Foka Superstore - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foka Superstore.

Foka Superstore stelt zich voor

Foka, al meer dan 80 jaar dé specialist op het gebied van foto, audio en video. Wij bieden u een zeer uitgebreid assortiment fotoartikelen, televisies en audioproducten. Ook beschikken wij over zeer deskundig personeel dat u graag te woord staat. U kunt bij ons zeven dagen per week terecht in onze winkel van ruim 1000 m²! Alles in onze winkel is extreem laag geprijsd, dus kom langs en overtuig uzelf!

Deze score is berekend op basis van 898 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.3

Henry Tempel 12-12-2018 Via de website gekocht

TV Besteld maar niet geleverd slechte communicatie moest ze zelf steeds bellen wordt geen andere oplossing geboden koop ontbonden moet 5 tot 10 dagen wachten op mijn geld,
Slechte zaak geen service.

Jan 12-12-2018 Via de website gekocht

Prettige en juiste winkel om hier een tv te kopen.
Ervaren personeel met aandacht voor de klant, hierdoor ga je met de spullen naar huis waarvoor je kwam en niet 1 die de winkel toevallig kwijt moest.

Peter 12-12-2018 Via de website gekocht

Scherpe aanbieding, goede klantenservice en snelle levering. Zeer tevreden!

Johannes 11-12-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam foka

Goed geholpen bij keuze tv

De winkel is overzichtelijk en geeft een goede kijk op de verschillende tv's die je werkend kan bezichtigen. Kwamen van Adam naar deze winkel ivm een hoge inruil tv en de 5 jaar garantie op een nieuwe tv gaf ons ook de doorslag om hier te kopen foka Rotterdam.Kwamen voor de Sony 55xf9005 maar twijfelde om voor de oled 55af8BAEP te gaan. Kon eigenlijk niet kiezen na een half uurtje heen en weer te lopen om deze 2 tv te vergelijken naar beeld. Ik vondt de oled zo glimmend dat tv kijken thuis niet mooi zou zijn. Totdat de verkoper xxx ons hierbij veel informatie over de tv's gegeven had bij een kop koffie. Heb ik uiteindelijk een keuze kunnen maken door dat ik deze oled terug kon brengen binnen 14 dagen.Dus de keuze is gemaakt de oled ging mee naar huis eenmaal aangesloten en werkelijk een prachtig helder beeld,zonder teveel glans dit viel heel erg mee. Ik ga hem dus niet omruilen en ik bedank de verkoper voor deze mooie deal om hem thuis te kunnen uit proberen. Top winkel goede service en een heel aardige verkoper. Ik kan aan een ieder deze perfecte service aanbevelen.

Rand 10-12-2018 Via de website gekocht

Goedkoper

Goede service, goedkope prijs en tijdige levering.
Ik raad iedereen aan om bij deze winkel te kopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Daan 10-12-2018 Via de website gekocht

Dramatische service

Ik heb dit product besteld op 22 november, welke vervolgens pas 1,5 week later werd bezorgd op mijn oude adres. Vanwege een verhuizing heb ik de bestelling ruim op tijd gedaan, en zelfs extra betaalt voor avondlevering. De bestelling omzetten was helaas geen mogelijkheid, dus voor de deur op mijn oude adres gewacht de bestelling op te halen. Eenmaal thuis bleek de TV ernstig beschadigd, dus weer geretourneerd. Ik wacht nu nog steeds op mijn TV en niemand van de klantenservice schijnt mij te kunnen vertellen wat er te gebeuren staat. Ik betreur deze gang van zaken onzettend en zou het waarderen als eenmaal de moeite wordt genomen om eens even contact met mij op te nemen voor een afspraak want ik zit nog steeds zonder TV.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

