Directsale.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Directsale.nl.

Deze score is berekend op basis van 4 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.5

Chantie 30-10-2018 Via de website gekocht

Communicatie intern als extern mag beter!

Webshop is kwa voorraad niet up to date.
Klantenservice vriendelijk maar communicatie zowel intern als extern kan echt beter, zowel per mail als telefonisch na afspraken niet zijn nagekomen.
Hoop toch na veel telefonisch contact te hebben gehad mijn televisie wel geleverd gaat worden,zoals is beloofd.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Madelaja 09-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Snelle levering, twee dagen eerder dan gepland. Zonder account een bestelling gedaan, maar ik moest om de factuur te downloaden wel inloggen. Na een kort e-mailtje kreeg ik de factuur gelijk opgestuurd per mail. Prima!

Frederik 27-07-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Men staat dicht bij de klant. Service is prima. Overal gaat weleens iets fout of een apparaat komt kapot uit de verpakking. Belangrijk is dat een leverancier snel reageert en het probleem oplost. Dat is de Direct Sale attitude.

Daniel 03-06-2018 Via de website gekocht

Alles verliep goed

Ik kende de webshop niet, dus was een beetje wantrouwig. Gelukkig waren er wel veel andere goede reviews. Ik heb mijn macbook besteld tegen een hele goed prijs en hij is daarna netjes bezorgd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nreteip 15-01-2011

's avonds om 19.30 besteld, de volgende morgen om 9.30 was het pakketje al geleverd! Snel-sneller-snelst. Top dus. Compliment, afspraak komt men dus helemaal na.

Ernst Barthen 07-12-2010

Erg tevreden op dit bedrijf
Gekocht een macbook air, ik hou er niet zo van om een dergelijk duur product op te laten sturen,

Ik haal hem liever op, deze winkel had voorraad en kon afhalen in Almere. Kortom geslaagde aankoop.

Doz 27-11-2010

top site, goeie hulp met keuze. Top aftersales.

Kleajmp 16-11-2010

Ik was op zoek naar de Popcorn Hour A-200, de beste prijs en snelste levering vond ik via 'kieskeurig' bij DirectSale. Voor 20u bestellen, volgende dag thuis geleverd! Ik ben echter gevestigd in België en kon daarom niet online betalen aangezien dit momenteel alleen mogelijk is via iDEAL, terwijl de website vermeldt dat dit ook via PayPal mogelijk zou moeten zijn. Daarom was ik genoodzaakt telefonisch te bestellen en heb ik via bankoverschrijving betaald, dit ging wel zeer vlot en het product werd de volgende dag nog aan huis geleverd.

arwin70 12-10-2010

koop al jaren bij direct sale, ze hebben alleen weinig tv's meer online, gelukkig was ik op zoek naar speaker set voor pc! Prijs ok, voorraad volgens site! wel even gebeld om te controleren! Daarna besteld levering binnen termijn dus ok! kortom geen klachten.

amanch1990 26-09-2010

bestel procedure eenvoudig, wel geschrokken van vorige review. Maar mijn bestelling werd volgende dag geleverd. Dus keurig zoals vermeld op de site.

mni82 23-09-2010

5 September via internet een bestelling gedaan van een SDHC geheugen kaart van 32GB. Deze zou voorradig zijn en binnen enkele dagen geleverd kunnen worden.

Ik had dit geheugenkaartje nodig voor het filmen in Full HD van de geboorte en eerste dagen van onze kleine dochter.

Tijdens de bestelprocedure al geen bevestiging ontvangen. Ik ben blij dat ik via ideal heb betaald en daarvan een bewijs heb gestuurd naar mijn email.

Na een paar dagen had ik nog steeds geen product of bevestiging, en dus maar gebeld. Er was iets mis gegaan. Kan gebeugen... Er werd beloofd dat het product direct weer opgestuurd worden.

Niet dus, weer gebeld. Het zelfde verhaal daarna 2 keer! Terwijl ik ze uitgelegd heb van de situatie. Anders had ik deze nog elders kunnen kopen.

Paar dagen terug zouden ze het kaartje direct laten versturen vanuit de leverancier en zou de volgende dag er moeten zijn. Niet dus. Gevraagd of ze een track en trace nummer hadden.... niet beschikbaar.

Inmiddels is het 23 september, ondertussen is onze dochter al geboren (12 sept). Nog steeds geen kaartje.

Vandaag kreeg ik de keuze of te wachten dat het product weer beschikbaar is bij de leverancier of het geld terug. (hiermee bevestigen ze dus dat het product nooit verstuurd is geweest in al de bovenstaande keren, ze hadden het simpelweg niet). Ik heb maar besloten om het geld terug te nemen en elders te bestellen

Wij bestellen veel via internet, en heb nog nooit negatief over een bedrijf hoeven te informeren.
Direct Sale voor ons nooit meer!

kopmels 06-09-2010

4,7
In het weekend een laptop besteld EN betaald, echter GEEN orderbevestiging ontvangen per mail !
Op maandag bedrag dus definitief van mijn rekening af en nu heb ik nog steeds geen orderbevestiging ?!
Ik vind dit bijzonder slecht en dit geeft weinig vertrouwen als je een nieuwe klant bent.
Lees inmiddels in meerdere andere winkelreviews dat de voorraadgegevens op de website soms niet kloppen en dat er dan helemaal geen voorraad is.

Baco79 10-08-2010

Prima overzichtelijke website, alleen geen voorraad aanduiding.
Heb ze toe even gebeld, de vriendelijke persoon kon mij vertellen dat de camera die ik wilde hebben op voorraad was. Direkt een betaling en bestelling gedaan en een half uur later kreeg ik een emailtje met de mede deling dat de camera verstuurd was. En inderdaad de volgende dag werdt mijn bestelling keurig in een discrete verpakking afgeleverd.
Dus deze webwinkel heb ik onder mijn favorieten staan!!

Gijs Schep 23-07-2010

Ik heb onlangs 2x een iPA03 besteld en deze waren de volgende dag nog op het juiste adres afgeleverd(goede bestelling en levering).

Direct na de bestelling heb ik gebeld (goede bereikbaarheid) met de vraag of het mogelijk was om de levering op een ander adres te laten plaatsvinden en dat werd direct, en blijkbaar correct, afgehandeld (goede aftersales).

Ik vond daarbij de website zeer overzichtelijk, ik vond binnen enkele stappen wat ik zocht.(goede website)

Al met al: prima webshop!

Sneijder 15-07-2010

Prima webshop met laagste prijs en snelle levering en service!! Ook vragen werden direct beantwoord! :-)

teizman 05-07-2010

Heb 6 weken gewacht op een Fuji HS10 die haast niet geleverd wordt door leverancier.

Uiteindelijk elders deze camera al gevonden en bestelling geannuleerd.

Dit werd super geregeld door Directsales: krijg onmiddellijk mijn geld terug....

Ook voorheen per telefoon trachtte ze toch het beste te maken uit deze -voor hen- moeilijke situatie.

Prima!

ronny20vt 22-06-2010

momenteel adventeerd Direct Sale met een Samsung led tv, de UE46C5100. nou heb ik gister deze tv besteld en betaald, heb voor de optie 24 uur levering gekozen voor 12,5 euro extra. de volgende dag nog steeds geen bevetigingsmail oid. gehad terwijl ik de dag daarvoor toch al had betaald. hierdoor besloot ik ze te bellen en nou bleek dat de tv helemaal niet op voorraad was en ze wisten ook niet wanneer deze wel geleverd kon worden. na aandringen van mij werd ik 's middags teruggebelden en werd mij verteld dat ik minimaal een week moet wachten voor de tv geleverd kan worden. op mijn vraag waarom ze in godsnaam een grote advertentie op hun homepage zetten terwijl ze de producten niet eens op voorraad hebben konden ze mij geen andwoord geven. dit is voor mij dus de laatste x dat ik iets bestel bij deze winkel.

parviz63 16-06-2010

mijn ervaring is zeer positief, geen probleem gehad met levering. Sterker nog was verrast volgende dag geleverd.

geen ervaring met afterservice

franklin_defeit 05-06-2010

4,5
Adverteren met op voorraad maar er is helemaal niets. Wachten, wachten en nog eens wachten.

Jaapbg 04-06-2010

Ik heb vorige week een Olympus camera gekocht op de website van Directsale. Ik had de camera de volgende dag al in huis. Ik ben meteen aan de slag gegaan en de eerste resultaten zijn SUPER. Ik ben er erg blij mee.

amenah 04-06-2010

gekozen voor dit bedrijf omdat je ook kan afhalen (woon vlak bij), bij mijn camera zat ook een cursus! Daar ben ik gister geweest, leerzaam maar ook leuk gedaan, bedankt!

lufab12 27-05-2010

5,5
Uit eigen ervaring 2x een dvd portable player besteld voor mijn kinderen, dacht laat ik dit nu ruim van te voren bestellen voor de vakantie.
1 stuks binnen 4 werkdagen binnen, helaas na vakantie en na ruim 3weken nu een mail gehad, of ik wederom 2 weken wil wachten. Geen enkele status aangegeven moet zelf maar na vragen. geen voorstel voor andere speler etc. Erg jammer want aan de telefoon prima netjes en keurig snap ook niet waarom ze zo omgaan en mijn eerste goede ervaring ombuigen in iets negatiefs wat met vervanging of geld retour makkelijk was opgelost.
Voorraad is zeeer beperkt.

willpie1977 08-05-2010

Ze hadden hem, en op voorraad dat was voor mij het belangrijkst! (Aplle Ipad)

thiemo01 07-05-2010

Nette en overzichtelijke webwinkel. Keurig telefonisch te woord gestaan over beschikbaarheid van de bestelde goederen. Groot pluspunt verzendkosten slechts €5,00 en wordt per TNT verzonden!

pedram 30-04-2010

In het kort; proficiat voor de medewerkers van DirectSale, ze hebben namelijk het service paspoort na failisement speedtronic overgenomen. Ik had daar een plasma gekocht die na 3 jaar defect ging, dankzij DirectSale is deze gratis gerepareerd ik heb gelijk bij ze een Blu-Speler besteld.

nogmaals dank, uistekende service.

Gr.

Pedram

kb4971 27-04-2010

Wederom een goede ervaring, snelle levering en webite is overzichtelijk.

ga zo door!

billydarkhorse 21-03-2010

4,7
Directsale misleid bewust mensen door aan te geven dat artikelen op voorraad zijn, terwijl ze dat niet zijn. Men is gewaarschuwd!

Rayspikie 02-03-2010

Mijn beoordeling is door eigen ervaring.
Vanaf het moment van aankoop tot het leveren van het bestelde produkt verliep alles vlekkeloos.

1804BT 02-03-2010

Ik wil graag mijn tevredenheid over DirectSale kenbaar maken.

kon77 21-02-2010

super tevreden, bestellen ging snel en eenvoudig, jammer dat ze geen voorraad aanduiding hebben, en dat ik daar voor moest bellen. gelukkig hadden ze camera op voorraad, na bestellen 2 dagen voor ik in huis had! dus OK.

mjmhulleman 16-02-2010

Op 12 december een blueray home-cinema system besteld. verwachte levertijd 2 werkdagen. In januari: nog niks ontvangen. Zelf contact opgenomen en toen bleek het product in back-order. Verwachte leverdatum toen eind januari begin februari. Afgewacht en wederom geen product ontvangen. e-mail gestuurd om de status op te vragen: geen reactie. opgebeld, levering was wederom uitgesteld tot medio maart. Maar als je daar zelf niet om vraagt, krijg je geen status te horen. Ik heb de bestelling nu afgezegd, en zelfs daarop geen reacrie. Ikwacht nog even af, anders wordt het de rechtsbijstand. Een enorme tegenvaller!

Jos W. 15-02-2010

3,7
Camera die ik besteld had, had 3 weken levertijd! Daarom ander type camera genomen.
Op de site totaal niet te volgen of het al verstuurd werd. Ineens werd ie afgeleverd door de postbode.

Maar...ik kreeg een camera zonder SD-kaart! "Wordt standaard niet meegeleverd." zeggen ze.
Eerst en laatste keer dat ik hier wat besteld heb.

ecfvonk 10-02-2010

4,8
reageert in eerste instantie niet op vragen wanneer tijdelijk niet leverbare bestelling er wel komt.

ajax1000 03-02-2010

4,2
Heb een digitale decoder Humax iHDR-5050c besteld en betaal via ideal. Decoder kon niet geleverd worden. Konden ook niet aangeven wanneer leveing zou plaatsvinden? Reageren ook niet op E-mail.
Zouden geld terugstorten. hebben dat niet gedaan. Weer telefonisch contact gehad. Gaan bedrag alsnog terug storten, maar wilden geen garantie geven dat dit nu wel zou gebeuren.

groengeel 02-02-2010

Bestellen gaat heel eenvoudig. Je wordt voortdurend per mail op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling.Toen de levertijd langer was dan 6 dagen kreeg ik bericht om contact op te nemen. Telefonische bereikbaarheid is zeer goed. Ik heb mijn bestelling geannuleerd, omdat de levertijd voor het artikel voor mij te lang was. Ik had het geld binnen 2 dagen weer terug, zonder bijkomende kosten.
Later, toen de levertijd weer acceptabel was, heb ik het product alsnog besteld. Ik kreeg enkele dagen voor levering per mail te horen wanneer het geleverd zou worden. Echt een super winkel!

Markyshop 30-01-2010

Camera JVC MG-840 besteld en betaald. Was niet op voorraad. Gebeld, zou binnen 2 weken geleverd worden. Na 3 weken weer gebeld. Camera niet meer te leveren. Werd alternatief aangeboden. Niet op ingegaan en order geannuleerd. Binnen 3 dagen is het geld weer teruggestort op mijn rekening.

MarMarPlas 26-01-2010

3,5
3 weken geleden heb ik een camera besteld. Dit ging opzich vrij gemakkelijk. We kregen direct een mail ter bevestiging. 2 dagen later kregen we een mail dat de camera niet op voorraad was, en ze hem opnieuw gingen bestellen bij desbetreffende leverancier. Nu 2 weken nog niets gehoord te hebben zijn we zelf gaan bellen. De camera bleek uit de collectie te zijn gehaald en dus niet meer leverbaar. We vonden het erg vervelend dat we zelf achter de informatie aan moesten gaan om te weten te komen waar de camera blijft. Volgens beschrijvingen op de site kan je op de site bij je account je bestelling volgen. Het enige wat ik op de site kon vinden is wanneer ik besteld heb en wat ik betaald heb. Verder niets. De behandeling aan de telefoon vond ik ook niet zeer klantvriendelijk. De man zei dat hij ons 's ochtends had gemaild over het niet meer leverbaar zijn van de camera, maar wij hebben niets gehad. Een aantal dagen voor het telefoontje hebben wij zelf ook gemaild en geen reactie op gehad. Nu moesten wij een mail ter annulering van de bestelling sturen om ons geld terug te krijgen. We hebben tot nu toe nog geen reactie op de mail en ook ons geld nog niet terug.

Ik zou zeggen, niet bij deze winkel kopen.

Mav69 22-01-2010

2,7
Produkt niet geleverd na betaling.

marjanne28 21-01-2010

hele snelle afwikkeling. Zeer tevreden over deze firma

Plutofan 14-01-2010

Bij aanschaf van Panasonic HDC-SD10 camcorder vond ik de beste prijs/prestatie bij Directsale.
Alles liep vlekkeloos...betaling per iDeal en Mail dat mijn aankoop voor verzending per DHL verzonden was.
Bij DHL miste ik een Track 'n Trace wat je natuurlijk niet Directsale kan verwijten.

JanAlons 09-01-2010

TV snel en goed afgeleverd bij de buren. Antwoord gekregen op een technische vraag binnen 2 dagen dus ok.

Maayke_1 01-01-2010

In ieder geval is de snelle afhandeling van de bestelling heel goed. De supersnelle levering door een uitermate vriendelijke en beschaafde koerier was prima. Heb het apparaat nog niet aangesloten en geprobeerd maar ik ga ervan uit dat ook dat goed is.

Ovide777 17-12-2009

Leuke site met veel nieuwe producten. Er is altijd wel wat te shoppen.

hvanrijbroek 16-12-2009

Snelle reactie op e-mail en product binnen twee dagen in huis. Top!

_Ronald_ 15-12-2009

Goede service, heel open en pro-actieve opstelling. Ik kreeg keurig een mail omdat mijn bestelling niet direct geleverd kon worden en werd goed op de hoogte gehouden!

michaelborst 11-12-2009

Alleen maar goede ervaringen. s'avonds besteld, volgende dag in huis, zeer prettig...

paula2010 08-12-2009

Alles snel en keurig geleverd.

vandenberg 06-12-2009

Mijn besteling staat al weken in nalevering. Verschillende mails gestuurd en geen reactie gekregen. Uiteindelijk verzoek gedaan om bestelling te annuleren en geld terug te storten. Tot op heden geen reactie en aan mijn verzoek is niet voldaan.

geerlings 06-12-2009

zoals beloofd, snelle levering
alles goed verzorgd

M.Iriks 03-12-2009

Na telefonisch contact over een actie van de importeur,goed (vriendelijk)en snel te woord gestaan
Levering was heel snel,voor mij was dit alles zeer positief,en bij de volgende keer zo weer bestellen.