Drogisterij.net - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Drogisterij.net.

Drogisterij.net stelt zich voor

Drogisterij.net is sinds 1999 de grootste drogist op internet. Met een groeiend assortiment van ruim 70.000 artikelen in de categorieën beauty, gezondheid, verzorging, afslanken, fitness, sport, seksualiteit, lenzen en cadeaus. Of het nu gaat om parfums of verzorgingsartikelen, bij Drogisterij.net vind en bestel je altijd eenvoudig wat je zoekt. Door de ruime betaalmogelijkheden is er altijd een geschikte betaaloptie voor jou specifieke wensen. 14 dagen bedenktijd en een vast laag verzendtarief voor NL: € 2.99 en BE: € 3.99. Voor 22 uur besteld, morgen in huis.

Deze score is berekend op basis van 60 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

4.2

M 23-06-2018 Via de website gekocht

Bijzonder slecht

Ik wacht nu al 10 dagen op een gedeelte van mijn bestelling.
De communicatie hierover is erg slecht.
Het bedrijf zelf neemt geen initiatief .
Ik heb al verschillende mails gestuurd , maar krijg weinig of geen reactie.
De site is niet in orde, want info over mijn bestelling ,die ik volgens hen zou moeten vinden, staat er niet.
Schandalige manier om een klant te behandelen.

Kiek 23-06-2018 Via de website gekocht

Zeer slecht!

Ik heb gisterochtend een bestelling gedaan die op voorraad was en als die voor 22:00 uur besteld zou worden, vandaag binnen zou komen.

Kijk ik vanmorgen in mijn mailbox staat er een mailtje in van 23:30 uur dat mijn bestelling nog niet opgestuurd is en dat je de reden kan zien in jouw account op de website. Ik inloggen maar helaas er staat niets bij..

Ik heb juist hier besteld vanwege de prijs en de snelle levering want ik heb het ook echt vandaag nodig. Tegenwoordig kan je daar wel van op aan bij de meeste webshops als ze dat beloven maar bij drogisterij.net is dat dus niet het geval!

Ik vind het een kwalijke zaak en als ik dan ook hier de recensies lees heb ik gewoon spijt dat ik hier besteld heb.

Nu moet ik alsnog naar de winkel vandaag om alsnog de Producten te kopen ☹️

Kumi 21-06-2018 Via de website gekocht

Horrible service!

My package wasn't delivered by DHL who said I wasn't home when I stayed home specifically for the package! I called Drogisterij.net and they told me in many different ways how they couldn't do anything, and the fault was with DHL. They had the cheek to offer me 3,59 towards my next purchase! Why would I want to purchase anything from them after this?!? The woman I got on the phone was extremely rude and had the worst attitude I have ever had the misfortune of dealing with. She shouted down the phone, was very condescending and even hang up on me! Afterwards the entire company was impossible to reach. DO NOT BUY FROM THEM.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

rijn 04-06-2018 Via de website gekocht

slechte service en bereikbaarheid

De website is prima. De service is heel slecht! Er wordt te laat geleverd, en onder het mom van dat een product niet meer leverbaar is uiteindelijk niet geleverd. Terwijl het zelfde product gewoon op de website staat tegen een meer dan verdubbelde prijs (€ 10.39 naar € 26,85) en leverbaar in 1-2 dagen.
Telefonisch slecht te bereiken, je krijgt elke keer de voice mail. En je wordt niet altijd terug gebeld.
Je koopt via internet voor het gemak, tijdsbesparing en prijs. Bij dit bedrijf ben je uiteindelijk veel meer tijd kwijt en het zorgt voor veel ergernis.
Het slechtste: geen excuus kan ervan af!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Drogisterij.net 12-06-2018

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Onze excuses dat we de levertijd van het product niet hebben behaald. We zien dat u inmiddels restitutie heeft ontvangen. Uw opmerking over de prijs hebben wij doorgegeven aan de desbetreffende afdeling.

HO 04-06-2018 Via de website gekocht

Wat een drama!

bestelling gedaan, maar inmiddels weken later nog niks ontvangen. Geen reactie op e-mail of whatsapp berichten gekregen.

Drogisterij.net 12-06-2018

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Graag ontvangen wij via de mail klantenservice@drogisterij.net uw ordernummer zodat we dit voor u na kunnen kijken.

Lilly 30-05-2018 Via de website gekocht

Echt slechte service

De website is goed.. Als ze die tenminste iedere dag updaten qua voorraad. Levering laat zeer te wensen over! Producten worden niet geleverd of je bestelling komt maar half aan zonder bericht wat er met de rest is gebeurd. Als je ze dan emailt krijg je nog geen bericht of geen antwoord op je vragen. Ik ga hier echt niet meer shoppen. Geen aanbevelingen van ons. 👎

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Chris 30-05-2018 Via de website gekocht

Producten niet geleverd.

Moederdag cadeau besteld op drogisterij.net deels niet ontvangen. Na vele emails naar de service nog steeds niet opgelost.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Kevin 23-05-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle verzending

Ondanks de slechte recensies toch maar op zondagavond 20 mei (eerste pinksterdag) een bestelling geplaatst. Deze had ik netjes dinsdagmiddag al thuis bezorgd. Netjes verpakt en niks mis mee!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Inger 14-05-2018 Via de website gekocht

Geweldig!

Op zondag om 16.00 mijn bestelling gedaan en maandag om 14.00 al keurig mijn volledige bestelling ontvangen. Ik kan me dus niet vinden in eerdere slechte recenties over dit bedrijf.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

cristian koedood 12-05-2018 Via de website gekocht

misleidende reclame

tja belofte maakt schuld....donderdag ruim voor 22.00 uur besteld en vrijdag dus niks ontvangen, zaterdag (vandaag) misschien? nee dat word hem ook niet meer. hoop niet dat ze op zondag komen dat zijn we vanuit opvatting namelijk niet gewend. vraag me of hoe ze het gaan oplossen en ons tegemoet komen. belofte maakt namelijk....

Drogisterij.net 14-05-2018

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Donderdag was het Hemelvaartsdag, wij waren toen gesloten. Vrijdag is uw pakket verstuurd maar DHL heeft een grote storing gehad waardoor er veel pakketten niet verwerkt konden worden. Wij gaan uw pakket vandaag opnieuw naar u versturen en dit wordt morgen bij u aangeboden. Onze excuses voor het ongemak en de vertraging.

Dennis 09-05-2018 Via de website gekocht

Prima webshop, uitstekende service.

Via de website besteld, er was iets mis gegaan na de betaling waardoor ik wel betaald had maar geen bevestiging van de order kreeg.
Via WhatsApp contact opgenomen en binnen een kwartier was de order voltooid, en de volgende dag had ik netjes alle spullen binnen.
Prima webshop, uitstekende service....

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Hoi 18-04-2018 Via de website gekocht

ZEER TELEURSTELLEND DROGISTERIJ.NET

Echt slechte Service van drogistij.net niet over te spreken echt laatste keer dat ik hier wat heb besteld!!. Ze luisteren niet eens na klacht zeer terleurstellend!!!!!!
Geurtje geurt Niet na behoren!! Geur is bekend voor mij!! Hopelijk wordt dit opgelost!!

Geachte klant,

Wat spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent over de service van Drogisterij.net.

Wij hebben begrepen dat er een geopend en gebruikt artikel retour is gestuurd met de informatie dat de geur van dit product niet correct zou zijn. Na dit zorgvuldig getest te laten hebben, is gebleken dat het artikel ruikt naar behoren.

Zoals op de factuur en tevens in onze voorwaarden is vermeld, kunnen reeds geopende en gebruikte artikelen vanwege de hygiëne niet retour gestuurd worden, tenzij dit een defect heeft.

Om deze reden kunnen wij het artikel niet aannemen en wordt het product naar u teruggestuurd.

Wij begrijpen dat dit voor u als klant erg vervelend is, maar uit het onderzoek is gebleken dat het product geen gebreken vertoond.

Wij hopen u toch graag nog eens terug te zien!

Oma 12-04-2018 Via de website gekocht

Factuur klopt niet

Ik heb onlangs 2 artikelen gekocht op drogisterij.net. Alleen heeft drogisterij maar 1 artikel opgestuurd. Dit staat ook in het factuur, alleen is er voor meer geld dan in het factuur staat bij mij van de rekening afgehaald. Ik heb dus bestaald voor een product dat ze niet geleverd hebben. Het teveel betaald geld is tot nu toe nog steeds niet teruggestort.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Geachte klant,

Onze excuses dat u een artikel te weinig uitgeleverd heeft gekregen. Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij willen u dan ook vriendelijk vragen om hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice. Uiteraard zal dit voor u opgelost worden!

Donna Brown 10-04-2018 Via de website gekocht

nooit meer drogisterij.nl!!

