Drogisterij.net - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Drogisterij.net.

Drogisterij.net stelt zich voor

Drogisterij.net is sinds 1999 de grootste drogist op internet. Met een groeiend assortiment van ruim 70.000 artikelen in de categorieën beauty, gezondheid, verzorging, afslanken, fitness, sport, seksualiteit, lenzen en cadeaus. Of het nu gaat om parfums of verzorgingsartikelen, bij Drogisterij.net vind en bestel je altijd eenvoudig wat je zoekt. Door de ruime betaalmogelijkheden is er altijd een geschikte betaaloptie voor jou specifieke wensen. 14 dagen bedenktijd en een vast laag verzendtarief voor NL: € 2.99 en BE: € 3.99. Voor 22 uur besteld, morgen in huis.

Deze score is berekend op basis van 67 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

4.3

M 08-09-2017 Via de website gekocht

Super tevreden!!!!

Super tevreden!!!! Zou het de volgende dag binnen krijgen alleen was DHL mn pakket kwijt. Zij namen contact op met DHL en ze hebben direct een nieuwe doos opgestuurd dat ik hem de volgende dag binnen kreeg. Vriendelijke service en producten zijn goed geleverd.

IK 07-09-2017 Via de website gekocht

slechte levering, slechte communicatie!

Geen informatie over de bestelling die geplaatst is via mijn aangemaakte account. Bestelling na 7 dagen gedeeltelijk ontvangen nadat ik telefonisch contact heb gehad. volgende deel zou een dag later komen. Echter nog een week later deel 2 van de bestelling nog niet binnen. Na telefonisch contact bleek een deel niet leverbaar. Nu zou ik de helft van deel 2 morgen binnen moeten krijgen. Een deel van het geld krijg ik pas volgende week omdat het, naar hun zeggen, wat administratie kost.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

H. van Vliet 02-09-2017 Via de website gekocht

Slechter dan slecht

Na drie producten besteld te hebben kreeg ik een orderbevestiging. Na 10 dagen mail gestuurd waar de bestelling bleef, ook na 15 dagen dit gedaan. Uiteindelijk gebeld, waarop ik te horen kreeg dat de order geannuleerd was omdat producten niet meer leverbaar zijn. Zij annuleren dus eenzijdig, zonder de klant op de hoogte te stellen. De dame aan de telefoon bleef maar zeggen dat hun systeem automatisch mails verstuurd bij dit soort problemen. Dus niet. Uiteindelijk, na mijn uitdrukkelijke wens, mail gehad met excuses. Maar...daar heb ik niets aan. Na een orderbevestiging verwacht ik de producten of per ommegaande bericht dat er niet geleverd kan worden. Zij annuleren gewoon een order en laten de klant zonder te informeren gewoon barsten. Zo slecht heb ik het bij geen enkele webwinkel meegemaakt

geen levering en slecht bereikbaar 22-08-2017 Via de website gekocht

zeer slecht

artikel zou binnen 1 dag verzonden worden. Nu na 5 dagen artikel niet binnen. Klantenservice onbereikbaar. twee maal verzoek ingesproken om teruggebeld te worden is niet gebeurd. 40 euro betaald en geen artikel!!

Vakantieganger 22-08-2017 Via de website gekocht

Waardeloze levering

Slechte beoordeling voor het leveren van bestelde producten.
Op de website staat vandaag besteld morgen in huis, en kan mogelijk 3 werkdagen duren. Op dag 3 gebeld wat de status was. Product 1 was er niet. Volgende dag was 1 ander product ineens niet meer op voorraad. Zo ging dit 4 dagen lang achter elkaar door, iedere keer zogenaamd een ander product wat er niet was. Dit bedrijf licht mensen verkeerd voor! Op de website heb ik speciaal gekeken of de producten op voorraad hadden, anders had ik de bestelling nooit gedaan. Dat wordt namelijk wel aangegeven.
Uiteindelijk wel geld terug ontvangen, maar ik zal hier nooit meer bestellen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Chantal 16-08-2017 Via de website gekocht

Fijne drogist en snelle levering!

Ik begrijp onderstaande negatieve reviews echt niet! Al zeker een jaar bestellen wij zeer regelmatig producten via deze website naar alle tevredenheid. Van supplementen tot babyvoeding. Vrijwel altijd wordt het de volgende dag bezorgd. Ook de klantenservice heb ik al een aantal keer goed kunnen bereiken toen ik ze nodig had. Top!

Katja 14-08-2017 Via de website gekocht

Lange levertijd terwijl 24 uurs service word beloofd

2x besteld en beide keren pas na 3 dagen ontvangen. Ik krijg ook geen mail waarin je op de hoogte wordt gebracht of je pakket verzonden is.
Website werkt ook niet prettig.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Rosalien 12-08-2017 Via de website gekocht

Rekensom voor aantal wasbeurten

Beste medewerkers,
Vandaag heb ik het bestelde product van Robijn Stralend Wit ontvangen via uw bestelservice DHL. Tot zover alles prima. Echter, na uitpakken van het door mij bestelde product Robijn stralend wit, 16 capsules voor 28 wasbeurten, heb ik toch een kritische vraag aan u. Ik lees op de verpakking dat er 1 capsule per was gebruikt dient te worden en bij een sterk vervuilde was zelfs 2 capsules per wasbeurt. Dat betekent dus dat de verpakking leeg is na maximaal 16 wasbeurten.
Hoe komt u dan bij het getal 28? Het is toch niet de bedoeling om die capsules te delen? Voor max 16 wasbeurten betaal je dus 12,90, dat is 80 cent per wasbeurt. Erg duur, vind ik. En dat terwijl ik gewend was aan Robijn stralend wit in poedervorm. Is dat product nog in de handel in uw bedrijf?
Graag hoor ik een reactie via email. Hartelijk dank alvast.
Vriendelijke groet, Rosalien

Frank Leendertsen 08-08-2017 Via de website gekocht

Zeer slecht

Op alle mogelijke manieren slecht. Zeer trage website, doordat je -omdat deze website zo traag is- meerdere keren op de bestelknop wordt je bestelling ook meerdere keren doorgevoerd. Annuleren is onmogelijk via je account op de website, en aangezien de klantenservice slecht bereikbaar is, kun je eigenlijk alleen maar afwachten wat je eigenlijk geleverd krijgt en hoeveel keer . Bovendien wordt je bestelling maar gedeeltelijk geleverd maar ook de niet geleverde bestelling wordt wèl gefactureerd.

Als je vervolgens hierover belt met de abominabel slechte klantenservice wordt je voorgelogen over een annulerings-link die in je verzendbevestiging zou staan. Nou, ik heb het bericht 3 keer doorgespit maar er staat echt geen annulerings-link in mijn verzendbevestiging. Verder lijkt men er niet erg mee te zitten dat alles zo slecht verloopt.

Eens maar nooit meer.

Verplak 28-07-2017 Via de website gekocht

Goede service

Product met hoge korting gekocht.
Volgende dag geleverd.
Ruime houdbaarheidsdatum.
Goed verpakt.
Zeer tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kelly 20-07-2017 Via de website gekocht

Met snel geld terug te storten denken ze klaar te zijn

Heb iets besteld kwa luiers in de aanbieding..
Opeens als je er een voorraad van besteld
Eerst was het niet meer opvoorraad en toen een fout ..snel geld retour storten ..
De fout afschuiven..aan de telefoon heeft niemand een antwoord ..
In de mail wet dit wet dat als klant heb je daar toch niks aan ..ik heb betaald we hebben een overeenkomst..kom de klant te gemoet bied iets anders aan ...
Mvg kelly

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Joke 20-07-2017 Via de website gekocht

Laat besteld en toch op tijd binnen

Ik had nog even snel een cadeautje nodig, maar had geen tijd om naar de winkel te gaan. Begin van de avond besteld. De volgende ochtend in huis. Super

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michael 19-07-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Ik vind Drogisterij.net een duidelijk webshop en ook persoonlijk contact is zeer goed te noemen. Ook vind ik de prijzen goed, leuke aanbiedingen!

