Drogistplein.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Drogistplein.nl.

Deze score is berekend op basis van 2 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

H. 31-03-2018 Via de website gekocht

Super service!!!!

Voor 22.00 besteld; volgende dag in huis.
Hele zending compleet en artikelen met geweldige korting.
Koop hier zeker vaker.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 10-01-2018 Via de website gekocht

Wat een ellende!

Een bestelling gedaan, niet geleverd door postbezorger in kwestie een ongeluk kreeg. Vervolg begon de ellende die maar blijft voortduren, je stuurt mail worden laat beantwoord en slecht gelezen en uiteindelijk is het enige wat wel voortdurend goed gaat de aanmaningen die ze sturen. Mijn artikelen heb ik uiteindelijk na alle ellende elders besteld en geannuleerd, echter zit ik nu nog in de maag met een aanmaning die nog niet opgelost is! Pleinshoppen is zeer slecht als het gaat om oplossen van problemen dus geen aanrader!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Jansen 26-07-2017 Via de website gekocht

Wat een top service!

Ik had Kevin via de mail gesproken over een Product dat ik had ontvangen en dit was niet goed, nu krijg ik ze opnieuw toegestuurd zonder problemen. Enorm verrast en blij met een bedrijf als dit.

Alex 05-05-2017 Via de website gekocht

Waardeloze service

Ik heb er een Colgate tandenborstel gekocht, met Whitening stift. De stift is helaas erg slecht: er komt een soort stopverf uit, die totaal niet werkt, en ook niet over je tanden te verdelen is. Dit gemeld bij Drogistplein, maar die doen helemaal niets. Ze verwijzen je naar Colgate. Ik heb ze er op gewezen dat ik als consument, alleen contact heb met de verkoper, ik hoef tenslotte ook niet naar Japan als ik een probleem heb met een Sony artikel: zelfde antwoord. Drogistplein: NOOIT meer, geen enkele vorm van service.

tagardeit 16-12-2016 Via de website gekocht

m.dahbi

vandaag met mevr simone gesproken een visitekaartje voor het bedrijf . een zeer vriendelijke behulpzame dame en als klap op de vuurpijl is mijn pakketje net binnen ver voor de afgesproken tijd dus bj deze een hele dikke 10

CC 29-07-2016 Via de website gekocht

3,8

Moest zelf navragen waarom mijn bestelling niet kwam. Onvriendelijke reactie bij telefonisch contact.

Assortiment
Op de website ziet het er mooi uit, maar de informatie over levertijd klopte in mijn geval niet.

Aanbeveling
Op dinsdag 19 juli een bestelling samengesteld van meerdere items. Omdat een van de items pas vrijdag 22 leverbaar was (en de rest de volgende dag), heb ik dat item verwijderd. Ik wilde mijn bestelling namelijk zsm binnen hebben.
Op vrijdag 22 juli, 's avonds laat, bericht ontvangen dat een van de items niet leverbaar was. Vervolgens niets gehoord tot dinsdag 26 juli: mijn bestelling zou binnen 1-3 werkdagen geleverd worden. Vandaag vrijdag 29 juli nog steeds niets gehoord, dus toch maar gebeld.
Een ongeïnteresseerde reactie van de medewerkster die mij informeerde dat een van de items van mijn bestelling niet leverbaar was maar dat ze dat pas vandaag gehoord hebben (terwijl ik hier een week geleden bericht over heb gekregen). De bestelling was niet aangepast, dat heeft zij nu gedaan en hopelijk krijg ik hem morgen met anderhalve week vertraging.
Wat mij het meest tegenviel bij deze ervaring was de onvriendelijke (letterlijk zuchtende) manier waarop ik aangesproken werd. Ik had op z'n allerminst verwacht dat er excuses aangeboden zouden worden. Erg jammer.
Eerste en laatste keer voor mij bij Pleinshoppen.

JuLS D 20-01-2015 Via de website gekocht

3,8

Het is een heel gedoe om via ideal te betalen bij deze site. Na contact met helpdesk niks opgeschoten... helaas.

Problemen gemeld bij klantenservice dat ideal niet goed functioneerd, ben er niks mee opgeschoten.

Assortiment
Veel producten.

Aanbeveling
Als je geen haast hebt met bestellen en je wel via "vooruit betalen" of iets dergelijks kunt betalen is het een prima site. Anders zal ik het afraden om hier te bestellen.

Extra toelichting
Zie motivatie bij de onderdelen...

jan1870 01-02-2012

Heb meerdere keren besteld, supersnelle levering,kortom een tien met een griffel.

pat.rik 27-12-2010

4,3
Deze webshop maakt reclame met populaire producten voor zeer lage prijzen die vervolgens nooit leverbaar zijn.

Ik zou graag medeconsumenten willen wijzen op de mijns inziens betreurenswaardige praktijk van deze shop.

PB53 24-12-2010

Op 22-12-2010 besteld om 21.00 uur en op 24-12-2010 om 11.00 uur al afgeleverd. Lekker snel!

Robert2u 14-12-2010

keurig en netjes en snel geleverd, zonder aanbetalingen en credit card gedoe

martijnwitvliet 22-10-2010

De navigatie van de website is soms ingewikkeld, maar ik denk dat dat te maken heeft met de hoeveelheid producten die ze aanbieden. Zoals ze beloven voor 21:00 besteld, morgen in huis. Ik heb dus geen problemen gehad met mijn bestelling. Na een tijdje kreeg ik nog een e-mail of ik geheel tevreden was met de geboden service en het product. Ik ben dus dik tevreden

Johannes X 12-08-2010

- Duidelijke website.
- Voor de definitieve betaling een melding dat bestellingen boven de 20 eur gratis verzonden worden (waardoor ik gratis nog iets extra kon bestellen!).
- Goede bereikbaarheid klantenservice.
- Goede klantenservice. Tijdens het betalen ging er iets fout met ideal. Ik heb direct de klantenservice gebeld. Klantenservice heeft mij 20 minuten later teruggebeld om te vertellen dat alles in orde was.

RVries 01-11-2009

Voortreffelijke levering van elektrische tandenborstel. Goedkoopste aanbieder.

Zeer snelle communicatie. Zeer tevreden over het kopen bij deze aanbieder!!