Ik ga nooit meer iets van drogisterij.nl bestellen!! De service en communicatie is erg slecht en hun pakketdienst is langzaam en onerlijk. Wij moesten veel bellen om te horen wat het problem met mijn order was en daarna waren geen excuses aangeboden.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Geachte klant,

Wat spijtig om te vernemen dat de afwikkeling van uw bestelling niet naar wens is verlopen.

Dat u zelf contact moet opnemen om meer informatie te ontvangen over uw bestelling, is uiteraard niet de normale gang van zaken. Wij zullen dan ook nagaan hoe het verloop van de bestelling, de bezorging en de nazorg zijn verlopen zodat dit intern opgepakt kan worden.

Onze excuses voor het ongemak. Wij hopen u toch nog eens terug te zien bij Drogisterij.net!

MJNB 03-04-2018 Via de website gekocht

Onbeschoft!

Bestelling geplaatst onder het thema 'voor 17.00 besteld, volgende dag in huis'. Toeslag voor avondlevering betaald, want ik zou de volgende avond thuis zijn. Volgende dag mail: product niet op voorraad, levering is uitgesteld. Ik gemaild: geen probleem, maar de nieuwe datum graag in overleg ivm mijn thuis zijn (en de betaalde avondtoeslag). Geen respons. Paar dagen later mail: bestelling verstuurd. Ik gemaild met de vraag wat er met overleg gebeurd is en dat ik mijn toeslag voor avondlevering terug wil (want bezorging was nu overdag, weliswaar op zaterdag, maar is voor mij ook een werkdag). Niks meer gehoord. Ongelooflijk onbeschoft.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Drogisterij.net 03-04-2018

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We hebben uw order gecontroleerd en zien dat het product 2 dagen later is verstuurd dan wij beloofd hadden. We begrijpen dat dit zeer vervelend is, onze excuses hiervoor. DHL heeft het pakket op zaterdag afgeleverd. Op zaterdag is geen avondlevering mogelijk. We zullen de toeslag van de avondlevering en een tegemoetkoming aan u terug storten. We hebben uw emailadres gecontroleerd en zien geen mails van u. We hopen dat u tevreden bent met deze oplossing.

E CR 31-03-2018 Via de website gekocht

Super !

Gister besteld en vandaag keurig ontvangen! Super! Duidelijke mails met alle info over re bezorging en je bestelling!

Heb.laue 21-03-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Vandaag besteld morgen in huis kunnen ze wel van de website halen dit moet zijn vandaag besteld en na 1 keer bellen week later in huis mag ik hopen voor mij de eerste keer maar ook de laatste keer dat ik besteld heb

Ann 20-02-2018 Via de website gekocht

Alles is goed gegaan!!

Woensdagavond bestelling geplaatst, donderdagmiddag ontvangen. Perfect. Producten goed ontvangen. Netjes verpakt.

F. 02-02-2018 Via de website gekocht

Goede service

Nadat ik een ander product ontvangen had dan dat ik besteld had, hebben ze meteen DHL opdracht gegeven de bestelling op te komen halen.

F. 01-02-2018 Via de website gekocht

Slecht!

Maandagmiddag heb ik 4 potten besteld, kleur bruin, staat er neutraal op de factuur. Meteen gebeld om bestelling te annuleren, moest vrijdag terugbellen, 's avonds meteen nog een email gestuurd om annulering te bevestigen. Woensdag wordt de bestelling afgeleverd in de verkeerde kleur, nog een email gestuurd. Niets meer van ze gehoord.

KvS 29-01-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Tweede keer bestelling maar gedeeltelijk geleverd, vervolgens zelf erachter aan bellen om je geld terug te krijgen. Schandalig.

Indy 24-01-2018 Via de website gekocht

Oké

Ondanks de vele negatieve recensies toch maar iets op hoop van zegen besteld. Ik heb het de volgende dag meteen ontvangen en kreeg ook netjes een Track & Trace. Helaas is een van de producten die ze geleverd hebben niet de kleur die ik besteld had. Verder wel alles aanwezig en prima service.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

brian 12-01-2018 Via de website gekocht

slecht..

meerdere spullen besteld het ene deel geleverd na 6 dagen de rest 12 dagen verder nog steeds niet binnen. dan de tekst voor 11 besteld morgen in huis... mooi niet dus

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Willemijn 10-12-2017 Via de website gekocht

Elke keer delen niet geleverd

Tot drie keer toe is de bestelling die ik gedaan heb slechts gedeeltelijk geleverd. Vaak krijg ik geen bericht dat er slechts een deel geleverd is en moet ik daar achterkomen bij moment van levering. Vervolgens moet ik er zelf achteraan bellen om het geld retour te ontvangen. De prijs is aantrekkelijk, daarom bleef ik het proberen, maar dit was de laatste keer dat ik iets bij drogisterij.net besteld heb.

José 29-11-2017 Via de website gekocht

Slecht !

Ik probeerde voor het eerst te bestellen, want ik had een kortingsvoucher ontvangen. Na aan het eind van de bestelling de code ingetikt te hebben werd de korting niet verwerkt. Overigens is de website ook zeer onhandig : als je een bepaald artikel intoetst bv.Jacob Hooy, krijg je scheermesjes en luiers te zien ( ! ? ). Ik heb uiteindelijk de bestelling maar gecanceld. Voor mij geen Drogisterij.net meer !.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Drogisterij.net 30-11-2017

Geachte heer/mevrouw,
U kunt bij ons ook zoeken op de site met een deel van de artikel omschrijving. . Als er producten zijn die in de aanbieding zijn of bij meerdere stuks een goedkopere prijs hebben dan wordt hier geen extra korting door middel van een voucher over gegeven. De code is niet geldig in combinatie met andere acties.

N Roovers 14-11-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service na een foutje

Bestelling op zondag gedaan en maandag geleverd. Echter zaten er niet twee, maar slechts een van de bestelde handcremes in de verpakking. Via chat contact gezocht en zonder enig probleem de volgende dag de missende tube creme ontvangen. Super dus!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Patrik 11-11-2017 Via de website gekocht

Creditcard

Graag willen wij bij de betaling ook de keuze van visa erbij hebben daar gezien het wel op de site wordt aangegeven... Met groet, P. Cornand.

Mir 08-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Via bol.com besteld en geleverd door drogisterij.net. 2 keer was het beschadigd en teruggestuurd door bol.com. Je moet dan opnieuw bestellen. Drogisterij.net gebeld ( ze belden zelf terug). Meteen opnieuw ingepakt ( sterk afgeplakt) met een stuk chocola als tegemoetkoming. Volgende dag in huis!!!

Mary 03-11-2017 Via de website gekocht

Goedkoop en snelle service

Gisterenavond voor het eerst iets besteld. Met creditcard betaald maar er ging iets mis en ik zag geen bevestiging. Drogisterij.net gebeld. Alle lijnen bezet. Voice-mail bericht ingesproken zodat ik zou worden teruggebeld. Inderdaad, 10 min later een aardige medewerker aan de lijn. Er was een storing met verwerken van de card gegevens, eea zou gecorrigeerd worden. 15 min later belde ze weer terug, geregeld. Kort daarna de bevestiging van verzending met dhl. Vandaag het pakketje binnengekregen. Ik ben zeer tevreden, goed geholpen en levering binnen 1 dag. Ik ga hier zeker meer bestellen, een echte aanrader !

Vonne 31-10-2017 Via de website gekocht

Topservice voor mij

Er was een fout geslopen in het bestelproces. Is echter prima opgelost! Vriendelijk en verrassend! De fout lag niet bij mij. Daarom een fijne coulante oplossing

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marian 29-10-2017 Via de website gekocht

Slecht!,,

Vandaag braun lensfilters besteld, drie doosjes. Heb ze met spoed nodig. Er zouden er 50 op voorraad zijn. Niet dus, krijg bericht dat er niet voldoende op voorraad is en moet nu maar afwachten wanneer ze komen. Eens maar nooit weer!

Drogisterij.net 01-11-2017

Goedemorgen mevrouw,

Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en zien dat deze dezelfde dag op 29-10-2017 aan u is verzonden en op 30-10-2017 is afgeleverd.

Jopie 20-10-2017 Via de website gekocht

Waardeloos

Maandag 11 flessen Dasty besteld en betaald
Donderdagmiddag bericht dat bestelling ingepakt klaar stond voor bezorging.
Donderdagnacht mail met verzoek van rekeningnummer om betaling terug te storten daar zij het product niet leverbaar was.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

M 08-09-2017 Via de website gekocht

Super tevreden!!!!

Super tevreden!!!! Zou het de volgende dag binnen krijgen alleen was DHL mn pakket kwijt. Zij namen contact op met DHL en ze hebben direct een nieuwe doos opgestuurd dat ik hem de volgende dag binnen kreeg. Vriendelijke service en producten zijn goed geleverd.

IK 07-09-2017 Via de website gekocht

slechte levering, slechte communicatie!

Geen informatie over de bestelling die geplaatst is via mijn aangemaakte account. Bestelling na 7 dagen gedeeltelijk ontvangen nadat ik telefonisch contact heb gehad. volgende deel zou een dag later komen. Echter nog een week later deel 2 van de bestelling nog niet binnen. Na telefonisch contact bleek een deel niet leverbaar. Nu zou ik de helft van deel 2 morgen binnen moeten krijgen. Een deel van het geld krijg ik pas volgende week omdat het, naar hun zeggen, wat administratie kost.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

H. van Vliet 02-09-2017 Via de website gekocht

Slechter dan slecht

Na drie producten besteld te hebben kreeg ik een orderbevestiging. Na 10 dagen mail gestuurd waar de bestelling bleef, ook na 15 dagen dit gedaan. Uiteindelijk gebeld, waarop ik te horen kreeg dat de order geannuleerd was omdat producten niet meer leverbaar zijn. Zij annuleren dus eenzijdig, zonder de klant op de hoogte te stellen. De dame aan de telefoon bleef maar zeggen dat hun systeem automatisch mails verstuurd bij dit soort problemen. Dus niet. Uiteindelijk, na mijn uitdrukkelijke wens, mail gehad met excuses. Maar...daar heb ik niets aan. Na een orderbevestiging verwacht ik de producten of per ommegaande bericht dat er niet geleverd kan worden. Zij annuleren gewoon een order en laten de klant zonder te informeren gewoon barsten. Zo slecht heb ik het bij geen enkele webwinkel meegemaakt

geen levering en slecht bereikbaar 22-08-2017 Via de website gekocht

zeer slecht

artikel zou binnen 1 dag verzonden worden. Nu na 5 dagen artikel niet binnen. Klantenservice onbereikbaar. twee maal verzoek ingesproken om teruggebeld te worden is niet gebeurd. 40 euro betaald en geen artikel!!

Vakantieganger 22-08-2017 Via de website gekocht

Waardeloze levering

Slechte beoordeling voor het leveren van bestelde producten.
Op de website staat vandaag besteld morgen in huis, en kan mogelijk 3 werkdagen duren. Op dag 3 gebeld wat de status was. Product 1 was er niet. Volgende dag was 1 ander product ineens niet meer op voorraad. Zo ging dit 4 dagen lang achter elkaar door, iedere keer zogenaamd een ander product wat er niet was. Dit bedrijf licht mensen verkeerd voor! Op de website heb ik speciaal gekeken of de producten op voorraad hadden, anders had ik de bestelling nooit gedaan. Dat wordt namelijk wel aangegeven.
Uiteindelijk wel geld terug ontvangen, maar ik zal hier nooit meer bestellen.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Chantal 16-08-2017 Via de website gekocht

Fijne drogist en snelle levering!

Ik begrijp onderstaande negatieve reviews echt niet! Al zeker een jaar bestellen wij zeer regelmatig producten via deze website naar alle tevredenheid. Van supplementen tot babyvoeding. Vrijwel altijd wordt het de volgende dag bezorgd. Ook de klantenservice heb ik al een aantal keer goed kunnen bereiken toen ik ze nodig had. Top!

Katja 14-08-2017 Via de website gekocht

Lange levertijd terwijl 24 uurs service word beloofd

2x besteld en beide keren pas na 3 dagen ontvangen. Ik krijg ook geen mail waarin je op de hoogte wordt gebracht of je pakket verzonden is.
Website werkt ook niet prettig.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Rosalien 12-08-2017 Via de website gekocht

Rekensom voor aantal wasbeurten

Beste medewerkers,
Vandaag heb ik het bestelde product van Robijn Stralend Wit ontvangen via uw bestelservice DHL. Tot zover alles prima. Echter, na uitpakken van het door mij bestelde product Robijn stralend wit, 16 capsules voor 28 wasbeurten, heb ik toch een kritische vraag aan u. Ik lees op de verpakking dat er 1 capsule per was gebruikt dient te worden en bij een sterk vervuilde was zelfs 2 capsules per wasbeurt. Dat betekent dus dat de verpakking leeg is na maximaal 16 wasbeurten.
Hoe komt u dan bij het getal 28? Het is toch niet de bedoeling om die capsules te delen? Voor max 16 wasbeurten betaal je dus 12,90, dat is 80 cent per wasbeurt. Erg duur, vind ik. En dat terwijl ik gewend was aan Robijn stralend wit in poedervorm. Is dat product nog in de handel in uw bedrijf?
Graag hoor ik een reactie via email. Hartelijk dank alvast.
Vriendelijke groet, Rosalien

Frank Leendertsen 08-08-2017 Via de website gekocht

Zeer slecht

Op alle mogelijke manieren slecht. Zeer trage website, doordat je -omdat deze website zo traag is- meerdere keren op de bestelknop wordt je bestelling ook meerdere keren doorgevoerd. Annuleren is onmogelijk via je account op de website, en aangezien de klantenservice slecht bereikbaar is, kun je eigenlijk alleen maar afwachten wat je eigenlijk geleverd krijgt en hoeveel keer . Bovendien wordt je bestelling maar gedeeltelijk geleverd maar ook de niet geleverde bestelling wordt wèl gefactureerd.

Als je vervolgens hierover belt met de abominabel slechte klantenservice wordt je voorgelogen over een annulerings-link die in je verzendbevestiging zou staan. Nou, ik heb het bericht 3 keer doorgespit maar er staat echt geen annulerings-link in mijn verzendbevestiging. Verder lijkt men er niet erg mee te zitten dat alles zo slecht verloopt.

Eens maar nooit meer.

Verplak 28-07-2017 Via de website gekocht

Goede service

Product met hoge korting gekocht.
Volgende dag geleverd.
Ruime houdbaarheidsdatum.
Goed verpakt.
Zeer tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kelly 20-07-2017 Via de website gekocht

Met snel geld terug te storten denken ze klaar te zijn

Heb iets besteld kwa luiers in de aanbieding..
Opeens als je er een voorraad van besteld
Eerst was het niet meer opvoorraad en toen een fout ..snel geld retour storten ..
De fout afschuiven..aan de telefoon heeft niemand een antwoord ..
In de mail wet dit wet dat als klant heb je daar toch niks aan ..ik heb betaald we hebben een overeenkomst..kom de klant te gemoet bied iets anders aan ...
Mvg kelly

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Joke 20-07-2017 Via de website gekocht

Laat besteld en toch op tijd binnen

Ik had nog even snel een cadeautje nodig, maar had geen tijd om naar de winkel te gaan. Begin van de avond besteld. De volgende ochtend in huis. Super

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michael 19-07-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Ik vind Drogisterij.net een duidelijk webshop en ook persoonlijk contact is zeer goed te noemen. Ook vind ik de prijzen goed, leuke aanbiedingen!

Gemak: Uitstekend

Service: Uitstekend

Levering: Uitstekend

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erin 18-07-2017 Via de website gekocht

Wat een slecht bedrijf

Vorige week een bestelling geplaatst en omdat ze een actie hadden van een zomergoodybag twv 50 euro bij een bestelling van 100 euro of meer, inderdaad voor iets over de 100 euro besteld. Bij levering echter geen goodybag en ook geen briefje met uitleg. Dus gemaild en als antwoord kreeg ik dat het een op is op actie betrof. Staat niet duidelijk aangegeven, maar los daarvan stond op mijn bevestiging van de bestelling wel zo'n goodybag vermeld. Na aandringen beloofden ze een andere goodybag op te sturen. Nou die heb ik vandaag ontvangen en wat een aanfluiting. De waarde van het pakket zal nog geen 20 euro zijn en de dingen die erin zitten slaan nergens op. Oordopjes voor kinderen? Een opengemaakt doosje haarverf? Nou mij zijn ze kwijt als klant. Bah.

theo 18-07-2017 Via de website gekocht

goed assortiment

het is een mooi assortiment en groot genoeg voor mij. De site is overzichtelijke. de prijzen zijn concurrerend en de levering was snel

Miranda 18-07-2017 Via de website gekocht

Verjaardagskado kneip

Altijd te laat met het kopen van kadoos en niet echt een online koper maar nu maar eens geprobeert. Leuke kneip kadoset voor mn moeder gekocht en het werd geleverd in een grappig roze doos...zag er goed uit en ik ben tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Harm Bink 18-07-2017 Via de website gekocht

Fijne webwinkel!

We hebben een glucosetester gekocht. Een zeer grote keuze was er aanwezig. Lang gezocht, hier gevonden! Vlotte afhandeling.

Hendrik 18-07-2017 Via de website gekocht

Fijne webshop prima prijzen!

Prima shop, prima prijzen, uitgebreide keuze aan artikelen veel meer als in de winkel
Vlotte service alles snel geleverd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -