Elektrototaalmarkt.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Elektrototaalmarkt.nl.

Elektrototaalmarkt.nl stelt zich voor

Elektrototaalmarkt.nl is een webshop op het gebied van elektrotechniek met een enorm assortiment van kwalitatief hoogwaardige A-merk elektromaterialen. Het team achter Elektrototaalmarkt.nl bestaat uit deskundige medewerkers met jarenlange ervaring in de elektrobranche. Met deze combinatie van A-merk artikelen en deskundigheid zijn wij altijd in staat u te voorzien van het juiste product tegen de voordeligste prijzen!

Deze score is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dam 15-11-2022

Zeer slechte klantenservice. Verzendkosten voor retouren komen ten lasten van de klant. Geen goede communicatie en verzendinstructies. Aantal dagen moeten wachten op reactie op retourmelding. In vergelijking met andere grote bedrijven erg achterhaalde processen! Voor ons nooit meer bij dit bedrijf!