EleQtro.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EleQtro.nl.

EleQtro.nl stelt zich voor

eleQtro is een winkel met een webshop die gespecialiseerd is in de verkoop van witgoed, keuken, inbouwapparatuur, televisies audio en huishoudelijke apparatuur. Massa inkoop en de beste distributie kanalen zorgen voor lage prijzen. Alle artikelen zijn uit eigen voorraad leverbaar. Wij bezorgen in geheel Nederland en België.U kunt er ook voor kiezen om uw product bij onze showroom af te komen halen, er is een PIN apparaat aanwezig. Onze showroom is centraal gelegen tussen Leeuwarden en Groningen aan de de A7 nabij Drachten, er is genoeg ruimte om gratis te parkeren. Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, dezelfde werkdag nog verzonden. U kunt bij ons veilig betalen door middel van iDeal, CreditCard, overboeken of onder Rembours

Deze score is berekend op basis van 3 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.2

Bart uit Barendrecht 12-02-2018 Via de website gekocht

Goede webshop met prima aftersales

2 jaar en 3 maanden terug een Siemens oven gekocht (koopje overigens en snel geleverd). En nu ging deze dus stuk, een ventilator draaide niet meer. Dus EleQtro gemaild met de mededeling dat de fabrieksgarantie verlopen was, maar dat ik als consument mag verwachten dat zo'n over langer dan 2 jaar mee gaat. Men informeerde voor mij bij Siemens en belden mij meteen terug. Ik kon zelf de oven aanmelden bij de Siemens storings cq reparatiedienst. Siemens heeft de oven gerepareerd onder coulance. Het kostte mij slechts 36 euro. Kortom, ik ben zeer tevreden met zowel Siemens als de sales en aftersales van EleQtro.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

N. van Katwijk 17-06-2017 Via de website gekocht

zeer snel zonder gedoe

Vaatwasser laat in de middag besteld, de volgende middag 300 km van verkooppunt prima geleverd, met track en trace, had geen tijd om te kijken waar het product was en toen stond de leverancier al voor de deur Klasse!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Richard van Oel 08-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Zeer tevreden , besteld online , volgende dag al bericht via mail dat hij geleverd zou worden de dag erop .

Nick 13-11-2016 Via de website gekocht

Goede service

Een paar keer telefonisch kontakt gehad omdat bepaalde dingen mij niet duidelijk waren, ik wilde 2 speakers en men had er nog maar een, plus een in de showroom.
Redelijk veel zaken vertellen dit niet en pakken het gewoon in als nieuw,maar deze winkel zei duidelijk dat het een showmodel was, maar onbeschadigd.
Eerlijkheid duurt het langste, de bestelling was daarna snel gedaan en de volgende dag zoals beloofd in huis.
Prettige ervaring met deze winkel.

alma 12-11-2016 Via de website gekocht

bosch wasmachine

mooie winkel net nieuw mooi opgezet moderne winkel overzichtelijk en voor ons vlakbij een paar kilometer vriendelijk personeel ben uitstekend geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe wasmachine want dat is best moeilijk er zijn zo veel modellen en merken als ik weer iets nieuws hebben moet ga ik zeker weer naar deze winkel

Pluspunten

• mooie winkel
  • vriendelijk personeel

Simon 26-08-2016 Via de website gekocht

eleQtro goed advies en perfecte service

Goed advies bij het kiezen van het juiste apparaat voor mijn toepassing (in mijn geval inductie kookplaat).
Perfecte service, zonder kosten omruilen van product van 1 fase naar 2/3 fase type ivm gewijzigd stroomplan ter plaatse, binnen dag geregeld.
Duidelijke uitleg over inbouwen van het apparaat in keuken, zodat apparaat op de juiste positie en met juiste zaagmaten snel in ingebouwd is. Thanks eleQtro!

Wanda 17-08-2016 Via de website gekocht

Fijne winkel!

Webwinkel, goede prijs, snel antwoord op vragen en goede service. Belde meteen op moet vragen wanneer ik het bestelde geleverd wou hebben, omdat de vracht net vertrokken was. Ik was erg laat met mijn bestelling maar ik vond het een hele fijne actie van de eigenaar.

Pluspunten

• Meteen antwoord
  • Goede service
  • Komt afspraken na
  • Goede prijs

zorgbroeder.nl 05-07-2015 In de winkel gekocht
Surhuisterveen

Duidelijke webshop, en persoonlijke service. Prettig communiceren.

Alles in overleg en op afspraak. Nette winkel, koffie stond meteen klaar voor ons.

Assortiment
Volop keus en leuke aanbiedingen!

Aanbeveling
Ruim assortiment, prettig contact en goede service!

Extra toelichting
Ik zal zeker iedereen aanraden om hier witgoed te kopen, volop keus, persoonlijke service en de koffie stond meteen klaar. Prima prijs/kwaliteit verhouding!