FonQ.nl - Reviews & Ervaringen

8,4 Lees 1964 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over FonQ.nl.

FonQ.nl stelt zich voor

fonQ is het verrassende en inspirerende warenhuis met ruim 60.000 mooie producten op het gebied van wonen, koken en lifestyle. Of je nu op zoek bent naar de finishing touch voor jouw interieur, een handig keukenhulpje of een unieke gadget als cadeautje voor jezelf: vind jouw mooi bij fonQ! Het warenhuis is uitgeroepen tot beste webwinkel in de categorie 'Wonen & Tuin' tijdens de Thuiswinkel Awards 2016. Ook is fonQ tijdens de ABN AMRO Webshop Awards 2016-2017 en 2017-2018 verkozen tot beste webshop in wonen.

Deze score is berekend op basis van 768 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.4

• Slecht

Brie 23-04-2018 Via de website gekocht

Prima webshop

Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Breed assortiment unieke artikelen, geweldige service. De site is gemakkelijk navigeren. Zeer tevreden over de levering

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ramona 19-04-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Leuke online winkel met net even wat apartere spulletjes dan ergens anders. Vaak ook leuke aanbiedingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

SR 18-04-2018 Via de website gekocht

Thee licht en mokjes van blond amsterdamservies

Ik vind fonq een geweldige website. Duidelijk en overzichtelijk. Kon makkelijk vinden wat ik zocht.
ik vind blond een mooi en kleurrijk servies en ben dan ook heel erg blij met mijn aankoop. Fonq heeft een snelle levering. ook erg leuk was dat je bij aankoop van meerdere van hetzefde product een korting krijgt. Toen ik mijn bestelling kreeg was de prijs op het artikel anders dan op de website en ik heb daarover contact gehad met de klantenservice en binnen enkele dagen kreeg ik het teveel betaalde geld terug!! ik vind dit een geweldige service en ben dan ook zeer tevreden over fonq en hun sevice. En ik zal zeker in de toekomst gebruik maken van hun website!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mavadeja 17-04-2018 Via de website gekocht

Mooie winkel met goede spullen

Mooie winkel met ruime collectie design-spullen, wel wat aan de dure kant. Goed service, snelle levering, goed verpakt.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rian 17-04-2018 Via de website gekocht

Snelle, vlotte service!

Al meerdere keren gekocht bij fonQ en altijd even snel en netjes verzorgd. Ook toen wij iets terug moesten sturen, omdat wij zelf een verkeerde keuze hadden gemaakt, was dat geen probleem. Binnen 3 dagen nieuw product binnen en het teveel betaalde terug op mijn rekening gestort.
Ik kan alleen maar vol lof zijn.

Kelly 17-04-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website en goede services

Het is heel fijn dat er duidelijk vermeld staat waar je recht op hebt. Dat is niet altijd zo bij webshops, dan moet je echt op zoek gaan of je het product gratis kan terugsturen of niet.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ine 16-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Uitstekende service van Fonq.
Product was direct leverbaar en de bezorging boven verwachting snel.
Deze webshop kan ik iedereen aanraden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bas 16-04-2018 Via de website gekocht

Beschadigde producten / slechte klantenservice

8 tuinstoelen besteld en deze waren allemaal stuk voor stuk beschadigd. Ik kan haast niet geloven dat dit niet reeds bekend was voor aflevering bij PostNL. Toen bleek dat er nog 5 stuks stoelen over. Wij wachten op de levering. Einde dag ontvangen wij een email dat deze ook niet geleverd kunnen worden. Vervolgens kunnen wij nog langer wachten op onze betaalde stoelen. Dit willen wik niet en vragen dus de order te cancellen. Nu moeten wij volgens email de stoelen in de doos retourneren terwijl deze nooit in doos zijn aangekomen ( Ohw vandaar dat ze beschadigd zijn wellicht) en ontvangen wij een email met een fout bedrag wat wij retour zouden ontvangen.
Ik denk dat laatste keer...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Fonq.nl 17-04-2018

Beste Bas,

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft met de bestelling van uw tuinstoelen. Dit is uiteraard niet de service waar fonQ voor staat en welke wij proberen na te streven.

Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw ordernummer te mailen naar webcare@fonq.nl? Wij kunnen op die manier nagaan wat er gaande is.

