Diamtelecom.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Diamtelecom.com.

Deze score is berekend op basis van 7 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

willeke69 27-11-2019

Orginele produkten
Snelle levering
Snelle reactie op mail
Kortom goed bedrijf dat klanten serieus neemt

Lorenzo 25-11-2019

Onlangs een 18W Apple oplader aangeschaft en had ‘m de volgende dag gelijk binnen gekregen en ik moet eerlijk toegeven, mijn telefoon laad daadwerkelijk 3x sneller op dan met mijn oude originele Apple oplader! Voor de prijs is zo’n 18W oplader een koopje. Ik raad iedereen aan om je telefoon accessoires hier te bestellen want mij zie je sowieso hier terug!

larissa 30-10-2019

Top service de oortjes zijn op tijd geleverd heel fijn. Ik ga hier in de toekomst zeker vaker bestellen

Sirodjni 10-10-2019

Fijne overzichtelijke site, duidelijke uitleg over producten en snelle levering. Een aanrader, super tevreden.

Arjan 10-10-2019

Goed bedrijf met goede service. Paar keer contact gehad met de klantenservice en ben vriendelijk te woord gestaan en goed en snel geholpen! Aanrader!

Ashika 09-10-2019

Top winkel.. je word keurig en netjes behandeld. Goede kwaliteiten. Love it!

V 09-10-2019

Goede service, snelle levertijden & prijs/ kwaliteit verhouding is super. Alles wat ik daar heb gekocht is origineel. Helemaal top! Ik zou Diamtelecom iedereen aanraden. Ga zo door!!