Directsale.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Directsale.nl.

Deze score is berekend op basis van 65 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jan Zuidema 20-07-2019

Prijs en snelle levering was voor mij de reden om een smart-watch te kopen.
Jammer dat de levering later was dan beloofd.

Anton 19-07-2019

Deze webwinkel zit in Leiden, echter de stofzuiger welke ik besteld had werd vanuit Duitsland verstuurd en het duurde derhalve 3 dagen voordat deze binnen was. Opzich geen probleem, maar vermeld dat er even bij. Tegenwoordig rekent men toch op vandaag besteld, morgen binnen. De prijs was wel erg scherp vergeleken met andere bedrijven.

Ger 18-07-2019

Als je op donderdag wat besteld. En er word gezegd zaterdag leveren. Dat kun je dus vergeten. Want dpd Oirschot bezorgd niet op zaterdag . En dus kreeg ik mij levering pas op dinsdag.ik heb bij deze winkel voor het eerst besteld . Maar ik betwijfel het of ik er ooit nog eens wat doe bestellen. Want de klanten servies vond ik ook niet al te best.

Kees 18-07-2019

Gebruiksvriendelijke website. Goede prijs. De Krups 8160 bevalt prima!
Heerlijke koffie. Inmiddels hebben vrienden van ons, na bij ons de koffie geproefd te hebben, hetzelfde apparaat in Directsale gekocht.

wpcupido 17-07-2019

Mijn keuze voor Directsale was;
Prijs en de korekte specs voor mijn sapcentrifuge op hun site, snelle levering en perfect verpakt is ook een perfecte service.

Rachel 16-07-2019

Top service, snelle mailcontact. Je wordt netjes op de hoogte gebracht wanneer je bestelling onderweg is. Ik wil snel weer een bestelling bij jullie doen.

Enno de Graaff 14-07-2019

Je krijgt wat word beloofd voor een prima prijs kwaliteit verhouding .
Vlotte levering en goede Service!

Pieter 72 14-07-2019

Ben qua artikel wel tevreden en de levering was ook goed verpakt .Hoewel de levering lang op zich heeft doen wachten en het antwoord op mijn vraag daarover werd niet direct gegeven .Daar kreeg ik een beetje twijfels door .

Chantal 13-07-2019

Paardenstal, snel geleverd...mooie kwaliteit, bouwpakket. Slechte bouwtekening, bijna niet leesbaar. Erg jammer ook dat schroefjes precies qua aantal worden bijgeleverd en niet 1 of 2 meer... 1 schroefje was beschadigd en we hebben het dak van de stal daardoor niet goed kunnen monteren.

Aschwin van Gils 13-07-2019

Zeer snelle router makkelijk aan te sluiten echt binnen 5 min online . Na het aansluiten.
Groot voordeel van deze router is dat hij drie banden heeft en je zelf kunt indelen wie je op welke band laat. Handig als je alleen een band wilt voor de laptop geen last van drukte.
Levering was super snel en goed verpakt top.

EMB 08-07-2019

Heb voor directsale gekozen vanwege de gunstige prijzen. Verbaasd over de zeer snelle levering. In 24 uur. Product ziet er ook goed uit.

Vincent 06-07-2019

De klantenservice van deze webshop is zeldzaam slecht. Er wordt gewoon niet gereageerd op email. Ook niet na meerdere keren een email sturen. Dit is gewoon een onbetrouwbare dozen schuiver die je dient te vermijden. Wees gewaarschuwd!

Mark 03-07-2019

Snelle en correcte levering. Daarnaast één van de goedkoopste! Zo gewenst gratis retour, maar dat is in mijn geval niet nodig geweest.

Theo van der Ham 03-07-2019

alles is gegaan volgens de richtlijnen van directsale en het hele project is precies zo gelopen naar volle tevredenheid

Gerard 03-07-2019

Voor de 1e keer iets gekocht bij Direct Sale, en ze maken hun naam waar .
Snelle levering en product voldoet 00% aan de verwachtingen
Zal in de toekomst zeker nog meer kopen

A,Mooij 03-07-2019

snelle levering , een prima goed product. voor een goede prijs. telefonisch ook goed te bereiken

Theo laren 01-07-2019

Top! Mooie aanbieding gezien in een folder dus maar even een kijkje genomen op het internet naar de online webshop.
Even op gebeld ik had namelijk nooit van ze gehoord, prima contact gehad.
Specialistisch lichte de klantenservice medewerker mij in over het product en ik heb het besteld dag er na in huis.

