Foka Superstore - Reviews & Ervaringen

8,6 Lees 12032 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foka Superstore.

Foka Superstore stelt zich voor

Foka, al meer dan 80 jaar dé specialist op het gebied van foto, audio en video. Wij bieden u een zeer uitgebreid assortiment fotoartikelen, televisies en audioproducten. Ook beschikken wij over zeer deskundig personeel dat u graag te woord staat. U kunt bij ons zeven dagen per week terecht in onze winkel van ruim 1000 m²! Alles in onze winkel is extreem laag geprijsd, dus kom langs en overtuig uzelf!

Deze score is berekend op basis van 1421 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

Erwin 26-09-2017 Via de website gekocht

Snelle service bij bestelling led tv

Was op zoek naar een led tv van Philips met een scartaansluiting, dat bleek niet mee te vallen.
Uiteindelijk op de site van Foka wel geslaagd en 24 uur later stond hij in huis. Prima service en uitermate snelle levering. Collega blijkt regelmatig in de fysieke winkel te komen en is ook meer dan tevreden over hun service, een blijvertje dus.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robin 26-09-2017 Via de website gekocht

Goedkoopste prijs en super snelle levering.

TV gevonden en bij Foka het voordeligst gevonden. Donderdag eind van de middag bestelling geplaatst paar uur later hing de bezorger aan de lijn of hij het pakket de volgende ochtend al kon bezorgen en om 9u in de ochtend stond de TV al te draaien.

Angelique 26-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service, fantastische TV

Om ons te orienteren op een nieuwe TV zijn we langs geweest in de FOKA Superstore in Rotterdam. We zijn daar uitstekend geholpen, geduldig, vriendelijk, eerlijk en de verkoper had veel vakkennis.
Thuis nog eens gekeken naar het formaat. De TV uiteindelijk besteld via de webshop. Aflevering uitstekend!

Bob 25-09-2017 Via de website gekocht

duidelijke website - scherpe prijs

Na wat zoeken kwam ik op de Foka website. Duidelijke uitleg van product, scherpe prijzen. Zaterdagavond besteld en maandag geleverd. Prima service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frank 25-09-2017 Via de website gekocht

Top service en super snelle levering!

Hele goede telefonische ondersteuning die je echt veel verder helpen, de goedkoopste en super snelle levering!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ruud 25-09-2017 Via de website gekocht

Goede website en snelle bestelprocedure

Overzichtelijke website en meeste producten direct op voorraad.
Nette prijzen
Levering de volgende dag met berichtgeving tijdens het proces.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fam. Groenendijk 25-09-2017 In de winkel gekocht

Eerlijke en duidelijke service

We waren al een tijdje op zoek naar een nieuwe tv, en wat een verademing om geholpen te worden door iemand die eerlijk zijn mening geeft, verstand van zaken heeft en ook nog eens de laagste prijs op internet checkt en die ook echt aanbiedt. En 5 jaar garantie, zit bij de prijs in. Top! Wij waren er op maandagochtend, makkelijk parkeren, en snel geholpen.

Vissers 25-09-2017 In de winkel gekocht

Groot assortiment, goed advies

We werden vriendelijk te woord gestaan en rustig en goed geadviseerd bij de aanschaf van een fotocamera en nuttige accessoires. Duidelijke uitleg, ook over eventuele uitbreidingen die weinig aan de prestatie van de camera zouden toevoegen.

Ahmet 25-09-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam foka superstore

Goede service!

Mooie winkel , met goede en vakkundig personeel , werd goed geholpen ,
Ik heb een tv en hdmi kabel gekocht , die hdmi kabel was ik daar op de balie vergeten , werd netjes zonder enige kosten naar mij opgestuurd

Mambo 25-09-2017 In de winkel gekocht
Foka Superstore

Prettige winkel en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

Jaren geleden een Surroundsysteem daar gekocht dus nu voor een nieuwe TV.
Wilde eigenlijk de 6262/12 hebben alleen was die tijdelijk niet leverbaar behalve het winkelexemplaar dat ik wel met korting zou kunnen krijgen.
Jamal gaf een goede uitleg en liet ook zien dat de TV 43PUS6412/12 een mooier en helderder beeld had.
Na wat andere types te hebben gezien besloten wij voor de 6412 te gaan, goede uitleg over de extra garantie en keurig de TV naar de auto gebracht.
Minpunt de 2% voor creditkaart betaling, terwijl de creditkaart maatschappijen niet zoveel meer bereken.

Max Peeters 24-09-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam Foka

Nieuwe Vaste Klant

Ik was vandaag voor het eerst in Foka. Ik was meteen geholpen bij mensen die vriendelijk, geduldig, en verstand van de zaak hebben. In Foka hebben ze een uitgebreide selectie en hadden precies wat ik zocht. Helemaal tevreden!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Harold 24-09-2017 Via de website gekocht

Goede, snelle service en levering

Vragen over het product (tv-steun) werden snel en duidelijk beantwoord.
Omdat ik de speciale wens via de website niet aan kon geven en betalen werd me een aparte link doorgestuurd om dit veilig, snel en goed af te handelen.
Daarna werd het de volgende dag al geleverd.
Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tevreden Klant 24-09-2017 In de winkel gekocht

Goede Service

Mooie winkel, goede producten en goede service.
deskundige medewerkers we werden goed geadviseerd.
Helemaal Top!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan 24-09-2017 In de winkel gekocht

Fijn geholpen

De verkoper nam alle tijd voor uitleg. Stelde camera helemaal in. Was erg behulpzaam en vriendelijk

lec 24-09-2017 In de winkel gekocht

Weer goed geholpen

Goed geholpen in de winkel, ging iets mis bij de aflevering maar dat werd perfect opgelost. En service daarna uitstekend!

Cock 23-09-2017 Via de website gekocht

Eerste besteling

Voor het eerst besteld want kon bij anderen niet slagen. Heel tevreden ermee. Mooi op tijd. Zoals belooft was. Ben héél blij. Voor herhaling vatbaar.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Laura 23-09-2017 In de winkel gekocht

Zeer goede service!

Veel professionele uitleg gekregen over verschillende camera's, om een keuze te kunnen maken tussen twee verschillende camera's. Verkoper nam alle tijd en was bereid lenzen en de camera uit de doos te halen zodat ik fysiek kon beoordelen wat het resultaat was van de foto's die deze camera maakt!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

jan huizen 22-09-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Betreft Humax ihdr-5400C snel geinstaleerd zeer eenvoudig in gebruik en aan te sluiten.
Allen de zigo code op internet moeten opzoeken voor zender keuze.
Appaat voldoet aan verwachtingen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anneke 22-09-2017 Via de website gekocht

Goede service, snel geholpen, ruime keuze

Het personeel is terzake kundig en vriendelijk. De bediening is snel en de informatie volledig. Qua prijs van Philips tv's is Foka heel aantrekkelijk.

Naomi 21-09-2017 Via de website gekocht

Snelle service bij de laagste prijs!

Ik koos voor Foka omdat ze:
- de scherpste prijs hadden
- de snelste service hadden
- de langste garantietermijn hadden

Kortom, de beste keuze...

JanA 21-09-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Goed advies en visueel aantoonbare verschillen.

In de winkel goed advies gekregen. Er hangen daar verschillende merken en modellen van TV's. Onze keuze voor een vooraf bepaald model werd vergeleken met een iets nieuwer model. Hierbij werd aangetoond dat het beeldkwaliteit van het nieuwere model nog beter was. Iets meer betaald (binnen budget) dan waarvoor wij in 1e instantie gingen kijken, maar wel duidelijk verschil in beeld kwaliteit. Daarnaast werd ook duidelijk aangegeven dat het geluid van een "platte" tv minder klinkt en eigenlijk een soundbar hiervoor een oplossing kan zijn. Deze zullen wij, indien nodig, later nog wel aanschaffen.

Wouter 21-09-2017 Via de website gekocht

Eerste keer bij Foka, prima ervaring!

Goede productomschrijving, gebruiksvriendelijk bestelproces, snelle levering en ook nog de beste all-in prijs op de markt. Ik wist niet van het bestaan van Foka, maar ben blij dat ik jullie nu ontdekt heb.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Harm 21-09-2017 Via de website gekocht

Prima levering

De levering was supersnel en correct. 's Avonds besteld, de volgende morgen geleverd. Vijf jaar gratis garantie!

Willem 21-09-2017 In de winkel gekocht
Foka superstore rotterdam

Zeer goede serves ??

Prijs technisch en we werden vriendelijk geholpen en ze hebben een ruim assortiment
De uitleg was ook zeer voldoende.

J Koch 21-09-2017 Via de website gekocht

zeer snelle service / bezorging

Deze winkel was echt het goedkoopste, de verzending gratis en het werd de volgende dag al thuis bezorgd. Wat wens je nog meer.
Zeer tevreden over dit alles

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

PKlop 21-09-2017 Via de website gekocht

Goede service, snel geleverd.

Het surfen op de site was duidelijk en overzichtelijk. Het bestellen en betalen was makkelijk, en de bestelde TV werd conform afspraak geleverd. Prijs voor het artikel was hier het gunstigst!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Gert van den Hul 21-09-2017 In de winkel gekocht

Deskundigheid en topservice

Loop je op een zondagochtend de zeer uitgebreide winkel van Foka in Rotterdam binnen, wordt je meteen vriendelijk en uitermate professioneel geholpen. Ze denken écht en oprecht met je mee. Daarnaast hebben ze nagenoeg alles op voorraad en dat maakt de fysieke winkel van FOKA uniek!

Maarten Frank 20-09-2017 Via de website gekocht

super snelle levering Philips 32PFS6401 led televisie

Ik heb voor Foka Superstore gekozen omdat deze op prijsvergelijking websites als goedkoopste uit de bus kwam. Om 's avonds half 10 de televisie besteld en de volgende morgen had ik deze al in huis. Echt lekker snel
Het bestellen gaat zeer eenvoudig. Eventuele accessoires als bijv. bevestiging om de tv aan de muur te hangen of extra HDMI kabels wordt u bij de bestelling al op geattendeerd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Harry Brouw 20-09-2017 In de winkel gekocht

Goede aankoop !

Goede productinformatie gekregen in de winkel ,en een prima afhandeling bij aankoop. De bezorging van het gekochte artikel is netjes thuisbezorgd.

pietbogaards 20-09-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam (Admiraliteitsstraat)

Foka is al heel veel jaren mijn vaste aankoopadres.

Aankoop camera (Panasonic FZ1000) zoals ik gewend ben bij Foka. Goede voorlichting, geen gezeur, nog een echte foto-vakzaak. Had natuurlijk al veel voorwerk gedaan. Het is inmiddels mijn derde Panasonic fotocamera, en allemaal gekocht bij Foka. Vanwege de goede prijs en de service. Nooit een probleem gehad dat niet adequaat werd opgelost.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rob Van Riel 20-09-2017 In de winkel gekocht

Prima voorlichting, betrouwbaar

Foka heeft voor mij alles, ga liefst naar de winkel omdat ze enthousiast personeel heeft met verstand van zaken

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Roy F 20-09-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Het is heel duidelijk en gemakkelijk winkelen op de site van Foka.
Berichten worden snel en doordacht beantwoord door de klantenservice.
Ik ben heel tevreden over het product "Foka"!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kees 20-09-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Heel goede service en nazorg

Foka is een heel goede zaak en kan leveren tegen de laagste prijs.
Ook komen ze hun beloftes na had 5 jaar geleden een garantiepaspoort afgesloten en werd meteen verzilverd na afloop.
Er is nu in de plaats er van een andere regeling die zeker voor de vorige niet onderdoet.

Edward Kok 19-09-2017 In de winkel gekocht
Foka Rotterdam

Goede service en erg klantvriendelijk

Na vervelend te zijn geholpen bij Kamera Express in Rotterdam doorgereden naar Foka in Rotterdam. Ondanks dat het onder dezelfde eigenaar valt toch een wereld van verschil.
Ik werd bij Foka allervriendelijkst geholpen met een goede dosis inlevingsvermogen naar de klant van de verkoper. Vanaf mijn 16e jaar heb ik ruim 30 jaar gefotografeerd met Nikon camera's. Een paar jaar geleden heb ik mij laten overhalen tot de aankoop van een Sony Alpha 6000. Met deze camera kon ik mijn draai maar niet vinden, ik kreeg er simpelweg geen goede resultaten mee. Zeg maar dat ik waarschijnlijk teveel ver-Nikond ben. Anders dan de verkoper bij Kamera Express, die zichzelf als top expert van Sony zag en mij adviseerde om maar met mijn iPhone foto's te gaan maken, toonde de verkoper bij Foka hier wel veel begrip voor. Hij zei dat hij zelf ook al zijn hele leven met Nikon heeft gefotografeerd. Uiteindelijk heb ik gekozen voor een Nikon D5600 met een Nikon 35mm vast focus lens. Inmiddels naar volle tevredenheid goede foto's mee gemaakt.
Voortaan ga ik direct naar de winkel van Foka in Rotterdam voor een goed advies!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Daniëlle 19-09-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Goede en vriendelijke service!

Ik ben super vriendelijk en goed geholpen door de meiden in de winkel. Ze hebben samen met mij de verschillen met verschillende producten bekeken. Het enige jammer eraan was dat ik het product niet uitgepakt in de winkel kon bekijken.
Maar de service en hulp was top, en ben ik uiteindelijk naar huis gegaan met het product!

Elyv 19-09-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Slechte service ooit meegemaakt..

Slechte behandeling bij reperatie sounddeck.
Na drie jaar kapot en dan gelijk total los verklaren omdat een onderdeel na drie jaar niet meer te leveren is. En dan zegeen dat is pech hebben . Dus dikke pech geld weg.

Rob 19-09-2017 In de winkel gekocht

Goede prijs

Goede prijs vooor de soundbar
Redelijk geholpen door verkoper
Moesten wel lang wachten voor hulp
Uiteindelijk tevreden

boutert 19-09-2017 In de winkel gekocht
FOKA Rottetrdam

ongemotiveerd, geen verstand van zaken

Vroeger medewerker met enthousiasme en verstand van zaken, nu geconfronteerd met jong - en dus waarschijnlijk goedkoop - ondeskundig personeel. Ging voor inruilweken maar aanbod was schandalig laag. Camerabody + batterygrip apart afgerekend in plaats van kitprijs (had dat gelukkig door). Thuisgekomen bleek geheugenkaart niet in tas te zitten, weer terug dus

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Wij zijn zeer teleurgesteld 19-09-2017 Via de website gekocht

Houden zich niet aan de afspraak!!!!

In plaats van levertijd in 3 dagen zal het minstens 14 dagen worden !!!!
Maar de tv is wel betaald ,
De tv was op voorraad toen we hem bestelde maar helaas is dat niet het geval

Marja 19-09-2017 In de winkel gekocht

Hebben mij nooit teleurgesteld

Ik ben supertevreden over zowel de winkel in Rotterdam als over de webshop. Grote keus en gedegen advies. Er werken mensen met hart voor fotografie inclusief de benodigde kennis. Ook zo fijn: je kunt online chatten met medewerkers. Ze hebben ook een hele goede reparatie-service.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

NWA 18-09-2017 In de winkel gekocht
Foka Rotterdam

Uitstekende proffesionele ondersteuning bij keuze

Verkennend opzoek naar een tv. Bij Foka niet alleen een pracht aanbiedingen maar ook uitstekende hulp bij de queste tussen het enorme aanbod. Overtuigend gebracht en met 5 jaar garantie een niet te missen kans.
Tevreden naar huis gereisd met een pracht tv.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Adrie 18-09-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam, Admiraliteiskade

Prima service, deskundig adviesi

Uitstekende service en een deskundige verkoper. Arsortiment is zeer uitgebreid. Vestiging is goed bereikbaar

Evert M. 18-09-2017 Via de website gekocht

Heldere site, goede prijzen

Nadat mijn 8 jaar oude TV het voor de tweede keer liet afweten besloot ik om een voor een nieuwe te gaan. De keuze voor de TV was niet moeilijk: het werd de Samsung UE49MU6400. De winkelkeuze was ook niet moeilijk: al vaker werd ik bij Foka prettig geholpen en hun site is goed toegankelijk. De prijs voor de televisie was 20% lager dan bij vele andere aanbieders, waarmee ik nog een extra reden had om 'm hier te bestellen. De vorige televisie heb ik nog zelf opgehaald, maar gezien het formaat leek het me verstandiger om deze te laten bezorgen. Na twee dagen werd de TV keurig volgens afspraak bezorgd. Kortom: deze shop is een aanrader.

Jan Veldhof 18-09-2017 Via de website gekocht

Op en top service / levering

Via de webshop een nieuwe TV (Samsung) besteld. Kon gelijk al zien dat deze op voorraad was. Na het vastleggen van de bestelling kreeg ik een bevestiging en vervolgens een indicatie wanneer het artikel door PostNL zou worden bezorgd. Alle partijen (Foka en PostNL) hebben zich keurig aan de afspraken gehouden.
TV was toch maar mooi €130,- goedkoper dan bijvoorbeeld bij de Mediamarkt. Uiteraard ging het voor de duidelijkheid om hetzelfde type = Samsung UE43MU6100WXXN 4K Ultra HD TV.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M. Ketel 18-09-2017 Via de website gekocht

Snelle en duidelijke service!

Na online in de overzichtelijke website een bestelling te hebben geplaatst en besteld kreeg ik direct de volgende dag mijn product thuis bezorgd!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

tkeur 18-09-2017 Via de website gekocht

goed beeld en geluid.

op tijd geleverd en met handige status update waar de bezorger is met het pakket. ben erg tevreden. ook de 5 jarige garantie is erg fijn. dat terwijl de fabrieksgarantie maar 2 jaar is

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tevreden klant 17-09-2017 Via de website gekocht

Top service!

Op zoek naar een nieuwe televisie, eerst telefonisch contact gezocht. Erg fijn geholpen en er werd naar mijn wensen geluisterd. Uiteindelijk legde de medewerker precies het model voor welke ik in gedachte had! Bestelling geplaatst, en inderdaad de volgende dag al geleverd! Wat wil je nog meer?

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mike 17-09-2017 Via de website gekocht

Goede TV en goede service van Foka

De prijs van mijn tv (Philips 49PUS6561) was veel lager dan elders op internet, levering was snel en goed.
TV was zoals beschreven en was ook nog een Nederlands model dus geen gedoe met Ziggo.
tot nu toe helemaal tevreden over Foka en ook over mijn TV.

Faris 17-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Een goedkope producten en diensten en goedkwaliteit!
Heeeeel veel merk en verschillende opties en sneller service!

Jan 17-09-2017 In de winkel gekocht

Super snel

Gebeld of TV op voorraad was, dit was het geval. Kon hem direct ophalen. Met een uurtje in huis.
Goede prijs en ook nog 5 jaar garantie.