Decathlon.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Decathlon.nl.

Deze score is berekend op basis van 1321 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

MLA 17-08-2019

Veel keuze, snelle levering. Alles prima in orde. Twee zeil/windjassen gekocht en die waren ook zoals verwacht. Naast online ook de winkel bezocht. Ook prima!

Anita 17-08-2019

een prima winkel en voor mij goed te bereiken, beter dan die in het centrum van de stad. ik koop er redelijk vaak, in ieder geval voor vrijetijdskleding en sportkleding koop ik er bijna altijd

Janssen 16-08-2019

Volgende keer bestel ik hier weer!!

Overzichtelijke website en een breed assortiment voor Mijn hengelsport.

Mijn bestelling met click en collect zonder problemen opgehaald in winkel roermond.

Een prachtige winkel voor alle sporten

Hans de Braal 16-08-2019

Ik heb op 8 augustus een bestelling gedaan en meteen betaald. Vandaag, 16 augustus, is de bestelling nog niet binnen. Waarschijnlijk zoek geraakt bij PostNL? De bestelling wordt opnieuw geleverd, zo is mij toegezegd. Maar die komt in ieder geval niet voor dinsdag 20 augustus binnen. Het duurt dus wel heel erg lang voordat ik van mijn bestelde èn betaalde spullen gebruik kan maken. Ik heb wel de indruk dat ik over de vertraging correct geïnformeerd wordt, maar intussen heb ik wel met die vertraging te maken. Zo is winkelen bij Decathlon niet leuk en ik weet niet of in nog een keer een online bestelling doe eerlijk gezegd.

Joany 16-08-2019

Prima webwinkel , overzichtelijk en alle sport artikelen die mekander bedenken

Anita 16-08-2019

Goed product en goed passend van goede kwaliteit en zou het ieder aanbevelen en plus goede service

Nelleke 15-08-2019

Zeer goed geholpen hij de klantenservice. Een kapotte tent door een montagefout. Kreeg meteen een nieuwe tent aangeboden. Deze was niet voorradig, maar werd besteld en is de volgende dag thuis afgeleverd.

Wouter H van der Stel 15-08-2019

Uitstekende winkel met prima spullen.
Heldere communicatie en stipte bezorging; een aanrader!

Demi Hoogendoorn 14-08-2019

Snelle levering, prima verpakt. Goede, snelle en vooral gratis retournering!

Leo 14-08-2019

Slecht levering en slechte communicatie/voortgang via klantenservice! Uiteindelijk niets geleverd gehad geld retour

Danielle 14-08-2019

Voor de rest was de bestelling naar wens maar had wel een oorzaak dat ik een bestelling moest plaatsen.
Ik ben op vakantie en waren in een stadje en mijn neefje zeg ik wil een zwembril.
Dus ik zeg bij decathlon hebben ze fijne zwembrillen want mijn dochter gebruikt 'm voor synchroonzwemmen.
Nou gekocht eenmaal thuis, wil gaan zwemmen met zwembril zet 'm op en breekt doormidden.
Dus gekeken naar de verpakking zat er een scheur in de verpakking.
Schijnbaar in de winkel met doos openmaken met stanleymes door de zwembril gegaan.
Maar helaas doen jullie er niks aan want moet maar naar de winkel terug.
Moet ik een uur rijden voor een zwembril van 2,80.
Dus vandaar de bestelling via internet en gelijk maar handdoeken mee besteld anders werd het nog een dure zwembril met een kapotte en verzendkosten.
Jammer dat het niet op een andere manier op gelost kan worden

Simone 14-08-2019

Ik heb voor het eerst bij Decathlon besteld en ik vond alles zeer duidelijk. Ik kon makkelijk de artikelen vinden waar ik uit wou kiezen. Helaas waren er twee artikelen(van de 5) niet passend en moest ik ze terug sturen. Dit ging heel makkelijk en binnen een paar dagen had ik m'n geld teruggestort. Ik ga zeker vaker naar (de website)Decathlon

Tanja 14-08-2019

Mega assortiment en voor elk budget is er wel iets te vinden. Ik heb voor een prikkie een fijne fitness outfit gevonden.

Bob 14-08-2019

Kleinzoon (8 jaar) vroeg om deze kinder set, ik zelf had het completer verwacht met b.v. vis spoel erbij e.d. Missschien een idee? Wat ik ook jammer vond de late levering, eerst op zaterdag echter dat lukte niet dus werd het maandag. Jammer ik had dit beter verwacht.

Jagertje 14-08-2019

ze verkopen hier goede spullen voor relatief nette prijzen

van het weekend me nieuwe luchtbed geprobeerd en 10 uur aan stuk geslapen

jolanda 14-08-2019

Super snelle levering en als iets niet goed is binnen 2 dagen krijg je een mail dat je retour is ontvangen. Makkelijk is ook dat je achteraf kan betalen dus eerst passen en kijken daarna betalen, als ik sport spullen moet hebben ga ik eerst naar Decathlon.nl

robert 14-08-2019

ken deze winkel pas, mijn ervaring van service en heel vriendelijke meedewerkers was zonder meer fantastich, niets was teveel, boven verwachting, en deskundig, het enige min puntje was de late levering van de e-bike maar dat werd verder goed geregeld, mijn complimenten, een aanrader deze winkel en ben er blij mee, bedankt,

Martien 13-08-2019

had nog nooit gehoord van deze winkel , heb hun artikelen bekeken zeer veel keus op allerlei sportgebied ,
gemakkelijk en overzichtelijk site, en vlugge levering .
dus top

G. van der Wal 13-08-2019

Alles correct gecommuniceerd via mail.
Producten waren mij veel te groot, maar dat komt door mijn lastige maat.
Ook het retour zenden verliep correct.

M 13-08-2019

Snelle en correcte levering, fijn dat het pakket af te halen is bij Decathlon.

Ilona 13-08-2019

Het artikel die op de site staat komt overeen met het product wat je thuis ontvangt. De site is heel makkelijk. Je hebt de producten snel thuis en kan ze makkelijk weer retour sturen.

M. 13-08-2019

De levering was in orde en geleverd volgens de aangegeven levertijd. Alle bestelde artikelen waren aanwezig. Ik koos voor Decathlon omdat wij met deze winkel bij filiaalbezoeken prima ervaringen hebben en ik ook eens wilde ervaren of dit online ook zo zou goed bevallen.

Es 12-08-2019

Snelle service, betaalbaar en prima kwaliteit. Badpak geruild en was er binnen 2 dagen.

Klaske Apperloo 12-08-2019

Spullen besteld en weg laten hangen. Prima en vriendelijk geholpen zowel in de winkel als telefonisch.

Birgit 12-08-2019

Goede prijs en duidelijke afspraken over de levering. Zowel een email als sms gekregen dat het product bij mijn PostNL punt lag. Heel tevreden. Ik vond het wel vreemd dat m’n Nikes niet in hun oorspronkelijke doos zat, maar los zonder papierwerk in de doos. Beter voor mij want minder afval.

ellen krul 12-08-2019

Heb het pakketje nog steeds niet ontvangen!!!!! Wacht al een hele tijd en nu heb ik het eigenlijk niet meer nodig ben al naar zee geweest!!±±!±!

Wendy 12-08-2019

De site is erg gebruiksvriendelijk en alles is heel makkelijk te vinden. Groot assortiment

Harry 12-08-2019

Koeltas was uitverkocht in winkel, medewerker heeft hem voor me besteld en krijg hem gratis thuisbezorgd. Is dat service of niet

Roland 12-08-2019

Levering conform afspraken. Duidelijke informatie en goed op de hoogte gehouden van de statussen.

Enige advies is om een andere verzender te kiezen. PostNL geeft aan ons gemist te hebben terwijl we gewoon thuis waren. Tweede dag 3 uur eerder dan volgens de planning aangegeven wordt. Gewoon schandalig hoe zij met "mijn" spullen omgaan. Indien er een andere verzender gekozen wordt dan is het zeker een 10!

joan 11-08-2019

snelle levering, sportkleding ziet er goed uit, goede prijs / kwaliteitsverhouding.

Nicolaas 11-08-2019

Eerst van plan om alleen de maatvoering van hetzelfde kledingmerk te testen zodat ik winterkleding in de zomer online kon bestellen. In de winkel werden we zo goed geholpen dat we in de winkel dezelfde kleding bestelden met hulp zodat we bij het filiaal konden ophalen. Super service

Zomaar een klant 10-08-2019

Fijn dat de communicatie top was nadat de bestelling later geleverd werd.
Laat bij andere webshops vaak te wensen over.

Jimmy 10-08-2019

Super goed geholpen in de winkel. Ook met het bestellen op de webshop. Aardig personeel.

Christiaan Dick 10-08-2019

Goede kwaliteit tegen een erg lage prijs, spreekt mij aan en krijg ik bij Decathlon.

Essie 10-08-2019

Veel keuze voor allerlei sporten, prijskwaliteit verhouding ook goed. Levering met twee dagen

Arjen 09-08-2019

Goede prijs, ruime keuze en het juiste merk. Ze hadden precies wat ik zocht

bert 09-08-2019

ruime keuze en kwalitatief goede producten. naast het online winkelen ook de mogelijkheid om naar de winkel te gaan.
bestelling middels web shop goed verlopen

GvDoorn 09-08-2019

Fijne webshop met veel diversiteit aan artikelen. Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Klantvriendelijk en snelle ontvangst!

Theo Meijer 08-08-2019

een geweldige zaak met prima service!! levering snel en betrouwbaar!!
hierbij wil ik graag Decathlon een iedereen aanbevelen.

Lotte 08-08-2019

Ik heb mn bestelling nog steeds niet binnen. Bij post nl zeggen ze tot nu toe al 3 dg achter elkaar. Morge na 15u afhalen post nl lokatie.

Elvira2009 08-08-2019

De levering was in orde. Bij het bestellen ben ik zeer vriendelijk geholpen in de winkel. Fijne zaak in ieder geval. Kan iedereen aanraden om hier inkopen te doen.

Billy 08-08-2019

Duidelijke site. Goede omschrijving artikelen. Artikel zoals op foto. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Marianne Witteveen 08-08-2019

Wat ik het allerbelangrijkste vind, is dat de maten kloppen!
Verder prima kwaliteit en goede bezorgingsservice.

D.G.H 08-08-2019

Eerder geleverd dan verwacht, goed verpakt en precies wat ik besteld had. Ik had een eerdere levering terug gestuurd vanwege een verkeerde maat die ik besteld had en heb binnen een paar dagen mijn geld weer terug gekregen. Ook heb ik telefonisch contact gehad en zeer vriendelijk te woord gestaan door de medewerkster. Zelfs als er telefonisch geen bereik is, de whatsapp gebruikt en daar dezelfde ervaring. Kortom een hele fijne ervaring met een professionele zaak en ga er zeker weer bestellen. Echt een aanrader !!!!!!

Derya Palta 07-08-2019

Super klantenservice, goede levering, goede bezorging, snelle retoure, snel geld terug

Dirk 07-08-2019

Heb voor het eerst een kleine bestelling gedaan. Was onzeker over maat en kwaliteit. De maat voor mij past prima en de kwaliteit is super. Ook de toegestuurde gegevens over de bestelling die je kon volgen klopten precies. Heb nu vertrouwen om grotere bestellingen te doen.

Jimi Ziermans 07-08-2019

Zeer ruim assortiment online! Snelle levering. Prijs-kwaliteit is super. In de winkel niet alles aanwezig, kan alleen met pin betaald worden, maar als je dat van te voren weet is dat geen probleem.

Johan Braat 07-08-2019

De bestelling is geheel volgens planning verlopen ook de geleverde producten naar wens.

Mevr F. Hooft 06-08-2019

Makkelijk om iets te vinden op de site.
Duidelijk en overzichtelijk.
Gewoon prima site.

Alice 06-08-2019

Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding en makkelijk retour (ook in de winkel)