Easytoys - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Easytoys.

Easytoys stelt zich voor

EasyToys heeft een ontzettend uitgebreid assortiment aan sextoys voor hem en haar. Uiteraard verkopen we de meest populaire toys: vibrators en dildo's. Maar in ons assortiment vind je ook toys voor koppels, een uitgebreide collectie dames- en herenlingerie, condooms, glijmiddel en nog meer. Ook de liefhebber van BDSM komt bij ons aan zijn of haar trekken. Wij hebben voor iedere seksuele voorkeur een passend speeltje. We verpakken jouw sekstoys altijd discreet. Bij ons hoef je nooit lang op je pakketje te wachten. We leveren 7 dagen per week, ook op zondag. Zondaglevering is alleen mogelijk in Nederland.

Deze score is berekend op basis van 3 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

5.6

Klaas 31-08-2018 Via de website gekocht

tijd voor een positieve review!

Uitgebreid assortiment, probleemloze levering. De reviews hieronder, wel, het is niet mijn ervaring. Er zijn trouwens ook betere te lezen! Volgens mij doen ze erg hun best.

Wouter 17-04-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Slechtste webshop service ever.
Kan mijn pakje niet traceren en al twee uur aan de telefoon gehangen, geen antwoord.
Dan probeer ik te mailen, moet ik een afdeling selecteren en dat werkt niet dus mailen gaat ook al niet.
Heb ook al geprobeerd naar het Nederlandse nummer te bellen ook een half uur op wacht gestaan.
toen heb ik het maar opgegeven.
Hoop dat het vandaag nog geleverd wordt want mijn vriendin verjaart morgen.
Volgende keer bestellen op bol.

Officiele reactie van Easytoys 19-04-2018

Beste Wouter, dank je voor je feedback.
Ik hoop dat je het pakket op tijd, voor de verjaardag van je vriendin, geleverd hebt gekregen! Mocht je nog vragen hebben dan verneem ik dit graag!

Officiele reactie van Easytoys 19-04-2018

Beste Wouter, dank je voor je feedback.
Ik vind het echt bijzonder vervelend om te vernemen dat je ons niet hebt kunnen bereiken. Mijn excuses hiervoor. Onze klantenservice is elke dag telefonisch bereikbaar van 9:00 uur tot 23:30 uur. Ik kan aan de hand van je bericht echter niet zien op welke dag/tijd je ons hebt geprobeerd te bellen. Het is hierdoor helaas niet na te gaan wat er precies is misgegaan. Het contactformulier, waarmee je ons kunt mailen via de website, geeft geen foutmeldingen. Wij krijgen ook dagelijks berichten binnen via de formulier.
Mocht je nog vragen hebben dan verneem ik dit graag!

Dierickx Eddy 28-12-2017 Via de website gekocht

Leveringsbeloften worden niet nagekomen

Ik heb een bestelling Easytoys besteld omdat deze volgens hun site beloven om de volgende dag al te leveren. Ik weet dat dit misschien een dag kan misgaan maar 6 dagen is toch iets teveel van het goede. Ik heb mijn bestelling zaterdag 23 december besteld en zag op de site staan dat dit de zondag zou geleverd worden. toen ik mijn bestelling af ronde en betaald had kreeg ik de melding dat de levering pas op woensdag 27 december zou doorgaan. Ik krijg vandaag 28 december dat de vermoedelijke leveringsdata Vrijdag 29 december zal zijn. Ik hoop het.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

anoniem 03-11-2016 Via de website gekocht

fijne winkel !

gisteren besteld vanmorgen om 11 uur al in huis! wat wil je nog meer?
producten keurig in een anonieme doos zodat je privacy gewaarborgd blijft. producten zijn keurig verparkt. De webwinkel is overzichtelijk en duidelijk.

NIETS t op aan te merken !

Pluspunten

• snelle levering
  • nette webwinkel
  • privacy staat hoog !

Beccakev 02-11-2016 Via de website gekocht

Goed en snel

Fijne duidelijke webshop, ook voor als je minder te besteden hebt, mooie producten, snelle levering met het gemak van afterpay. Superrr!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Afterpay
  • Overzichtelijke webshop

TL 02-11-2016 Via de website gekocht

Top webshop

Zeer goede webshop voor erotiek, ruime keuze voor normale prijzen, levering de volgende dag + je kan tijd aangeven wanneer je het liefst bezorgd wilt hebben.

Pluspunten

• Ruime keus
  • goede prijzen
  • snelle levering

j 01-11-2016 Via de website gekocht

penispomp

De levering en service was goed en snel kan nu lekker gaan pompen hahaha enigste wat ik wel.jammer vind is dat er geen Nederlandse beschrijving bij zit .

Pluspunten

• bezorging
  • erotiek is altijd goed

Minpunten

• beschrijving

Petra 30-10-2016 Via de website gekocht

levering ondeugdelijk product

Een product geleverd gekregen wat niet werkt maar waar je pas achter komt als je de batterijen geplaatst heb. Omdat je daarvoor de verpakking moet openen kan het product niet meer geretourneerd worden. Blijkbaar kunnen er ongestraft ondeugdelijke producten geleverd worden.
Een mail gestuurd maar daar helaas nog geen antwoord op ontvangen.

Pluspunten

• overzichtelijke website
  • snelle levering

Minpunten

• niet kunnen retourneren van niet werkend product
  • niet beantwoorden van mails

Officiele reactie van Easytoys 27-12-2016

Beste Petra,
Dank je voor je bericht. Het spijt me te vernemen dat je een defect product ontvangen hebt. Mijn excuses hiervoor.
Uiteraard is het altijd mogelijk om een defect artikel te retourneren. Onze klantenservice is zeven dagen in de week, telefonisch, via e-mail en chat bereikbaar.
Mocht je nog vragen hebben dan verneem ik dit graag!

Anoniempje 22-10-2016 Via de website gekocht

Perfect

Op zoek naar een leuk speeltje voor mij en m'n partner, deze hebben we ook gevonden door het duidelijke overzicht!

Ik heb in het weekend besteld en kreeg het al snel binnen. Goed verpakt en compleet!

Pluspunten

• Discreet
  • Snel
  • Overzichtelijk

isabelle 15-10-2016 Via de website gekocht

perfect !

goedkoper dan elders, service perfect, chauffeur heel vriendelijk en snelle levering. Een aanrader !

Gerhard 15-10-2016 Via de website gekocht

Gewoon goed

Duidelijke website, veel keus en goede vergelijking te maken, duidelijke afspraken die ook worden nagekomen, snelle levering zoals beloofd op de site.

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijk

Ellen 15-10-2016 Via de website gekocht

Wat een fantastische webshop!

Wat een geweldig assortiment is er aanwezig.
Voor ieder wat wils
Zelf vond ik easytoys via google, toen ik opzoek was naar online webshops
Heel blij met mijn aankoop, en bezorging ook erg over te spreken!
Volgende dag al in huis
En pakketje in een normaal blanko doosje, dat je niet met een rood hoofd tegen over de bezorger staat.. Haha
Top!! Volgende bestelling alweer geplaatst!

Didier België 07-10-2016 Via de website gekocht

Product quality, prijs, Snelle dienst en discreet. ??

Er zijn veel Websiteen om sex-shop te bestellen maar deze Website is een of misschien de enige om zo laat laten bestellen en toch heb jij dat het dag na (voor 23h30 bestellen heb gij dat de dag na ) Just geweldig 😇! Ik ben van België en zo een dienst hebben wel nou gezien.
De prijzen zijn echte correct met een breed keuze. De quality is just woa 😛 mij eerste keer dat ik online by easytoys besteld en ik ben tevreden. Ikvind het ver beter dan Pabo! (Sorry pabo maar velies jij een klant😤 3 of 4 dagen wachten voor een product 😲 , nee bedankt ) en welcome to easytoys

Pluspunten

• Quality product
  • Delivery time
  • Keuze

Minpunten

• Niet genoeg jockstrap 😜

Edge 04-10-2016 Via de website gekocht

Tenga

Als rolstoelgebruiker ben ik helaas single , Tenga heeft goede alternatieve toys voor mannen . De site Easytoys is gebruiksvriendelijk en zeker aan te raden.

Patrick 01-10-2016 Via de website gekocht

Goeie webwinkel!

Ik zocht een bepaald soort product die niet beschikbaar was in andere webwinkels en kwam zo bij Easytoys terecht, de website is erg overzichtelijk en makkelijk in gebruik. Ook was zoals belooft alles nog de volgende dag in huis, goeie service en ik ga hier zeker meer gebruik van maken!

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Snelle levering
  • Gebruiksvriendelijk

zero 29-09-2016 Via de website gekocht

snelle levering en alles is prima naar wens

via deze site wat speeltjes gekocht, via Google hier terecht gekomen, was wel bekend met pabo en le duc maar deze site kende ik nog niet, wat een keuze wat een assortiment en wat heerlijk overzichtelijk gerangschikt, ik ga hier zeker nog vaker iets bestellen, echt een aanrader

Pluspunten

• snelle levering

Minpunten

• geen minpunten

Justin 29-09-2016 Via de website gekocht

Super goed, snel en anoniem

Goeie en snelle levering van de producten die ze aanbieden. Zeer groot assortiment. Koop er regelmatig producten :)

Pluspunten

• Snelle levering
  • Anonieme levering
  • Groot assortiment

Henny 26-09-2016 Via de website gekocht

Geweldig !

Bij mijn zoektocht op deze site terecht gekomen, groot assortiment, gunstig geprijsd.Hele snelle levering, artikelen goed verpakt, kortom, ben heel tevreden !

Pluspunten

• snelle levering
  • goed verpakt

Laurence 16-09-2016 Via de website gekocht

Super betrouwbaar

Bestelling worden super snel verwerkt en discreet bezorgd. Om via afterpay te betalen is echt top!😃ik heb 1 keer een product terug moeten sturen omdat ik een verkeerde maat besteld heb. Maar ook dat is heel snel verwerkt. Jullie doen het goed zo!

Pluspunten

• Snelle
  • Overzichtelijke site

Minpunten

• Nog niks meegemaakt

Stefan 15-09-2016 Via de website gekocht

Uitgebreide winkel met goede service

Veel keuze in producten voor een acceptabele prijs, in elke prijscategorie is er wel iets te vinden. Ook het (discreet) bezorgen is een groot pluspunt.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit in orde
  • Discrete levering
  • Uitgebreid assortiment

Nick 15-09-2016 Via de website gekocht

Top

Ik moet zeggen dat de service echt heel erg goed is, het komt thuis aan in een kale doos dus niemand wat er in zit en voor wie. Verder duurde het maar 2 dagen tot het binnenkwam. Al met al, een top service!

Pluspunten

• Snelle service

Martin 05-09-2016 Via de website gekocht

Keurige site

Easytoys is een zeer nette en keurige webwinkel.
Service is zeer goed, leveringen zijn keurig op tijd en de prijzen zijn heel netjes.

Zeer vlotte en nette reacties.

Assortiment
Voor ieder wat wils is er voldoende diversiteit

Pluspunten

• Goede service
  • Goede levertijden
  • Keurige site

Jimmy 05-09-2016 Via de website gekocht

Hele fijne site

Makkelijke en fijne internetsite. Goed vormgegeven. Ik gebruik de internetsite regelmatig voor al mijn aankopen

Freek 05-09-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke webshop met groot assortiment.

Navigeren door de webshop is zeer eenvoudig, door simpelweg aan te geven welk geslacht en waar je naar opzoek bent is er ruime keus uit leuke en verschillende producten.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Producten op voorraad
  • Snelle levering

Justus 05-09-2016 Via de website gekocht

Glijmiddel

Een goede webshop die producten goedkoop aanbied van zeer goede kwaliteit
Wij waren te laat met onze voorraad aan te vullen maar gelukkig kon ik bij deze webshop tot laat bestellen en was het de volgende dag direct geleverd waardoor wij dus niet onze bezigheden hoefte te staken
Goede kwaliteit glijmiddel en eindelijk eens een fijn pompje die ervoor zorgt dat niet alles een bende wordt of het pompje of flesje helemaal vies wordt met glijmiddel
Ik ga zeker vaker bestellen bij deze webshop

Pluspunten

• Snel geleverd
  • Bestellen tot 23:30
  • Goedkoop
  • Goede kwaliteit
  • Discreet geleverd

Laura 05-09-2016 Via de website gekocht

Zeker een aan rader !!

ik heb laatst nog wat besteld en ik ben er helemaal tevreden over, ik heb het savonds besteld en kwam Gelijk al de volgende dag binnen hoe geweldig is dat ? door dat ben ik ook meer gaan bestellen en vind ik deze site zeker een aanrader voor iedereen want je betaald ook waard voor je geld !

ik kan nooit wachten als ik wat besteld hebt ? Dus oke was super enthousiast dst het de volgends dag al binne was terwijl ik het pas laat besteld had

Pluspunten

• Waard voor je geld
  • Volgende dag al binnen
  • verschillende keuzes

Brad79 05-09-2016 Via de website gekocht

Prettige en fijne winkel

Een steeds maar groeiende collectie en eindelijk ook eens een keer een ruimere aanbieding voor mannen op lingerie-gebied.
Ook zijn er een aantal producten waarbij je niet aan 1 merk bent gebonden, vooral op het gebied van hygiene/cleaning etc.; er is dus keus genoeg.

Producten worden snel geleverd en ook zijn er regelmatig aanbiedingen.

Al met al een winkel waar ik vaker ga bestellen.

Pluspunten

• Meerdere merken
  • Ruime keus

Apocalypse 05-09-2016 Via de website gekocht

Professioneel, goede comm, discreet, snel, overzichtelijk

Zie titel voor grote pluspunten. Daarnaast zijn de prijzen ook meer dan prima. Assortiment bevat echt hele mooie producten met goede kwaliteit. Wat mij betreft mogen goedkopere er wel uit want dat valt in t echt toch ook vaak tegen.

Pluspunten

• communicatie
  • overzichtelijk
  • discreet
  • snelheid
  • prijs

Minpunten

• links zijn wat omslachtig

maxxen 05-09-2016 Via de website gekocht

Easytoys

ik ben zeer tevreden over deze site kheb snel wat dingetjes in m'n winkelwagentje gedaan online betaalt allemaal zeer vlot verlopen en de volgende dag had ik alles thuis dikke duim

Pluspunten

• gemakkelijk te gebruikn
  • na ontvanging betalen
  • leverd zeer snel
  • correcte prijzen

D.A. 29-08-2016 Via de website gekocht

Easy buy, a nice favorite.

Breed assortiment aan artikelen, voor elk wat wils. Kijk je ogen uit en fantaseer lekker vooruit. Prima leveringen en kwaliteit aan artikelen. Prijs is waar jezelf voor kiest. Tevens korting bij aankopen. Top site.

Pluspunten

• Breed assortiment
  • Prijs en kwaliteit
  • Korting
  • Afterpay

Minpunten

• None

fledder 28-08-2016 Via de website gekocht

Uiterst tevreden

klantenservice heeft ons goed geholpen, en het advies over de producten was erg goed. Levering ging ook erg snel ( binnen 24 uur)

Pluspunten

• klantenservice
  • snelle levering
  • keurig discreet verpakt
  • accountsysteem optioneel
  • spaarsysteem

Geertje 22-08-2016 Via de website gekocht

Likkende vibrator

Snelle reaktie en levering. Heel goed en diskreet verzorgd.
Ben erg blij met mijn bestelling. Kan weer heerlijk genieten.

Pluspunten

• Snelle reaktie
  • Snelle levering
  • Diskreet

LNDR 22-08-2016 Via de website gekocht

Super snelle levering binnen 24u

Heel goede en snelle service. Binnen 24h al mijn bestelling in huis! De producten zijn goed van prijs kwaliteit en zijn zoals omschreven op de website. Heel tevreden over deze webshop!

Pluspunten

• Snelle levering 7/7
  • Prijs/kwaliteit in orde

Mario 04-08-2016 Via de website gekocht

Makkelijk gekozen en betaald!

Snel geleverd in anonieme verpakking.

Assortiment
Weinig keuze van glijmiddel.

Aanbeveling
Zeker een aanrader. Leuke prijzen ook

jan 26-07-2016 Via de website gekocht

vandaag besteld morgen in huis goei service toppie

Assortiment
er is veel te koop voor ieder wat wils

Aanbeveling
gewoon een lekkere winkel voor hem en haar

Bottum 23-07-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk site en veel keuze.

Snelle service. De volgende dag gegarandeerd in huis en dat je de bezorgtijd kan kiezen is super.

Assortiment
Ruime keuze en mooie producten.

Aanbeveling
Nogmaals ruime keuze, overzichtelijk en super in verzending!!

Extra toelichting
De toy is precies zo als ik wilde. Voeld prettig aan en is inderdaad voor de gevorderde gebruiker.

joyce 18-07-2016 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

Assortiment
Ruime keuze en veel producten

Extra toelichting
Super fijne producten en mooie lingerie

Loïck 15-07-2016 Via de website gekocht

Gemakkelijke, overzichtelijke, en mooie webshop.
Alles is klaar en duidelijk

Enorm snel, binnen de 12u na bestelling (in hartje Vlaanderen) geleverd, en notificatie ontvangen. Top!

Zéér ruim.

Aanbeveling
Een tevreden klant maakt de beste reclame.

Bedankt!

Arie1992 08-07-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk en mogelijkheid tot filteren.

Snelle levering en discreet verpakt

Assortiment
Groot assortiment, dus genoeg keus

Aanbeveling
Zeer tevreden over de website, verzending, betalingsmogelijkheden en de kwaliteit van de producten.

anne 06-07-2016 Via de website gekocht

snelle service en geeft je goede informatie

ik wilde iets weten, ik werd meteen geholpen

veel spullen te verkopen

Aanbeveling
de service is super en dat is heel belangrijk!

T. 06-07-2016 Via de website gekocht

De site is duidelijk en je kan dingen makkelijk bestellen.

Ik vind het goed dat het pakje anoniem word verstuurd.

Er is een ruime keuze.

Aanbeveling
Ik vind het een goede winkel met veel keuze en je kan gemakkelijk bestellen.

Albert 04-07-2016 Via de website gekocht

Je vind het product wat je zoekt snel, snel bestelt en betaald en snel in huis

Snelle levering in goede verpakking. Bij vraag snel antwoord.

Assortiment
Ruime keuze voor vrouwen en mannen.

Aanbeveling
Het is een mooie website met erg veel keuze en mooie producten.

Extra toelichting
Een site die ik aanbeveel aan vrienden

P. 04-07-2016 Via de website gekocht

je hoeft de deur niet meer uit en dat is wel zo gemakkelijk

de service is perfect en vind ik ook een pré

Assortiment
hoe groter de keuze, des te interessanter om te shoppen

mijn tevredenheid resulteert in een 10

n.v.t.

petervd010 04-07-2016 Via de website gekocht

makkelijk te zoeken en te bestellen

prima service, jammer dat er niet op zaterdag bezorgd wordt

Assortiment
prima assortiment en duidelijke omschrijving

Aanbeveling
zal hem aanbevelen bij mensen die ik ken vanwege betrouwbaarheid!

dominique 24-06-2016 Via de website gekocht

Je hebt het snel in huis

Assortiment
Je kan van alles vinden en dat is fijn

Je vindt er van alles

Extra toelichting
Het is jammer dat er geen maten en diktes bij staan

Sammi87 06-06-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site

Snelle service, discreet verpakt

Ruime keus in artikelen

Aanbeveling
Ik zou vrienden deze winkel aanbevelen en zelf vaker gebruik van maken

jhm 02-06-2016 Via de website gekocht

makkelijk doorheen te navigeren, vind snel de dingen die zoekt.

een goede telefonische behandeling met de vragen die had. duidelijk en klantvriendelijk.

Assortiment
een heel ruim assortiment met duidelijke en uitvoerige beschrijving en foto's, keurig

Aanbeveling
makkelijk je product vinden, duidelijk in betaling, snelle levering en een goede klantenservice.

Extra toelichting
een duidelijke webwinkel waar je met gemak het artikel vind, waar je naar op zoek was. een goede toelichting/productomschrijving en heldere foto's. handige hulp voor de juiste kleding maat te vinden.

mo-tje 31-05-2016 Via de website gekocht

zoeken en betaling ging zoals je zou verwachten

Aanbeveling
Ik kan een heel verhaal schrijven. Maar komt het op neer, gewoon doen wat je belooft. En dat doen ze, fijn om met zo een bedrijf in zee te gaan.

Sylvain 26-05-2016 Via de website gekocht

Bestellen en volgende dag geleverd

Via de post, dus je weet ongeveer hoe laat

Uitgebreide collectie

dominique 23-05-2016 Via de website gekocht

Ik voelde me wel op mijn gemak

Ik had hem zaterdag bestelt en maandag in huis en goede kwaliteit

Assortiment
Ik vind het assoriment wel goed

Aanbeveling
Het is en goede winkel het heeft alles of bijna alles wat je zoekt