Foka Superstore - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Foka Superstore.

Foka Superstore stelt zich voor

Foka, al meer dan 80 jaar dé specialist op het gebied van foto, audio en video. Wij bieden u een zeer uitgebreid assortiment fotoartikelen, televisies en audioproducten. Ook beschikken wij over zeer deskundig personeel dat u graag te woord staat. U kunt bij ons zeven dagen per week terecht in onze winkel van ruim 1000 m²! Alles in onze winkel is extreem laag geprijsd, dus kom langs en overtuig uzelf!

Deze score is berekend op basis van 1629 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.7

Bart 18-02-2018 Via de website gekocht

geen handige website

ik heb een artikel in mijn winkelwagen. Ik wil invullen dat ik het volgende week bezorgd wil hebben.
EN op een ander adres dan een faktuuradres. Er is maar 1 knop: afrekenen. Ik wil NOG NIET afrekenen.!!! EERST DIE ANDERE ZAKEN. Dan ga ik maar opbellen. Het blijkt niet te kunnen. Ondertussen heb ik zelf op de knop afrekenen gedrukt, en dan komt er een scherm waar ik wel naam adres enz enz in kan geven. De titel van de knop AFREKENEN is dus ONJUIST!!!!
Doe daar wat aan. SCHEP DUIDELIJKHEID EN GEEN ONDUIDELIJKHEID.
er wordt mij aangeraden om dan toch de bestelling te gaan doen, en daarna aan de service afdeling het order nummer gaan door geven (weer bellen of mailen) en dan gaan zij PROBEREN om het aan te passen....?
Nee dank u. Ik ga maar naar een andere webshop.
De medewerker aan de telefoon was wel rustig en vriendelijk. Die had ik luidsprekend aan de telefoon Dan zet hij de lijn even in de wacht en dan krijg ik KEIHARDE muziek uit de luidspreker DIE IK HELEMAAL NIET WIL!!!!!!!!!!!!!!!! Er zitten nog 5 kollega's naast me, en die willen niet gestoord worden.....

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Thomas, Amsterdam 17-02-2018 Via de website gekocht

Beste Prijs! En direct bezorgd!

Beste Prijs! En direct bezorgd de volgende dag, wat wil je nog meer. Foka weet wat de consument wil, simpel en snel.

MENNO 16-02-2018 Via de website gekocht

Wat een lang gewacht! Gelukkig tv nu na twee dgn wachten

Extra garantie is doorslaggevend geweest moest wel extreem lang wachten. Pakket kwam elf uur savonds twee dgn later aan.
Beter zelf meenemen.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Blondine 15-02-2018 Via de website gekocht

Ringlamp

Service is super goed!
Voor 12 uur avond besteld volgende dag in huis geweldig. Ook komt het pakket Netjes aan goed beschermd.

W.J 14-02-2018 Via de website gekocht

Waardeloos

Op 28 januari 2018 een tv bestel welke op dat moment op voorraad was.
Na 2 weken geen tv mogen ontvangen ondanks bevestingingsmail.

Via de mail gevraagd over de status en binnen een uur dit antwoord:
Beste Willem- Jan,

Zojuist vernemen wij vanuit onze inkoopafdeling dat de door u bestelde tv morgen, uiterlijk maandag bij ons zal arriveren.
Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Kamera Express

We zijn een week verder en nog geen tv in huis,wederom een mail gestuurd over de status:
Beste Willem-Jan,

Bedankt voor uw bericht.

De televisie die in uw bestelling aanwezig was is niet op voorraad geweest ten tijde van bestellen. De levertijd bedraagt helaas nog 2-3 weken op dit moment. We hebben op dit moment geen vergelijkbaar alternatief.

Onze excuses voor het ongemak.
Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Kamera Express |

Naar mijn mening riekt dit naar “aan het lijntje houden”, zeer tegenstrijdige informatie geven om de klant tevreden te houden.

Een keer maar nooit weer bij dit bedrijf: veel beloven maar niets nakomen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

FOKA Superstore 15-02-2018

Beste Willem-Jan,

Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u diverse berichten heeft ontvangen. Wij zijn altijd afhankelijk van de leverancier als het om levertijden gaat, wellicht dat hier iets niet goed gaat. Graag ontvang ik van u per mail het ordernummer zodat ik er achter aan kan gaan om te zien wat er gaande is.

F. H. Vroom 14-02-2018 Via de website gekocht

Slecht voorraad beheer en service

Neoline x53 gekocht, want op voorraad. Keurig mails ontvangen met bevestiging. Zou mail ontvangen met trackingcode.
Volgende ochtend gebeld, want geen trackingcode. Blijkbaar foutje in het systeem, wordt zelfde dag geleverd tussen 17 en 22 uur.
22:30 weer gebeld. Blijkt niet op voorraad, geld terugkrijgen duurt 14 dagen want wettelijke canceltermijn wordt aangehouden... Op mijn tegenstribbelen wordt gemeld dat het boven op de stapel gelegd wordt bij financiële administratie. Belachelijke termijn voor werkzaamheden die 5 minuten.
Zeer klantONvriendelijk. Nu 8 dagen verder en mijn geld is er nog niet. Ik zou geen zaken meer doen met dit bedrijf.
PS ook nu staat dat er voorraad is, maar dit is niet waar.

thongsala 12-02-2018 In de winkel gekocht

geweldig service

zeer vriendelijke medewerker(xxx),een goede uitleg en tot slot geweldig service filiaal Rotterdam.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

zijspan 12-02-2018 Via de website gekocht

snelle bezorging

goed geregeld , ik had een lg tv besteld bij foka superstore in de middag en werdt netjes gebeld door de koerier die een afspraak maakte voor de volgende dag tussen 9.45 en 12.30.
Door omstandigheden werd het later maar nog steeds wel op die dag kon ik toch nog op zondag de tv instellen . Super gedaan .

Ben Bos 12-02-2018 Via de website gekocht

Correcte aflevering

Goede duidelijke site, aflevering volgens beloofd schema. Goede concurrerende prijs. Goede communicatie via mail.

Monique 11-02-2018 Via de website gekocht

Snelle service, laagste prijs

Duidelijke site, veel aanbod, snel geleverd, laagste prijs. Super blij met m’n nieuwe camera, prima voor de beginnend fotograaf !

sony we66 09-02-2018 Via de website gekocht

sony we66

zeer goede plate tv met zeer mooie kleuren en strak beeld ik had ci modul er bij besteld die werkte
niet maar weer mijn kasje Humax aangesloten ne het werkte.

Ronald 07-02-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle en goede service.. Voor mooie prijzen..!!

Via Kieskeurig.nl op deze site gekomen.. Wat me meteen al opviel waren de prijzen die veel lager waren dan de andere aanbieders.. En daarbij ook nog eens een supersnelle service en aflevering.. Hier ga ik zeker meer gebruik van maken..

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Arnold 06-02-2018 Via de website gekocht

Goede service

sinds een aantal dagen in het bezit van een Oled 55c7v,
gekocht bij Foka superstore.
Wat een mooi toestel,super scherp
Ook zeer te spreken over de klantenservice,vragen worden snel en professioneel beantwoord

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

s. 05-02-2018 Via de website gekocht

Jammerlijke communicatie

*product nog niet binnen*
Gister een product besteld op deze site met een 24-uurs levering, had een klein foutje gemaakt door bij het adres mijn huisnummer te zetten waardoor er 2x mijn huisnummer op de factuur stond. Dus meteen gemailed met kunnen jullie dit aanpassen, was geen probleem en de koerier zou mij vandaag nog bellen voor een leveringstijd. (stond ook in de mail)

Krijg ik een mailtje met de track en trace van post nl dat het product een dag later ging komen, dus ik mail terug, iets in de trant van hij zou vandaag toch komen met een koerier, hebben jullie nu niet een pick up voor niks aangemaakt?

Hun antwoord: ja foutje collega heeft er een post nl pick up aangevraagd en niet opgelet naar het formaat van het product. Na deze mail verwachte ik nog steeds mijn product vandaag anders had de medewerker mij dat wel meteen gemeld.
Blijkbaar niet en ik de hele dag thuis gebleven wachtende op een telefoontje van een koerier,
Om half 8 's avonds dacht ik, bel toch maar even.

Blijkt dat ze hem alsnog versturen met post nl zonder mij daar van op de hoogte te brengen dat het product een dag later komt! (de kosten van de pick up bij post nl waren al gemaakt misschien ofzo(?)) maar communiceer dat dan met je klant, al helemaal als er al zo'n 6 mails heen en weer zijn gegaan....

Beste S.,
Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend te lezen dat de order niet naar behoren is verlopen. Helaas kan ik niet direct inzien om welk ticket of case dit gaat. Graag ontvang ik per mail, ter attentie van Iris D., uw ordernummer, zodat ik uw order er bij kan inzien.

MAB 05-02-2018 In de winkel gekocht
Superstore

Prettige winkel met goede service

Correcte levering van platenspeler, advies meegekregen, ook verschil met goedkopere winkel werd netjes en snel opgelost. Ook nog 5 jaar garantie mogelijk op het artikel. Prima service

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Inrid Dijkstra 05-02-2018 Via de website gekocht

aankoop LG tv

vrijdag tv besteld Omdat ik niet zeker wist of er ook op zaterdag geleverd kon worden even telefonisch contact gehad en netjes te woord gestaan

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

D. Pagrach 05-02-2018 In de winkel gekocht
Rotterdam

De meest slechte service die ik ooit heb meegemaakt

Na lang aandringen 25% minder betalen voor een reparatie van een nieuw apparaat waar garantie op zit waarvan de oorzaak bij voorbaat in de schoenen van de klant werd geschoven. Klantgerichtheid is dus 0.
Vervolgens, nadat ik zelf had gebeld wanneer ik het apparaat eindelijk weer terug kon verwachten, 11 weken wachten op retour apparaat waar ze zelf aangaven dat zoiets gemiddeld 5 weken duurt en waar op de bon staat GAARNE MET SPOED REPAREREN IVM BEDRIJFSACTIVITEITEN. Ook daar geen enkele andere clementie dan dat ze het "betreuren" dat het zo lang heeft geduurd. Klantvriendelijkheid dus 0.
Het feit dat je ooit graag een volgend apparaat aan een klant wilt verkopen, dat je dus een klant wilt houden, dat een klant een wandelende reclamezuil voor hun winkel is, is hun verkopers nooit geleerd.
Zou ik deze winkel aan anderen aanbevelen? Nee, nooit.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

PTR 04-02-2018 Via de website gekocht

Prima snelle levering

Na vergelijkingen voor winkel en prijs, bij Foka uitgekomen voor de aanschaf van een LG televisie.
Na telefonisch contact bleek ik mijn oude tv alleen bij de winkel kon inleveren en niet kon retour meegeven aan de bezorgdienst. Ook bij Coolblue en Bolcom blijkt de wettelijke verplichting om je oude apparatuur retour te nemen niet al te nauw te worden genomen. Daarom voor Foka gekozen, mede voor de 5 jaar garantie die kosteloos wordt gegeven. 's-Middags besteld en de volgende dag in huis.

John 04-02-2018 Via de website gekocht

Alles volgens afspraak

Op de website werd een super scherpe prijs en snelle levering vermeld. Dit is correct uitgevoerd en nagekomen.

Timon 03-02-2018 Via de website gekocht

Perfecte Producten, maar logge reactie op afwijking levering

Algemeen
Het mooie van deze site is dat ze ook showroom modellen aanbieden, het model wat wij hebben gekocht was in totale nieuwstaat met het plastic nog op de randen en geen enkel krasje (zeer goed onderzocht )

Verzending
Verzending was in eerste instantie erg goed, had hem woensdag vroeg om 01:00 besteld, en hij zou in eerste instantie donderdagmiddag geleverd worden. Dit liep helaas anders doordat de vrachtwagen vlak voor hun deur pech had gekregen.

Dit werd verder niet gecommuniceerd en moest ik zelf voor achter na bellen( Zie klantenservice)

Qua verpakking en verzending was alles in orde: tv netjes verpakt zoals hij standaard word verpakt maar niet echt een subtiele verzending, geen stickers/verpakking om de doos dus vrij herkenbaar als TV.

Klantenservice
Nadat de levering oorspronkelijk donderdag middag zou komen, heb ik donderdag morgen gebeld met de FOKA klantenservice toen ik in de POSTNL app zag dat de zending nog niet binnen was bij hun sorteer centrum, en de tijd+datum nog als "geschat" stond.

Kreeg toen vrij vlot een medewerkster aan de lijn die me vertelde dat woensdag middag met de verzending de vrachtwagen pech had gekregen en daardoor alle zendingen een dag vertraagd waren. Ik had hier graag een mail van gehad in plaats van dat ik zelf moet gaan bellen over dit soort gevallen.

Toen ik vrijdag middag zag dat nog steeds mijn pakket niet binnen was bij het sorteer centrum heb ik wederom gebeld, dit keer duurde het iets langer maar na 4 minuten toch iemand aan de lijn gekregen, die me bevestigde dat de vrachtwagen was gestrand, zelfs in de buurt van de FOKA-vestiging. Lijkt me niet lastig om dan even een mail te sturen naar de gedupeerden hiervan, want deze man vertelde me dat ze honderden telefoontjes hadden gehad over deze vertraagde pakketjes, had ze dus een hoop gescheeld. Ik weet dat dit misschien betweterig overkomt maar een bedrijf dat niet meedenkt/vooruit denkt staat stil in mijn optiek, en stilstand is achteruitgang.

Verder was deze medewerker erg vriendelijk en behulpzaam, vertelde me dat ik post NL er beter even over kon bellen. Het lag uiteindelijk bij post NL die de pakketten niet goed had verwerkt waarschijnlijk, de zending was woensdag avond laat aangekomen in het sorteercentrum maar mijn pakket was niet goed ingescand oid, vaag verhaal maar dat lag bij post NL.

Medewerker van FOKA vertelde me ook dat mocht ik er niet uit komen met post NL ik meteen FOKA weer moest bellen omdat hun speciale afspraken/connecties hebben met post NL inzake dit soort conflicten, dus dit vond ik wel een pluspunt en het gaf me vertrouwen dat FOKA achter me stond als klant zijnde.

Uiteindelijk Zaterdag het pakket binnen gekregen, had zeker door post NL beter opgepakt moeten worden, maar het was zeer prettig geweest als ook FOKA zelf actie had ondernomen door even te mailen dat doordat de vrachtwagen met pakketten die vlak voor hun deur gestrand was mijn pakket later geleverd zou worden.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sjoerd 03-02-2018 Via de website gekocht

Supersnel, supergoed

Beste prijzen, goed overzicht, niet lullen, maar poetsen mentaliteit (lekker Rotterdams). Had mijn pakketje 's avonds besteld, volgende dag in huis.

Rdr 02-02-2018 In de winkel gekocht

Slechte informatie

Ik kan op dit HONGAARSE model geen hoofdtelefoon aansluiten. Dit wordt in de winkel niet verteld. Dit is bevestigd door SAMSUNG Nederland

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

Beste Rdr,

Bedankt voor uw beoordeling. Helaas kan ik geen directe verkoop terug vinden op uw naam om te zien welk model u heeft aangekocht en de verdere gegevens. Graag ontvang ik van u een mail met uw ordergegevens zodat ik dit verder voor u kan bekijken.

nico 02-02-2018 Via de website gekocht

super geregeld

Goeie prijs en super snel geleverd. Dus ja we zouden er zeker nog een keer bestellen als we iets nodig hebben

Joep 01-02-2018 In de winkel gekocht
Foka Rotterdam

Vriendelijk, klantgericht en deskundig

Bij Foka een Fuji objectief gekocht en feedback gevraagd omtrent mijn camera. In alle opzichten enthousiast en deskundig geholpen

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Chris 01-02-2018 Via de website gekocht

Duidelijke Communicatie en Snelle levering

Voor echt een topbedrag kunnen bestellen hier en de levering was zeer snel met een vriendelijke bezorger , Product in goeie staat ontvangen.

Echt een aanrader en zou hier zo weer bestellen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

De Hooge 31-01-2018 Via de website gekocht

Heel fijn toestel

Aantal jaren terug de Sony dsc-h300 aangeschaft, en nu weer precies hetzelfde toestel opnieuw aangeschaft omdat ik het zo'n fijn toestel vindt.

Rabbi Pierre 30-01-2018 In de winkel gekocht

Top winkel

Top winkel voldoende parkeergelegenheid. Veel soorten tv tentoon gesteld. De verkopers weten waar ze het over hebben. En voldoende voorrraad.

Evert 30-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik heb deze shop gekozen vanwege de laagste prijs. Toen ik de dag er op ergens anders een lagere prijs zag heb ik contact gezocht met FOKA over de laagste prijs garantie. Bellen en email conversatie verliep vlot. FOKA is nu nog bezig met de afronding over de laagste prijs garantie. Dus geef ik voorlopig een 9 , anders was dit een 10. Ook geef FOKA 5 jaar garantie op zijn producten. Dit heb ik nog nergens anders gezien. Ga zo door, ik zal hier altijd blijven kopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ben 30-01-2018 Via de website gekocht

Prima service

Goede en duidelijke website, makkelijk bestellen en ook nog extra korting ,nog dezelfde dag geleverd

Ton 29-01-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Voor de Panasonic Blu-ray speler ben ik ben gericht op zoek gegaan naar de goedkoopste winkel met de beste service.
En wat blijkt ik ben dik tevreden. Mijn bestelling was de volgende dag al binnen en werkt fantastisch.
Ik kan FOKA iedereen aan raden. Top!!

T. Stok 28-01-2018 Via de website gekocht

Een aanrader voor iedere fotograaf

Foka bied een ongelooflijk snelle service. Goede adviezen, kennis van zaken en producten. Al met al een aanrader voor iedere fotograaf (hobby of professioneel).

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rien 28-01-2018 In de winkel gekocht

Prijsgarantie

Drie dagen na aankoop TV werd de prijs €20 verlaagd. Helaas is er geen mogelijkheid voor prijsgarantie in de eigen winkel. Dus geen geld terug.

Beste Rien,

Bedankt voor de tijd die u heeft genomen om ons te beoordelen. Wij hanteren laagste prijsgarantie om om hier zo transparant mogelijk in te zijn staan de voorwaarden hiervoor op onze site. Uiteraard kijken wij altijd naar de mogelijkheden. Ik ontvang dan ook graag uw ordergegevens per mail zodat ik kan of ik wat voor u kan betekenen.

Inez 28-01-2018 In de winkel gekocht
Foka superstore Rotterdam

Geweldige service

Zeer grote en mooie winkel. Winkelmedewerkers zijn heel behulpzaam en bieden professionele hulp bij het kiezen van de juiste camera.
Zeer goed geholpen en ga zeker nog terug!

Ton van der Heiden 27-01-2018 Via de website gekocht

Zo kan het dus ook!

Een Humax 5400 besteld. `s ochtends in de aanbieding voor 299 euro. Echter toen ik `m `s middags wilde bestellen was de aanbieding verdwenen.... Even gebeld en gesproken met ene Richard. Die gaf zonder discussie aan de aktieprijs te gaan gebruiken.
Volgende dag in huis. Top.....zo kan het dus ook.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Tevreden klant 26-01-2018 Via de website gekocht

LED TV voor een super mooie prijs

Site van Foka bezocht en Led TV die overal 179,00 kost voor €129,00 op de site. Extra €50 korting

Supersnel bezorgd en goede service

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Kleijnen 26-01-2018 In de winkel gekocht

Extreem klant-onvriendelijk

Vriendin laat pasfoto’s maken,komen in den haag bij het stadhuis voor het paspoort,foto’s blijken veel te groot.Ter plekke nieuwe laten maken.Foka gebeld.Geld terug absoluut onmogelijk,zegt een onvriendelijke man,wel nieuwe pasfoto’s!Die hebben we niet nodig,dan heb je pech gehad,zegt mijnheer.

Beste heer/mevrouw Kleijnen,
Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend te horen dat de foto's te groot bleken te zijn. Dit aangezien pasfoto's die wij leveren onder de standaard formaten zou moeten vallen. Graag ontvang ik per mail uw aankoopgegevens zodat ik voor u kan uitzoeken wat er is gebeurd en hoe we dit voor u kunnen oplossen.

E.C de Jong 25-01-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden klant

Sinds kort in gebruik.
Ik ben zeer tevreden over deze TV op mijn slaapkamer . Gemakkelijk te installeren en een prima afmeting . Kleur en geluid is goed.
De prijs is prima in verhouding met het gebodene.
De levering precies zoals beloofd .
Ik zal deze tv zeker aanbevelen zoals ook de firma Foka.

BH 25-01-2018 In de winkel gekocht
Foka Kralingen Rotterdam

Uitstekende service en scherpe prijzen

Ik heb onlangs een Samsung 4K Ultra HD TV UE49MU6400SXXN aangeschaft bij Foka. Vanwege de scherpe prijs (nergens goedkoper kunnen vinden) en locatie Rotterdam ben ik bij Foka terecht gekomen. TV online gereserveerd en dezelfde dag nog opgehaald in Kralingen.

Uitstekende prijzen, snelle service en persoonlijk contact; in mijn ogen erg belangrijk bij het aankopen van dit soort apparaten. Top winkel!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

M.W. 25-01-2018 Via de website gekocht

Goede service / update televisie defekt

Betreft UPDATE review M.W. van 12-01-2018:
Naar een klacht vanwege de levering van een kapotte televisie heeft FOKA Superstore een oplossing gevonden een de klacht naar volle tevredenheid opgelost. Goede service, vriendelijke e-mail contact.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Robert 24-01-2018 Via de website gekocht

Verstand van zaken.

Ik koop al jaren bij Foka omdat de verkopers verstand hebben van de producten die ze verkopen, goede duidelijke adviezen geven en de prijzen (aanbiedingen) zéér aantrekkelijk zijn.

Yolande 23-01-2018 Via de website gekocht

Goede oplossing

Wij hebben een aantal samsung producten besteld bij FOKA en bijna alles werd keurig geleverd. Met 1 ding ging het fout de soundbar betaald maar niet gekregen. Na mail wisseling (wat heel snel gaat) een duurdere soundbar gekregen voor dezelfde prijs aangezien de soundbar die ik had besteld niet meer leverbaar was. Op zich toch een prima service, iedereen kan fouten maken.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Maggie Brig 23-01-2018 Via de website gekocht

FOKA is the best

After spending 2 weeks in looking for a cheap site to get 35mm 1.8 F Nikon lens i finally decided to go to the REAL DEAL - FOKA.nl to make sure that for my money i will received a good quality and service. This is my 3rd purchase from them and so far i'm more then happy with their services!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dennis 21-01-2018 In de winkel gekocht

Foka Superstore met super service

Een prima winkel met veel keuze, goede bediening, service en verstand van zaken. Je kan hier nog ouderwets vragen stellen aan medewerkers die je echt helpen en de vraag beantwoorden. verkopers die met je meedenken. Super bediening helpen je met het inladen van de gekochte waar, maakt niet uit of het -5 is, hard waai en hagelt. Hier merk je dat de klant koning is.

Zalm 19-01-2018 Via de website gekocht

Makkelijk en snel geleverd.

Gebeld voor wat informatie en verschil tussen de TV's te weten, hebben ze me goed geholpen.
Goed bereikbaar en Top service !!!

S.Vyas 17-01-2018 Via de website gekocht

Goede website

Makkelijk producten uitzoeken op de website, volledig omschrijving, goeie aanbiedingen en makkelijk te bestellen.

E van K 16-01-2018 Via de website gekocht

Ik bel u zo terug

Bij de aanschaf van twee luidsprekerboxen ondervond ik wat moeilijkheden op de website bij de betaling en de beloofde korting. De vriendelijke verkoper kon eea niet gelijk oplossen maar beloofde me terug te bellen. In tegenstelling tot veel andere winkels werd ik twintig minuten later teruggebeld, de verkoper had inmiddels het truckje gevonden hoe ik toch aan de korting kon komen.
Vanzelfsprekend luister ik nu met dubbel genoegen naar de speakers.

Dion van buren 16-01-2018 In de winkel gekocht
Foka rotterdam

Super acties goedkoop en altijd op voorraad

Snel geholpen en wederom een super actie op de tv personeel helpt je met raad en daad voor de juiste keuze

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Stefan L 15-01-2018 Via de website gekocht

Goede kennis van zaken

Al meerdere aankopen gedaan, altijd met een deskundig advies geholpen. Snelle levering van de aankopen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

GS 15-01-2018 In de winkel gekocht

Goede service

Ik ben in de shop in Rotterdam geweest, service was goed, goede advies verkoper heeft veel ervaring en kon veel informatie geven over producten en technologie. heb daar een AV reciever, 5.1 homecinema systeem besteld en een tv (tv is later geannuleerd).
Dag erna heb ik toch voor een andere TV gekozen, het duurde even (komt waarschijnlijk door de feestdagen) maar alles werd goed opgelost.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wouter 15-01-2018 Via de website gekocht

Super service, geweldige prijs!

Op zondagavond 23:00 een AV Receiver besteld, de volgende al in huis. Met kortingscode was de receiver ook nog eend maar liefst €400 goedkoper dan elders. Erg fijn ook dat de verzending via PostNL gaat en niet DHL of DPD of wat dan ook, zodat de zending fatsoenlijk getracked kon worden en er eventueel (in dit geval gelukkig niet nodig) een alternatief bezorg tijdstip/locatie had kunnen worden gekozen!

Al met al een zeer positieve bestel ervaring!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -