FonQ.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 2015 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over FonQ.nl.

FonQ.nl stelt zich voor

fonQ is het verrassende en inspirerende warenhuis met ruim 60.000 mooie producten op het gebied van wonen, koken en lifestyle. Of je nu op zoek bent naar de finishing touch voor jouw interieur, een handig keukenhulpje of een unieke gadget als cadeautje voor jezelf: vind jouw mooi bij fonQ! Het warenhuis is uitgeroepen tot beste webwinkel in de categorie 'Wonen & Tuin' tijdens de Thuiswinkel Awards 2016. Ook is fonQ tijdens de ABN AMRO Webshop Awards 2016-2017 en 2017-2018 verkozen tot beste webshop in wonen.

Deze score is berekend op basis van 641 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.5

Els 19-06-2018 Via de website gekocht

Afspraken worden nagevolgd

Makkelijke site. Producten goed te vinden door onderverdeling in categorieën.
Snelle levering zoals was beloofd.
Doos van verpakking erg groot.
Magazine dat was aangevinkt om bij te leveren was er niet bij.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jolanda 19-06-2018 Via de website gekocht

Op tijd geleverd zoals beloofd!

Ik heb hier al vaker producten gekocht. Vooral gemakkelijk als je een aantal dezelfde producten wilt bestellen.

Fonq online shopping 18-06-2018 Via de website gekocht

Shoppen bij Fonq

Bij Fonq vindt je een ruime sortering aan artikelen van allerlei aard. Bestellen is zeer eenvoudig en bestellingen worden snel geleverd. Goede service.

Louise 17-06-2018 Via de website gekocht

Inspirerende webshop

Super fijne en toegankelijke webshop met leuke, degelijke producten. Kan hier altijd slagen voor wat ik nodig heb en heb ruime keus in het assortiment. Goede klantenservice, flexibel retourbeleid, wat ik als fanatiek online shopper zeer prettig vind.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dajana 13-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Super service, klantgericht, je word direct geholpen als jij belld een je e-mails worden er direct bewerkt! Heel vriendelijke klantenservice. Echt geweldig!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J. Van Vliet 11-06-2018 Via de website gekocht

Betrouwbare webwinkel, snelle levering

Fijne winkel, veel design producten, snelle levering en goede service. Badjas volgende dag geleverd, via e-mail leveringstijd aangegeven.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anita Lavrijsen 11-06-2018 Via de website gekocht

Fonq, een geweldige inspiratiebron met geweldige service .

Fonq geeft je gewedige inspiratie wanneer je op zoek bent naar een origineel kado,
of aankleding voor in huis of tuin.
Daarnaast is de kwaliteit van de aangekochte producten erg hoog.
En mocht er onverwachts toch iets mis gaan is de service top!!!
De site is overzichtelijk en duidelijk.
Snelle levering en met zorg verpakt is een parade paardje bij fonq.
Zou iedereen zeker adviseren om eens een kijkje op deze site te nemen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Arianne 10-06-2018 Via de website gekocht

Verzenden naar het buitenland

Fonq heeft een mooi assortiment aan interieur artikelen en leveren als één van de weinige Nederlandse webshops in het buitenland zonder enig gedoe of hoge verzendkosten. Je vult gewoon je buitenlandse adres in en doet de betaling.
8 dagen na bestellen en betalen heb ik m'n vloerkleed en wandposter ontvangen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rebecca 08-06-2018 Via de website gekocht

Super winkel

Makkelijke producten te vergelijken en er worden ook goede opties gegeven die misschien beter aansluiten bij je behoefte. Daarnaast kon ik met vvv bonnen betalen wat voor mij erg handig was.

Online shopper 07-06-2018 Via de website gekocht

Prettige Winkle. snel levering

Ik waardeer fonq.nl. De selectie van merken is geweldig en de levering is snel. Het is een van de eerste keuzes voor online winkelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lars 07-06-2018 Via de website gekocht

Adequate afhandeling defect product!

Onlangs een wandklok besteld welke na 2 maanden kapot ging. Vandaag door een uiterst vriendelijke medewerker te horen gekregen dat er netjes een nieuwe opgestuurd wordt en dat we de oude niet eens in hoeven te leveren. Chapeau voor deze service!

Yongwei 07-06-2018 Via de website gekocht

Fijne en betrouwbare service!

Wij raden zeker aan om via Fonq te bestellen. Velen producten zijn namelijk online ook via andere websites te verkrijgen, onlangs hadden wij een product met beschadigingen ontvangen, na contact opgenomen te hebben met de klantenservice van Fonq was er binnen een mum van tijd adequate oplossingen aangeboden en het probleem zo opgelost! Afgelopen weekend zelfs nog toevallig over gehad op een babyshower en ook daar heb ik andere moeders aangeraden om via Fonq te bestellen als deze de producten heeft. Al met al dus een zeer tevreden klant over de website én service! Ik zeg altijd maar, "het gaat erom hoe een bedrijf handelt als het fout gaat, dan zegt het pas echt iets over hun service." En in dit geval kun je Fonq dus zeer goed vertrouwen op hun aftersales service!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Mooie spullen 06-06-2018 Via de website gekocht

TOP!

we komen regelmatig in de winkel en bestellen ook via de website.
we halen de producten altijd op de in winkel.
je wordt er zeer vriendelijk en leuk te woord gestaan en geholpen.

Marianne 06-06-2018 Via de website gekocht

Snel, betrouwbaar

Goede service geleverd door Fonq. Zo was onze stofzuiger binnen een jaar kapot, maar van fonq kregen we meteen een nieuwe.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ron David 06-06-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering voor de laagste prijs!

Ik kon mijn Marshall Major II bluetooth koptelefoon in bruin nergens meer vinden...behalve bij Fonq!

Henry 03-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service

Snelle levering, goede service, vragen worden snel beantwoord en aantrekkelijke acties met aanbiedingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul 02-06-2018 Via de website gekocht

Vriendelijke service en goede bereikbaarheid

Aan de telefoon snel geholpen. Hierbij vriendelijk te woord gestaan door medewerker. Al mojn vragen konden worden beantwoord naar tevredenheid.

Perla 01-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service! Super Fijn Contact! Behulpzaam!

Gewoonweg vriendelijke medewerkers geven leuk advies als wat vraagt! Ook een snelle reactie🙃👍🙃als iets niet goed maar ook de verwerking ervan gewoonweg Top!!
Het is bijna verslavend om iets te kopen!
Leuke mooie spullen en duurzaam!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Renee 01-06-2018 Via de website gekocht

Fouten oplossen heeft geen prioriteit.

Zes weken wacht ik op mijn tafel. Heb drie keer gebeld. Beloftes over levertijd worden niet nagekomen. Bij Fonq is iets fout ingevoerd in het automatiseringssysteem.
Bij laatste telefoongesprek was het helemaal duidelijk dat de klantenservice mijn probleem niet serieus nam. Ik heb gevraagd binnen Fonq naar een oplossing te zoeken (de tafel staat in hun magazijn) en de medewerkster (die kennelijk niet meer kan dan sorry zeggen) zei geirriteerd: ‘ik heb u nu al 8 minuten aan de telefoon.’
Op mijn mail dat ik dit onacceptabel vind ontvang ik geen inhoudelijke reactie maar een computerbevestiging dat de tafel volgende week geleverd gaat worden...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van Fonq.nl 03-06-2018

Beste Renee,

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Wat vervelend dat u deze ervaring met ons heeft. Dat is uiteraard niet de service waar fonQ voor staat en welke wij proberen na te streven.

Om na te gaan wat hier gaande is, willen wij u vragen om uw ordernummer te mailen naar webcare@fonq.nl.

Wij zien uw bericht met belangstelling tegemoet.

Hans Koenders 31-05-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering.

Koos voor deze shop vanwege de leuke aanbieding! Fonq.nl had het product snel en zonder mankementen geleverd. Vriendelijke bezorger. Alles correct geregeld en betrouwbaar. Zie uit naar onze volgende transactie! Een tevreden klant.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Ineke Mookhoek 31-05-2018 Via de website gekocht

Geweldig team, binnen 24 uur respons op productvragen!

Al meerdere keren een bestelling gedaan.
Laatst had ik vooraf een productgerelateerde vraag over een Oral-B tandenborstel, zij hebben die binnen 24 uur naar alle tevredenheid beantwoord (zelfs nog na inlichting bij de leverancier). Waarna ik m'n bestelling kon plaatsen voor een Duoset 8900, die de volgende dag dan ook geleverd is. Het product voldoet aan al onze verwachtingen.

Een pluim voor FonQ!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joan 30-05-2018 Via de website gekocht

Fonq: altijd goed!

Fonq is altijd goed. Prima service en grote keuze! Ze hebben spullen van verschillende prijsklasse en dat maakt het leuk winkelen. Ik ben zelf ook altijd wel fan van de 'koopjeshoek'.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Wiljan 29-05-2018 Via de website gekocht

waardeloze service

Wij hebben een smartwatch besteld, levertijd max 5 dagen! Inmiddels wachten wij nu bijna 3 weken en nog niets. Vervolgens bel je en dan ligt het aan postnl. FONQ heeft het bij hen aangeboden, maar postnl heeft nooit iets ontvangen...

lekker makkelijk!

Nooit meer FONQ voor ons.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van Fonq.nl 31-05-2018

Beste Wiljan,

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Wat vervelend om te horen dat u lang op uw bestelling moet wachten.

Helaas is uw pakket inderdaad zoek geraakt bij de overdracht tussen PostNL en ons. Er is na uw melding direct een nieuwe smartwatch voor u in bestelling gezet. Echter, was er op dat moment geen voorraad meer van dit artikel. Inmiddels hebben wij de betreffende smartwatch opnieuw ontvangen vanuit de leverancier en is deze ook direct naar u opgestuurd. De verzendinformatie heeft u per e-mail ontvangen.

Wij excuseren ons nogmaals voor het ongemak en wensen u in iedergeval nog een mooie dag toe.

Eline 29-05-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Bestelling geplaatst die de volgende dag geleverd zou worden. 3 dagen verder is er nog niks geleverd en blijkt ook dat de vervoerder nog niet alle pakketten van Fonq binnen heeft. Zelf een aantal keer contact gehad met Fonq maar er wordt weinig concrete actie ondernomen en geen excuses gemaakt. Uiteindelijk ervoor gekozen om de bestelling te annuleren.

Officiele reactie van Fonq.nl 29-05-2018

Beste Eline,

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Wat vervelend dat u deze ervaring met ons heeft. Dit is uiteraard niet de service waar wij voor staan.

Wij zullen een en ander intern nagaan om ervoor te zorgen dat een situatie als deze in de toekomst kan worden voorkomen.

Wij wensen u in ieder geval nog een mooie dag toe .

Roelof 28-05-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service en levering

Prima shop snelle levering soepele betaling. Keurig op de afgesproken tijd. Prima website. Overzichtelijk.

Boon 28-05-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service! Onaardige personeel

Wilde een airco bestellen en daarvoor de opgespaarde bonnen gebruiken. Helaas deden deze het niet en daarom met Fonq gebeld. Medewerker aan de telefoon deelde ons mede dat de kaarten verlopen waren. Maar 1 jaar geldig. Op de cadeauverpakking of op het kaartje zelf staat hierover niets aangegeven. Medewerker was zeer onvriendelijk en zeker niet meedenkend naar een oplossing. Wilde alleen maar het gesprek verbreken omdat wij het niet eens waren met zijn antwoord. Jammer Fonq je had anders toch weer een airco van 600 euro kunnen verkopen met een saldo van 125 aan cadeaubonnen. Voortaan gewoon naar Coolblue, daar is de service 10x beter. Jullie zijn gewoon ordinaire dieven!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van Fonq.nl 29-05-2018

Beste heer Boon,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review.

Wat jammer dat uw opgespaarde giftcards niet meer geldig zijn. Onze collega heeft u meerdere malen vriendelijk uitgelegd dat de geldigheid van een giftcard kan vervallen. Dit staat aangegeven op de kaart zelf, in een begeleidend schrijven of hier worden afspraken over gemaakt met degene die de giftcard bij ons heeft aangeschaft.

Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent, maar wij kunnen u hierin helaas niet helpen.

Hillie van der Lugt 28-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en super aardig personeel.

Fonq zit bij ons In de buurt, vond ik makkelijk en kwam ook van pas. Omdat het niet lukte de
electrische bb"que in in elkaar te zetten ben ik naar de showroom gegaan en daar hebben ze hem zonder probleem voor mij in elkaar gezet. Super vriendelijk personeeel.

Boon 23-05-2018 Via de website gekocht

Slecht behandeld door de klantenservice

Tot 3 maal toe mijn prullenbak moeten laten omruilen. Eerst zat er een deuk in, vervolgens doet de elektrische deksel het niet. Aangezien de doos waarin de prullenbak zat erg groot is en ik vanwege fysieke beperkingen deze zelf niet kan tillen naar een postnl retrourpunt is het omwisselen voor mij heel veel regel en gedoe. Dit heb ik meermaals aangegeven bij Fonq, maar ze doen er telkens niks mee. Denken ook niet mee over een oplossing, terwijl ik ze telkens al op voorhand bel om alleen het defecte onderdeel om te wisselen. Dame van de klantenservice was daarnaast ronduit onbeleefd en kon zich duidelijk niet in mijn prive situatie inleven. Volgende keer maar weer naar bol.com

Officiele reactie van Fonq.nl 24-05-2018

Beste heer, mevrouw Boon,

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Wat vervelend om te horen dat u driemaal de door u ontvangen prullenbak heeft moeten omruilen. Wanneer een bestelling geretourneerd dient te worden, moet dit worden gedaan met dezelfde vervoerder als waarmee het pakket geleverd is, in uw geval PostNL. Deze pakketten kunnen alleen retour gestuurd worden via een PostNL pakketpunt en worden niet afgehaald bij u thuis. Een andere oplossing is er helaas niet. Alleen het defecte onderdeel van de prullenbak omwisselen was helaas niet mogelijk.

Excuus voor het feit dat u zich niet beleefd behandeld voelt. Dit is uiteraard niet de service waar fonQ voor staat en welke wij proberen na te streven.

Ondanks deze ervaring, wensen wij u in ieder geval nog een fijne dag toe.

Helma 23-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Ik kies voor Fonq omdat ze snel leveren! Ze beloven de volgende dag te leveren en dat doen ze ook! Ik kan op Fonq vertrouwen en dat is voor mij heel belangrijk! Bovendien beloont Fonq me af en toe met een kortingscode. Ik vind het prettig dat Fonq me waardeert als klant.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Elvie Velraads 21-05-2018 Via de website gekocht

FONQelchique

Shoppen bij Fonq is makkelijk en gaat snel. Je kiest en gaat snel door het bestelmenu. Hierin onderscheidt Fonq zich van vele andere webshops. Niet alleen snelheid, maar ook meedenken en mee selecteren, doet Fonq als de beste. De kwaliteit is iedere keer opnieuw weer goed. Knap hoe Fonq hier zelf een keuze in maakt. Ga zo door.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Cato 21-05-2018 Via de website gekocht

Duidelijke service, alles volgens afspraak.

Was op zoek naar een tas van een specifiek merk. Vond het gewenste item bij Fonq. Goede service, op tijd geleverd.

denzo 21-05-2018 Via de website gekocht

Fijn en vertrouwd winkelen!

De site is erg duidelijk met goede tipsals je iets specifieks zoekt. De levering is snel en keurig verpakt. De service is prima. Ik had per ongeluk 3 keer hetzelfde besteld en dat werd keurig en duidelijk opgelost.

Margriet 18-05-2018 Via de website gekocht

mooie inspirerende site

Fonq heeft altijd veel keus, ook als je iets moet kopen voor iemand zonder verlanglijst. Bij je bestelling kun je het Magazine krijgen, ook altijd leuk om door te bladeren (en door te geven)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

CC 18-05-2018 Via de website gekocht

Fantastische winkel

Je kunt laat bestellen en dan is het toch morgen in huis. Ook retourneren is bij dit bedrijf nooit een probleem. Ik vind het een topwinkel. Geen klachten, alleen complimenten!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

H.noot 18-05-2018 Via de website gekocht

Zeer slecht

Verkeerde garde besteld, nooit gebruikt, Ik heb voor vele euro's besteld, weigeren om het te ruilen, zit ik met een onbruikbaar ding. Zeer onvriendelijk behandelt.

Officiele reactie van Fonq.nl 22-05-2018

Beste heer, mevrouw Noot,

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Wat vervelend dat u zich onvriendelijk behandeld voelt. Dat is uiteraard niet de service waar fonQ voor staat en welke wij proberen na te streven.

Wij kunnen uit uw bericht niet achterhalen waarom u de garde niet mag retourneren. Wellicht is het zichttermijn verstreken en of is het artikel gebruikt? Om een en ander na te gaan, willen wij u vragen om uw ordernummer te mailen naar webcare@fonq.nl.

Wij zien uw bericht met belangstelling tegemoet en wensen u in iedergeval nog een mooie dag toe.

Mies 18-05-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service!

Mooie producten en goede service toen er iets aan de hand was met de lamp die ik had besteld. Er werd een nieuwe opgestuurd en ik kon de oude toen terugsturen. Fijn dat het snel is opgelost!

Daan 18-05-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

Snelle en zeer goede service. Veelzijdig aanbod. Vriendelijke en snel reagerende klantenservice. Kortom, een webshop zoals je er meer van zou willen hebben.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hills 18-05-2018 Via de website gekocht

Gemakkelijk besteld, snel geleverd!

Gemakkelijk via de site besteld en snel geleverd. Keurig verpakt. Heel fijn. Verschillende keren al producten besteld bij Fonq. Ik ben erg tevreden.

M Schraven 17-05-2018 Via de website gekocht

Prima service

Fonq levert de spitvork tegen een goede prijs. Duidelijke informatie en snelle verzending.
het product was zo zorgvuldig ingepakt dat ik het een beetje jammer vond voor het milieu.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Eric Beerda 17-05-2018 Via de website gekocht

Fonq

makkelijk bestellen, goede voorlichting, scherpe prijs en snelle levering. Precies wat je verwacht van een webshop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sofie 11-05-2018 In de winkel gekocht

Goede service

Probleem gehad met de aflevering van het pakket. Klantenservice was heel snel om een oplossing te geven. Ik heb dan ook meteen een vervangartikel toegestuurd gekregen de dag erna

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Iep80 09-05-2018 Via de website gekocht

Perfecte snelle service!

Goede duidelijke website met zeer complete informatie over producten inclusief foto's. Levering binnen een dag. Nadat ik het product uit de verpakking had gehaald en constateerde dat het beschadigd was, was een kort telefoontje met de klantenservice voldoende en hebben ze nog dezelfde dag een nieuwe opgestuurd. Zeer snelle en vriendelijke service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Margot van Putten 09-05-2018 Via de website gekocht

Goede en hulpvaardige service

Ik vond hier mijn ronde zeegras vloerkleed met een doorsnede van 2 meter. Naar dat formaat heb ik lang gezocht en hier gevonden. De bezorgservice ging ook prima: 15 min. voor levering werd ik gebeld dat de chauffeur eraan kwam. Heel fijn.

Marion zuidweg 05-05-2018 In de winkel gekocht
Hoofdkantoor/ gebeld met de winkel in Utrecht

Geweldige persoonlijke service!

Vandaag mochten we een bbq ophalen bij het hoofdkantoor, omdat we anders hadden moeten wachten totdat het volgende week geleverd zou worden. Hartstikke bedankt voor jullie persoonlijke top service!! De vrouwen achter de balie super vriendelijk! Bedankt voor jullie service! Komen we bijna nooit meer tegen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

K. Postma 03-05-2018 Via de website gekocht

Zure nasmaak

Het geleverde product (Barbecook Siesta 412) is naar wens, maar de productpresentatie en eerlijkheid van Fonq laat te wensen over. Wij zijn via Google op een pagina van Fonq terecht gekomen waarop de Siesta 412 wordt voorgeschoteld inclusief Plancha en Spitbrander. Een telefoniste van Fonq bevestigde dat de genoemde accessoires er bij werden geleverd. Op die basis hebben wij het product besteld. Na ontvangst bleken de accessoires niet aanwezig. Na mailcontact met Fonq heeft Fonq de accessoires van de site verwijderd en ons "alleen" een korting op de accessoires aangeboden. Wij zien hebben dit geaccepteerd, maar houden hier een zure nasmaak aan over. Fonq heeft met het verwijderen van de accessoires toegegeven dat ze foute informatie gaven, maar willen dit niet toegeven en ons "afschepen" met een korting. Voor ons geen Fonq meer!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Fonq.nl 06-05-2018

Beste heer, mevrouw Postma,

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service.

Wij zijn een en ander nagegaan en zoals onze collega u per e-mail heeft laten weten, hebben wij verschillende producten op de website staan. Bij het artikel dat u besteld heeft, stonden deze missende onderdelen er niet bij. Wij kunnen u deze onderdelen dus helaas niet kosteloos leveren.

U heeft vervolgens een kortingscode ontvangen die u kunt gebruiken bij het bestellen van de missende onderdelen.

Wij wensen u, ondanks deze ervaring, in ieder geval nog een mooie dag toe.

Postma 10-05-2018

Die kortingscode is natuurlijk een goedmakertje voor de misleiding. Op de eerder bijgevoegde print-screen is wel degelijk te zien dat de accessoires er bij zouden zitten. Dat jullie na ons contact deze vervolgens verwijderen is in onze ogen toegeven dat het fout vermeld stond... Maar toegeven is er niet bij...erg zwak...

VMartinez10 01-05-2018 Via de website gekocht

Netjes op tijd geleverd + een goede prijs!

Fijne website, goede service en netjes op tijd geleverd ook qua prijs gelukkig.
Ik beveel fonq.nl aan!

Thekla Noppers 01-05-2018 Via de website gekocht

Super service geleverd voor mijn eigen stomme fout.

Ik had per ongeluk mijn cadeaubon een paar dagen laten verlopen, wist niet dat deze maar 1 jaar geldig was. Dit heeft Fonq super opgelost. Ik ben Fonq zeer dankbaar !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Evert 30-04-2018 Via de website gekocht

Eigenlijk gewoon erg goed.

Als een artikel op voorraad is, leveren ze direct. Als het niet op voorraad is, staat dat ook duidelijk op de site. Dan kun je een e-mail krijgen, als het weer voorradig is. Niet eerst bestellen, betalen en daarna horen, dat het niet op voorraad is. De afgelopen jaren meerdere spullen besteld en nooit enig probleem. Altijd snel en altijd goed.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 30-04-2018 Via de website gekocht

Beloofd is beloofd

Keurige goede omschrijving van het product. Klopt precies met de realiteit. Kwaliteit en de prijs kloppen wat mik betreft.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Thea Kamp 24-04-2018 Via de website gekocht

Kan geen minpunt bedenken alleen in een woord toppy

Al vaker wat besteld bij Fonq en altijd zeer tevreden .
Duidelijke website en je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling via je mailaccount.
Snelle en goede levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -