Elektronicaoutlet24.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Elektronicaoutlet24.nl.

Elektronicaoutlet24.nl stelt zich voor

Elektronicaoutlet24, niet de nieuwste, wel de goedkoopste Elektronicaproducten!

Deze score is berekend op basis van 25 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

7.6

Ernest 22-09-2017 Via de website gekocht

Goede service

Er was wat misverstand over een gelederen telefoon waarop ik direct gebeld werd om het misverstand op te lossen. Ik heb een prima product ontvangen voor een scherpe prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Herman 13-09-2017 Via de website gekocht

ECHT goedkoop en snelle levering.

Snelle nette levering. Goedkoopste produkt van alle sites. (Logitech bluetooth adapter ).
Overzichtelijke site.

Liam 08-09-2017 Via de website gekocht

Dikke 10 meerdere bestellingen gedaan, netjes afgeleverd

Als bedrijf meerdere bestellingen gedaan en zij leveren lekker snel en voor mooie prijzen. Wij kopen zeker vaker onze producten hier.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

ZanEM 17-07-2017 Via de website gekocht

Disaster!!!

Disaster!!! they making fun of people!!! more than 2 weeks ago I ordered really expensive product almost 500 euro. they didn't had this one and without asking, they sended me a cheap one difference product...after two days they informing me they dont have my product so I need to send back a wrong one and waiting for money...so i waiting. That was them mistake and when I am trying to contakt them I'am hearing a diffrend stories...first they will send me back money imidietly, later package was recived later (no tru I checked tracking info), next...they will send money in the same day...and when Iam calling today I am hearing "probably" i will get money in this week. Disaster!

Polderitus 16-07-2017 Via de website gekocht

lucratieve kringloophandel OUD voor NIEUW verkoop

Helaas pas na levering van mijn bestelde apparaat de review van andere relaties van EO24 gelezen. Ook mijn apparaat arriveerde in een zwaar beschadigde doos. Het apparaat was ook niet nieuw meer en was daarna verkeerd ingepakt met een aangesloten netsnoer, waardoor de kunststof 230V-aansluiting zelf was gebroken. EO24 blijkt kennelijk vaker reeds eerder geopende en n.b. ook gebruikte apparaten 'als nieuw' te leveren. Ik heb reparatie afgewezen en wacht nu ca. drie maanden op herlevering van een nieuw apparaat door Steba. EO24 heeft n.b. ook nog geprobeerd het apparaat door CE Repair te Mijdrecht te laten herstellen en aan mij te retourneren. Dat apparaten in zwaar gehavende dozen gewoon als nieuw en ongebruikt worden weer ingepakt behoort kennelijk ook tot de leveringscondities van de goedkoopste aanbieder, zoals mij later is gebleken uit reviews van andere teleurgestelde kopers. EO24 komt wat mij betreft zeker niet in aanmerking voor vermelding op mijn lijstje van bonafide leveranciers. Ook zou ik een aanbeveling van EO24 willen afraden. Reparatie werd door mij verworpen; inmiddels wacht ik al ca. drie maanden op herlevering door fa. Steba, zoals door EO24 werd voorgesteld. EO24 hult zich daarna in stilzwijgen.

GroteGrijs 25-06-2017 Via de website gekocht

Prima service

In deze outlet vind je artikelen die soms wel uitzonderlijk laag geprijsd zijn omdat bijvoorbeeld de doos beschadigd is maar die vind ik allerminst belangrijk de Nespressomachine staat te glanzen in mijn keuken werkt perfect en werd keurig en snel geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Frans H 21-06-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en produkt

Mijn convexe lens opgehaald, het artkel was ondanks de lage prija in staat van nieuw!

Pretttige (jonge) mensen met een goed gevoel voor service.

Anton 13-06-2017 Via de website gekocht

Kijk dat is service.

Ik was op zoek naar de FitBit charge 2 en vond hem bij verschillende firma's maar bij Elektronicaoutlet24.nl was het de goedkoopste. Echter in tegenstelling tot wat ik verwachte gaf dit bedrijf mij een topservice een hele snelle levering en direct antwoord op door mij gestelde vragen. Dit bedrijf heeft service hoog in het vaandel daar kunnen Bol.com en Cool Bleu nog een puntje aan zuigen. :-D

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johanna 11-06-2017 Via de website gekocht

Supergoedkoop (-:

Ik geloofde mijn ogen niet toen ik de Krups Citiz op de site van de Electtronicaoutlet zag staan voor 82 euro exclusief verzendkosten en dus heb ik 'm snel besteld en ik ben er buitengewoon blij mee, de doos zag er niet uit maar dat maakt mij echt niks uit, het apparaat is schitterend mooi glazend rood 'n sieraad in mijn keuken!!!!!!!!

L.Stoppelman 08-06-2017 Via de website gekocht

Bijzondere service

zeer attent,extra onderdeel gratis nageleverd!
Bestelling snel en veilig bezorgd
Zeker een rede om klant te blijven

Rateb 01-06-2017 Via de website gekocht

Erg chaotisch maar wel goedkoper dan anderen

Ik heb een jbl soundbar besteld en ik wou een andere leverdag, dat was telefonisch netjes geregeld.
Na ontvangst van mijn levering bleek dat de subwoofer miste. Omdat ze in het weekend telefonisch niet bereikbaar zijn heb ik ze erover gemaild. Maandag heb ik ze ook gelijk gebeld en gevraagd waar mijn subwoofer bleef, daar konden ze telefonisch geen antwoord opgeven en zeiden dat ze aan het einde van de middag mijn email zouden beantwoorden. Die hadden ze niet beantwoord en ik ging gelijk de volgende dag weer bellen. Daar kreeg ik een stagaire die van niks wist (over mijn subwoofer) en ik moest later terug bellen. Even later belde ik terug en ze zouden jbl bellen ( ik weet ook niet waarom) om te vragen hoe en wat. Aan het einde van de middag werd ik door hun teruggebeld met de melding dat ze geen subwoofers meer hebben en ik zou als oplossing een andere soort subwoofer krijgen die op mijn soundbar zou werken, ik wou dat niet en daarom moest ik het terugsturen. Even later belden ze me weer op en zeiden: we hebben goed nieuws, we hebben een subwoofer tussen de pallets gevonden. Uiteindelijk heb ik de subwoofer 5 dagen later gekregen. Ik vond het erg jammer dat het zo onprofessioneel en chaotisch is gegaan en even was ik bang dat ik opgelicht werd (wat gelukkig niet zo was). Ik snap niet dat ze niet eerst hebben gekeken of ze de subwoofer wel hadden of niet voor het verzenden. Ik moest er zelf ook erg achteraan gaan wat me veel tijd kostte. Ook heb ik nul keer het woord "sorry of excuus voor het ongemak" gehoord.

Over de gleluidsysteem moet ik zeggen dat ik tevreden ben. Het was nettjes verpakt en ik kreeg de eerste gedeelte nettjes zoals afgesproken. Ook was het zo'n 80 euro goedkoper dan de andere webwinkels. Maar ik moest wel wat tijd en moeite in stoppen. Ik denk wel dat het een betrouwbare webwinkel is, maar niet nettjes is georganiseerd of het moest een stomme foutje zijn geweest waar ik van de dupe ben geweest.

Ik schreef deze review op kieskeurig, omdat ik deze webwinkel ook via kieskeurig heb gevonden en zo vanuit gegaan dat het betrouwbaar was (wat ook zo is, na wat hoofdpijn).

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Officiele reactie van Elektronicaoutlet24.nl 01-06-2017

Beste,

Bedankt voor je review, we hebben je zaak er even bij gepakt. Het klopt inderdaad dat het niet helemaal vlekkeloos is gegaan. Onze excuses hier voor, helaas was er wat mis gegaan bij de distributeur en daarom duurde het langer. Gelukkig bent u nu in bezit van uw soundbar en subwoofer. Om u toch nog een prettig gevoel te geven van uw bestelling willen we u graag nog tegemoet komen. Als u ons een email wilt sturen zou onze klantenservice u inlichten hier over. Nogmaals onze excuses en veel plezier van uw set!

Elekronicaoutlet24.nl

Rateb 13-06-2017

Electroniceoutlet24 heeft contact met mij opgenomen en een tegemoetkoming aangeboden als excuus voor het ongemak. Ik vond het erg netjes en ik heb het geaccepteerd. Ik wil ze bedanken en laten weten dat ik in de toekomst zeker weer bij hun zal bestellen als ze de de beste keuze blijken te zijn wat betreft de prijs. En zoals in mijn eerste review geschreven, het is een betrouwbare winkel. En wat fout is gegaan is netjes aan mij uitgelegd en excuus voor geboden.

Anoniem 29-05-2017 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Ik heb op elke website gekeken en vergeleken met de prijs van ElektronicaOutlet24, maar ze zijn inderdaad de goedkoopste.
Ze hebben een goede en snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

TR. 28-05-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering

Op Hemelvaartsdag '17 een Sony A7 systeemcamera met leuke korting besteld bij deze (web)winkel.

Op vrijdag even gemaild omdat ik een vraag had over de levering. Zo ongeduldig als ik was er ook nog achteraan gebeld. Ik werd vlot en netjes te woord gestaan. Na ons telefoongesprek kreeg ik binnen 2 minuten een schriftelijke bevestiging in mijn mailbox van wat we per telefoon besproken hadden. Nog geen half uur laten de mededeling dat mijn pakket verzonden was.

Op zaterdag, 27 mei keurig netjes verpakt geleverd bij mij thuis binnen het aangegeven tijdskader.

Ik zou hier zeker nog eens bestellen. Met de aftersales heb ik (nog) geen ervaring.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Tol 26-05-2017 Via de website gekocht

Top service!!!

ik had de Nespresso Krups CitiZ XN7205 - Fire-engine red besteld en er was een klein probleem mee. daarna belde ik en werd ik doorverwezen naar de site waar ik een retour formulier ingevuld heb voor een omruiling. de volgende dag heb ik mijn koffiezet apparaat weggebracht en kreeg ik een nieuwe binnen. Echt super!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Justin 05-04-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel goeie service!

Ik heb een goeie prijs gekregen voor een goeie laptop met geweldige service! Ik kreeg het meteen de volgende dag geleverd. Nogmaals geweldige service

wil 15-03-2017 Via de website gekocht

snelle levering.

Makkelijk te bestellen en precies volgens de voorwaarden geleverd. Alles is heel snel en vlot verlopen. Een aanrader.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul 17-02-2017 Via de website gekocht

Stofzuiger

Op internet gevonden en goedkoopste prijs, dus snel besteld. Snelle levering en goede service. Keurig volgens de voorwaarden geleverd, kortom super tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jay 17-02-2017 Via de website gekocht

Eigen schuld dat het niet geleverd is

Na mijn eigen fout heb ik mijn pakket zelfs gratis verstuurd gehad (normaal was dat nog 6.99 extra) en was het de dag later hier, voor mijn ps plus abonnement de scherpste prijs op het web.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Teun 16-02-2017 Via de website gekocht

Snelle afhandeling

Fijne afhandeling. Als ik iets bestelt krijg ik gelijk een bevestigingsmail en wordt de volgende dag bezorgd.

Thelighted 15-02-2017 Via de website gekocht

Zeer slecht

Voor 15:00 uur besteld, morgen in huis staat er op deze website. Voor de zekerheid maar een mail gezonden, maar de levering zou echt de volgende dag in huis zijn.

Helaas kwam het pakketje pas een dag na de verjaardag van mijn dochter binnen, dus 3 dagen later..... belachelijk. Had er speciaal over gemaild het is nog bevestigd en beloofd dat het goed zou gaan.

Heb er na de te late levering nog een mail over gezonden, maar geen reactie meer daarop gehad. Ik vind het bedrijf niet betrouwbaar en ook het uitblijven van excuses is heel slecht.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Officiele reactie van Elektronicaoutlet24.nl 16-02-2017

Beste,

Wij geven inderdaad aan als u vandaag besteld voor 15.00 uur de volgende werk dag in huis. Dit zijn ook de afspraken die wij hebben gemaakt met onze vervoerder. Helaas kan hier wel eens wat mis mee gaan, op zulke momenten zijn wij ook afhankelijk van de transporteur.

Neem even contact met ons op en we kijken of we u nog tegemoet kunnen komen met iets.

Vast onze excuses voor het ongemak

Team

Elektronicaoutlet24.nl

Jan 10-02-2017 Via de website gekocht

Sporthorloge Top

Een tijdje geleden heb ik een Sporthorloge gekocht bij ElektronicaOutlet in Waalre.
Ik bestelde de sporthorloge voor 3 uur en de volgende dag had ik de sporthorloge in huis.
Tot nu toe heb ik zeker geen spijt van mijn aankoop.
Ik raad ze zeker aan.
Breed en mooi assortiment.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

nando 06-02-2017 Via de website gekocht

2'e hands wordt als nieuw verkocht, zéer slechte service.

Ik heb een precisie weegschaal besteld: OMRON bf511

Gekocht via deze webwinkel omdat zij hem wél in het mintgroen hadden, deze was elders uitverkocht. Bij ontvangst was ik al niet blij: de doos was flink beschadigt waarin hij verzonden werd, de verpakking idem dito, lelijk beschadigd en door iemand anders al opengemaakt en bepaald niet netjes, tot mijn verbazing zaten er overal haren!

Deze weegschaal had duidelijk gebruikerssporen, beschadigd was 2'e hands!

Zoals gevraagd word, binnen 24 uur gemeld dat ik niet tevreden was, dag erna meteen retour gestuurd, netjes opgehaald de GLS. Meteen diezelfde dag een echte nieuwe gekocht via kijkshop
( bleek nog goedkoper ook) heel erg blij met de weegschaal van de Kijkshop, erg ontevreden met mijn ervaring met Elektronicaoutlet24.nl .

Ik ga voor zekerheid en koop voortaan via grote webwinkels.
Wacht ik al 2 weken op mijn geld, en heb ik intussen al 3 mailtjes verstuurd. de

"niet goed,geld terug garantie laat erg lang op zich wachten"

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Annelies 03-02-2017 Via de website gekocht

Prima service

Enkele maanden geleden een wasmachine gekocht. Vorige week lekte de vullade voor het vloeibare wasmiddel. Direct met elektronica outlet gebeld en binnen een dag een monteur aan huis. De lade bleek krom te zijn. De monteur heeft direct een nieuwe lade geplaatst. Prima service. Annelies.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Ray 19-01-2017 Via de website gekocht

Ruilservice

Smartwatch besteld, deze uitgepakt en dat kon niet zonder de verpakking te beschadigen,
het product voldeed niet aan mijn verwachtingen en heb gemaild of ik de smartwatch kon omruilen voor een duurder type.
Jazeker dat kon in de originele staat + verpakking.
Opgestuurd in afwachting van ontvangstbevestiging.
Mail terug gekregen dat ze het niet konden accepteren en dat ze de smartwatch al hebben terug gestuurd.
Dus zit nu met een smartwatch die ik niet wil en daar is niets meer aan te doen!
Bedankt Electronicaoutlet24 voor jullie coulance!

Minpunten

• Omruilservice
  • niet tevreden
  • communicatie

Officiele reactie van Elektronicaoutlet24.nl 19-01-2017

Beste Ray,

Bedankt voor je review, we hadden inderdaad aangegeven dat uw uw product kon omruilen in originele staat en de complete verpakking, dit was volgens u geen probleem. Bij binnen komst bleek dit niet het geval te zijn, de verpakking was voor meer dan de helft weg en de smartwatch was gebruikt. Op deze manier kunnen wij zo iets niet terug nemen. We hopen dat dit begrijpelijk is? We hebben u hier over bericht maar een reactie bleef een aantal dagen weg, waarom wij netjes de smartwatch terug gestuurd hebben. Mocht u hem toch nog willen retouren horen we graag van u dan kunnen we samen opzoek naar een passende oplossing.

Team Elektronicaoutlet24

Maarten 03-01-2017 Via de website gekocht

Slechte communicatie, slechte service.

Aanschaf en verzending product zoals dat hoort. Fabricagefout, dus RMA traject. Communicatie is erg slordig, lezen mijn mails niet, geven klachten verkeerd door, reageren niet. Dit zorgt voor wekenlange onderhandelingen over een simpele reparatie/restitutie. Ondertussen duurt het traject omtrent mijn telefoon al 2 maanden, het is nog niet opgelost. Ik geef het op en koop elders een nieuwe. Tip: niks kopen bij deze baggerwinkel.

Pluspunten

• prijs
  • verkoopt wat ze zeggen

Minpunten

• service
  • communicatie

Officiele reactie van Elektronicaoutlet24.nl 04-01-2017

Beste Maarten,

Bedankt voor uw beoordeling, helaas is hij niet zoals hij zou moeten zijn, we willen daarom graag uw probleem met uw telefoon oplossen. Dit probleem zou nooit zo lang mogen duren. Kunt u contact op nemen met onze klantenservice zodat we het probleem kunnen oplossen?

Elektronicaoutlet24

sophieh 26-07-2016 Via de website gekocht

Geweldige service van elektronicaoutlet24! Wij hadden een Samsung tablet besteld, maar kregen een telefoontje dat per ongeluk een verkeerd artikel ingepakt en opgestuurd was. Binnen 2 dagen werd het juiste artikel alsnog opgestuurd en werden wij verrast door een gratis tablet hoes! Wat een fantastisch gebaar, had echt niet gehoeven! Ook hebben wij onze Ipad tablet vorig jaar aangeschaft bij elektronicaoutlet24 en zullen in de toekomst zeker hier blijven aankopen. Niets anders dan lof!

Wullem van Matje 11-04-2016 Via de website gekocht

Mijn ervaring met de service van dit bedrijf is helaas slecht. Ik had een telefoon besteld en die was al kapot bij ontvangst. Nadat ik gebeld had, was me een nieuwe beloofd. De oude zou opgehaald worden en worden vernietigd. Wat bleek? Na verloop van tijd kreeg ik gewoon het oude, gerepareerde toestel terug.

Aanbeveling
Ik kan helaas dit bedrijf niet aanbevelen vanwege bovengenoemde ervaring. Ik vind dat men zich bij mij niet aan hun belofte gehouden heeft.

Extra toelichting
Ik heb na vele emails en telefoongesprekken uiteindelijk pas na 5 weken mijn geld terug ontvangen.

Joeri K. 21-12-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site

Snelle levering

Assortiment
Kan wat groter. Van veel producten is er maar 1 beschikbaar.

Aanbeveling
Fijne winkel, snelle levering en de laagste prijs!

Extra toelichting
Fijne webwinkel. Zeer overzichtelijk. Ik heb een Samsung Galaxy S6 32GB besteld (voor de laagste online prijs volgens kieskeurig!) die de dag erop gelijk afgeleverd werd. Ik ga hier zeker nog een keer bestellen. Als verbeter punt zou ik zeggen dat het assortiment iets groter mag.

Anita Geerlings 13-05-2015 Via de website gekocht

Bestellen is makkelijk alleen je kan nergens zien wanneer het daadwerkelijk komt. Bij bezorging komt er 1 mannetje zonder steekwagen onaangekondigd, mazzel dat mijn dochter thuis was

Bel je krijg je verwijzingen naar iets bijna wat niet te vinden is op de website, puur opzet

Assortiment
klein assortiment van wasautomaten, ook kan je niet kiezen voor aansluiten of oude mee, zitten we dan met de oude.

Aanbeveling
Helaas moet ik hier negatief op antwoorden, alles voldoet niet aan de afspraken

Extra toelichting
Zondag besteld, staat op de site voor 12.00 uur besteld volgende werkdag in huis, maandag kwam er niets alleen een mailtje dat de machine kwam binnen 2 werkdagen. Eindelijk gekomen wat blijkt krijg je een ingepakt apparaat(misschien ook wel gebruikt of gerepareerd). Heb je een probleem probeer je te bellen krijg je een antwoordapparaat. Volgende dag maar weer gebeld, krijg je als antwoord dat het ergens listig op de website staat, bewust zo neergezet dat je het niet ziet.

ZZR600 21-12-2014 Via de website gekocht

4,5

Het koste wat moeite om mijn geld terug te krijgen. Ik heb het wel terug gehad, maar daar gingen wel een aantal mails aan vooraf. Ik heb in overleg met het bedrijf het produkt teruggestuurd en later kreeg ik te horen dat ik het niet had moeten terugsturen omdat ze het hadden willen ophalen. Vreemde gang van zaken.

Aanbeveling
Er werd onder het mom van nieuw (ook volle prijs voor betaald) een hetelucht frituurpan toegestuurd die al eerder door anderen bleek te zijn gebruikt. De anti-aanbaklaag was op meerdere plekken beschadigd door onkundig gebruik. Bovendien zaten er ook nog sporen van oude etensresten in.

Extra toelichting
Ik vind het een vreemde gang van zaken om een gebruikte frituurpan onder het mom van nieuw te leveren in de hoop dat de besteller deze accepteert. Ik heb na aandringen gelukkig ook de door mij gemaakte (retour)verzendkosten terug gekregen.

nando 06-02-2017

Goh, ik lees nu achteraf dat ik dus niet de enige ben waarbij deze fout (of truc?) uithalen, 2014, nu is het 2017 en blijven ze 2'e hands producten als nieuw verkopen.. Slechte zaak dit!

MvHonschoten 14-10-2014 Via de website gekocht

De lay-out van de site is zeer overzichtelijk. Nadat je een artikel hebt gekozen kan je snel en eenvoudig door bestellen en betalen lopen.

De service die ik beoordelen kan was prima in orde. Na bestellen direct een opdrachtbevestiging ontvangen en de volgende dag een Email waarin aangegeven werd dat de bestelling verzonden is inclusief de verwachte levertijd. Artikel binnen de aangegeven levertijd ontvangen. verpakking was prima in order.

Assortiment
Ruime keuze tegen zeer scherpe prijzen. Heb een paar steekproefjes gedaan en Elektronicaoutlet24.nl kwam telkens als goedkoopste uit de bus.
Wat mij betreft een goede reden om assortiment flink uit te breiden!

Aanbeveling
Gelet op gemak, service, assortiment en prijsvergelijk lijkt het mij duidelijk...