zeer ontevreden klant 10-12-2018 Via de website gekocht

zeer slecht

Ik ben inmiddels 3 weken aan het wachten op een besteld product. Reacties van de klantenservice op mijn mailtjes waren trouwens wel snel maar de inhoud was tegenvallend daar me steeds werd verteld dat het product toch echt asap zou worden afgeleverd. Ik kreeg vandaag bericht dat het ook mogelijk is om de order te annuleren want het product zou waarschijnlijk pas in week 4 worden afgeleverd (dat is 8 weken!!! na bestelling/betaling). Toch maar zelf de klantenservice gebeld, maar die kunnen niets voor je betekenen en adviseerde om het product maar bij de concurrent te kopen. Bizar allemaal en enfin de order maar geannuleerd (en nu maar kijken hoe lang het duurt dat het bedrag weer op mn rekening staat). Dat dit nog anno 2018 kan gebeuren. Kortom: geen aanrader deze webshop

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Hans 09-12-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Uitstekende service, prima kennis van zaken.

Een winkel naar mijn hart, klantvriendelijk heb hier al vaker spullen gekocht, als er iets toch niet helemaal bevalt en je wilt toch iets anders doen ze helemaal niet moeilijk , geeft voor mij de doorslag echt een nette zaak.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sony tv 09-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Uitstekend advies van verkoper in winkel, hij dacht echt mee met onze situatie en mogelijkheden. Wel misten wij de handleiding in boekvorm ,deze is natuurlijk te downloaden bij Sony maar is toch prettiger bij levering van TV.
Zeker bij het instaleren zou dit prettiger zijn, om dit stap voor stap te volgen.

Teleurgestelde klant 09-12-2018 Via de website gekocht

Zeer teleurstellend

Heb een 49 inch Samsung Qled televisie gekocht voor een zeer mooie prijs. Levertijd zou 3 weken zijn. Ik heb voor de aankoop met de klantenservice gemaild en gebeld en die gaven aan dat ik deze gewoon kon bestellen en dat de televisie na drie weken ongeveer geleverd zou worden. Een paar dagen daarna kreeg ik ineens een mail dat ik een vervangend toestel kon krijgen van LG voor een veel hoger bedrag omdat de bestelde Samsung ineens niet meer geleverd kon worden, want het zou veels te lang duren allemaal. Mijn gevoel gaf meteen aan dat hier spelletjes gespeeld werden, temeer omdat de gekochte Qled Samsung televisie ineens op de website stond met een veel hoger bedrag dan dat ik deze kocht en dat hier bij stond dat deze gewoon op voorraad was. Na het ontvangen van dit mailtje heb ik meteen gebeld met Foka klantenservice en deed me voor als een ander iemand puur om te verifiëren of dat wat op de website stond over voorraad ook klopt. De desbetreffende klantenservice medewerker van Foka moest even bellen met voorraadbeheer en kwam bij me terug om te bevestigen dat het klopte en er nog 10 Samsung Qled televisies van mijn model voorradig zijn. Ik heb dit gesprek opgenomen en mijn gevoel klopte dus! Ik heb meteen aangegeven wat er speelt en dat ik gewoon een bestelling heb geplaatst en heb betaald en dat ik per mail te horen heb gekregen dat dit model uitverkocht is en voorlopig niet meer geleverd word. Desbetreffende klantenservice medewerker excuseerde zich op dat moment en gaf aan dat hij dit dan inderdaad vreemd vond. Nam mijn ordernummer en gaf aan het uit te zullen zoeken en mij meteen daarna terug te bellen. Dit heeft hij na een halfuur ook netjes gedaan. Er bleek een misverstand te zijn. De binnengekomen toestellen en de door mij ontvangen mailtje hebben elkaar net gekruisd. Dit zou nu goed komen en hij heeft meteen een toestel op mijn ordernummer en naam gereserveerd. Ik zou dit toestel de volgende dag thuis ontvangen.

