Foka Superstore - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foka Superstore.

Foka Superstore stelt zich voor

Foka, al meer dan 80 jaar dé specialist op het gebied van foto, audio en video. Wij bieden u een zeer uitgebreid assortiment fotoartikelen, televisies en audioproducten. Ook beschikken wij over zeer deskundig personeel dat u graag te woord staat. U kunt bij ons zeven dagen per week terecht in onze winkel van ruim 1000 m²! Alles in onze winkel is extreem laag geprijsd, dus kom langs en overtuig uzelf!

Deze score is berekend op basis van 1560 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.7

Ard 24-04-2018 Via de website gekocht

prima website

Top winkel, snelle service en no-nonsens. Veel artikelen en zeer overzichtelijk. Ik zou het een ieder aanraden om hier te kopen ipv al die "bekende"sites waar je bijna altijd meer betaald

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

R.S. de Haan 23-04-2018 Via de website gekocht

Snelle service,goed product,aanraader!

Goedkoop,snelle afwerking,bezorging op tijd,mooi product.
Pracht televisie topbeeld,ambilight maakt het compleet!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Irma 21-04-2018 Via de website gekocht

SNELLE LEVERING ALLES PRIMA GEREGELD

Samsung tv besteld via internet, zelfde dag werd ik gebeld om afspraak te maken voor levering en ik mocht de afleverdag kiezen. Volgende dag gekozen voor aflevering en de tv werd smiddags netjes afgeleverd.
Dus bestellen, betalen via ideal en volgende dag heb je je tv al staan.
Geweldige service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joseph Vrijens 20-04-2018 In de winkel gekocht
Foka Store Rotterdam

Goede service van de Foka Medewerker

Foka store is goed bereikbaar, ruime winkel en zeer behulpzame en vriendelijke medewerkers. Een mooie in ruilprijs gekregen bij de aankoop van de Panasonic Lumix DMC-FZ300

John 19-04-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Ruime keuze goede service vakkundig personeel

Jaren lange goede ervaringen met Foka Rotterdam de service is goede not even vlotte bezorging en de winkel is goed bereikbaar

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jeroen 18-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ik ben super snel en klantvriendelijk geholpen en zou het dus zeker aanraden aan andere kopers. Vooral de chat werkte erg goed met een snelle en vriendelijke reactie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

wouter van ginneken 17-04-2018 Via de website gekocht

geweldige en snelle service

2x hier wat besteld en de volgende dag in huis!
super snel en alles heel netjes aangekomen!!!
super blij mee!!!

Ali 17-04-2018 In de winkel gekocht
ROTTERDAM

Top prijs Top service

Gisteren nieuw Oled Tv gekocht van Lg de 65C8 , voor een mooi prijs en goede service . de tv doos in mijn auto gezet.

sebastiaan 16-04-2018 Via de website gekocht

Prima service ,snelle levering

Prima duidelijke website met goede informatie en onderscheiding in artikelen en combinatie van bestelmogelijkheden,met duidelijke voorraadaanduiding en goede prijzen.Of het product aan de verwachtingen voldoet ga ik binnenkort ondervinden

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J van den berg 16-04-2018 Via de website gekocht

zeer goede service

Vriendelijke mensen , bestelling ging goed , op een ander adres leveren was geen probleem .
volgende dag had ik hem in huis .
Ik wil u deze winkel echt aanraden.
In de toekomst koop ik al mijn spullen bij FOKA !!!!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Leon 15-04-2018 Via de website gekocht

snelle bezorging

De levering was snel en netjes. goed verpakt, vriendelijke bezorger. Site is overzichtelijk. De prijzen zijn concurrerend en bestellen gaat heel eenvoudig.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M. VAN Dijk 14-04-2018 In de winkel gekocht

Matige verkoper

We hadden helaas een verkoper met weinig verstand van zaken. Gelukkig waren we er een week eerder geweest en toen hadden we wel een verkoper die verstand van zaken had. De winkel is ook eigelijk te klein om alles van de website te kunnen zien. Wij hebben hier toch gekocht omdat we wiste wat we wilde hebben en de prijs is bij Foka erg scherp

André 14-04-2018 Via de website gekocht

Super

Altijd goede services, goede producteen aan aantrekkelijke prijzen, vlugge levering, keurig verpakt.

Winters D. 12-04-2018 Via de website gekocht

Had vandaag iemand aan de lijn en het was fantastisch!!

Beregoed,had iemand aan de lijn en veel informatie gevraagd en we kwamen op hetzelfde product uit,dat is toch gaaf!!
Nu weet ik wat ik wil Denon reciever HD 4K.

Lars 10-04-2018 Via de website gekocht

Goede productomschrijving / snelle levering en mooie prijs

Tv gekocht online op zaterdag en deze wordt maandag bezorgd, snelle levering en een mooie prijs.
Ga zo door

Maasje 08-04-2018 Via de website gekocht

Snelle services

Al vaker hier besteld, zeer tevreden. Duidelijke website en altijd scherp geprijsd.
Goede en snelle hulp bij vragen.

Andrew S 08-04-2018 Via de website gekocht

Prima service

Prima service via online chat en e-mail communicatie. Mooi prijs voor een LG55C7V OLED TV met 5 jaar garantie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Nikki 07-04-2018 In de winkel gekocht

Goed advies

Het aanbod aan fototoestellen in de winkel is divers waardoor je een goede afweging kunt maken van wat bij je past.

Richard 05-04-2018 Via de website gekocht

Zeer vakkunduge hulp fijne winkel

Had als leek een paar vragen omtrent de aanschaf vanmiddag een Samsung soundbar.
Ben zeer goed en vriendelijk te woord gestaan zonder dat ik nog iets gekocht had. Na het gesprek direct over gedaan van het product. Welk mijn stoutste verwachtingen overtreft. Ik koop voortaan bij deze shop dat is zeker.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans van Beek 05-04-2018 Via de website gekocht

Ondanks de Paasdagen goede en snelle verzending, top!

Prima prijs voor de gekocht Samsung TV 49 inch. Nergens deze dagen goedkoper kunnen vinden. Scheelde al met al, met de andere laagste aanbieders € 80,00 goedkoper bij Foka Store.
Goed verpakte zending en snelle levering, ondanks het Paasweekend, Top. TV is na enkele dagen levering/kijken meer dan verwacht. prima beeld en goed eenvoudig aan te sluiten na levering. Eigenlijk geen negatieve opmerkingen voor dit moment te noemen over Foka.
Een aanrader.

Frenkie 04-04-2018 Via de website gekocht

Gebruikt produkt voor de nieuwprijs

Produkt lijkt OK, maar zat niet in de verpakking. Deze was opengesneden. Ik heb voor een nieuw product betaald, en een gebruikt product gekregen. Mijn eerste bestelling bij Foka, en misschien ook wel de laatste

Frenkie 13-04-2018

Na het plaatsen van de deze review heb ik de accu met geopende verpakking teruggestuurd. Foka beloofde een nieuwe accu op te sturen, maar volgens Foka is deze bij Post.nl kwijtgeraakt. Het was hun laatste exemplaar. Dus helaas geen accu.

Ik kan om de een of andere reden mijn vorige review niet meer aanpassen. Anders zou ik de score voor service wat hoger zetten. Maar, na al deze moeite geen product. Dus de klantbeleving laat echt te wensen over. Ik heb de accu inmiddels bij een andere leverancier besteld.

J.c Koekoek 31-03-2018 Via de website gekocht

Prima levering s'avond besteld de volgende dag ik huis

Ik heb deze shop gekozen door de goede beoordeling en de prijs kwaliteit verhouding en de snelle levering ik had de Tv super snel en goed thuis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Marco 30-03-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Uitstekende serves. Aanvankelijk vier weken levertijd en toch binnen een week al geregeld. Klantenservice was ook zeer behulpzaam en vriendelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Bea 29-03-2018 Via de website gekocht

Voldaan aan alle gestelde verwachtingen.

Als plotseling de TV uitvalt ga je op zoek naar een oplossing. Wat kan de oorzaak zijn?
Reparaties zijn duur en dan kan de keuze vallen op een nieuwe TV.
De uitgezochte TV bleek bij Foka goedkoper te zijn dan bij andere internetshops. Reviews over
de betreffende TV waren positief en ook het beoordelingscijfer van Foka gaf vertrouwen.
Dus besteld en de dag erna keurig en probleemloos thuisbezorgd.
Op deze wijze is internetshoppen een verademing.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

E.E 28-03-2018 Via de website gekocht

Televisie

Goede prijs voor een grote televisie, en de televisie wordt snel bezorgd. Mooie televisie met lichten aan de zijkant

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Folkert 28-03-2018 Via de website gekocht

precies en snel geleverd wat is besteld

Snel en goed geleverd van het artikel wat besteld is. Tevens inderdaad de goedkoopste van Nederland.

jt amstelveen 26-03-2018 Via de website gekocht

Goede website, snelle levering

Op zoek naar een Panasonic Lumix digitale camera TZ80 een aantal webwinkels met elkaar vergeleken. Foka superstore sprong er uit vanwege een goede prijs, heldere voorwaarden, snelle en gratis levering en met name 5 ipv 2 jaar garantie. Daarvoor moet wel een review gegeven worden, maar daar maak ik zelf ook altijd gebruik van bij de keuze van een online shop. De camera werd de volgende dag geleverd. Met tracking code kon het tijdstip van leveren gevonden worden. Kortom, alles klopte.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Carlos Houter 26-03-2018 Via de website gekocht

TV wordt stuk thuisbezorgd (Philips 65PUS6162/12 4K LED).

TV komt thuis met de koerier een wordt door deze naar binnen in de huiskamer gereden. Vervolgens heb ik de TV in het bijzijn van meerdere getuigen uit de doos gepakt, dit zonder bijzonderheden, TV valt niet of iets er op.

Pas toen we het standaard er op gingen monteren kwamen we er achter tot onze verbazing dat het scherm stuk was

Naar verder onderzoek bleek dat de doos ook beschadig was plus minus 40 Cm hoogte.
We hebben daar uiteraard ook foto's van gemaakt voor de zekerheid, je weet maar nooit. De foto's van het beschadigde scherm komen niet overheen met de foto’s die door u zijn toegestuurd. Ik vraag me ook af hoe het komt dat de doos op zo en 40 cm hoogte beschadigd is en het scherm aan de onderkant.

Toch beweerd Foka dat er sprake is van val, druk- of stootschade tijdens het uitpakken van de televisie.

Als ik de beoordelingen lees dan denk ik meer aan dat deze TV's naar meerdere mensen worden gestuurd

dinnes 25-03-2018 In de winkel gekocht
admiraliteitsstraat 8 3063EK Rotterdam

Prima winkel

doordat ik een aantal jaren geleden een panasonic plasma tv heb gekocht bij jullie,waarvan in de garantie termijn de beeldbuis een dunne streep vertoonde,werd gelijk bij mij thuis het complete plasma kosteloos vervangen. Dus dit geef mij een prima gevoel bij een aankoop bij jullie,dan weet ik namelijk dat het met de garantie helemaal goed zit.

PRD 23-03-2018 Via de website gekocht

Goede prijs - Extreem snel geleverd

Zondagavond laat een TV besteld via de webshop. De volgende dag rond het middaguur al in huis. Erg veel sneller kan het niet...

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M. Punt 23-03-2018 Via de website gekocht

De perfecte bestelling

Afgelopen woensdag een nieuwe tv besteld bij foka superstore. Levertijd van een dag werd perfect waargemaakt. Ik ben zeer te spreken over foka!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Gino Piek 22-03-2018 Via de website gekocht

Gewoon zoals het hoort

Ik kwam bij deze shop uit toen ik op zoek was naar een LCD tv, ik wilde een goed geprijsde tv en vulde een aantal filters in.
Vervolgens kreeg ik precies de tv's te zien binnen de door mij gestelde kaders, en dat viel niet tegen, integendeel ik kon mijn keuze hierdoor makkelijk maken.
Ik heb hem besteld en binnen twintig minuten had ik de order, factuur en track en trace binnen op de e-mail. Klasse en precies zoals ik vind dat het moet gaan, gewoon zoals het hoort, simpel, overzichtelijk en makkelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Tycho Geerts 21-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige en snelle service

Een goede zaak en webshop. Duidelijk en helpen je altijd! Ik ben al met meerder vragen langs geweest en krijg altijd nettjes antwoord.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan 20-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Al meer keren bij Foka wat besteld. Nu weer twee salora tv’s alles correct en snel geleverd zal hier zeker weer bestellen.

Angie 18-03-2018 In de winkel gekocht

Goed verkoopadvies

Goed advies gekregen van medewerker bij FOKA Superstore. Hij hielp ons zeer goed en geduldig bij maken van een keuze tussen de verschillende TV's, waardoor we naar huis gingen met de TV die het beste past bij onze onze wensen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rene 16-03-2018 Via de website gekocht

Verstand van zaken

Eerst gebeld met wat vragen over het product en heel goed geholpen, daarna de aankoop gedaan en snel geleverd en het product voldoet volledig aan mijn verwachtingen

Mar 16-03-2018 In de winkel gekocht

goed advies bij aankoop

Heb lang zitten dubben of ik de Fuji X-T2 zou kopen. Best een grote aanschaf... Het was fijn dat in de winkel goed werd meegedacht.

Cees 15-03-2018 In de winkel gekocht
Foka / Rotterdam

EEN PRIMA ADVIES en ZEER KLANTVRIENDELIJK

Die nieuwe CANON camera moest er komen, vele reviews doorgelezen en mijn keuze al vooraf gemaakt. Tijdens de aankoop in de winkel werd alle tijd genomen om de voor- EN tegens nog eens door te nemen .. prima .. zeer klantvriendelijk en behulpzaam .. klasse

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

yurikov 15-03-2018 In de winkel gekocht

Goede prijs en 5 jaar garantie

Ik heb bij Foka een Marantz versterker gekocht voor een nette prijs en daarboven op geeft 5 jaar garantie

MagicMarco 15-03-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Goede kwaliteit/prijs verhouding. Bestelde meestal bij Coolblue, maar voor een 43 inch model TV kwam deze winkel toch het beste uit de bus. Snelle levering

Peter van Zandvliet 15-03-2018 In de winkel gekocht
Foka Rotterdam

Goed geholpen door medewerker

Fijn en correct geholpen door uw medewerker. Heeft verstand van zaken en was bereid alles te demonstreren waar wij belangstelling voor hadden. Dit heeft tot een aankoop geleid.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Maurits 15-03-2018 Via de website gekocht

Super goede service en perfecte behandeling !

Scherpe prijzen en snelle stappen door de website! Geen getreuzel en vandaag besteld = morgen in huis! Allemaal naar kieskeurig.nl!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

F.Bekelaar 13-03-2018 In de winkel gekocht
Foka Rotterdam

Vriendelijk en vakkundige verkopers

Op 5 maart een Powershot G3X gekocht bij Foka.
Ik ben zeer goed te woord gestaan en de mensen gaven mij heel deskundig advies .
De winkel heeft zo te zien alles in voorraad.
Ben ook blij met de G3X.

JF van der Kamp 13-03-2018 Via de website gekocht

slechte ervaring

Zaterdagmiddag tv besteld bij Foka en betaald , maandag wachten op een teken van de de vervoerder tot 23.50 uur gewacht op een telefoontje Foka gebeld. Volgende dag weer Foka gebeld zij nemen contact op met de koerier, blijkt dat er bij Foka iets is mis gegaan tv is niet op voorraad nou ja zeg , ik heb gelijk m'n geld terug geëist, voor de eerste keer bestel ik iets via internet en dan deze ervaring .

Officiele reactie van Foka 20-03-2018

Beste JF van der Kamp,

Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben ondertussen contact met elkaar gehad en is het bedrag dezelfde dag nog gecrediteerd. Nogmaals onze excuses voor deze vervelende ervaring en wij hopen u in de toekomst toch weer van dienst te mogen zijn om u te kunnen laten zien dat dit voorval eenmalig is geweest

Iris

Daan 12-03-2018 Via de website gekocht

prima geregeld

Foka heeft overeenkomstig de gewekte verwachtingen op de website de levering van mijn bestelling prima geregeld en afgeleverd.

Erwin 11-03-2018 Via de website gekocht

Goede telefonische service / Snelle levering

Ik heb eerst telefonisch contact opgenomen met Foka voor bevestiging of het artikel op voorraad is en dat het (als beloofd via de website) de volgende dag ook wordt geleverd.
Ik werd direct (zonder wachttijd) geholpen door een klantvriendelijke medewerker die mij netjes te woord heeft gestaan.
Na bestelling had ik binnen een paar uur de verzendbevestiging met Track&Trace binnen.
De volgende dag is het keurig op de afgesproken tijd door PostNL bij mij thuis afgeleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

M. Van Gogh 10-03-2018 In de winkel gekocht
Foka Superstore

Prima geholpen

Ik twijfelde tussen LG OLED en Samsung qled tv en de uitgebreide uitleg ter plaatse heeft tot een weloverwogen besluit geleid.

Zeer goede webwinkel. 09-03-2018 Via de website gekocht

Super snelle reactie.

Bij FOKA vaker voordeliger dan bij anderen producten gekocht.
Leveren al de volgende dag mits op tijd besteld en alle producten voldoen ruim aan mijn verwachtingen. Super Store.

Theo 08-03-2018 Via de website gekocht

Perfecte website

Ik heb deze website gekozen voor de beste prijs en duidelijkheid . En snelle afhandeling en bestel bevestiging

Andy Richards 08-03-2018 Via de website gekocht

Andy Richards

Found this site on an internet search engine and after reviewing the products found them to be very well priced against other sites I had used to find this product.
The site was easy to use and navigate and after purchasing my product I receive confirmation of the order and tracking details immediately.
Overall a very good experience

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -