Erotik-sjop.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Erotik-sjop.com.

Deze score is berekend op basis van 1 review die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jeje 27-06-2019

Ik gebruik deze winkel al een tijd voor mijn kink aankopen. Het is in vergelijking veel goedkoper dan concurrenten en hebben een zeer goede en betrouwbare service; zo moest het adres een keer aangepast worden nadat de bestelling geplaatst was, dit was via de mail binnen de kortste tijd opgelost. Voor mij echt een aanrader qua prijs/kwaliteit. Misschien een nog groter assortiment gewenst maar het assortiment is al zeer groot, daarom een 9.

DK 16-08-2018 Via de website gekocht

Onbetrouwbaar

Informatie op de website was niet correct, maar toch verwacht men dat ik op mijn kosten spullen ga terug sturen. Antwoorden niet op vervolgmail. Jammer maar helaas...

belgë 28-10-2016 Via de website gekocht

Eens en nooit meer!!!!!!

Waardeloze webwinkel. Hun slogan voor 16.00 uur besteld, volgende dag in huis kunnen ze niet waarmaken. Als ik hierover een klacht indient, verschuilen ze zich achter het samenwerken met andere bedrijven.
Pakket is al bij al nooit bij mij geleverd, op hun verzoek terug naar hen gestuurd, maar het betaalde bedrag wordt pas dan teruggestort als pakket daadwerkelijk weer bij hen aangekomen is. Tenminste dat wordt gezegd, moet nog maar afwachten of het bedrag ook echt geretourneerd wordt.
Na een week ge-ouwehoer met deze firma, hoop ik nu eindelijk dat alles afgewikkeld is en wordt.
Wat begon als een leuk idee voor een geweldige erotische avond is uitgelopen op een drama.
Met 0,0 service vanuit erotik-sjop.
Één raad, begin er niet aan!!! Bestel lekker bij de betere webshops, misschien iets meer geld kwijt, maar problemen worden dan in ieder geval op een nette manier opgelost.

Minpunten

• service
  • telefonische bereikbaarheid
  • klantgericht denken

taniapic 16-01-2013

4,3
Ik was jarenlang een tevreden klant, maar merkte recent een daling van de kwaliteit van de producten. De klacht over de lage kwaliteit werd genegeerd en weggewuifd alsof het normaal is om half werkende producten te ontvangen. Dat is het soort klantenservice waarbij men uiteindelijk door de mand valt.

De geleverde producten voldeden niet aan de basis-kwaliteitseisen. Toen ik daarover een klacht stuurde naar de eigenaar kreeg ik een afwijzende mail terug, waarvan de samenvatting was : "het gaat om natuurlijke producten, dat hebben we niet zlef in de hand, en omschrijvingen van een product zijn nu eenmaal altijd wat positief". Alsof je in de buurtwinkel graag de bedorven groenten of beschadigde appels gaat kopen om het nat "nu eenmaal natuurlproducten" zijn. Van een leverancier mag verwacht worden dat hij enkel kwaliteitsvolle producten opstuurt, wat duidelijk niet het geval was. Een klacht daarover dient ernstig behandeld te worden, waarbij gezocht wordt naar een constructieve oplossing. Dat ontbreekt bij deze webwinkel volledig.