U begrijpt, Ik heb uiteraard de volgende dag niks thuis ontvangen. Sterker nog ik kreeg nadat ik vroeg waar mijn televisie bleef, een mail dat deze helaas uitverkocht is en dat de voorraad niet klopte. Terwijl desbetreffende klantsenservice medewerker die mij een dag van te voren heeft geholpen met voorraadbeheer heeft gebeld en zij bevestigden dat er nog tien toestellen van dit model aanwezig zijn. Ik heb aangegeven dat Foka van Kamera express nu spelletjes aan het spelen zijn en niet van plan zijn om überhaupt dit toestel te leveren. Ze gaven aan dat ik ook de bestelling kon annuleren. Dat weigerde ik en ik wacht nog steeds op mijn bestelde Samsung televisie! In dit voorval vind ik vooral de sluwe spelletjes die gespeeld worden met mij een belediging van mijn intelligentie! Ik heb dan ook aangegeven dat ik verwacht dat ik de televisie binnen de gestelde 3 weken levertijd ontvang!

Ivan 08-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Op 20 november jl. bestelde ik bij Foka Superstore een Canon Selphy CP1300 fotoprintertje.
De volgende dag werd het pakketje bij mij thuis afgeleverd.
Nadat ik het pakket geopend had trof ik de bestelde printer en het extra door mij bestelde inkt en papier pakket. Maar tot mijn verbazing werd het printertje zelf zonder inktcassette en foto papier geleverd. Dit terwijl op de website toch een foto stond waarop duidelijk te zien was dat er een inktcassette en een pakje fotopapier bij zat.
Ik heb dit per e-mail aan de klantenservice van Foka Superstore doorgegeven en ontving per omgaande antwoord: bij de leveringsomvang staat duidelijk vermeld dat er geen "consumabels" bij geleverd worden. Met andere woorden: als je er niet gelijk een extra inkt en papier pakket bij bestelt, dan kan je eigenlijk niks met je nieuwe printertje. Dit was dan ook mijn antwoord aan de klantenservice. Zij waren wel met mij van mening dat de afbeelding op de website misleidend is, maar dat de tekst hierover geen enkel misverstand laat bestaan. Ik heb gezegd dat ik het hier verder maar bij laat en dat de Canon refund actie van € 20,- dit wel weer een beetje goed maakt. Case closed.

Dus niet! gisteren ontving ik geheel onverwachts een mailtje van de klantenservice van Foka Superstore dat ze mij als geste alsnog een demo-pakketje met een inktcassette en een pakje papier zullen toesturen. Vandaag werd het aan de deur afgeleverd.
Op z'n Rotterdams: "geen woorden, maar daden"

Chapeau! klantenservice Foka Superstore

ik weet niet wat hier gevraagd wordt 07-12-2018 In de winkel gekocht

goede service

in het begin zijn een paar dingen langs elkaar heen gegaan bleven heel vriendelijk en meedenken aan een oplossing en dat is naar tevredenheid opgelost

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Guido 07-12-2018 Via de website gekocht

Verkoop service

Na mijn beoordeling over een niet meer leverbare aankoop, nam de verkoopdienst contact op om te bespreken wat er gebeurd was. Dit duidt toch op een goede opvolging en service naar de eventuele klant, wat te waarderen is

DB 07-12-2018 Via de website gekocht

2 weken geleden een tv besteld. Nu nog niet ontvangen, slechte communicatie vanuit foka, je moet er steeds zelf achteraan bellen waarom om te weten wat de stand van zaken is. Wordt zelfs geen compensatie/tegemoet koming aangeboden. Nu zou de tv eind deze week geleverd worden maar na vandaag weer zelf gebeld te hebben, staat de tv nog niet op verzending, ook al is hij volgens het systeem bij foka al wel binnen, maar zal dit volgende week worden voor hij verstuurd zal worden. Spoed verzending is blijkt niet mogelijk. Zijn dan al 2,5 week verder ipv vandaag voor 23.95 besteld en volgende dag geleverd.
Enige wat we krijgen voor het lange wachten, “mislukte” sinterklaasfeest is wederom excuses maar verder geen tegemoetkoming of compensatie...

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

A 07-12-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam (Foka Superstore)

Goed geholpen met de juiste keuze

Ik ben zeer goed geholpen en geadviseerd door Tim van der Post. Ik kwam eigenlijk voor een andere tv maar xxxc adviseerde toch om voor een 2018 model Sony Bravia Oled (KD55AF8BAEP) te kiezen vanwege de hogere bouwkwaliteit van Sony. Ik zal in toekomst zekers weer mijn aankoop weer bij Foka Superstore!

Peter 06-12-2018 Via de website gekocht

LG Oled helemaal goed

Goed advies gekregen, ondanks de drukte rondom black Friday/cybermonday. En ook nog netjes op tijd afgeleverd door een nette koerier en niet met PostNL of zo. En tegen een zeer scherpe prijs en ook nog 5 jaar garantie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Verzendkosten

Annelies Knuttel 06-12-2018 Via de website gekocht

Goede telefonisten, duidelijk en snel.

Ik kreeg geen bevestiging per email en door Black Friday waren er wat hick ups qua timing. Dat was jammer. Maar de telefonisten waren adequaat.

Tikai 06-12-2018 Via de website gekocht

Goede service

ik vind deze shop goed en zou een ander ook aanbevelen. Klant vriendelijk en houd zicht aan de afspraken.

Addy 06-12-2018 In de winkel gekocht
Foca Rotterdam

Rustig geholpen

Er werd tijd genomen voor mijn aankoop. Een goede niet te dure verrekijker voor een recreant vogelaar.

Lotte 05-12-2018 Via de website gekocht

Top website

Ik heb onwijs veel onderzoek gedaan naar waar ik mijn nieuwe camera voor de beste prijs kon aanschaffen en ik kwam steeds weer terug bij Foka/Kamera-Express. Allereerst een super overzichtelijke site. Alles is makkelijk te vinden én makkelijk te ordenen. Niet alleen op prijs, maar ook op merk en alle andere specificaties van de camera. Ten tweede is de service snel en zeker klantvriendelijk/ klantgericht. De bezorging “voor 23.59 besteld, morgen in huis” is helemaal een mooie toevoeging.
Ik ben fan!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

john 05-12-2018 Via de website gekocht

FOKA

Black Friday aanbieding besteld, zou volgende dag worden geleverd. Pas na bestelling en betaling het bericht dat ivm Black Friday het wat langer kon duren. Op maandag bericht dat TV op donderdag aan vervoerder wordt aangeboden en dat daarmee door FOKA aangemaakt ticket wordt gesloten. Geen nader bericht. Op zaterdag zelf maar gebeld, FOKA heeft de TV nog helemaal niet, waarschijnlijk woensdag of donderdag en dan naar vervoerder.

Vijai 05-12-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Goede ontvangst alles was ook op voorraad

Koffie goede prijs onze parkeerkaarten werden zelfs vergoed goede verkoper die verstand van zaken had

Meewse 05-12-2018 Via de website gekocht

Meerdere bestelling gedaan altijd de volgende dag bezorgd.

Ze beloven wat ze zeggen snelle service. Ik heb verschillende bestellingen gedaan en meestal de volgende dag bezorgd.

A.M.Schenk 04-12-2018 In de winkel gekocht
Foka Rotterdam

Wij zijn zeer tevreden over FOKA Rotterdam

Ik koop al jaren bij FOKA ROTTERDAM in het verleden is gebleken dat ze mijn vertrouwen ten volle waard zijn . Ook nu zijn we weer vakkundig voorgelicht en op een bijzonder vriendelijke manier geholpen . Een aanrader voor iedereen .

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ana Taffelli 04-12-2018 In de winkel gekocht

prima advies

Het is tegenwoordig heel makkelijk je tv op internet te kopen, bij Foka kregen wij een prima advies en een goede uitleg over beeldkwaliteit en het prijskaartje wat daar aanhangt.

Andy 04-12-2018 Via de website gekocht

wachten beloond

Op black friday een mooie LG OLed C7 besteld voor een goede prijs. Helaas klopte de voorraad niet dus moest ik even wachten op mijn bestelling. Helaas wel wat weinig communicatie en zonder overleg werd mijn bestelling van een C7 omgezet naar een B8. Mij hoor je niet klagen want heb een mooie prijs betaald voor een 2017 model en heb nu 1.5 week later een prachtig 2018 model gekregen. Me helemaal happy en uit eindelijk top geregeld.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Adrie van Kralingen 04-12-2018 In de winkel gekocht

Goede service zeer klientvriendelijk

Via de website van foka product uitgekozen en per email besteld. Was niet direct leverbaar, maar kreeg netjes bericht toen apparaat binnen was. Was toen iets duurder maar kreeg apparaat uiteindelijk voor de oorspronkelijke prijs!! Het was bij afhalen wat moeilijk een (betaalde) parkeerplaats te vinden, maar zelf 1e uur parkeergeld werd terug vergoed! Buitengewoon correct.

HG 04-12-2018 Via de website gekocht

Waardeloos

Tip: koop hier niet je tv. Bijna 2 weken gewacht op mijn bestelde Samsung tv. Meerdere keren zelf contact gezocht met het bedrijf, echter werd ik genegeerd of voorgelogen. Uiteindelijk vandaag te horen gekregen dat de tv niet meer beschikbaar is. Waardeloos. Nu maar hopen dat ik mijn geld snel terug krijg...

Andy windels 04-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige Severice

Snel levering goede opvolging.
Prima staat van het pakket
En inhoud klopt

Goed gedaan. En goedkope website

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

thaike 04-12-2018 Via de website gekocht

geen service

marantz 1608 gekocht via bol.com bij FOKA Superstore op 23 november black friday week
levering voorzien 30 november Bestelling 2026981620
vandaag 04 december, na navraag waar de bestelling bleef,aankoop geannuleerd door verkoper omwille van zo gezegde onbeschikbaarheid van het toestel.
Na einde black friday deals overal minstens 100 euro duurder.
Enkel exuses van bol.com gekregen. Niets van FOKA

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

H.Boere 04-12-2018 Via de website gekocht

Te snel !!

De coordinatie bij Foka was in mijn geval niet conform de gemaakte afspraken,had gevraagd om levering op 18 december doch mijn bestelling is onmiddellijk de 3e december verzonden.
Dit kostte mij een dag op en neer reizen,aangezien wij i.v.m de feestdagen elders waren.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Marcel 04-12-2018 Via de website gekocht

Ander type ontvangen en geen service

Afgelopen black friday de samsung UE43nu7120 bij foka besteld.

S'avonds de tv ontvangen maar het was niet de tv die ik besteld heb.

Ik ontving niet de 7120 maar de volgens regel 2 op de faktuur de 7190 maar deze was het ook niet.

Het was de 7192 wat een buitenlands exemplaar blijkt te zijn.

Ik ben hier zeer verbaasd over dat er een ander (mischien inferieur) exemplaar geleverd wordt.
Hierover gemaild. Na 24 uur geen reaktie daarna zelf gebeld en de jongen vertelde dat zij vaker een ander type verzenden. Daarna 5 mails gestuurd maar steeds tzelfde verhaal en eigenlijk moest ik van de dame blij zijn want t was volgens haar een betere. Wat dan raar is want de 7190 is juist goedkoper bij anderen. Ook zei ze dat ze er west europese software er op hebben laten zetten wat betekent dat de doos open is geweest. Anders moest ik m maar terugsturen op mijn kosten. Geen service dus en Nooit meer foka dus.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Saskia 04-12-2018 Via de website gekocht

Verschrikkelijke klantenservice

Op zondag hebben we een televisie besteld die maandag bezorgd zou worden. We hebben €1,50 extra betaald voor avondbezorging en mijn vriend is speciaal thuis gebleven om het pakket in ontvangst te nemen. Toen dat niet kwam, hebben we dinsdag gebeld en toen bleek dat er iets mis was met de bestelling. Pas op woensdag kregen we een officiële mail dat ze de verkeerde televisies ontvangen hadden en we zo snel mogelijk de nieuwe zouden krijgen. Nadat we de track & trace op donderdag ontvangen hebben, hebben we contact proberen op te nemen omdat we niet vrijdagavond thuis zouden zijn maar bij PostNL lukte het niet om te wijzigen en bij Foka nam niemand de telefoon op en na het achterlaten van een voicemail kregen we nog niemand te spreken. Gisteravond zou onze televisie bezorgd zijn maar niks is minder waar. Bij PostNL geven ze aan dat Foka hier contact met hen over moet opnemen en ze dan pas actie kunnen ondernemen. Maar bij Foka hebben ze na meerdere keren wachten aan de telefoon na 12 minuten een bandje dat je vraagt om een voicemail in te spreken. Wij hebben nog nooit zo slechte klantenservice gehad.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Kok 03-12-2018 Via de website gekocht

Nog nooit zo'n bedrijf meegemaakt

Op donderdag 22 november een nieuwe tv gekocht en betaald. Na zaterdag een telefonische afspraak met de vervoerder gemaakt te hebben zou deze zondag 25 november worden bezorgd. Zondag een mailtje ‘bezorging kan door onvoorziene omstandigheden niet door gaan. Er wordt contact opgenomen’. Kan, maar maandag eind van de dag niets gehoord. Nu, een week en een aantal telefoontjes later nog geen tv.

Foka (kamera express) zegt de tv geleverd te hebben aan het vervoersbedrijf, het vervoersbedrijf heeft niets ontvangen. En zo heen en weer.

Foka denkt niet mee in het vinden van een oplossing en maakt van een eigen probleem het probleem van de klant. Beloofd terug te bellen en komt de gemaakte terugbelafspraken tot 4x toe niet na. En belt als klap op de vuurpijl vrijdag om te vragen hoe de (nooit geleverde!!) tv is.

Maar tot op vandaag is de tv dus niet geleverd.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Tijs 03-12-2018 Via de website gekocht

Topservice, zélfs rond Black Friday

Ik kwam bij Foka terecht voor mijn nieuwe TV omdat ze simpelweg 100 euro onder de prijs zaten van andere webshops. Ik had al goede ervaringen met Kamera Express, hun zustershop, dus met het vertrouwen zat het goed.
Ondanks de Black Friday drukte is het Foka gelukt mijn TV binnen 48 uur te leveren. Een acceptabele vertraging gezien de extreme drukte. En goed draagbaar omdat de communicatie hierover top was.
De website werkt verder fijn en is overzichtelijk. En biedt voldoende informatie over de producten om een goede afweging te kunnen maken.

Dus ja, ik ben een zeer tevreden klant.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Thomas 03-12-2018 Via de website gekocht

Wat een geweldige tv, en prima service

Duidelijke communicatie, snelle levering en zeer scherpe prijzen.
Dinsdag besteld en zaterdag in huis.
Wat een feest om deze tv uit te pakken.
En wat een beeld! Bedankt Foka voor de goede service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bijl 03-12-2018 Via de website gekocht

Waardeloos De service ook.

S'morgens op Black Friday een Samsung tv gekocht samen met een HDMI gold kabel. Allebei op voorraad. Krijg je een mail, ivm drukte word het later bezorgd. Oke dat kan. Paar dagen later een mail, tv blijkt toch niet op voorraad. Hmmm apart zeg, komen donderdag binnen. Oke nog steeds geen man overboord, Donderdag een mail, HDMI cold kabel niet meer leverbaar. Ik een mail terug, leuk een mail maar een alternatief aanbieden homaar. Weer een mail er is wel een duurdere kabel. Prima hoor maar dan wel tegen dezelfde prijs. Hoe is het met de tv? TV niet leverbaar datum onbekend. Mail terug over anderhalve week komt een mannetje van KPN de boel kosteloos aansluiten dus graag een reactie anders een alternatief of cancel ik de boel. Nog geen bericht.

Rian 02-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site

Duidelijke info op de site over de tv, levering volgens afspraak en ondanks black friday snel antwoord op mijn vraag gekregen.

Tamara 02-12-2018 In de winkel gekocht

Fijn geholpen

Op basis van reviews gekozen voor Foka. Niet teleurgesteld. Tv waar we voor kwamen was helaas uitverkocht maar kregen als compensatie alsnog de black friday korting, terwijl het geen black friday meer was, op een andere tv. Sympathieke medewerker die in was voor een grapje.

Leo 02-12-2018 In de winkel gekocht
Admiraliteitsstraat

Duidelijke taal.

Gaf zonder gedraai antwoord op onze vragen over het product. Was helder en duidelijk. Erg fijn.
Had al goede referenties gehad van anderen over deze winkel. Goede service, eerste uur parkeren krijg je terug betaald.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J.W. 01-12-2018 In de winkel gekocht
Foka Superstore Rotterdam

Super tevreden!

Vandaag een LG Oled aangeschaft bij de Foka Superstore in Rotterdam. Vooraf wat onderzoek gedaan, Foka was de voordeligste en hadden de TV ook op voorraad. In de winkel nog wat informatie gekregen van een vriendelijke verkoper welke de TV na aankoop zelfs nog voor mij in de auto heeft gelegd. Goede service!

Bayil 01-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige winkel

Snelle levering en een goede prijs gekregen na een mailtje gestuurd te hebben en 5 jaar garantie . Na 2 dagen het product thuis geleverd .

Aanrader 01-12-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Prim A geholpen bij aanschaf camera

Verkoper met verstand van zaken. Nam alle tijd voor me en beantwoordde elke vraag vakkundig. Zelfs op zaterdag. Scherpe aanbieding van het product.

RolandV 01-12-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Scherpe prijs en vriendelijke verkopers

Ik heb een week terug een LG OLED TV gekocht bij Foka Rotterdam, de prijs was veel lager dan die bij de grote 'bekende' winkels. Verkopers hielpen me met inladen van de tv in mijn auto. Verder kon ik de zoeker van een camera bekijken waarvan ik van tevoren al had gezegd dat ik hem (nog) niet ging kopen. Klein minpuntje was dat ik er thuis achterkwam dat de TV geen CI 1.1 module accepteert (maar een V1.3).

Fred Mulder 30-11-2018 Via de website gekocht

Perfecte sevice

Ik had iets gekocht en dat viel mij tegen. Veel te ingewikkeld.
Mocht het retourneren en krijg mijn geld terug. SUPER.

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

CLR 29-11-2018 In de winkel gekocht
Foka

Prima service

Ik heb er inmiddels diverse camera’s en accessoires gekocht en krijg echt steeds weer goede service en informatie.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Patryk 29-11-2018 Via de website gekocht

Great service.

Very good price for the equipment offered
Cheapest in nl (Black Friday)
I highly recommend it

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

a de vries 29-11-2018 Via de website gekocht

geweldige online winkel

een snelle levering voor een voordelige prijs
duidelijk op doos beschrijving hoe je de phillps tv voor het eerst moet installeren op Stander en testen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Theo van Westbroek 29-11-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Prima service en goede prijs

Ik was op zoek naar een Marantz SR6012. Foka had de laagste prijs. Online gereserveerd en de volgende dag opgehaald in de winkel. Prima geregeld.

Maarten 29-11-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Goede service. Ze weten wasr ze het over hebben.

Bij het aanschaffen van een camera werd er vakkundig advies gegeven en meegedacht. Er werd echt gekeken naar mijn ervaring, wensen en budget en zo kwamen we op een prima product uit.