Euronics.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Euronics.nl.

Euronics.nl stelt zich voor

Euronics is het adres als u op zoek bent naar een product of betrouwbare installatie of reparatie. In onze 100 winkels door heel Nederland staat ons personeel altijd voor u klaar om u bij te staan met kennis en advies. Wij zorgen ervoor dat u tevreden de deur uitgaat met het product dat past binnen uw wensen en behoeften. Uiteraard kunt u ook eenvoudig, betrouwbaar en snel bestellen via onze webshop: www.euronics.nl

Deze score is berekend op basis van 5 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.5

Flowers32 18-07-2018 Via de website gekocht

Goede swrvice

Voor de tweede keer gescheurde voet van mijn tv samsung ju657500 eerste keer rechtstreeks samsung benaderd tijdens garantie periode, reactie afgewezen. Hierna via Euronics wel opgelost. Nu tweede keer 2 maanden buiten garantie, echter nieuwe voet was pas 1 jaar in gebreuk. Claim via Euronics stolwijk in aanvang afgewezen door samsung echter door inzet van Jeroen toch een nieuwe voet gekregen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joyce 10-05-2018 In de winkel gekocht
Stellendam, Jaap Boone

Top winkel, een aanrader!

We heb en inmiddels verschillende producten hier gekocht en ik kan niet anders zeggen dan dat we zeer, zeer tevreden zijn met deze winkel. Goed advies, denkt mee, top service!

Rina Verbeek 16-02-2018 In de winkel gekocht
Firma Koolen Valkenswaard

geweldige service

Erg klantvriendelijk. Zeer goede installatie en uitleg over het gebruik van de tv.
De levering was op afgesproken tijd.

Sarek 19-12-2017 Via de website gekocht

Slechte service via website

Op de website staat dat ze oude artikelen meenemen voor recycling. Echter dit is dus niet het geval. Je kunt de helpdesk bellen en dan zeggen ze dat het is doorgegeven aan PostNL en dat ze het pakket komen ophalen, blijf je een hele dag thuis en er komt niemand langs om het op te halen. De service van aankopen via de website is echt zeer slecht en ik zou het niet aanbevelen om via de site te bestellen. Ook de link die men heeft staan voor het retourneren van goederen, linkt naar de zelfde pagina in plaats van het modelformulier waar men het over heeft.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Luuc 16-12-2017 Via de website gekocht

Communicatie kan beter

Je weet niet wanneer het bestelde komt. Reageren slecht op mail. Maar wat de prijzen betreft, perfect, heb de tv opgehaald en werd prettig geholpen

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Flowers 32 23-07-2017 In de winkel gekocht
made

Prima garatieservice

Probleem binnen garantie perfect en snel opgelost, terwijl producent Samsung mij liet barsten.
Spntaan gescheurde voet van mijn tv kosteloos binnen garantei vervangen.

H.Zuidema 13-07-2017 In de winkel gekocht
Hofma Beeld en Geluid in Drachten

Hofma Drachten een geweldige Electrozaak en laag in prijs.

De LG 55SJ850V gekocht bij Hofma Beeld en Geluid voor de prijs van 1,399 dit is de goedkoopste van Nederland

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wim 22-01-2017 In de winkel gekocht
Westerman, Nieuwleusen

Webshop en aangename winkel

De shop geeft een duidelijk overzicht van artikelen en prijzen. Even belangrijk vinden we de fysieke winkel in de nabijheid. Het winkelpersoneel is vriendelijk en geeft goed advies. Sinds ruim 20 jaar een vertrouwd adres (Nieuwleusen).

Pluspunten

• Aandacht voor je wensen
  • Aandacht voor je mogelijkheden
  • Geen verkooppraatjes

Agnes 20-01-2017 In de winkel gekocht
Westerman in Nieuwleusen

Euronics Westerman Nieuwleusen

Onlangs een keukenmachine (hier al vaker producten gekocht) gehaald in Nieuwleusen. Prima service, snelle bestelling en levering. FIjn dat ook in de kleinere plaatsen dit soort winkels bestaat.

Pluspunten

• Gratis parkeren voor de winkel
  • Snelle levering
  • Goed advies, niet persé voor de duurdere gaan

WIlkoJ 20-01-2017 Via de website gekocht

Verbeterpunt

Online een TV besteld. Volgens de site zou levering na één werkdag plaatsvinden.
Afgezien van order- en betalingsbevestiging verder doodstil.

Na een dag of vier maar eens een mail gestuurd naar onze lokale winkelier (die bij Euronics is aangesloten ..)
Deze belde keurig terug en meldde dat ze zelf de TV niet op voorraad hadden en dat hij bij 't centrale magazijn had geïnformeerd. Hem was verteld dat de bestelde TV daar niet voorradig was.

Even later een mail van Euronics met de melding dat de TV niet voorradig was, maar de volgende dag in het magazijn geleverd zou worden.

Daarna is het stil..... heel stil......

Jammer dat Euronics geen terugkoppeling geeft aan de klant bij dit soort vertraging, maar pas reageert na actie van de klant.

We zijn overigens al geruime tijd klant van onze lokale winkelier vanwege de prima service !
Een volgende keer bestellen we niet meer via de site, maar gewoon bij de winkelier zelf (juist vanwege de prima service die deze levert)

Minpunten

• Geen terugkoppelng bij vertraagde levering.

Miranda 10-01-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Zeer goed geholpen

Goede service en vriendelijk personeel. Goede hulp bij het uitzoeken van de juiste vaatwasser en perfecte service. Snelle levering en installatie was ook top. Fijn dat er ook nog kleinere winkels zijn waar de service op nummer 1 staat.

Pluspunten

• Vriendelijk
  • Goede service
  • Snelle levering
  • Duidelijke uitleg over het product

Greet 28-12-2016 In de winkel gekocht
Barneveld

Goed geholpen

Het gaat om Euronics Barneveld. Zeer goed advies gehad. Uit eindelijk blij dat ik in de winkel heb gekocht. Waarschijnlijk had ik anders een verkeerde keuze gemaakt. Nu heel blijven met mijn AEG was droog.

renate 28-12-2016 In de winkel gekocht
eltink bemmel

Aankoop Miele G 4263 SC Vi Active

Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe vaatwasser. Ik had een aantal aanbiedingen gezien bij de grote ketens. Ik ben vervolgens hier in het dorp naar de euronics gegaan en gevraagd of zij ook voor die prijs konden leveren. De verkoper stelde mijn gebaar erg op prijs en heeft mij geholpen om voor zijn beste prijs en service mij hetzelfde apparaat te verkopen. En sinds 2 weken ben ik in het bezit van een nieuwe vaatwasser die hun hebben geleverd met hun inbouwservice. Echt top!!

Pluspunten

• eigen inbouwservice
  • vakkundig advies
  • snelle service binnen 4 dagen

Berend 11-12-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

service is ook top!

Door het grote aanbod aan wasmachines raak op het internet verdwaald. Bij Euronics in Nijmegen helpen ze je uit het doolhof en wijzen ze je de machine aan die bij je past. De service was top. rustig uitleg, geen glad verkoop praatje. maar duidelijkheid over de verschillen. Na de aankoop werd de wasmachine gratis bezorgd, geplaatst en aangesloten (droger moest er weer op, deden ze ook) en de oude werd keurig afgevoerd. Ik vind dat prima service!

Pluspunten

• Goede service

Han 11-12-2016 In de winkel gekocht
Brilman Enschede

Dhr.

Na jaren tijd wasmachine te vervangen. Gezien eerdere ervaringen tijd voor weer be zoek aan Brilman Enschede. Klantvriendelijk, perfecte service en prijzen.

Pluspunten

• Goede voorlichting
  • Parkeren voor deur
  • Klantvriendelijk personeel
  • Meedenkend

Verbest 10-12-2016 In de winkel gekocht
Bergen op zoom

Goede vakkennis en prima behandeld

Ik heb mijn product in de winkel gekocht in bergen op zoom. Prachtige nette winkel. Personeel netjes en niet opdringerig met verstand van producten. Ik ben heel tevreden over deze zaak en ga er volgende keer zeker terug.

Pluspunten

• Gemakkelijk bereikbaar
  • Parkeergelegenheid voor de deur
  • Vakkennis van producten
  • Vriendelijk personeel en niet opdringerig

Minpunten

• Geen minpunten

Carin 09-12-2016 In de winkel gekocht
Breukers Haaksbergen

Prima geholpen, en snelle levering

Wij zijn bij deze Euronics uitstekend geholpen. Duidelijke uitleg van de machine en de levering van de machine was snel. De volgende dag hadden we de machine al thuis. Na aflevering werd de machine ook nog eens duidelijk uitgelegd. En de rekening van het nakijken van de oude wasmachine hoefden we niet te betalen

Pluspunten

• Goede en duidelijke uitleg
  • Snelle levering

Zwaan 01-12-2016 In de winkel gekocht
Radio Bood

Top service tegen scherpe prijzen.

Perfecte service, snel geleverd en goede prijs. Goede feedback op email. Zeer tevreden, kom hier zeker terug.

Pluspunten

• Snel
  • Scherpe prijzen

Wouter Bergs 09-11-2016 In de winkel gekocht
Bergen op Zoom

Top bedrijf

Ik heb gekozen voor Euronics omdat ze zeer klantvriendelijk zijn. Ze verkopen alleen top apparatuur, waarvan de klantenservice ook top is. Bestellen gaat makkelijk en is zo thuis bezorgd. Gewoon een top winkel.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Top service

Minpunten

• Nog niet gevinden

marianne 26-05-2016 In de winkel gekocht
Grootaarts Nijmegen

Grootste in Nijmegen bezoek ik regelmatig wanneer ik een huishoudelijk apparaat nodig heb. Zij hebben een goede website via Euronics waar ik mijn eerste keuze maak. Meestal in de winkel waar een zeer goede service is maak ik mijn definitieve keuze voor aankoop.

Zij hebben een goede warenkennis van de produkten en zelfs achteraf geven zij nog door wanneer de aankoop een extra actie betreft. aankopen worden op tijd aan huis afgeleverd en geïnstalleerd zonder extra kosten.

Assortiment
Alle merken zijn leverbaar en aanwezig in de winkel. De prijzen zijn concurrerend met alle grote landelijke firma's.

Aanbeveling
alle hierboven antwoorden geven aan dat deze winkel een 9 verdient.

Extra toelichting
om een eerste keuze te maken is een webwinkel prettig. om een definitieve keuze te maken en het artikel te kopen is de service en het persoonlijk contact in de winkel essentieel.

Frank 26-04-2016 In de winkel gekocht
Made

Men communiceert geen voorwaarden en dus bleek je een bestelling niet te kunnen retourneren, voorwaarden nog altijd niet gezien. men laat na herhaadelijk vragen nog steeds geen voorwaarden zien dat retourneren niet mogelijk is. In eerste instantie was het een speciale bestelling wat de reden zou zijn en later werd het dat ze dat gewoon niet doen. Zeer klantonvriendelijk.

Aanbeveling
Zie opmerking voorwaarden en klantonvriendelijk, men laat na herhaadelijk vragen nog steeds geen voorwaarden zien dat retourneren niet mogelijk is. In eerste instantie was het een speciale bestelling wat de reden zou zijn en later werd het dat ze dat gewoon niet doen.

Helmpjes 29-10-2015 In de winkel gekocht
Euronics Bergen op Zoom

Heerlijk! Iemand die begrijpt wat ik bedoel..

Ik hoefde niet terug te gaan naar de winkel, maar ze hebben ervoor gezorgd dat mijn bestelde spullen netjes bij mij thuis werden geleverd.

Assortiment
Wat niet in de winkel staat kunnen ze laten zien op een groot scherm... er is eigenlijk niets dat ze niet kunnen leveren..

Aanbeveling
Je moet minimaal een keer gaan kijken!

Extra toelichting
Echt heel fijn geholpen bij Euronics Bergen op Zoom!! We hadden een hele specifieke vraag over netwerkopslag via raid 1. Op verschillende plaatsen nagevraagd, niemand begreep wat ik wilde hebben of kon de juiste schijven niet leveren. Hier binnen 10 minuten opgelost! Was niet op voorraad, maar geen probleem om het bij mij thuis te laten leveren. Een echte aanrader ook voor alle IT gerelateerde vragen! 2 dagen later was alles thuis.

Poffertjes72 10-04-2015 In de winkel gekocht
Barneveld

Wasmachine kapot. Komen ze dezelfde dag nog een nieuwe brengen. Gratis bezorgd en netjes naar zolder getild. Keurig aangesloten en ook nog alle functies uitgelegd.

Assortiment
Meer dan voldoende keus. Van goedkoop tot wat dure apparaten. Voor ieder wat wils.

Aanbeveling
Een eigen technische dienst, waar kom je dat tegenwoordig nog tegen?!?! Om 9 uur 's ochtends de storing gemeld. Komt de monteur aan het begin van middag naar me toe. Kan helaas de machine niet maken, wordt aan het einde van de middag nog een nieuwe geleverd!!

cale79 30-12-2014 In de winkel gekocht
Het Anker Euronics Groningen

In een fysieke winkel kan je zien en voelen wat je koopt, dit is ook bij het Anker Euronics het geval. erg tevreden met onze wasmachine.

Allereerst een flinke lading info gehad over wasmachines en hun werking tegenwoordig. Na onze keuze gemaakt te hebben is er op 2 uur nauwkeurig afgesproken en hebben we niet de hele dag vrij hoeven nemen. Alles keurig aangesloten en goed uitgelegd door de ervaren monteurs.. echt een top service

Assortiment
Vanwege de kleinere ruimte toch een goed pakket aan witgoed gevonden.

Hulst1943 02-10-2014 In de winkel gekocht
Grootaarts Euronics Nijmegen

Extra toelichting
Via mijn buurman ben ik terecht gekomen bij Grootaarts Euronics in Nijmegen. Hij sprak vol lof over dit familiebedrijf. Aangezien ik op leeftijd ben en niet veel weet van alle moderne snufjes konden ze dit bij Grootaarts haarfijn uitleggen. De volgende dag werd de TV al bezorgd en volledig ingesteld! Wat een goede service! Ik kom hier zeker terug.

handy123 06-06-2014 In de winkel gekocht
Radio van Dijk

Via telefoon alles keurig kunnen regelen.

De monteurs hebben het apparaat op onze smalle trap keurig naar boven gebracht.

Aanbeveling
Super service en scherpe prijs

Extra toelichting
Super geregeld, Gister middag is de monteur van Radio van Dijk langs geweest voor onze oude wasautomaat, deze was helaas niet meer te maken. Gelijk gebeld naar de winkel voor een wasautomaat die ik op de website zag staan. Is deze vanochtend netjes geplaatst en aangesloten. Het aansluiten en naar boven brengen van het apparaat is bij ons niet makkelijk, maar de monteurs hebben dit keurig uitgevoerd. Top!

vloemans99 01-06-2014 In de winkel gekocht
Van Sommeren Elektro, Afferden

Extra toelichting
Dit is echt een GEWELDIGE winkel !! We zijn na slechte ervaringen elders door bekenden gewezen op Van Sommeren Elektro in Afferden en gaan sindsdien nergens anders meer heen. Ze hebben ons uitstekend geholpen met problemen aan onze wasmachine en later ook de TV. Ze zijn behulpzaam en denken echt met ons mee. Een absolute aanrader!!