Diamtelecom.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Diamtelecom.com.

Deze score is berekend op basis van 15 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

7,6

Ravzen 15-06-2020

Product werkte deels niet meer naar behoren, had ticket aangemaakt via de 'my account' gedeelte en dezelfde dag werd ik nog teruggebeld met een snelle garantie service!

Ali 03-06-2020

Zeer slechte ervaring, ik ben meerdere keren uitgescholden door de eigenaar nadat ik mijn klacht kenbaar heb gemaakt. Ik zou een origineel setje beats by dr dre besteld hebben, echter betwist ik de echtheid van dit product. Ik heb datzelfde product dezelfde dag nog bij Amac gekocht en los van dat de versie van diamtelecom incompleet was, was deze ook erg slordig gefabriceerd, een wereld van verschil met die van Amac. Mijn retour is geweigerd. Dit krijgt nog een staartje. Doe jezelf een lol en vermijd deze mensen ! ;)

Rusty 28-05-2020

De service was uitstekend. Ik werd naar aanleiding van een probleempje met het bestelde smartphone cover door de zaakvoerder opgebeld om meer uitleg hierover te vragen. De communicatie was zeer aangenaam en de pplossing voor het probleem uitstekend.

Angel unthinkable 20-05-2020

Helaas waren de oortjes die ik had besteld kapot maar door de Super goede klanten service werd ik heel vriendelijk telefonisch te woord gestaan. Kostenloos sturen ze mij nieuwe op. Echt een top winkel.

Wijnand 17-05-2020

Een kabel besteld die niet naar behoren werkte. Na een mail gestuurd te hebben is er meteen contact opgenomen door de klantenservice en nog dezelfde dag een vervangende kabel opgestuurd. Snelle en goede service

Kpln 08-05-2020

Aantal dagen geleden een orginele apple lader besteld .
Kwam er een scheurtje in , ik heb een mail gestuurd naar de klantenservice en kreeg al gelijk een telefoontje .
Probleem opgelost en een nieuwe lader verstuurd .
Top service!

Erik 14-04-2020

Deze shop verkoopt nep namaak oordopjes van beats by Dre,
zeer slecht kwaliteit en na retour van deze troep word er geweigerd mijn geld.terug te betalen.

Ik heb aangifte gedaan!

Ook word er absoluut niet naar een oplossing gewerkt deze brutale eigenaar die het liefst als een klein kind een uren lange ja nee welles nietes discussie te voeren.

Nog nooit zoiets als dit meegemaakt!

B. 29-03-2020

Ze hebben alles wat je nodig hebt, voor een goedkope prijs. Daarnaast is de kwaliteit top! Niet aarzelen, gewoon bestellen.

willeke69 27-11-2019

Orginele produkten
Snelle levering
Snelle reactie op mail
Kortom goed bedrijf dat klanten serieus neemt

Lorenzo 25-11-2019

Onlangs een 18W Apple oplader aangeschaft en had ‘m de volgende dag gelijk binnen gekregen en ik moet eerlijk toegeven, mijn telefoon laad daadwerkelijk 3x sneller op dan met mijn oude originele Apple oplader! Voor de prijs is zo’n 18W oplader een koopje. Ik raad iedereen aan om je telefoon accessoires hier te bestellen want mij zie je sowieso hier terug!

larissa 30-10-2019

Top service de oortjes zijn op tijd geleverd heel fijn. Ik ga hier in de toekomst zeker vaker bestellen

Sirodjni 10-10-2019

Fijne overzichtelijke site, duidelijke uitleg over producten en snelle levering. Een aanrader, super tevreden.

Arjan 10-10-2019

Goed bedrijf met goede service. Paar keer contact gehad met de klantenservice en ben vriendelijk te woord gestaan en goed en snel geholpen! Aanrader!

Ashika 09-10-2019

Top winkel.. je word keurig en netjes behandeld. Goede kwaliteiten. Love it!

V 09-10-2019

Goede service, snelle levertijden & prijs/ kwaliteit verhouding is super. Alles wat ik daar heb gekocht is origineel. Helemaal top! Ik zou Diamtelecom iedereen aanraden. Ga zo door!!