Fitnessmerken.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Fitnessmerken.nl.

Fitnessmerken.nl stelt zich voor

Fitnessmerken.nl is één van de grootste fitnesswinkels van Nederland. Wij hebben meer dan 3000 artikelen op het gebied van fitness apparatuur, sportvoeding, sportkleding en fitness accessoires in ons distributiecentrum in Hengelo. Op onze website overzichtelijk gepresenteerd en gemakkelijk te vergelijken. Eenvoudig te bestellen en snel bij u thuis bezorgd. En als u er zelf niet uit komt helpen onze ervaren en klantvriendelijke medewerkers u graag. Aan de telefoon, via de mail of in onze winkels in Helmond, Arnhem, Hengelo en Naaldwijk. Op zoek naar een eigen fitnessruimte? Op zoek naar mensen met verstand van fitness? Kom dan eens kijken bij Fitnessmerken.nl.

Deze score is berekend op basis van 74 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

9,1

FW 28-08-2019

Bij Fitnessmerken.nl heb ik een roeitrainer Virtufit gekocht. Op maandag besteld en op dinsdag erna direct ontvangen. Goed op de hoogte gehouden van het transport. De roeitrainer heb ik zelf in elkaar gezet. Uiteindelijk had ik even wat hulp nodig van de klantenservice, maar die reageerde snel en adequaat per mail en telefoon. Dikke pluim!

Bart 19-08-2019

Zeer snelle levering, toch niet evident voor een pakket van 120kg.
Top service!
Volgende keer bestel ik zeker terug bij jullie!

peter fest 06-08-2019

ik heb jullie gekozen om die prijs, was helemaal het beste op internet. die bestelling was ook snel binnengekomen daarom was ik ook tevreden . volgende keer ga ik ook jullie kiezen .

Toine 02-08-2019

Ik had n product besteld en vergat n tweede. Via chat kon ik dit eenvoudig toevoegen. De producten zijn uitstekend en de service super.

Zahra 26-07-2019

Ik ben erg tevreden dat ik gewichtjes van 1kg, 1,5kg en 2kg kan kopen. Veel keuze qua kg.
Ik heb pols/enkel gewichtjes gehaald. Mijn polsen zijn sowieso wat aan de dunne kant dus tijdens het sporten, verschuiven ze heen en weer. Ik wil ze niet te strak doen vanwege afknelling dus dat is wel een puntje om rekening mee te houden als je ze koopt.
Verder een goede webshop met een groot assortiment.

Carientje 16-07-2019

In eerste instantie had ik gekozen om mijn bestelling te plaatsen via Bol.com. Echter, buitenlandse aankopen, dat gaat blijkbaar niet (handelszaak). Toen ben ik de artikelen gaaan googlen, ben ik hier aanbeland. Perfecte service, goede feedback en opvolging qua datum van levering. En naar mijn inziens aardige mensen die hier werken ! Ik ben méér dan tevreden !

Ilona 10-07-2019

Goede winkel. Ik beveel hem zeker aan. Je wordt telefonisch netjes te woord gestaan, alleen jammer dat ik €6 extra heb betaald om op de zondag te laten leveren en dat die maandag pas kwam. Maar dat ligt aan postnl.

Raymond Noordam 07-07-2019

Snel, goede kwaliteit, duidelijke omschrijving van het product, waar voor je geld

Merijn 01-07-2019

Ik heb een chin up bar gekocht en dit was de goedkoopste die ik zo snel kon vinden. De kwaliteit is prima en de levering was via PostNL, dus redelijk soepel.

David 01-07-2019

Producten perfect en precies zoals omschreven.
Levering is heel snel, zelfs naar België!
Zeker een aanrader.

Mellammie 30-06-2019

Ik vind de webwinkel overzichtelijk en logisch ingedeeld. Het product was precies zoals beschreven en de bezorging was super snel.

Ruben 19-06-2019

Een mooie 20 kilogram dumbell aangeschaft. Goede kwaliteit en levering, ik ben tevreden!

Willem Boorsma, op Scheveningen 19-06-2019

Goed geinformeerd via website. Bestellen en betalen heel gemakkelijk. Gelevered volgens afspraak. Heel degelijk product met duidelijke Nederlandstalig & Engelstalig handleiding (ook voor de beperkte benodige montage) .

ger 17-06-2019

niets toe te voegen aan opmerkingen bij vorige beoordeling,goed,accuraat verwerkt,en netjes en zeer snel geleverd,kwaliteit produkten prima.

Chantal 17-06-2019

Goede winkel, wat ik eerst wilde was niet leverbaar maar dat hebben ze netjes opgelost! Door de goede info te geven en ook nog snel te verzenden zodat het optijd aan kwam op mijn vriend zijn verjaardag

Ton van den Broek 15-06-2019

Zeer duidelijke internetsite waar specificaties makkelijk en duidelijk te vinden zijn, zodat men eenvoudig en snel een bestelling kan plaatsen. Het vervolgtraject wordt goed aangegeven en ontvangt men de bestelling op toegezegde tijd, lokatie en in nette verpakking.
Probleempjes worden op adequate wijze en zeer vlot opgelost. Dat zijn dan ook de redenen om bewust een keus voor Fitnessmerken uit Hengelo te maken, en dit bedrijf aan te prijzen aan iedereen.

Margreet 15-06-2019

Overzichtelijke en goede keuze in de webwinkel
Hele snelle betalimgsregeling
Zeer snelle bezorging!

ger 15-06-2019

had elastische banden nodig voor herstel schouderblessure ,deze gevonden en besteld waarna ze binnen 2 dagen op de mat lagen,hierna voor mijnzuster een set banden besteld die ook moest oefenen na een uit de kom geschoten schouder,en wel ja wederom een dag later in huis, chapeau,chapeau,bestellingen tot in de puntjes verzorgd en uitgevoerd.

Else 09-06-2019

De info en zeker ook de prijs bij Fitnesmerken maakt dat zij zich onderscheiden. De aankoop en het leverings proces verliepen prima. Het product is ook zoals omschreven. Nu ga ik mijn aankoop uitproberen. Ben reuze benieuwd!

Frans 04-06-2019

Klimtouw besteld rond 1400 uur, geleverd anderendaags om1730 uur. dat vond ik perfecte service , proficiat U komt uw beloftes na

Maarten 31-05-2019

Jullie krijgen van mij een 9 omdat er ruimte moet blijven voor verbetering. Goede kwaliteit voor een lage prijs, dat is toch waar iedereen naar zoekt? Zoek niet langer verder, dat is zonde van je tijd. Bedankt fitnessmerken.nl, voor de snelle service en het ruime aanbod. Groet, Maarten.

Mieke 30-05-2019

Prima webshop. Bestelling verliep makkelijk. Zaterdag VirtuFit iBiking Opvouwbare Hometrainer besteld, maandag in huis. Prima verpakt. Goede beschrijving. We konden hem makkelijk in de elkaar zetten en een prima hometrainer. Super blij mee

Marnix Hemeryck 22-05-2019

Ik heb bij Fitnessmerken.Nl gekozen om dat de site zeer overzichtelijk was van spinnerfietsen .goede prijs en kwaliteit, ik zelf had geen ervaring met de site ,de belofte binnen 24 uur levering is nagekomen .ik woon in België en de spinfiets id op tijd geleverd met goede verpakking tegen beschadeging.wel wil ik bij vermelden dat de distrubutie de weg niet vond heb een mail gestuurd naar nadienst fitnessmerken. No en binnen de al in antwoord en hebben ze gestuurd dat het in orde kwam .
Dus voor mij een pluim en raad iedereen aan vanuit België die een fitnes toestel wil om daar te bestellen. Een dikke merci fitnessmerken !!

Marc De Knop 18-05-2019

Winkel is betrouwbaar, zeer goede service , vlug ,en correct ,zal nog meer bij jullie aan kloppen voor wisselstukken
dank u

Kurt 17-05-2019

Alles perfect verlopen tevreden met kwaliteit product.
Mooie overzichtelijke site

thea tenback 16-05-2019

de bestelling is keurig bezogt was per ongeluk dubbel bestelt maar het wordt netjes terug geboekt klasse

Kevin van den Berg 06-05-2019

Zeer netjes bezorgd. al in elkaar gezet. de fiets is ook prima. werkt fijn. de eerste tientallen kilometers zijn er al op gemaakt. makkelijk in gebruik en stevig.

Bezorger ook zeer sociaal. alles prima in orde!

Nies 06-05-2019

Dit was de eerste keer dat ik hier heb besteld. Maar echt een snelle levering en ook fijn en gemakkelijk te bestellen. De site is ook prettig om producten te kunnen vinden en het aanbod is ook vrij groot. Dan heb je meer keuze natuurlijk. Ook de beschrijvingen die vermeld staan bij de producten zijn duidelijk en informatief. Nu heb ik gebruik gemaakt van Afterpay en dat is ook heel fijn dat de winkel hier aan deelneemt. Wat ook een plus punt is, dat ze ook fysieke winkels hebben zodat je er ook altijd naar toe kunt om producten te zien en persoonlijk informatie kan vragen. Helaas zijn de winkels voor mij nu net te ver weg om daar eens een kijkje te komen nemen.

Alex 03-05-2019

Bicepsbar besteld. Product werd de volgende dag al geleverd. Goed kwaliteit en prijs!! Ik had zelf per ongeluk een verkeerde maat besteld. Mocht van Fitnessmerken het product houden en een grotere bar werd kosteloos toegestuurd. Wat een top service!! Ik heb daarna ook goed advies gekregen voor een crosstrainer met virtual app, deze ga ik natuurlijk bestellen bij Fitnessmerken.nl. Ik zal fitnessmerken.nl zeker aanbevelen 👍

Michel Sas 03-05-2019

Ik was meteen aangetrokken door de site, door het overvloedige aanbod van artikelen, met daarbij de perfecte uitleg? Ik was namelijk op zoek naar een spinningfiets en heb hem trouwens ook gevonden? Ook de communicatie is perfect verlopen er werd steeds onmiddellijk geantwoord op de vragen
Ook de levering was perfect op tijd, dus ik ben een tevreden klant.
Één minpuntje waarom geen installatie van de fiets in België, zelfs mits betaling?

Mvg
Michel

Eric 03-05-2019

zeer open, vele keuze en overzichtelijk, voor ieder wat wils.
snelle levering, komen afspraken na .
zeer tevreden.

Monique 02-05-2019

Het product werd echt super snel geleverd. Toen bleek dat het defect was was de service echt super! Na de melding ontving ik de volgende dag al kosteloos een nieuw product.

Dhr. R.BAKKER 02-05-2019

goede web shop met snelle levering.
uitstekende step voor een mooie prijs.
ik maak er iedere dag gebruik van.

Chantal 01-05-2019

Tevreden over de hele lijn. Home trainer die ik besteld had was niet meer in voorraad. Ander voorstel aan dezelfde prijs voor een duurdere trainer. Levering zoals afgesproken.

Hans H 01-05-2019

Het was goed en makkelijk winkelen.
Het artikel was ook goedkoper als andere merken,maar net zo goed bruikbaar.
En de levering was bijzonder snel ondanks dat het weekend was.
Het is een aanrader om eerst bij fitnessmerken te gaan kijken.

Kurt 01-05-2019

Duidelijk, correcte levering en toestel werkt perfect. Zoals een webwinkel moet zijn! Top

Bo 01-05-2019

Erg blij mee. Ik heb keuze uit vele artikelen. De verzendkosten zijn erg laag en ik heb mijn spullen snel in huis. De spullen die ik gekocht heb zijn van goede kwaliteit. Ik raad fintessmerken.nl zeker aan!

Eva, Assen 01-05-2019

Ik was op zoek naar een wiebelkussen om mijn balans te trainen, op aanraden van een chiropractor. Ik heb verschillende sites bekeken, en deze kwam er wat mij betreft het beste uit. Wat betreft prijs, keuze in kleuren en soorten. Daarnaast vond ik nog een Foam roller, die de triggerpoints kan masseren. Ik ben blij met mijn aankopen en heb er geen spijt van. Ik zou het wel een goed idee vinden wanneer er op de site, naast de uitleg, ook een filmpje zou staan over het gebruik van de roller en het kussen.
Ik vond dat de levertijd ook prima was en alles in in goede staat afgeleverd.
Dat er twee jaar garantie op de roller zit, vind ik ook betrouwbaar overkomen!

Anneke 01-05-2019

Heel tevreden! Waarom? Duidelijke omschrijving van het gekozen product, eenvoudig te bestellen en betalen, supersnelle levering in België, prijs/kwaliteit , eenvoudig te monteren en nu aan het genieten van het product! Dat na 2 jaar zoeken. Had ik deze site maar eerder gevonden.

Joost 01-05-2019

Precies de kwaliteit die ik gehoopt had te ontvangen.
Voelt comfortabel aan de polsen en is gemaakt van een geruststellend krachtig materiaal, waardoor polsen niet langer de bottleneck van de lift kunnen vormen

Frank 01-05-2019

Prachtige artikelen en de bestelde shirts zijn perfect qua maat en zeer snel geleverd. Daarnaast een mooi overzichtelijk site met zeer breed assortiment.

Ilze Oostdijk 01-05-2019

Goede en snelle levering. Lage prijs & goede kwaliteit! Deze winkel is echt een aanrader

Sluiter 11-03-2019

Ruim assortiment overzichtelijk
Snelle levering netjes verpakt
Er mag alleen nog wel voor fitness kleding
Andere merken bijkomen.

kees vendrig 10-03-2019

een duidelijke en een eerlijke webshop. prima afspraken, echt een prima shop.

Herma Frankena 25-02-2019

Duidelijke beschrijving, goede site, snelle levering. Complimenten :)
Producten zien er goed uit, met duidelijke gebruiksaanwijzing. Kortom, top.

PvB 20-02-2019

Deze online winkel via reviews uitgekozen en ben niet teleurgesteld.
Snel leveren en transparant in de communicatie, een aanrader!!

Anita 10-02-2019

Ik heb voor de eerste keer een bestelling gedaan en was aangenaam verrast over de service en snelheid en zeker ook het product, een fittnessbroek van superfijn materiaal.

Giovanna 06-02-2019

Een fitnessroeier besteld die achteraf niet meer leverbaar bleek te zijn, hier schijnt een mail over gestuurd te zijn bleek laten toen ik zelf contact op nam. Had die helaas niet ontvangen, had wel fijn geweest als er dan na een x aantal dagen achteraan gebeld was waarom daar nog geen reactie op was geweest. Verder wel direct aan de telefoon een vergelijkbare roeier besproken en deze stond de volgende dag al voor mijn deur. Levering was wel super snel en netjes!

Peter 28-01-2019

Goede webshop, ik had een probleem met mijn bestelling en dit werd direct opgelost door de klantenservice. Ben erg blij dat het zo gelopen is. TOPSHOP!!

Marjo 28-01-2019

Heel gebruiksvriendelijke website en goede dienstverlening. Ondanks de afstand (levering in België) werd mijn bestelling toch de volgende dag al geleverd. Het product zelf was heel degelijk, gemakkelijk in elkaar te zetten en goed ingepakt. Bedankt!