Etrona.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Etrona.nl.

Etrona.nl stelt zich voor

Uw voordelen bij Etrona: - Discountprijs voor grote merken - Grote keuze en fabrieksgarantie - Advies op locatie - Eerlijk en betrouwbaar advies - Veelal gratis levering - Winkel in Lisse Etrona staat voor hoog waardige producten tegen een scherpe prijs. Ons klant tevreden maken en houden is ons doel.

Deze score is berekend op basis van 17 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Hesther 25-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige prijs & service!

Op zoek naar een bepaald artikel (vaatwasser) kwam ik bij Etrona terecht. Het bestellen ging gemakkelijk en ook de aflevering incl. montage was snel ingepland. Bij aflevering bleek dat we een grotere versie hadden moeten bestellen. Na een telefoontje werd het apparaat zonder probleem weer retour genomen. We hebben direct van Etrona een voordelig alternatief aangeboden gekregen met de passende afmetingen, maar we wilden toch 'upscalen'. Het betreffende artikel dat wij zelf wilden zat niet bij het aanbod van Etrona. Toch hebben ze deze voor ons besteld tegen een zeer aantrekkelijk tarief (en ze hebben van te voren bij de fabricant geverifieerd dat deze ook daadwerkelijk de goede afmetingen had). Ook de levering en montage hebben ze wederom zeer snel voor ons geregeld. Vakkundig, direct, zeer vriendelijk en zeer snel: ik kan deze winkel zeer aanraden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bart H 21-08-2018 Via de website gekocht

Top service

Onze koelkast was helaas overleden. Door snel handelen van Etrona en hun leverancier is het mogelijk gebleken om de dag erna de nieuwe koelkast al te leveren. Proactief en service gericht! Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ank 17-08-2018 Via de website gekocht

Hele snelle levering!!

Er werd echt moeite gedaan om de levering er vandaag nog tussen te plannen. Chauffeur was er binnen de afgesproken tijd en belde ook nog eens 10 minuten van te voren!

Peters 16-08-2018 Via de website gekocht

Fantastische campingtafel

Komt een heel klein Chinees bezorgertje aan de deur.
Hij kon net over de enorme doos kijken.
Zo hé wat een tafel!
Kan ik de halve camping aan zetten.
Fantastisch !
Bedankt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

MSD 10-08-2018 Via de website gekocht

Goede prijs, informatie website correct & duidelijk

Scherpe prijsstelling en snelle levering. Informatie/specificaties apparaat duidelijk en volledig.
De standaard inbegrepen verzending staat NU voldoende beschreven wat deze inhoudt. Er wordt direct door gelinkt naar de extra services, WAARBIJ NU OOK de basis service wordt toegelicht.
Let op; dit betreft drempellevering, maar wordt NU WEL letterlijk benoemd. Een onervaren witgoedkoper als mij ging hiermee op z'n neus... MAAR NA REACTIE IS DIT AANGEPAST EN VERDUIDELIJKT OP DE WEBSITE
Review bijgewerkt na snelle 2e reactie van Etrona. Correcte telefonisce opvolging. Bedankt daarvoor. Betoont zich een betrouwbaar bedrijf

-------------------------------------------------------

Review 7-8-2018:

De standaard inbegrepen verzending staat onvoldoende beschreven wat deze inhoudt. Er wordt direct door gelinkt naar de extra services, zonder dat de basis service wordt toegelicht.
Let op; dit betreft drempellevering, maar wordt nergens letterlijk benoemd. Een onervaren witgoedkoper als mij ging hiermee op z'n neus... tot nog toe geen inhoudelijke reactie gehad na contact via contact formulier. 1e reactie was snel, maar wacht nog op 2e reactie.
Review wordt bijgewerkt na 2e reactie van Etrona.

Sacha 31-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service in alle opzichten

Voor de aankoop had ik nog wat vragen. Waaronder hoe de levering zou plaatsvinden. Het is namelijk een groot item. Etrona heeft snel en adequaat mijn vragen beantwoord. Ik heb gekozen voor de Silverservice. Dat betekent dat ze het item uitpakken, en op zijn plaats zetten. In mijn geval is ook de verpakking meegenomen. De levering is perfect verlopen. De transporteur heeft snel een datum afgesproken voor de levering. De bezorgers waren vriendelijk en netjes. Ik ben heel blij met mijn aangekochte artikel (Amerikaanse koelkast, merk Samsung).

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ronald Dolk 11-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige Service Etrona

Op de Review die ik geschreven heb maandag 8 juli heb ik bij het cijfer verkeerd ingevuld
dit cijfer is geen 1 maar moet zijn een 10 ,wat ook al blijkt voor de hele goede service die ik omschreven heb, om dit maar even recht gezet te hebben .
Ronald Dolk

Ronald Dolk 08-07-2018 Via de website gekocht

geweldige service van Etrona

Inductie kookplaat besteld Helaas Nismaten kwamen niet overeen met plaat
Na overleg met Leonard van Soest (Etrona) plaat kunnen omruilen buiten de geplande tijd
Maar alles keurig van te voren goed gecommuniceerd te hebben ,en juiste inductieplaat te hebben besteld ,afgehaald op eigen verzoek Helemaal naar wens
Geen probleem opgeleverd ,klasse Service

Auke 04-06-2018 Via de website gekocht

Geweldige inleving en service

Per ongeluk een vrijstaand product opgestuurd gekregen (dit was niet duidelijk op de site beschreven of getoond), maar ik kan dit zondermeer omruilen voor het juiste inbouwproduct van hetzelfde merk en type. Dat ik de terugstuurkosten zelf moet betalen vind ik acceptabel, alleen doe ik dit niet via DHL ( € 57) maar via Post NL ( 12,71). Wat een verschil!

GV 03-05-2018 Via de website gekocht

Uitstekende snelle service!

Via de site had ik een apparaat besteld maar was ik de factuur kwijt die ik nodig had ivm de garantietermijn. Na telefonisch contact met de klantenservice werd mij binnen 1 uur de digitale factuur verstuurd. Doen wat je belooft en beloof wat je doet, dat is hoe Etrona op mij overkomt!

Marius Hardeman 30-04-2018 Via de website gekocht

houd klant goed op de hoogte

Ik heb vorig jaar een robotgrasmaaier gekocht.
Had nu een storing gemeld bij gardena en kreeg mededeling om het via verkoper te laten lopen.
Ik heb het verzonden naar etrona en kreeg netjes een mail dat het in goede staat was ontvangen en was doorgezonden naar de reparatieservice van gardena.
Dit vind ik zeer klant vriendelijk had ik nog niet eerder meegemaakt.
Apparaat binnen een week weer terug en hij werkt weer perfekt.

Dank gaat uit naar etrona.nl

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Paul Meijer 29-03-2018 Via de website gekocht

Prima Helpdesk

Op alle vragen per mail snel en prima antwoord. Had enkele vragen betreffende levering en factuur IJskast. Direct beantwoord en opgelost.

Marcel 20-03-2018 Via de website gekocht

Goede service en oplossing gericht zonder oponthoud.

Ik had een kookplaats en koelkast nodig voor nieuw huis, bestellen met opmerking dat ze pas over 5 dagen moesten leveren. Blijkt betreffende kookplaat niet op voorraad te zijn, direct email ontvangen met excuses en oplossing zonder bijbetaling. Op afgesproken dag komt de leverancier met 2 vrolijke en vriendelijk mannen. Alles even op uitpakken, op plek zetten, controle en rotzooi mee de vrachtwagen in. Zeer te spreken over de communicatie middels e-mail en het nakomen van de afspraken. mvg Marcel

Silvio Comis 08-02-2018 Via de website gekocht

superservice die een warme douche waard is.

De inductiekookplaat van AEG die ik naar aanleiding van de vele goede reviews bestelde bleek helaas niet meer voorradig. Het bedrijf trok het boetekleed aan en deed mij zonder dat ik er om vroeg een aanbod waar ik heel blij van werd. Ik kon een ca 125€ duurdere AEG kookplaat met hetzelfde uiterlijk doch met meer mogelijkheden voor dezelfde goedkope prijs hebben .En daar heb ik uiteraard geen nee tegen gezegd. Ondanks het slechte weer en gladde wegen werd de kookplaat binnen 24 uur aan de deur afgeleverd.

Nolda 18-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle en zeer nette service

Het prijs verschil Vergeleken bij andere aanbieders was al groot. De super snelle service en nog gratis ook. En de mannen die het hebben gebracht keurig met de koelkast omgegaan. En hij was echt zwaar en groot. Ik zeg prima service, snel en vriendelijk.

Thijs 08-12-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Op vrijdagmiddag had ik een Kitchen Aid besteld. Ik kwam erachter dat ik er ongeluk de verkeerde postcode had ingevoerd, dus nam ik contact op. Vrijdagavond kreeg ik via Facebook een bericht dat alles aangepast zou worden. Dat is gelukt en op dinsdag werd de Kitchen Aid op het goede adres bezorgd. Eerst twijfelde ik over Etrona omdat ik het niet kende en ze verreweg de goedkoopste waren (375 ipv 420), maar ik ben blij dat ik voor ze gekozen heb. Erg betrouwbaar en geweldige service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

NIjewis 24-11-2017 Via de website gekocht

De service en persoonlijke aandacht is voortreffelijk

Concurerende prijzen. Bij problemen met de bezorging wordt adequaat ingegrepen en geholpen. Op verzonden mails wordt snel en doelstreffend gereageerd door steeds dezelfde persoon. Ook telefonisch goed bereikbaar in kantooruren.

Ubachs 03-10-2017 Via de website gekocht

Uitstekende Service en klantvriendelijkheid!

Zeer goede ervaring met Etrona.nl. Naast de zeer scherpe prijzen ook een uitstekende service en klantvriendelijkheid! Helaas was onze combi oven van Siemens beschadigd geraakt tijdens/met het transport. Na contact te hebben gehad met Etrona hierover werd direct alles in gang gezet om dit probleem z.s.m. voor ons op te lossen. Ook werden we continue op de hoogte gehouden zodat we z.s.m. kunnen genieten van onze nieuwe oven. Uitstekend!

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jan de Jonge 27-09-2017 Via de website gekocht

Fantastische service!

Snel en adequaat gereageerd op een vraag. Dat is wat een goed produkt tot een uistekend produkt maakt!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Lanny Lieuw On 04-09-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijk en goede service

Bosch Mum57860 besteld. Levering snel geleverd. Echter bij het uitpakken was 1 onderdeel stuk. Voicemail en een mail gestuurd met foto van beschadigd onderdeel (was op vrijdag middag laat). Maandag werd ik gelijk net voor openingstijd gebeld door medewerker. In goed overleg heb ik het nieuwe onderdeel binnen een paar dagen ontvangen (zonder bijkomende kosten). Medewerker is klantvriendelijk en mailcontact ging ook heel goed. Zeker een aanrader om daar iets te bestellen.

Jeroen 03-09-2017 Via de website gekocht

Goede service, goede oplossing!

Ze zijn nog niet zo bekent misschien, maar ik heb er een goede ervaring mee. Een kookplaat besteld voor een super prijs, maar jammer genoeg kapot met verzending. Kunnen hun ook niets aan doen. Maar ze hebben snel voor een goede oplossing gekeken en er werd zo snel mogelijk een nieuwe kookplaat maar mij gestuurd. De oude kapotte kon gratis terug. Goed en net overleg was mogelijk. Top

Wilko 10-08-2017 Via de website gekocht

Goede prijs. Keurig geleverd!

Liefherr vriezer bij Etrona besteld. Was de goedkoopste bij dit merk en type.
Keurig tijds indicatie gehad de volgende ochtend en s avonds al geleverd.
Is keurig afgeleverd. Geen schrammetje op de verpakking aan te merken.
Helemaal TOP!

Hans 08-03-2017 Via de website gekocht

Een tevreden klacht, eh klant.

Op zondag een dure luchtbehandelaar van Venta besteld bij Etrona.nl. De goedkoopste van Nederland, dat dan wel weer.
Op de afgesproken leverdatum werd pakket niet bezorgd. Mijn reactie bij DHL op hun 'dode' Track and Trace status leverde een melding op dat het pakket nog niet eens zou zijn ontvangen door DHL. Dat kon echter niet waar zijn, aangezien Etrona op maandagmorgen direct het pakket had afgeleverd en mij daarover had bericht. Kortom: DHL schuift onterecht de schuld in de schoenen van de leverancier. Belastende email en reactie op tweet doorgestuurd naar Etrona. Direct volgde een servicetelefoontje van Etrona met aankondig van actie naar DHL. De volgende dag werd de bestelling in goede orde afgeleverd. Voor de klant op de bres en snelle telefonische acties per mail en telefoon: daar houden we van, ook in Friesland.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

J tillaart 02-11-2015 Via de website gekocht

Ze kwamen meteen met een goed alternatief toen het product niet meteen leverbaar was

Mijn zeer positieve review is met name voor de enorme klantvriendelijke serviceverlening van de leverancier Etrona. De oorspronkelijke bestelling was niet leverbaar maar ze vonden een uitstekend alternatief en ik kreeg de dag erna telefonische begeleiding bij het maken van mijn eerste cappuccino, echt top!!

Assortiment
OK

Aanbeveling
Denkt mee met de klant en komt kernwaarden na