Foto Jans - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto Jans.

Foto Jans stelt zich voor

Foto Jans is een echte fotospeciaalzaak met twee winkels in Tilburg en een overzichtelijke webshop. Foto Jans biedt een zeer uitgebreid assortiment van foto- en videocamera’s en aanverwante accessoires en toebehoren. Wij leveren tegen zeer scherpe prijzen gecombineerd met een hoog serviceniveau. Bij Foto Jans werken uitsluitend specialisten met een echte passie voor fotografie. Wij streven er dan ook naar dat u de beste keuze maakt en daar het maximale uit kunt halen. Wilt u meer uit uw camera halen of heeft u twijfels over uw keuze? U kunt altijd contact met ons opnemen. Dit kan via telefoon of per mail en u bent altijd welkom in onze winkels. Wij helpen u graag verder.

Deze score is berekend op basis van 50 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

KD 16-04-2018 Via de website gekocht

Goede aanbiedingen en snelle levering

Alleen bij Foto Jans vind ik altijd wat ik zoek en meestal ook goedkoper dan elders. Vaak hebben ze combi-deals en ze leveren de volgende dag al.

fahv 13-04-2018 Via de website gekocht

Keurig verpakt pakje

Vóór 17:00 bestelde digitale fotolijst arriveerde inderdaad de volgende dag met PostNL en was heel netjes met wat luchtkussentjes en bubbeltjes folie verpakt.

Jac van Leijsen 12-04-2018 Via de website gekocht

Wat een kanjers

Zowel de medewerker in dewinkel (John), als de man, die uiteindelijk de bestellingen bleek te verwerken waren (en zijn) uitstekend op de hoogte van de gevraagde artikelen en hun technische mogelijkheden en beperkingen. Bovendien brachten ze nog de nodige alternatieven met grotere mogelijkheden en lagere uitgaven ter sprake, zodat ik tot een afgewogen beslissing kon komen.
Klasse.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Rene 12-04-2018 Via de website gekocht

snelle levering

groot assortiment, ook de niet altijd gangbare artikelen zoals de speciale impossible/polaroid cassettes, gratis bezorgen boven de 50 euro, en snelle bezorging.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kees Verheij 11-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekende voorlichting en service

Eerste maal dat ik met FotoJans in aanraking kwam (om prijstechnische reden). De zending was niet helemaal correct, maar dit werd later op een uitstékende manier opgelost. Alle lof!!!

Xxx 10-04-2018 Via de website gekocht

Top - aanrader! ! Interessante prijzen

Heel snelle verzending. Doen wat beloofd wordt. Top - aanrader! Interessante prijzen in vergelijking met andere aanbieders.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

Angie 10-04-2018 Via de website gekocht

Keurig geholpen

Zij hadden dit product als enige nog op voorraad. Kreeg netjes en telefoontje dat de bezorging 1 dag uitliep.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Eddie 10-04-2018 Via de website gekocht

Camera

Artikel zeer scherp geprijsd en eveneens een snelle levering.Volgende keer zullen we waarschijnlijk opnieuw bij Foto Jans bestellen.

cindy 10-04-2018 Via de website gekocht

zeer snelle en correcte service!

Handig om snel zaken te kunnen aankopen waarvan ik niet goed weet waar ze te gaan kopen. Bovendien heel correct.

Jeannette 25-02-2018 Via de website gekocht

Eindelijk wat we zochten

Na lang zoeken vonden we bij Foto Jans eindelijk de fotolijstjes die we zochten. Groot assortiment en goede service. Toen bleek dat de lijstjes iets langer op zich lieten wachten dan de op de site vermelde levertijd werden we netjes opgebeld met de mededeling dat het iets langer ging duren en of we de fotolijstjes dan toch nog wensten te ontvangen. Dat noem ik echte service. De lijstjes na enkele dagen dan ook netjes en goed verpakt ontvangen. Dikke pluim!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michelle 25-02-2018 Via de website gekocht

Perfecte service en mooie spullen

Snelle levering van je bestelling.
En de klantenservice is goed bereikbaar voor vragen. Erg tevreden over Foto Jans!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Randy 22-02-2018 Via de website gekocht

Service met een hoofdletter S

Prijstechnisch was Foto Jans de voordeligste, plus het artikel o voorraad.
Via niet teveel mailtjes prima op de hoogte gehouden vannde bestelling. En zelfs naar België was de bezorging reeds de volgende dag.
Super dus!!

Christie 22-02-2018 Via de website gekocht

Super klantenservice!

Behulpzaam, efficiënt en vriendelijk zowel het winkel als het webshop personeel. Ik wilde fotolijsten bestellen die niet meer online, maar wel in de winkel op voorraad waren. Deze werden meteen apart gezet en alsnog online gezet zodat ik ze kon bestellen. Super klantenservice!

AAE bv 22-02-2018 Via de website gekocht

Fijne service, en snelle reactie op vragen!

Prima shop, als er vragen zijn worden ze snel beantwoord of er wordt een alternatief aangeboden!
ik ben zeer tevreden met de service .

Toine Hamers 22-02-2018 Via de website gekocht

Goede service en uitleg. is al jaren zo.

kom hier al jaren (vanuit vroeger) en slechts een keer is er een vergissing gemaakt (laatste bestelling).
verder altijd prima geholpen en uitstekend personeel met verstand van zaken, daarom neem ik deze vergissing dan ook voor lief.

Melanie 22-02-2018 Via de website gekocht

Top service en snelle levering!

Heb vorige maand een Olympus Pen-F besteld; kwam snel en ben er heel blij mee. Olympus bleek daarnaast een actie te hebben, wat ik later zag en de shop niet wist, maar is direct top opgelost, waardoor ik de volgende dag ook een extra lens in huis had. Dus top service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Andrea 28-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Had videobanden nodig, nergens meer te verkrijgen natuurlijk in deze tijd van het leven. Maar dankzij Foto Jans kon ik er nog aan komen! Binnen no-time had ik de bestelling binnen. Bedankt voor de snelle service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Adrie Verdaasdonk 25-01-2018 Via de website gekocht

Goede service

Ruime keuzes, snelle bezorging, leuke keuzes, leuke ideeen en goede prijzen niet te goedkoop en niet te duur.

W.k. 24-01-2018 Via de website gekocht

Goede service

Prima site, goede service, snelle levering. Enige minpunt zijn de bezorgkosten, als ik iets moet noemen.

Nikki 24-01-2018 Via de website gekocht

Snelle service.

Deze winkel had producten die ik verder niet kan vinden op Nederlandse websites en al zeker niet voor de prijs waarvoor zij het aanbieden. Was snel geleverd. In de toekomst ga ik hier vaker bestellen.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Carmen 24-01-2018 Via de website gekocht

Keurige service

Ik zocht een kinder foto album. Deze vond ik gunstig geprijsd bij foto Jans. Ik kon zelfs een voorkeur aangeven voor welk album ik wilde. Was een assorti artikel welk normaal willekeurig wordt geleverd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Coen 24-01-2018 In de winkel gekocht
Besterdring

Prefessioneel personeel - uitstekende toelichting

Het personeel in de winkel is zeer behulpzaam en kundig. Ook telefonisch wordt je uitstekend te woord gestaan.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

RvB 24-01-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Overzichtelijke website met duidelijke informatie. Snelle levering en een goede prijs voor dit pakket.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

hernia2010 24-01-2018 Via de website gekocht

prima service

prima winkel en goede website, deze maakt het eenvoudig om het juiste artikel te vinden en bovendien een snelle levering.
indien nodig zal ik zeker weer gebruik maken van deze winkel/ website

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Genna Neilson 24-01-2018 Via de website gekocht

Super service and snel levering!

Ik heb een foto album gekocht voor een super prijs. Ik heb hetzelfde in mijn lokale winkel gezien, maar 10 euros meer! Levering was heel snel. In totaal ben ik erg blij.

JanJaap 24-01-2018 Via de website gekocht

Goede Persoonlijke service!

Bij FotoJans kwam ik uit nadat mijn Nikon 80-200mm na 27 jaar dienst de geest gaf. Ik had snel een nieuwe nodig (70-200mm) en deze winkel was een van de weinigen met voorraad. Na telefonisch overleg snel besteld en uitstekend verpakt geleverd de volgende dag. Kortom, goede en in alle opzichten bereikbare winkel (weet niet hoe de fysieke winkel is qua bereikbaarheid.. )

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jos Gulpers 24-01-2018 Via de website gekocht

Goede prijs, kwaliteit en service

Mooi overzichtelijke website waar producten goed te vinden zijn. In mijn geval een bestelling geplaatst voor de fujifilm instax mini film. Hierna snel geleverd en heldere uitleg via email ontvangen. Pakketje met goede zorg ingepakt. Aanrader om hier te bestellen. Goede prijs/kwaliteit/kwantiteit verhouding.

marieke 24-01-2018 Via de website gekocht

Goed contact met de klant

Ik had iets nodig voor mijn instax mini. Het was niet op voorraad en daar hebben ze meteen actie ondernomen door te mailen en de opties aangeven. Vervolgens heb ik het product ontvangen na dat deze weer vooradig was.

Jan Boeren 24-01-2018 In de winkel gekocht
Besterdring

Vakkundig advies en prima service!

Na een vakkundig en vooral neutraal advies uiteindelijk aankoop gedaan en super tevreden over de keuze naar aanleiding van het advies!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sophie 24-01-2018 Via de website gekocht

Super snel!

Op deze website kon ik het goedkoopste instax filmpjes kopen. Ze waren er super snel en veilig verpakt.

georgeous 02-01-2018 In de winkel gekocht
de Besterdring

goede deskundige service

De zaak is ruim ingericht, met voor ieder wat wils. Je wordt geholpen door deskundig personeel. De medewerker heeft alle tijd genomen om me te helpen tot mijn keuze. Ik voel me gewaardeerd als klant. Ze bieden ook cursussen aan voor beginners en verder gevorderden.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ferrie 18-09-2017 In de winkel gekocht
Besterd

Fantastisch team

Goed en uitgebreid advies gekregen bij aankoop Konica voor mijn dochter en Panasonic voor ons.
Een onverwachte accute service gehad bij cashback actie, waardoor dit ook vlot werd afgehandeld.
Daarom komen wij er al jaren en zullen dit in de toekomst ook blijven doen.

Martijntje1975 25-08-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Ik heb onlangs hier een aantal Fujifilm Instax Mini films besteld. Dit was net iets na 17.00uur. Toch werd dit de volgende dag met Postnl netjes bezorgd en keurig verpakt. Er zat ook een bedank-kaartje bij met korting voor mijn volgende bestelling. Uiteindelijk heb ik bij deze webshop mijn bestelling gedaan omdat ze dus goede reviews krijgen en omdat er een echte winkel achter zit. Dat vertrouw ik toch iets meer. En ze waren gewoon goedkoop met dit artikel en dat telt zeker mee :)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Els Wols 21-06-2017 Via de website gekocht

Top. Mijn product werd snel in perfecte verpakking geleverd.

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat er nog nauwelijks fotowinkels zijn waar fotoalbums verkocht worden. Zeker niet de specifieke die ik wilde.

Sietske 06-06-2017 Via de website gekocht

Snel mijn camera compleet!

Superblij met mijn Instax camera met cameratas! Toffe kortingsactie op het fotopapier: hoe meer doosjes je koopt hoe goedkoper ze worden. Ik weet wel waar ik voortaan mijn fotopapier ga bestellen!

samantha gerritzen 06-06-2017 Via de website gekocht

top service

goeie en snelle communicatie via de mail. klant vriendelijk en een snelle levering. ik had mijn foto mapje binnen 4 dagen.
top👍

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ankie 06-06-2017 Via de website gekocht

Fijn product en goede levering

Deze winkel gevonden omdat ik snel een cameratas nodig had en graag van crumpler. Nou woon ik niet in de buurt van deze winkel maar de verzendservice is erg goed! De zelfde dag is mijn bestelling nog verzonden en een dag later had ik het al thuis. Super fijn!
Voor fotofanaten echt een hele fijne winkel!

Rene 05-06-2017 Via de website gekocht

Goed én snel

Goede snelle levering voor een prima prijs. Overzichtelijke site. Afspraken zijn nagekomen

Elisabeth 03-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekende behandeling.

Erg snelle levering. Daar ik een storing had op de banden van de bestelling telef. contact gehad. Ik werd erg vriendelijk te woord gestaan en indien de storing bleef kon ik alles retour zenden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

alie heinemans 02-06-2017 Via de website gekocht

slechte ervaring met foto Jans

Verkeerde fotolijst gekregen .(Kleur). Tot 2x toe, een mail gestuurd en helemaal geen reactie. Had gevraagd om de taupe kleur, deze was op voorraad. Ik kreeg de bruine kleur.
Tot 2x toe gereageerd..........zie ook de mails.

Dies 31-05-2017 Via de website gekocht

Foto Jans is dik in orde!

Overzichtelijke en gebruikersvriendelijke website! Je scrolt heel makkelijk door de producten heen en de producten zijn uitstekend beschreven. Snelle levering ook. Ik ben erg tevreden!

Rinus 30-05-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service en contact prima shop

Wij hadden een artikel gekocht dat na het ontvangen niet aan onze wensen voldeed zonder enige twijfel werd het geld teruggestort prima servise

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sambo 30-05-2017 Via de website gekocht

Goede service

Tussen het moment van bestellen en het moment van bezorgen een aantal mailtjes ontvangen over de bestelling en waar en wanneer het pakket bezorgd zou worden. Het pakket is netjes afgeleverd. Het duurde niet langer dan was aangegeven tijdens het bestellen. Alles verliep soepel en dat is prettig.

Anja 30-05-2017 Via de website gekocht

Super aardig!

Ik werd gelijk gebeld met excuses toen een fotolijst niet op voorraad was en drie dagen later geleverd zou worden. Zo vriendelijk!
Producten keurig verpakt opgestuurd en uiteindelijk maar 1 dag later!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mandy 30-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering!

Uitgebreid assortiment met leuke aanbiedingen ik heb voor mijn Instax polaroid films gekocht en die zijn bij afname van meerdere nog eens extra scherp geprijsd.
Ook was het zeer snel geleverd Top!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Andre Nuyens 30-05-2017 Via de website gekocht

Snelle en nauwkeurige levering

Ruime keuze. Snelle en degelijke levering. En Tilburg is nog altijd niet te ver, indien er problemen moesten zijn.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Emmy 30-05-2017 Via de website gekocht

Snel geregeld

Bestelling snel kunnen plaatsen en werd ook vlot bezorgd. Product was netjes verpakt en is zonder schade bij ons aangekomen. Ook op de site heel duidelijke informatie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Klaas Dobber 30-05-2017 Via de website gekocht

Prima service

Aanbevolen door mijn zoon en van begin plaatsen bestelling tot levering prima geholpen. Pakketje was snel geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roosje 30-05-2017 Via de website gekocht

Hele snelle en goede service

Duidelijke website, veel keus.
Goede producten.
Hele snelle levering.
Netjes verpakt.
Mooie lijstjes.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joëlle 30-05-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Dit was de eerste keer dat ik iets bij Foto jans heb besteld. Dit is me goed bevallen! Het pakketje kwam ruim op tijd en goed verpakt. Het artikel wat ik had besteld was meteen naar mijn zin.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -