Foka Superstore - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foka Superstore.

Foka Superstore stelt zich voor

Foka, al meer dan 80 jaar dé specialist op het gebied van foto, audio en video. Wij bieden u een zeer uitgebreid assortiment fotoartikelen, televisies en audioproducten. Ook beschikken wij over zeer deskundig personeel dat u graag te woord staat. U kunt bij ons zeven dagen per week terecht in onze winkel van ruim 1000 m²! Alles in onze winkel is extreem laag geprijsd, dus kom langs en overtuig uzelf!

Deze score is berekend op basis van 1620 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Thomas K 22-11-2017 Via de website gekocht

Supersnelle en perfecte levering

Was op zoek naar 2e TV en schitterende Samsung 32M5620AW aangeschaft via Foka.nl. Liep eerst nog te twijfelen en uiteindelijk om 23.46 aangeschaft. En ja hoor volgende dag in huis. Bestellen voor 23.59 geen loze belofte.

Jos Frickus 22-11-2017 In de winkel gekocht
Foka Rotterdam

Geweldige service, goeie en gekwalificeerde verkoper

Lang op zoek geweest naar een winkel waar het personeel mij correct kon informeren (met de juiste kennis) over welke TV nou bij mij zou passen. Uiteindelijk bij Foka Rotterdam terecht gekomen en geholpen. We zijn uiteindelijk uitgekomen op de OLED 55c7 van LG. Ik wou eigenlijk zelf een 65" maar de heer X adviseerde mij (gezien mijn kijkafstand) toch voor de 55" te gaan. Na installatie thuis bleek dit echt groot zat, en was zijn advies dus echt gepast en terecht. Met de 65" had hij veel meer kunnen verdienen, maar koos voor goed advies naar de consument toe. Ben er ontzettend blij mee en heel dankbaar voor zijn goeie advies. Niet alleen voor de geschikte maat, maar ook wat voor soort tv nou bij mij past, juiste muurbeugel en eventuele uitbreidingen naar de toekomst toe qua geluid. Kom zeker terug als ik op termijn nieuwe elektronica, kabels, geluid of tv nodig o.i.d. heb, en zal Foka Rotterdam zeker aanbevelen bij anderen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Dennie 22-11-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service

Snelle heldere klantenservice en snelle levering.
Meest concurerende prijs voor hetgeen ik zocht.
Het produkt was eigenlijk niet meer op voorraad en hierdoor zou de levering langer duren. Dit was toch binnen 2 dagen binnen.

Kees 22-11-2017 In de winkel gekocht

Goede service

De tv gekocht bij Foka in Rotterdam. Goede en vakkundige uitleg, daardoor snel besloten en tv gelijk meegenomen.

Johannes 21-11-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Verkoper met veel geduld en ervaring, zeer goed geholpen

Ben er geweest om een tv te kopen. Erg goed en eerlijk geholpen. Zeer tevreden over de wijze van verkoop. Zeer lage prijzen, zeker in combinatie met de 5 jaar garantie. Is soms wel even zoeken naar een parkeerplek op de drukke momenten.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ted 21-11-2017 Via de website gekocht

Een goede service

De prijs is een belangrijk issue, daarom heb ik voor Foka gekozen en voor Philips, waar ik 32 jaar voor gewerkt heb !

Freddie 20-11-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Nieuwe Smart TV gekocht, waarbij wij een goed gedetailleerd advies kregen.
Helaas bleek, thuis aangesloten, internet het niet te doen. Terug naar de winkel en direct een nieuwe meegekregen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan Huibers 20-11-2017 In de winkel gekocht
Foka Rotterdam

Foka Rotterdam, hier nemen ze de tijd voor je!

Ik zocht een groothoeklens maar wist nog niet welke lens ik zou gaan nemen. Na met een goede verkoper de opties door te hebben genomen in mijn gekozen prijsklasse heb ik een Canon lens gekocht. De verkoper heeft mij goed geholpen, ik ben zeer tevreden over de service. Ook al was het tegen sluitingstijd, de verkoper gaf niet het gevoel om snel af te haken. Kortom, goede service en goed advies.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

klerk 20-11-2017 In de winkel gekocht

Top Service

Gewoon de winkel op houden op zaterdagmiddag na 5 uur om toch mijn nieuwe tv op te kunnen halen, 1 telefoontje geen probleem. Super.

Marcel 20-11-2017 Via de website gekocht

Actie model en ook 5 jaar garantie

Het lijkt wel 5 december actie model een ook nog een 5 jaar garantie . Voelt wel heel lekker om onbezorgd TV te kijken

koekendal 20-11-2017 Via de website gekocht

snelle levering alles netjes afgehandeld

zeer gebruiksvriendelijke site met zeer scherpe prijzen. goede afhandeling en goede garantie. kan een ieder aan raden om hier een artikel te kopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wilfred 20-11-2017 Via de website gekocht

Heldere voorlichting, transparante communicatie .

Samsung tv werdt tegen de scherpste prijs aangeboden, daarbij extra 5 jaar garantie. Product binnen 24 uur in huis. Correcte communicatie . Foka is een zeer betrouwbaar al lang bestaand bedrijf.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mark 19-11-2017 In de winkel gekocht

Goede service, leuk personeel

Nemen echt de tijd voor je. Proberen je geen onzin te verkopen en geven duidelijke uitleg en adviezen. Leuk personeel wat duidelijk gemotiveerd overkomt. Kom heel graag in deze winkel

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

coenraad k 19-11-2017 In de winkel gekocht
Foka Rotterdam.

Heel goede service van div verkopers met verstand van zaken.

Goede diverse artikelen ruime keuze, en goed betaalbaar en goede garantie en merk artikelen.

Dit is mijn 3 de TV die bij Foka heb gekocht.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Erik 19-11-2017 In de winkel gekocht
Foka Rotterdam

Veel keus en laagste prijsgarantie!

Ik heb een Sony TV gekocht bij Foka. Ze adverteren met de laagste prijsgarantie en geven daarbij duidelijk aan wat de voorwaarden zijn. Een mooie prijs afgesproken en kon de TV meteen meenemen. De dag erna bleek de TV bij vergelijkbare winkels in prijs gedaald. Hierover contact opgenomen met Foka en kreeg het verschil terug. Dat vind ik nette service!

Verder staan er heel veel TV's opgesteld in de winkel dus vergelijken tussen merken en modellen is erg makkelijk. Ook zit er 5 jaar garantie op.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Kaya 18-11-2017 In de winkel gekocht
Foka Rotterdam

Goede service, goedkope prijs !

Mooi Samsung 4k ultra Hd led tv gekocht bij Foka.
Prijs kwaliteits verhouding heel goed.
Uitgebreide keuze, erg goede prijs/kwaliteit verhouding en mooie aanbiedingen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Caglayan 18-11-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Veel op voorraad. Ook zondags open. Goed en aardig personeel met uitstekende kennis van producten

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Caglayan 18-11-2017 In de winkel gekocht

Goed geholpen, goede service. Goed prijs/kwaliteit verhouding. Vooral goed dat je nog extra 3 jaar garantie krijgt dmv een review.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Petra 18-11-2017 In de winkel gekocht
Foka superstore Rotterdam

Heel tevreden!

Goede uitleg en goed advies gekregen over het product dat ik gekocht heb. Kreeg het gevoel dat ze alle tijd hadden, zodat ik de tijd had om over mijn aankoop te beslissen. Goede ruilservice.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mirjam 18-11-2017 Via de website gekocht

Supersnelle levering van een fantastisch tv toestel

Supersnelle levering . Fantatastisch tv toestel. Prachtig beeld voor een hele mooie prijs. Zeer aan te bevelen

Michael Fine 18-11-2017 In de winkel gekocht

Fantastic service!

I bought a digital camera last month and took it on holiday. Great quality photos, but after one time recharging, the battery would not recharge again. Returned to the shop when I got home, they tested it and immediately replaced the faulty battery - and also copied the 7000 photos I took to a stick for me. The service was fast and professional, no hassles.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Dijkgraaf 17-11-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam Admiraliteitsstraat

prima service zelf op drukke zaterdagmiddag

de TV die in krant als aanbieding stond was niet voorradig maar we kregen voor de zelfde prijs betere opvolger. Super!

Bert Faber 17-11-2017 Via de website gekocht

Misleidende info /slechte service na bestelling TV(Website)

Beste lezer
Op 14 november 75 inch Samsung TV UE75MU6100 via website bij deze firma gekocht. Hier stond duidelijk vermeld dat het artikel op voorraad was. Via Ideal geld overgemaakt en vervolgens in de email de volgende bevestiging: "Vanwege de grootte van het pakket zal uw bestelling met onze vrachtdienst verstuurd worden. Als u op werkdagen voor 20:00 heeft besteld, wordt u dezelfde dag gebeld voor een afleverafspraak. In dit geval zal u het pakket al de volgende dag in huis hebben. Mochten we geen contact met u kunnen krijgen proberen we het de volgende dag weer. "
De twee opvolgende dagen geen reactie gehad, dus 16 november in de ochtend zelf gebeld met Foka. Ik kreeg een medewerker aan de lijn die mij beloofde het uit te zoeken en mij binnen 1 uur terug zou bellen. Geen reactie. Vrijdag 17 november 10.30 uur zelf maar weer gebeld. De collega die mij gisteren zou bellen is er vandaag niet, dus het verhaal met een andere collega besproken. Die geeft aan dat de verwachte levertijd pas 24 november is. Ik had hierover ook bericht moeten krijgen, wat niet gebeurd is, waarvoor wel excuus werd aangeboden. Echter hier ben ik niet blij mee , aangezien ik het scherm voor een belangrijke demonstratie binnen 1,5 week had besteld. Inmiddels staat wel op de site dat de tv op bestelling geleverd wordt en je contact kunt opnemen over de levertijd. Echter toen ik de bestelling plaatste stond duidelijk aangegeven dat het product op voorraad was, anders had ik, voor te bestellen, zeker contact opgenomen over de levertijd, gezien mijn belang. Op mijn vraag of ik bij creditering mijn geld gelijk terug krijg, zodat ik bij een partij kan kopen die wel kan leveren wat ze op de site beloven, was de boodschap: "Geld terugstorten na annulering kan 7 tot 14 dagen duren". Lekker bedrijf dit. Goede service ook!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Jannie de Leeuw 16-11-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam Foka

goede service zonder wilt u er nog iets meer bij

In de winkel een pentax camera gekocht. De verkoper nam alle tijd en legde de verschillen tussen de 2 camera's uit, waar tussen ik wilde kiezen. Hij probeerde mij niet meer te laten kopen als daar waarvoor ik kwam. Dat vond ik erg prettig. Ook de toezegging dat mocht ik mij toch nog bedenken dat ik de camera binnen tien dagen alsnog om mocht ruilen, vond ik een gerust stellende gedachte

mariekeve 16-11-2017 In de winkel gekocht

Erg professioneel geholpen

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat ze èn een uitgebreid online assortiment en een ouderwets vakmanschap combineren.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

johnplayerspecial 16-11-2017 In de winkel gekocht

Deskundig advies

Ruime keuze en goed advies. Scherpe prijs. De medewerker van FOKA nam ruim de tijd voor me en heeft me goed geholpen om een uiteindelijke keuze te maken.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Zwamborn 16-11-2017 In de winkel gekocht

ja zeker,geweldige service

deskundig en geduldig alle vragen beantwoord ,en vriendelijke en ontspannen sfeer
met een drukke zaak toch alle informatie gekregen waar we om vroegen

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tony 15-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, zoals beloofd

Lage prijs in verhouding met andere winkels. Duidelijke website, gemakkelijk te bestellen, snelle levering. In 1 woord: prima.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

G.G. de Goede 15-11-2017 In de winkel gekocht
Oostzeedijk

Goud in oud

Gezien mijn leeftijd van 75 jaar is het al wat langer geleden dat ik, als Rotterdam Zuiderling, regelmatig bij FOKA kwam. Ik was al in de vijftiger jaren foto- en later film-enthousiast. Op dit moment heb ik drie super8 projectoren waarvan ik er 1 gebruikt heb om mijn films te digitaliseren (video-camera en projector stijf naast elkaar, afregelen en draaien maar) Onlangs kreeg ik het verzoek om nog eens ouderwets film te draaien. Dat ging helaas de mist in omdat van alle drie de projectoren de lamp stuk was. Na enige tijd besloot ik om toch eens met zo'n lamp naar FOKA te gaan in de hoop dat ze zo'n projectielamp konden leveren. De bewuste verkopers wisten direct waar het over ging en konden in een minuut zeggen dat de lamp besteld kon worden. Ik bestelde er twee. Ik zou een e-mail krijgen wanneer ze binnen waren. Dat was twee dagen later al het geval en weer een paar dagen later heb ik ze, met de e-mail in de hand, opgehaald. Toen de verkoper mij weer zag herinnerde hij zich precies mijn bestelling. Inmiddels heb ik al proef gedraaid. Mijn herinnering van dat je voor dit soort zaken alleen bij FOKA terecht kan, was dus juist.

yakup 15-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Foka heeft een snelle en zeer betrouwbare levering en concurrerende prijzen.
Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling, Geweldige winkel!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Reuijl 15-11-2017 In de winkel gekocht

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Op het moment dat het drukker werd, kwamen er vanuit de andere gebieden (fotoafdeling) personeelsleden helpen.

Izaak de Baat 15-11-2017 In de winkel gekocht

Vakkundige voorlichting

Vakkundig voorgelicht door medewerker en mij van gedachte doen veranderen daar ik eerst een spiegelreflexcamera wilde kopen maar bleek bij mij een systeemcamera beter te passen.

Sebastiaan 15-11-2017 In de winkel gekocht
Kralingen

Super winkel! Kom er al jaren

Koop er altijd mijn tv en camera producten. Goede service en makkelijk afgehandeld. Fijn dat ik mijn product online kan reserveren, waar ze ook nog eens snel op reageren dat het klaar ligt. Dan kom ik niet voor niets!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Raoul 15-11-2017 Via de website gekocht

Absolute tevredenheid!

Duidelijke omschrijving van het product (voor een webshopper, wel zo belangrijk) je koopt wat je ziet en leest! Jammer van de vertraging bij TNT, maar daar kan je Foka niet op afrekenen.

Foka is een aanrader!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jaap Ruisch 14-11-2017 Via de website gekocht

Fantastische service en uitstekende prijs

Fantastische service en prima prijs. Ook nog eens gratis 5 jaar garantie op de tv. Een aanrader voor iedereen om hier te bestellen.

Michael 14-11-2017 Via de website gekocht

Totzo service

Goede service en goede prijs voor product en snelle levering ben zeer tevreden met de aankoop en de snelle levering

René 14-11-2017 Via de website gekocht

Heel goed en verzorgd

De eigenlijke bestelde tv was niet meer leverbaar, maar de compensatie mocht er zijn..de afhandeling is verder prima en snel verlopen. Inclusief 5 jaar foka garantie.

Ron 14-11-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Een snelle en duidelijke uitleg over het product!
De verkoper neemt de moeite om vragen te beantwoorden en de mogelijkheden uit te leggen mbt het gebruik van Canal Digitaal via CI+ module.

Gert 14-11-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam

Hele goede service en prima assortiment

Al jaren een vertrouwd adres in Rotterdam
Wij doen er al aankopen vanaf 1970. Ook de 2e hands artikelen zijn in prima conditie.

Gigliano 13-11-2017 Via de website gekocht

Snel! Efficiënt!! & Spotgoedkoop!!!

Ik kocht een PHILIPS 50 inch televisie met alles erop en eraan bij FOKA voor maar liefst 100 euro minder dan bij een andere winkel. Ook was het product meteen op voorraad waardoor ik het de dag erna al in huis heb!!

arno 13-11-2017 In de winkel gekocht
rotterdam

tijd voor de klant!

Je hebt zo je eigen gedachten en wijsheden. Wat fijn dat ze bij FOKA de tijd nemen om deze met jou te onderzoeken en je verder te helpen met de aanschaf van een camera waar je ook in de toekomst tevreden kunt zijn!

AAD 13-11-2017 Via de website gekocht

Fijne Onderneming Klantvriendelijk Advies

de medewerkers zijn technisch goed opgeleid en zeer klant vriendelijk en nemen de tijd om uitleg te geven.

Marcel N 13-11-2017 In de winkel gekocht
Foka superstore Rotterdam

Blij met goed advies

Geweldige superstore die Foka in Rotterdam. Op zondag open en genoeg personeel om goed advies te geven. Zeer veel producten in de winkel te zien en voorradig. Zelf ging ik voor een nieuwe TV kijken en ook een LG OLED gekocht met 5 jaar garantie. Ook deze TV was gewoon nieuw in doos voorradig dus gelijk meegenomen naar huis. Ben er zeer blij mee.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

John 13-11-2017 In de winkel gekocht

Prima geholpen

Prima geholpen in de winkel bij de aankoop van een LG Oled tv.
Ging in eerste instantie voor de LG B6 oled maar deze was echter niet meer in voorraad.
Dit was een teleurstelling omdat ik toch wel een stukje had moeten rijden.
De verkoper kwam met een voorstel om het nieuwere model de LG C7 oled met een leuke korting aan te bieden. Deze was wel op voorraad.
Ben hier voor gegaan en heb er nog geen spijt van gehad. Prachtig beeld met UHD content.

Vincent 13-11-2017 In de winkel gekocht

De laagste prijs

Na vergelijken via internet bleek het gezochte model tv (Samsung UE32M5620) hier het goedkoopste te zijn. Het scheelde 50 euro met bol.com, Mediamarkt en Coolblue. Bovendien kon ik deze hier gelijk op zondag ophalen, terwijl ik bij de anderen 1 tot 7 dagen moest wachten.

Conny Antheunisse 11-11-2017 In de winkel gekocht

Deskundig aardig personeel

Wij hebben voor deze winkel gekozen vanwege assortiment, deskundigheid van het personeel. Aanbod van producten is meer als voldoende

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Janssen 11-11-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Goede uitleg en een kopje koffie om na te denken om een beslissing te nemen, thuis geïnstalleerd en happy met onze Samsung ue49mu 6120 mooie tv voor zijn geld

Rene 11-11-2017 In de winkel gekocht

Goed en goedkoop

Fijne winkel. Ik ben bij het kopen van een nieuwe tv kundig geholpen. Geen opdringerigheid of gevoel dat je voor de gek wordt gehouden. Ruilen was ook probleemloos en ze hielpen me met dragen. Ook de prijs was een van de laagste en ook nog 5 jaar garantie. Top dus!

Tom 11-11-2017 In de winkel gekocht
Rotterdam Oostzeedijk

Prima geholpen

Bijzonder vriendelijke verkoper en goede uitleg, zodat we heel snel de beslissing hebben genomen om de aankopen te doen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Pascal 11-11-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Weer prima geholpen en alles netjes in de winkel op voorraad.
Alleen weinig ruimte voor onderhandeling op een bedrag van 1000 euro, dat is wel jammer.