FonQ.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over FonQ.nl.

FonQ.nl stelt zich voor

fonQ is het verrassende en inspirerende warenhuis met ruim 60.000 mooie producten op het gebied van wonen, koken en lifestyle. Of je nu op zoek bent naar de finishing touch voor jouw interieur, een handig keukenhulpje of een unieke gadget als cadeautje voor jezelf: vind jouw mooi bij fonQ! Het webwarenhuis is uitgeroepen tot beste webwinkel in de categorie 'Wonen & Tuin' tijdens de Thuiswinkel Awards 2016. Ook tijdens de ABN AMRO Webshop Awards 2016-2017 is fonQ verkozen tot beste webshop in wonen.

Deze score is berekend op basis van 982 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.4

M. ten Barge 18-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en prima service!!

Je wordt hebberig van al de mooie producten die ze aanbieden via de website. Deze zijn van goede kwaliteit! Het bestellen gaat eenvoudig, de levering op tijd en de service is altijd prima!

Willem Brinks 18-11-2017 Via de website gekocht

Prima service

Een overzichtelijke webwinkel met goede zoekmogelijkheden en snelle en correcte levering van het bestelde

Justin 18-11-2017 Via de website gekocht

goede service

Had een lamp van keramiek besteld (breekbaar). Levering was snel maar was ondanks veel bubbelfolie in het pakje niet heel aangekomen. Vrijdagavond om 20:30 een mail gestuurd en had de volgende dag al een nieuw exemplaar in huis; top service dus.

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Kees 17-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering zonder en zonder poespas de goedkoopste.

Mijn nieuwe Kärcher werd snel, volledig en goed verpakt geleverd. Bovendien was de prijs de laagste die ik kon vinden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sela 17-11-2017 Via de website gekocht

Vreslijk ondienstbaar service/ leveringsdatum onbekend

Matras besteld zeer onduidelijk over levering en beloven te bellen mailen en gebeurt niet. Na 6 keer bellen geven ze aan nog steeds niks te weten. De leverancier is onbereikbaar. Op de omschrijving stond binnen 7 werkdagen leveren em we zitten nu om werkdag 9 en de leverancier moet nog met hun contact opnemen om een datum met mij af te spreken

wendy339 17-11-2017 Via de website gekocht

Klanttevredenheid ten top!

Mooie webwinkel die overzichtelijk is, goede aanbiedingen heeft en de klant op nummer 1 heeft staan. Order is prima te volgen van betaal moment tot aan de voordeur. Daarnaast een mooi assortiment van producten die niet overal verkrijgbaat zijn.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Micha 16-11-2017 Via de website gekocht

Fijne service!

FonQ is voor mij een van mijn favoriete webwinkels, website is duidelijk en overzichtelijk, de service is goed en snel. In een tijd dat er steeds weer nieuwe webwinkels langs komen, blijft het fijn met een 'vertrouwd' iemand te werken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Margareth B. 14-11-2017 Via de website gekocht

Top service, super snel en vriendelijk!

Wij zijn altijd blij met Fonq!
De site is mooi, snel en overzichtelijk. Groot aanbod en van zoveel verschillende merken. Super snelle bezorging, tenzij iets niet op voorraad is.
Overigens is de klantenservice ook erg vriendelijk en behulpzaam.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Iris 14-11-2017 Via de website gekocht

Fijne webwinkel

Fonq heeft een goede, mooie site met een uitgebreid, maar overzichtelijk assortiment. De lampjes die wij hier kochten waren ruim 10 euro goedkoper dan elders! Levering is snel en goed. Wij komen hier zeker terug.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Scott wilkinson 13-11-2017 Via de website gekocht

Top service

Product gevonden voor een mooie prijs
Zeer snelle levering,Zeer goed verpakt
Dag ervoor besteld de volgende dag Zelf 's avonds geleverd top

Linda 13-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

De site is makkelijk en de beschrijving van de producten is duidelijk. De prijs is ook niet hoger dan andere verkopers.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Daniëlle 13-11-2017 Via de website gekocht

Supersnelle service!

Een zeer overzichtelijke site, duidelijke instructies omtrend betalen(in mijn geval met freebees) snelle en goede service met leveren

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Didi 12-11-2017 Via de website gekocht

Hele leuke, fijne webshop!

Een hele fijne webshop met een ontzettend grote diversiteit aan producten! Vaak vind ik hier toch de dingetjes die ik andere grote webshops weer niet kan vinden. Ook de service is heel erg prettig en persoonlijk.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A Oers 11-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Er is veel te vinden op de site van fonq, en het juiste product wat ik zocht hadden ze voor mij
Het was op voorraad en het werd meteen geleverd!

F 11-11-2017 Via de website gekocht

Beschadigde tafel

Blad salon tafel kapot, zelf aan t werk gezet door klantenservice fonq om de boel te retourneren. Gezien het fragiele materiaal zitten we hoogstwaarschijnlijk over een aantal weken weer met hetzelfde probleem.... duur tafeltje, blad slechte kwaliteit, losse blad past ook maar matig op t tafeltje.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Fonq.nl 13-11-2017

Beste heer, mevrouw,

Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft met ons. Wij zouden uiteraard graag een en ander voor u willen nagaan. Zou u uw ordernummer willen mailen naar webcare@fonq.nl?

Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet.

Karin 10-11-2017 Via de website gekocht

Goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle levering en goede kwaliteit producten. Het bestelproces is ook helemaal te volgen en de levering is snel.

Rob de Nice 09-11-2017 Via de website gekocht

Betrouwbare webshop met goede service en een ruim aanbod.

Deze webshop voldoet aan al mijn verwachtingen. Snelle levering en goede service gecombineerd met een interessant aanbod.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J.Deman 08-11-2017 Via de website gekocht

Verrassend gemakkelijk en prima kwaliteit

Als 70plusser verrast door het eenvoudige gebruik van mijn online bestelling via FonQ.
Lekker duidelijk en eigenlijk heel simpel. Supersnelle reactie en keurige aflevering.
Bovendien prima kwaliteit van geleverde spullen. Ik durf dit vaker te doen!

Saskia 08-11-2017 Via de website gekocht

Gemakkelijk winkelen, snelle service en leuke producten!

In de laatste fase van de verbouwing komt de styling van ons nieuwe huis dichterbij. Met twee kleine kinderen in huis zit het er niet in uitgebreid te gaan winkelen op zoek naar de juiste producten dus ik heb me gestort op internet shoppen. Via pinterest sfeer proeven; je kunt daar veel producten van Fonq terugvinden in sfeerbeelden geplaatst door Fonq zelf maar ook door klanten die foto's hebben gemaakt van hun eigen huis, erg leuk!
Ik heb de afgelopen maanden dan ook al meerdere producten aangeschaft via Fonq. De laatste aankopen waren: verlichting, een drukspuit voor het impregneren van de gestucte wanden en een sinterklaascadeautje voor onze dochter. Multifunctionele webshop dus :)

Op mijn verlanglijst heb ik allerlei woonaccesoires opgeslagen die ik leuk vind zodat ik gaandeweg kan kijken wat ik wel/niet ga aanschaffen voor ons huis. Handig!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

daniel 08-11-2017 Via de website gekocht

goede zoekfunctie
betaald met freebees
super snelle levering
direct op voorraad

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

CWS 07-11-2017 Via de website gekocht

Doet wat op de website beloofd wordt, daar houd ik van!!!

Ik heb voor mijn eerste aankoop Fonq gekozen omdat ik een cadeaubon had ontvangen.
Doordat zij leverden zoals aangegeven op de website heb ik meerdere bestellingen bij hen geplaatst. Zeer tevreden. Er zijn meerdere winkels die het product welke ik heb gekocht aanbieden echter heb ik weloverwogen voor Fonq gekozen.

Marianne 06-11-2017 Via de website gekocht

Product werd voor verzending niet gecontroleerd

Ik kocht hier een eekhoornhuis, dat binnen een dag geleverd werd. Een mooi houten huisje met een zinken dak. Het zinken dak echter bevatte een diepe grote kras met zwarte verf. De verf ging er met moeite af, de kras bleef. Na telefoontje werd meteen een nieuw huisje voor verzending klaargezet en ik stuurde de defecte op. Volgende dag nieuw huisje: ook dit dak bevatte wat krassen, maar wat gekker was: het hele huisje leek in gele inkt te zijn ondergedompeld. Heel rare kleur i.p.v. het onbewerkte hout zoals het de bedoeling was. Ik heb hem maar gehouden, zij het met tegenzin. Ik ga hem schilderen in een mooie boskleur.

Officiele reactie van Fonq.nl 07-11-2017

Beste Marianne,

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft met de aanschaf van het eekhoornhuis. Wij zouden een en ander uiteraard graag voor u willen oplossen. Zou u uw ordernummer willen mailen naar webcare@fonq.nl ?

Wij zien uw e-mail met belangstelling tegemoet.

P. Bijen 04-11-2017 Via de website gekocht

Slechte service, niet oplossingsgerichte service

Medio aug 2017 Hocker besteld. Bij levering van dit product, vastgesteld dat de kwaliteit niet goed was. Direct telefonisch en per mail melding gemaakt incl. foto. Na toezegging door Fonq (na overleg met leverancier) dat er een omruil zou gaan plaatsvinden, wacht ik nu al 2,5 maand. Meerder keren per telf/mail contact gezocht in deze, maar Fonq verschuilt zich achter leverancier. Aangezien Fonq mijn leverancier is moet zij mij tegemoetkomen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Fonq.nl 06-11-2017

Beste heer, mevrouw Bijen,

Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review.

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft met ons. Wij betreuren het dat wij niet aan de gedane beloftes hebben voldaan. Dit is uiteraard niet de service waar fonQ voor staat en welke wij proberen na te streven.

Wij zien dat u afgelopen zaterdag nog contact met ons heeft gehad en dat u is toegezegd om morgen, dinsdag 7 november teruggebeld te worden. Wij gaan er vanuit dat er dan een passende oplossing geboden wordt.

Mocht u dan verder nog vragen hebben, dan horen wij dit uiteraard graag.

harry vodegel 01-11-2017 Via de website gekocht

Inderdaad geweldige service en prima priijzen

Mooie en duidelijke site, waarin alle artikelen op alle diverse gebieden worden gepresenteerd.
Volledige omschrijving van alle details.

Hans 31-10-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke website en winkel!

Nu meerdere online bestellingen gedaan via fonq.nl. Fijn dat er ook een winkel is waar je langs kunt gaan. Daar word je net zo vriendelijk geholpen als op de website. Eenvoudig bestellen, prima communicatie, supersnelle levering. Prijzen zijn daarnaast ook vaak concurrerend.

Bas 31-10-2017 Via de website gekocht

Prima service van A tot Z

Na veel voelen, ruiken en meten in fysieke winkels heb ik de keuze gemaakt het vloerkleed Peas van het merk Hay aan te schaffen in kleur soft grey. Online zoekend is het oog op Fonq gevallen doordat ze gratis verzending (boven 20 euro) aanbieden en 'voor 23:00 besteld, morgen in huis'. Dit, in combinatie met de mogelijkheid om met Paypal te betalen (veiligheid) maakte Fonq aantrekkelijk als leverancier van het kleed.

Bestelling gedaan en niet veel later kwam de order bevestiging in de mail, gevolgd door een statusupdate van de orderverwerking. Er kwam netjes een mail vanuit Fonq met informatie over de transporteur en een track en trace link. De leverdatum en tijdstip werden door het proces geupdate en nauwkeurig binnen het tijdsraam van 1 uur geleverd.

Conclusie: Fonq heeft een uistekende service, gebruiksvriendelijke webshop met veel aanbod en tegen scherpe prijzen. Aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

R. van Dijk 31-10-2017 Via de website gekocht

Prettige service

De website voorziet totaal in mijn klantbehoefte. Ik wist al waar ik naar op zoek was, maar vond het toch fijn om te kunnen vergelijken. Super betalingsgemak!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Charlotte 30-10-2017 Via de website gekocht

Makkelijk en snel

Ik vind het een zeer fijne webshop om doorheen te gaan. Makkelijk in gebruik waardoor ook gewoon leuk om door heen te snuffelen. Leuk divers assortiment met mooie merken. Daarnaast kwam de levering snel en optijd. Bijzet tafeltje was goed stevig in gepakt en kwam heel aan. Vooral belangrijk omdat er een zwaar marmerblad bij zat, maar dat ging dus helemaal goed. Ik raad zeker vrienden en familie deze webshop aan om de goede service en de mooie spullen die er worden verkocht. Kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden was. Ik zal zeker weer een aankopen doen bij deze webshop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Daanminator 29-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige vertrouwbare webwinkel.

Wij hebben al meerdere keren besteld bij Fonq en altijd alles naar tevredenheid aangekregen.
Het is netjes verpakt, snel geleverd en iets retour sturen is een fluitje van een cent.
Heb ook een keer iets besteld wat geannuleerd moest worden en de dag erna was mijn geld alweer terug gestord.
Wat ons betreft DE ideale webwinkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martin 26-10-2017 Via de website gekocht

Prima webshop met net een ander assortiment

Inmiddels zijn webwinkels de gewoonste zaak van de wereld en heeft iedereen zo zijn voorkeur, maar wil je een keer net wat anders hebben (niet zo gewoontjes, design of van een merk waar je gewoon nog nooit van hebt gehoord?) moet je bij Fonq zijn. Nette prijzen, goede/snelle service en een leuk assortiment.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Daphne 25-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Als je Fonq mailt als er iets is, krijg je altijd direct reactie en ze lossen het altijd super goed op.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Angele Duppen 25-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige snelle service

Ik vind Fonq een uitgebreide overzichtelijke site. De service, afhandeling én levering beveel ik iedereen aan.

Ilse 25-10-2017 Via de website gekocht

Uitgebreid assortiment en snelle service!

Ik ben fan van Fonq! Ze hebben een enorm uitgebreid assortiment met de mooiste spullen van het wereldwijde web. Ik zou hier elke maand weer mijn volledige salaris uit kunnen geven. Ik word erg hebberig als ik aan het surfen ben op Fonq. Ik heb al heel veel spullen gekocht via Fonq en de levering is altijd ontzettend snel. Vaak wordt het de volgende dag al geleverd. Nog nooit is een product tegengevallen. Bij vragen staat de klantenservice je ontzettend vriendelijke te woord. Ze zijn erg behulpzaam. Wat ook leuk is, is dat je als trouwe kant regelmatig kortingscodes ontvangt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

debby 24-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige producten en snelle levering

Geweldige producten en snelle levering zo blij met mijn bestelling. Mooie webshop duidelijk en overzichtelijk een aanrader voor iedereen die van design houd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Drabbbel 24-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Ik vind het een hele fijne en duidelijke shop. Met super snelle berzorging en ook keuze uit bezorgmomenten. Elke keer weer alles keurig de volgende dag in huis. Ook de prijzen zijn vaak goedkoper dan bij andere aanbieders.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Stefan 23-10-2017 Via de website gekocht

Prima service

Cadeau kaart van Fonq gekregen in kerstpakket. Website is overzichtelijk. Levering prima en snel. Artikel is zorgvuldig verpakt.

Sylvie 22-10-2017 Via de website gekocht

Prachtige glazenset Schott Zwiesel aangeschaft

Gekozen voor Fonq omdat zij als enige (web)winkel een geweldige aanbieding hadden voor een prachtige Schott Zwiesel glazenset. Levering vond de volgende dag al plaats en de glazen bevallen zeer goed. Bestelproces was ook eenvoudig. Voor het eerst dat ik een aankoop bij Fonq heb gedaan en ik zal zeker terugkomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Toon 22-10-2017 Via de website gekocht

Zeer te vreten over de service

Overzichtelijke site mijn gekochte product makkelijk te vinden en keurig op tijd bij mijn thuis bezorgd

Veronique 21-10-2017 Via de website gekocht

Superservice!

Geweldige service en hulp tijdens het shoppen. Online shoppen kan lastig zijn, zeker om te beoordelen hoe een product er echt uitziet en wel de grote heeft die je verwacht. FonQ helpt je geweldig!

Greet 21-10-2017 Via de website gekocht

Blij met mijn aankoop

Dit is de eerste keer dat ik een aankoop bij fonQ heb gedaan,
Daar heb ik heel goed aan gedaan.
Steeds als ik hem draag, maakt het me blij,
Het was een koopje voor mij.
Elders moest ik meer betalen,
Die kunnen mij als klant niet binnen halen.
Ook de retour service is top,
Het geld staat weer bij mijn rekening erop.
Dus volgende keer weer bij fonQ kopen,
Ik hoef niet naar andere sites te lopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Chantal van S 20-10-2017 Via de website gekocht

Fijne webwinkel

Ruime keus, duidelijke communicatie, altijd een snelle levering. Niet met alles de goedkoopste, maar daar staat wel een goede service tegenover en dat is mij ook wat waard.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sabine van Tuil 20-10-2017 Via de website gekocht

Betrouwbaar en servicegericht!

De site is duidelijk, producten goed te zien, de levering is altijd correct, de producten worden zorgvuldig verpakt en de service van het personeel prima.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sameera 20-10-2017 Via de website gekocht

Veelzijdige keuze!

Onzettend leuke site met heel veel keuze. Ben altijd enorm lang aan het kijken naar producten. De benodigde speficicaties juist en volledig weergegeven.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Theo 19-10-2017 Via de website gekocht

Precies op tijd geleverd, goede prijzen

Gekozen voor Fonq omdat de prijzen scherp waren en ik het snel nodig had, was zelf veel te laat. 's Avonds besteld, volgende dag netjes in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pauline 19-10-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering !

Zeer gebruiksvriendelijke site,snel gevonden wat ik zocht, super snel geleverd en goed verpakt.
Ook is Fonq .nl vaak goedkoper dan andere sites en gratis verzending niet te vergeten !

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dick 19-10-2017 Via de website gekocht

Tevreden klant

Keurige, tijdige levering geheel volgens leveringstoezegging. Goed verpakt en geheel voldeed aan de verwachtigingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Karin V 19-10-2017 Via de website gekocht

Levering en keuze zijn top

Zoveel keuze is heerlijk. Af en toe mooie aanbiedingen. Enige minpunt: wanneer je een review als " niet nuttig" beoordeeld springt je vinkje automatisch naar " nuttig " . Dit geldt voor elk product. Klantenservice ' vind dit ook heel gek' maar er is nog steeds niets veranderd.

Kitty. 18-10-2017 Via de website gekocht

Snelle levering van het gevraagde product.

Deze shop gevonden op aanraden van mijn dochter.Zeer gebruiksvriendelijk .Uitgebreide keuze
met voldoende uitleg van producten,gevarïeerd.Snelle levering, goed verpakt.
Gebruik van de website was niet moeilijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Natasja 18-10-2017 Via de website gekocht

Mooie en aparte producten

Gebruiksvriendelijke site met aparte producten voor een goede prijs. Alleen de levering duurde wel langer dan op de site vermeld.

Tevreden klant 18-10-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijzen en snelle levering

Een scherpe prijs en garantie voor snelle levering zorgde ervoor dat ik koos voor Fonq. Kwalitatief goede producten ook.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -