FonQ.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over FonQ.nl.

FonQ.nl stelt zich voor

Een ruim assortiment, keuzehulp én inspiratie: fonQ is de online winkel die helpt bij het inrichten van je huis. Tijdens de ABN AMRO Webshop Awards 2018-2019 is fonQ voor het derde jaar op rij verkozen tot beste webshop in wonen. Geef je huis wat fonQ!

Deze score is berekend op basis van 558 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Peter Jan 21-05-2019

Slechte en trage klantenservice en niet oplossingsgericht. Meermaals problemen mee gehad. De regels gaan boven de klant. Ik kan me een breuk sjouwen aan een enorm pakket dat retour moet en kortingscodes kun je nergens op gebruiken. Echt nooit meer!

Jane 21-05-2019

Makkelijke site, overzichtelijk, snelle service en levering. Top! Ik zal er zeker weer bestellen. Ze hebben dan ook een fantastisch assortiment.

crlnvnlnn 20-05-2019

Site is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk, goede service en gevarieerd aanbod (design en betaalbare kwaliteit).

Paulien 20-05-2019

Een groot aanbod, snelle levering. Waar je een tijdsblok kan kiezen. Heel fijn. De klantenservice is vriendelijk en behulpzaam.

Inge 18-05-2019

Prima shop, veel producten en mooie aanbiedingen.
Na n bestelling niet op de gewenste dag geleverd en contact gehad... Na duidelijkheid over de reden van de vertraging n dag later alsnog mijn product ontvangen. Prima geholpen aan de telefoon

Bo 17-05-2019

Hele fijne service. Ik kocht een dure spiegel, waarbij het product beschadigd was. Ik kreeg direct een nieuwe opgestuurd! De volgende dag werd deze netjes geleverd en kon ik mijn andere spiegel zonder al te veel moeite retour sturen. Alles verliep vlekkeloos en de klantenservice was zeer vriendelijk. Ben erg blij met m’n nieuwe aanwinst en FonQ is een fan rijker. :-)

Nicole 17-05-2019

Fijne winkel, bestellingen worden snel geleverd en als er problemen zijn helpen ze je op een nette manier

CBA 16-05-2019

Voor 23.00 uur besteld, morgen in huis. Dit klopt zeker niet bij Fonq.
Ik had om 18.30 uur een bestelling gedaan en deze zou de volgende dag komen. Helaas kreeg ik mail dat het niet gelukt was het pakket op tijd te verzenden, ondanks dat het op voorraad was.
Het was heel erg druk in het magazijn, kreeg ik als verklaring van de klantenservice.
Zet het dan niet op de website !!
Officiele reactie van Fonq.nl 16-05-2019

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Wat naar dat uw bestelling later is verzonden dan in eerste instantie is aangegeven. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Excuus hiervoor.

Wij proberen onze processen dagelijks te verbeteren en daarvoor is uw feedback erg belangrijk. We gaan dan ook direct aan de slag met uw reactie om een situatie als deze in de toekomst te voorkomen.

Anna 15-05-2019

FonQ is een fijne webwinkel met een breed assortiment. De klantenservice is uitermate goed en de medewerkers zijn supervriendelijk, complimenten! Ik raad deze webshop dan ook zeker aan.

Hans de Beukelaar 15-05-2019

Ik heb via FonQ een BISSELL CrossWave 17132 gekocht die prompt zoals toegezegd de eerstvolgende werkdag is bezorgd. Het apparaat na uitpakken direkt geprobeerd en tot de conclusie gekomen een geweldige aankoop te hebben gedaan. Werkt perfect; is heel gemakkelijk te bedienen en doet zijn werk meer dan goed. Is makkelijk schoon te houden en verlicht mijn werkzaamheden bij het schoonmaken/houden van mijn parketvloer. Zeer aan te bevelen.

Heidi J. 15-05-2019

Ik heb al meerdere keren bij FonQ besteld en alles is tot in de puntjes verzorgd. Goede website, mooie producten, die zeer goed verpakt verzonden worden. Snelle levering, alles top.

AJ van Dijk 13-05-2019

Wesco pedaalemmer gezocht op type en toen bleek dat FonQ.nl deze in de aanbieding had. Het was de laatste , niet getreuzeld en direct gekocht. Prima site, makkelijk afhandelen en het product werd de volgende dag al netjes verpakt en onbeschadigd bij ons afgeleverd. Prima dus!

J 12-05-2019

leuk als je een moederdagcadeau besteld op donderdagmiddag 14 uur en het zou dan vrijdag geleverd worden volgens de site en vervolgens heb je het 4 dagen later nog steeds niet!!
Heel slecht
Officiele reactie van Fonq.nl 13-05-2019

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review.

Wat vervelend dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen.

Wij gaan uiteraard graag een en ander voor u na en willen u dan ook vragen om uw ordernummer te mailen naar webcare@fonq.nl.

Johan 11-05-2019

Wij hebben bij Fonq een kastje besteld dat de volgende dag in huis zou zijn, maar na 2 weken nog steeds niet geleverd is. Hoewel dit probleem bij Post NL lijkt te liggen, lijkt Fonq zich totaal niet te interesseren voor de levering van de bij hun bestelde producten.
Officiele reactie van Fonq.nl 13-05-2019

Beste Johan,

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Wat vervelend dat u de door u bestelde kast nog niet heeft ontvangen.

Steven 09-05-2019

Snelle levering en was de goedkoopste voor de Weber BBQ.
Als ik nog eens iets nodig heb , ga ik zeker deze site bezoeken.

Conny 08-05-2019

Genoeg keuze het aparaat wat wij zochten was hier het goedkoopste, plus snel leverbaar.Goed verpakt wat ik ook belangrijk vindt.

Landman 07-05-2019

Ik had een vvv-bon die ik bij mijn favoriete webshops niet kon verzilveren, helaas. Gister heb ik om 19:30 koffiezetapparaat besteld op de website van Fonq.nl. Op de website en op mijn orderbevestiging stond voor 23:00 besteld, morgen in huis. Ik ben op dinsdagen vrij, dus heb ik gekozen voor een online bestelling, zodat ik niet per se de deur uit hoef. Om iets over 3en in de nacht kreeg ik de verzendbevestiging van mijn pakket. Toen ik vanmorgen wakker werd heb ik de track-n-trace link aangeklikt en tot mijn verbazing stond er: morgen (verwacht) tussen 08:15 en 10:45. In eerste instantie las ik het woord 'morgen' niet, ik verwachte immers vandaag, zodat ik erop zat te wachten.

Toen de bezorger niet kwam heb ik nogmaals gekeken en zag het toen wel. Ik heb direct contact opgenomen met de klantenservice, die uit voorzorg al melden dat het erg druk is (het is naar mijn mening geen bijzondere tijd van het jaar, vreemd). Eenmaal een medewerker aan de lijn wordt snel duidelijk dat het nooit aan fonq ligt. Zij hadden het pakket op tijd aangeboden voor levering vandaag. Het moet wel fout zijn gegaan bij PostNL, zeggen ze. Ik heb gekeken wat het inhoud wanneer er bijstaat morgen (verwacht). Dit betekent dat het pakket is aangemeld, maar nog niet is weggebracht naar een PostNL punt of dat het pakket niet aanwezig was op het moment dat PostNL de spullen ophaalt bij de leverancier. Kortom een leugen van FonQ, erg jammer.

Als ik de verzendbevestiging van Fonq ook nogmaal lees dan is het duidelijk dat de fout bij hen ligt. de mailbevestiging staat op 03:20 en daarin staat dat pas na 00:00 de bestelling kan worden gevolgd. De bestelling is dus te laat aangemeld, dit had voor 00:00 moeten gebeuren, vandaar dat zij ook hanteren dat men moet bestellen voor 23:00.

FonQ, verschuil je niet achter bezorgdiensten en heb geen schijt aan je klanten. Zorg ervoor dat je genoeg personeel hebt om je beloftes na te komen of maak ze niet. Misschien win je op kort termijn bestellingen met je valse beloftes, maar op de lange termijn komt niemand bij je terug.
Officiele reactie van Fonq.nl 07-05-2019

Beste heer, mevrouw Landman,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review.

Wat vervelend dat uw bestelling later wordt geleverd dan in eerste instantie is aangegeven. En wat jammer dat u aangeeft dat wij een leugen aan u hebben verteld.

Uw pakket is gisterenavond tijdig klaargemaakt voor verzending en overgedragen aan de vervoerder. Helaas kan het altijd gebeuren dat er vertraging optreedt. Wij vinden dit uiteraard ook erg vervelend en excuseren ons voor het ontstane ongemak.

Colin 07-05-2019

Ik heb de shop gekozen omdat ze de laagste prijs hadden voor het product wat ik zocht en voor hun leveringsvoorwaarden. Voor 23 uur besteld zou de volgende dag in huis zijn. Helaas kreeg ik die nacht een bericht dat ze niet op tijd waren met versturen. Dit vond ik enorm teleurstellend. Als je iets dergelijks niet waar kunt maken, dan moet je er niet mee adverteren. Een schamel excuses was hun reactie. Ik had iets meer verwacht. Het was net voor het paasweekend en ik heb uiteindelijk 4 dagen moeten wachten hierdoor. Verder wel heel tevreden over de producten. Ik heb overigens eerder bij Fonq besteld en toen naar volle tevredenheid.

Slechte ervaring 06-05-2019

Update 08-05-2019
Gisteren een review geschreven over mijn ervaring met fonq,
vandaag meteen een reactie van fonq.
Helaas kan ik daar niet op reageren aangezien ik mijn inloggegevens kwijt ben.
Vadaar dus deze nieuwe review.
U antwoord mij dat het mogelijk is dat er sprake is van een voorraadverschil,maar hoe verklaart u het volgende dan,?
Toen ik de lampen bestelde stond er dat er 2 op voorraad waren, na mijn bestelling werd dat aangepast naar levertijd 1-3 weken, want ik had de 2 laatste lampen tenslotte besteld.
Nu ik mijn bestelling geannuleerd heb en ik toch nieuwsgierig ben naar wat er nu bij de actuele voorraad staat, zie ik tot mijn stomme verbazing 2 stuks op voorraad staan!!
En dit zijn niet de beschadigde lampen die u ook verkoopt voor een lagere prijs want deze staan apart vermeld.
Heel vreemd allemaal, maar voor mij is duidelijk dat dit dus een bewuste tactiek van jullie bedrijf is.
De klant laten bestellen in de veronderstelling dat artikelen op voorraad zijn, en dan maar hopen dat de klant wil wachten als dat dus niet zo blijkt te zijn.
En dan ook nog sorry zeggen in een reactie op mij review en de voorraad weer doodleuk op 2 stuks zetten.
Zeer slechte zaak, en voor mij hiermee voorgoed afgedaan.

Review 06-05-2019
Vervelende ervaring.

Zaterdag 2 dure lampen besteld, waren op voorraad bij bestelling, zouden maandag geleverd worden, perfect!
Lampen betaald ( achteraf betalen kon niet bij deze bestelling ) en wachten maar.
Maandag hele dag zitten wachten, geen tracktrace code ontvangen, dus toch maar even bellen of ze wel geleverd zouden worden.
Oeps, nee mevrouw, ik zie het al, er is maar 1 lamp op voorraad..... zal ik die vast sturen?
Nee, want ik wil er 2, en er waren er 2 op voorraad stond er toen ik ze bestelde, wanneer komt die andere dan?
Ja, dat weet ik niet, dat kan ik niet zien.
Kunt u dat navragen dan?
Ja dat kan.
Oke ik wacht wel even.
Nee dat duurt wel even want dan moet de afdeling die daar over gaat eerst bellen met de leverancier en dat dan weer aan mij doorgeven en dan kan ik u weer op de hoogte stellen.
Oke, hoe lang gaat dit duren?
Dat kan ik u niet zeggen, maar zal ik dan vast die andere opsturen?
Pfff hopeloos, nee want ik wil er 2 en ga niet zitten wachten op die andere als ik niet weet wanneer die binnenkomt.
Annuleren dan maar.

Heel vervelend dat jullie aangegeven voorraad niet klopt,
en dat je daar dan ook nog eens geen bericht van krijgt als jullie beloven te leveren en de klant een hoop geld betaald heeft.
Officiele reactie van Fonq.nl 07-05-2019

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Wat vervelend om te lezen dat u deze ervaring met ons heeft. Dit is uiteraard niet de service waar fonQ voor staat en welke wij proberen na te streven.

Het kan gebeuren dat een product niet op voorraad blijkt en dat er sprake is van een voorraadverschil. Op dat moment kunnen wij de bestelling helaas niet versturen en zullen wij opnieuw bij de leverancier moeten nagaan wanneer het product weer bij ons geleverd gaat worden. Het is uiteraard wel zo netjes om u daar over te informeren. Excuus dat dit niet tijdig is gedaan.

Wij danken u nogmaals voor uw feedback en wensen u in iedergeval nog een mooie dag toe.

S. GROENEVELD 04-05-2019

Ik had een Simple Human prullenbak aangeschaft bij Fonq.nl. Hier had ik helaas 2x over pech mee gehad omdat de deksel krom ging staan. De eerste keer mocht ik de prullenbak gewoon omruilen en een tweede keer deden ze ook alles behalve moeilijk. Bij de tweede omruiling ging er helaas vanalles mis maar Fonq.nl heeft constant gezorgd voor een goede afhandeling in de eerste instantie via hun goede en snelle klantenservice en later via Simple Human zelf waarbij hun tussenpersoon bleven. Kan niet anders zeggen dat ik ontzettend tevreden ben en absoluut weer eens bij hun ga online shoppen! Mocht Fonq.nl zelf ook recensies lezen, het betrof ticketnummer 5401527.

Kristof 04-05-2019

snelle en coreecte aflevering van het product zoals het hoort. Zeker voldoende informatie over het afleveringstraject

Alyssa 03-05-2019

Mooie overzichtelijke website.
Assortiment is groot wat veel keus geeft.
Verzending is snel en netjes.
Klantenservice ook altijd heel vriendelijk.

Mirjam 02-05-2019

Ik vind de service erg prettig. Ik heb een verzending geruild ivm de kleur van de stoelen die niet beviel. Ik kreeg direct iemand aan de lijn die me goed te woord stond en me de instructies gaf hoe ik het product kon ruilen. Een week later had ik de nieuwe bestelling binnen. Ik ben tevens erg vriendelijk geholpen door de klantenservice.

Jelke 02-05-2019

Een Damai dekbed via Fonq besteld. Na de eerste keer wassen zaten al witte strepen in het zwart. Dus overtrek heeft nog niet op bed gelegen. Ziet er niet uit. Klacht bij Fonq neergelegd. Zij laten zich afschepen door leverancier met antwoord. Komt door de waspoeder en gaat na enkele keren wassen vanzelf eruit..🤣. Maar ik heb vloeibaar wasmiddel voor bescherming kleur? Gewoon slechte kwaliteit Damai en Fonq moet de boodschapper zijn van suf antwoord. Trek je conclusie.
Officiele reactie van Fonq.nl 06-05-2019

Beste Jelke,

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft. Heeft u ook aangegeven welk wasmiddel u gebruikt? Wij gaan uiteraard graag voor u na wat er gaande is en verzoeken u dan ook vriendelijk om uw ordernummer te mailen naar webcare@fonq.nl.

Aniek 01-05-2019

Ideale webshop voor het zoeken naar design voor in huis, maar ook voor basisbenodigdheden zoals lampen. Tevreden over het gemak op de site, de informatievoorziening over de bestelling en het afleveren/retourneren van pakketen op dag naar keuze. Erg makkelijk en zeker goed geregeld.

GR 01-05-2019

Dat er iets mis gaat dat kan, helaas, maar dan verwacht je dat de leverancier, in dit geval Fonq, er achteraan gaat. Dat hebben we anders ervaren. Een cadeau dat op donderdag geleverd zou worden, kwam gewoon niet. Reclameren leverde slappe verhaaltjes en excuses op en er werd meteen weer verzonden. Jaja - niet dus. Dat gebeurde pas de maandag erna.

Voor mij is het eens maar niet weer. Zo bijzonder zijn ze nu ook weer niet.

