Drogisterij.net - Reviews & Ervaringen

2,5 Lees 225 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Drogisterij.net.

Drogisterij.net stelt zich voor

Drogisterij.net is sinds 1999 de grootste drogist op internet. Met een groeiend assortiment van ruim 70.000 artikelen in de categorieën beauty, gezondheid, verzorging, afslanken, fitness, sport, seksualiteit, lenzen en cadeaus. Of het nu gaat om parfums of verzorgingsartikelen, bij Drogisterij.net vind en bestel je altijd eenvoudig wat je zoekt. Door de ruime betaalmogelijkheden is er altijd een geschikte betaaloptie voor jou specifieke wensen. 14 dagen bedenktijd en een vast laag verzendtarief voor NL: € 2.99 en BE: € 3.99. Voor 22 uur besteld, morgen in huis.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is berekend op basis van 116 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

2.5

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Review criteria:

  • Onvoldoende
  • Slecht
  • Slecht

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

Anne 18-09-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Algemene score

2,0
Lange tijd moeten wachten op bestelde artikelen. Niet compleet geleverd. Proberen contact te zoeken met de klantenservice, die is telefonisch niet te bereiken. Via de mail krijg je niet altijd antwoord.
Via app wordt er wel geageerd. Na een tijdje afwachten...blijkt het artikel niet leverbaar. Dan ben je 2 weken verder.....grrrrrr

Review criteria:

Slecht
Onvoldoende
Slecht

Reageer

Mieke 17-09-2018 Via de website gekocht

Oplichters

Algemene score

1,0
In het kort: bestelling gedaan, ongeveer de helft bleek niet leverbaar. Talloze malen contact gezocht. Doorgaans niet bereikbaar. Twee maand later wacht ik nog steeds op mijn geld van de biet geleverde artikelen.
Ik bestel bijna alles online en ik heb het nog nooit zo slecht meegemaakt.
Ik kan me niet voorstellen dat dit gewoon slecht management is, het lijkt meer op oplichterij

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht

Reageer

Bart Zijlmans 10-09-2018 Via de website gekocht

Geen service.

Algemene score

1,0
27 juli scheermesjes besteld, tot op heden (15 aug.) niets ontvangen.
Mail gestuurd naar de klantenservice hun antwoord een doorverwijzing naar een standaard stappenplan.
Telefonisch geprobeerd, krijg dan een antwoordapparaat met de melding dat vanwege grote drukte de bestellingen twee tot drie dagen later worden geleverd. Verbinding wordt verbroken.
Ik heb mijn les geleerd

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht

Reageer

Cleem 10-09-2018 Via de website gekocht

Zonder problemen

Algemene score

9,0
Het door mij bestelde product is keurig op tijd geleverd.
Het enige wat mij is tegengevallen is dat je telefonisch geen contact kunt krijgen met deze firma.
Dus ondanks alle slechte revieuws over deze firma hebben ze aan hun leveringsverplichting voldaan binnen twee dagen.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Klantenservice

Review criteria:

Voldoende
Goed
Goed

Reageer

Wilma 05-09-2018 Via de website gekocht

Helaas geen service

Algemene score

1,0
3 producten online gekocht en betaald. 1 product ontvangen. Ik wil graag weten of en wanneer ik de andere 2 ontvang. Toen ik ze bestelde waren ze op voorraad. Het lukt niet om ze telefonisch te bereiken. Je krijgt een bandje.Via het contactformulier ook geen reactie. Ik bestel heel veel online. Dit was de eerste keer bij drogisterij.net. Ik heb maar zelden zo’n slechte service en communicatie meegemaakt. Ik vraag me af of ik mijn producten nog ga ontvangen. Ik bestel hier nooit meer!

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht

Reageer

Paul K. 03-09-2018 Via de website gekocht

Dramatisch

Algemene score

2,0
Als vervolg op mijn eerdere review. Een deel van mijn bestelling bleek niet leverbaar, zo vernam ik via email van het bedrijf. Dat ondanks het feit dat het product volgens hun site (ruim) voorradig was.
In de mail (van 24 augustus) meldde het bedrijf dat het bedrag voor het niet voorradige product (30,20 euro) 'binnen drie dagen' zou worden terug gestort. Nou, mooi niet...
Drogisterij.net per mail gesommeerd dat bedrag vóór 5 september aan mij over te maken. Daarop kreeg ik (na drie minuten!) antwoord. Van twee medewerkers, onafhankelijk van elkaar... Het bedrag zou onmiddellijk worden overgemaakt. Ik wacht weer in spanning.
Ik heb thuiswinkel.org, waarbij het bedrijf is aangesloten, van alle ontwikkelingen op de hoogte gebracht. Ik moet erkennen dat die alert reageren. Aanrader om bij problemen met drogisterij.net (en dat zijn er volgens het net nogal wat...) die organisatie in te schakelen.
Aanrader, ook, om het bedrijf compleet links te laten liggen.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Review criteria:

Goed
Slecht
Slecht

Reageer

Nelmar 01-09-2018 Via de website gekocht

Gister besteld, vandaag in huis. Top,

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ik was angstig nadat ik eerdere revieuws had gelezen na mijn bestelling, maar gelukkig zat het helemaal goed bij drogisterij.net! Ze doen wel wat ze beloofd hebben! Gister besteld en vandaag kon ik het ophalen bij mijn DHL punt waar ik voor gekozen had!! En Alles zat erin wat ik besteld had, keurig verpakt. Ben heel tevreden en bestel rustig weer, heb wel iedere x mijn bestelling gevolgd bij DHL.

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

T. 24-08-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Algemene score

1,0
Donderdag kreeg ik een berichtje dat DHL het pakketje vrijdag kwam leveren.

Vrijdag thuis gewacht maar er kwam geen pakketje, bleek dat het pakketje verkeerd in de route was gepland. Zaterdag heb ik weer gekeken en er was niets veranderd nog steeds verkeerd in route gepland. Toen heb ik een mail naar klantenservice@drogisterij.net gestuurd of ze al iets meer kon zeggen. Helaas kreeg ik alleen een automatische bevestiging dat de mail ontvangen was, maar verder niets.

Maandag weer het zelfde en ook gevraagd of ze geen nieuwe op konden sturen. Ook telefonisch niet bereikbaar. En helaas weer geen antwoord gekregen op mijn mails. Status bij DHL niets veranderd.

Dinsdag weer hetzelfde status bij DHL niet veranderd. Dit keer via hun site een contact bericht gestuurd of ze a.u.b. mijn mailtjes wilden beantwoorden of mij een nieuwe toe wilden sturen. Helaas weer geen antwoord.

Woensdag tegen de middag kreeg ik van DHL een bericht dat het die dag geleverd zou worden. Dat is ook gebeurd maar van drogisterij.net weer geen enkel bericht gehad.

Weet je wat ik wel van drogisterij.net kreeg. Een email bericht om een review te schrijven!! En nieuwsbrieven waar ik me ondertussen voor afgemeld heb (als dat wel goed gegaan is)

Sorry maar dit vind ik dus een hele slechte service. Ze kunnen op z’n minst een mailtje beantwoorden lijkt mij zo.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Review criteria:

Voldoende
Slecht
Slecht

Reageer

B Haak 24-08-2018 Via de website gekocht

Verkeerde bestelling

Algemene score

1,0
Totaal het verkeerd gekregen als wat ik had besteld , ik had Vitakruid Magnesium Tauraat besteld , wat komt er binnen Vit B 12 Forte ??????
Op de bon staat wel de Magnesium ??????????
Klacht ingediend bij Thuiswinkel.org
Positieve was dat ik de bestelling wel na 1 dag al binnen had

Review criteria:

Voldoende
Slecht
Voldoende

Reageer

Paul 22-08-2018 Via de website gekocht

Niet best...

Algemene score

2,0
Ik heb dit jaar vier keer een bestelling bij ze gedaan. Drie keer werd er niet op tijd geleverd. Me gericht tot hun klantenservice. Die reageert óf niet óf nietszeggend. Ik heb het inmiddels wel met ze gehad. Ik wacht mijn huidige bestelling af en kom er niet weer. Overigens is er op hun site en hun assortiment op zich weinig aan te merken.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Review criteria:

Voldoende
Onvoldoende
Onvoldoende

Reageer

Helene 16-08-2018 Via de website gekocht

Dien een klacht in bij thuiswinkel.org

Algemene score

2,0
Ik raad mensen met klachten aan, om direct contact op te nemen met thuiswinkel.org Drogisterijnet is daar nl. bij aangesloten. Ook ik had slechte ervaring met de levering van mijn bestelling.
Ik heb een klacht ingediend op de site van thuiswinkel.org en na een dag was mijn probleem opgelost. Ik heb mijn bestelling keurig ontvangen.

Review criteria:

Voldoende
Onvoldoende
Onvoldoende
Angel 18-08-2018

Dank Helene, je tip werkte uitstekend. Ik heb ook contact opgenomen met Thuiswinkel.org klachtenformulier ingevuld, netjes een bevestiging van mijn klacht ontvangen en ...... ja binnen 2 uren reactie en het probleem dezelfde dag nog opgelost. (Was een retourzending) Nogmaals dank voor de goede Tip!

Reageer

Elfy 15-08-2018 Via de website gekocht

betaalde bestelling niet geleverd

Algemene score

3,0
Na jaren tevreden te zijn met hun producten en redelijk snelle, correcte levering; moet ik nu helaas toegeven heel ontevreden en boos zijn!
ook ik zit op een bestelling te wachten, al 9 dagen. Heb 3 x een mail gestuurd want bellen lukt niet. men krijgt een bandje te horen. heb wel paar keer mail (standaard bericht) ontvangen met allerlei suggesties ,maar GEEN oplossing. Heb wel al betaald (28 euro), maar ben bang dat ik kan fluiten naar mijn geld! wat is hier aan de hand?
Echt jammer van deze bedrijf, maar voor mij is t laatste keer. Ben heel boos. vooral omdat ze telefonisch ook niet bereikbaar zijn.
Ik raad mensen aan daar niets te bestellen nu.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht

Reageer

Ron 13-08-2018 Via de website gekocht

Failliet?

Algemene score

1,0
Scheermesjes besteld, en wax om bedrag aan te vullen voor gratis bezorging. Wax wel ontvangen, maar scheermesjes zijn niet meer leverbaar. Hoewel ze nog wel op de website staan, maar dan voor een veel hogere prijs!. Ze beloven het geld terug te storten binnen drie werkdagen, maar tot op heden niks. Telefoon werkt niet, email wordt behalve een standaard antwoord niet op reageert. Kortom, ik denk dat dit bedrijf op het randje van een faillissement staat. PAS DUS OP!

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht

Reageer

Jan Vos 10-08-2018 Via de website gekocht

drogistrij.net of was het toch drogisterij.nl ?

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Ik ben bang dat menigeen die hier een review achterlaat in de war is. Er bestaat namelijk ook een drogisterij.nl. Dat is een heel andere dan drogisterij.net.
Ik heb namelijk nog nooit problemen gehad met laatstgenoemde. Mijn bestelling van 8-8-2018 werd dan ook keurig de volgende dag geleverd.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Klantenservice

Review criteria:

Goed
Voldoende
Goed
globetrotter 11-08-2018

Nee, men is niet in de war. Het gaat echt om drogisterij.net
Ik heb zelf overigens tot nu toe ook niet veel problemen gehad. Maar ik ben mij bewust van de klachten die anderen wel hebben en van het bericht dat drogisterij.net op haar Facebookpagina heeft gezet, n.a.v. alle problemen.

Reageer

Priscilla 10-08-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering!!

Algemene score

10,0
Bestelling begin deze week geplaatst. Daarna zag ik op internet de slechte reviews van de laatste periode over hun. Werd daar wat onzeker door. Werd verder per mail goed op hoogte gehouden en binnen 3 werkdagen werd mijn bestelling al geleverd. Dus kan ik met een gerust hart zeggen dat er ook bestellingen goed gaan gelukkig! Dankjewel Drogisterij.net!

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Hbaapje 10-08-2018 Via de website gekocht

Bestel hier niets

Algemene score

1,0
19 juli voor 22:00 een bestelling geplaatst, met de belofte dat het de volgende dag bezorgd zou worden. Niet dus. Als je de klantenservice belt, krijg je een bandje. Dat zegt: dat door drukte je bestelling wat langer onderweg is, maar binnen 2 werkdagen word verstuurd. Na email contact heb ik op 30 juli 6 van de 8 bestelde producten ontvangen. Maar als ik nu op website kijk staat er dat mijn bestelling is afgerond. Dat is dus niet zo! Ik vraag me af of ik het ooit nog krijg. Bestel hier niets! Je moet er hard aan werken om iets van je bestelde producten te krijgen of je geld terug te krijgen.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Review criteria:

Onvoldoende
Slecht
Slecht

Reageer

ine 08-08-2018 Via de website gekocht

zeer slecht

Algemene score

1,0
2 augustus voor 22 uur besteld dag erna in huis
mooi niet nog steeds niets geleverd
mails worden niet beantwoord en telefonisch niet bereikbaar!!
nu staat er levering rond 21 augustus heb proberen te annuleren maar dat gaat niet want is al verzonden
bij dhl alleen een label aangemaakt maar niks ontvangen
IK BEN ECHT BOOS!!!!!!!!!!!!
wil mijn geld terug

Pluspunten

  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

  • Levertijd
  • Klantenservice

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht

Reageer

wilma Abourida 08-08-2018 Via de website gekocht

slechte service

Algemene score

1,0
In het verleden regelmatig besteld hier naar nu heb ik 24 juni producten besteld en maar deels geleverd gekregen, Een deel was niet leverbaar en daarvan is geld retour gestuurd. Een deel zou nagestuurd worden en tot op heden niet gehad. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar en reageren ook niet op mails. Ik wacht dus nog op een deel van de bestelling en heb er wel voor betaald en dan zijn ze ook nog eens niet te bereiken. Dan ben je echt een slecht bedrijf!

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht

Reageer

Angelique 07-08-2018 Via de website gekocht

Slechte onbereikbare klantenservice

Algemene score

3,0
Vorige week voor de eerste keer bij deze webwinkel besteld en meteen voor de laatste keer. Ik ontving 2x een orderbevestiging, vervolgens een mail dat de bestelling wegens overmacht in het magazijn later geleverd zou worden en daarna 2x een verzendbevestiging. De volgende dag werd de bestelling evenwel keurig geleverd. Daar was helemaal niets op aan te merken. Alle producten waren netjes verpakt en volledig. Maar toen volgden 2 facturen van AfterPay want ik had gekozen voor achteraf betalen. Op mijn email dat dit niet klopt heb ik tot op heden geen antwoord gekregen. Alleen een automatische ontvangstbevestiging. Telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar. Ik heb gelukkig nog niet betaald maar zit wel met 2 facturen van AfterPay te kijken.
Ik vind de administratieve afhandeling ronduit slordig en de bereikbaarheid van de klantenservice waardeloos. Ik heb het vandaag nog via de Whatsapp geprobeerd. Ben benieuwd of dit werkt maar heb er een hard hoofd in.
Gezien de andere ervaringen zou ik hier niets bestellen. Miijn bestelling was wel op tijd maar de betalingsafhandeling gaat mis en is vooralsnog niet opgelost.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Klantenservice

Review criteria:

Voldoende
Slecht
Voldoende

Reageer

Femke 07-08-2018 Via de website gekocht

Nog niets ontvangen

Algemene score

1,0
Ik heb anderhalve week iets besteld, maar nog steeds niets ontvangen. Wel een bevestiging gehad, maar nog niet dat het verzonden is. Als ik naar status van bestelling kijk geeft hij aan dat hij nog niet bij DHL is. Ik heb gebeld, maar ook een bandje verder niets. Mail gestuurd ook geen reactie, alleen een automatisch antwoord, maar daarmee krijg ik geen antwoord op mijn vraag..
Ik hoor graag wanneer mijn pakketje geleverd gaat worden.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht

Reageer

Ingridjo 07-08-2018 Via de website gekocht

Van super naar een dikke vette onvoldoende

Algemene score

2,0
Ik bestel al jaren naar volle tevredenheid spullen bij drogisterij.net. De laatste bestellingen werden vaak met vertraging afgeleverd of onvolledig. Echter ik probeer nu een bestelling te plaatsen en heb vragen over artikelen (kruiden van Jacob Hooy) en krijg geen contact met de klantenservice. Als ik ze bel krijg ik een bandje, en ik heb al diverse mailtjes gestuurd waarop ik geen respons krijg. Erg jammer, de bestelling staat klaar....afgaand op alle negatieve recensies is er iets flink mis. Deze klantenservice kan jullie de kop kosten...zo verlies je toch al je klanten denk ik. Jammer!!

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht

Reageer

Arjen 06-08-2018 Via de website gekocht

Slechtste service die ik heb meegemaakt

Algemene score

1,0
Super slecht, producten worden niet geleverd en geld wordt niet terug gestort, ze zijn telefonisch niet bereikbaar en gaan niet op mijn email in, alleen standaard reacties. Wat mij betreft kan deze winkel op de zwarte lijst.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht

Reageer

Noel 04-08-2018 Via de website gekocht

Bar slecht!

Algemene score

1,0
Heb op 29 juli spullen besteld bij drogisterij.net, heb hier een week op moeten wachten. Bij ontvangst van het pakketje zaten er maar 2 van de 7 spullen in. Op het bijgeleverde factuur stond dat er nog 4 nageleverd zouden worden, dit was al fout want het hadden er 5 moeten zijn. Ik heb hier vervolgens een mail over uit gedaan, een geautomatiseerd antwoord met onzin kreeg ik terug. Na een week besloot ik te bellen, maar tot mijn verbazing kreeg ik hier ook een tape te horen met nog meer onzin. Geld kunnen ze prima innen, maar een uitleg of excuses ho maar. Ik ben hier niet blij mee, het zijn oplichters en bestel hier nooit meer wat!

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht

Reageer

Tom 03-08-2018 Via de website gekocht

Kansloos bedrijf

Algemene score

1,0
Een nieuw medela kolf aparaat besteld . Krijgen we een gebruikte die beschadigd en vies is!! Alles uit de verpakking . Krijg geen gehoord . Dit is echt heel triest dat er niet aan hygiëne word gedacht en zeker omdat het om baby’s gaat!!!

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht

Reageer

Hans 02-08-2018 Via de website gekocht

Problemen worden netjes opgelost

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Has tot een paar weken geleden nooit problemen met deze webshop gehad. Maar laatst had ik een bestelling geplaatst waarvan een groot deel ontbrak. Gebeld, maar net als vele anderen geen respons. Eigenwijs zoals ik ben bleef ik het proberen en kreeg uiteindelijk iemand aan de telefoon. Deze persoon gaf duidelijk aan dat er problemen waren met het magazijn, verontschuldigde zich en vroeg mij even te wachten. Zij is zelf gaan kijken of de door mij bestelde artikelen op voorraad waren. Dit was niet het geval, zij had wel dezelfde artikelen van een duurder merk gezien en al meegenomen naar haar buro. Zij vroeg mij of het oke was dat zij deze duurdere artikelen op zou sturen (zonder meerprijs uiteraard). Ik zei: Prima. De volgende dag had ik ze al thuis. Top !!

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

  • -

Review criteria:

Goed
Uitstekend
Goed

Reageer

klant56789 02-08-2018 Via de website gekocht

Succesvolle optimalisatie van het magazijn?

Algemene score

2,0
Besteld, betaald, e-mail dat levering uitgesteld is, website werkt niet goed, kan bestelling niet annuleren, telefonisch geen contact mogelijk, email wordt niet beantwoord, en zoals hier te lezen is: "wegens overmacht in het magazijn" . Dat was dan nog eens een succesvolle optimalisatie van het magazijn, zoals hier beschreven: https://www.evofenedex.nl/cases/zo-werkt-drogisterijnet-twee-keer-zo-snel-tijden-van-groei
Tot volle tevredenheid van de directeur van Drogisterij.net. Helaas pakt het voor de klanten minder goed uit, en voor de (magazijn)medewerkers is dit vast ook geen pretje. Bestel hier voorlopig maar even niet.

Review criteria:

Onvoldoende
Slecht
Onvoldoende

Reageer

Hans 31-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige slechte service.

Algemene score

1,0
Op maandag 16-07-2018 2 X 3 producten haarkleuring besteld voor mijn vrouw, ging gelijk al fout bij DHL pakket was verkeerd gesorteerd (kan gebeuren), pakket werd zonder berichtgeving donderdag 19-07-2018 bezorgd (had die dag een e-mail verzonden hoe het ermee stond nooit geen antwoord gekregen), inhoud pakket 5 stuks en geen 6 zoals besteld, bellen heeft geen zin geen contact te krijgen, dan maar een e-mail weer niets, op 24-07-2018 een e-mail met 3 foto's van de doos met inhoud er was in deze doos geen plaats voor 6 verpakkingen, tot op heden niets vernomen ben er wel klaar mee ik heb genoeg geduld gehad, ik wens een ieder veel succes met het bestellen bij deze zaak.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Review criteria:

Onvoldoende
Slecht
Onvoldoende
Jan 10-08-2018

vreemd, U krijgt toch een Track&Trace code? Niet op gekeken?

johannes110 12-08-2018

Leren lezen is waarschijnlijk moeilijk voor je, daardoor een domme vraag cq. antwoord plaatsen voegt niets toe aan dit onderwerp, of kom je aandacht te kort.

Reageer

Ad 31-07-2018 Via de website gekocht

twijfelachtige webshop

Algemene score

1,0
Ik heb exact dezelfde ervaring: Op 30 juli een bestelling gedaan. Het bedrijf bevestigt mijn bestelling zelfs niet eens, maar int wel de betaling natuurlijk. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en op e-mail krijg ik een automatische reactie die niet aansluit op mijn vraag.

Review criteria:

Onvoldoende
Slecht
Slecht
Ad 02-08-2018

Inmiddels de bestelling tot mijn verbazing toch ontvangen. Maar totaal geen communicatie. Geen orderbevestiging, geen verzend bericht, geen reactie op diverse emails. nada.
Ik koop nooit meer bij drogisterij.net

Reageer

Kawus Madjzubi 31-07-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Algemene score

1,0
Op 27 juli heb een bestelling gedaan. Het bedrijf bevestigd mijn bestelling niet. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en door e-mail krijg ik een automatische reactie die geen temaken met mijn vraag hab. Is dit bedrijf oplichter of bestaat in het echt?

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht

Reageer

PP 30-07-2018 Via de website gekocht

beloofde service/levertijd

Algemene score

4,0
Drogisterij net beloofd op hun site veel maar komt het niet na. Excuses zit ik niet op te wachten.
Ik zou me bij een volgende bestelling 3 keer bedenken.

Review criteria:

Voldoende
Onvoldoende
Onvoldoende

Reageer

Jos 29-07-2018 Via de website gekocht

Zieke vader zit zonder crème door slechte service

Algemene score

1,0
Op 9/7 speciale crème voor mijn ernstig zieke vader besteld. Later die week, omdat het pakketje maar niet binnenkomt DHL gebeld. Daar blijken ze niet de volledige adresgegevens van mijn ouders ontvangen te hebben. Terwijl ze die aantoonbaar wel hadden bij Drogisterij.net. Die dag heb ik hen daarover via de mail geïnformeerd, want telefonisch bleken ze niet bereikbaar, maar kreeg geen reactie. Op een tweede mail kwam ook geen bericht terug. Toen WhatsApp geprobeerd. Dat bericht staat ondertussen al dagen ongelezen te wachten op response. Hebben ze bij Drogisterij.net geen enkel fatsoen? Zijn het oplichters? Wat is hier gaande?

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht
Drogisterij.net 31-07-2018

Geachte heer/mevrouw,

Onze excuses dat uw e-mail nog niet was beantwoord.

Van 26-06-2018 tot 23-07-2018 hebben wij de melding gehad in de winkelmand dat de bestelling mogelijk vertraging kan oplopen wegens overmacht in ons magazijn. Wegens deze overmacht in ons magazijn, is het nu op onze klantenservice nog ontzettend druk. Uiteraard doen wij ons best om alle klanten zo spoedig mogelijk te helpen.

Wij hebben inmiddels gisteren contact met u gehad via WhatsApp.

Met vriendelijke groeten,
Drogisterij.net

Reageer

Teun 27-07-2018 Via de website gekocht

Deze winkel weet niet eens wat service betekent

Algemene score

1,0
Slechtste webshop waar ik ooit mee te maken heb gehad. Op 4 juli een bestelling gedaan en betaald en nooit meer iets vernomen. Op mails geen reactie. Bestel hier nooit!

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht
Drogisterij.net 31-07-2018

Geachte heer/mevrouw,

Onze excuses dat uw e-mail nog niet was beantwoord.

Van 26-06-2018 tot 23-07-2018 hebben wij de melding gehad in de winkelmand dat de bestelling mogelijk vertraging kan oplopen wegens overmacht in ons magazijn. Wegens deze overmacht in ons magazijn, is het nu op onze klantenservice nog ontzettend druk. Uiteraard doen wij ons best om alle klanten zo spoedig mogelijk te helpen.

Uw e-mail is inmiddels beantwoord.

Met vriendelijke groeten,
Drogisterij.net

Reageer

Rbr 27-07-2018 Via de website gekocht

Onbetrouwbaar qua vermelde prijzen en levering

Algemene score

1,0
Vermeld aanbiedings prijzen op de site. Geeft vervolgens voorraad aan. Na bestelling en betaling komt na een aantal dagen een mail dat artikel niet meer leverbaar is. Kijk op site het zelfde artikel wat eerst 2,99 was is ineens 12,40 en nog steeds op voorraad. Ondanks veel mailverkeer levert men niet uit. Zeer slechte verkoop mentaliteit waarbij 1 ster nog teveel is.

Pluspunten

  • Verzendkosten

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Review criteria:

Onvoldoende
Slecht
Slecht

Reageer

IrisLamens 27-07-2018 Via de website gekocht

Geen levering en geen reactie

Algemene score

1,0
Op 7 juli jl. heb ik een bestelling geplaatst . Helaas kwam ik er bij levering achter dat een gedeelte van de bestelling er niet bij zat. Op mijn e-mails wordt niet gereageerd en telefonisch zijn ze niet te bereiken.

Ik zal hier in het vervolg niet meer bestellen en adviseer iedereen om een andere webshop te kiezen.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht
Drogisterij.net 31-07-2018

Geachte heer/mevrouw,

Onze excuses dat uw e-mail nog niet was beantwoord.

Van 26-06-2018 tot 23-07-2018 hebben wij de melding gehad in de winkelmand dat de bestelling mogelijk vertraging kan oplopen wegens overmacht in ons magazijn. Wegens deze overmacht in ons magazijn, is het nu op onze klantenservice nog ontzettend druk. Uiteraard doen wij ons best om alle klanten zo spoedig mogelijk te helpen.

Uw e-mail is inmiddels beantwoord.

Met vriendelijke groeten,
Drogisterij.net

Reageer

Maico 26-07-2018 Via de website gekocht

Geweldige service na foute levering

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Toen ik erachter kwam dat mijn bestelling niet klopte heb ik een bericht gestuurd naar Drogisterij.net met de ‘klacht’. Hier zijn zij erg professioneel mee om gegaan en hebben meteen de producten opgestuurd die ik eigenlijk had moeten krijgen. Wat verkeerd geleverd was mag ik ook nog eens houden! Top service! Goede werknemers! En een goed bedrijf!!

Pluspunten

  • Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

  • -

Review criteria:

Goed
Uitstekend
Goed

Reageer

Lien 25-07-2018 Via de website gekocht

Drogisterij. net komt belofte niet na.

Algemene score

2,0
Nagellak ba 2 dagen binnen. Van de 20,- aan Redone gel hoor ik niks meer , wel vragen ze review. Natuurlijk ben ik ontevreden al ik niks meer hoor: NA 3 WEKEN NOG NIKS BINNEN😫

Review criteria:

Onvoldoende
Slecht
Slecht
Drogisterij.net 31-07-2018

Geachte heer/mevrouw,

Onze excuses dat uw e-mail nog niet was beantwoord.

Van 26-06-2018 tot 23-07-2018 hebben wij de melding gehad in de winkelmand dat de bestelling mogelijk vertraging kan oplopen wegens overmacht in ons magazijn. Wegens deze overmacht in ons magazijn, is het nu op onze klantenservice nog ontzettend druk. Uiteraard doen wij ons best om alle klanten zo spoedig mogelijk te helpen.

Uw e-mail is inmiddels beantwoord.

Met vriendelijke groeten,
Drogisterij.net

Reageer

Steene 25-07-2018 Via de website gekocht

Prima

Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ik had een potje glucomannan en een flesje Olaplex 3 besteld en een dag later had ik het in huis. Ik lees de reviews hier en bestel elke maand ongeveer artikelen bij drogisterij.net en tot nu altijd binnen 1 tot 2 dagen in huis. Als ik een vraag heb aan klantenservice krijg ik ook altijd dezelfde dag nog antwoord. Bem dus tevreden.

Pluspunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

  • -

Review criteria:

Uitstekend
Uitstekend
Uitstekend

Reageer

Joop Meijerink 25-07-2018 Via de website gekocht

ONbereikbaar

Algemene score

1,0
Jecovitol, Andrelon shampoo en Colgate totaal besteld. Jecovitol en Andrelon ontvangen. Van de bestelde 4x 3 stuks Colgate Total 1 x 3 stuks ontvangen. Volgens pakbon 3x 3 stuks. Restant niet meer leverbaar. Berichtje dat 4,11 op mijn klantrekening gestort is (wat ik niet wil, ik wil gewoon 12,33 euro ontvangen op mijn bankrekening. Daarna totale stilte. Telefonisch onbereikbaar, e-mails worden niet beantwoord. Er wordt nergens op gereageerd.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht
Drogisterij.net 31-07-2018

Geachte heer/mevrouw,

Onze excuses dat uw e-mail nog niet was beantwoord.

Van 26-06-2018 tot 23-07-2018 hebben wij de melding gehad in de winkelmand dat de bestelling mogelijk vertraging kan oplopen wegens overmacht in ons magazijn. Wegens deze overmacht in ons magazijn, is het nu op onze klantenservice nog ontzettend druk. Uiteraard doen wij ons best om alle klanten zo spoedig mogelijk te helpen.

Het bedrag is inmiddels op 25-07-2018 aan u teruggestort.

Met vriendelijke groeten,
Drogisterij.net

Joop 31-07-2018

Er is inderdaad 4,11 euro op mijn bankrekening gestort. Maar op mijn klacht is nog steeds niet gereageerd. Ik heb namelijk
4 x 3 tubes Colgate voor 12,33 euro besteld. Er is 1set van x 3 tubes geleverd t.w.v. 4,11 euro. Ik moet dus nog 3x 3 tubes ontvangen, of 12,33 euro op mijn rekening gestort krijgen. Er is 4,11 euro gestort. Blijft nog over nog 8,22 euro. Blijft bestaan dat de service heel slecht is, omdat geen aandacht aan de klacht wordt besteed of omdat afdelingen langs elkaar heen werken.

Reageer

Grietje 25-07-2018 Via de website gekocht

erg slecht

Algemene score

2,0
Ik heb een bestelling gedaan waarbij de scheermesjes niet leverbaar zijn. Dit blijkt pas na een tijdje. Vervolgens krijg je een mail dat je geld op je tegoed wordt gestort. Dit wil ik niet, ik wil mijn geld terug. Er wordt niet gereageerd op het ingevulde contactformulier. Ik zie dat hier wel gereageerd word door drogisterijnet.

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht
Drogisterij.net 27-07-2018

Goedemiddag meneer/mevrouw,

Onze excuses dat u eerder nog geen reactie heeft gehad op uw e-mail. Omdat wij van 26-6-2018 tot 23-7-2018 overmacht hebben gehad in ons magazijn (hiervoor hadden wij een melding geplaatst in de winkelmand), hebben wij als gevolg hiervan overmacht op onze klantenservice. Uiteraard doen wij ons uiterste best om alle klanten zo spoedig mogelijk van dienst te zijn en deze achterstand zo spoedig mogelijk weer in te halen.

Wij hebben uw e-mail reeds beantwoord en het door u betaalde bedrag is aan u teruggestort.

Met vriendelijke groeten,
Drogisterij.net

Reageer

Janniej 24-07-2018 Via de website gekocht

verschrikkelijk!!

Algemene score

1,0
Kreeg op 13 juli een bevestiging dat mijn bestelling van 36,02 euro ingepakt was met de mededeling dat het diezelfde avond verstuurd zou worden. Tot mijn verbazing kreeg ik op18 juli een mail dat de bestelde producten niet meer leverbaar waren! We voegen het bedrag van 36,02 euro toe aan uw tegoed was het bericht. Het gekke is dat ik op geen enkele manier contact met drogisterij.net kan krijgen. Per telefoon krijg ik iedere dag het zelfde bandje te horen: Uw bestelling wordt binnen 2 dagen geleverd. Op mails wordt niet gereageerd en inloggen schijnt ineens ook niet meer te kunnen.... raar toch? Goed, het enige wat ik wil is mijn geld terug en wel op mijn eigen rekening!

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht
Drogisterij.net 30-07-2018

Geachte heer/mevrouw,

Onze excuses dat u een deel van uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen.

Van 26-06-2018 tot 23-07-2018 hebben wij de melding gehad in de winkelmand dat de bestelling mogelijk vertraging kan oplopen wegens overmacht in ons magazijn. Helaas heeft om deze reden ook een deel van uw bestelling vertraging opgelopen. Wegens de overmacht in ons magazijn, is het ook op onze klantenservice erg druk. Uiteraard doen wij ons best om alle klanten zo spoedig mogelijk te helpen.

Wij hebben uw e-mail inmiddels beantwoord.

Met vriendelijke groeten,
Drogisterij.net

Reageer

Diana 24-07-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service!

Algemene score

1,0
De beloofde levertermijn wordt altijd grof overschreden! Pas nadat je betaald hebt wordt je op de hoogte gesteld van het uitstellen van de levering. Als je uiteindelijk contact met hen op wil nemen dan zijn zij telefonisch niet bereikbaar en via mail reageert men niet! Wat een klantonvriendelijke website, zo slecht maak ik ze niet vaak mee! Ben dan ook klant af vanaf nu!

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht
Drogisterij.net 27-07-2018

Goedemiddag mevrouw,

Onze excuses dat u eerder nog geen reactie heeft gehad op uw e-mail. Omdat wij van 26-6-2018 tot 23-7-2018 overmacht hebben gehad in ons magazijn (hiervoor hadden wij een melding geplaatst in de winkelmand), hebben wij als gevolg hiervan overmacht op onze klantenservice. Uiteraard doen wij ons uiterste best om alle klanten zo spoedig mogelijk van dienst te zijn en deze achterstand zo spoedig mogelijk weer in te halen.

Wij hebben uw e-mail inmiddels beantwoord.

Met vriendelijke groeten,
Drogisterij.net

Reageer

LMD 24-07-2018 Via de website gekocht

Slechte levering

Algemene score

1,0
Levering is slechts deels geleverd. Geen melding over nazending. De klantenservice reageert niet op email. Ik ga hier niets meer bestellen.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Afleverservice
  • Klantenservice

Review criteria:

Slecht
Slecht

Reageer

Hennie 23-07-2018 Via de website gekocht

Super slecht

Algemene score

1,0
Super slecht.
Bestelling half geleverd geen korting verrekend.
Geen contact mogelijk.
Telefoon wordt niet meer beantwoord, e-mails niet op gereageerd of met een standaard antwoord.
Helaas nooit weer hier bestellen

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht
Drogisterij.net 24-07-2018

Goedemorgen heer/mevrouw,

Onze excuses voor dat u eerder nog geen reactie van ons heeft vernomen. Op het moment is het erg druk bij ons. Wij doen ons uiterste best om alle consumenten zo spoedig mogelijk van dienst te zijn.

Wij hebben uw e-mail inmiddels beantwoord.

Met vriendelijke groeten,
Drogisterij.net

Reageer

Rex 22-07-2018 Via de website gekocht

Triest

Algemene score

1,0
Zelfde verhaal bij mij, scheermesjes besteld die niet bezorgd werden, zouden niet meer leverbaar zijn. Geen contact te krijgen, geen reacties op emails, bandje aan de telefoon, melding dat geld wordt toegevoegd aan tegoed? Belachelijk, wil gewoon geld terug! Overweeg om even naar Stellendam te rijden want ben echt boos

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht
Drogisterij.net 24-07-2018

Goedemorgen heer/mevrouw,

Onze excuses dat wij het product uit uw bestelling niet aan u hebben kunnen versturen. Wij begrijpen dat dit erg vervelend is wanneer u hier al even op heeft moeten wachten.

Wanneer een artikel niet leverbaar blijkt te zijn, wordt dit automatisch door ons systeem terugbetaald wanneer er een bankrekeningnummer bekend is in het systeem. Mocht dit niet bekend zijn, dan ontvangt de consument een e-mail met daarin de informatie dat het bedrag op het tegoed is geplaatst. Wanneer de consument geen gebruik wenst te maken van het tegoed, kan er uiteraard gereageerd worden om het alsnog uit te laten betalen. Wij maken dit dan altijd zo spoedig mogelijk voor de consument in orde.

Met vriendelijke groeten,
Drogisterij.net

Trex 04-08-2018

Beste heer/mevrouw,
Uit uw reactie blijkt wederom dat u het niet snapt. Het moeten wachten op een product is niet het probleem. De manier waarop jullie (niet) communiceren is het probleem. Geen antwoord geven op vragen of een verkeerde voorstelling van zaken geven. Begin eens met het erkennen dat er fouten worden gemaakt en daar sorry voor zeggen. Kost niks en levert veel meer op!
Mvg

Jan 10-08-2018

Er staat anders duidelijk: onze excuses. En de uitleg lijkt mij geheel duidelijk. Kortom, zeuren om het zeuren.

Trex 26-08-2018

Wat een trieste reactie Jan! Ik ga niet eens welles/nietes met je doen. Lees alle andere reviews maar eens goed en kijk dan nog eens in de spiegel. Zielig hoor.

Reageer

A. Smedts 22-07-2018 Via de website gekocht

Nooit meer!!!

Algemene score

1,0
Op 6-7-2018 een bestelling geplaatst en betaald, tot nu toe niks ontvangen!
Je krijgt geen contact met hun, niet via telefoon, app, e-mail of FB.
Het regent klachten op dit moment, ik bestel hier nooit niks meer!

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht
Drogisterij.net 24-07-2018

Goedemorgen heer/mevrouw,

Onze excuses voor de grote vertraging van uw bestelling! Wij zien dat er inmiddels contact is geweest per e-mail en dat uw aankoopbedrag aan u is teruggestort.

Met vriendelijke groeten,
Drogisterij.net

Reageer

Renske71 21-07-2018 Via de website gekocht

Mijn advies: hier niet (meer) bestellen

Algemene score

1,0
Voorgaande jaren altijd naar tevredenheid besteld. Dit jaar is het dramatisch slecht! Voor veel geld besteld en betaald. Maar de beloofde levertijd werd met heel veel dagen overschreden. Ik moest annuleren wat niet meer op tijd kwam. Je krijgt nergens een bevestiging van, kunt ze niet bellen en op mijn mail nog geen reactie. Contact via Whatsapp is ook uitgeschakeld. Ik krijg nog veel geld van ze. Maar wanneer en hoe? Ik raad iedereen af te bestellen en maar eens te googlen op ervaringen met dit bedrijf.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht
Drogisterij.net 24-07-2018

Goedemorgen heer/mevrouw,

Onze excuses dat de restitutie eerder nog niet aan u was verleend. Wegens overmacht hebben wij dit eerder niet voor u in orde kunnen maken. In onze gegevens zien wij dat het bedrag gisteren aan u is terugbetaald.

Met vriendelijke groeten,
Drogisterij.net

Reageer

Nico 21-07-2018 Via de website gekocht

Waardeloos

Algemene score

1,0
Verlekkerende aanbieding scheermessen Mach 3.
Na 1,5 week krijg ik te horen dat deze niet leverbaar zijn en dat het betaalde bedrag op mijn tegoed van Drogisterij.net is toegevoegd.
Na verzoek uIteindelijk toch mijn geld teruggestort op mijn rekening.
Ik shop hier niet meer.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Review criteria:

Onvoldoende
Onvoldoende
Slecht

Reageer

Jeannette 20-07-2018 Via de website gekocht

Waar blijft mijn bestelling???

Algemene score

3,0
Zondag 15 juli jl een bestelling geplaatst, vandaag vrijdag 20 juli nog niets ontvangen en niets meer vernomen van dit bedrijf. Het telefoonnummer gebeld en daar krijg je direct een bandje dat er iets niet goed is gegaan met de bestellingen. Na de meeste recensies gelezen te hebben vrees ik met grote vrezen dat ik mijn geld kwijt ben!

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht

Reageer

C. Hoekstra 20-07-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Algemene score

1,0
Heb 2 artikelen online gekocht, en direct betaald. 2 dagen later werd er netjes 1 artikel geleverd, maar op de pakbon stonden beiden artikelen beschreven. Na het bellen met de klantenservice (kreeg een bandje, waarop werd aangegeven dat er problemen waren in het magazijn en de levertijd 2 dagen langer zou duren), Ik kreeg niemand te spreken.
Toen heb ik nog even gewacht. Maar savonds ontving ik een mail dat het artikel niet meer leverbaar was en dat het betaalde bedrag op een tegoedrekening gestort werd!!!!
Heb meteen per mail gereageerd. Geen reactie
2 dagen later gebeld en voice mail ingesproken, want telefonisch krijg je alleen een bandje. Niemand die je netjes te woord staat.
Nu moet ik als klant achter mijn Eigen geld aan! Zeer slechte klantvriendelijkheid.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht
Drogisterij.net 24-07-2018

Goedemorgen heer/mevrouw,

Onze excuses dat u eerder uw bestelling niet compleet heeft mogen ontvangen. Wegens overmacht (wat van 26-06-2018 tot 23-07-2018 werd vermeld in de winkelmand) en daarbij een storing in ons systeem, is het artikel uit uw nalevering uiteindelijk niet verkrijgbaar gesteld.

Wanneer een artikel niet leverbaar blijkt te zijn, wordt dit automatisch door ons systeem terugbetaald wanneer er een bankrekeningnummer bekend is in het systeem. Mocht dit niet bekend zijn, dan ontvangt de consument een e-mail met daarin de informatie dat het bedrag op het tegoed is geplaatst. Wanneer de consument geen gebruik wenst te maken van het tegoed, kan er uiteraard gereageerd worden om het alsnog uit te laten betalen. Wij maken dit dan altijd zo spoedig mogelijk voor de consument in orde.

Nogmaals onze excuses. Wij begrijpen dat het lange wachten op een artikel dat uiteindelijk niet leverbaar bleek te zijn, erg vervelend voor u is geweest.

Met vriendelijke groeten,
Drogisterij.net

Reageer

ISnoek 19-07-2018 Via de website gekocht

Bestel hier niet!

Algemene score

1,0
Bestelling maar voor de helft ontvangen. Handmatig op de bon gekrabbeld dat de rest nagezonden zou worden. Website en telefoonsbandje geven aan dat het druk is met excuses daar voor. Maar mijn online account zegt dat ik alles in huis zou moeten hebben. Net als de automatisch gegenereerde mailtjes. Verder reageren ze nergens meer op. Ik heb helaas na een aantal weken de conclusie moeten trekken dan ik de producten of de evt refund niet meer hoef te verwachten.

Wees slim en bestel ergens anders.

Pluspunten

  • -

Minpunten

  • Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Review criteria:

Slecht
Slecht
Slecht
Drogisterij.net 24-07-2018

Goedemorgen heer/mevrouw,

Onze excuses dat u eerder uw bestelling niet compleet heeft mogen ontvangen. Wegens overmacht (wat van 26-06-2018 tot 23-07-2018 werd vermeld in de winkelmand) en daarbij een storing in ons systeem, is het artikel uit uw nalevering pas op 19-07-2018 aan u nagestuurd.

Nogmaals onze excuses voor de grote vertraging en wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Met vriendelijke groeten,
Drogisterij.net

Reageer

Toon meer reviews