Gemak: Uitstekend

Service: Uitstekend

Levering: Uitstekend

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erin 18-07-2017 Via de website gekocht

Wat een slecht bedrijf

Vorige week een bestelling geplaatst en omdat ze een actie hadden van een zomergoodybag twv 50 euro bij een bestelling van 100 euro of meer, inderdaad voor iets over de 100 euro besteld. Bij levering echter geen goodybag en ook geen briefje met uitleg. Dus gemaild en als antwoord kreeg ik dat het een op is op actie betrof. Staat niet duidelijk aangegeven, maar los daarvan stond op mijn bevestiging van de bestelling wel zo'n goodybag vermeld. Na aandringen beloofden ze een andere goodybag op te sturen. Nou die heb ik vandaag ontvangen en wat een aanfluiting. De waarde van het pakket zal nog geen 20 euro zijn en de dingen die erin zitten slaan nergens op. Oordopjes voor kinderen? Een opengemaakt doosje haarverf? Nou mij zijn ze kwijt als klant. Bah.

theo 18-07-2017 Via de website gekocht

goed assortiment

het is een mooi assortiment en groot genoeg voor mij. De site is overzichtelijke. de prijzen zijn concurrerend en de levering was snel

Miranda 18-07-2017 Via de website gekocht

Verjaardagskado kneip

Altijd te laat met het kopen van kadoos en niet echt een online koper maar nu maar eens geprobeert. Leuke kneip kadoset voor mn moeder gekocht en het werd geleverd in een grappig roze doos...zag er goed uit en ik ben tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Harm Bink 18-07-2017 Via de website gekocht

Fijne webwinkel!

We hebben een glucosetester gekocht. Een zeer grote keuze was er aanwezig. Lang gezocht, hier gevonden! Vlotte afhandeling.

Hendrik 18-07-2017 Via de website gekocht

Fijne webshop prima prijzen!

Prima shop, prima prijzen, uitgebreide keuze aan artikelen veel meer als in de winkel
Vlotte service alles snel geleverd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Effie 17-07-2017 Via de website gekocht

Topdrogist

Drogisterijnet heeft een enorm gevarieerd aanbod, goed geprijsd en de levering is snel. Zodra ik voor meer dan 20 euro bestel, betaal ik geen bezorgkosten, precies wat je wil.

Michael 17-07-2017 Via de website gekocht

Goede service!!!

Alles wat besteld had, werd netjes en op tijd afgeleverd. En zelfs goedkoper dan bij de grote ketens.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Richard1977 16-07-2017 Via de website gekocht

Volgens het boekje!

Vrijdag scheermesjes besteld, zaterdag geleverd. Precies zoals t hoort. Ik las hier veel negatieve reacties maar blijkbaar hebben ze hun leven verbeterd. Ik ben in elk geval tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marijke 13-07-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Vooraf contact opgenomen over de leverbaarheid. Na de bestelling een orderbevstiging en dezelfde dag een inpakbevestiging ontvangen. Geen enkel woord over niet te leveren goederen. Vervolgens is slechts een deel van de bestelling geleverd. Ook toen geen bericht over de niet te leveren goederen noch het retour te ontvangen bedrag. Zeer slechte klantenservice.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Ilse 10-07-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Eerste keer bestelling probleemloos ontvangen. Mijn tweede bestelling was een drama. De helft van het product werd geleverd, echter zonder originele verpakking. Hierover eerdere malen de klantenservice geprobeerd te bellen, nooit iemand aan de lijn gekregen. Uiteindelijk schriftelijk contact (noem me ouderwets maar ik prefereer telefonisch) wel het product alsnog geleverd gekregen, dchter inclusief nieuwe rekening. Inmiddels meerdere malen opnieuw geprobeerd te bellen, uiteraard geen gehoor. Ik ben er inmiddels van overtuigd dat er geen telefonische klantenservice bestaat.

Ontevreden klant 05-07-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Bestelling geplaatst, stond bij "levertijd binnen 1-2 weken".
Na 2,5 week een app gestuurd.
"Sorry mevrouw, het product is niet meer leverbaar, als u uw bankrekeningnummer stuurt storten we het bedrag terug."

Het product staat nog steeds op de site met een voorraad van ongeveer 50 stuks.
Ik had er 10 besteld.

Printscreen gestuurd met de bevindingen op de site. Maar ik krijg precies dezelfde reactie terug. Product is niet leverbaar.

Of ze spreken niet de waarheid of de informatie op de site klopt niet.
Een ander alternatief wordt ook niet geboden helaas.

Eens maar nooit weer!

Marja 04-07-2017 Via de website gekocht

alles ging goed

na alle revieuws op deze site even getwijfeld. echter de enorme lage prijs van de producten was toch wel zeer gunstig. Zaredag bestelling gedaan ter waarde van 32 euro. Maandag alles in huis. Prima dus

SunLover 28-06-2017 Via de website gekocht

Veel keuze, snelle levering, beroerde service!

Ik bestelde uit ht uitgebreide assortiment 3 producten die direct de volgende dag verstuurd warden, so far so good... Bij het uitpakken van de bestelling zat er echter maar 1 van de bestelde producten in. Ik moest zelf contact opnemen met drogisterij.net (eerst bellen, werd opgenomen door bandje en na enige tijd wachten ineens 'al onze medewerkers zijn in gesprek, spreek uw naam & nummer in dan bellen we u terug') later dus maar per whatsapp.
Bleek product niet leverbaar en oh ja wat is uw rekeningnummer dan storten we het terug... Is het niet een idee dat jullie mij daarover informeren ipv dat ik dat bij het uitpakken moet zien en zelf contact moet opnemen? Wordt niet eens op gereageerd als ik dat aangeef...
Eens maar nooit meer drogisterij.net dus voor mij!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice

Matthijs 26-06-2017 Via de website gekocht

Geen levering

2 weken geleden een bestelling geplaatst. Op het moment van schrijven nog niets ontvangen! Ook geen enkel bericht van de website zelf over een eventuele reden van niet leveren. Dit terwijl zij adverteren met een leveringstermijn van 1 á 2 dagen.

M 26-06-2017 Via de website gekocht

Eau parfum bestelt eau toilette ontvangen

Eau de parfum bestelt, eau de toilette ontvangen!! Eua de parfum staat op order en op site. De site was foutje en is aangepast. Mailwisseling (engels) product uiteindelijk retour gestuurt. Geweigerd ivm niet originele verpakking wat ik al had aangegeven daar ik het product in 1e instantie niet had gecheckt. nu weken verder product retour ontvangen dat wel. Maar maar eau de parfum kan ik fluiten.

Alex 21-06-2017 Via de website gekocht

slechte service, onduidelijk

Na een geweldige actie op de website Drogisterij.net gezien te hebben dacht ik voor het eerst is wat te bestellen op deze website, het zag eruit als een mooie, duidelijke en eerlijke website. Het was het proberen waard, dus ik bestel de mooie aanbieding van 19 euro aan condooms en een item uit hun zogenaamde eurowinkel zodat de levering gratis zou zijn. Het zou zoals beloofd word op de site na 1 dag in huis zijn (voor 22:00 besteld) maar dat was het helaas niet en ik heb dan ook een keurig mailtje ontvangen dat deze bestelling een dag later binnen zou zijn. Het is nu inmiddels 9 dagen verder (12 juni) en heb te horen gekregen dat mijn levering niet meer kan komen IVM problemen met hun leverancier. Nu moet ik eerst (enkele) dagen wachten op mijn geld terug. En krijg ik mijn gekochte spullen dus niet meer binnen welk ik aan meerdere mensen aangeraden heb en nu dus na meerdere weken wachten en telefoontjes plegen geen resultaat heb... dit vind ik erg jammer, Ik had graag gewild dat jullie het zouden oplossen met de leverancier en het jullie probleem zou worden en niet dat ik de klant hier de dupe van zou worden.
Vriendelijke Groet,
Alex

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces

Mark Draaijer 16-06-2017 Via de website gekocht

Loze belofte!!!!

Een artikel welke ik de dag erna nodig had juist op deze website besteld, er stond duidelijk: voor 22:00 uur besteld, morgen in huis.
NIET dus, ik heb het artikel ruim voor 22:00 uur besteld en afgerekend, het artikel was gewoon op voorrad en ik wacht nog steeds op het product. Alle communicatie is gestopt, ik hoor niks .... slecht, heel slecht!!!!

Carla 14-06-2017 Via de website gekocht

Goede ervaringen

Ik schrik van alle negatieve reviews op deze site. Heb er nu al 2x besteld omdat de producten hier het goedkoopst waren en heb toen geen reviews gecheckt. Als ik dat wel gedaan had dan had ik niet durven bestellen maar heb dat dus vrolijk wel gedaan en ben niet teleurgesteld. De bestellingen waren beide keren piekfijn in orde en op tijd geleverd. Helemaal niks mis mee.
Misschien heb ik gewoon geluk gehad ;-)

Rene 12-06-2017 Via de website gekocht

Verzorgd tot in de puntjes!

