Dezeavondinhuis.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Dezeavondinhuis.nl.

Deze score is berekend op basis van 11 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Linda Verschut 18-04-2021

Goedkoopste op kieskeurig.nl De bestelling ging fout maar dit is keurig opgelost door de firma met extra service er nog bij geleverd.

R.Middelkoop 16-04-2021

voor ons onbekend bedrijf (voor deze regio) toch het risico genomen .
maar we zijn zeer tevreden over de informatie over de telefoon
en de bezorging werd vooraf gebeld hoe laat men zou komen.
zeer correct ook de bezorger

Michelle 03-04-2021

Voor het eerst hier besteld, een wasmachine. Vooraf bericht en een belletje van de bezorger. Goed geregeld en bezorging verliep ook netjes.

Anoniem 25-02-2021

Snel bezorgd. Zo als het hoort. Had daarnaast een vraag via de telefoon. Snel geholpen.

Angelique 18-02-2021

Om eerlijk te zijn had ik nog nooit van deze site gehoord. Maar wat een top service! Zowel aan de telefoon als via de mail. Je wordt keurig op de hoogte gebracht hoe laat ze ongeveer verwachten te komen, en dan wordt je op de dag zelf ook nog een keer gebeld. Echt heel erg tevreden. Ook de bezorger was vriendelijk en behulpzaam.

Mocht ik weer wat nodig hebben, dan weet ik jullie te vinden.

Alex 14-02-2021

Ik heb mijn wasmachine bij Dezeavondinhuis gekocht omdat het zeer goed geprijst was. Ten opzichte van ander winkels E100,- goedkoper. 17% welteverstaan. Er werd ook snel telefonisch contakt met me gezocht om het aflever moment te bepalen. Ook belde de chauffeur 45 minuten voor aankomst om aan te geven dat hij snel zou aankomen. Ook gaf hij aan hoe het apparaat te installeren. Al met al goede service.

Corina 07-02-2021

Super fijn fat jullie telefonisch bereikbaar zijn, levering ging top. Alleen jammer dat het oude apparaat niet mee werd genomen terwijl ik dat wel had aangevinkt. Had er zelf niet meer aan gedacht en de bezorger vroeg er ook niet naar. Maar buiten dat, zeer tevreden over de snelle levering en de prijs.

Marlies 04-02-2021

11 uur besteld en om 14 uur in huis!! Dat noem ik nog eens service. Super aardig en behulpzaam aan de telefoon en heel goed en eerlijk advies.
De 10 is dik verdiend, als het kon zou ik een 12 geven

Jan 30-01-2021

Deze avond in huis dat komen ze ook na en met de corona was het maar tot aan de voordeur .
Maar ik had de oude wasmachine al klaar staan de chauffeur heeft mij geholpen met de nieuwe machine over de drempel binnen te zetten , en ik hem met de oude machine in de bus.
En daarom heb ik hem bij Dezeavondinhuis besteld omdat ik hem snel nodig had.
En dat was bij een ander niet.

tdpp 28-01-2021

Keurige afhandeling. Ik had gevraagd om gebeld te worden zodra er zicht was op het aflevervenster op de dag van levering. Dat gebeurde door de klantenservice en later belde de chauffeur nog om de exacte tijd te vermelden. Waar gebeurt dat nog? En toen ik vroeg of de chauffeur kon helpen de wasmachine naar de 1e verdieping te helpen tillen was hij daar na kort wikken en wegen toe bereid. Binnen 2 minuten stond de machine boven! Zeer tevreden over de logistieke service!

Bennie 28-01-2021

Zoals ze al aangeven; als je niet de extra service wil - en alleen een snelle levering van scherp geprijsde artikelen, dan ben je aan het goede adres. Toch gaan ze een stapje verder; had een wasdroger besteld die uiteindelijk niet meer op voorraad was. Er werd de volgende ochtend een duurdere droger door ze voorgesteld voor dezelfde scherpe prijs - prima toch. Een Siemens warmtepomp droger die bijna bij geen enkele winkel meer verkrijgbaar was.