FonQ.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over FonQ.nl.

FonQ.nl stelt zich voor

Een ruim assortiment, keuzehulp én inspiratie: fonQ is de online winkel die helpt bij het inrichten van je huis. fonQ is uitgeroepen tot Beste Webwinkel 2021 en beste webwinkel in de categorie 'Wonen' tijdens de Shopping Awards 2021. Geef je huis wat fonQ!

Deze score is berekend op basis van 351 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

De greef 14-04-2021

Was er al bang voor. Voor 22 uur besteld, morgen bezorgd stond er op de website. Zo gezegd zo gedaan. Helaas niets bezorgd, niet eens een mail dat het later wordt geleverd. Eens maar nooit meer fonq

JoHa 09-04-2021

Ik heb al meermalen besteld bij FonQ en heb er goede ervaringen mee. De site is overzichtelijk en werkt goed met veel info over de aangeboden artikelen. Het aanbod in design merken en artikelen is zeer ruim en gevarieerd. Bestellingen worden snel bezorgd
Ook bij evt iets retourneren is het goed geregeld,zonder problemen.
Ik kan dan ook uit ervaring FonQ van harte aanbevelen.

K. van Welsum 31-03-2021

Artikel: deurmat, 75 x 50 cm, dubbel gevouwen met daarover keurig kartonnetje met plastic kledinghaakje.
Beoordeling artikel: Top!
Maar dan........
Verpakking: kartonnen doos, 50 x 100 x 30 cm
Na openen van de doos: 4 m. aan plastic stroken met opgeblazen compartimenten. Om daaronder een dubbel gevouwen deurmat eruit te halen.

Beste Fonq, kap hiermee alsjeblieft! Leuke spulletjes, zeker, maar de totaal overbodige hoeveelheid verpakkingshit is ronduit stuitend!
Ik kan me niet voorstellen dat jullie een vooropgesteld plan hebben om onze achterkleinkinderen deze t..*..zooi nog te moeten laten opruimen. Kijk er ajb naar. Dank daarvoor! :)

Marc 30-03-2021

Afgelopen week een dressoir gekregen, die ik de week ervoor besteld had voor mijn vader. De kast afgelopen zondag bij mijn vader in elkaar gezet. Bij het open maken van de dozen viel mij al gelijk op dat het al eerder in elkaar gezet was. Daarna stapelde de problemen en mankementen zich op.
Poot los (zelf geschroefd) kras op een paneel. Afgebroken magneet. Te kleine inkeping voor de handvatten. Uitgeboord gat in handgreep (waarschijnlijk door de vorige eigenaar). Deurtjes schreef. En tot overmaat van dit alles een gebroken dwarslatje boven de deur. Ik wilde alles terug sturen, maar omdat mijn vader pas in een verzorgingshuis zit en zo graag de boel gezellig wilde hebben, stond hij erop om de kast te houden en alles zo goed en kwaad te herstellen. Persoonlijk vind ik het schandalig dat een bedrijf zo'n rotzooi durft af te sturen.
Officiele reactie van Fonq.nl 06-04-2021

Beste Marc,

Bedankt voor het plaatsen van uw review en excuses voor de verlate reactie.

Wat ontzettend vervelend om te horen dat u de kast in deze staat heeft ontvangen, dat is absoluut niet de kwaliteit waar fonQ voor staat, onze oprechte excuses hiervoor.

Het lijkt erop dat dit product nooit verstuurd had mogen worden. Indien gewenst kunnen we nagaan of er vanuit de leverancier vervangende onderdelen nagestuurd kunnen worden. Mocht dit wenselijk zijn, dan willen we u vragen om uw ordernummer naar webcare@fonq.nl te sturen. Wij kijken dan zo snel mogelijk met u mee.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en wij zien uw bericht graag tegemoet.

fonQ

Nee 30-03-2021

1 keer besteld nooit meer... Niet aan te raden als je je eerste huisje hebt en met de klantenservice vaak aan de lijn wilt zitten omdat je product niet compleet is. Ik wacht nogsteeds hopelijk heeft een ander niet deze pech
Officiele reactie van Fonq.nl 06-04-2021

Beste,

Bedankt voor het achterlaten van uw review en excuses voor de late reactie.

Wat vervelend om te horen dat u een incompleet product ontvangen heeft, dat is uiteraard niet de bedoeling geweest, onze excuses hiervoor.

Hopelijk is de kwestie inmiddels voor u opgelost. Mocht dit onverhoopt toch niet het geval zijn, stuur dan gerust een e-mail naar webcare@fonq.nl. Wij kijken dan zo snel mogelijk met u mee.

Wij willen u ondanks deze vervelende ervaring een fijne dag verder wensen.

fonQ

Daphne 25-03-2021

Ging googlen op een item dat ik zocht en gevonden bij fonq. Item en prijs fantastisch, snelle levering, en precies zoals was afgebeeld. Goed verpakt en een boekje van fonq bijgesloten, dus nog even verder gaan shoppen. Website mooi, overzichtelijk, ruime keuze , goede prijzen. Fonq zeker een aanrader

Noordman 18-03-2021

Als ik 0 sterren kon geven had ik dat gedaan. Momenteel wacht ik na 3 maand nog steeds op mijn horloge welke ik ter reparatie heb aangeboden. Veel mail contact gehad met de klantenservice elke keer aan het lijntje gehouden dat ik op de hoogte gehouden zou worden. Helaas elke keer weer teleurgesteld.

Wat een verschrikkelijk slecht bedrijf, met een goede klantenservice waarbij er duidelijkheid geschept wordt over het proces en de verwachte bewerkingstijd was mijn frustratie al een stuk minder groot. Echter 3 maand om een nieuw pinnetje in het bandje van een horloge te plaatsen lijkt me iets teveel van het goeie.

Volgende keer voor 5 euro maar naar de juwelier.

Pia 16-03-2021

Wat een ongelofelijk onprofessionele partij. Nooit meer Fonq. Wij wachten al 5 maanden op een tafel die eigenlijk op voorraad was toen wij hem bestelde.
Wij waren de eerst wachtende en door een een fout in het systeem gaat hij keer op keer naar een ander. Tussentijds ook nog de verkeerde tafel geleverd gekregen en tot op de dag van vandaag geen tafel.

Ik heb al uren met ze aan de telefoon gezeten en elke keer wordt beloofd het op te lossen. Maar het probleem blijft zich herhalen.

Interieur junkie 16-03-2021

Grote keuze uit trendy woonitems
snelle en nette levering ( volgende dag)
Had aardewerk mokken besteld en deze waren zeer goed verpakt.
Artikelen met reviews ( zelfs met foto’s ) wat ik persoonlijk zeer fijn vindt bij mijn keuze .

Shayla 14-03-2021

Snelle levering, beste prijs vergeleken met andere sites. Fijn dan er recensies zijn en waren over het product.

willemsen 13-03-2021

goede service, snelle levering, netjes verpakt, prima klantenservice, mooi product, overzichtelijke website

Graus 11-03-2021

Mijn pakketje was 3 weken zoek bij postNL. Na contact op nemen met Fonq, heb ik binnen 2 dagen een nieuwe prullenbak ontvangen van Fonq!

Parviz 10-03-2021

Bijzonder snel en duidelijk alles afgehandeld, en merkwaardig dat ik mijn pakketje op internet kon volgen! Zelfs kon ik bestelwagen van postbezorger zien bewegen!!!

Susan 10-03-2021

Hele fijne website. Al vaak iets besteld. Leveren snel en alles is goed verpakt zodat de producten heel aankomen. Laatst was ik op zoek naar borden die op een afbeelding stonden bij een ander product en ook daar ben ik goed mee geholpen.

Stijn 09-03-2021

Ik heb laastst een vuur schaal gekocht
En ben erg tevreden over
Snel levering en goed contact via mail
dus kijk snel op fonQ.nl
Zeker de moeite waard

Mark 07-03-2021

Snelle een vlotte levering. Duidelijke afspraken. Netjes dat de korier een gericht tijdvak afgeeft voor het bezorgen. Mooie duidelijke website van Fonq.

BB Amsterdam 02-03-2021

Erg veel keuze, goede prijzen en klantenservice is snel, vriendelijk en correct. Aanbod is niet alleen groot maar ook erg mooie kwalitatief goede producten. Blijft in mijn top 3 van beste online shops waar ik nog heel veel ga bestellen.

Familie K. 26-02-2021

Duidelijke site om te bestellen. Dit product was niet meer op voorraad en we hebben toen gebruik gemaakt van de mogelijkheid om ons te informeren als het product weer voorradig was. Dit werkt perfect. Levering ging netjes en het product is precies als verwacht. Dik tevreden!

Carina 24-02-2021

Levering super snel. Zelfs nu in Corona tijd. Elke keer een update wanneer het pakketje geleverd gaat worden. Wat je op de foto’s ziet is ook daadwerkelijk wat je krijgt. Goede product omschrijvingen.

Karla Harinck 20-02-2021

Het is een hele uitgebreide website met zeer veel producten zoals meubels, verlichting enz. Ik koop nu al een tijdje bij fonQ en ben echt heel blij met dit bedrijf, waarom.......... Ooit kochten we er onze bank omdat de bank bij fonQ voordeliger was. We gingen er eerst even naar kijken in Utrecht, fijn ontvangst en personeel die je werkelijk helpt omdat ze affiniteit met het bedrijf hebben. Ondertussen ben ik al vele meubelstukken en verlichting verder met fonQ en zowel de prijs als de producten en de service zijn geweldig.

GJvH 19-02-2021

webshop met ruime keuze aan merk artikelen en aantrekkelijk geprijsd, keurig thuis afgeleverd

Gabriella 19-02-2021

Ik kon niet wachten om een ​​recensie over de site te schrijven! Ik bestel regelmatig via internet, maar ik heb er nog nooit een gezien. Elke site zegt dat het de volgende dag wordt geleverd, maar dat is niet waar! Deze site is echter erg super! Echt de volgende dag bezorgen! Mooie verpakking! Het komt ongedeerd aan! Ik raad het iedereen ten zeerste aan!

Jolanda Vogelaar 18-02-2021

Fijne gebruiksvriendelijke site. Er wordt duidelijk aangegeven wat op voorraad is. Snelle levering en diverse betaalmogelijkheden. De 2e aankoop hebben wij inmiddels ook al binnen. Wij zijn inmiddels fan van Fonq.

M.s. 15-02-2021

Goede en snelle service! De bestelling betrof een cadeautje en met COVID is dat lastig. De klantenservice deed absoluut niet moeilijk over een eventueel ruiltermijn.

Femke 12-02-2021

Ik zocht op google naar een mooie babygym. Ik kwam bij de website van fonq uit! Overzichtelijk en een groot aanbod! Ik had het de volgende werkdag al in huis! Netjes verpakt en mijn bestelling helemaal compleet. Ik raad de website van fonq iedereen aan. Nog een plus punt is dat je VVV cadeaubonnen kunt inleveren!

Babette 12-02-2021

Zeer goede en snelle service van Fonq, overzichtelijke website en makkelijk bestelproces!

Lisan 10-02-2021

Fonq biedt een zeer divers assortiment, met veel variatie in prijs en stijl. Als ik wil weten wat hot is op het gebied van interieur kan ik hier altijd terecht, ook met een kleine portemonnee! Daarnaast zijn mijn afgelopen bestellingen super snel geleverd, wat natuurlijk fijn is als je niet kunt wachten om je kamer te updaten!

Marie-José 06-02-2021

Fijn en goed overzicht van de producten. Mooie design spullen ook die ik graag zoek. En ze hebben eventueel een showroom bij mij in de buurt.

Nadia 03-02-2021

Ik had al regelmatig reclame voorbij zien komen over fonq.nl maar nog sinds een maand voor het eerst wat gekocht. De dekbedovertrekken die ik gehaald heb zijn zo mooi! Ik ben echt verliefd op de kwaliteit en de korting die fonq heeft.

Mooie merken en hippe spullen voor je huis! En dat allemaal overzichtelijk en makkelijk te bestellen.

Mijn producten waren netjes en super snel geleverd! En nu kijk ik toch om de dag even op de site voor leuke kortingen en de nieuwste producten.

Ik raad fonq.nl zeker aan als je opzoek bent naar leuke dekbedovertrekken woonaccessoires maar ze hebben zoveel meer!

Top webwinkel, kijk zelf maar!

Keijers 03-02-2021

Het is een fantastisch bedrijf goede services en heel snel geleverd.
En nog mooie dekbedovertrekken ook
Toppy....

Char 30-01-2021

FonQ is één van mijn favoriete go-to online shop. Het heeft daadwerkelijk alles. Ik bestel nu al circa 2/3 jaar bij FonQ. Altijd verschillende artikelen (denk aan: keukenbenodigdheden, verlichtingen, speelgoed etc.).

Tot nu toe heb ik maar 1x een echte klacht gehad op een artikel. Vooralsnog heb ik het mogen retourneren.

Tweetal verbeterpunten:
1. Bij het retourneren moet er een reden gegeven worden. De standaard redenen zijn (bijna) nooit op mij van toepassing.
2. Het is goed dat jullie bij bestellingen een FonQ magazine toevoegen. Echter vind ik het zonde dat ik bijv. In een korte periode 5tal bestellingen ontvang en iedere keer een en dezelfde magazine ontvang. Daarnaast is het ook gewoon zonde voor het milieu.

Witteveen 23-01-2021

Fonq die weigert onze garantieafhandeling op zich te nemen of zich hier sterk voor te maken. We worden van het kastje naar de muur gestuurd en ondertussen zitten we al ruim 2 maanden zonder passende oplossing. We worden klakkeloos verwezen direct met de fabrikant contact op te nemen. Inmiddels zijn we hier nu zoveel tijd aan kwijt dat de ergernis de overhand neemt. Consumentenrecht geldt blijkbaar niet bij fonq en meedenken naar oplossing is hun zorg niet. Blijkbaar is nodig dit naar een hoger niveau te tillen en hier publiekelijk en/of via derden ons gelijk te halen.

Nazan 23-01-2021

Ik zocht al een tijdje een zwarte broodtrommel. En heb het gevonden op fonq en dat was fijn. Ben er super blij mee. Gelijk de volgende dag bezorgd. Zeker een aanrader!

Wim Schook 23-01-2021

Duidelijke website, snelle levering, prima prijs en een fraaie bureaulamp, Ik heb vaker iets besteld bij Fonq en ook daarover was ik zeer tevreden.

Shirley Scherpenisse 20-01-2021

Super fijne winkel. Duidelijke site, duidelijke foto’s van de producten en snelle levering. Wij zijn zeer tevreden!

Suzanne 19-01-2021

Mooie website met ruim assortiment. Snelle en nette levering en goed retour beleid.

Anja 15-01-2021

Keurige aflevering, goed verpakt, geen beschadigingen in dubbele doos. Niets dan lof, heel tevreden. Kom hier volgende keer weer.

E. van Espelo 14-01-2021

gebruiksvriendelijk en snelle service en een ruim assortiment veel keuze voor ieder wat wils

Wilfred 12-01-2021

Fonq had alle producten die ik zocht en ook nog is voor goede prijzen. Op 28 december besteld, 29 december in huis! Sneller kan niet! En geen verzendkosten hoeven te betalen. Alles netjes ingepakt en alles was helemaal volgens de beschrijvingen op de site. Niks te klagen dus!

Snelheid, uitgebreide keuze en kwaliteit 12-01-2021

Ik heb meerdere spullen voor ons nieuwe huis bij Fonq gekocht. Tijdens de lockdown een verademing, snel leverbaar, uitgebreide keuze en kwaliteit.

T. van Heijst 12-01-2021

Fijne winkel, goede service, snelle levering en goede kwaliteit van de producten. Ook de inspiratiemails maken me altijd nieuwsgierig.

RePo 12-01-2021

Snelle levering en goed verpakt. Duidelijke instructies voor retour. Leveringsproces ook goed te volgen. Blij met FonQ

guido 08-01-2021

heldere site en de prijzen zijn ook goed. Fonq heeft veel keus in leuke designspullen en het wordt ook snel en netjes verpakt geleverd.

Githa 07-01-2021

FonQ biedt veel producten aan met goede omschrijving en scherpe prijzen, site is mooi overzichtelijk en makkelijk met bestellen en betalen. Levering is snel en product zeer goed verpakt, er is echt zorgvuldig mee omgegaan. Super tevreden!!

Naomi 04-01-2021

Ik koop heel vaak bij fonq! Super groot aanbod aan veel mooie merken. Prima klantenservice. Gaat eigenlijk altijd goed!

Marina 04-01-2021

Tijdens de lockdown en kerstcadeau stress kwam ik bij FonQ terecht. Ik kende deze hele webshop niet, maar wat een top spullen kan je er vinden. Ik heb de cheetah kaarshouders en olifant kandelaar aangeschaft. Met deze 2 producten heb ik tijdens deze hele coronacrisis toch nog een stukje buitenlandnaar m'n eigen huis kunnen halen! Je kan zoveel op de webshop vinden, dat je elk werelddeel in huis kan halen. Je producten zijn snel in huis, dus je kan alvast beginnen met dagdromen! Aanrader.

D. E Alsayyid 04-01-2021

Een mooie winkel, alle huisbenodigdheden die ik er in vind, en er ontbreekt mij helemaal niets uit het buitenland. Eenvoudige betaalmethode en levering, de tweede dag vanaf de dag van de bestelling

Ellen 03-01-2021

Het bestelde product voldoet aan verwachting door de goede productomschrijving door FonQ. Ook door de daarbij geplaatste foto’s door FonQ. Hierdoor kon ik een goede inschatting maken van het bestelde product.
Super snelle levering ondanks de drukte vanwege de lockdown waar we momenteel mee te maken hebben. Heel erg goed op de hoogte gehouden door het verzenden met Budbee. Prachtig systeem waarmee je continue op de hoogte bent van waar het pakketje of de pakketten zich bevinden. Al met al zou ik deze winkel zeer zeker aanraden!

Ferrie 03-01-2021

Snel, keurig en goed geïnformeerd door FonQ.nl over de levering . Fijn en snel online aangeschaft. Ook de bezorging was keurig.

Esther 03-01-2021

Fijne en overzichtelijke webshop! Snelle levering (volgende dag in huis) ondanks de corona kerstdrukte. Ze maken gebruik van een fijne vervoerder van de pakketten (budbee) waarbij pakketten heel nauwkeurig te volgen zijn waardoor je niet thuis onnnodig zit te wachten.