Digitalstreet - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Digitalstreet.

Digitalstreet stelt zich voor

Digitalstreet.nl B.V. heeft een groot assortiment op het gebied van elektronica. Op onze site treft u ons aanbod van producten en accessoires. Deze zijn online, 24 uur per dag, tegen scherpe prijzen te bestellen en meestal direct uit voorraad leverbaar. Ons aanbod wordt dagelijks met nieuwe producten aangevuld.  Wij staan garant voor goede service, bereikbaarheid en aandacht voor uw wensen en suggesties. U kunt ons ook bezoeken in onze winkel in Heumen. Lees meer over wie wij zijn op onze site.   We wensen u veel winkelplezier!   Het team van Digitalstreet.nl B.V.

Deze score is berekend op basis van 18 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.7

Tanja 03-07-2017 Via de website gekocht

Snel verstuurd

Wilde een camera die bij andere winkels niet op voorraad was. Bij digitalstreet was hij op voorraad en goedkoper. Dus snel besteld en 2 dagen later ontvangen op mijn vakantie adres.

Antje. 24-05-2017 Via de website gekocht

Geen prijskartel.

Zocht een Sonycamera DSC RX 100, gekeken bij kieskeurig en besteld bij M.M, nog even in de winkelwagen laten staan, omdat er nog wat bijbesteld zou worden.
Wie schets mijn verbazing: de andere dag was deze camers bij die firma 40 euro duurder geworden en niet alleen bij hen, nee bij alle grote ketens was deze camera plotseling 40 euro duurder.
Gelukkig was er een positieve uitzondering, Digitalstreet.Nl, bood deze camera gelijk al 10,00 goedkoper. maar om dat het voor mij een onbekend bedrijf was, dacht ik hem bij een bekende firma te kopen en die tien Euro dan maar voor lief te nemen.
Gelukkig deed. Digitalstreet NL? niet mee met deze prijsafspraak en was deze camera zodoende uiteindelijk 50,00euro goedkoper.
En die service en aflevering waren subliem!!

H@ns 16-05-2017 Via de website gekocht

Voor de tweede maal een camera aangeschaft

In 2013 kocht ik een camera bij Digitalstreet.
Daar ik zeer tevreden ben over dit toestel wilde ik een tweede kopen.
Ook bij het eerste contact in 2013 verliep het contact alsmede afgelopen week uitstekend. Daarom ben ik weer in zee gegaan met Digistreet.
De aankoop in de middag gedaan en de volgende dag kon ik weer volop genieten van de nieuwe camera.
Dank voor de vlotte afhandeling.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Wouter 10-03-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Ik heb een camera hier besteld voor mijn reis. Binnen 24 uur werd het hele pakket keurig thuisbezorgd en nog vele male goedkoper als bij mediamarkt of andere concurenten. Erg tevreden!

Gab 04-03-2017 Via de website gekocht

Prima service

Ik heb bij Digitalstreet een klein maar erg handig accessoire gekocht voor mijn nieuwe camera, dat bijna nergens meer verkrijgbaar was. Bij Digitalstreet klopte de winkelvoorraad op hun website wel en ik had het artikel de volgende dag in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Prima Service, zeer tevreden! 28-02-2017 Via de website gekocht

Mooie webshop en zeer snelle service!

Een nieuw statief gekocht voor mijn camera en de volgende dag alles netjes binnen gekomen. Al eerder en bestelling geplaatst en ook toen was alles de volgende dag netjes aangekomen. Prima service en snelle levering!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Patrick 05-02-2017 Via de website gekocht

B+W Filters

Goed aanbod van fotografie-accessoires op de website. Heldere communicatie en nota, snelle verzending. Uitstekend verpakt !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Nicky 21-01-2017 Via de website gekocht

Erg tevreden

Bij digitalstreet een Lowpro tas besteld. Zou tussen 3-5 dagen bezorgt worden. Maar na 2 dagen al in huis!
Elke keer netjes op de hoogte gehouden hoe het met mijn bestelling stond!

Met andere woorden erg tevreden!

Sietse 02-01-2017 Via de website gekocht

B&W uv-filter

Ik was op zoek naar deze uv-filter van B&W en vond hem bij digitalstreet. Niet alleen erg scherp geprijsd maar ook al de volgende dag binnen, TOP gedaan. Dank je wel !

Pluspunten

• Scherp geprijsd
  • Snelle levering

Roel 12-12-2016 Via de website gekocht

Nikon D5300 kit 18-140mm

Verzending vlot afgehandeld maar helaas door DHL, dus aflevering niet volgende dag maar na het weekend, waardoor er niemand aanwezig kon zijn in ik de aflevering moest aanpassen. Verder had ik een zonnekap verwacht bij de Kit zoals op mijn vorige 2 Nikon's wel het geval was. Beide items hebben verder niet met Digitalstreet te maken, Die leveren prima volgens belofte.

Pluspunten

• snelle afhandeling
  • aantrekkelijk geprijst

Minpunten

• Levering door DHL

Kamp 01-12-2016 Via de website gekocht

verloopstekker

Op zoek via internet naar een verloopstekker kwam ik terecht bij digitalstreet. Na mijn bestelling te hebben geplaatst kwam er twee dagen later een verloopstekker. Helaas was dit niet de goede stekker aangezien hier een contra stekker in moest met platte polen. Na telefonisch contact werd twee dagen later wel de goede stekker opgestuurd zonder portokosten. Het waren er zelfs twee.
Prima service. Alleen waarom een stekker die geen 5 gram weegt te versturen in een doos van 20x25x10 cm en dan ook nog 6.50 euro aan porto kosten kost is mij een raadsel.

Pluspunten

• snelle levering

Minpunten

• zie porto kosten

H 29-11-2016 Via de website gekocht

Lowepro tas

Ik had een tas woensdag besteld en wou het vóór vrijdag hebben i.v.m. vakantie. Ik heb dat als comment bij mijn order bij geschreven, omdat de verzend tijd 1-3 dagen kon duren. DigitalStreet heeft zich daar netjes aangehouden en mijn tas is op tijd geleverd! Heel goed!

Pluspunten

• Goede Service
  • Sneller levering
  • Betaalbaar

Loesje 08-09-2016 Via de website gekocht

Goede kwaliteit en snelle levering

Het zoeken van het juiste product was wat lastig. Zoekmachine wat aanpassen om te zorgen dat zoeken op categorie beter gaat. De kwaliteit wad goed en het werd snel geleverd.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goede kwaliteit product

Minpunten

• Zoeken te lastig

Michiel Zuurendonk Photography 04-09-2016 Via de website gekocht

Sony flitser HVL-60M

Snelle levering, goed verpakt.
Enkel zouden de productspecs iets uitgebreider mogen op de site.
Met bijna 200 euro prijsverschil was mijn keuze snel gemaakt!

• Verpakking

Minpunten

• Specs op site

basvoet 21-08-2016 Via de website gekocht

Netjes ingepakt, op tijd geleverd, goede prijs

Tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe tas voor mijn pas aangeschafte camera, kwam ik via diverse vergelijkingssites bij Digital Street terecht. Digital street bood deze tas aan voor de laagste prijs van allemaal, en bovendien zonder verzendkosten.
Na wat rond gezocht te hebben leek deze site me wel betrouwbaar, en bovendien was het ook weer niet zo’n dure uitgave, dus ik besloot hem hier te bestellen.
Ik kan melden dat ik blij verrast ben met Digital Street; je krijgt netjes updates via de mail. De volgende dag al had ik de tas in huis, prima ingepakt en precies zoals omschreven op de site.
Samengevat:
Omschrijving van het product was goed en compleet. Netjes ingepakt. Zeer snel (en gratis!) geleverd. Prima!

Pluspunten

• Snelle levertijd
  • Netjes ingepakt
  • Duidelijk bestelproces

Martin 15-08-2016 Via de website gekocht

Snel, goede communicatie en voordelig

Naast een goede prijsstelling voor mijn product, was het een snel bestelproces waarbij je zonder account kan afrekenen en werd ik goed op de hoogte gehouden. Verpakking van het product was goed en in een snelle levering!

• Communicatie
  • Afrekenen zonder account

Minpunten

• Beperkt aanbod
  • Filters op producten

Mwende 06-08-2016 Via de website gekocht

duidelijk.goede zoekfunctie en sorteer mogelijkheden.

vlug en correct.

Assortiment
ik vond meteen wat ik zocht.

Aanbeveling
Als alles goed en snel gaat zoals bij deze shop : waarom zou je niet aanraden hier te kopen ? Niet twijfelen : doen.

Extra toelichting
Beste rijs op het internet.

Carlo 06-08-2016 Via de website gekocht

Zondagavond besteld op de site, overzichtelijk en zeer goede pakket-prijs (camera-tas-SD-kaart)

Zeer snel. Goede reactie via de email.

Assortiment
Zeer compleet en actueel.

Aanbeveling
Waarom ? Zondagavond besteld, dinsdagochtend via UPS ontvangen en zeer goed verpakt.
's middags kon ik al foto's maken.

Joost 06-07-2016 Via de website gekocht

Website is degelijk en alles is redelijk snel te vinden en werkt naar behoren. Loopt qua vormgeving en functionaliteit wat achter op de concurrentie, maar doet wat moet doen. Keuze viel op Digitalstreet vanwege de prijs. Die waren voor de camera van mijn keuze het goedkoopste (de oer-Hollandse inslag won).

Snelheid en afhandeling is ook naar behoren. Hebben nog niet de fast-delivery opties van de concurrentie, maar dat vind ik niet erg. Wel vond ik UPS een drama. Toen ik de afleverdag zag, wilde ik het afleveradres veranderen. Dat kan normaliter gewoon. Ik moest daarvoor eerst allerlei registraties door bij UPS om vervolgens uit te vinden, dat dit niet kan, terwijl dit wel aangegeven wordt. Er worden ook in verschillende vensters tegenstrijdige redenen voor opgegeven (bijv. leverancier heeft er voor gekozen het niet te ondersteunen en de dienst is niet actief voor sommige zaken?!). Maakt ook nog uit welke taal je kiest etc. Lang verhaal kort, UPS deel is erg klantontvriendelijk, maar dat wil ik Digitalstreet verder niet aanrekenen.

Assortiment
Ruim assortiment. Ik wilde diverse accessoires mee bestellen, maar daar heb ik vanaf gezien. Daar waar ze mooie prijzen hebben voor de hoofdproducten, zijn de accessoires weer aan de prijs (en ik kijk echt niet op een paar euro).

Aanbeveling
Fijne ervaring met Digitalstreet. Wat mij betreft een dikke 8!

Peter 06-06-2016 Via de website gekocht

Voor mij was het de allereerste keer dat ik een fototoestel online kocht. Ik had al informatie ingewonnen van wat ik precies wou. Dus kon ik vrij snel mijn keuze maken. De aankoop ging echt vlot.

Ik werd meteen na de bevestiging van aankoop via e-mail geïnformeerd over het verdere verloop van zowel de betaling als de verzending van het toestel.

Assortiment
Aangezien ik door de online winkel ben gegaan en meteen bij het juiste product terecht kwam ben ik snel door het assortiment producten gegaan, was wel verrast door de veelheid aan keuze toestellen en bijbehoren.

Aanbeveling
Ik koos voor betaling via overschrijving, en dacht dat duurt een paar dagen vooraleer de bank mijn betaling doorgeeft... ik was dus aangenaam verrast dat ik na een aantal uren bericht kreeg dat de betaling oké was en het toestel werd opgestuurd.

Petrus 29-05-2016 Via de website gekocht

Voor de eerste keer zeer vlot kunnen bestellen.

Directe response na het bestellen.

Kan hierover niet direct oordelen ik was op zoek naar een sony body a77

Aanbeveling
Voor de eerste maal dat ik met deze keten werk is alles zeer vlot verlopen, daarom deze beoordeling.

Lieven 08-05-2016 Via de website gekocht

Ik wist wat ik wou, en kwam via testaan koop.be direct bij mijn keuze. Jullie uitleg bij het produkt was voortreffelijk.

Er was een vegissing gebeurd: ik kreeg een fout nr om het produkt te traceren; maar één vriendelijk mailtje volstond om de zaak recht te zetten.

Aanbeveling
Heb te weinig ervaring om een genuanceerd oordeel te geven. Maar deze eerste keer verliep alles vlot en vlug.

Richard 08-05-2016 Via de website gekocht

Goede zoekfunctie om camera's te selecteren

Goede communicatie, zeer snelle levering.

Assortiment
Uitgebreid genoeg om een keuze te maken.

Aanbeveling
Alles prima, dus uitstekende webshop.

Ruurd 08-05-2016 Via de website gekocht

Extra toelichting
De bestelling die ik heb gedaan via internet is vlot, probleemloos en volgens afspraak verlopen. Prijstechnisch is Digital Street natuurlijk 1 van de voordeligste in heel Nederland. Dus ik ben heel tevreden.

grupsie 04-05-2016 Via de website gekocht

duidelijke website

werd direct terug gebeld omdat er iets niet duidelijk was

ruime voldoende

goede service

Extra toelichting
kan digitalstreet aanbevelen bij iedereen

Mandy 27-04-2016 Via de website gekocht

De ene dag besteld, de andere dag al in huis.
Live chat is niet live. Het heeft meerdere dagen geduurd voor ik reactie had, dat is het enige minpuntje.

Aanbeveling
Super service en juiste prijs-kwaliteit!

eddie 24-04-2016 Via de website gekocht

Ik werd netjes gebeld om me te laten weten dat de originele doos wat schade gehad en dat er daarom extra korting op zat. Uit het gesprek werdt duidelijk dat het om een cadeau ging en werd het ook nog eens mooi ingepakt. Topservice!

Assortiment
Precies wat ik nodig had

Aanbeveling
De service heeft er voor gezorgd dat ik in het vervolg eerst even bij uw webshop kom kijken!

stenp00 23-04-2016 Via de website gekocht

Mooie, ruime en overzichtelijke winkel. Goed bereikbaar vanaf de snelweg en voldoende parkeergelegenheid.

Goed geholpen en deskundig advies

Assortiment
Het is onmogelijk alles in de winkel uit te stallen, toch is er veel. Wat eventueel niet in de winkel staat kun je toch via de webshop bestellen. Prijzen zijn scherp.

Extra toelichting
Digitalstreet is echt een aanrader voor de hobbyisten, beginners en gevorderden

tomholti 01-04-2016 In de winkel gekocht
Heumen

Na mijn bestelling werd ik goed en netjes op de hoogte gehouden door Digital Street.

Goede service, het personeel weet veel te vertellen over de verschillende producten

Aanbeveling
Zeer mooie winkel qua uitstraling, vriendelijk en behulpzaam personeel.

Extra toelichting
Een aanrader voor iedere consument!

auto cleaning 30-03-2016 Via de website gekocht

gemakkelijk te bestellen

zeer klantvriendelijk aan de telefoon

genoeg keuze

top winkel . top producten

Extra toelichting
Ze houden de klanten wat online aangekocht hebben , op de hoogte , hoe het product tot thuis wordt aangeleverd. Vanaf uit magazijn , naar pakketdienst etc , wordt klant van op de hoogte gehouden.

alexie 30-03-2016 Via de website gekocht

Product is makkelijk te vinden en te bestellen.

Voldoende uit te kiezen.

astrid155 16-12-2015 Via de website gekocht

Het was voor mij niet duidelijk of de camera in het onderwaterhuis van mijn oude camera pasten. Zelfde telt voor de batterij

Vragen die ik hierover via de mail heb gesteld werden snel beantwoord

Prima

kevinm59 07-12-2015 Via de website gekocht

Prima levering goede prijzen

Ruime keuze

Aanbeveling
Goede prijzen snelle levering.had eerst me bedenkingen over deze site omdat ik het niet ken . En omdat ze goedkoper zijn dan de reguliere winkels. Maar 1 en al positief. Goede prijs duidelijke communicatie en snelle levering.

gerardvonk 02-12-2015 Via de website gekocht

wijst zichzelf gewoon

beperkt assortiment

goede prijs

michiel 30-11-2015 Via de website gekocht

snelle service, goede prijs, winkel bereikbaar

in de winkel al een aantal keren goed geholpen, ook al jaren geleden met de aankoop van videocameras en digitale fototoestellen

Assortiment
prima voorraad naar mijn behoeften

wegens bovenstaande opmerkingen

nee

Roel 30-11-2015 Via de website gekocht

Goed assortiment

Aanbeveling
Overzichtelijke website, bijna alles klopt

Henk 30-11-2015 Via de website gekocht

Onder service versta ik het moment van eerste contact met Diditalstreet. Dus vanaf de website t/m het moment van afleveren aan de deur.
De snelheid van levering staat bovenaan terwijl ook het informeren van de zijde van Digitalstreet over de voortgang van levering van het bestelde zeker 4 sterren mag hebben. De reden dat ik bij deze site bestelde was de gunstiger prijs van het artikel.

Prijsgunstiger dan elders.

Aanbeveling
De motivatie vindt je in bovenvermeld schrijven.

Lof tot nu toe.

~Desiree 29-11-2015 Via de website gekocht

prima website, overzichtelijk en snel

Snelle levering, verder geen contact gehad. Voldoende info ontvangen mbt levertijd, bestelling status etc.

Aanbeveling
Goede website, snelle levering.

henkieboy-2 29-11-2015 Via de website gekocht

alles is heel overzichtelijk. bij alle producten staan ook de accessoires, zodat je in een keer alles kunt bestellen.zo kun je niets vergeten...

Assortiment
alle relevante merken en types zijn te koop

Aanbeveling
Perfecte winkel. Ook de prijzen zijn heel redelijk.

Jacques 24-11-2015 Via de website gekocht

6,5

Makkelijke site

Goed assortiment

Aanbeveling
De geleverde camera was niet voor Nederlandse markt, geen Nederlandse gebruiksaanwijzing en geen Nederlandse menu keuze op camera. Door mij jarenlange ervaring is het voor mij niet direct een groot probleem maar toch denk ik dat ik niet alles uit de camera kan halen wat erin zit en zal het voor een minder ervaren fotograaf grote problemen geven

Extra toelichting
Volgens Panasonic website hebben camera's voor de Nederlandse en Belgische markt ook een menu keuze Nederlands. Ik vermoed dat dit een camera bestemd voor de Duitse markt is.

Dirk-Jan 07-11-2015 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke webshop!

Tijdens de bestelling werd via een chatsessie contact opgenomen en kreeg ik deskundig advies over de aanschaf.

Assortiment
Ruime keuze en zeer aantrekkelijke combinatie- aanbiedingen!

Aanbeveling
Overzichtelijk, ruime keus en goede service!

Laura 02-11-2015 Via de website gekocht

Bestelling online is gemakkelijk gedaan

Klantenservice is vriendelijk

Breed assortiment

Fijne winkel, snelle service

Maurice Brandts 31-10-2015 Via de website gekocht

Snel mijn artikel gevonden dat ik zocht

Ik werd goed op de hoogte gehouden van de afleverstatus

Redelijk beperkt in leica

Aanbeveling
Als het product voorradig is, ontvang je het snel

Extra toelichting
Producten zijn soms goedkoper dan andere leveranciers

geve 29-10-2015 Via de website gekocht

Snelle website met goede zoek mogelijkheden, goede informatie over de artikelen. Je hoeft niet ver door te zoeken om alle info op je scherm te krijgen.

Op een gestelde vraag binnen heel korte tijd een antwoord

Assortiment
Erg veel, maar je kan niet alles hebben

Aanbeveling
Als deze winkel voor mij uitstekend is dan is dat ook voor anderen. Ik durf dan best met het hoogste cijfer aan te bevelen.

Extra toelichting
En dan ook nog een prima prijs, die zeer concurrerend is.

jelzin 27-10-2015 Via de website gekocht

De informatie op de website was helder en correct.

Het bestelde artikel is snel en binnen de aangegeven tijd geleverd. Ook de informatievoorziening was helder en accuraat.

Aanbeveling
Digitalstreet is voor mijn bestelling snel en betrouwbaar gebleken met een duidelijke informatievoorziening.

Ryukenden 25-10-2015 Via de website gekocht

Via Ideal binne 24 uur in huis.

Heldere en duidelijke communicatie.

Aanbeveling
De bestelling was keurig. Levertijd en communicatie waren super.

AL 22-10-2015 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen en betalen.

Werd op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Genoeg keuze in camcorders

Aanbeveling
Prima nette winkel met snelle service.

Johorst 18-10-2015 Via de website gekocht

Prima, eenvoudig en met een aantal simpele klikken heb je wat je hebben wilt

Uitstekend. Om 18:00 uur besteld, voor 11:30 de volgende ochtend in huis. Da's rap!

Heerlijk breed

Ruudgsx 11-10-2015 Via de website gekocht

Zeer makkelijk bestelproces

Zeer goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling

Uitgebreid met goede prijzen

Extra toelichting
Goedkoopste prijs voor de case die ik zocht. Zeer goed op de hoogte gehouden

denorbartjes 05-10-2015 Via de website gekocht

overzichtelijk

goed

voldoende

Aanbeveling
grote keus goede specificatie product