Foka Superstore - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foka Superstore.

Foka Superstore stelt zich voor

Foka, al meer dan 80 jaar dé specialist op het gebied van foto, audio en video. Wij bieden u een zeer uitgebreid assortiment fotoartikelen, televisies en audioproducten. Ook beschikken wij over zeer deskundig personeel dat u graag te woord staat. U kunt bij ons zeven dagen per week terecht in onze winkel van ruim 1000 m²! Alles in onze winkel is extreem laag geprijsd, dus kom langs en overtuig uzelf!

Deze score is berekend op basis van 1506 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.6

Satya 18-06-2018 Via de website gekocht

Fijne service, verkopers die nog verstand hebben

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Ik vind de service echt top, was helemaal niet tevreden met mijn TV aankoop (die ik op online had gekocht zonder verkoopadvies in de winkel) en kon daarna met goed advies (belangrijk!) zonder moeilijk doen in de winkel omruilen voor een andere TV waar ik nu heel blij mee ben.

De winkel voelt iets ouderwets aan, maar dat is ook wel weer leuk in deze tijd. Ik heb wel het gevoel dat de verkopers nog echt weten wat ze verkopen, qua specs en voor- en nadelen komt het goed overeen met mijn eigen online research.

Wat ook fijn is is dat de winkel donker is zodat je echt goed tv's kunt vergelijken. Media Markt kan hier nog wat van leren, daar staat de helft van de tvs niet eens aan!

Kortom, ben erg tevreden over de service en advies. Ik kom zeker terug en kan iedereen aanraden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

michel van bokkem 17-06-2018 In de winkel gekocht
rotterdam

super service en super goed geholpen

van af het moment van binnen stappen tot het moment van weg gaan werden we super geholpen met het nemen van de beslissing voor de aankoop van een OLED TV...…

kom al jaren bij jullie ook voor onderhoud en aankoop van div camera s en accesoires.

Jan 17-06-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam Admiraliteitskade 8

Samsung TV 6400.

Overzichtelijke winkel absoluut de laagste prijzen en zeer vriendelijk en bovenal deskundige .verkopers.(aanrader)

Anne 17-06-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Bij Foka was de televisie die we zochten een stukje goedkoper dan bij andere aanbieders.
's Avonds besteld en de volgende dag in huis, zoals beloofd.
Duidelijke website, duidelijke productinformatie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

ron 15-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige snelle service

Met Max alles snel afgehandeld tijdens de chat , prijs afgesproken zoals het op Tweakers staat + 5jaar garantie volgende dag geleverd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Eelco 15-06-2018 Via de website gekocht

Erg vriendelijke service

Goede prijs en goede service, erg tevreden! Hele snelle bezorging en heel erg te spreken over onze mooie nieuwe tv :-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ram 15-06-2018 In de winkel gekocht

geweldig

Vriendelijke personeel en behulpzaam ,ik was voor een andere tv gegaan ,maar de verkoper heeft mijn heel advies geven dat toch een andere tv gekocht (topie)

Richard 15-06-2018 In de winkel gekocht
Foka Admiraliteitsstraat 8, Rotterdam

Een uur rijden maar dan wel het beste advies en service!

Jaren geleden een Nikon F70 gekocht. Toen al ontzettend goed geholpen en je ziet met de nieuwe generatie nog steeds dezelfde kwaliteit. Ik rij graag een stuk om om daarna goed te worden geholpen. xxx dank voor al moeite die je hebt gedaan! Ik kom nog bij je terug voor de TAMRON SP 70-200mm F2,8 DI VC USD G2 lens.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Farooq Khalid 15-06-2018 Via de website gekocht

Uitmuntende Service

Ik heb via chat met een van de FOKA medewerkers gechat en uitstekend geholpen. Ik vroeg om informatie en kreeg die informatie ook direct en correct.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Theodor 14-06-2018 Via de website gekocht

Goede service

Foka had precies de tv die ik zocht voor een nette prijs en de levertijd was met 2 dagen voor elkaar en de bezorging was net en vriendelijk

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

J.de Zwart 14-06-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

eerlijke service bij een 'impuls' aankoop.

Vandaag kort voor sluitingstijd een nieuw objectief voor mijn Nikon D7100 gekocht. Ik was op zoek naar een hele goede semi-professioneel tele-objectief uit het occasion aanbod, echter ben ik met een nieuw en veel lichtere en compactere Nikkor objectief geslaagd. Doel van aankoop is aanvullend objectief voor de Sigma 18-35 (1.8) voor de aanstaande motorreis door Scandinavië en deel Rusland. Het is de Nikkor DX VR 70-300. Deze lens is er in 3 uitvoeringen, metalen fitting, kunststof fitting met of zonder VR. De kunststof fitting is de helft van de prijs van de metalen fitting, de lens(zen) zijn identiek. Dit bespaart gewicht en mogelijke kortere levensduur door ongelukje is afgedekt door een verzekering van een paar tientjes. De verkoper had mij ook op mijn gevoeligheid voor hoge kwaliteit en semi-professioneel karakter kunnen inspelen, maar heeft dat niet gedaan.

Merckx Jàs 14-06-2018 Via de website gekocht

heel tevreden

het is niet duur,en vlug geleverd heel goede sevice en ook makkelijk om te bestellen. Zal deze winkel zeker aanbevelen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

P. Hazenberg 14-06-2018 Via de website gekocht

overzichtelijke website. Uitstekende service.

Mooie overzichtelijke website.
Uitstekende service.
Smorgens besteld, savonds in huis.
Bestelling goed te volgen via Track & Tracé.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Gerard van Berkel 14-06-2018 In de winkel gekocht
Foka superstore Rotterdam

Deskundig advies

Bij de aankoop van een nieuwe tv deskundig advies gekregen en gekozen voor een LG OLED tv. De aanbieding met gratis een LG soundbar was zeer aantrekkelijk

Leo 14-06-2018 Via de website gekocht

Goede webshop met deskundig en hulpvaardig personeel.

Na lang zoeken naar een nieuwe tv en het bezoeken van diverse forums, kwam ik de naam van Foka vaak tegen. Ze hanteren goede prijzen en een prima website. Je moet wel even informeren naar de actuele prijs, die wijkt nogal eens af van de prijs op de website.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Franken 14-06-2018 In de winkel gekocht

Goed en deskundig geholpen

Ik koop graag in een winkel i.p.v. internet omdat je dan goed advies krijg in de meeste gevallen en dit is hier zeker waar ze weten waar ze over praten dus dit mag ook wel iets meer kosten dan een duister internet bedrijf ik kom hier zeker vaker tevens ook een mooie winkel

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Deltananie 13-06-2018 In de winkel gekocht

Vermijd deze winkel!

LG c8 gekocht tv kon terug gebracht worden en ik kon mijn geld terugkrijgen bij eenmaal in de winkel wil men niet het volledige bedrag teruggeven terwijl dit wel van te voren was gecommuniceerd.

Bij verkoop zijn ze vriendelijk en is er van alles mogelijk maar zodra je iets wilt terugbrengen is er geen service meer mogelijk.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

MJ 13-06-2018 In de winkel gekocht
FOKA Detail bv

Top service en advies

Deze shop ( FOKA ) is geweldig alle tijd voor je en als je binnen stapt is het iedergeval géén doolhof . Alles is gescheiden van elkaar .

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Mahinder 13-06-2018 Via de website gekocht

Voor de tweede keer : Teleurstellend

De eerste aanschaf in de winkel gedaan, met behulp van persoonlijk advies. Achteraf bleek dat dit advies beter had kunnen zijn. De vakkennis van de medewerker schoot te kort waardoor we teveel hebben uitgegeven.

De tweede aanschaf via de webshop gedaan en ook hier blijkt dat in dit geval de IT kennis van de afdeling klantenservice te kort schoot. Volgens klantenservice kan er geen gewenste leverdatum opgegeven worden echter wij hebben een print screen van de pagina gemaakt waaruit blijkt dat dit wel kan. Het product werd dus aangeboden op een dag waarop er niemand aanwezig was. Met name de reactie van klantenservice vinden wij teleurstellend.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Rene 12-06-2018 In de winkel gekocht

Goede uitleg personeel

Ging voor een goedkope Oled tv maar kwam door de overtuigende verkoper toch thuis met een iets duurder model.

Rens Verschuren 12-06-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Artikel retour gestuurd. Geen problemen met de afhanhandeling en erg snel geregeld allemaal. De dag erop kreeg ik mijn gewenste artikel al weer binnen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martin Brady 11-06-2018 In de winkel gekocht
Foka Rotterdam

Nieuwe LG Oled TV met Soundbar.

Ben in de winkel zeer goed geholpen, de tv was zeer goed geprijsd.

Vriendelijke Medewerker, niets was teveel.

Na de betaling werd de tv en soundbar netjes in mijn auto geladen.

Klink 11-06-2018 Via de website gekocht

Waardeloze retourservice

Als een artikel je niet bevalt moet je het op eigen kosten terugsturen. In mijn geval was het een tv. terugsturen kon niet met de post.nl (te groot). Uiteindelijk kostte het me 168 euro!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

J. De Jong 10-06-2018 In de winkel gekocht

Goede service

Fijn personeel, goede uitleg, klantvriendelijk, we zijn goed geholpen en het was een goede aanbieding.

bert 10-06-2018 In de winkel gekocht
rotterdam

aankoop tv

goede prijsstelling duidelijke uitleg en een winkel met uitstraling,snelle reactie op vragen en service.

Marco van Lookeren Campagne 09-06-2018 Via de website gekocht

Goede prijs/supersnelle levering

Uitstekende klantenservice tot 00.00 's nachts. Gelijk een kundig iemand aan de lijn. Tv 20.00 besteld en de volgende dag 09.15 in huis. Keurig geveld van te voren om het tijdstip van levering door te geven. Koerier hielp mee de zware oude tv te verplaatsen. Zeer gunstige prijs tov concurrent.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maarten 09-06-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam Kralingen

Goede voorlichting, snel geholpen

We liepen binnen en werden direct geholpen door een kundige dame die goed luisterde naar
wat we zochten. En met ons een aantal opties doorliep tot we een keuze konden maken.
Enige nadeel is dat je de camera niet werkend kunt bedienen, er zijn geen proef-exemplaren.

Erik 08-06-2018 Via de website gekocht

23.15 uur besteld...volgende dag bezorgd!

Aanbieding via Facebook op het juiste moment. Dat kan ik waarderen. Goede producten voor een juiste prijs

M.Bengi 08-06-2018 In de winkel gekocht

Goeije informatie

Het zag er goed uit in de schop. overzichtelijk niet teveel ook niet te weinig. Het was voldoende om een keuze te maken. Mede de aandacht en goede informatie een bak koffie erbij en ten einde werd de parkeer kosten ook als korting gegeven. allemaal goed geregeld. top winkel

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henry 06-06-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Echt vakkundig en geduldig geholpen door Vincent. Bedankt!

Goede prijsstelling, vakkundig geholpen. De winkel is verzorgd. Uitstekende service en prijs/kwaliteit verhouding!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ton 06-06-2018 In de winkel gekocht
Foka rotterdam

Heel goede service

Ik kan deze winkel al heel lang en is heel betrouwbaar, goed, heel professioneel en genoeg aanbod.

Peter 05-06-2018 Via de website gekocht

Prima deal!

Zeer scherpe deals voor kwaliteitsproducten!
Was mijn 2de aankoop en zeker niet de laatste.
Warm aanbevovelen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Steef 05-06-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

Een goed en betrouwbaar adres

Ik kom al jaren bij Foka store, ben altijd correct behandeld. Nu het in andere handen is gekomen hoop ik dat daar geen verandering in zal komen. Ik heb een nieuwe camera gekocht, en ook nu heb ik geen klachten. De voorlichting en service zijn goed. Ze nemen ruim de tijd voor je. Dus hier een tevreden klant.

SH vd Zijde

b.brouwer 05-06-2018 Via de website gekocht

goede service

het gemak dient de mens,heb de tv laten installeren ,ben tevreden vriendelijke man Een aanrader! Goedkoper dan de MM en extra 3jaar garantie ! TOP

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Richard 04-06-2018 Via de website gekocht

Goede service

Overzichtelijke site , duidelijke informatie , prijs en kwaliteit zijn goed in verhouding . Een echte aanrader .

M. 03-06-2018 In de winkel gekocht
Foka Rotterdam

Tevreden over aankoop

Wederom een aankoop gedaan bij Foka. Gereserveerd via website, hierna contact gehad via de chat en uiteindelijk de artikelen in de winkel aangeschaft. Zeer coulance mbt de prijs (die bij de concurrent lager lag). Uiteindelijk de laagste prijs betaald!

MDQ 03-06-2018 In de winkel gekocht
ROTTERDAM

Fijn geholpen, kennis van zaken

Ik had eerst een Nikon B700 camera gekocht hier (met inruil van mijn eerste Canon EOS), maar na een middagje uitproberen was ik heel ontevreden over de beeldkwaliteit. Met hangende pootjes terug naar de winkel en uitgelegd waarom ik hem retour wilde geven. Gelukkig kon dat en heb ik meteen een betere (ook duurdere) camera uitgezocht (een Olympus OMD5 Mark II met een Panasonic MFT 100-300mm lens. Ze namen ruim de tijd voor mij om alles te regelen en accesoires erbij uit te zoeken. Nu helemaal blij met mijn camera. Klaar voor Nieuw Zeeland!! Goede prijzen. Enige minpuntje: beide keren geen gereduceerde parkeerkaart aangeboden gekregen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

fam. Ramaker uit Wezep 03-06-2018 Via de website gekocht

beter dan Mediamarkt

in Mediamarkt folder Philips smart tv 50 inch voor 488€. uiteraard was deze ondanks 1200 stuks uitverkocht. Via internet bij Foka uitgekomen. Voor ons onbekend en gekeken op kieskeurig of het betrouwbaar was. Dat bleek ons en de andere dag dezelfde tv voor 479€ netjes thuis bezorgt. wij zeggen FoKa Rotterdam is toppie.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Dustin 02-06-2018 Via de website gekocht

komen hun leveringstermijn niet na

staat voor 23u59 besteld morgen in huis.... ja smiddags besteld en de track&trace zegd me dat het is aangemeld maar niet ontvangen in het sorteercentrum 24uur na besteling en bevestiging....maar is verzonden krijg je te horen van de medewerkers geen 2de keer meer

Officiele reactie van Foka 12-06-2018

Beste Dustin,
Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend te lezen dat uw pakket niet de volgende dag is geleverd. Dit is natuurlijk niet wat u van ons mag verwachten. Onze pakketten worden verzonden door een pakketdienst en wij zijn hier helaas afhankelijk van. Gelukkig gaan de meeste pakketten goed, maar is net uw pakket vertraagd. Ik zie dat hij uiteindelijk wel is ontvangen en wij hopen dat het bestelde artikel toch nog naar wens is. Onze welgemeende excuses voor de vertraging.

Iris

Hans Verdonk 02-06-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Ik heb deze firma via de website gevonden en deze was de goedkoopste van allemaal. Snel bezorgd en alles werkt goed.

Willard 02-06-2018 Via de website gekocht

Super geholpen,en snel geleverd

Na oriëntatie via de chat een zeer goede offerete ontvangen van een nieuwe 49inch tv.
Heel snel hierna een betaallink ontvangen en de volgende dag keurig geleverd.
Een zeer goede ervaring met foka rijker👍

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sony 02-06-2018 In de winkel gekocht

Netjes geholpen

Nabijheid van mijn werk, geen lange wachttijd. Mocht ook andere modellen van sony camera’s bekijken zodat ik een goede afweging kon maken. Er was helaas geen demo model aanwezig waarmee ik ook foto’s kon maken, daarvoor was het product, denk ik, te kort in de verkoop.

Rudy 01-06-2018 Via de website gekocht

Super service, Super prijs, Super personeel

Ik zag de reciever die ik graag wilde ergens anders goedkoper staan.
Een mailtje naar FOKA was genoeg! Een zeer vriendelijke medewerker belde mij terug (naar België) paste meteen de prijs voor mij aan, en gaf me nog eens 3 jaar extra garantie ook!!!
Als dat geen Super service is dan mag je mij in een kerstboom schieten!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ger 01-06-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Ik had na aankoop nog wat vragen, hier ben ik telefonisch goed mee geholpen. Levering was binnen 1 dag.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Robby 31-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Goede prijs en kwaliteit aanbiedingen! Kreeg gelijk een mailtje met daarin de verzendt gegevens nu afwachten hoe het eruit gaat zien maar ben zeker al tevreden!

JanF 31-05-2018 Via de website gekocht

Onkyo TX-L50

Snelle levering. Goede prijs.
Ik was vroeger al klant voor fotomateriaal.
Apparaat voldoet volledig aan de verwachtingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nicolay 31-05-2018 Via de website gekocht

Tv besteld zelfde dag geleverd!!! TOP

Duidelijke website tv gezocht op google uiteindelijk bij FOKA uitgekomen omdat de PHILIPS 43PUS6703/12 led tv hier het goedkoopste was! In de ochtend besteld en dezelfde dag(4.99 extra) om 17:30 geleverd! Super!!!

Zou hier zo weer bestellen!!

MVG Nicolay

Tv besteld zelfde dag geleverd!!! TOP

Femke 30-05-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering!

Ik ben op de site terecht gekomen omdat ik snel op zoek was naar een camera. We hadden 'm snel nodig omdat mijn dochter eindelijk een cadeau voor haar verjaardag bedacht had. De omschrijving is duidelijk en uitgebreid. Ook is het heel makkelijk te bestellen en af te rekenen. Vanaf het moment dat ik besteld heb, ben ik voortdurend via de mail op de hoogte gehouden wanneer ik de camera thuis kon verwachten. Binnen een halve dag was ie in huis. Helemaal prima dus! Dochter heel blij! Dit weekend wordt hij meteen ingezet op haar vriendinnenparty!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sylvia 30-05-2018 Via de website gekocht

Grandioze camera, supersnelle levering

Bekende zaak. Levert ruim assortiment. Camera kon als deal met geheugenkaart en extra accu tegen een mooi bedrag worden geleverd.
Komt in de plaats van een irriterend trage Nikon P600 met de meest vreemde kuren.
Camera is supersnel. Stelt binnen een fractie van een sekonde scherp. Fantastisch zoombereik. Uitstekende camera om vogels goed op beeld vast te leggen. Aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

MOH 30-05-2018 Via de website gekocht

fijne winkel, maar late bestelling

Tot nu toe steeds zeer tevreden over deze winkel, maar bij mijn laatste bestelling ( op 25/05/2018 ) geen vlotte bestelling. Na 2 telefoontjes kwam mijn nieuwe camera op dinsdag 29 mei'18. Erg jammer, want ik had de camera in het weekend willen uitproberen op een familiefeestje.
Dus de belofte van "vóór 23.59 uur besteld, volgende dag in huis" klopt in mijn gevel niet!