Drogisterij.net - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Drogisterij.net.

Drogisterij.net stelt zich voor

Drogisterij.net is sinds 1999 de grootste drogist op internet. Met een groeiend assortiment van ruim 70.000 artikelen in de categorieën beauty, gezondheid, verzorging, afslanken, fitness, sport, seksualiteit, lenzen en cadeaus. Of het nu gaat om parfums of verzorgingsartikelen, bij Drogisterij.net vind en bestel je altijd eenvoudig wat je zoekt. Door de ruime betaalmogelijkheden is er altijd een geschikte betaaloptie voor jou specifieke wensen. 14 dagen bedenktijd en een vast laag verzendtarief voor NL: € 2.99 en BE: € 3.99. Voor 22 uur besteld, morgen in huis.

Deze score is berekend op basis van 117 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

2,8

HanZ 22-05-2019

Dit is nu typisch een voorbeeld van een webshop die hoog van de toren blaast, maar feitelijk het kneusje van de klas is qua verkoop en logistiek. Door te goochelen met levertijden proberen ze het in de eerste plaats zo voordelig mogelijk voor zichzelf te krijgen. De klant en zijn belang zijn op dat moment totaal oninteressant. Dus deelleveringen: nee, hoor. En gewoon meer of minder leveren dan besteld? Natuurlijk. Kosten in rekening brengen voor retour? Waarom niet. Lokkertjes om vooral je bestelbedrag en -gedrag aan te wakkeren? Waarom zou je die beloofde goodie bag überhaupt aan je klant geven? Toezeggingen en afspraken nakomen, ho maar. En als het ze te moeilijk wordt en het vuur aan de schenen wordt gelegd, geven ze niet thuis en volstaan de dames van de klantenservice (volgens mij is er dan maar eentje, maar met veel verschillende namen) met standaard antwoordjes. Lekker onpersoonlijk, lekker niet inhoudelijk op de vraag van de klant ingaan. En DAT geeft diezelfde klant zo'n heerlijk gevoel. Het gevoel zo snel mogelijk weg te willen bij zo'n waardeloze club. En je ervaringen dan maar elders delen. Want luisteren is drogisterij.net niet aangeleerd, blijkt. Tja, een webshop bedrijven is een vak...

Esther 19-04-2019

Ik ging de reviews lezen nadat ik een artikel had betaald en besteld. (Ga ik voortaan eerst doen, scheelt een hoop stress 😄) Toen kreeg ik spijt want de reviews die ik hier las, logen er niet om, ronduit slecht.
Echter, ik kan melden dat ik heel tevreden ben want ik had de andere dag idd de DHL bezorger gemist wat dus betekende dat het pakketje bezorgd zou zijn.
Dus de andere dag kon ik het op een DHL afhaalpunt netjes ophalen. Dus ja, dit product zou ik hier zo weer bestellen want het scheelt een hoop geld.

Robert 06-04-2019

3x verkeerde bestelling geleverd... ik had 8 pampers luierdoekjes en 4x 33 pampers luiers baby dry besteld. 1e levering alleen 8 luierdoekjes geleverd, gebeld en volgende dag ontving ik weer 4 luierdoekjes, gebeld en volgende dag NIETS gehad... weer gebeld en vandaag 3 pakken luiers, waar is het 4e pak? Dieptriest dit bedrijf, bestel er nooit meer.
Drogisterij.net 09-04-2019

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We hebben inmiddels contact gehad met u en het bedrag van het niet geleverde product aan u terug gestort. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Robert 10-04-2019

Goedemorgen,

Bedankt, maar het geld is nog niet terug gestort... ik zou hier vantevoren ook een mail over ontvangen, ook niet gehad!

Drogisterij.net 11-04-2019

Geachte heer/mevrouw,
Het bedrag staat met 4 werkdagen op uw rekening.

HEEL SLECHT! 05-03-2019

Hele slechte klantenservice. Wasverzachter van Klok kan alleen maar per 8 worden besteld dus vroeg ik in een chat naar de ingredientenlijst vanwege ernstige allergie. Het is in Europa wettelijk verplicht om de ingredienten te vermelden van een product wat je verkoopt. Dit werdt niet alleen geweigerd door ...., maar ik ben ook nog geblocked van de chat toen ik zei dat ik dit zou melden bij de desbetreffende autoriteiten! Ook wordt er heel geheimzinnig gedaan en gelogen over hun leveranciers....
Drogisterij.net 07-03-2019

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Helaas zijn de ingredienten van dit middel niet beschikbaar. We hebben dit voor u gecontroleerd maar kunnen dit niet vinden. Helaas is het product ook niet op voorraad om dit te controleren. We hebben u geadviseerd om contact op te nemen met de leverancier Klok. Zij kunnen u hier meer informatie over geven.

