FonQ.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over FonQ.nl.

FonQ.nl stelt zich voor

Een ruim assortiment, keuzehulp én inspiratie: fonQ is de online winkel die helpt bij het inrichten van je huis. fonQ is uitgeroepen tot Beste Webwinkel 2021 en beste webwinkel in de categorie 'Wonen' tijdens de Shopping Awards 2021. Geef je huis wat fonQ!

Deze score is gebaseerd op 77 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

7,4

Gonny 21-05-2022

Ik heb meerdere malen iets gekocht bij fonq en iedere keer was ik zeer tevreden. De snelheid meestal de volgende dag in huis . Ook de service is prima. Ik heb een keer een pan gekregen waar een kras in zat en die kon geretourneerd worden. Ook het omruilen ging heel snel. Dit keer had ik 2 grote plantenbakken besteld. Ik had ze de volgende dag al in huis en ze waren goed verpakt

J. Lang 20-05-2022

Snelle levering en een duidelijke website! Fonq biedt veel betalingsmogelijkheden. Product zoals verwacht en netjes ingepakt.

Freek 16-05-2022

Zit al drie weken te wachten op onderdelen van een incomplete levering. Een bank zonder poten. Drie keer aan de telefoon gehangen, nog steeds niks. Klantenservice is naar mijn idee actief service aan het uitstellen. Bovendien is er nul communicatie en worden beloftes als emails nasturen niet waargemaakt. Ik zou het iedereen afraden bij FONQ iets te kopen, en met name de zogenaamde 'buitenkansjes'.
Officiele reactie van Fonq.nl 18-05-2022

Beste Freek,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van uw review.

Wat vervelend om te horen dat hiervan sprake is, dat mag uiteraard niet gebeuren. Kunt u wellicht uw ordernummer naar klantenservice@fonq.nl sturen? Wij gaan dan zo snel mogelijk na wat hierin betekend kan worden. Het zou prettig zijn als u 'Trustpilot' in het onderwerp kunt vermelden.

Onze excuses voor het ongemak en wij zien uw reactie graag tegemoet.

Ina 06-05-2022

Een perfecte levering zonder verzendkosten.
De prijs van de artikelen zijn goed en als het artikel van de producent of groothandel moet komen, is de afhandeling vlot en correct.

Mimi 22-04-2022

De lamp die ik graag wilde hebben was op de site snel gevonden en bleek ook nog eens de goedkoopste te zijn op dat moment. Hij werd snel geleverd en voldeed op alle punten aan mijn wensen.

Henny 21-03-2022

Heb nu al veel bestellingen gedaan bij Fonq altijd netjes op tijd geleverd en goed verpakt.

Wendy 20-03-2022

Mooie overzichtelijke site, juiste informatie en goed bezorg- en retourbeleid. Ruime keuze, goede en degelijke producten in alle prijsklassen.

Verene 17-03-2022

Mooie dingen voor in je huis!! Minpuntje: de cadeaubon geldt niet voor alle artikelen, beetje jammer.
Maar wat er thuisbezorgd werd, was echt mooi. En bovendien een hele leuke, vriendelijke bezorger. Het werd later dan gepland, ook dat werd nauwkeurig aangegeven. Top!

Jo Steinberg 16-03-2022

Hebben veel producten staan die ze niet kunnen leveren, ze houden je weken aan de lijn, zonder track en trace.
Ik heb nu nog geld tegoed van hen.
Officiele reactie van Fonq.nl 16-03-2022

Beste Jo Steinberg,

Bedankt voor uw review.

Dat klinkt niet goed en mag natuurlijk niet gebeuren, onze oprechte excuses hiervoor. Wij kijken nu uiteraard graag zo snel mogelijk met u mee. Kunt u wellicht uw ordernummer naar webcare@fonq.nl sturen? Wij zullen ons dan zo snel mogelijk in de kwestie verdiepen.

Wij zien uw reactie graag tegemoet.

Ineke 01-03-2022

zeer overzichtelijk site en een zeer snelle service en nette bezorging en ik beveel Fonq echt aan bij iedereen...

Thea 17-02-2022

FonQ heeft mooie moderne producten en de levering is supersnel.
De bezorging ook helemaal in orde, kan niet beter.
Helemaal tevreden tot nu toe.

Lor 15-02-2022

Keurige levering. Ideaal dat je Freebees in kunt leveren. Dit maakt het sparen nog leuker! Thanks Fonq ik ben blij met mijn aankoop en jullie service

Marinka 15-02-2022

Snelle levering, goed verpakt en goed geprijsd. Goede omschrijving van artikelen.

Petra V 12-02-2022

Leuke online winkel met super gave producten. Prima communicatie, service en kwaliteit. Levering verloopt goed. Producten zijn goed verpakt en worden op afgesproken wijze geleverd. Ik ben al jaren fan!!

Annw 31-01-2022

Goede organisatie, zeer klantvriendelijk en een goed aanbod op de website. Er wordt snel en duidelijk gecommuniceerd zowel op de website als in de mail. Voldoende keuze in betaalopties.

Andrea 28-01-2022

Je kan rustig wat kopen op deze site en het wordt de volgende dag al bezorgd en keurig uitgepakt (stoel) en het verpakkingsmateriaal wordt weer meegenomen. Goede service en vriendelijk bezorgers👌

Ron 27-01-2022

Ontzettend mooie verzameling spullen, mega rap in huis. Door de sfeerfoto’s zie je snel of het in je inrichting past. Vooral de Zuiver-producten zijn een aanrader. FonQ heeft op de een of andere manier altijd de juiste trends op haar site.

Nick 27-01-2022

Een fonQ cadeaukaart gekozen als kerstpakket. Blijk de bon alleen geldig op bepaalde producten binnen het assortiment. Mijn tip is dan ook om hier absoluut geen cadeaukaart aan te schaffen.
Officiele reactie van Fonq.nl 03-02-2022

Beste Nick,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van uw review.

Wij bieden verkooppartners de mogelijkheid om via onze website te verkopen, maar aangezien u niet daadwerkelijk een fonQ product koopt kunt u hiervoor helaas de fonQ giftcard nog niet gebruiken. Helaas kunnen wij momenteel nog geen uitzondering voor u maken, onze oprechte excuses hiervoor.

We zijn druk bezig met het realiseren om uw giftcard wel te kunnen gebruiken voor de partnerproducten op onze website! Helaas hebben we hier nog geen termijn aan gekoppeld. Wij willen u dan ook vragen om nog heel even geduld te hebben en wij zullen u tegen die tijd ook informeren over de livegang van de giftcards.

Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen.

Patricia 20-01-2022

Fijne online winkel mbt interieurdecoratie ! Ruim aanbod en snelle levering wat helemaal top is !

De gekochte producten worden tevens netjes ingepakt!!
Zodat ze zonder beschadigingen bij je aankomen.

Charley 14-01-2022

Er wordt niet heel snel op een klacht gereageerd en ik kreeg een onbevredigend antwoord. Mijn klacht werd volgens de klantenservice niet vaker gehoord terwijl in de reviews van het product (die ik achteraf pas gelezen heb helaas) vergelijkbare klachten staan......

Yvonne K. 13-01-2022

Bij FonQ terechtgekomen dank zij een cadeaubon. Dan is opeens de keuze zeer beperkt want met zo'n ' giftcard' kun je niet alles bestellen. Als je eerst verlekkerd aan het rondneuzen bent en er dan achter komt dat de keuze ineens met 3/4 is verminderd omdat je een cadeaubon hebt, is de zin om iets leuks te bestellen met ongeveer 75% verminderd.
Dit mag dan wel vermeld worden op de website, het is de vraag of de gulle gever hier echt op gewezen is. Ik ben bang van niet... Ik vind dit zelfs rieken naar misleiding.

Janssen 05-01-2022

Mooie tafel met goede kwaliteit. Goedkoper gekocht omdat alleen de doos stuk was. Prima service

Timmermans 05-01-2022

Prachtige spullen voor betaalbare prijs. Levering binnen 24 uur. Goed verpakt zodat het niet kan beschadigen tijdens transport. Makkelijk zelf te monteren.

Nadine 29-12-2021

Ik bestel geregeld spullen bij Fonq voor ons interieur. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Bestellingen zijn goed verpakt. Tot nu toe alles goed aangekomen en voldeed altijd aan onze wensen. Daarnaast heb je alles heel snel in huis. Heel erg tevreden, ook de reden waarom ik geregeld voor Fonq kies.

Mieke W. 23-12-2021

FonQ is een prettige online shop, goede prijzen en een fijn zoek criteria. Daarnaast een ontzettende snelle levering, binnen 1 á 2 dagen in huis. FonQ heeft veel merken waardoor je een brede keuze hebt. Daarnaast wordt je per mail fijn op de hoogte gehouden van je bestelling.

Marlies 16-12-2021

Ruim aanbod op de site, mooie spullen en ook aparte items die je in de winkels niet kunt vinden, en heel betaalbaar. Zeer snelle levering. Via de mail keurig op de hoogte gehouden over de levering. Alles was goed ingepakt, ben heel blij met mijn aankopen. Een aanrader om hier te bestellen!

May 16-12-2021

FONQ Heeft een fijne website met een handige zoekmachine. Duidelijk waar je aan toe bent en wanneer je product wordt bezorgd. Heldere communicatie en mooie productfoto's. Soms ook foto's in review. Handig!!

Daphne 13-12-2021

Goede verzorgde en snelle levering, ook is de klantenservice heel attent en meteen antwoord en actie op mijn vraag. Persoonlijke en vlotte benadering van de klantenservice . Veel keuze in het assortiment met een goede prijs/kwaliteit verhouding, voor ieder budget ruime keuze.

Henry Rozeboom 12-12-2021

Van de werkgever ( Ziekenhuis ) een Fonq bon gekregen van 100 euro, in Covid tijd en verlopen. We hebben meer te doen als te kijken wanneer een bon verloopt ( stond ook niet op de geschenk verpakking.)
Op geen enkele manier is Fonq bereid dit bedrag te vergoeden terwijl er wel voor betaald is.
Star en kortzichtig; mijn werkgever kreeg ook 0 op het rekest en inmiddels hoort het aanbieden van deze bon niet meer tot de mogelijkheid. Geef deze bon niet weg maar liever een persoonlijk kado; daar heb je Fonq echt niet voor nodig.
Officiele reactie van Fonq.nl 13-12-2021

Beste Henry Rozeboom,

Hartelijk bedankt voor uw review.

Als een fonQ kaart al enige tijd verlopen is, dan kunnen we hierin inderdaad (helaas) niks betekenen, dit kan in geen enkel geval en geldt dus voor elke klant. Wel kijken we in dit geval graag nogmaals met u mee. Kunt u een e-mail sturen naar webcare@fonq.nl? Het zou prettig zijn als u hierbij ook een foto van de voor- en achterkant van de kaart kunt meesturen.

Wij zien uw reactie graag tegemoet.

Daniël 12-12-2021

Winkel met (hele) mooie spullen en een goed werkende website, waar ik graag een kijkje neem. Ik heb nu 3 bestelling geplaatst, maar werd helaas bij twee van de bestellingen geconfronteerd met wat ik alleen maar als een administratieve en communicatieve chaos kan beschouwen: meerdere orders die niet goed verwerkt zijn in het systeem, meerdere berichten met compleet foute informatie, medewerkers die tegenstrijdige antwoorden geven en vragen die niet beantwoord worden.

- Een bestelling betrof een bank en een kast met verschillende levertijden. Ik heb hierbij aangegeven dat deze los van elkaar geleverd moesten worden. Hierop kreeg ik het bericht dat de producten gezamenlijk verzonden zouden worden wanneer ze op voorraad waren. Hierop gebeld waarop aangegeven werd dat dit het ontvangen bericht foutief was en de producten wel degelijk apart verzonden zouden worden. Na dit gesprek kreeg ik het bericht dat de bestelling geannuleerd was. Ik ging er maar vanuit dat dit wederom een foutje was (product is ook gewoon geleverd)

- De bank had een levertijd van 3-4 weken. Na een week kreeg ik bericht dat de bank pas weer eind januari op voorraad zou komen. Op de website bleek de bank gewoon op voorraad te zijn en de volgende dag leverbaar. Hierop wederom gebeld (40 minuten in de wacht gestaan) en daarop te horen gekregen dat dit (wederom) een foutief bericht was; de bestelling zou doorgezet zijn naar het orderpicksysteem. Hieruit maakte ik op dat het de volgende dag geleverd zou worden, maar dat werd 2 dagen later. Aangezien ik voor 19:00 belde snap ik niet waarom het niet de eerstvolgende dag geleverd kon worden?

- Een andere bestelling betrof een tafel en stoelen. De tafel is beschadigd geleverd (kan gebeuren) en aangemeld voor ruilen. Dit heb ik direct gedaan en ook bericht gekregen dat de retour geaccepteerd was en omgeruild zou worden. Hierover zou ik bericht krijgen. Daarna heb ik niks meer van Fonq vernomen. Een week later heb ik zelf maar gebeld, waarop de medewerker mij een leverdatum 2 weken in de toekomst voorschotelde. (3 weken na de melding). Later bleek -net als de bank- de tafel gewoon op voorraad en direct leverbaar. Ook hier dus maar weer telefonisch contact over gehad. Hierin werd medegedeeld dat de retour wel geaccepteerd was, maar dat er geen vervolgorder in het systeem was aangemaakt. Dit is daarna wel snel opgelost.

- De oorspronkelijk stoelen wenste ik te retourneren. Helaas bleek dit ook weer een gedoe om voor elkaar te krijgen. Omdat tijdens de levering de verpakkingen mee genomen zijn via de mail een vraag gesteld hoe deze te retourneren. Op dit bericht nooit reactie gekregen. Na een paar dagen zelf maar telefonisch contact opgenomen. En daarna toch nog een paar keer achteraan moeten mailen. Er is nu een afspraak voor het ophalen van de retouren. Dit heeft wel ruim 3 weken geduurd (voor de tafel, stoelen een week korter).

Ik ben bang dat als ik er niet actief achteraan was gegaan dat het allemaal nog langer had geduurd.

De 3e bestelling is overigens wel goed gegaan; dat betrof een stel (vervangende) stoelen die op voorraad waren en ook op het aangegeven moment geleverd werden.
Officiele reactie van Fonq.nl 13-12-2021

Beste Daniël,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van uw review.

Dit klinkt niet goed allemaal, wat vervelend! Wij kunnen ons goed voorstellen dat dit teleurstellende ervaringen geweest zijn en willen hiervoor dan ook onze oprechte excuses aanbieden. We hadden u in dit geval beter op de hoogte moeten houden en zullen hiervan intern een melding maken. Mochten we op dit moment nog iets voor u kunnen betekenen, dan willen we u vragen om een e-mail naar webcare@fonq.nl te sturen, wij kijken dan zo snel mogelijk met u mee.

Ondanks de ongemakken willen we u hierbij een prettige dag verder wensen.

Henk 09-12-2021

Bij fonQ is een bepaalde verwachting in design, prijs/kwaliteitsverhouding de reden om naar de website te gaan.

Kran5 08-12-2021

Leveren altijd snel en netjes. Meubels netjes verpakt. Ik heb geen ervaring met de klantenservice, maar de voorwaarden lijken in ieder geval netjes.

Frans 07-12-2021

Helaas nu meerdere keren achter elkaar slechte ervaring met leveringen van Fonq. Producten worden geadverteerd met volgende dag levering en zijn vervolgens dagen tot weken vertraagd en/ of de zending is beschadigd.

Altijd zelf navraag moeten doen over vertraging en ook restitutie bij uitblijven van levering is niet conform afspraken. Kortom, Fonq belooft meer dan ze waar maakt.

Prima website en collectie, maar met zo'n service snap ik niet dat je een webaward kunt binnen slepen. Ook de 9.7 tevredenheidscore op fonq website lijkt niet in orde als je deze vergelijkt met een willekeurige andere bron.
Officiele reactie van Fonq.nl 18-12-2021

Beste Frans,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van uw review en excuses voor de verlate reactie.

Dit zijn niet de berichten die we graag willen zien en wij willen hierbij dan ook onze oprechte excuses aanbieden voor de ontstane ongemakken. Hoezeer we ook proberen het te voorkomen, helaas kan er bij een order iets misgaan. In uw geval lijkt er alleen veel te veel misgegaan te zijn en dat mag natuurlijk niet gebeuren.

Mochten we u momenteel nog ergens bij kunnen helpen, stuur dan gerust een e-mail naar webcare@fonq.nl, wij kijken dan zo snel mogelijk met u mee.

Paula 28-11-2021

Heb al verschillende dingen gekocht bij Fonq en ben er zeer tevreden over,netjes verpakt en geen beschadigingen,en op de afgesproken tijd geleverd ja Fonq is mijn favoriete webshop ik raad het zeker aan

Leentje 27-11-2021

Service na verkoop ondermaats. Lees aub de kleine lettertjes. Bij een aankoop van een electro toestel hoor volgens EU richtlijnen 2 jaa garantie. Mijn apparaat was stuk na 6 maand en twee dagen. Fons beroept zich op de kleine lettertjes die zeggen dat ze enkel de restwaarde vergoeden. Oplichters!
Officiele reactie van Fonq.nl 18-12-2021

Beste Leentje,

Hartelijk bedankt voor uw review.

Als een product binnen de garantietermijn defect raakt, heeft de consument recht op een vervanging of een reparatievergoeding. In uw geval kon inderdaad enkel de restwaarde worden uitgekeerd en dat correspondeert met de garantieprocedure. De restwaarde wordt uitgekeerd, zodat u zelf het artikel kunt laten maken. Het product zelf mag in dit geval dus worden behouden. Wij vinden het vervelend dat de oplossing niet als passend wordt beschouwd, maar zijn bang dat hierin helaas niks anders door ons betekend kan worden. Onze excuses hiervoor.

Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben, stuur dan gerust een e-mail naar webcare@fonq.nl. Wij helpen u dan graag zo snel mogelijk verder.

Alan C 24-11-2021

Zeer mooie moderne meubels en huishoudelijke producten. Ook zeer snelle levering. Niet de goedkoopste maar de kwaliteit lijkt hoog.

Inge 13-11-2021

Maandag is maar een deel van de bestelling geleverd. Gelijk een mail gestuurd. Nu 6 dagen later nog steeds geen goede afhandeling. Alleen een mail terug dat ze het aan het uitzoeken zijn... Is de eerste keer dat ik hier iets besteld heb en ook de laatste!!

San 08-11-2021

Op zoek naar een prullenbak om afval te scheiden. 4 in 1 prullenbak,papier,plastic gft en rest. Bij Fonq gevonden voor een goede prijs, snelle levering helemaal top!

Call 08-11-2021

*Makkelijke en duidelijke site.
*Artikel werd snel bezorgd (de volgende dag)
*Klantenservice was goed te bereiken en mijn vraag werd naar alle tevredenheid beantwoord.

A.A. Dijkman 03-11-2021

We hebben al vaker iets besteld bij FonQ. Deze keer een kapstok met industriële uitstraling. De eerste kapstok die we bestelden is lang blijven liggen in de doos omdat we met een verbouwing bezig waren. Toen we hem aan de muur wilden bevestigen viel hij meteen bij het ophangen al van de muur. Contact hierover met FonQ verliep uitermate prettig. We mochten contact opnemen met de leverancier en ook dat verliep heel prettig. We konden ons geld terug krijgen, óók nog na zo lange tijd.
Meteen een nieuwe kapstok besteld bij FonQ en die was heel goed te bevestigen en is praktisch in gebruik én heel leuk om te zien!

Roger Bergmans 29-10-2021

Enorme sortering, goede kwaliteit, snelle levering kortom ik ben een zeer tevreden klant.

Klasse 29-10-2021

De bestellingen die ik bij FONQ doe worden steeds prima verzorgd., Het artikel dat je besteld is exact hetzelfde als op de "mooie "plaatjes . Het bestelde wordt keurig verpakt afgeleverd binnen de kortst mogelijke tijd. Een voorbeeld voor anderen.

Twee prachtige nachtkastjes 28-10-2021

Hele snelle en prima levering. Nachtkastjes waren goed verpakt, van mooie kwaliteit en alleen het knopje moest er even op gedraaid worden. Erg blij mee!

Jose van den Diepstraten 28-10-2021

Ik heb hele slechte ervaring met FonQ. Tafel besteld, zeer slecht afgewerkt.
Twee keer teruggestuurd waarna ze aangeven dat ze het doorgeven aan de de magazijnmedewerker en dat de volgende tafel eerst gecontroleerd wordt voordat hij wordt opgestuurd. Ik zal worden teruggebeld.
Daarna twee weken niets gehoord.
Ik heb daarna zelf contact opgenomen om mee te delen dat ik de tafel niet meer hoef en mijn geld terug wil. Nu inmiddels al 3 keer contact gehad over de terugbetaling die ik nog steeds niet heb ontvangen.
Dus voor mij geen FonQ meer.

Vaia 26-10-2021

Upon moving to the Netherlands to an empty flat, I had to find furniture that bith my partner and I liked, in good price/quality ratio and as fast as possible. fonQ made this simple, as it hosts a very big and diverse variety of brands. All in one place! Even though I don't speak Dutch yet, google translate was possible and automatic, so I was able to browse the fonQ site easily. I found lots of inspiration and solutions that I didn't even knew existed: stackable shoe boxes instead of a big cabinet for shoes. The prices are good and it feels even better when there are big discounts on certain types of products, for which I get notified via the fonQ newsletter on my email. Brilliant!
fonQ uses a lot of different delivery companies and most of them are very good and efficient.
I have only tried the customer service once and they didn't respond, but that might have been my fault as I only replied to an email they sent me regarding an unsuccessful delivery. On the phone they were very friendly and helpful.

Orhan 23-10-2021

Alles gaat gesmeerd wanneer je een aankoop doet bij Fonq. Artikel wordt netjes op tijd bezorgd en de prijs is OK. Helaas kan ik niets goeds zeggen wanneer het aankomt op service. Bij een kapot artikel, dat nota bene keihard onder garantie valt, vertelt Fonq doodleuk dat ze het niet gaan vervangen of geld willen retourneren. Enige optie die jij als consument krijgt, is een tegoedbon waarmee je enkel geselecteerde artikelen bij Fonq kunt kopen. En je mag raden welk artikel nou net niet daar tussen zit, jouw kapotte artikel (in dit geval gaat het om een steelstofzuiger). Nee! Dat mag en kan niet. Fonq, houd je aan de wet aub! Dat doe ik namelijk ook wanneer ik iets bij jullie koop en netjes de rekening betaal! Ondertussen, na 3 maanden emails sturen, waarop niet wordt gereageerd, zit ik nog steeds met lege handen...

Judith 23-10-2021

Fonq verleent een prima service. Onze prullenbak was na een week nog niet geleverd door PostNL. Na contact opgenomen te hebben bleek het pakket zoek binnen postnl. Fonq heeft meteen een nieuwe verstuurd! Top geregeld!

Leentje 23-10-2021

Ik kocht 2 wekkerklokken van Lexon Flip zogezegd met 2 jaar garantie. Een voor mezelf en een voor mijn kleindochter. Na enkele maanden blijken de cijfers zich onvolledig te vertonen waardoor aflezen moeilijk wordt. Enkele keren batterijen vervangen zonder resultaat. Toen na 6 maand mijn kleindochter hetzelfde fenomeen meldde heb ik gebruik willen maken van de garantie en een omruiling gevraagd. Tot mijn verbazing blijkt Fonq enkel de “restwaarde” wil vergoeden omdat de aankoop 6 maand en 2 weken geleden was. Ik krijg dus geen nieuwe klokjes. Tegel alle EU regelgeving. Dus niet enkel is de kwaliteit van hun producten beneden alle peil maar ook hun naverkoop service is slecht. Ik zou iedereen aanraden een andere webshop te kiezen.

Laura prins 20-10-2021

Fijne en snelle levering! FonQ is een duidelijke en overzichtelijk site zodat je makkelijk de juiste artikel kan vinden.

SvW 20-10-2021

Eerste keer bij Fonq besteld maar nooit meer. Het artikel werd naar verkeerd adres verstuurd en het duurde uiteindelijk 2 weken voordat ik mijn bestelling in huis had. Het artikel was 1 dag later €7 goedkoper, ik zou het verschil terugkrijgen dat heb ik nog steeds niet na 3 weken. Wat een SLECHTE service. Nooit meer bestel ik iets bij Fonq.
Officiele reactie van Fonq.nl 21-10-2021

Beste heer/mevrouw,

Wat ontzettend vervelend om te horen dat de bestelling verkeerd geleverd is en je al lang wacht op de terugbetaling van het prijsverschil. Dat is niet de service die wij aan willen bieden en daarvoor onze welgemeende excuses. We gaan graag met u meekijken en u zo snel mogelijk verder helpen. Zou u ons uw ordernummer kunnen sturen via webcare@fonq.nl? Alvast bedankt voor uw reactie.