Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1310 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

bert 09-08-2019

ruime keuze en kwalitatief goede producten. naast het online winkelen ook de mogelijkheid om naar de winkel te gaan.
bestelling middels web shop goed verlopen

GvDoorn 09-08-2019

Fijne webshop met veel diversiteit aan artikelen. Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Klantvriendelijk en snelle ontvangst!

Theo Meijer 08-08-2019

een geweldige zaak met prima service!! levering snel en betrouwbaar!!
hierbij wil ik graag Decathlon een iedereen aanbevelen.

Lotte 08-08-2019

Ik heb mn bestelling nog steeds niet binnen. Bij post nl zeggen ze tot nu toe al 3 dg achter elkaar. Morge na 15u afhalen post nl lokatie.

Elvira2009 08-08-2019

De levering was in orde. Bij het bestellen ben ik zeer vriendelijk geholpen in de winkel. Fijne zaak in ieder geval. Kan iedereen aanraden om hier inkopen te doen.

Billy 08-08-2019

Duidelijke site. Goede omschrijving artikelen. Artikel zoals op foto. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Marianne Witteveen 08-08-2019

Wat ik het allerbelangrijkste vind, is dat de maten kloppen!
Verder prima kwaliteit en goede bezorgingsservice.

D.G.H 08-08-2019

Eerder geleverd dan verwacht, goed verpakt en precies wat ik besteld had. Ik had een eerdere levering terug gestuurd vanwege een verkeerde maat die ik besteld had en heb binnen een paar dagen mijn geld weer terug gekregen. Ook heb ik telefonisch contact gehad en zeer vriendelijk te woord gestaan door de medewerkster. Zelfs als er telefonisch geen bereik is, de whatsapp gebruikt en daar dezelfde ervaring. Kortom een hele fijne ervaring met een professionele zaak en ga er zeker weer bestellen. Echt een aanrader !!!!!!

Derya Palta 07-08-2019

Super klantenservice, goede levering, goede bezorging, snelle retoure, snel geld terug

Dirk 07-08-2019

Heb voor het eerst een kleine bestelling gedaan. Was onzeker over maat en kwaliteit. De maat voor mij past prima en de kwaliteit is super. Ook de toegestuurde gegevens over de bestelling die je kon volgen klopten precies. Heb nu vertrouwen om grotere bestellingen te doen.

Jimi Ziermans 07-08-2019

Zeer ruim assortiment online! Snelle levering. Prijs-kwaliteit is super. In de winkel niet alles aanwezig, kan alleen met pin betaald worden, maar als je dat van te voren weet is dat geen probleem.

Johan Braat 07-08-2019

De bestelling is geheel volgens planning verlopen ook de geleverde producten naar wens.

Mevr F. Hooft 06-08-2019

Makkelijk om iets te vinden op de site.
Duidelijk en overzichtelijk.
Gewoon prima site.

Alice 06-08-2019

Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding en makkelijk retour (ook in de winkel)

patricia 06-08-2019

Voor een mooi prijsje een turnpakje besteld. Snelle levering, en product is naar verwachting.

Michael Morelli 06-08-2019

Duidelijk en overzichtelijke website! Duidelijke foto’s en een filmpje over hoe dat je een product opzet en afbreekt (opvouwt). Top!

FJordaan 05-08-2019

Goede site, ruim assortiment. Gunstige prijzen, snelle levering. Aan te raden voor outdoor kleding.

Hansiepansie 05-08-2019

voordeel van online bestellen is de zekerheid dat het er ook is en je niet voor niks naar winkel fietst, snelle levering en goede kwaliteit

Ronald 05-08-2019

Fijne shop, en niet te duur. Plaatjes van de artikelen zouden iets uitgebreider kunnen.

Carla 05-08-2019

Shop is duidelijk heeft goeie zoek functies. Overzichtelijk . Bestelling was meteen goed en de aflevering van de artikelen kwam op het tijdstip dat stond aangegeven! Echt een aanrader!

Hans Wouda 05-08-2019

Ik zocht en fietspomp en kwam uit bij een zgn. voetpomp. Ik loopt toch echt al een poosje mee maar kreeg deze niet werkend. Uiteindelijk bleek dat er tussenstukjes moesten worden gebruikt die niet echt zichtbaar waren meegeleverd.
Het ding teruggetsuurd en alles heel correct afgewikkeld

Eline 05-08-2019

Alles keurig en netjes verpakt en super snel. Spullen zijn keurig en netjes te volgen via internet waar je pakket is

Ton 04-08-2019

Prachtig assortiment. Snel geleverd en omruilen ging nog beter top een 10+ Volgende keer weer

Wijma 04-08-2019

Mijn familie en ik zijn super goed geholpen door .... van de afdeling racefietsen in Decathlon Groningen. .... wist alles goed uit te leggen en heeft ons hierdoor goed geholpen. Wij zijn tevreden weg gegaan met 4 racefietsen en alle attributen die daarbij nodig waren. Super!

Ineke 04-08-2019

Prima webshop, snel geleverd, goed verpakt artikelen zien er tiptop uit, ik zou zeggen, gewoon doen!

Jan 03-08-2019

De website is duidelijk en geeft goede en adequate informatie.
De levering ging zonder problemen en er is sprake van een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.

Arjanredcross 03-08-2019

Goede keuze uit leveringsmogelijkheden, maattabel zou een slagje ruimer mogen. Retour gebracht in winkel waar ik de grotere maat heb laten afleveren. Nette en vriendelijke service in de winkel

Jos God 03-08-2019

Overzichtelijk goede samenstelling en goede producten .
En de aflevering is toppie vandaag bestelt en via track en trace te volgen wanneer je bestelling word afgeleverd . Toppie service en klantvriendelijkheid

Ruud van Veldhuizen 03-08-2019

Artikel was niet (meer) in winkelvoorraad. Kreeg uitstekend advies en bestelling werd door personeelslid ter plekke geregeld. Daarna snel (zonder bezorgkosten) thuis afgeleverd.
Grote klasse!

Rylana 02-08-2019

shop is verder oke en de bezorging ook, vind het alleen jammer dat als je iets besteld en een maat groter neemt dat het dan 2 maten te klein uitvalt.

Ekner 02-08-2019

Alles makkelijk te vinden, mooie prijzen en snelle verzending, voor een 1ste keer helemaal tevreden.

J 02-08-2019

De shop is prima alleen jammer dat er staat dat het artikel op voorraad is. Een paar dagen later kreeg ik een mail dat er wat mis wat met de bestelling en het later zou komen. Helaas een aantal dagen niks vernomen en een app gestuurd. Hier krijg je te horen dat het artikel niet op voorraad is. Ik kan wachten of me geld terug krijgen.

Savannah 02-08-2019

ik heb mijn product in de winkel in Kerkrade besteld,, de verkoper heeft het voor mij gedaan, , zonder moeite. en zonder problemen.
hij had 3 pack zwarte nike sokken besteld mt 42-46. ik heb het zelf gezien de bestelling..
Maar ik kreeg geleverd 2 pack 42-26 , en 1 pack 39-42.
Dus ze hebben goed opgelet bij het sorteer magazijn van decathlon.
Dat is een Minpunt.
Maar voor de rest was het binnen 2 dagen geleverd, , alleen 1 pack verkeerde , .
Mvg S Jansen

Bea 01-08-2019

Prettige webwinkel met heel veel keus in sport- en badmode. Bestelling volgende dag in huis met meerdere mails om je pakketje te volgen. Je kunt kiezen tussen verschillende betaalwijzes, ook afterpay. Makkelijk retour zenden en direct bevestigigngsmail van winkel en afterpay. Had hier nog nooit eerder besteld maar kan het aanbevelen.

#letsgocamper 01-08-2019

Ach, jammer een leeg schap. Ik vroeg de uiterst vriendelijke verkoopster wanneer ze het door mij gewenste product weer verwacht. Ze kon dit, via haar product scanner meteen aangeven. De bestelling was onderweg, ze adviseerde mij om het product bij de kassa af te rekenen, dan zou ik het binnen drie werkdagen, thuis ontvangen. Ze heeft, in overleg met mij een Decathlon account aangemaakt, wat maakte dat ze bij de kassa mijn bestelling herkende. Precies drie dagen na aankoop is het door Post.NL thuisbezorgt. Dit is een mooi voorbeeld van
“zeggen wat je doet en doen wat je zegt” Chapeau Decathlon👍

Jeanine 01-08-2019

Het bestellen ging makkelijk, de mensen aan de telefoon waren erg enthousiast en de levering incl het retour sturen ging perfect! Ik raad dan deze site ook van harte aan bij alle sportfanaten ! 365 dagen retour beleid. Wie heeft dat...♡

Caroline 01-08-2019

Mede door de klantbeoordelingen bij de artikelen een goede keuze kunnen maken.
Helaas miste er 1 artikel bij de levering maar dit is heel goed en supersnel opgelost!

Margriet 31-07-2019

Benodigde spullen snel te vinden op de site en redelijk gemakkelijk te bestellen. Levering volgens afspraak. Het enige minpuntje: de doos waarin e.e.a. verpakt was, was niet erg stevig!

marchienus 31-07-2019

Uitgebreid en overzichtelijk aanbod.
Snelle levering van mijn hardloopschoenen.
Zeer tevreden.

Marianne 31-07-2019

Snel, verzorgd en goede kwaliteit.
Voor herhaling vatbaar.
Dus ga weer een bestelling plaatsen.

Cassa 31-07-2019

Op aanraden van mijn dochter jullie side bezocht en besteld. Snelle nette levering

Mirjam 31-07-2019

Shop aanbevolen door fysiotherapeut. Snelle en correcte bezorging. Breed assortiment en gebruiksvriendelijke website.

Jane 31-07-2019

Veel keuzemogelijkheden; goed geprijsd; snelle levering en snelle retouren. Prettig dat er betaald kan worden met afterpay!

Marijn 31-07-2019

Prima product! In de winkel uitverkocht, gelukkig nog wel in webshop, daar staat dat ze de volgende dag leveren en dat gebeurde niet, pas dag later. Jammer want nu kon het masker niet mee op vakantie.

Ceciel vd. W 31-07-2019

Goede en snelle afhandeling van de bestelling. Op tijd geleverd.
Enige minpuntje vond ik de hele grote verpakking voor een klein product. Er hadden makkelijk 10 of meer stuks gepast in de doos, waarin de bestelling geleverd werd. Heel veel extra papier voor een product wat ook nog eens niet breekbaar was.

Robertootje 31-07-2019

Ruime keus, ik zocht een goed pet voor trekking en deze heb ik gelijk bij Decathlon gevond. Snel verstuurd, goed ingepakt ontvangen. Mooie en functionele pet waar ik veel plezier van ga hebben

Diny van Rijssen 30-07-2019

Prima alleen dat er geen rekening bij zat. Dus geen gegevens waar ik het evt naar terug kon sturen.
Heb de fietscomputer gekocht voor op de scootmobiel maar kan het nog niet voor elkaar krijgen
Wel mooi product.

Marjo den Boer 30-07-2019

Mooie producten met een goede prijs. De levering was snel en we werden goed op de hoogte gehouden wanneer het pakket aan zou komen.

johan 30-07-2019

Bestelling naar tevredenheid geleverd en binnen de gestelde termijn. Pasvorm was gelijk aan de aangegeven maatvoering

Ronald 30-07-2019

Mooie web winkel, met ruime keuze aan sport en outdoor artikelen, fijn en overzichtelijk ingedeeld