Shushan 01-05-2019

Nu blijkt dat helemaal niet het geval met deze blender. Dankzij het vacuüm systeem zijn de smoothies ook bubbelvrij en zijn ze langer houdbaar

Marlies 25-04-2019

Prima assortiment tegen goede prijzen. Ik kon bij FonQ.nl alles in één bestelling doen, dat is wel zo gemakkelijk!

Daisy 24-04-2019

Lunchbeker besteld en bewust via deze site, want ik zou het de volgende dag al in huis hebben. En dit klopte ook, super fijn! En product is precies naar verwachting.

Raffaela versantvoort 24-04-2019

Allereerst wil ik zeggen dat ik echt een pechvogel ben en dat er steeds wat mis ging op magazijn. Ik had een zwarte toilet rol houder bestel en kreeg tot vier keer toe een witte. Maar omdat de klantenservice zo vriendelijk en netjes en leuk waren heb ik het gewoon nog keer geprobeerd en en uiteindelijk is het gelukt. Als de klanten service niet zo tif was had ik allang afgehaakt maar was echt super service. En gezellig zelfs.

Alyssa 24-04-2019

Zeer ontevreden over deze webshop. Ik heb begin april een salontafel besteld. Op de dag van de levering bekeek ik de doos en de salontafel was incompleet geleverd. Om deze reden is het product retour verstuurd. Vervolgens een afspraak gemaakt voor de leverdag van de salontafel (wel compleet). De salontafel is die dag niet bezorgd omdat de tafel toch niet op voorraad was. Vervolgens gebeld met FonQ en zij hebben aangegeven dat ze de levertijd volgende week is. Hier kunnen zij geen garantie op geven gezien zij niet in het systeem kunnen zien of het product daadwerkelijk bij hen is geleverd. Heel vaag allemaal! Om deze reden heb ik mijn order geannuleerd en krijg ik mijn geld terug gestord. Al met al een nare ervaring. Ik zou FonQ niet aanbeleven. Zeker niet op basis van hun communicatie.
Officiele reactie van Fonq.nl 06-05-2019

Beste Alyssa,

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Wat vervelend dat u deze ervaring met ons heeft. Dit is uiteraard niet de service waar fonQ voor staat en welke wij proberen na te streven.

Wij spelen uw opmerkingen uiteraard door zodat hier in toekomst extra aandacht aan wordt gegeven en situaties als deze worden voorkomen.

Astrid de Waard
Medewerker Klantenservice

Magneet borden 21-04-2019

Erg duidelijk en veel assortiment makkelijk te vinden met alle producten erg overzichtelijk met alles en veel keus

Miranda 18-04-2019

Ik Ben al een paar Dagen aan het mailen
Wil graag mijn product retour sturen
Maar tot op Helen geen reactie?.
Officiele reactie van Fonq.nl 18-04-2019

Beste Miranda,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review.

Wat vervelend dat u nog geen bericht heeft ontvangen over het retourneren van uw bestelling. Wij willen u vragen uw ordernummer te mailen naar webcare@fonq.nl zodat wij een en ander voor u kunnen nagaan.

Nicolle 18-04-2019

Fonq ken ik van TV reclames. De shop online nooit bekeken. Via een cadeau bon hier terecht gekomen voor een bluetooth luidspreker. Via de zoekfunctie snel gevonden wat ik zocht. Er waren nog niet zoveel reviews over het product waardoor ik dit op een andere site bekeek. Verder ging bestellen en betalen heel soepel. Helaas had de post een fout gemaakt, maar door de klantenservice uiteindelijk fijn geholpen en had ik mijn speaker nog snel in huis.

John Kln 17-04-2019

FonQ prettig zakendoen! De site is zeer overzichtelijk. Het contact met FonQ is prettig en zeer goed. De levering was perfect en goed gecommuniceerd Je krijgt een telefoontje als ze in de buurt zijn. Dus je weet precies wanneer je product er zal zijn. Ook de aflevering hebben wij als zeer prettig ervaren. Dus kort samengevat een prima bedrijf en service.

Inge 17-04-2019

Ik heb goede ervaringen met Fonq. Wij bestelden een nieuwe bank en salontafel besteld op dinsdag en beide werden op woensdag geleverd. De levering vond op de aangegeven tijd plaats. De chauffeur die de bestelling bezorgde belde ongeveer een kwartier van tevoren om te laten weten hoe laat hij er was. Erg prettig!

E Luyke 17-04-2019

Fonq komt leveringsafspraak niet na. Heb na 6 dagen en meerdere mails en telefoontjes nog steeds geen producten binnen ter waarde van ongeveer 450 euro, Ik krijg iedere keer excuses aangeboden maar ik word van het kastje naar de muur gestuurd, bovendien hebben deze op gegeven moment ook geen waarde meer. Het zou fijn zijn als Fonq de geleverde producten zou leveren waarop ik inmiddels al 6 dagen wacht en bovendien zou enige compensatie gepast zijn
Officiele reactie van Fonq.nl 18-04-2019

Beste heer Luyke,

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Wat vervelend dat uw bestelling later wordt geleverd dan in eerste instantie is aangegeven en dat u niet de juiste informatie heeft gekregen. Dit is uiteraard niet de service waar fonQ voor staat en welke wij proberen na te streven.

Wij zullen u per mail verder informeren over de afhandeling van deze situatie.

Andrea 16-04-2019

Zeer ruim assortiment van mooie producten. Producten komen sterk overeen met de geleverde producten. Daarnaast duidelijke en goede levering. Veel betaalopties.

Gerard 16-04-2019

Een duidelijke site met veel artikelen. Goede omschrijvingen van de artikelen. In voorraad is ook in voorraad. Meerdere betaalmogelijkheden. Snelle levering met een degelijke verpakking. Info over stand van zaken betreffende de levering.

Hanneke 16-04-2019

Fonq heeft een duidelijke overzichtelijke web-site. Eenvoudig in gebruik, duidelijk.
Het is jammer dat ze hun belofte "voor 23 uur besteld, de volgende dag in huis" niet konden halen, wegens onverwachte enorme drukte. Wel positief dat ze hierover de volgende ochtend al vroeg een berichtje over stuurden.

Lilian 15-04-2019

Al meerdere items besteld bij fonQ en altijd alles keurig op tijd geleverd. Ook als je iets terug wilt geven is dat geen probleem en wordt alles keurig geregeld.

Nick 15-04-2019

Overzichtelijke website, snelle levering, goede prijzen. Kortom Top! Ik kom terug voor mijn volgende barbecue :)

Saskia H 15-04-2019

Heel veel keuze, makkelijk te bestellen en supersnelle levering!
Als ik naar iets op zoek ben, check ik eigenlijk altijd eerst even bij FonQ;)

Anita 13-04-2019

Leuke shop met mooie, eigentijdse woonaccesoires en gebruiksvoorwerpen. Bezorging prima volgens de afspraak en netjes verpakt. Kwaliteit van de producten tot nu toe allemaal prima! Nog geen ervaring met retourneren.

Michael 13-04-2019

Snelle verzending en goede service. Tot 2 keer toe kreeg ik een gebruikt/ geopend product toegestuurd terwijl ik voor een nieuw artikel betaald had. De volgende dag had ik de nieuwe bestelling al in huis en hoefde niet eerst de retourzending af te wachten. Top service dus!

Margo 12-04-2019

Een fijne webshop die snel handelt waardoor de bestelling snel binnen is. Veel keuze van een groot assortiment. Snelle retour en gemakkelijk.

A. S 11-04-2019

Snelle zorgvuldige service. Hebben een mooi assortiment accessoires en meubels, betaalbaar design en kwaliteit prijsverhouding is goed

s 11-04-2019

Slechte ervaring met Fonq. Fonq belooft voor 23:00 besteld morgen in huis, dat is een reden om voor deze webwinkel te kiezen. Maar helaas heeft Fonq zich niet aan de belofte gehouden en ik zou hier zeker niet nogmaals bestellen.

Mirella 10-04-2019

Super webshop! Product besteld en de volgende dag in huis.
Een paar dagen na aankoop was de geleverde stofzuiger aanzienlijk in prijs gedaald. Hierover contact opgenomen met de klantenservice van Fons en nog dezelfde een reactie ontvangen: compensatie voor het prijsverschil.

Sanne 10-04-2019

Bestelling correct en snel geleverd, ruime keuze alles op voorraad en goed verpakt.