Hans 15-04-2018 Via de website gekocht

Artikel met constructie fout

Heb eerdere bestellingen bij Fonq geplaatst en deze waren altijd correct geleverd. Ik heb nu een probleem met Delsey Segur trollykoffers, 1jaar en 8 maanden oud. Deze hebben een constructie fout waardoor bij elke reis, bij ons, de ritssluitingen afbreken of de wielen verloren raken. Dit wordt dan weer wel opgelost door de airline welke de koffers weer laten repareren op eigen kosten. Delsey geeft waarschijnlijk niet thuis want daar heeft Fonq de klacht nu weggelegd, zij hebben nog maar een klacht hierover ontvangen was de opmerking. Dit is logisch want de koffers worden gerepareerd door een derde partij, welke overigens aangeeft dat dit wel een veel voor komend probleem is bij deze koffers. Ik heb Fonq gevraagd deze koffers retour te nemen en geld terug te geven of een vervangend product te leveren welke dit probleem niet heeft. Ik heb hiervoor voorbeelden van de mogelijkheden aangegeven, natuurlijk met bijbetaling als de vervangers duurder zouden zijn. Vooralsnog verschuild Fonq zich achter de leverancier/fabricant wat eigenlijk niet kan omdat die geen partij zijn in deze. Voorlopig ben ik al dagen bezig een inhoudelijke reactie te krijgen anders dan "we hebben de vraag voorgelegd aan de leverancier/fabricant". Ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen en of Fonq zijn verantwoordelijkheid neemt in deze. Wordt vervolgd.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Fonq.nl 15-04-2018

Beste Hans,

Bedankt het achterlaten van uw review.

Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft met uw Delsey koffers.

Binnen de garantieperiode kan een product drie maal ter reparatie worden aangeboden bij de leverancier, alvorens de producten te vervangen. Wij zullen de reactie van de leverancier dan ook eerst moeten afwachten. Zoals onze collega's per e-mail bij u hebben aangegeven, laten zij u het direct weten wanneer er meer duidelijkheid is.

Wij wensen u in iedergeval nog een mooie dag toe.

Pierre 14-04-2018 Via de website gekocht

Goede service snelle afhandeling

Snelle levering.. Ik had 4 stoelen besteld waarvan er drie beschadigd waren binnen 3 dagen had ik nieuwe

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• -

Anoniem naam mag niet op site. 14-04-2018 Via de website gekocht

FonQ is fantastisch.

De shop ziet er goed uit is erg overzichtelijk Geweldige service. Alles netjes op tijd geleverd. Keurig in gepakt. Betaling prima geregeld. Het is een feestje om bij FonQ te bestellen.

Fio Z 13-04-2018 Via de website gekocht

Goede selectie kwaliteitsproducten, snelle levering.

FonQ heeft een breed assortiment kwaliteitsproducten, van bekende en minder bekende merken. Gemakkelijk winkelen vanuit thuis en alles snel en velig aan de deur geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anke T-G 13-04-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte service

Uitgebreide keus en redelijke prijzen. Regelmatig leuke aanbiedingen via de nieuwsbrief. Snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gis 11-04-2018 Via de website gekocht

Dik tevreden!

Meestal ga ik af op reviews voordat ik iets aanschaf en tot nu toe ben ik heel tevreden met al mijn aankopen. Aankopen worden snel en netjes aangeleverd, dat is niet overal zo daarom ga ik ook altijd bij Fonq.nl neuzen voordat ik iets koop en vaak heb je mazzel en is er iets van je gading in de aanbieding, mooi meegenomen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ellen 11-04-2018 Via de website gekocht

Matige service

Artikel retour gestuurd, duurt erg lang voor artikel als retour geboekt staat. Na bevestiging van ontvangst duurt het weer lang voor je je geld teruggestort krijgt. Bij klantenservice kunnen ze niets vinden. Niet erg behulpzaam.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Fonq.nl 12-04-2018

Beste Ellen,

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring met ons heeft. Wij geven inderdaad altijd aan dat het verwerken van een retourzending twee weken kan duren. Nadat wij uw retourzending hebben verwerkt, wordt het betaalde bedrag direct terug geboekt naar de rekening en/of giftcard die u tijdens het bestelproces heeft gebruikt.

Wij begrijpen dat het vervelend is wanneer dit voor u nog niet in orde is gemaakt. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw ordernummer te mailen naar webcare@fonq.nl? Wij kunnen op die manier een en ander voor u nagaan.

Mrjaap58 09-04-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte sevice.

Stofzuiger gekocht, binnen de garantie stuk.
Volgens fonq geen enkel probleem, stuur hem maar op, wij zorgen dat u hem snel weer terug hebt.
Ja...Ja.
Inmiddels bijna 5 weken en veel mails en later nog steeds niks.
Veel beloven en iedereen de schuld geven (behalve hun zelf)
Zelf contact met Bosch gezocht, en als ik hem rechtstreeks naar Bosch had gestuurd was hij BINNEN 2 weken weer gerepareerd weer terug geweest.
Maar ja, dat was nu te laat.
Ik zal dan ook nooit meer wat kopen bij fonq.
Er zijn veel betere online winkels.

Heel klein voordeel: ze beantwoorden de mails wel. (maar wat heb je er aan als ze het toch niet nakomen)
ps.
Ben wel heel tevreden over deze stofzuiger. (als ik hem tenminste weer terug krijg)

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Fonq.nl 10-04-2018

Beste heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review.

Wat vervelend dat u uw stofzuiger nog niet retour heeft ontvangen na reparatie. Wij begrijpen dat dit geen fijne situatie is en zouden graag voor u nagaan wat hier gaande is.

Zou u uw ordernummer willen mailen naar webcare@fonq.nl? Wij kunnen op die manier een en ander voor u uitzoeken.

Laura 08-04-2018 Via de website gekocht

Fijne webwinkel!

Overzichtelijke site met veel product informatie.
Het was snel geleverd en heel zorgvuldig verpakt. Een mooie inspiratie magazine erbij.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

José 07-04-2018 Via de website gekocht

Waardeloze levering

Maandag een bistro setje besteld.
Het waren 2pakketjes die woensdag geleverd zouden worden.
1pakketje kwam en het 2de zou donderdag geleverd worden.
Okee, kan gebeuren
Het is nu zaterdag en noch steeds geen pakketje bij post. nl staat nu, levering onbekend.
Mailen heeft geen zin want je krijgt standaardmail terug over problemen met leveren.
Ik ben hier heel woest over en voor mij : EEN KEER FONQ. NL MAAR NOOIT MEER!!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Wij begrijpen uw reactie en vinden het erg vervelend dat wij niet aan de gedane beloftes hebben voldaan. Dit is uiteraard niet de service waar fonQ voor staat en welke wij proberen na te streven.

Wij zouden graag voor u nagaan wat hier gaande is. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw ordernummer te mailen naar webcare@fonq.nl?

Donja 05-04-2018 Via de website gekocht

Service & mooie aanbieding bij 1 winkel

Fonq is een bedrijf dat een breed assortiment heeft met goede aanbiedingen. De verzending wordt op tijd geregeld en is zorgvuldig verpakt. Al met al een winkel online waar je je breed kan oriënteren. Daarnaast is het bedrijf goed op de hoogte van de trends en weet dit mooi te etaleren in hun eigen magazine.

Ink Lee 04-04-2018 Via de website gekocht

Fonq is altijd top

Snel, klantvriendelijk, trendsetters. Blij mee, elke keer weer! En oh zo mooie spullen te koop......

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gebruiksvriendelijke website en snelle levering. 04-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

De bestelling was snel gedaan en geleverd. Ik ben heel tevreden over het product en over de snelle service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marianne van der Heijden 04-04-2018 Via de website gekocht

Heel veel keus en snelle levering

Hele leuke website en heel overzichtelijk!
De levering was goed ,ook heel fijn dat er ‘s avonds bezorgd kan worden.

Annemiek van gerven klijnsmit 03-04-2018 Via de website gekocht

Fonq is mijn winkel van sinkel eigentijds en vernieuwend !,

Prettig zoeken alles op een rijtje .
Heel veel keuze .
Goede omschrijvingen.
En als het er op aan komt geduldig advies.

Simon 03-04-2018 Via de website gekocht

Slechte levertijd, slechte service

Na 2 weken niets ontvangen dus toch maar eens gaan mailen. Levertijd werd wat langer... oké, geen probleem. Na nog twee maal afspraken niet na te zijn gekomen (en hier geen update over te sturen) bestelling geannuleerd. Prima dat het wat langer duurt, maar communiceer dit wel...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Officiele reactie van Fonq.nl 03-04-2018

Beste Simon,

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Wat vervelend om te horen dat u niet tijdig geïnformeerd bent over de vertraging in levering van uw bestelling. Dit is uiteraard niet de service waar fonQ voor staat en welke wij proberen na te streven.

Wij proberen onze processen dagelijks te verbeteren en daarvoor is uw feedback erg belangrijk. We gaan dan ook direct aan de slag met uw reactie.

Onze excuses voor het ongemak.

Pedro 02-04-2018 Via de website gekocht

Service zoals het hoort. Snel en correct

Erg klant vriendelijk. Juiste informatie over producten. Snelle levering. En tegen concurrerende prijzen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michiel 01-04-2018 Via de website gekocht

Stipte levering, goed verpakt!

Fonq heeft een uitgebreid assortiment en concurerende prijzen. Snelle levering en goed verpakt. Nog geen ervaring after sale servixe gehad.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Azmina Virani 01-04-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Ik was al langer op zoek naar dit dekbed. Heb het op Fonq.nl gekocht. Ik had het geluk ( omdat er meerdere aanbieders waren van dit product), dat het hier in de aanbieding was

Azmina Virani 01-04-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Goede & snelle levering. Kwalitatief mooi product. Ik was al lang aan het wachten op een aanbieding.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Yvette 31-03-2018 Via de website gekocht

Snel en correct geregeld

De site is heel overzichtelijk, de producten zijn makkelijk te vinden. Het product was snel binnen. Ook word je via de mail op de hoogte gehouden. Prima service

Tjerkje 30-03-2018 Via de website gekocht

Makkelijk, betrouwbaar en verbazendwekkend veel keus!

Op de website van Fonq kom je in een wereld van ruime keus en verbaas je je over de vele producten van goede tot zeer goede kwaliteit.
Eigenlijk is er geen nee te koop.
Naast het gemak van het online bestellen, wordt je als klant goed op de hoogte gehouden over het verloop van je bestelling.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Agnes 29-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Het assortiment is erg uitgebreid. Ze bieden vooral merken aan die in een hoger segment producten liggen. Dit zorgt voor mooie design artikelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Silvia Stegeman 29-03-2018 Via de website gekocht

Service zoals het moet

Uitgebreide keuze, goede en praktische produktinformatie. Bij de levering zeer goede ervaring: tijdig en uitgebreid bijgehouden over de status van de levering. Alles binnen 24u ontvangen, zoals aangegeven.

MB20 27-03-2018 Via de website gekocht

Kwaliteit, snel en betrouwbaar

Recentelijk een e-reader aangeschaft bij Fonq.nl
Ik ben zeer tevreden over het bedrijf. De website is innoverend, duidelijk en overzichtelijk. Eenmaal een productkeuze gemaakt word je goed door het bestelproces geleid. Je kan ook kiezen uit verschillende betaalmethodes. Ook de afhandeling is top! Ik heb vaker iets besteld en producten worden goed verpakt en tijdig geleverd. Het is een zeer prettige online winkel met een topservice.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Welan 27-03-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Een erg fijne online winkel, duidelijke omschrijving bij het artikel, zodat ik goed wist wat ik uit moest kiezen en ook kreeg wat ik verwachtte. De levering was snel en goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bianca 26-03-2018 Via de website gekocht

Fijne service

Mooie website, snelle levering en fijn dat je kan aangeven of je je product afgeleverd wilt hebben of zelf ergens afhaalt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Patricia1974 26-03-2018 Via de website gekocht

Wat een geweldige service!

Het bestelde artikel was bij levering wat beschadigd. Na de melding werd dit erg snel en goed afgehandeld. Binnen een paar dagen werd het nieuwe artikel alweer bezorgd. De communicatie was snel en helder. Echt top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Hoek 26-03-2018 Via de website gekocht

Magneet borden en super service

Leuke shop en veel assortimenten in alles en erg makkelijk te vinden met alle producten
Echt een aanraden voor iedereen

Pluspunten

• Levertijd
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

T.Bruins 25-03-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Ruim aanbod en snelle, klantvriendelijke service. Mijn keuze was in eerste instantie gevallen op een artikel wat niet meer op voorraad was en ik kreeg een paar dagen later keurig een mailtje dat het er weer was. Ik had toen al voor een ander artikel gekozen, maar ik vond het toch een prima service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Laroo 22-03-2018 Via de website gekocht

Vreseliijk bedrijf

Heb een product besteld maar kreeg het niet aan de wifi dus terug gestuurd en iets anders besteld ! Toen bleek dat bij het nieuwe product ook het oude product zat ongevraagd ! Ik heb dat toen weer een paar dagen later aan de pakketchauffeur meegegeven! 3 maanden later krijg ik een betalingsverzoek voor dat product ,geef aan dat is terug gestuurd ! Vragen ze om dat bonnetje maar dat kan ik niet meer vinden en dus ligr de schuld in ene bij mij ! Tig keer gemaild met ze maar ze blijven bij dezelfde mening , echt bizar dit ! Klote service

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Fonq.nl 27-03-2018

Beste heer Laroo,

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft. U heeft inderdaad wat later dan gebruikelijk is een betalingsherinnering van ons ontvangen. Hier hebben wij onze excuses voor aangeboden. De reden voor deze betaalherinnering is dat wij uw retourzending niet hebben ontvangen.
Zoals u ook per e-mail is aangegeven, kunnen wij hierin helaas niets voor u doen. U heeft het pakket zoals u hier ook zelf aangeeft een aantal dagen later aan de deur aan de bezorger meegegeven. U bent op dat moment de verzender van het pakket en daarom verantwoordelijk voor de verzending. Omdat u zelf de verzender bent, mogen wij geen onderzoek voor u starten bij PostNL. U kunt dit zelf natuurlijk wel doen.

Wanneer u naar aanleiding van uw onderzoek een reactie van PostNL heeft ontvangen, horen wij uiteraard graag van u. Op dat moment kunnen wij weer een en ander voor u nagaan.

Anoniem 22-03-2018 Via de website gekocht

Prima service, ook bin retourneren

Webshop met mooie artikelen, meestal niet de goedkoopste. Retourneren was gemakkelijk, en bezorging is snel. Tot nu toe alleen maar goede ervaringen mee.

Pluspunten

• Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

T.K. 21-03-2018 Via de website gekocht

Duidelijk en snel leveren

Super overzichtelijke shop, duidelijk en snel geleverd. Bevestiging en factuur netjes via de mail. Levering in goede verpakking, dat zie ik bij anderen wel anders...

Toon 21-03-2018 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijke service.

Ik heb al vaker leuke dingen gekocht bij Fonq en heb alleen maar goede ervaringen m.b.t. bestellen, service, klantvriendelijkheid en als er wat is wordt het direct opgepakt.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wietske 19-03-2018 Via de website gekocht

Fijne winkel met goede klantenservice!

Fijne webwinkel met goede aanbiedingen, uitgebreid assortiment en zeer vriendelijke klantenservice met hele ruime "openingstijden"!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Louise 18-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Veelzijdigheid aan goede en mooie producten. Gaat met de tijd en laatste trends mee. Supersnelle levering en goede service. Overzichtelijke indeling op de website met goede zoekfunctie. Al met al een hele fijne webshop!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Melissa 14-03-2018 Via de website gekocht

Fijne en overzichtelijke webshop

Goede service, veel betalingsmogelijkheden, snelle levering en goede prijzen! Mijn bestelling werd de volgende dag al geleverd, dit vind ik heel fijn. Ik zou hier zeker vaker wat gaan bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerard 13-03-2018 Via de website gekocht

Mooie spullen, goede service

Mooi assortiment. Goede merken. Mooie aanbiedingen. Goede website. De artikelen worden heel zorgvuldig verpakt. Snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tamara 09-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

‘S avonds om 22:55 besteld, volgende dag geleverd. Netjes verpakt en duidelijk omschreven wat de bedoeling was.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Melissa 06-03-2018 Via de website gekocht

Super service na een verkeerde bestelling !

Een cluse horloge besteld met een giftcard en de volgende dag al in huis. Ik kwam er alleen achter dat ik de verkeerde maat had besteld, dom! Dat gaat wel even duren dacht ik.. Dus ik besloot te chatten met een medewerker om te kijken wat de beste oplossing was. Ik werd gelijk te woord gestaan, heel vriendelijk en sterker nog; het horloge die ik wilde werd dezelfde dag nog verzonden! Ik hoefde alleen het verkeerd bestelde horloge (gratis) te retourneren bij het postkantoor bij mij op de hoek. Top service! Dit zie je tegenwoordig niet veel meer!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bianca 06-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige shop

Overzichtelijke site, producten worden op tijd geleverd en goed verpakt.
Nooit problemen gehad. Als iets niet voldeed aan je eisen wordt hier niet moeilijk over gedaan.
Mooie hippe producten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Zia 05-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, niet altijd de goedkoopste.

Erg veel keus. Met bepaalde artikelen behoorlijk duurder.
Deze bestelling gedaan omdat ze snel konden leveren en het artikel niet veel duurder was dan elders.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -