Etrona.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Etrona.nl.

Etrona.nl stelt zich voor

Uw voordelen bij Etrona: - Discountprijs voor grote merken - Grote keuze en fabrieksgarantie - Advies op locatie - Eerlijk en betrouwbaar advies - Veelal gratis levering - Winkel in Lisse Etrona staat voor hoog waardige producten tegen een scherpe prijs. Ons klant tevreden maken en houden is ons doel.

Deze score is berekend op basis van 8 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.3

Thijs 08-12-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Op vrijdagmiddag had ik een Kitchen Aid besteld. Ik kwam erachter dat ik er ongeluk de verkeerde postcode had ingevoerd, dus nam ik contact op. Vrijdagavond kreeg ik via Facebook een bericht dat alles aangepast zou worden. Dat is gelukt en op dinsdag werd de Kitchen Aid op het goede adres bezorgd. Eerst twijfelde ik over Etrona omdat ik het niet kende en ze verreweg de goedkoopste waren (375 ipv 420), maar ik ben blij dat ik voor ze gekozen heb. Erg betrouwbaar en geweldige service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

NIjewis 24-11-2017 Via de website gekocht

De service en persoonlijke aandacht is voortreffelijk

Concurerende prijzen. Bij problemen met de bezorging wordt adequaat ingegrepen en geholpen. Op verzonden mails wordt snel en doelstreffend gereageerd door steeds dezelfde persoon. Ook telefonisch goed bereikbaar in kantooruren.

Ubachs 03-10-2017 Via de website gekocht

Uitstekende Service en klantvriendelijkheid!

Zeer goede ervaring met Etrona.nl. Naast de zeer scherpe prijzen ook een uitstekende service en klantvriendelijkheid! Helaas was onze combi oven van Siemens beschadigd geraakt tijdens/met het transport. Na contact te hebben gehad met Etrona hierover werd direct alles in gang gezet om dit probleem z.s.m. voor ons op te lossen. Ook werden we continue op de hoogte gehouden zodat we z.s.m. kunnen genieten van onze nieuwe oven. Uitstekend!

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan de Jonge 27-09-2017 Via de website gekocht

Fantastische service!

Snel en adequaat gereageerd op een vraag. Dat is wat een goed produkt tot een uistekend produkt maakt!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Lanny Lieuw On 04-09-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en goede service

Bosch Mum57860 besteld. Levering snel geleverd. Echter bij het uitpakken was 1 onderdeel stuk. Voicemail en een mail gestuurd met foto van beschadigd onderdeel (was op vrijdag middag laat). Maandag werd ik gelijk net voor openingstijd gebeld door medewerker. In goed overleg heb ik het nieuwe onderdeel binnen een paar dagen ontvangen (zonder bijkomende kosten). Medewerker is klantvriendelijk en mailcontact ging ook heel goed. Zeker een aanrader om daar iets te bestellen.

Jeroen 03-09-2017 Via de website gekocht

Goede service, goede oplossing!

Ze zijn nog niet zo bekent misschien, maar ik heb er een goede ervaring mee. Een kookplaat besteld voor een super prijs, maar jammer genoeg kapot met verzending. Kunnen hun ook niets aan doen. Maar ze hebben snel voor een goede oplossing gekeken en er werd zo snel mogelijk een nieuwe kookplaat maar mij gestuurd. De oude kapotte kon gratis terug. Goed en net overleg was mogelijk. Top

Wilko 10-08-2017 Via de website gekocht

Goede prijs. Keurig geleverd!

Liefherr vriezer bij Etrona besteld. Was de goedkoopste bij dit merk en type.
Keurig tijds indicatie gehad de volgende ochtend en s avonds al geleverd.
Is keurig afgeleverd. Geen schrammetje op de verpakking aan te merken.
Helemaal TOP!

Hans 08-03-2017 Via de website gekocht

Een tevreden klacht, eh klant.

Op zondag een dure luchtbehandelaar van Venta besteld bij Etrona.nl. De goedkoopste van Nederland, dat dan wel weer.
Op de afgesproken leverdatum werd pakket niet bezorgd. Mijn reactie bij DHL op hun 'dode' Track and Trace status leverde een melding op dat het pakket nog niet eens zou zijn ontvangen door DHL. Dat kon echter niet waar zijn, aangezien Etrona op maandagmorgen direct het pakket had afgeleverd en mij daarover had bericht. Kortom: DHL schuift onterecht de schuld in de schoenen van de leverancier. Belastende email en reactie op tweet doorgestuurd naar Etrona. Direct volgde een servicetelefoontje van Etrona met aankondig van actie naar DHL. De volgende dag werd de bestelling in goede orde afgeleverd. Voor de klant op de bres en snelle telefonische acties per mail en telefoon: daar houden we van, ook in Friesland.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

J tillaart 02-11-2015 Via de website gekocht

Ze kwamen meteen met een goed alternatief toen het product niet meteen leverbaar was

Mijn zeer positieve review is met name voor de enorme klantvriendelijke serviceverlening van de leverancier Etrona. De oorspronkelijke bestelling was niet leverbaar maar ze vonden een uitstekend alternatief en ik kreeg de dag erna telefonische begeleiding bij het maken van mijn eerste cappuccino, echt top!!

Assortiment
OK

Aanbeveling
Denkt mee met de klant en komt kernwaarden na