Heerlijke geur besteld. Er was nog één op voorraad en ik zou het vandaag ontvangen. De revieuws beloofden niet veel goeds, maar toch heb ik de bestelling gedaan.
En de slogan, 'tot in de puntjes verzorgd!' klopt helemaal.
Ik werd keurig van elke stap op de hoogte gehouden via mail en vandaag ontving ik het pakket in een keurige verpakking inclusief 10% korting op een volgende bestelling.
Ik ben zeer tevreden en herken me dus totaal niet in de andere reviews.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bonnie 10-06-2017 Via de website gekocht

Slechte levering

Het positieve is dat de prijzen een stuk goedkoper zijn dan in de winkel. Een super groot nadeel is hun: 'Voor 22:00 uur besteld morgen in huis' als je dat niet na kunt leven als bedrijf zet het dan ook niet op je site! Heb hier speciaal besteld om 2 uur in de middag omdat ik het dan de volgende dag zou hebben en nu 2 dagen later heb ik nog steeds geen mail ontvangen over dat mijn pakketje is verzonden.. dus als je hier besteld, ga er dan vanuit dat je het 1 week later binnen krijgt. Ondanks dat wel goeie prijzen.

Ans 07-06-2017 Via de website gekocht

Slechte, zeer slechte service

Vrijdag voor 20.00 besteld. Dus zaterdag thuis voor een pakje. Geen pakhe 😟 Nu woensdag (na een mail van mij waar het blijft) een antwoord dat het morgen komt. Dus donderdag. Dat is niet wat ze beloven. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd! Tot in de puntjes verzorgd staat er op hun website. Haal dat maar weg Drogisterij.net!!!!

Sel 05-06-2017 Via de website gekocht

Levertijd komen ze niet na

31 mei aantal artikelen besteld waarbij stond vermeldt voor 21:00 besteld morgen in huis. Bevestigingsmail ontvangen dat het 1 april voor 18:00 zou worden afgeleverd, dacht prima. Het is nu 2 april en nog niets ontvangen. Ik werd helemaal niet op de hoogte gehouden over een vertraging, tenzij ik zelf even mail. Mevrouw vermeldt dan dat het 3 april wordt afgeleverd. Eén van de artikelen die ik had besteld stond namelijk bij vermeld, volgens haar, ''voor 17:00 besteld morgen in huis'', terwijl ik van mening dat dat niet zo was en ik daardoor ook een bevestigingsmail had gekregen dat het de volgende dag zou wordne afgeleverd. Dan zou het vooralsnog 2 april moeten worden afgeleverd en niet 3 dagen later. Geen excuses of iets dergelijks van mevrouw.

We moeten nog zien wanneer de bestelling aankomt...

R 04-06-2017 Via de website gekocht

Slechte service

Waardeloos bedrijf! Pakket is zoekgeraakt. Ze zouden de bestelling opnieuw sturen, maar een verzendcode krijg je niet. Reacties krijg je ook nergens meer op. Als je belt, krijg je een bandje dat alle medewerkers in gesprek zijn en wordt de verbinding verbroken.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Roeland 02-06-2017 Via de website gekocht

Komen belofte niet na

Een product dat de volgende dag geleverd zou worden, is uiteindelijk na 5 dagen nog steeds niet geleverd. Na contact met drogisterij.net gehad te hebben, bleek dat ze het product uberhaupt niet kunnen leveren: de bestelling werd geannuleerd.

Vlinder 31-05-2017 Via de website gekocht

Geen levering, niet bereikbaar

Op zondag besteld en betaald. Op wo vandaag nog niks ontvangen. Ook geen mail. Hele middag klanten service gebeld maar steeds een bandje. Ingesproken maar tot op heden niet gebeld. Mail gestuurd nu.
Bizar. Ben benieuwd wanneer ze wel reageren of opnemen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Petra Visbeen 30-05-2017 Via de website gekocht

Onduidelijke en slechte service

Zeer lange wachttijd!!!!!!!
Ik moet via een heel ander bedrijf betalen waardoor ook de betaling mis ging.
Ik bestel nooit meer bij deze website!

Anne 29-05-2017 Via de website gekocht

slechte customer service

Prima aanbod, prijzen en levering. Maar belabberde customer service. Op mijn klacht n.a.v. een dubbele levering (en dubbele kosten) is geheel niet gereageerd.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

H. van Seters 23-05-2017 Via de website gekocht

matige service

Zaterdag 20-5-2017 parfum besteld van 72 euro. Op de site staat duidelijk vermeld vandaag voor 22 uur besteld, morgen in huis! Nu is het dinsdag 23-5-2017, nog niks ontvangen, ook geen mailtje. Dus zelf maar contact opgenomen. Blijkt dat er vertraging is en een week!! later pas geleverd kan worden. Mijn geld terug gevraagd, hopelijk verloopt dit wel goed.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Miranda 08-05-2017 Via de website gekocht

Levertermijn klopt niet

Mijn kraamhulp adviseert mij in de kraamweek een kolf aan te schaffen. Als ik dit op tijd doe, kan zij mij nog helpen. Op vrijdag bestel ik een kolf. De site geeft aan:"vandaag bestelt morgen in huis". Helaas bleek dit niet waar te zijn. De kolf wordt pas dinsdag na 14.00 geleverd (en mijn kraamhulp is er dan niet meer).

bianca 03-05-2017 Via de website gekocht

ik wacht nog steeds...

Vrijdagmiddag een bestelling gedaan, zondag ben ik jarig-dus lekker nieuwe make-up besteld. Alles op voorraad zegt de site en vandaag besteld is morgen in huis. Heel fijn want zaterdag ben ik vrij en de hele dag thuis, hoef ik de buren niet lastig te vallen om mijn pakketje aan te nemen. de volgende dag zie ik dat drogisterij.net mij om 24:00 snachts een mail heeft gestuurd dat niet alles voorradig is en de zendig vertraging heeft. Dat wisten ze zeker niet op de vrijdagmiddag, maar kwamen ze snachts ineens achter..Nou, dat wordt geen nieuwe make up op mijn verjaardag. Op zondag krijg ik wel een leuke mail met een verjaardagskorting! Nee, dat wil ik niet ik wilde mijn bestelling! Op dinsdag nog niets gehoord...ik heb savonds een mailtje gestuurd, ja hoor wordt de volgende dag bezorgd. Heb de hele dag hard gewerkt en er ligt een briefje in de bus...we hebben u gemist...zucht...nog steeds geen make-up, opeens leveren ze ook niet bij de buren af. Ik ben er bang voor en zal het op deze site zetten, maar als..ja als ik mijn pakketje nog krijg heb ik vast nog de helft niet..ik heb zo'n voorgevoel..

Gemma Glitter 03-05-2017 Via de website gekocht

Ik bestel niets meer bij deze online drogisterij

Spel bunny hop besteld welke volgens keuze optie de volgende dag bezorgd zou worden.. geen verzendbewijs/ maar ook geen spel de volgende dag!
Na Whatsapp berichten zou deze 1 mei weer binnen komen en op mijn verzoek 3 mei geleverd worden!
U raad het al geen verzendbewijs wederom geen spel
Nu gemaild met de klantenservice ja het spel was niet binnen gekomen..
Ik heb de order geannuleerd!
Op de site staat bestelling via ideal betaald binnen 3 dgn uw geld terug
Nou ik ben benieuwd!

Wat een slechte communicatie bij deze webshop
En slechte levering!

Als iets niet op voorraad is waarom dan wel de keuze in de webshop geven om het product te bestellen en optie volgende dag te laten leveren?

gevraagd of deze dan 3 mei bezorgd kon worden

Maritza 02-05-2017 Via de website gekocht

MATIGE SERVICE

Deze shop was mijn favoriete drogist en ik heb veel besteld vanwege de voordelige prijzen. Je krijgt als vaste klant 10 % korting, prima toch? Maar de service en afhandeling is geleidelijk veranderd in het negatieve. Je bestelling wordt zomaar geannuleerd en zijn de producten wel online in voorraad en betaal je er voor. Maar als je hierover mailt dan duurt het lang eer je een reactie krijgt. Op je klacht wordt niet op ingegaan maar wel vraag men of je je bestelling nogmaals wilt hebben dat dat kan.... Kortom onvriendelijk en alleen er op uit op je geld en niet in de klant.

Aris333 21-04-2017 Via de website gekocht

Maakt verwachtingspatroon niet waar

Wat op de website wordt beloofd omtrent leveringstermijnen en voorraad en dergelijke klopt gewoon niet. Je bestelt en vervolgens krijg je gewoon een mail dat e.e.a. niet op voorraad is en niet op tijd geleverd kan worden.

Klantenservice is afstandelijk zakelijk en doet dingen met een simpel mailtje af en mailt wanneer e.e.a. verzonden wordt. Duidelijk niet onder de indruk van deze club.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Jacob 24-04-2017

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij vinden het spijtig om te vernemen dat u dit zo heeft ervaren. Wij zullen dit dan ook opnemen met de betreffende collega om dit na te gaan.

Wij doen ons uiterste best om alle bestellingen tijdig te versturen. Echter hadden beide artikelen een afwijkende levertijd van ''Voor 17:00 besteld, morgen in huis''. Dit wordt naast de productafbeelding en tevens in de winkelmand getoond, maar wellicht is dit per ongeluk over het hoofd gezien. Onze excuses voor het ongemak.

Omdat wij de bestelling om 17:09 hadden ontvangen, is dit pas de volgende dag aan u verzonden. Wij houden onze klanten hier graag van op de hoogte door de vertragingsmail die wij hiervoor versturen.

L 14-04-2017 Via de website gekocht

Misleidende website

Op 6 april bestelling geplaatst. Nooit een bevestiging ontvangen, maar op de website kun je de status bekijken ; niets aan de hand dan denk je. Op 10 april maar eens gebeld, product zou woensdag komen ivm geen voorraad ( op dat moment op website zelf nog steeds wel melding dat het op voorraad is.) Ook de woensdag niets gehoord. Op donderdag kreeg ik ineens een e-mail dat bestelling is geannuleerd en geld direct is teruggestort, maar na het lezen van enkele andere reviews hier hou ik mijn hart vast....

Renel 10-04-2017 Via de website gekocht

Onbereikbaar

Heb donderdag 6 april iets besteld. Het is nu maandag 10 april na 18.00 uur. Niets gehoord, niets ontvangen en onbereikbaar.

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Helaas hebben wij gisterenmiddag een grote telefoon- en e-mailstoring gehad waardoor wij helaas geen contact konden hebben met onze klanten. Dit is inmiddels gisterenavond verholpen en alle voicemailberichten van gisteren zijn teruggebeld. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben u inmiddels per e-mail geïnformeerd over uw bestelling.

ANJA 07-04-2017 Via de website gekocht

Wederom beloftes niet nakomen.

Vervolg op review van gisteren:
Ja hoor; gisteren teruggebeld. De mevrouw geeft aan dat het product niet op voorraad is. Als ik vertel dat dit wel op de site staat weergegeven, vind ze het vreemd en biedt ze excuus aan. Ik geef aan dat ik beter naar de winkel kan gaan, en dat ik bij hen had besteld omdat ik het de volgende dag in huis zou hebben. Of ik het product deze week nog ga ontvangen???

Donderdag (vandaag dus!) Zou het product binnen zijn. Deze zou meteen op de post gaan en ik zou deze dan vrijdag ontvangen.... maar nee hoor; wederom geen bevestiging gekregen dat de order is ingepakt, noch verstuurd. Morgen maar Wederom bellen! Waarschijnlijk dit x om mijn geld terug te eisen! Flutbedrijf, met zijn valse beloftes!

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij hebben inmiddels contact met u gehad. Wij hopen dat dit toch enigszins voor u is opgelost.

ANJA 05-04-2017 Via de website gekocht

Slechte/Geen levering

Voor 22uur besteld. De volgende dag in huis???
Echt niet! 3april om 14uur een bestelling gedaan van artikelen welke direct leverbaar zouden zijn. Nu, woensdag 5 april heb ik nog niet eens melding gekregen dat mijn order is ingepakt, laat staan verstuurd.

Omdat ik niet zo lang op mijn producten kan wachten heb ik al 3keer klantenservice gebeld, maar je krijgt vrijwel direct een bandje waarop medegedeeld wordt dat men in gesprek is en je je naam en telefoonnummer achter kunt laten. Ik ben benieuwd of ik ook daadwerkelijk terug gebeld ga worden. Wordt vervolgd....