prijs maar het ganse proces van kiezen alover bestellen tot ultra-snelle levering (jaja ook op oudejaarsavond) was perfect. Zeker een aanrader.

Pluspunten

• professioneel advies
  • zeer ruime keuze
  • perfect (en snel) van bestelling tot levering

Thomas R 08-01-2017 Via de website gekocht

Goeie webwinkel met algemeen degelijke prijs

Goeie webwinkel met degelijk aanbod. Prijs is bij de lagere winkels binnen gespecialiseerde fotografie winkels. Qua aanbod en prijs binnen videomateriaal zijn er waarschijnlijk betere en meer gespecialiseerde winkels te vinden, al lijkt het aanbod steeds meer uit te breiden. Qua service na bestelling heb ik geen klachten, maar ook nog nooit echt gebruik van gemaakt.

Pluspunten

• Degelijke prijs
  • Groot fotografie-aanbod op voorraad
  • Snelle verzending
  • Regelmatig kortingen via mail of verjaardag

Minpunten

• Gespecialiseerd video-aanbod is eerder beperkt

L J 06-01-2017 In de winkel gekocht

Konijnenberg Turnhout

Zeer goede website meestal de juiste prijzen. Heel gemakkelijk om te bestellen en zeer vlotte levering zowel thuis als bij afhaling in de winkel. Zeer groot assortiment.

Pluspunten

• Gamma
  • Prijzen

Mart Snoeren 04-01-2017 In de winkel gekocht
Turnhout

Zeer tevreden zeer behulpzaam heel goede klanten service.

Ben in Turnhout geweest om een camera te kopen en mijn oude camera inruilen, ben daarmee zeer goed geholpen door een vakkundig persoon kreeg ook een mooie inruil prijs terug voor mijn oude camera ondanks de vele clicks dit is de derde keer dat ik iets koop bij foto konijnenberg blijf nog steeds een heel tevreden klant waar je heel goed geholpen wordt een echte aanrader op gebied aanschaf foto apparatuur en de moeite waard om de winkel een keer te bezoeken.

Pluspunten

• zeer goede klandizie

Eddie M 03-01-2017 Via de website gekocht

Online bestelling

In een winkel van Konijnenberg ben ik nog nooit geweest omdat het wat te ver van mijn woonplaats ligt. Maar de online versie die jullie aanbieden met daarbij de rechtstreekse hulplijn maakt het online bestellen een plezier voor de gebruiker. Jullie leveren snel aan huis zelfs in tijden van drukte zoals de voorbije eindejaar periode. Nu nog mooie beelden maken, maar dat ligt volledig in mijn handen natuurlijk. :-)
eddie

Pluspunten

• professionle hulp
  • snelle levering

Cella 31-12-2016 Via de website gekocht

Tevreden klant !

Ik ben zeer tevreden over deze winkel. Leuke winkel om kennis te maken met de aangeboden produkten. Leuk koffiehoekje !
Online bestelling mogelijk. Keuze mogelijkheden genoeg hoe je alles wil afhandelen. Vriendelijke bediening door bekwame medewerkers.

Jens 30-12-2016 Via de website gekocht

Zeer goede service

Heel goede klantenservice. Ik had enkele bijkomende vragen over een product dat ik wou kopen en ik kreeg een zeer snelle, duidelijke reactie van de klantendienst.
Verder is het handig dat je kan zien of je product meteen leverbaar is; 's anderendaags kreeg ik het al thuis aan.
Algemeen prima service, niets op aan te merken.

Pluspunten

• Snelle feedback
  • Uitgebreide website
  • Snelle levering

Karel 29-12-2016 Via de website gekocht

Eerste bestelling en zeer tevreden over heel de lijn

Bij de bestelling van een fototas bleek na levering dat deze te groot was. De klantendienst heeft mij aangeraden het product te retourneren en een andere te bestellen.
De volgende dag was de juiste tas reeds geleverd en intussen heb ik de bevestiging dat het bedrag van de eerste bestelling teruggestort zal worden.
Alles zoals het hoort!!!

Pluspunten

• duidellijke en overzichtelijke catalogus
  • snelle en correcte levering
  • makkelijke betaling

koen 29-12-2016 Via de website gekocht

Erg tevreden klant is een klant die terugkomt ;-)

Erg overzichtelijke website die ook erg gebruiksvriendelijk is, de chat is ook een erg handige tool om snel een antwoord op eventuele vragen te krijgen. Erg vriendelijk, ervaren en behulpzaam personeel, zowel op chat als aan telefoon.
Snelle en correcte afhandeling van bestelling via webwinkel. Zeker aan te bevelen
Grtn,
koen

Pluspunten

• snel
  • gebruiksvriendelijk
  • ervaren
  • goede prijs

Blitz Creations 29-12-2016 In de winkel gekocht

Tevreden klant

Eerst alles mooi op de overzichtelijke website geanalyseerd, en daarna via de chat een reservatie gemaakt.
Zo kon ik gerust op tweede kerstdag de studioflits gaan afhalen in Turnhout.
Mooie, vriendelijke en ervaren medewerkster achter de service-balie. Top! ;-)
Naderhand nog wat gekuierd in de winkel om de spullen eens 'in 't echt" te zien en uit te proberen. Kortom: een paradijs voor fotografen!

Pluspunten

• Vriendelijkheid
  • Goed advies
  • Mooie winkel

Ronny Rutten 26-12-2016 Via de website gekocht

Graag tot nog eens !

Gekocht via webshop, alles zeer overzichtelijk en makkelijk terug te vinden. Goede informatie.
Correcte prijszetting.
Snelle leveringstijd.
Uitstekend verpakt.

Didier Verfaillie 23-12-2016 Via de website gekocht

zeer tevreden klant

mijn vrouw en ik kochten ons fototoestel bij konijnenberg.
Mijn speedlite flitser van Canon, mijn stof en waterbestendige draagriem Newwear Chestvest-digital, circulaire polarisatiefilters en tal van andere camera accessoires . En nu onlangs mijn Comanstatief EMUTM 386 Carbon kocht ik allemaal bij konijnenberg.
En niet te vergeten, als je vragen hebt kan je altijd telefonisch terecht bij konijnenberg . U wordt er altijd vriendelijk en professioneel geholpen.
Dit alles zegt genoeg over dit bedrijf. Tot op heden voor mij nog altijd een 10 op 10.
Dus ik ben nog altijd een zeer tevreden klant.

Blokske 23-12-2016 Via de website gekocht

Fotokonijnenberg is voor mij "de" maatstaf bij onlineshoppen

Bij Fotokonijnenberg bestellen is zo prettig, juist en snel en met de nodige uitleg en ondersteuning in je keuze dat niemand het hun kan nadoen.
Go Fotokonijnenberg en zorg dat we nog lang op deze kwaliteitsvolle ondersteuning mogen rekenen.

Pluspunten

• Veel info vindbaar per artikel
  • Zeer snelle leveringstijden.
  • Grootste zorg bij verpakkingskwaliteit.

Minpunten

• Geen minpunten gevonden....?

roger liefsoens 22-12-2016 Via de website gekocht

aankoop bij Konijnenberg

bij iedere aankoop bij Konijnenberg ben ik verrast door hun fijne en vriendelijke bereidheid de klant uitvoerig te informeren over de voor- en nadelen van het product. dit noem ik klantvriendelijkheid. Dank aan uw mensen.

Freddy Sleutel 21-12-2016 Via de website gekocht

Vlotte bestelling en levering, prima uitleg en ondersteuning

Ik heb deze winkel gekozen omdat er een zeer ruim aanbod is en omdat je de bestelling in de winkel kan afhalen. Dit vind ik een meerwaarde omdat je op deze manier toch nog een professionele uitleg kan krijgen als je alles gaat ophalen. Hun site is zeer overzichtelijk en werkt ook met een "alert" die je de prijswijzigingen meedeelt van de producten waarnaar je op zoek bent. Dit heeft met toch een extra korting opgeleverd. De bestelde items waren snel binnen en de afhaling verliep zeer vlot. De verkoper nam ondanks de drukte de tijd om te antwoorden op mijn vragen. Ik ben een tevreden klant en kan deze winkel ten zeerste aanbevelen.

Pluspunten

• Site zeer compleet en overzichtelijk
  • Alert bij prijswijzigingen
  • Klantvriendelijk
  • Professionele uitleg

Minpunten

• Geen wegwijzer in industriepark

Marc 20-12-2016 Via de website gekocht

Perfecte webshop

Zeer uitgebreid gamma foto en video apparatuur tegen scherpe prijzen. Gemakkelijk te bestellen en zeer snel geleverd gekregen.

Pluspunten

• overzichtelijke website
  • gemakkelijke bestelprocedure
  • correcte levering

Rita Willaert 20-12-2016 Via de website gekocht

Levering

Heel vriendelijke bediening. Ik heb gebeld op woensdag voor een dringende levering van een statief daar ik op bosweekend vertrok op zaterdag. De vrijdagnamiddag werd alles afgeleverd. Zo kon ik een rustig weekend tegemoet met mooi materiaal.

Pluspunten

• assortiment
  • vriendelijkheid
  • correcte levering

Daniel 19-12-2016 Via de website gekocht

complete fotografie winkel

ONline vind je alles makkelijke terug en ook via chat krijg je snel de juiste antwoorden en advies.
Heb dan via een black Friday deal alles makkelijk kunnen bestellen online. levering iets vertraagd doordat een stuk niet was maar ik werd mooi op de hoogte gesteld. levering een week later was mooi verpakt . Ook in de winkel zijn ze hulpvaardig en kunnen ze je ook indien nodig een andere visie geven of producten aanreiken.

Pluspunten

• compleet
  • snel
  • prijzen zijn correct en interessant

Wim 18-12-2016 In de winkel gekocht

zeer goeie winkel

online is zeer overzichtelijk , je kan alles gemakkelijk terug vinden . de winkel zelf is groot en ze zijn behulpzaam .

Pluspunten

• overzichtelijk
  • behulpzaam
  • veel in voorraad

Rudy Heye 11-12-2016 Via de website gekocht

Mijn ontdekking van 2016

De meest uitgebreide fotoshop die ik op internet gevonden heb, zeer gebruiksvriendelijk en snel reagerende medewerkers bij chatten.

Pluspunten

• Site zeer duidelijk
  • On-line vragen heel snel beantwoord
  • Bestelling Verpakking Levering prima