Andre 01-07-2019

Ipad, is in goede staat aangekomen, duurde ongeveer een week, wel jammer dat er zo een lelijke amerikaanse stekker aan zat met een nog leleijkere verloopstekker, op de Ipad lader past ook een europese stekkerkop dat had beter geweest!

Willem 26-06-2019

Kwam deze shop tegen op internet en ben eens gaan rondneuzen en ze hadden veel keuze tegen scherpe prijzen, was op zoek naar een Bluetooth speaker en heb deze ook gevonden snel besteld en de volgende dag in huis, geweldig!

Maickel van Heeswijk 26-06-2019

Een iMac besteld tegen een zeer goede prijs .
Snel en netjes verzonden . (Order OWKYLEZUK)

Ik zou wel willen aanraden om van DHL af te stappen gezien deze partij zelden hun afspraak nakomt ....
Volgende dag leveren was beloofd en is dankzij DHL niet gelukt , helaas
Dit was mijn eerste bestelling en was daarom redelijk ongerust .
Klantenservice is vriendelijk en goed bereikbaar !
Alles is in orde gekomen en zal er zeker weer bestellen in de toekomt !

Jane 24-06-2019

Snelle levering en zelfs telefonisch bereikbaar voor info op zondag! Top service

Kolkie 24-06-2019

Goede snelle service heb snel mijn product ontvangen ben zeer tevreden ik heb zelf de step van Segway besteld via in 3x betalen zonder rente echt heel fijn anders is het tog in een een forse uitgave fijn dat het zo kan het parket is goed heel en netjes door post nl geleverd al om zeer tevreden

Disappointed 24-06-2019

Because of the delivery time announced on the website when placing the order...

Very very very disappointed, product arrive very late, and customer service were extremely unreliable!!!

Adam 23-06-2019

Na moeizame start (bestelproces)
Uiteindelijk product ontvangen
Hou er wel rekening mee dat wat je ziet in kleur duidelijk kan verschillen afwijken
Heb namelijk echt naar zilveren e-step gekeken op de site en besloot om die te bestellen
Bij eenmaal doos te hebben geopend was die zwart van kleur (jammer)
Hoe dan ook
In mekaar gemonteerd geïnstalleerd en hij doet het tot op de dag van vandaag
Wie weet volg nog een bestelling in nabij toekomst

Verheijen 23-06-2019

Levering snel. Overzichtelijke webshop met interessante spaarpunten..! Direct levering uit magazijn. Aanrader

Dominique 23-06-2019

Heel erg tevreden! Het bestellen ging gemakkelijk. Wel heb ik een dagje langer moeten wachten omdat het pakket niet op tijd verstuurd was maar hier werd ik netjes van op de hoogte gebracht! De levering met DPD ging prima.

ACB 22-06-2019

Goede duidelijke site en goede prijzen.
Bestellen ien betalen was een makkie.
Snel geleverd, voor mij aanrader.

A. Rijpers 21-06-2019

Levertijd wordt niet nagekomen. Meer dan een week op pakket moeten waxhten, ondanks voldoende voorraad en levertijd van 2 dagen. Toezegging van waardebon, welke ook niet is meegeleverd.

Martijn 19-06-2019

Bestelling geplaatst zonder veel problemen. Product keurig verstuurd en aangeboden op mijn adres. Wat mij betreft liep alles goed. En! Het ging om een accu en het was het originele product zoals ik wilde. Eerder was dit bij een andere webshop niet het geval.

Joost 19-06-2019

Helaas is mijn Makita bestelling door Directsale onvolledig geleverd. Gemaild naar klantenservice, maar na een week geen reactie. Reminder gestuurd, maar nog geen reactie. Slordig. Laatste keer dat ik hier heb besteld. Daarnaast zijn ze ook geen officiële Makita dealer, dus geen gratis accu uit de Makita actie.

Yvonne 18-06-2019

De shop is helder & duidelijk, net als de info mbt je gekozen product.
Snelle levering!

Niels 18-06-2019

Snelle levering van goed geprijsd artikelen. Zeker tevreden over de bestelling en kwaliteit hiervan

D 18-06-2019

Goede prijs alleen op werkdagen besteld voor 1 uur volgende dag in huis klopt voor geen meter. Donderdagavond besteld dus zou zaterdag binnen moeten zijn, vandaag contact gehad en word morgen (woensdag) pas geleverd. Bijna een week zitten wachten...

Jan 15-06-2019

Prima levering tegen een scherpe prijs wat wil je nog meer? Dus gewoon helemaal goed.

Iem 15-06-2019

Ipod gekocht Prima shop en goedkoop prima service en betalen in 3x zonder rente

Pienoow 15-06-2019

Goede overzichtelijke website snelle levering erg blij met mijn levering.
Deze site is goedkoper dan de bekende sites

Johann 14-06-2019

Snel en correcte verzending, artikel voldoet aan de beschrijving van het geleverde product.

Monique 13-06-2019

Voor ons product ( tekentablet) goedkoop en een heel snelle, nette levering! Top dus!

Job 12-06-2019

Prima levering, product zoals omschreven, en fijn dat ik in termijnen kon betalen.

Peter 11-06-2019

Snelle levering. Alles dik in orde. Product werd geleverd zoals was beschreven.

Audrey 09-06-2019

Super goede levering en mooi product! Onze levering zou een dag later pas komen dan afgesproken en is nagezonden per koerier zodat deze toch nog op tijd was voor de vakantie! Echt top service!

Acoustus 09-06-2019

Nette prijs en snelle levering.
De levering werd helaas wel vertraagd door DHL, waardoor ik het pakket na een aantal dagen daar moest ophalen bij een centraal landelijk DHL distibutieomgeving (20km van mijn huis).
Maar dat werd niet veroorzaakt door DirectSale.

Wel zou DirectSale kunnen bekijken dat klanten het kunnen laten afleveren bij een lokaal DHL afhaalpunt. Bij PostNL kies ik meestal daarvoor.

Kees 06-06-2019

Ik ben tevreden maar vindt het jammer dat er 2 dgn later is geleverd dan dat op de site vermeld stond.
volgende keer hopelijk beter..

Olav Rudde 06-06-2019

Elektrische step gekocht voor mijn zoon... bleek defect. Na mail en telefonisch contact werd zonder gedoe een nieuwe step opgestuurd en degene die ik besteld was, was uitverkocht dus zonder omwegen een duurder type ontvangen zonder bijbetaling. Top geregeld. Qua afhandeling en service dus zeer tevreden.

Bram van Broekhoven 06-06-2019

Goede en snelle levering van het gekochte product, de volgende dag al in huis, Enige nadeel is de koerier DPD, vind postNL als je eventueel niet thuis bent dan eenvoudiger op een depot af te halen dan bij DPD

Aadje 05-06-2019

Ik heb mijn product na een wachttijd van een aantal dagen gekregen. De bestelling verliep vlot en eenvoudig. Wat mij minder aansprak is dat mijn order een aantal dagen in het magazijn was blijven hangen. Wel direct sale, maar niet direct deliver, bedacht ik me op dat moment. Eenmaal verzonden ontving ik het product na een dag. Het proces heeft totaal een week geduurd.
Waar Direct Sale zich uitstekend in heeft onderscheiden is de zeer lage prijs. het product kostte bij alle andere webshops 219 euro. Bij Direct Sale maar 128 euro!! Dat heeft de lange wachttijd wel degelijk gecompenseerd.
Dank u Direct Sale.

robjeduc 04-06-2019

Snelle en correcte levering tegen een goede prijs. Waarschijnlijk wordt geleverd vanuit Duitsland daarom wil de Nederlandse gebruiksaanwijzing wel eens ontbreken maar deze is overal op internet te vinden.

JRosmolen 04-06-2019

Alles netjes verlopen. Printer gekozen, besteld en afgerekend. Kreeg keurig een overzicht wanneer deze geleverd zou worden. Volgende dag voor de deur afgeleverd. Top!

Hans 02-06-2019

Product op tijd geleverd. Is in goede staat aangekomen. Echter de doos was slecht dicht geplakt waardoor deze al bijna open ging. Het gekochte product betrof een groot formaat Epson printer, die op zijn zijkant werd aangeleverd, terwijl op de doos was aangegeven dat het product rechtop moet worden vervoerd.

Monique 31-05-2019

Kookplaat werd razendsnel geleverd en was stukken goedkoper dan bij andere webshops. Zal de volgende keer zeker weer bij direct sale bestellen