Jessediva 14-02-2019

Waardeloos
Komen afspraak niet na
Eerst zeggen wegens drukte duurt het langer
Na enkele mails bleek dat ze het gewoon nog niet hebben dus gelijk mijn bestelling geannuleerd
Was een cadeau dus nu kan ik op zoek naar wat anders bedankt Drogisterij
Niet de eerste keer
Bestel er niet weer
Drogisterij.net 19-02-2019

Beste Jessediva,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Onze excuses dat het product niet meer leverbaar was. We begrijpen dat dit vervelend is. Hopelijk heeft u elders nog een cadeau kunnen vinden.

Anoniem 06-02-2019

van de week een aantal tubes vsm tandgel besteld. Deze heb ik netjes gekregen. Alleen waren ze een jaar over de datum.
Drogisterij.net 11-02-2019

Beste Anoniem,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. De datum op de VSM tandgel is de productiedatum. Zodra het product is open gemaakt is het nog een aantal maanden houdbaar. U vindt dit op de zijkant van de verpakking met het cijfer geschreven op de vorm van een potje. U kunt het product gewoon gebruiken.

Ontevreden 26-01-2019

Zeer slecht bedrijf, luiers besteld op 21 januari. De levertijd was 2-4 dagen. Dus dan zou het vrijdag 25 of zaterdag 26 januari verzonden moeten worden. Gisteren gekeken en verwachte datum was 28 januari. Nu kijk ik vandaag en is het weer verschoven na 30 januari. Ik wacht dus straks al langer dan een week op luiers. Er komt van hun kant uit geen excuses, geen mail dat het vertraagd is, geen compensatie. Dit is de eerste en laatste keer dat ik er besteld heb
Drogisterij.net 29-01-2019

Beste Ontevreden,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig dat uw order nog niet is geleverd. We vragen u om uw ordernummer door te geven via klantenservice@drogisterij.net We kunnen u dan informeren of het product nog leverbaar is.

Petra Ietswaart 22-01-2019

Levering wordt 3 x in rekening gebracht als je via klarna achteraf betaald. Leveringen zijn oncompleet. Goed opletten als je besteld bij drogisterij.net.

Geachte mevrouw Ietswaart,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Spijtig dat uw bestelling niet naar wens is verlopen. We hebben uw ordernummer 8249876 gecontroleerd en zien dat er 1 product niet leverbaar was. We hebben dit aangepast op uw klarna factuur. Onze excuses voor het ongemak.

Johan Snauwaert 16-01-2019

Na een mailtje te hebben ontvangen van drogisterij.net met de melding dat er speciaal voor black friday een gratis goodybag was voor iedere aankoop boven een bepaald bedrag had ik meteen een bestelling geplaatst. Wanneer ik enkele dagen mijn bestellingen kreeg was er natuurlijk geen goodybag te zien. Na wat onbeantwoorde emails naar de klantendienst en een slechte score op de feedback die ze vroegen heb ik het maar opgegeven. Nu krijg ik anderhalve maand nog eens een mail van een incassobureau dat ik onmiddellijk het zogezegd openstaande bedrag onmiddellijk moet betalen. Ik denk niet dat er daar ook maar iets verstuurd worden vooraleer ze het geld op de rekening zien. Enkele mails naar het emailadres van het zogezegde incassobureau gestuurd zonder antwoord. Dan maar naar de klantendienst om dan uiteindelijk en zoals verwacht te zien dat het om een vergissing gaat. Ik bestel daar NOOIT NIKS meer!

Beste Johan,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We hebben vorige week een systeemfout gehad en hierbij zijn ten onrechte betalingsherinneringen gestuurd. We hebben iedereen een mail met excuses gestuurd. Mocht u het dubbel betaald hebben dan kunt u ons een mail sturen naar klantenservice@drogisterij.net wij zullen dan het dubbel betaalde bedrag aan u terug storten. Onze excuses voor het ongemak.

geerepeer 15-01-2019

Ik heb ik in November een product besteld en heb dat betaald na de bestelling. 2 maanden later krijg ik een mail dat ik nog niet betaald heb en dat ik nu moet betalen. Ook staat er in mijn tweede mailtje een ander rekening nummer. Tevens is het nog steeds niet opgelost, en reageren ze ook niet op mijn mailtjes.

Beste Geerepeer,

Erwin GAJ Blonde 07-01-2019

Ik ben al jaren klant bij drogisterij.net. Heb dar zeker tussen de vertig en vijftig bestellingen gedaan over de jaren heen. Weinig of geen problemen gehad, bijna altijd keurig op tijd geleverd. Het enige minpunt vind ik is dat men aangeeft dat een product leverbaar is en dat achteraf niet blijkt te zijn. Terwijl er alternatieve producten zijn. Men zou iets meer de klant en zijn problemen mogen opvolgen.
Maar ik ben wel van mening dat het bedrijf correct werkt en tracht zijn klanten op tijd te bedienen tegen interessante prijzen.
Drogisterij.net 17-01-2019

Beste Erwin,
Hartelijk dank voor je beoordeling. We proberen zoveel mogelijk direct alle orders te versturen. Wij zullen uw opmerking bespreken met de desbetreffende afdeling. We zien u graag weer terug op onze website.

Saar 02-01-2019

Echt belachelijk. Op de site staat: voor 22:00 uir besteld, volgende dag in huis. Met slogan: tot in de puntjes. Wat een lachertje!
Vorige week maandag een bestelling gedaan. Wordt hopelijk vandaag geleverd (1,5 week later) zonder het product waar ik op zat te wachten. Daarover kreeg ik vandaag dus pas een mail!
Ik bestel hier echt nooit meer iets. Ze zijn ook erg slecht bereikbaar.
Drogisterij.net 17-01-2019

Beste Saar,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je order 1.5 week later is geleverd en dat het product niet is geleverd waar je op zat te wachten. Het bedrag is terug gestort aan je. We zullen dit voorval bespreken met de desbetreffende afdeling, dit had niet mogen gebeuren! Onze excuses hiervoor.
Met vriendelijk groet,

Rob 30-12-2018

2 flessen zonnebrand Pizbun en 1 fles aftersun pizbun besteld hier. Het lijkt imitatie te zijn of iets anders mee mis te zijn. In ieder geval was het bende wat zo van jouw lijf afdruipt. En ook nauwelijks beschermde. De aftersun stonk. Ik heb de flessen in Thailand weggegooid. En een klacht bij hen ingediend. Ik kreeg €3.95 op een tegoedbon. Wat?)))
Nee ik bestel hier nooit meer iets.

Eva 04-12-2018 Via de website gekocht

Uiterst tevreden met de service!

Mail contact gehad met medewerker Sanne die me na deze vele negatieve recensies weet gerust te stellen. Tijdens het hele verloop van de bestelling contact gehouden en de dag later was alles in huis. Precies zoals ik het besteld heb, bedankt voor de geweldige service Sanne!

Marjan 03-12-2018 Via de website gekocht

Mooie bonus voor het goede doel

Ik heb deze winkel gekozen omdat zij meedoen aan doelshop.nl. Ze staan daardoor een bepaald percentage af aan het door jou gekozen goede doel zonder dat je daar zelf iets voor betaald. Hun percentage is ook nog eens 2x zo hoog als de meeste andere aangesloten winkels. Al met al geen moeilijke keus. Daarna las ik de vele negatieve reacties maar ik had binnen 24 mijn pakket in huis. Alles keurig volgens de bestelling.
Wat mij betreft een aanrader!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Carla Wevers 01-12-2018 Via de website gekocht

Slecht bedrijf

Ze leveren de bestelling niet ondanks herhaalde beloftes per e-mail en eenmaal telefonisch.
De betaling hebben ze wel al binnen. Ik bestel niets meer bij deze webwinkel. Er zijn online veel klachten over te vinden. Ze leveren structureel niets of te weinig en betalen niet terug.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Briin 19-11-2018 Via de website gekocht

Waar is mijn pakket?

17/11 moest ik naar een feestje en ik had graag kunstnagels geplaatst voor dat feest. 8/11 plaats ik een bestelling op drogisterij.net met het gedacht dat dit pakket ruim opvoorhand zou aankomen. Niet dus... 19/11 nog steeds aan het wachten op mijn pakket. bPost laat weten dat het pakket nog steeds bij drogisterij.net is verwerking is. Klantendienst van drogisterij.net laat weten dat het pakket vast zit bij bPost... Wie moet ik geloven? Geen idee, maar 1 ding weet ik zeker. Bij hen bestel ik niet meer!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

