Gemiddelde beoordeling
Deze score is gebaseerd op 77 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening
Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over FonQ.nl.
Een ruim assortiment, keuzehulp én inspiratie: fonQ is de online winkel die helpt bij het inrichten van je huis. fonQ is uitgeroepen tot Beste Webwinkel 2021 en beste webwinkel in de categorie 'Wonen' tijdens de Shopping Awards 2021. Geef je huis wat fonQ!
Gemiddelde beoordeling
Deze score is gebaseerd op 77 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening
Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review
Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.
Beste Freek,
Hartelijk bedankt voor het achterlaten van uw review.
Wat vervelend om te horen dat hiervan sprake is, dat mag uiteraard niet gebeuren. Kunt u wellicht uw ordernummer naar klantenservice@fonq.nl sturen? Wij gaan dan zo snel mogelijk na wat hierin betekend kan worden. Het zou prettig zijn als u 'Trustpilot' in het onderwerp kunt vermelden.
Onze excuses voor het ongemak en wij zien uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
fonQ
Beste Jo Steinberg,
Bedankt voor uw review.
Dat klinkt niet goed en mag natuurlijk niet gebeuren, onze oprechte excuses hiervoor. Wij kijken nu uiteraard graag zo snel mogelijk met u mee. Kunt u wellicht uw ordernummer naar webcare@fonq.nl sturen? Wij zullen ons dan zo snel mogelijk in de kwestie verdiepen.
Wij zien uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
fonQ
Beste Nick,
Hartelijk bedankt voor het achterlaten van uw review.
Wij bieden verkooppartners de mogelijkheid om via onze website te verkopen, maar aangezien u niet daadwerkelijk een fonQ product koopt kunt u hiervoor helaas de fonQ giftcard nog niet gebruiken. Helaas kunnen wij momenteel nog geen uitzondering voor u maken, onze oprechte excuses hiervoor.
We zijn druk bezig met het realiseren om uw giftcard wel te kunnen gebruiken voor de partnerproducten op onze website! Helaas hebben we hier nog geen termijn aan gekoppeld. Wij willen u dan ook vragen om nog heel even geduld te hebben en wij zullen u tegen die tijd ook informeren over de livegang van de giftcards.
Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen.
Met vriendelijke groet,
fonQ
Beste Henry Rozeboom,
Hartelijk bedankt voor uw review.
Als een fonQ kaart al enige tijd verlopen is, dan kunnen we hierin inderdaad (helaas) niks betekenen, dit kan in geen enkel geval en geldt dus voor elke klant. Wel kijken we in dit geval graag nogmaals met u mee. Kunt u een e-mail sturen naar webcare@fonq.nl? Het zou prettig zijn als u hierbij ook een foto van de voor- en achterkant van de kaart kunt meesturen.
Wij zien uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
fonQ
Beste Daniël,
Hartelijk bedankt voor het achterlaten van uw review.
Dit klinkt niet goed allemaal, wat vervelend! Wij kunnen ons goed voorstellen dat dit teleurstellende ervaringen geweest zijn en willen hiervoor dan ook onze oprechte excuses aanbieden. We hadden u in dit geval beter op de hoogte moeten houden en zullen hiervan intern een melding maken. Mochten we op dit moment nog iets voor u kunnen betekenen, dan willen we u vragen om een e-mail naar webcare@fonq.nl te sturen, wij kijken dan zo snel mogelijk met u mee.
Ondanks de ongemakken willen we u hierbij een prettige dag verder wensen.
Met vriendelijke groet,
fonQ
Beste Frans,
Hartelijk bedankt voor het achterlaten van uw review en excuses voor de verlate reactie.
Dit zijn niet de berichten die we graag willen zien en wij willen hierbij dan ook onze oprechte excuses aanbieden voor de ontstane ongemakken. Hoezeer we ook proberen het te voorkomen, helaas kan er bij een order iets misgaan. In uw geval lijkt er alleen veel te veel misgegaan te zijn en dat mag natuurlijk niet gebeuren.
Mochten we u momenteel nog ergens bij kunnen helpen, stuur dan gerust een e-mail naar webcare@fonq.nl, wij kijken dan zo snel mogelijk met u mee.
Met vriendelijke groet,
fonQ
Beste Leentje,
Hartelijk bedankt voor uw review.
Als een product binnen de garantietermijn defect raakt, heeft de consument recht op een vervanging of een reparatievergoeding. In uw geval kon inderdaad enkel de restwaarde worden uitgekeerd en dat correspondeert met de garantieprocedure. De restwaarde wordt uitgekeerd, zodat u zelf het artikel kunt laten maken. Het product zelf mag in dit geval dus worden behouden. Wij vinden het vervelend dat de oplossing niet als passend wordt beschouwd, maar zijn bang dat hierin helaas niks anders door ons betekend kan worden. Onze excuses hiervoor.
Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben, stuur dan gerust een e-mail naar webcare@fonq.nl. Wij helpen u dan graag zo snel mogelijk verder.
Met vriendelijke groet,
fonQ
Beste heer/mevrouw,
Wat ontzettend vervelend om te horen dat de bestelling verkeerd geleverd is en je al lang wacht op de terugbetaling van het prijsverschil. Dat is niet de service die wij aan willen bieden en daarvoor onze welgemeende excuses. We gaan graag met u meekijken en u zo snel mogelijk verder helpen. Zou u ons uw ordernummer kunnen sturen via webcare@fonq.nl? Alvast bedankt voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
fonQ