Foto Groep.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foto Groep.nl.

Foto Groep.nl stelt zich voor

Welkom bij de Foto-Groep 1 Webshop 5 service punten in Nederland. De Foto-Groep is een samenwerking tussen de grootste fotospeciaalzaken van Midden-Nederland. Dus veilig en vertrouwd online winkelen en wilt u met iemand overleggen dan staat er een team van vakmensen voor u klaar.

Deze score is berekend op basis van 29 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

S.Grouwstra 14-11-2020

Ik vindt het fijne shop en dicht bij mij in de buurt
Ze zijn instaat om je een uit leg te geven en je wordt goed en leuk geholpen.
Heb je vragen dan kunt je even langs komen en dat vindt ik prettig.

Raoul 08-11-2020

Vriendelijk en vakkundig geholpen, zoals altijd. Zal zeker weer terug komen

Suzanne de Grijs 28-10-2020

Gezellige medewerker (eigenaar?)
We zijn hier geweest om een pasfoto te laten maken. Ik riep meteen: doe maar de goedkoopste hoor, het is toch voor een id kaart. Meneer maakte meteen een extra foto van mijn zoon zodat we niet allemaal dezelfde foto's meekregen.

B.Westerhuis van Vulpen 22-09-2020

Deze shop is betrouwbaar, de mensen zijn aardig en hebben een luisterend oor als het zo uitkomt.
Ik ken deze shop al jaren en was er vanmorgen voor pasfotos. Ik kom er gezien mijn leeftijd niet zo vaak, maar als het nodig is, is het wel mijn shop!!

Onbekend 27-07-2020

Geschrokken van de kosten van een paar printjes om terug in te scannen.. Ik deed dit snel hier omdat het tijdelijk op mijn werk even niet kon.
Niet gevraagd naar de kosten omdat ik had verwacht dat dit ongeveer 4 euro zou kosten, eenmaal bij betaling kost het 18 euro! En dat voor een paar blz.
Daarnaast moest ik de medewerkster meerdere malen uitleggen wat ik bedoelde en hoe inscannen werkt.
Al met al erg jammer dat zoiets zo ontzettend veel geld moet kosten.

Evelyn 06-06-2020

In deze corona-tijd veilig, vriendelijk en vlot geholpen met mijn pasfoto's. Zeer tevreden over het resultaat!

Saskia 15-04-2020

Goed geholpen, fotografe nam de tijd, uitleg over digitaal aanvragen rijbewijs. Zeer tevreden!

Jacqueline 28-02-2020

Prima winkel met veel service. Ik heb hier al verschillende artikelen gekocht en er wordt goed advies gegeven en meegezocht naar oplossingen.
Het reinigen van mijn camera kon ook in de winkel zelf gebeuren zodat hij niet opgestuurd hoefde en in een paar dagen klaar was.

Ellian Koster 21-02-2020

Vriendelijk en vakkundig. Alles wat je van een speciaalzaak mag verwachten!

Terry 10-02-2020

We moesten even een pasfoto laten maken van ons zoontje. We werden snel, vriendelijk en kundig geholpen. We kregen de benodigde statische foto's voor zijn paspoort, er werd een extra foto gemaakt waarop hij lachte die groter werd afgedrukt. En we kregen de foto's ook nog digitaal. Super!

A.M. van Ravensberg 08-02-2020

Ik ben bijzonder vriendelijk en leuk geholpen voor het maken van pasfoto's. Ik was verrast dat er ook nog een leuke foto gemaakt werd die ik meekreeg samen met de pasfoto's. En deze kreeg ik ook nog digitaal, zodat ik hem ook voor andere doeleinden kon gebruiken.

Vincent 28-01-2020

Snelle service, redelijke prijs, vriendelijk personeel wat wil je nog meer voor een pasfoto?

Priscilla 26-01-2020

Vriendelijk geholpen door het personeel in de winkel. Jammer dat de camera voor de pasfoto was gestolen maar het werd goed opgelost.

Fenny 23-01-2020

Bij Baron pasfoto door laten sturen naar RDW om rijbewijs te verlengen..ideaal. Extra setje voor andere doeleinden en nog een leuke foto, nu met bril, voor de gein.. fijn personeel en ze nemen de tijd voor je. Altijd als ik iets met foto's wil/moet doen ga ik hierheen.

Corstiaan 23-01-2020

Een fotowinkel zoals een fotowinkel hoort te zijn. Professionals met passie en kennis van zaken achter de toonbank. Nooit te beroerd om mee te denken, producten erbij te pakken of uit te laten proberen.

Bart 22-01-2020

Nog nooit zo snel en vakkundig pasfoto's laten maken. En dan ook nog een extra foto die ik ook meteen digitaal kreeg. Meteen op internet geplaatst :)

Wim Bieshaar 19-01-2020

Ik was er deze keer voor pasfoto,s, maar kocht er in de afgelopen jaren ook spiegelreflex camera,s.
altijd goede uitleg en begeleiding en ook de service na aankoop is perfect.

volkert 17-01-2020

Makkelijk bereikbaar aan de buitenkant van het winkelcentrum. Al weer snel geholpen in een toch drukke winkel, heel tevreden dus.

Jenny 17-01-2020

rustig en vakkundige mensen. Nemen alle tijd voor een mooie pasfoto. Aan te bevelen

Alien van Dijk 12-01-2020

We hebben Foto-Groep Harderwijk gekozen obv mondelinge aanbeveling voor pasfoto's. Deze aanbeveling was terecht. Ik ben heel prettig geholpen. De fotograaf heeft op een professionele manier heel goede foto's gemaakt.

Henk Hendriks 11-01-2020

Aardige en nette medewerkers. Je wordt er snel geholpen en goede foto’s. Ruim assortiment fotoapparatuur.

Yuri Janssen 09-01-2020

Mooie, toegankelijke winkel, met professionele fotograaf. Deze zeer aardige man wist uit de losse pols een zeer mooie pasfoto van me te maken (daar moet je sowieso een pro voor zijn ;-) en maakte er ook nog een portretfoto bij, die ik bij de pasfoto's cadeau kreeg. Bij deze fotowinkel kom ik zeker terug!

hekman 03-01-2020

een winkel waar je vriendelijk geholpen wordt. en waar ook tijd vrij gemaakt wordt voor een praatje en voor kika !!!

C. Bakker 02-01-2020

Goede service. Mooie foto's. Ruime winkel. Veel mogelijkheden om mooie foto's te maken.
Nemen de tijd. Geen haast dus.

saskia 22-12-2019

Professioneel en snel geholpen. Net geen 9 of 10, dat kwam door het negeren van mijn tijdelijke handicap. Wat erg goed is dat de fotograaf een 'leuke' foto van mij nam na de saaie en ongezellige foto die nu eenmaal op mijn rijbewijs moet. Bovendien kreeg ik die digitaal thuis gestuurd. Een service die ik nog niet eerder heb meegemaakt.

tvdb 13-12-2019

Hebben in deze winkel pasfoto,s laten maken i.v.m. het verlengen van rijbewijs, werden prima en vriendelijk geholpen, en toen we thuiskwamen hadden we ook een digitale foto ontvangen prima service.

Saskia 11-12-2019

Geweldige snelle en vriendelijke service! Pasfoto’s waren echt in een mum van tijd gemaakt. Er werd zelfs nog een extra foto voor de “ leuk” bij gemaakt! Topservice!

Carli 11-12-2019

vriendelijk personeel, je wordt goed geholpen. is een aanrader. je kunt er terecht voor pasfoto's voor rijbewijs/id kaart. en mooi foto materiaal kopen.

Pieter 05-12-2019

Gevraagd naar de prijs van een Gitzo kit en maken de kit gelijk €100,- duurder, van €799,- naar €899,-
Slechte zaak.

Marga 18-11-2019

Prettig geholpen! Kwam voor pasfoto’s te laten maken voor mijn rijbewijs en als extra aangeboden een foto met een lach .de foto ook nog eens doorgestuurd naar mijn mail adres .TOP

Elena 06-11-2019

Een pasfoto maken is meestal niet zo'n leuke bezigheid. Bij deze winkel was het voorbij voor je het wist en boden ze ook heel lief nog aan om een foto van mij en mijn dochter te maken en die drukten ze af en kregen we ook nog per mail toegestuurd. Geweldig. Ik blijf bij deze winkel terugkomen voor mijn foto's. En ja, de foto zelf was ook nog goed gelukt.

P. Hofman 05-11-2019

Prima geholpen bij het aanvragen en (digitale) pasfoto maken voor het hernieuwde rijbewijs.
Met als bonus dat een mooie foto op ca. A6 formaat naast de extra pasfoto's.

Jannie 21-10-2019

Mooie fotozaak waar je goed geholpen word.
We zijn hier voor pasfoto’s geweest en door een vriendelijke mevrouw geholpen. Ook nog een foto gemaakt (wat spontaner) en vergroot.
Foto werd ook nog per mail naar je verzonden, zonder extra kosten. Top.

Betty 18-10-2019

In de winkel in Hilversum liet ik een pasfoto maken. Niet alleen werd ik vriendelijk en vlot geholpen, maar ook maakte meneer er een leuke foto van mij bij, waarvan ik een gratis afdruk kreeg én die ik in mijn mailbox krijg voor eigen gebruik. Goede service!

Gerrit Bosch 17-10-2019

Ik heb hier een Nikon D500 gekocht, ingeruild op eenD7200.Kreeg een eerlijke inruilprijs. Ik ben uitstekend geholpen, er is goed meegedacht en kreeg zelfs nog een bericht dat een trolley mee genomen werd om aan een collega die bij mij in de buurt zit mee te geven zodat ik niet helemaal naar Heerenveen hoefde te komen Op vragen via de mail werd snel en adekwaat gereageerd.

Trudy Quist 17-10-2019

Prima geholpen. Aandacht voordat de foto wordt genomen. Geen haastwerk. Leuke extra foto! Attente verkoper. Heel tevreden.

Nomanski 14-10-2019

Hoewel ik kwam voor een simpele pasfoto werd de foto('s) met passie gemaakt.
De fotograaf is duidelijk een vakman met liefde voor zijn vak. Een plezier om daar mijn ingeslapen fotohobby te reactiveren!

W.T. van der Zee 13-10-2019

Buitengewoon tevreden over deze winkel. Vriendelijk en vakkundig geholpen. Dit is echt een winkel waar je met plezier even binnen loopt.

Kloeze 12-10-2019

Een goed en betrouwbaar adres. Vriendelijke, vakkundige mensen die je correct en goed te woord staan en alle tijd geven voor uitleg.

Hans van Maanen 11-10-2019

De belangrijkste reden om voor Foto Strik te kiezen was hun gunstige ligging: op loopafstand van station Hilversum. Op de website had ik een 'shortlist' van camera's gemaakt, maar ik wilde deze eerst zelf 'in het echt' zien. Ik kreeg vakkundige uitleg en toelichting op de eerste plaats van mijn lijstje en deze is het ook geworden. Ook werd ter plekke door de verkoper een UV filter gemonteerd. De camera levert mij goede foto's, maar na korte tijd bleek het UV filter niet goed gemonteerd te zijn en door de mechanische spanning is deze gebarsten. Ik ben uiteraard teruggegaan naar de winkel en e.e.a. is keurig opgelost en op een voor mij gemakkelijke manier. Ik ben uitermate vriendelijk en voorkomend behandeld, zeer klantvriendelijk en plezierig.

Liesbeth 08-10-2019

Vriendelijk te woord gestaan. De gelegenheid gekregen om mijn haar te fatsoeneren voor de pasfoto. Een leuke foto op de koop toe en ook nog een digitale versie, All in one. Volgende keer kom ik weer bij jullie pasfoto's maken. Leuke sleutelhanger gekocht waarvan de opbrengst volledig voor KIKA.

C. de Gruijter 30-09-2019

Het was een verademing, zoveel service en kennis. Dit keer kwam ik slechts voor een pasfoto, maar volgende keer ga ik zeker terug voor een groepsfoto; alle vertrouwen daarin.

Bertha Kamping 29-09-2019

Ik kom al zooo veeeel jaar als klant binnen bij Baron. Het is een prachtige winkel , groot assortiment met heel vriendelijk personeel en kennis van zaken. Zeer klant vriendelijk en duidelijke uitleg over de producten . En t personeel neemt alle tijd voor de klant. Dus ga ik nooit naar een andere zaak .

Janneke75 26-09-2019

Prettige benadering, duidelijke communicatie en goede prijs-kwaliteit verhouding. Een aanrader!

Marja Ruijsink 20-09-2019

De heren zijn professioneel en vriendelijk, zodat een mens zich snel op zijn/haar gemak voelt.
Gelukkig dat ze er zijn, want hoe moet je anders aan pasfoto’s komen

Caspar Arts 13-09-2019

Ik kwam voor pasfoto's. Direct geholpen en binnen een kwartier weer klaar. En zowel per mail als op papier mee gekregen. Dank voor de service!

Luchtenberg 11-09-2019

Prima ontvangen, fotograaf was aardig. De pasfoto die ik voor mijn rijbewijs moest laten maken, kon ik meteen doorsturen naar de Rdw. Ze waren goed op de hoogte van de regels, wat ik niet kon zeggen van de dame van het gemeentehuis.

Kuiper 06-09-2019

Kwam met mn Canon spiegelreflex camera langs vanwege een defect. Medewerker nam hem mee, keek hem na en repareerde de camera. Met als gevolg... mijn camera werkt weer. Super. Zonder enige betaling kreeg ik de camera weer mee. Wat een top service.
Super bedankt.

Tom 05-09-2019

Super klantvriendelijk. Goed en uitgebreid advies en service met een glimlach. Ik kom er graag.

jannie 05-09-2019

prima geholpen en vriendelijk bij foto Baron in Assen leuke foto kan deze aan bevelen bij mijn kennissen