J.C. 16-11-2018 Via de website gekocht

Teleurstellende ervaring Drogisterij.net

Gisteren voor de eerste en laatste keer iets besteld bij Drogisterij.net. 3 sealine dead sea repair oils gekocht, omdat mijn gezin daar veel baat bij heeft. Mooie bijkomstigheid dat dit een paar euro korting opleverde, maar daar ging het niet om, want hebben het nodig. Nu blijkt hoe de korting uit kan:
Van de 3 flesjes is er 1 'Best before' 30-11-2018. Het is nu 13-11-2018. Je kunt t natuurlijk nog wel even gebruiken na die datum, maar geen 6 maanden, zoals je van dit product volgens de verpakking mag verwachten. En het feit dat ik voor aankoop niet gekend ben in dat dit zo geleverd zou worden, dat geeft toch een indruk van opzet (om nog winst te maken op een eigenlijk onverkoopbaar geworden product) en daarmee slechte service en desinteresse in je klant.
Het zou niet zo moeten zijn dat een simpele aankoop zoveel opzettelijk ongmak en gedoe oplevert, dat ik nu contact moet opnemen en zien of het product geruild of terugbetaald kan worden - toch?!
Jammer! - voor ons, maar vooral voor Drogisterij.net, waar ik geen gebruik meer van zal maken, en die ik zeker niet zal aanraden.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Betaalmogelijkheden

Nicki 14-11-2018 Via de website gekocht

Prima

Na het lezen van alle reviews mogen wij niet klagen. Bij ons verliep alles naar wens. 1 min punt. Ze zijn per telefoon niet te bereiken.

Wesselius 01-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekende levering

Ik werd heel bang toen ik de reviews las nadat ik betaald had. Maar mijn bestelling is keurig een dag na bestelling bij mij afgeleverd. Dus ik heb mij zorgen om niks gemaakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Klantenservice

Carola 19-10-2018 Via de website gekocht

Geen Product/Geen service

Na een geplaatste bestelling zou het product geleverd worden
Ineens veranderde de leverings datum dagelijks en zag ik de bui al hangen
En ja hoor daar kwam de mail
Sorry product is niet leverbaar
Goh je meent t
U krijgt u geld terug en idd daar was de 14,90
Maar de 3,95 verzendkosten die krijg je niet terug
Dus ach een klant of tig zo behandelen wel kosten terug betalen maar niet de verzendkosten nou dat 3,95 x tig mensen reken uit je winst
Ik doe geen bestelling meer in ieder geval .

Inez S. 07-10-2018 Via de website gekocht

op dit moment een onbetrouwbaar bedrijf

In het verleden heb ik 2 keer een bestelling gedaan bij drogisterij.net - beide keren bio oil - en de producten waren inderdaad de volgende dag in huis.
Op 20/9/2018 wilde ik opnieuw bio oil bij hen bestellen en bedacht toen dat ik waarschijnlijk niet zo lang geleden dezelfde bestelling had gedaan en toen niets ontvangen had. Ik kon de betaling niet vinden in mijn reke ningafschriften en bestelde opnieuw, denkend dat ik me vergist had. Wel had willen bestellen maar niet gedaan.
Toen ik op 22/9 nog niets ontvangen had, ging ik reviews lezen en schrok van de negatieve verhalen over drogisterij.net. Geen levering van producten, geen reactie op mails, geen telefonische bereikbaarheid.
Ik belde mijn bank die me adviseerden om aangifte te doen. De politie adviseerde om hen een mail te sturen en indien ik daar op 24/9 's avonds geen reactie op had pas aangifte te doen.
Geen reactie op mijn mail waarin ik hen sommeerde het geld voor 24/9 19:00 uur op mijn rekening terug te storten. Geen reactie, behalve een automatisch antwoord, en dus aangifte gedaan en hen dat laten weten.
De dag daarna kreeg ik bericht dat het geld - 120.46 euro van 2 betalingen - op mijn rekening werd teruggestort en dit is ook gebeurd. Daarna heb ik de aangifte weer ingetrokken.
Inez Schreurs

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

t.s.k 02-10-2018 Via de website gekocht

ZEER SLECHTE SEVICE ZEKER ALS JE MET VRAGEN ZIT

Het telefonisch beantwoorden is zeer slecht persoonlijk heb ik diverse dagen gebeld voor info maar kreeg het antwoord dat het vreselijk druk is je kan helaas nooit een medewerker spreken of je wordt afgepoeierd met het antwoord apparaat met het antwoord VRESELIJK DRUK

Iris 27-09-2018 Via de website gekocht

Bestel niet bij Drogisterij.net

T/m 2012 nooit problemen gehad. Nu zocht ik via google een product en zodoende weer bij deze webshop terecht gekomen. Nu is zonder reden en uitleg mail m'n bestelling geanuleerd na meer dan een week wachten. Ik bestel hier nooit meer bij. Heb mijn product bij een andere webshop besteld en binnen een half uur was het pakketje op de post gedaan.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Ellen 27-09-2018 Via de website gekocht

Super snel en helemaal naar wens

Ben heel tevreden over de afwikkeling van mijn bestelling. Wilde nog iets nabestellen, maar dan blijkt dat telefoneren niet eenvoudig gaat. Maar geen reden tot klagen. Alle door mij gelezen negatieve reviews doen me wel denken aan schrijvers met een erg kort lontje en weinig geduld. Misschien kunnen deze klagers een rustgevend middel bestellen in deze shop..

globetrotter 26-10-2018

Dit heeft niets te maken met een kort lontje. Als je weken of maanden op je bestelling moet wachten of helemaal niet terugbetaald wordt, kan ik het mij voorstellen dat iemand zich belazerd voelt. Een bestelling van 90 euro afgelopen februari van mij is ook door dat bedrijf geannulleerd en ik heb mijn geld nooit teruggekregen. Ik heb over mij heen laten lopen en het erbij laten zitten, maar een ander hoeft dat niet te doen.

Anne 18-09-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Lange tijd moeten wachten op bestelde artikelen. Niet compleet geleverd. Proberen contact te zoeken met de klantenservice, die is telefonisch niet te bereiken. Via de mail krijg je niet altijd antwoord.
Via app wordt er wel geageerd. Na een tijdje afwachten...blijkt het artikel niet leverbaar. Dan ben je 2 weken verder.....grrrrrr

Mieke 17-09-2018 Via de website gekocht

Oplichters

In het kort: bestelling gedaan, ongeveer de helft bleek niet leverbaar. Talloze malen contact gezocht. Doorgaans niet bereikbaar. Twee maand later wacht ik nog steeds op mijn geld van de biet geleverde artikelen.
Ik bestel bijna alles online en ik heb het nog nooit zo slecht meegemaakt.
Ik kan me niet voorstellen dat dit gewoon slecht management is, het lijkt meer op oplichterij

Bart Zijlmans 10-09-2018 Via de website gekocht

Geen service.

27 juli scheermesjes besteld, tot op heden (15 aug.) niets ontvangen.
Mail gestuurd naar de klantenservice hun antwoord een doorverwijzing naar een standaard stappenplan.
Telefonisch geprobeerd, krijg dan een antwoordapparaat met de melding dat vanwege grote drukte de bestellingen twee tot drie dagen later worden geleverd. Verbinding wordt verbroken.
Ik heb mijn les geleerd

Cleem 10-09-2018 Via de website gekocht

Zonder problemen

Het door mij bestelde product is keurig op tijd geleverd.
Het enige wat mij is tegengevallen is dat je telefonisch geen contact kunt krijgen met deze firma.
Dus ondanks alle slechte revieuws over deze firma hebben ze aan hun leveringsverplichting voldaan binnen twee dagen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Wilma 05-09-2018 Via de website gekocht

Helaas geen service

3 producten online gekocht en betaald. 1 product ontvangen. Ik wil graag weten of en wanneer ik de andere 2 ontvang. Toen ik ze bestelde waren ze op voorraad. Het lukt niet om ze telefonisch te bereiken. Je krijgt een bandje.Via het contactformulier ook geen reactie. Ik bestel heel veel online. Dit was de eerste keer bij drogisterij.net. Ik heb maar zelden zo’n slechte service en communicatie meegemaakt. Ik vraag me af of ik mijn producten nog ga ontvangen. Ik bestel hier nooit meer!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Paul K. 03-09-2018 Via de website gekocht

Dramatisch

Als vervolg op mijn eerdere review. Een deel van mijn bestelling bleek niet leverbaar, zo vernam ik via email van het bedrijf. Dat ondanks het feit dat het product volgens hun site (ruim) voorradig was.
In de mail (van 24 augustus) meldde het bedrijf dat het bedrag voor het niet voorradige product (30,20 euro) 'binnen drie dagen' zou worden terug gestort. Nou, mooi niet...
Drogisterij.net per mail gesommeerd dat bedrag vóór 5 september aan mij over te maken. Daarop kreeg ik (na drie minuten!) antwoord. Van twee medewerkers, onafhankelijk van elkaar... Het bedrag zou onmiddellijk worden overgemaakt. Ik wacht weer in spanning.
Ik heb thuiswinkel.org, waarbij het bedrijf is aangesloten, van alle ontwikkelingen op de hoogte gebracht. Ik moet erkennen dat die alert reageren. Aanrader om bij problemen met drogisterij.net (en dat zijn er volgens het net nogal wat...) die organisatie in te schakelen.
Aanrader, ook, om het bedrijf compleet links te laten liggen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Nelmar 01-09-2018 Via de website gekocht

Gister besteld, vandaag in huis. Top,

Ik was angstig nadat ik eerdere revieuws had gelezen na mijn bestelling, maar gelukkig zat het helemaal goed bij drogisterij.net! Ze doen wel wat ze beloofd hebben! Gister besteld en vandaag kon ik het ophalen bij mijn DHL punt waar ik voor gekozen had!! En Alles zat erin wat ik besteld had, keurig verpakt. Ben heel tevreden en bestel rustig weer, heb wel iedere x mijn bestelling gevolgd bij DHL.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

T. 24-08-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Donderdag kreeg ik een berichtje dat DHL het pakketje vrijdag kwam leveren.

Vrijdag thuis gewacht maar er kwam geen pakketje, bleek dat het pakketje verkeerd in de route was gepland. Zaterdag heb ik weer gekeken en er was niets veranderd nog steeds verkeerd in route gepland. Toen heb ik een mail naar klantenservice@drogisterij.net gestuurd of ze al iets meer kon zeggen. Helaas kreeg ik alleen een automatische bevestiging dat de mail ontvangen was, maar verder niets.

Maandag weer het zelfde en ook gevraagd of ze geen nieuwe op konden sturen. Ook telefonisch niet bereikbaar. En helaas weer geen antwoord gekregen op mijn mails. Status bij DHL niets veranderd.

Dinsdag weer hetzelfde status bij DHL niet veranderd. Dit keer via hun site een contact bericht gestuurd of ze a.u.b. mijn mailtjes wilden beantwoorden of mij een nieuwe toe wilden sturen. Helaas weer geen antwoord.

Woensdag tegen de middag kreeg ik van DHL een bericht dat het die dag geleverd zou worden. Dat is ook gebeurd maar van drogisterij.net weer geen enkel bericht gehad.

Weet je wat ik wel van drogisterij.net kreeg. Een email bericht om een review te schrijven!! En nieuwsbrieven waar ik me ondertussen voor afgemeld heb (als dat wel goed gegaan is)

Sorry maar dit vind ik dus een hele slechte service. Ze kunnen op z’n minst een mailtje beantwoorden lijkt mij zo.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

B Haak 24-08-2018 Via de website gekocht

Verkeerde bestelling

Totaal het verkeerd gekregen als wat ik had besteld , ik had Vitakruid Magnesium Tauraat besteld , wat komt er binnen Vit B 12 Forte ??????
Op de bon staat wel de Magnesium ??????????
Klacht ingediend bij Thuiswinkel.org
Positieve was dat ik de bestelling wel na 1 dag al binnen had

Paul 22-08-2018 Via de website gekocht

Niet best...

Ik heb dit jaar vier keer een bestelling bij ze gedaan. Drie keer werd er niet op tijd geleverd. Me gericht tot hun klantenservice. Die reageert óf niet óf nietszeggend. Ik heb het inmiddels wel met ze gehad. Ik wacht mijn huidige bestelling af en kom er niet weer. Overigens is er op hun site en hun assortiment op zich weinig aan te merken.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Helene 16-08-2018 Via de website gekocht

Dien een klacht in bij thuiswinkel.org

Ik raad mensen met klachten aan, om direct contact op te nemen met thuiswinkel.org Drogisterijnet is daar nl. bij aangesloten. Ook ik had slechte ervaring met de levering van mijn bestelling.
Ik heb een klacht ingediend op de site van thuiswinkel.org en na een dag was mijn probleem opgelost. Ik heb mijn bestelling keurig ontvangen.

Angel 18-08-2018

Dank Helene, je tip werkte uitstekend. Ik heb ook contact opgenomen met Thuiswinkel.org klachtenformulier ingevuld, netjes een bevestiging van mijn klacht ontvangen en ...... ja binnen 2 uren reactie en het probleem dezelfde dag nog opgelost. (Was een retourzending) Nogmaals dank voor de goede Tip!

Elfy 15-08-2018 Via de website gekocht

betaalde bestelling niet geleverd

Na jaren tevreden te zijn met hun producten en redelijk snelle, correcte levering; moet ik nu helaas toegeven heel ontevreden en boos zijn!
ook ik zit op een bestelling te wachten, al 9 dagen. Heb 3 x een mail gestuurd want bellen lukt niet. men krijgt een bandje te horen. heb wel paar keer mail (standaard bericht) ontvangen met allerlei suggesties ,maar GEEN oplossing. Heb wel al betaald (28 euro), maar ben bang dat ik kan fluiten naar mijn geld! wat is hier aan de hand?
Echt jammer van deze bedrijf, maar voor mij is t laatste keer. Ben heel boos. vooral omdat ze telefonisch ook niet bereikbaar zijn.
Ik raad mensen aan daar niets te bestellen nu.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Ron 13-08-2018 Via de website gekocht

Failliet?

Scheermesjes besteld, en wax om bedrag aan te vullen voor gratis bezorging. Wax wel ontvangen, maar scheermesjes zijn niet meer leverbaar. Hoewel ze nog wel op de website staan, maar dan voor een veel hogere prijs!. Ze beloven het geld terug te storten binnen drie werkdagen, maar tot op heden niks. Telefoon werkt niet, email wordt behalve een standaard antwoord niet op reageert. Kortom, ik denk dat dit bedrijf op het randje van een faillissement staat. PAS DUS OP!

Jan Vos 10-08-2018 Via de website gekocht

drogistrij.net of was het toch drogisterij.nl ?

Ik ben bang dat menigeen die hier een review achterlaat in de war is. Er bestaat namelijk ook een drogisterij.nl. Dat is een heel andere dan drogisterij.net.
Ik heb namelijk nog nooit problemen gehad met laatstgenoemde. Mijn bestelling van 8-8-2018 werd dan ook keurig de volgende dag geleverd.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

globetrotter 11-08-2018

Nee, men is niet in de war. Het gaat echt om drogisterij.net
Ik heb zelf overigens tot nu toe ook niet veel problemen gehad. Maar ik ben mij bewust van de klachten die anderen wel hebben en van het bericht dat drogisterij.net op haar Facebookpagina heeft gezet, n.a.v. alle problemen.

Priscilla 10-08-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering!!

Bestelling begin deze week geplaatst. Daarna zag ik op internet de slechte reviews van de laatste periode over hun. Werd daar wat onzeker door. Werd verder per mail goed op hoogte gehouden en binnen 3 werkdagen werd mijn bestelling al geleverd. Dus kan ik met een gerust hart zeggen dat er ook bestellingen goed gaan gelukkig! Dankjewel Drogisterij.net!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hbaapje 10-08-2018 Via de website gekocht

Bestel hier niets

19 juli voor 22:00 een bestelling geplaatst, met de belofte dat het de volgende dag bezorgd zou worden. Niet dus. Als je de klantenservice belt, krijg je een bandje. Dat zegt: dat door drukte je bestelling wat langer onderweg is, maar binnen 2 werkdagen word verstuurd. Na email contact heb ik op 30 juli 6 van de 8 bestelde producten ontvangen. Maar als ik nu op website kijk staat er dat mijn bestelling is afgerond. Dat is dus niet zo! Ik vraag me af of ik het ooit nog krijg. Bestel hier niets! Je moet er hard aan werken om iets van je bestelde producten te krijgen of je geld terug te krijgen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

ine 08-08-2018 Via de website gekocht

zeer slecht

2 augustus voor 22 uur besteld dag erna in huis
mooi niet nog steeds niets geleverd
mails worden niet beantwoord en telefonisch niet bereikbaar!!
nu staat er levering rond 21 augustus heb proberen te annuleren maar dat gaat niet want is al verzonden
bij dhl alleen een label aangemaakt maar niks ontvangen
IK BEN ECHT BOOS!!!!!!!!!!!!
wil mijn geld terug

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

wilma Abourida 08-08-2018 Via de website gekocht

slechte service

In het verleden regelmatig besteld hier naar nu heb ik 24 juni producten besteld en maar deels geleverd gekregen, Een deel was niet leverbaar en daarvan is geld retour gestuurd. Een deel zou nagestuurd worden en tot op heden niet gehad. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar en reageren ook niet op mails. Ik wacht dus nog op een deel van de bestelling en heb er wel voor betaald en dan zijn ze ook nog eens niet te bereiken. Dan ben je echt een slecht bedrijf!

Angelique 07-08-2018 Via de website gekocht

Slechte onbereikbare klantenservice

Vorige week voor de eerste keer bij deze webwinkel besteld en meteen voor de laatste keer. Ik ontving 2x een orderbevestiging, vervolgens een mail dat de bestelling wegens overmacht in het magazijn later geleverd zou worden en daarna 2x een verzendbevestiging. De volgende dag werd de bestelling evenwel keurig geleverd. Daar was helemaal niets op aan te merken. Alle producten waren netjes verpakt en volledig. Maar toen volgden 2 facturen van AfterPay want ik had gekozen voor achteraf betalen. Op mijn email dat dit niet klopt heb ik tot op heden geen antwoord gekregen. Alleen een automatische ontvangstbevestiging. Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar. Ik heb gelukkig nog niet betaald maar zit wel met 2 facturen van AfterPay te kijken.
Ik vind de administratieve afhandeling ronduit slordig en de bereikbaarheid van de klantenservice waardeloos. Ik heb het vandaag nog via de Whatsapp geprobeerd. Ben benieuwd of dit werkt maar heb er een hard hoofd in.
Gezien de andere ervaringen zou ik hier niets bestellen. Miijn bestelling was wel op tijd maar de betalingsafhandeling gaat mis en is vooralsnog niet opgelost.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Femke 07-08-2018 Via de website gekocht

Nog niets ontvangen

Ik heb anderhalve week iets besteld, maar nog steeds niets ontvangen. Wel een bevestiging gehad, maar nog niet dat het verzonden is. Als ik naar status van bestelling kijk geeft hij aan dat hij nog niet bij DHL is. Ik heb gebeld, maar ook een bandje verder niets. Mail gestuurd ook geen reactie, alleen een automatisch antwoord, maar daarmee krijg ik geen antwoord op mijn vraag..
Ik hoor graag wanneer mijn pakketje geleverd gaat worden.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Ingridjo 07-08-2018 Via de website gekocht

Van super naar een dikke vette onvoldoende

Ik bestel al jaren naar volle tevredenheid spullen bij drogisterij.net. De laatste bestellingen werden vaak met vertraging afgeleverd of onvolledig. Echter ik probeer nu een bestelling te plaatsen en heb vragen over artikelen (kruiden van Jacob Hooy) en krijg geen contact met de klantenservice. Als ik ze bel krijg ik een bandje, en ik heb al diverse mailtjes gestuurd waarop ik geen respons krijg. Erg jammer, de bestelling staat klaar....afgaand op alle negatieve recensies is er iets flink mis. Deze klantenservice kan jullie de kop kosten...zo verlies je toch al je klanten denk ik. Jammer!!

Arjen 06-08-2018 Via de website gekocht

Slechtste service die ik heb meegemaakt

Super slecht, producten worden niet geleverd en geld wordt niet terug gestort, ze zijn telefonisch niet bereikbaar en gaan niet op mijn email in, alleen standaard reacties. Wat mij betreft kan deze winkel op de zwarte lijst.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Noel 04-08-2018 Via de website gekocht

Bar slecht!

Heb op 29 juli spullen besteld bij drogisterij.net, heb hier een week op moeten wachten. Bij ontvangst van het pakketje zaten er maar 2 van de 7 spullen in. Op het bijgeleverde factuur stond dat er nog 4 nageleverd zouden worden, dit was al fout want het hadden er 5 moeten zijn. Ik heb hier vervolgens een mail over uit gedaan, een geautomatiseerd antwoord met onzin kreeg ik terug. Na een week besloot ik te bellen, maar tot mijn verbazing kreeg ik hier ook een tape te horen met nog meer onzin. Geld kunnen ze prima innen, maar een uitleg of excuses ho maar. Ik ben hier niet blij mee, het zijn oplichters en bestel hier nooit meer wat!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Tom 03-08-2018 Via de website gekocht

Kansloos bedrijf

Een nieuw medela kolf aparaat besteld . Krijgen we een gebruikte die beschadigd en vies is!! Alles uit de verpakking . Krijg geen gehoord . Dit is echt heel triest dat er niet aan hygiëne word gedacht en zeker omdat het om baby’s gaat!!!

Hans 02-08-2018 Via de website gekocht

Problemen worden netjes opgelost

Has tot een paar weken geleden nooit problemen met deze webshop gehad. Maar laatst had ik een bestelling geplaatst waarvan een groot deel ontbrak. Gebeld, maar net als vele anderen geen respons. Eigenwijs zoals ik ben bleef ik het proberen en kreeg uiteindelijk iemand aan de telefoon. Deze persoon gaf duidelijk aan dat er problemen waren met het magazijn, verontschuldigde zich en vroeg mij even te wachten. Zij is zelf gaan kijken of de door mij bestelde artikelen op voorraad waren. Dit was niet het geval, zij had wel dezelfde artikelen van een duurder merk gezien en al meegenomen naar haar buro. Zij vroeg mij of het oke was dat zij deze duurdere artikelen op zou sturen (zonder meerprijs uiteraard). Ik zei: Prima. De volgende dag had ik ze al thuis. Top !!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -