FonQ.nl - Reviews & Ervaringen

8,1 Lees 2059 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over FonQ.nl.

FonQ.nl stelt zich voor

fonQ is het verrassende en inspirerende warenhuis met ruim 60.000 mooie producten op het gebied van wonen, koken en lifestyle. Of je nu op zoek bent naar de finishing touch voor jouw interieur, een handig keukenhulpje of een unieke gadget als cadeautje voor jezelf: vind jouw mooi bij fonQ! Het warenhuis is uitgeroepen tot beste webwinkel in de categorie 'Wonen & Tuin' tijdens de Thuiswinkel Awards 2016. Ook is fonQ tijdens de ABN AMRO Webshop Awards 2016-2017 en 2017-2018 verkozen tot beste webshop in wonen.

Deze score is berekend op basis van 433 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.1

Matthijs 16-08-2018 Via de website gekocht

Nog nooit teleurgesteld, uitstekend!

Fonq is voor mij een winkel die heeft wat ik zoek. Op het gebied van interieur, koken en tafelen en ook voor geluid (Sonos voor mij). De service is top, zeer snel geleverd, de klantenservice uitstekend. Ik bestel vaak bij Fonq en ben nog nooit door Fonq teleurgesteld. Voor mij de webwinkel bij uitstek.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Azara 16-08-2018 Via de website gekocht

Prima FonQ klantenservice maar waardeloze PostNL levering

PostNL pakketbezorger heeft het tot twee keer toe verzuimd mijn pakketje te leveren en beweerde telkens aangebeld te hebben. Wat hij niet weet is dat ons videosysteem registreert wie aangebeld heeft en hij staat er NIET op. Ik was tevergeefs 2 avonden thuis gebleven. PostNL bezorger heeft de tweede keer ook verzuimd een afhaalkaartje voor ons in de brievenbus achter te laten. Extra bewijs dat hij/zij er niet geweest is. Kortom PostNL verpest het voor FonQ.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces

Ab 15-08-2018 Via de website gekocht

Fijne webwinkel

Bezorgen snel, klantenservice reageert snel en doen wat ze beloven. De site is erg overzichtelijk...

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maaike 14-08-2018 Via de website gekocht

Waardeloze service van Fonq

Mijn bestelling bleek door een fout (?) niet geleverd te worden. De nieuwe bestelling kwam terwijl ik op vakantie was & Fonq toegezegd had deze alsnog maar dan na m’n vakantie te leveren. En gratis shopper bij t dekbed, kreeg ik ook niet. Gold nl niet voor t door mij gekozen artikel. Jammer dat niet vermeld stond, dat t slechts voor een selectie gold. Kortom, ik bestel niet meer bij Fonq. Ik kies voortaan voor een bedrijf wat wel waarmaakt wat ze zeggen.

Officiele reactie van Fonq.nl 16-08-2018

Beste Maaike,

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Wat jammer dat u niet tevreden bent over onze service. Wij vinden het ook erg vervelend dat het met de bezorging van uw bestelling niet goed is gegaan. Dit word ook zeker meegenomen zodat hier in de toekomst extra aandacht aan kan worden gegeven.

Bij een aantal dekbedovertrekken wordt een gratis shopper meegeleverd. Helaas is dit niet op alle overtrekken van toepassing. Wanneer het overtrek meedoet met deze actie, staat dit ook specifiek aangegeven. Helaas is de actie niet van toepassing op het door u aangeschafte overtrek.

Wij excuseren ons nogmaals voor het ontstane ongemak bij de levering en wensen u ondanks deze ervaring nog een fijne dag toe.

Maarten 14-08-2018 Via de website gekocht

Goede, snelle service

Defect in een product, binnen 3 dagen had ik een nieuwe in huis. Snel en duidelijk mailcontact met de klantenservice, nieuw product werd meteen opgestuurd. Zonder problemen naar mijn huisadres, ook al had ik het product cadeau gekregen (dus niet zelf besteld).

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Nel 13-08-2018 Via de website gekocht

Prima internetwinkel met goede service

bestelling na 1 dag in huis. Toen het product niet beviel, keurig te woord gestaan en geld weer netjes terug gekregen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JL 12-08-2018 Via de website gekocht

Altijd goed!

Als je besteld bij Fonq weet je gewoon dat het altijd goed zit. Als er iets is wordt je goed geholpen! Erg prettig!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Patriciacollin 11-08-2018 Via de website gekocht

Perfect snelle levering

Bestelling verliep snel
Artikel goed verpakt en zonder beschadigingen geleverd .

Beschrijving volledig .

Gwenny 10-08-2018 Via de website gekocht

Snelle service ook in Belgie

Ik kon betalen met Ideal en laten bezorgen in België .
Snelle levering en alles op voorraad .
Geen bijkomende kosten om in Belgie te laten bezorgen .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Perfecte service 09-08-2018 Via de website gekocht

Exellent !!

Van het moment van bestellen tot de dag van de levering is alles perfect verlopen.
Hier ga ik zeker en vast nog betsellingen plaatsen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Megen 07-08-2018 Via de website gekocht

De mooiste producten!

Fonq heeft de mooiste design-items. Met een compleet aanbod is het perfect om inspiratie op te doen. Snelle levering en een prima service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J Voorsluys 07-08-2018 Via de website gekocht

Gemakkelijk bestellen

Fraaie producten gemakkelijk bestellen snel in huis. Zorgvuldig verpakt met duidelijke instructies voor eventueel retourzending

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Tevreden klant 06-08-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Snelle correcte levering. Heb reeds meerdere malen besteld; altijd prima. Goederen van goede kwaliteit en zoals beschreven

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ingrid 06-08-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Goeie uitgebreide shop. Kwalitatief goede spullen Snelle service. Goed bereikbaar voor vragen. Makkelijk te retourneren beleid.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frans 05-08-2018 Via de website gekocht

Ruime keuze, snelle bezorging

Kon de rugzak vinden die ik zocht via een tool waarbij ik de specificaties kon aangeven goed vinden. Heeft mij de perfecte rugzak opgeleverd :)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Goede levering 04-08-2018 Via de website gekocht

Goede service

Ze konden mijn pakketje vrijdag niet meer afleveren . Gebeld JA maar onze chauffeur rijd zaterdag niet , maar ik had het nodig . Hebben ze het zaterdag toch nog gebracht . Helemaal TOP

Ed V 04-08-2018 Via de website gekocht

Goede aftersales

Duidelijke webshop, goede klantenservice.
Bij het beschreven van 2 verschillende wandklokken miste we een klok in de doos, bij telefonisch contact werd hier ook absoluut niet wantrouwend over gedaan en de klok werd direct na gestuurd.
Bij punten voor verbetering zou ik aan werken geven:
-filters
-bij retourneren kunnen afhalen bij je thuis (zeker bij grote producten)

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Brenda 02-08-2018 Via de website gekocht

Prima service!!!

Supersnelle levering, alles prima verpakt en een geweldige service na aankoop ivm met een korting die niet bij de aankoop was toegepast maar die ik toch nog achteraf heb gekregen...TOP!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

lucie rompelberg 02-08-2018 Via de website gekocht

zeer goede servise.

Eerste keer bij FonQ NL iets besteld. DE ijsmachine kwam goed beschadigd binnen .De volgende dag er melding van gemaakt ,Er werd gezegd dat ze meteen een nieuwe zouden brengen en dat ik de beschadigde kon terug sturen. DE nieuwe was al de volgenda dag in huis terwijl ik de andere nog moest terug sturen. Dus dik tevreden ondanks dit ongemakje

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Brigit 02-08-2018 Via de website gekocht

Fonq heeft "smaak"!

De leveringen van Fonq zijn altijd snel en correct. De spullen zijn van goede kwaliteit en dat typeert Fonq. De site is overzichtelijk en de bestelling eenvoudig, de levering snel en makkelijk te volgen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Larissa 01-08-2018 Via de website gekocht

Ruim assortiment met snelle verzending

De shop heeft een ruime keuze aan diverse producten. Ik zocht een speciale uitgave van een Playmobil Super 4 speelset en deze was te koop en ook nog eens in de aanbieding. Een groot voordeel vind ik dat je tevens je gespaarde Freebees punten kunt inwisselen voor extra korting. Dat maakt het shoppen nog leuker. Een win-win situatie voor het bedrijf als de klant en in mijn geval ook de eindgebruiker ervan!
Goede service, snelle verzending en goede aanbiedingen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maarten Elskamp 01-08-2018 Via de website gekocht

Fantastische klantenservice

Hier word je echt als een koning behandeld, zoals het hoort, wat een geweldige aftersales en super hulpzaam personeel. Hulde aan deze klantenservice!!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Berno 30-07-2018 Via de website gekocht

Goede service en groot assortiment

Een prima met veel producten, ook de betere merken en kwaliteiten. Snelle levering, goede prijzen. Een defect werd vlot afgehandeld.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

H 28-07-2018 Via de website gekocht

Fonq kan levertijden niet waarmaken

Fonq kan levertijd niet waarmaken... een verjaardags kado besteld maar deze kwam een dag te laat... Valse beloftes zonder een bericht dat de levering te laat zou komen. Gemiste kans, een klant minder want ik bestel hier niets meer!!!

Officiele reactie van Fonq.nl 02-08-2018

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Wat vervelend dat uw bestelling later is geleverd dan in eerste instantie is aangegeven. Dit is uiteraard niet de bedoeling.

Wij zouden graag nagaan wat hier is gebeurd en verzoeken u vriendelijk om uw ordernummer te mailen naar webcare@fonq.nl.

Tevreden klant 24-07-2018 Via de website gekocht

FonQ een geweldige winkel!!

Als ik iets bij deze winkel online koop, ben ik altijd heel tevreden over de afhandeling en de snelle levering. Beter kan eigenlijk niet!! Er is veel keuze en altijd van goede kwaliteit. Een dikke 10.

Yvonne 24-07-2018 Via de website gekocht

Teleurstellend

Bestelling zou dag later dan aangegeven geleverd worden. Vrije dag voor opgenomen. Die ochtend mail ontvangen dat bestelling rond 10.17 uur geleverd zou worden. Om 10.10 uur ontvang ik een mail dat de bestelling weer pas de volgende dag geleverd zou worden. Ik heb gelijk gebeld en de bestelling maar geannuleerd. Zonde van mijn vrije dagen en volgende keer maar weer bij Coolblue bestellen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van Fonq.nl 02-08-2018

Beste Yvonne,

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Wat vervelend dat u deze ervaring met ons heeft. Dit is uiteraard niet de service waar fonQ voor staat en welke wij proberen na te streven.

Wij proberen onze processen dagelijks te verbeteren en daarvoor is uw feedback erg belangrijk. We gaan dan ook direct aan de slag met uw reactie.

Wij wensen u, ondanks deze ervaring, in iedergeval nog een mooie dag toe.

Claudie 20-07-2018 Via de website gekocht

Oplichters

Een bestelling gedaan maar verkeerd huisnummer vermeld. Op hun advies geweigetd hij de deur. Opnieuw bestelling gedaan maar beviel niet dus geretourneerd naar hun antw.nr. zij beweren dit niet ontvangen te hebben. Na gehaal en getrek bedrag maar betaald. Dus betaald voor spullen die ik niet heb gehouden. Let wel een almachtige grote doos is verdwenen. Ik vind het oplichters

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Mina 18-07-2018 Via de website gekocht

Lekkere korting, super BBQ ??

Heerlijk korting op de BBQ’s, mooie uitgezocht, goed advies en superservice, snel bezorgd. Helemaal top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Sonja 14-07-2018 Via de website gekocht

Goede webwinkel

Goede, overzichtelijke webshop. Gekozen vanwege de prijs en achteraf verrast door de snelheid.
Levering op tijd ontvangen en prima verpakt. Gewoon zo als het hoort dus! Fijn dat je VVV cadeaukaart kunt inwisselen, want dat is bijna nergens mogelijk. En verjaardagskorting is ook top!

Wim 13-07-2018 Via de website gekocht

Slechte service/communicatie

Op 22.5 .18 een tuintafel gekocht. Volgens de site zou levertijd 3 tot 9 dagen zijn.
Mail ontvangen dat levering 6.7 zou plaatsvinden. Navraag gedaan mbt de kleur van het onderstel, deze zou inderdaad zwart zijn zoals besteld en op de site aangegeven, antraciet grijs was niet te leveren. Elders hadden we namelijk antraciet grijze stoelen besteld, deze geruild voor zwarte in afwachting vd tafel.
Op 6.7 krijgen we eerst een mail dat de tafel nog niet geleverd kan worden en waarschijnlijk 25.7 gaat worden. Later op dezelfde dag volgt een mail dat de bestelling verzonden is. Bijzonder!
Echter, er is geen zwart onderstel geleverd, maar een xerix (= antraciet grijs) onderstel.
Tel contact opgenomen, zwarte kleur is een foutje op hun site, ze zouden het uitzoeken en via de mail terugkoppelen. Woensdagavond en donderdagavond wederom contact opgenomen omdat er geen reactie van fonq komt. Ze beloven vrijdag tel contact met Hartman op te nemen en tel. contact met ons op te nemen/mail te sturen, wederom geen reactie en daarom vrijdag aan het eind vd middag zelf maar weer gebeld.
Zwart onderstel niet te leveren door hen alleen antraciet grijs, website is inmiddels aangepast. Jammer dan, ze kunnen het niet veranderen is de conclusie.
Daarmee is mijn probleem niet opgelost, heb tafel met zwart onderstel gekocht en elders zwarte bijpassende stoelen.
Site is foutief, ze zeggen eea uit te zoeken en terug te koppelen, maar een reactie komt er niet, moet er steeds zelf achteraan. Aankoop annuleren kan, maar dan moet ik elders nog maar een tafel kunnen vinden met zwart onderstel en betaal dan veel meer. Slechte communicatie en waardeloze gang van zaken!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Bianca 12-07-2018 Via de website gekocht

Happy customer

Weer een fijne ervaring bij mijn laatste aankoop. Bij fonq voel ik me geen nummer maar echt een klant. Top!

E. R. 12-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige webshop

Hier meerdere keren besteld, hele goede ervaringen mee. Wordt altijd op tijd bezorgd, producten mankeert niks aan en de service is goed. Ik heb hier niks op aan te merken

Krista 10-07-2018 Via de website gekocht

Fijn assortiment

FonQ is fijn en overzichtelijk en heeft een ruim assortiment dat vaak verandert. Ik kijk daarom altijd graag of ze nieuwe producten binnen hebben gekregen of op de inspiratiepagina. Leuk!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul Huijts 10-07-2018 Via de website gekocht

Een veelbelovende nieuwkomer.

Bij vergelijking bleek Fonq in dit geval het voordeligst. Helaas ging er nog wel iets mis bij de verzending (vetraagd), maar wel snel antwoord op mijn melding hier van.

aaankoop rookoven 10-07-2018 Via de website gekocht

service is super

voor de eerste maal kennis gemaakt met deze shop
zeer tevreden over hun diensten en snelle levering
zal fonq zeker aanbevelen bij vrienden en kennisen
hopelijk blijven ze op deze weg verdergaan,zal in de toekomst zeker nog bestellingen plaaatsen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

carine 07-07-2018 Via de website gekocht

Snelle service !

Goede prijs kwaliteit, snelle service, heel zorgvuldig verpakt. Wij zijn tevreden. Een aanrader, alles in orde.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rebecca 06-07-2018 Via de website gekocht

Fonq heeft de zaken niet voor elkaar

Bij Fonq een rechthoekig zwembadafdekzeil gekocht dat precies om ons zwembadje heen paste. Na een week lieten de naden al los, waardoor er eerst een klein scheurtje en later een scheur van ongeveer een meter in het zwembadzeil kwam.
- Contact opgenomen met Fonq.
- Klantenservicemedewerker zei dat er meteen een nieuwe werd toegestuurd die we de volgende dag in huis zouden hebben.
- Na een week nog niks ontvangen, weer contact opgenomen met Fonq.
- Klantenservicemedewerker zei dat het product eventjes niet leverbaar was, dus we moesten even wachten.
- Vervolgens wéér contact opgenomen met Fonq, omdat we niks meer van Fonq hoorden.
- Klantenservicemedewerker zou bij de leverancier gaan vragen hoelang het nog zou duren en er "begin volgende week" op terugkomen.
- Vervolgens hoorden we wéér niks van Fonq en aan het eind van de week zijn we er maar weer achteraan gegaan.
- Het product bleek Fonq vervolgens helemaal niet meer te kunnen leveren, maar ze hadden ons daar niet van op de hoogte gebracht.
- Fonq biedt aan "een alternatief product van gelijke waarde" toe te sturen, hiermee gaan wij akkoord.
- Dit "alternatieve product van gelijke waarde" zoals Fonq dat zo prachtig noemt, blijkt een niet-passende (ronde?) afdekhoes te zijn voor ons rechthoekige zwembad.
- Als wij aangeven dat we daar niets aan hebben, is Fonq van mening dat we dan maar gewoon een heel ander product van dezelfde waarde bij Fonq mogen bestellen.
- Daar hebben wij natuurlijk totaal geen interesse in: wij hebben het, na al die weken wachten, he-le-maal gehad het Fonq en andere producten kopen wij inmiddels liever bij andere webshops.
- Fonq heeft beloofd het geld terug te storten, maar dat is nog niet gebeurd.

Kortom: voor ons nooit meer Fonq. Wij bestellen liever bij de grotere, bolle en blauwe webshops waar de service wél tip-top in orde is.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van Fonq.nl 09-07-2018

Beste Rebecca,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review. Wij proberen onze processen dagelijks te verbeteren en daarvoor is uw feedback erg belangrijk.

Wat vervelend dat u deze ervaring met ons heeft en dat u niet eerder op de hoogte bent gebracht dat het nieuwe afdekzeil niet meer leverbaar is. Helaas waren wij hier niet eerder van de op hoogte gebracht.

Het betaalde bedrag is voor dit weekend aan u overgemaakt en u zou dit inmiddels ontvangen moeten hebben.

Wij wensen u, ondanks deze ervaring, in ieder geval nog een mooie dag toe.

Hvm 04-07-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Een plafondlamp besteld bij FonQ uit het uitgebreide assortiment en na 4 dagen een mail gekregen dat deze lamp toch niet leverbaar bleek. Contact opgenomen om de verzending te annuleren en een andere lamp te bestellen. Tot 4 keer toe de verkeerde lichtbronnen opgestuurd gekregen (in eerste instantie door een fout op de website over de maat van de lichtbron, wat nog altijd niet is aangepast op de website) en erg onervaren en ongeïnteresseerde callcenter medewerkers aan de telefoon gesproken. Uiteindelijk meer dan 3 weken en 9 telefoontjes verder heb ik de lamp in huis. Mooi product, maar FonQ heeft het erg laten liggen op het gebied van service.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Fonq.nl 05-07-2018

Beste heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review.

Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Dit is uiteraard niet wat wij proberen na te streven.

Fijn dat u de juiste lamp inmiddels in huis heeft. Wij zouden graag een en ander nagaan betreffende de verkeerde producten die u in eerste instantie van ons heeft ontvangen.

Zou u zo vriendelijk willen zijn om ons uw ordernummer te mailen? Dit mag u doen naar webcare @fonq.nl.

Bas 03-07-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte ervaring.

We hebben voor het eerst bij Fonq besteld. Niet omdat zij het goedkoopst waren maar het leek ons een betrouwbare webshop die snel konden leveren. Maar helaas daar zaten we volledig naast.
1 zandbak voor onze dochters verjaardag besteld. Toen de volgende dag niets was afgeleverd maar eens gebeld. Tot grote verbazing was de zandbak volledig verdwenen. Ze zouden gelijk een nieuwe opsturen. Maar ook volgende dag niets. Nogmaals weer bellen. Drie dagen later dan beloofd de zandbak gekregen. Maar helaas alle houten palen waren krom. Dus maar retour gestuurd. Dan bel je twee weken later op waar je geld blijft is wederom de zandbak weer verdwenen. Tot op heden nog geen geld retour veel telefoontjes gepleegd en op klachten word niet gereageerd. Zeer slechte service. Nooit meer Fonq. Ze hebben de zaken slecht voor elkaar.

Officiele reactie van Fonq.nl 05-07-2018

Beste Bas,

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Wat ontzettend vervelend om te horen dat u deze ervaring met ons heeft. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij zouden graag voor u nagaan waarom u nog geen antwoord heeft gekregen op uw klacht en wat hier gaande is.

Wij willen u vragen om uw ordernummer te mailen naar webcare@fonq.nl.

Mary 03-07-2018 Via de website gekocht

Prachtige spullen éen goede service: TOP

hele mooie spullen, zeer uitgebreid assortiment, snelle service en duidelijke voorwaarden: zo hoor online shoppen te zijn

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Slechte service 29-06-2018 Via de website gekocht

Fonq heeft zaken slecht op orde

Koffer besteld en ervan uitgegaan dat de bestelde koffer zoals vermeld de volgende dag bezorgd zou worden.

In de E-mail ook de bevestiging gekregen dat de koffer op de volgende dag tussen 18.00 en 21.00 uur bezorgd zou worden.

Helaas geen koffer om 21.15 en geen e-mail met track en trace ontvangen, ik heb contact gezocht met de klantenservice.

Heel vreemd was de reactie er was geen koffer verzonden en deze was ook niet op voorraad. Volgende week werd deze weer bij Fonq geleverd.

Ik kon zo lang niet wachten dus geld terug gevraagd, slecht dat ik zelf moest bellen. Ik had verwacht dat als er iets misgaat er vanuit Fonq contact wordt gezocht. Juist de zin voor 23.00 uur besteld volgende dag in huis heeft mij doen besluiten bij Fonq te bestellen.

Ik ga nu weer naar vertrouwde Bol.com

Officiele reactie van Fonq.nl 03-07-2018

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Wat vervelend dat u niet door ons op de hoogte bent gebracht dat de door u bestelde koffer helaas niet direct leverbaar was. Dit is uiteraard niet de service waar fonQ voor staat en welke wij proberen na te streven.

Wij spelen uw opmerking uiteraard intern door zodat hier in de toekomst extra aandacht aan kan worden gegeven.

Wij wensen u, ondanks deze ervaring, nog een mooie dag toe.

Diane 28-06-2018 Via de website gekocht

Top winkel

Het is een prima winkel goede site snelle levering vriendelijke behandeling als je belt.kortom een aanrader voor iemand die iets zoekt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

H.noot 26-06-2018 Via de website gekocht

Slechte service, geen inbelevings vermogen

Verkeerde klopper geleverd door foutieve informatie op de website. Ik heb dit pas geconstateerd na de 4 weeks periode. Er is bevestigd dat een het fout was maar de 4 weken zijn verstreken. Helaas niet meer te ruilen, ik wilde andere klopper en deze terugsturen maar niet. Ik ben al jaren klant van Fonq, maar nu niet meer na deze slechte ervaring

Officiele reactie van Fonq.nl 26-06-2018

Beste heer, mevrouw Noot,

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Wat vervelend dat u deze ervaing met ons heeft. Wij zouden uiteraard graag nagaan wat hier gaande is en willen u dan ook vragen om uw ordernummer te mailen naar webcare@fonq.nl.

Wij wachten uw reactie af.

Jolanda Stuivenberg 20-06-2018 Via de website gekocht

Top service!

Ik vind de shop overzichtelijk en beschikt over een ruime en gevarieerde keuze...persoonlijk vind ik het altijd zoiets als winkelen maar dan lekker thuis vanaf je bank en met je eigen achtergrond muziek!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Els 19-06-2018 Via de website gekocht

Afspraken worden nagevolgd

Makkelijke site. Producten goed te vinden door onderverdeling in categorieën.
Snelle levering zoals was beloofd.
Doos van verpakking erg groot.
Magazine dat was aangevinkt om bij te leveren was er niet bij.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jolanda 19-06-2018 Via de website gekocht

Op tijd geleverd zoals beloofd!

Ik heb hier al vaker producten gekocht. Vooral gemakkelijk als je een aantal dezelfde producten wilt bestellen.

Fonq online shopping 18-06-2018 Via de website gekocht

Shoppen bij Fonq

Bij Fonq vindt je een ruime sortering aan artikelen van allerlei aard. Bestellen is zeer eenvoudig en bestellingen worden snel geleverd. Goede service.

Louise 17-06-2018 Via de website gekocht

Inspirerende webshop

Super fijne en toegankelijke webshop met leuke, degelijke producten. Kan hier altijd slagen voor wat ik nodig heb en heb ruime keus in het assortiment. Goede klantenservice, flexibel retourbeleid, wat ik als fanatiek online shopper zeer prettig vind.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dajana 13-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Super service, klantgericht, je word direct geholpen als jij belld een je e-mails worden er direct bewerkt! Heel vriendelijke klantenservice. Echt geweldig!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J. Van Vliet 11-06-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare webwinkel, snelle levering

Fijne winkel, veel design producten, snelle levering en goede service. Badjas volgende dag geleverd, via e-mail leveringstijd aangegeven.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -